abonnement Unibet Coolblue
pi_57551406
Ik ben terug sinds gisteravond half 9 uit slagharen,Even een verslag

De ochtend:In hilversum regen,We hebben tot kwart voor 10 op mijn pa gewacht En toen werd me pa kwaad omdat ik zonder jas naar slagharen wou,Omdat het weer niet echt super zou worden.

De heenweg:Het verliep lekker rustig(behalve dat de radio op volume 80,000stond)
We zijn 2x gestopt(1x voor peuken en 1x voor wat drinken),Toen we aan kwamen in het dorp slagharen zelf dacht ik,Laat ik mijn camera er bij pakken.
Ik doe hem aan Doe de tape er in EN WAT ZEGT DAT DING!!!! Condensvorming
schakel camera 1uur uit(toen dacht ik GVD als dit maar niet de hele dag zo blijft)]

De aankomst:Eenmaal aangekomen in het park gaf ik de bon af en reed mijn pa weg Toen stonden we er alleen voor(althans met zn 4e ).

In het park:Het eerste wat gedaan werd in het park was Een wc opzoeken
Ik dacht toen bij mezelf Ik gebruik mijn mobiel als videocamera(heb ik 3uur lang volgehouden dus alles staat er op.
Toen liepen we langs de lachspiegels en gingen we met zn 4e naar de FreeFall(vrije val)Gelijk vanaf De vrijeval Zijn we Richting de Apollo geweest(40 jaar oude zweermolen)Toen Hebben we gewoon even wat rondgelopen en kwamen we bij De Arcade hall uit en hebben mike en ik ge airhockeyt(Ik heb met 6-3 gewonnen)
Daarna Zijn we ergens gaan zitten en ben ik met mike in de oldtimers geweest(was hartstikke kort en heel erg BORING!) toen kwam er wel een korte regen bui maar dat was ook zo weer weg.
We hebben daar nog even gezeten(Rosie,s playground) En is mike Alleen(geukkig) In de theekopjes geweest(ja precies die staan ook in disneyland parijs )
Toen Zijn Nikki En Jamy(die van het tieten filmpje ) in de Tomahawk geweest en in de piraat(das een boot ).
Toen zat mike de hele tijd te zeuren dat hij in Het Huifkarren reuzenrad wou(of hoe dat rad ook heet ).
Daarna zijn Nikki en Jamy in den Loopingstar geweest(in totaal 9 x),En zijn Mike en Ik bij de Schiet tent geweest en hebben we 1x geschoten .
Daarna liepen we richting waterorgel Wat echt ongelofelijk gaaf was(Voor degene die het graag wil zien kan ik dat filmpje wel uploaden),En toen moest ik ongelofelijk nodig Boute dus hebben we een wc gezocht.
Toen gingen we met zn alle in de monorail waar de Slagharen tune werd gedraait.
Ik wou dat filmen maar toen zei mijn mobiel(ik schei er ff mee uit) dus dat was niet zo prettig
Daarna kwamen we een gastje tegen die in de kabel baan zat(alleen) en die schreeuwde:KIJK AL MIJN FANS KOMEN ACHTER MIJ AAN Dat filmpje of geluidsbestand wil ik wel uploaden als iemand wil.
We lagen helemaal dubbel.
Toen zijn we naar de gokhal geweest en heeft jamy een beetje gegokt(en ik een poging gewaagd om mijn gsm op te laden maar mocht niet van die man )
Mijn gsm was echt stront leeg(had nog 1 streepje) Dus toen heb ik maar wat besteld in een restaurant en daar mijn mobiel wel goed op geladen(45min).
Toen liepen we naar buiten en ging ik weer verder met filmen en wat kwam er aan:ËEN PARADE!!!!!
Die was zo gaaf,Er kwamen ongeveer 5-6 oldtimers langs(1920-1930 ongeveer) en een clown en een stel volendamse vrouwen in die klederdracht,was heel gaaf om te zien.
Het leukste vond ik die boeven Die waren zo grappig.
Ook dit film bestand Wil ik eventueel wel op de site zetten .
Toen zijn Nikki en Jamy in de eagle en de loopingstar geweest.
Toen ging ik weer filmen en na 35min filmen zei me gsm weer pafffff,En viel hij weer uit(het is zo,n kut ding)
Toen kreeg ik hem weer aan en zijn we naar ocean of darkness geweest en wild west adventures(heb ik filmpjes van voor degene die het willen)
En toen ging Mike in de Olifantjes.
Daarna zijn we nog in de skytower geweest en hebben we lekker van het uitzicht genoten.
En Mike Nikki en Jamy wilden in de Kabel baan(ik ga daar voor geen goud in) Dus ik liep(jogde) naast ze tot het begin van het park 1km verder(Het is misschien goed voor je conditie maar je voelt je wel raar)
Daarna Gingen Nikki en Jamy nog een paar x in de looping star en in de Zwunka(vliegend tapijt) en Jamy in de Traumboot(die over de kop gaat)
Eenmaal aangekomen bij de inktvis(polyp/spin) bleek dat die dicht was EN dat de ToyShop(Waar je kleren kan kopen en andere merchandise) weg is.
De supermarkt zat er (gelukkig) nog wel.
Toen werd ik door mijn pa gebeld dat ik die kant op moest lopen(was al 6uur en hij was kwaad)

De terug reis: Toen kwamen we aan op de parkeerplaats en had me pa een andere auto bij zich(eerst een bmw 316 en nu een golf MK3) We stapte in me pa begon te zeuren dat we 10 minuten te laat waren en dat ie ons niet meer weg zou brengen daar naar toe.
Op de terug reis,Gingen we langs een benzinepomp wat drinken en de auto ff bijvullen.
Het was een rustig ritje(behalve dat mike gewaarschuwd werd door een zeer luide NEE!!!!!! van mijn pa)

In het kort: Het was een ongelofelijke onvergetelijke dag.
Ook omdat ik zowat 3 uur heb gefilmd met mijn mobieltje.
We hebben een top dag uitgekozen(het zou gaan regenen maar dat boeide ons niks) het bleef uiteindelijk toch droog.

Ik heb het zo leuk gehad En de kids en jamy trouwens ook dat ik samen met hun heb besloten dat we van de zomer ook gaan maar dan met 8-10 man.

De slogan van slagharen klopt als een bus.
SLAGHAREN DAAR GENIET JE NOG HET MEEST!!!!!!!!!

Ik wil natuurlijk de familie van leeuwen bedanken(die mij de kaartjes verkocht hebben voor 35euro)
En al het personeel van slagharen(voor de klantvriendelijk heid)
EN mike nikki en jamy voor de gezellig heid(ik heb mike nog nooit zo vrolijk gezien als eergisteren)

Dit was mijn verslag.
Mochten julie ook naar slagharen gaan OOIT dan wens ik diegeen een TOP dag/midweek.

Groeten bradley vandijk

PS:Sommige filmpjes kunnen eventueel worden ge-upload.


PLZ GOOI DIT TOPIC AUB NIET GELIJK OPSLOT.
Thanks

Wat vinden julie van slagharen? en wie van julie zijn dr wel eens vaker gweest?

Ook verslagen mogen hier gerust worden geplaatst.
pi_57551426
hoort dit in ONZ thuis?
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_57551441
Waar moet het anders dan?,Ja sorry ben nieuw dus ik weet het nog niet zo goed.
pi_57551473
Jawel, want het is totale bullshit!
  zondag 23 maart 2008 @ 01:41:02 #5
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_57551486
quote:
Op zondag 23 maart 2008 01:35 schreef tyros-saver het volgende:
gingen we met zn 4e naar de FreeFall(vrije val)
Bedankt voor de vertaling!
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_57551548
quote:
Op zondag 23 maart 2008 01:39 schreef quirina het volgende:
Jawel, want het is totale bullshit!
lhad het niet gelezen dusja,,,kon het niet weten!
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_57551555
@quirina hoezo is het totale bullshit?
Het is een verslag,Dat kan inderdaad nergens op slaan daar geef ik je gelijk in.
Maar om het zo te verwoorden.
pi_57551560
op verzoek TS in een ander topic dicht.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  Boks-Chick zondag 23 maart 2008 @ 01:46:05 #9
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_57551561
Laten we die in GC maar even open houden.
lolwut
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')