Ja, dan heb je inderdaad een sloeberpc.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:25 schreef mschol het volgende:
dell kan je een instap systeem leveren voor een euro of 300 gok ik zo..
Mits ze aanstaan.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:29 schreef Aoristus het volgende:
kijk eens bij paradigit ofzo, die fujitsu-siemens machientjes doen het altijd
Ik wil eerst hier om info vragen, informatique mailen kan altijd nogquote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:27 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, dan heb je inderdaad een sloeberpc.
Waarom geen contact leggen met informatique, als je daar zulke goede ervaringen mee hebt?
Zelf bestel en bouw ik bij www.cool-prices.nl
Dat topic heb ik gezien en ik ben gestopt met lezen toen ze over verschillende snelheden voor RAM geheugen gingen praten.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:25 schreef mschol het volgende:
dell kan je een instap systeem leveren voor een euro of 300 gok ik zo..
voor de rest: [Centraal] Help mij aan een nieuw systeem topic
Ik vraag me alleen af of die CPU wel goed isquote:Base Intel® Pentium® Dual Core E2160 Processor (1,80 GHz, 800 MHz, 1 MB cache)
Besturingssysteem Legitieme Windows Vista™ Home Basic - Nederlands
Geheugen 2.048 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 1.024]
Toetsenbord Dell™ Entry QuietKey USB-toetsenbord - VS Int. (QWERTY)
Monitor Monitor niet inbegrepen
Grafische kaart Geďntegreerde Intel® Graphics Media Accelerator 3100
Harde schijf 250 GB (7.200 rpm) Seriële ATA harde schijf met 8 MB DataBurst™-cache
Diskette-/mediastations Geen diskettestation
Muis Dell optische USB-muis met schuifwiel en 2 knoppen - zwart
Modem Geen modem
Optische stations Dvd+/-rw-station (cd's en dvd's lezen/schrijven)
Geluidskaarten Geďntegreerde 7.1-kanaals high-definition audio
Luidsprekers Geen luidsprekers
Verzendingsdocumenten Engelse documentatie met Europese stroomkabel
Gedis-pakketreferentie D035S01
Microsoft-software Microsoft® Works 9.0 - Nederlands
Standaardondersteuning 1 jaar basisgarantie - Collect & Return
Ondersteuningsdiensten 1 jaar basisgarantie - Collect & Return
Beveiligingssoftware Geen beveiliging/antivirusbeveiliging - Nederlands
Bestelgegevens Inspiron Desktop Order - Netherlands
Systeemmedia DVD met hulpbronnen - diagnosemiddelen en drivers
Accidental Damage Support Geen Accidental Damage-support
Bestelling via internet bij Dell Bestelling via internet bij Dell
onzin, dell kan voor 300 euro een prima systeem leveren wat voor hem MEER dan voldoende is.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:27 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, dan heb je inderdaad een sloeberpc.
Het aantal Ghz zegt al een paar jaar niks meer.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wil eerst hier om info vragen, informatique mailen kan altijd nog
[..]
Dat topic heb ik gezien en ik ben gestopt met lezen toen ze over verschillende snelheden voor RAM geheugen gingen praten.
Bij Dell kom ik op 399 voor een (volgens mij) prima instapmodel. Maar daar wordt wel meteen standaard een DVD brander, tobo en muis bijgeleverd. Evenals MS Works. Dat zijn allemaal zaken die ik niet nodig heb verder.
[..]
Ik vraag me alleen af of die CPU wel goed is1,80 Ghz, mn huidige, 6-jaar oude, CPU is 1,55 ofzo
1 2 3 4 | Asrock ALiveNF7G-HD720P R5.0, AM2+, GF7050, 4xDDR2 ¤ 52,00 OCZ Platinum XTC 2GB(2x1GB) PC2-6400 ¤ 50,00 Samsung SpinPoint T166 500GB ¤ 82,00 |
Da's een oude IBM truukquote:
Premiumquote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Welke versie van Windows Vista is trouwens 'gewoon' ? Ik zie veel te veel mogelijkheden staan
Home Premium is de normale versie.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Welke versie van Windows Vista is trouwens 'gewoon' ? Ik zie veel te veel mogelijkheden staan
Het is echt niet normaal dat Windows er bij jou bijna 14 minuten over doet, dat ligt waarschijnlijk niet aan je hardware. Mijn eigen CPU in de oude bak waar ik mee werk is niet veel sneller (AMD Athlon XP 1900+ met 1600 MHz klokfrequentie) en XP start hier toch echt in minder dan 1 minuut op en draait ook verder als een tierelier met alle applicaties die ik gebruik (geen games, daar doe ik niet aan). Mijn advies: begin eens met een verse installatie van XP. Als je USB2 erbij wil hebben dan koop je voor pakweg 10 euro een simpel PCI kaartje (zelf heb ik een combokaart met USB2 + FireWire in mijn machine zitten). Verder kun je natuurlijk op marktplaats een prima machine voor jouw doeleinden scoren als je er niet meer dan een paar honderd euro aan wil besteden.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af of die CPU wel goed is1,80 Ghz, mn huidige, 6-jaar oude, CPU is 1,55 ofzo
Verschillende keren geprobeerd al, heeft geen nut meer. Mn PC is gewoon op.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:07 schreef Riparius het volgende:
[..]
Het is echt niet normaal dat Windows er bij jou bijna 14 minuten over doet, dat ligt waarschijnlijk niet aan je hardware. Mijn eigen CPU in de oude bak waar ik mee werk is niet veel sneller (AMD Athlon XP 1900+ met 1600 MHz klokfrequentie) en XP start hier toch echt in minder dan 1 minuut op en draait ook verder als een tierelier met alle applicaties die ik gebruik (geen games, daar doe ik niet aan). Mijn advies: begin eens met een verse installatie van XP. Als je USB2 erbij wil hebben dan koop je voor pakweg 10 euro een simpel PCI kaartje (zelf heb ik een combokaart met USB2 + FireWire in mijn machine zitten). Verder kun je natuurlijk op marktplaats een prima machine voor jouw doeleinden scoren als je er niet meer dan een paar honderd euro aan wil besteden.
Thnx. Ik ga daar 'ns rondsnuffelenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:23 schreef saban het volgende:
Alternate.nl
Bij 4launch.nl zal het wat goedkoper uitvallen, echter vind ik het daar te traag om samen te stellen, dat mag jij doen
Indien je het zelf niet inelkaar kan knutselen wil ik je best wel helpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |