abonnement Unibet Coolblue
pi_57556031
quote:
Op zondag 23 maart 2008 13:04 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ja, want het feit dat het hem teveel moeite kost, komt omdat de Islam dingen oplegt. Zie je zelf niet in hoe krom die statement is? Denk je dat ik zomaar een filmpje bij de omroep kan dumpen? Of een willekeurig ander persoon?
Laat ik 1 ding voorop stellen, ik ben het absoluut niet eens met Wilders zijn ideeen maar ik vind wel dat je die moet kunnen verkondigen. Dit is tot op heden niet mogelijk gebleken wat imho komt doordat omroepen (en nu dus ook de provider) angstig zijn voor de reacties vanuit de Islam hoek. Niemand heeft die film nog gezien, waarom ervanuit gaan dat de wet overtreden wordt en bij voorbaat al boycotten?

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it"

Voltaire
  zondag 23 maart 2008 @ 13:27:23 #52
203607 Ankeiler
Steen des aanstoots
pi_57556073
quote:
Op zondag 23 maart 2008 12:59 schreef gronk het volgende:
Beetje dom van wilders om zo halsstarrig vast te blijven houden aan die geheimhouding. Desnoods stel je een NDA op. Met z'n huidige houding schiet-ie zichzelf alleen maar in z'n voet. Tenzij dat de bedoeling was, en-ie nu weer het slachtoffer kan gaan spelen.
Ben ik met je eens. Dat Wilders weigert met de NMO in zee te gaan is een zwaktebod. Jammer, dit had een leuke discussie op kunnen leveren en hoop ik heel wat inhoudelijke discussie over de (ook volgens oom Geert) werkelijke oorzaak van de islam-gerelateerde problemen: de gestoorde hadith.
pi_57556083
quote:
Op zondag 23 maart 2008 13:08 schreef gelly het volgende:

[..]

Hij en z'n medestanders hebben het geld er niet voor over om deze mening te verkondigen, kennelijk is het dan ook niet zo enorm belangrijk. En vanuit de hosting kant gezien heeft het weinig met moslims te maken, hosters hebben nu eenmaal vaak als policy dat er geen provocerende/haatzaaiende inhoud getoond mag worden. Er zijn wel providers die dat doen, maar ja, dat kost wat meer centjes.. En dan kom je in het gezellige serverpark terecht waar sites als stormfront ook gehost worden,.
Als dat geld er nou simpelweg niet is? Geld moet geen belemmering zijn voor de vrijheid van meningsuiting.

En hoe weet die provider dat het provocerend en haatzaaiend is wat er in de film voorkomt? Iik snap wel dat de kans dat het zo is vrij groot is maar tot op heden stond er niets provocerends/haatzaaiends op die site. Bij voorbaat dingen boycotten vind ik schandelijk.
pi_57556088
Waarom neem je aan dat omroepen/bedrijven als reden hebben dat ze bang zijn voor reacties uit de "moslimhoek" om dergelijke films niet uit te zenden, en niet gewoon zegmaar totaal niet achter de inhoud staan ? Wilders kan z'n film gewoon laten uitzenden, maar hij kiest er zelf voor bepaalde voorwaarden te scheppen waardoor mensen niet met hem in zee willen gaan. En je ziet nu al dat ie zichzelf in de slachtofferrol probeert te zetten. Enorm voorspelbaar.
pi_57556117
quote:
Op zondag 23 maart 2008 12:55 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Allemaal geen probleem. Verspreiden via torrents en usenet en dan is er geen enkel bandbreedteprobleem en nauwelijks kosten. Daarna zal de film zich overal verspreiden en helpt geen enkele ddos aanval meer erop
Inderdaad, ik denk dat ik maar eens ga bellen met de partij van Geert.
pi_57556129
quote:
Op zondag 23 maart 2008 13:12 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Zo
Wat is vrijheid van menings uiting jouw waard?
Niets volgens mij als jij zo over mensen spreekt die een andere mening hebben.
Triest erg triest.
Want vrijheid van meningsuiting is een belangrijk goed in Nederland.
Negeer die idioot gewoon, dat scheelt hartkloppingen en dan leef je langer.
  zondag 23 maart 2008 @ 13:31:39 #57
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_57556132
Het mag duidelijk zijn dat Geert helemaal niet gebaat is bij toenadering en integratie van Nederlandse Moslims (ook al roept hij dat af en toe voor de vorm); hij wil polarisatie, moslimbashen en de tegenstellingen zo zwart-wit mogelijk houden, anders begrijpen zijn kiezers hem niet meer.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_57556154
quote:
Op zondag 23 maart 2008 13:27 schreef kreischer2000 het volgende:

[..]

Als dat geld er nou simpelweg niet is? Geld moet geen belemmering zijn voor de vrijheid van meningsuiting.
Oh nou dan wil ik bij deze Star Wars episode 7 maken, enne, vrijheid van meningsuiting he! Geld moet geen belemmering zijn!
pi_57556248
Cricketers nemen maatregelen wegens Wilders (22-3)
quote:
De Nederlandse cricketers laten tijdens hun reis naar Namibië en de Verenigde Arabische Emiraten hun officiële kleding in de koffer. Door de commotie rond de Wilders-film acht bondsdirecteur Maarten Westermann het verstandig dat het team zich in de luwte houdt.,,We gaan niet als een oranje vlag de wereld rond'', zei Westermann. ,,Bijvoorbeeld in een vliegtuig hoeft er maar één iemand te zijn die je verbaal of anderzijds wil attaqueren en je hebt een vervelende situatie. Dit is een eenvoudige maatregel om dat te voorkomen.''

Westermann betreurt dat dit besluit vanochtend uitlekte. ,,Met deze maatregel wilden we juist voorkomen dat de aandacht op ons wordt gevestigd. Doordat het bericht nu in media verschijnt, gebeurt dat nu juist wel.'' Hij ontkent overigens dat de cricketbond bang is voor mogelijke dreigende situaties. ,,Als we angst zouden hebben, waren we niet op reis gegaan. De veiligheid van de spelers staat voorop.''

Het Nederlands cricketteam vliegt morgen naar Namibië waar een duel om de Intercontinental Cup op het programma staat. Daarna reist het naar de Verenigde Arabische Emiraten waar de volgende ronde van dat toernooi wordt gespeeld.
pi_57556264
quote:
Op zondag 23 maart 2008 12:59 schreef gronk het volgende:
Beetje dom van wilders om zo halsstarrig vast te blijven houden aan die geheimhouding. Desnoods stel je een NDA op. Met z'n huidige houding schiet-ie zichzelf alleen maar in z'n voet. Tenzij dat de bedoeling was, en-ie nu weer het slachtoffer kan gaan spelen.
dom ? Juist niet toch .. eerst zelf naar de coördinator terrorismebestrijding stappen met de aankondiging van die film en voor de rest de kaken op elkaar en laat de bal maar rollen .. en die rolt dus inmiddels op een internationaal platvorm

en ipv boos te worden op Wilders, die de mensen niet in de gelegenheid stelt om een inschatting te maken van de risico's die zij zouden kunnen lopen na het vertonen van die film, wordt men boos op die mensen die die film niet willen vertonen .. het is dat een site als GS een verklaring uitgeeft over de zakelijke kant van het gebeuren dat dat niet grootser uitgemeten wordt, die kan je immers geen dhimmitude verwijten, zoals bij dat amerikaanse bedrijf al gesuggereerd werd ?
pleased to meet you
  zondag 23 maart 2008 @ 13:40:37 #61
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_57556266
Wilders is een maand bezig geweest om een omroep te vinden die zijn film wil uitzenden; nu krijgt hij een aanbod en weigert hij het. Denkt Wilders nu echt dat een tv-programma blindelings een filmpje van een politicus gaat uitzenden? Volgens mij zit de religie van de omroep hem meer dwars...
Géén kloon van tvlxd!
  zondag 23 maart 2008 @ 13:41:42 #62
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_57556281
quote:
Op zondag 23 maart 2008 13:21 schreef gelly het volgende:
Ach hou toch op, als er 1 of andere fundamentalistische moslim wordt neergeknald sta jij ook te juichen. Figuren als jij staan eerder al te schreeuwen dan zo'n figuur het land moet worden uitgezet vanwege zijn mening.
Och, Meester Gelly denk het weer allemaal te snappen

Nee, kom maar een keer terug met je mening als je echt weet over hoe ik over bepaalde zaken denkt. Tot die tijd zijn het allemaal loze bashes mijn kant op. Want het beeld wat jij schetst klopt (zoals gebruikelijk ) helemaal niet

Dus ga zelf maar lekker eitjes zoeken. Dan ben je nog zinnig bezig
quote:
Op zondag 23 maart 2008 13:31 schreef DrWolffenstein het volgende:
Negeer die idioot gewoon, dat scheelt hartkloppingen en dan leef je langer.
Er hoeft maar een zo'n idioot te zijn die tot uitvoer brengt wat hij schrijft en we hebben er weer een politieke moord bij.

Je kunt het niet eens zijn met Wilders (ben het trouwens ook niet eens met hem) maar om iemand te vermoorden om zijn mening.........
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_57556301
quote:
Op zondag 23 maart 2008 13:31 schreef Super7fighter het volgende:
Het mag duidelijk zijn dat Geert helemaal niet gebaat is bij toenadering en integratie van Nederlandse Moslims (ook al roept hij dat af en toe voor de vorm); hij wil polarisatie, moslimbashen en de tegenstellingen zo zwart-wit mogelijk houden, anders begrijpen zijn kiezers hem niet meer.
Verschillen benoemen is wat anders dan bashen. Geen integratie of emancipatie zonder polarisatie, zo heeft de geschiedenis ons geleerd.
  zondag 23 maart 2008 @ 13:45:16 #64
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_57556341
quote:
Op zondag 23 maart 2008 13:27 schreef kreischer2000 het volgende:

[..]

Als dat geld er nou simpelweg niet is? Geld moet geen belemmering zijn voor de vrijheid van meningsuiting.
Hij kan zijn mening dagelijks uiten, in zijn huis, op straat, in het cafe, en zelfs in het parlement. Vrijheid van meningsuiting betekent niet dat miljoenen mensen de mening ook moeten kunnen ontvangen via diverse media.
Géén kloon van tvlxd!
pi_57556365
quote:
Op zondag 23 maart 2008 13:27 schreef kreischer2000 het volgende:

[..]

Als dat geld er nou simpelweg niet is? Geld moet geen belemmering zijn voor de vrijheid van meningsuiting.
mwah, als je klanten weglopen omdat je servers plat geddosd worden en daardoor gaat je bedrijf failliet piep je wel anders
quote:
En hoe weet die provider dat het provocerend en haatzaaiend is wat er in de film voorkomt? Iik snap wel dat de kans dat het zo is vrij groot is maar tot op heden stond er niets provocerends/haatzaaiends op die site. Bij voorbaat dingen boycotten vind ik schandelijk.
lezen is echt een kunst hé ? Wat denk je waarom ze om een voorvertoning vragen .. en als die geweigerd wordt, tja, dan houdt het gewoon op ..
pleased to meet you
pi_57556432
1 april fitna in je bil
pi_57556440
quote:
Op zondag 23 maart 2008 13:24 schreef kreischer2000 het volgende:

[..]

Laat ik 1 ding voorop stellen, ik ben het absoluut niet eens met Wilders zijn ideeen maar ik vind wel dat je die moet kunnen verkondigen. Dit is tot op heden niet mogelijk gebleken wat imho komt doordat omroepen (en nu dus ook de provider) angstig zijn voor de reacties vanuit de Islam hoek. Niemand heeft die film nog gezien, waarom ervanuit gaan dat de wet overtreden wordt en bij voorbaat al boycotten?

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it"

Voltaire
Daar heeft het geen reet mee te maken. Elke film, uitzending of wat dan ook word van tevoren bekeken door TV stations. Het heeft dus geen zak te maken met "omroepen die bang zijn om het uit te zenden", maar des te meer met Wilders die gewoonweg NIET de regels in acht neemt die horen bij de betreffende stations. Alle omroepen willen het van tevoren zien, wil je dat niet, dan is dat je EIGEN keus en heeft dat geen zak met "boycot" te maken.
Allah Al Watan Al Malik
pi_57556474
quote:
Op zondag 23 maart 2008 12:37 schreef Mutant01 het volgende:
Ja goed, maar de mainstream internetgebruiker heeft daar nooit van gehoord en zo word zijn doelgroep niet bereikt.
Mutant, zullen wij een domeintje reggen ter sponsoring?

Fitnahetmovie.com?

ja, ja, een bewuste fout.
  zondag 23 maart 2008 @ 13:53:16 #69
176380 Hanenwurger
http://www.hanenwurger.org
pi_57556494
Gaap

Wilders is sooo winter 2008.
Wir tanzen Ado Hinkel, Benzino Napoloni, Wir tanzen Schiekelgrueber, Und tanzen mit Maitreya, Mit Totalitarismus, Und mit Demokratie, Wir tanzen mit Fascismus, Und roter Anarchie
Eins, zwei, drei, vier Kammerad, komm tanz mit mir!
pi_57556502
quote:
Op zondag 23 maart 2008 13:51 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mutant, zullen wij een domeintje reggen ter sponsoring?

Fitnahetmovie.com?

ja, ja, een bewuste fout.
Of Fitnadiemovie.com!
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 23 maart 2008 @ 13:53:58 #71
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57556503
quote:
Op zondag 23 maart 2008 13:51 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mutant, zullen wij een domeintje reggen ter sponsoring?

Fitnahetmovie.com?

ja, ja, een bewuste fout.
En doe meteen 'fitnadefilm.com'.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_57556537
quote:
Op zondag 23 maart 2008 13:53 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Of Fitnadiemovie.com!
Of 'fitna' en 'fitnah' namens de Oemah als merknaam reggen.
Moetie ook nog zn naam veranderen.
pi_57556539
Die reli-rellers hadden toch niet daadwerkelijk verwacht dat zij deze prachtige film mochten uitzenden. En daarna nog een beetje discussiëren met onze verlosser ook zeker.

Geerts film zal de wereld op zijn kop zetten, met of zonder de omroepen.

Moslims in den Nederlanden, slaap nog maar zacht, binnenkort wordt de film verwacht
Born to be Free
pi_57556556
quote:
Men doet er toch ook werkelijk aales aan om hem tóch als racist neer te zetten terwijl hij dat overduidelijk niet is. Echt wonderlijk hoe sommige media en tegenstanders van Wilders zich in allerlei taalbochten wringen om een punt te maken en toch steeds weer falikant mis schieten. Heerlijk om te zien, doch ook triest dat dat allemaal maar kan. Maar goed, dat is ook vrijheid van meningsuiting, mogen we dus niet over klagen.
pi_57556560
quote:
Op zondag 23 maart 2008 13:56 schreef Wild_Wilder_Wilders het volgende:
Die reli-rellers hadden toch niet daadwerkelijk verwacht dat zij deze prachtige film mochten uitzenden. En daarna nog een beetje discussiëren met onze verlosser ook zeker.

Geerts film zal de wereld op zijn kop zetten, met of zonder de omroepen.

Moslims in den Nederlanden, slaap nog maar zacht, binnenkort... Kristallnacht
Blijkbaar zijn het niet alleen de moslims tegen wie je moet zeggen van 'het is maar een film hoor'.
pi_57556576
quote:
Op zondag 23 maart 2008 13:53 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Of Fitnadiemovie.com!
ghehe, fitnadyefilm.biz
pleased to meet you
  zondag 23 maart 2008 @ 13:59:00 #77
176380 Hanenwurger
http://www.hanenwurger.org
pi_57556579
quote:
Op zondag 23 maart 2008 13:56 schreef Wild_Wilder_Wilders het volgende:
Die reli-rellers hadden toch niet daadwerkelijk verwacht dat zij deze prachtige film mochten uitzenden. En daarna nog een beetje discussiëren met onze verlosser ook zeker.

Geerts film zal de wereld op zijn kop zetten, met of zonder de omroepen.

Moslims in den Nederlanden, slaap nog maar zacht, binnenkort... Kristallnacht
hehehe gelukkig bedoel je het allemaal ironisch! hahhahahahhaa he he huh toch?

anders zou ik je een leipenhuis van slechte naam aanraden.
Wir tanzen Ado Hinkel, Benzino Napoloni, Wir tanzen Schiekelgrueber, Und tanzen mit Maitreya, Mit Totalitarismus, Und mit Demokratie, Wir tanzen mit Fascismus, Und roter Anarchie
Eins, zwei, drei, vier Kammerad, komm tanz mit mir!
pi_57556594
quote:
Op zondag 23 maart 2008 13:56 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Of 'fitna' en 'fitnah' namens de Oemah als merknaam reggen.
Moetie ook nog zn naam veranderen.
Tja, als de waarheid pijn doet moet je er alles aan doen om die waarheid niet te horen. Allemaal handen op de oren LALALALALALA
pi_57556597
quote:
Op zondag 23 maart 2008 11:45 schreef Chadi het volgende:
Hij zal nooit in debat gaan omdat ie weet dat ie het verliest op basis van argumenten.
pi_57556610
quote:
Op zondag 23 maart 2008 13:56 schreef Wild_Wilder_Wilders het volgende:
Die reli-rellers hadden toch niet daadwerkelijk verwacht dat zij deze prachtige film mochten uitzenden. En daarna nog een beetje discussiëren met onze verlosser ook zeker.

Geerts film zal de wereld op zijn kop zetten, met of zonder de omroepen.

Moslims in den Nederlanden, slaap nog maar zacht, binnenkort wordt de film verwacht
Ik lig hier echt zwaar in een deuk
Allah Al Watan Al Malik
pi_57556615
quote:
Op zondag 23 maart 2008 13:59 schreef Chadi het volgende:

[..]

Quote je nu je eigen onnozele post?
pi_57556619
quote:
Op zondag 23 maart 2008 13:59 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Tja, als de waarheid pijn doet moet je er alles aan doen om die waarheid niet te horen. Allemaal handen op de oren LALALALALALA
"De Waarheid".. net als die gozer op de frontpage
Allah Al Watan Al Malik
pi_57556632
quote:
Op zondag 23 maart 2008 13:59 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Tja, als de waarheid pijn doet moet je er alles aan doen om die waarheid niet te horen. Allemaal handen op de oren LALALALALALA
Mwuah, ik vermijd de waarheid door niet op FP te komen.
Verder, sterke verdediging van iemand die constant weigert in debat te gaan met moslims.
pi_57556642
quote:
Op zondag 23 maart 2008 14:01 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

"De Waarheid".. net als die gozer op de frontpage
Mijn grap.
pi_57556676
quote:
Op zondag 23 maart 2008 13:57 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Men doet er toch ook werkelijk aales aan om hem tóch als racist neer te zetten terwijl hij dat overduidelijk niet is. Echt wonderlijk hoe sommige media en tegenstanders van Wilders zich in allerlei taalbochten wringen om een punt te maken en toch steeds weer falikant mis schieten. Heerlijk om te zien, doch ook triest dat dat allemaal maar kan. Maar goed, dat is ook vrijheid van meningsuiting, mogen we dus niet over klagen.
huh, taalbochten ? Het gaat om het herhalen van uitspraken buiten de immuniteit in de tweede kamer zodat die erop kan worden aangesproken .. en dat doet die natuurlijk niet ..

je kan van Wilders denken wat je wil, maar hij is wel een meester in het bespelen van mensen, hij weet precies wat die waar kan zeggen
pleased to meet you
pi_57556711
quote:
Op zondag 23 maart 2008 13:02 schreef kreischer2000 het volgende:
Op 1 punt heeft geenstijl wel gelijk, Geert heeft zijn punt duidelijk al gemaakt. Als het zelfs al moeite kost om als Nederlandse parlementariër (of je het nou met hem eens bent of niet) een film op internet te verspreiden laten wij ons dan niet te veel door de Islam dingen opleggen?
Hoezo het kost geld voor iedereen die op zo'n schaal een film wil laten downloaden. Als jij dat wil kan jij dat ook niet voor welke data dan ook.
pi_57556717
quote:
Op zondag 23 maart 2008 14:03 schreef moussie het volgende:

[..]

huh, taalbochten ? Het gaat om het herhalen van uitspraken buiten de immuniteit in de tweede kamer zodat die erop kan worden aangesproken .. en dat doet die natuurlijk niet ..

je kan van Wilders denken wat je wil, maar hij is wel een meester in het bespelen van mensen, hij weet precies wat die waar kan zeggen
Toen bij P&W zijn uitspraken werden besproken en men het woord Moslim door Joden verving...schrok zelfs Janssen daarvan.
Allah Al Watan Al Malik
pi_57556727
quote:
Op zondag 23 maart 2008 13:57 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Blijkbaar zijn het niet alleen de moslims tegen wie je moet zeggen van 'het is maar een film hoor'.
Zo erg was die opmerking toch ook weer niet. Op de FP ben ik nu er voor gebanned
Born to be Free
pi_57556750
quote:
Op zondag 23 maart 2008 14:07 schreef Wild_Wilder_Wilders het volgende:

[..]

Zo erg was die opmerking toch ook weer niet. Op de FP ben ik nu er voor gebanned
Dan zou ik je hier maar inhouden, althans overwegen om je uiting wat bij te stellen, geen idee waarvoor je en waarom je gebanned bent, maar Forum is over het algemeen wat strenger.
pi_57556797
quote:
Op zondag 23 maart 2008 14:00 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Quote je nu je eigen onnozele post?
Nope dat was voor de reactie van Wilders. Je wist van te voren dus dat ie nooit de intentie zal hebben om tekst en uitleg te geven inhoudelijk gezien en andere meningen te weerleggen op basis van feiten of argumenten. Dat is altijd al zo geweest met dit soort popi jopi figuren.

Het spijtige is dat sommige figuren zo diep in zijn hol zitten dat alles wat hij aandraagt als juiste weerspiegeling van de feiten wordt aangenomen.
pi_57557069
quote:
Op zondag 23 maart 2008 14:10 schreef Chadi het volgende:


Het spijtige is dat sommige figuren zo diep in zijn hol zitten dat alles wat hij aandraagt als juiste weerspiegeling van de feiten wordt aangenomen.
Ik heb zelf geen flauw benul wat Wilders allemaal roept, ik luister niet naar politici. Maar ik zie die film er graag komen, dan kunnen we in alle openheid de issues bespreken. Vanuit verschillende andere bronnen heb ik namelijk genoeg signalen dat de islam maar eens open en bloot bespreekbaar moet worden gemaakt, net als elke andere religie trouwens (waarbij het met het christendom allang gebeurt).
pi_57557206
quote:
Op zondag 23 maart 2008 14:06 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Toen bij P&W zijn uitspraken werden besproken en men het woord Moslim door Joden verving...schrok zelfs Janssen daarvan.
tja, maar die vergelijking mag je dus blijkbaar niet maken, net zo min als dat je een vergelijking mag maken tussen deze film en de toenmalige propagandafilm in de aanloop naar de 'Endlösung' ..
het absurde is dat Wilders de Koran vergelijkt met Mein Kampf terwijl zijn eigen woorden meer op die van Hitler lijken
quote:
Parasiterend op het lichaam van andere volkeren, streven joden naar wereldheerschappij.
maar ja, als je dat zegt ben je aan het demoniseren en/of krijg je godwin om je oren geslagen
pleased to meet you
pi_57557255
Laf van Geert Wilders.
pi_57557287
quote:
Op zondag 23 maart 2008 14:23 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Ik heb zelf geen flauw benul wat Wilders allemaal roept, ik luister niet naar politici. Maar ik zie die film er graag komen, dan kunnen we in alle openheid de issues bespreken. Vanuit verschillende andere bronnen heb ik namelijk genoeg signalen dat de islam maar eens open en bloot bespreekbaar moet worden gemaakt, net als elke andere religie trouwens (waarbij het met het christendom allang gebeurt).
Uhm, is men daar al niet jaren mee bezig ? Doen alsof Wilders de wereld de ogen aan het openen is is pas een absurde kijk op de gang van zaken. Moslimextremisten bestaan al een flinke tijd, en zonder de islam waren ze net zo goed extremistisch geweest.

Punt is dat je niet de voorstelling kan maken dat veruit de meeste moslims inherent aan het extremisme gelijk staan, maar dat zelf nog niet doorhebben. Het is namelijk net zo absurd te stellen dat de doorsnee christen eigenlijk een doorgedraaide Jehova's getuige is maar dat zelf nog niet doorheeft. Of dat de gemiddelde jood op wereldheerschappij uit is zoals pre WOII nogal een populaire gedachtengang was.

Er is niks mis met een debat over de islam, maar dan wel graag op gezonde grond en met oog voor nuance. Want Wilders is helemaal niet op een debat uit, noch zijn aanhangers. Hij wil enkel verkondigen dat de islam, en dus haar aanhangers, van nature slecht is en eropuit is de "westerse wereld" naar de ondergang te helpen.

Daar pas ik voor en met mij ieder persoon die graag fatsoenlijke omgangsvormen hanteert en op basis van feiten argumenten aandraagt. En gelukkig is dat nog een grote meerderheid op deze aardkloot, al lijkt het soms anders.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2008 14:34:29 ]
pi_57557294
quote:
Op zondag 23 maart 2008 14:32 schreef Monidique het volgende:
Laf van Geert Wilders.
maar uiterst voorspelbaar, dus slimme zet van de NMO
pleased to meet you
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 23 maart 2008 @ 14:43:58 #96
163650 Greys
pi_57557482
quote:
Op zondag 23 maart 2008 14:34 schreef moussie het volgende:

[..]

maar uiterst voorspelbaar, dus slimme zet van de NMO
Wat heeft de NMO er nu mee gewonnen dan?
Als Wilders die film geheim wil houden tot uitzending, op welke manier dan ook, dan is het toch geheel terecht (en idd voorspelbaar, maar dus terecht) dat hij nee zegt op hun aanbod?

Ik verheug me op de dag dat heel dit gedoe om die film voorbij is, daar niet van, maar als hij niet aan previews wil doen is dat zijn goed recht.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_57557530
Natuurlijk, maar dan is het ook het goed recht van anderen om die prent niet uit te zenden.
pi_57557532
Waarom niet gewoon de film eerst releasen op YouTube.com ? Dan komen er weer sites die het daar vandaan jatten en op hun site zetten. Als de ergste druk dan weg is de film in betere kwaliteit uploaden naar een eigen site.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_57557557
Omdat youtube daar nu ook tegen is.
Allah Al Watan Al Malik
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 23 maart 2008 @ 15:09:48 #100
163650 Greys
pi_57557982
quote:
Op zondag 23 maart 2008 14:46 schreef gelly het volgende:
Natuurlijk, maar dan is het ook het goed recht van anderen om die prent niet uit te zenden.
Eens
Ik snapte alleen niet waarom moussie het nou zo'n 'slimme zet' van de NMO vind, ik vind niet dat zij er nou zoveel mee hebben gewonnen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')