abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_57494198
Na lang wikken en wegen en heeel erg twijfelen heb ik besloten dat ik het wil uitmaken met mijn vriendin. Ik zit alleen met de kwestie van timing. Aangezien zij last heeft van depressies en haar familie aan de andere kant van het land woont wil ik het uitmaken als haar familie in de buurt is zodat ze goed opgevangen kan worden. Nou komt haar moeder dit weekend op bezoek.
Echter we hebben al heel lang een weekendje Londen gepland en dat is volgende week. Als ik het dit weekend uitmaak gaat het weekend natuurlijk niet door en zal ze dat als bevestiging zien dat er nooit iets goeds voor haar is weggelegd. Dan heeft ze zich weer op iets leuks verheugd wat dan weer niet doorgaat. En dat wil ik haar ook niet aandoen. Ik heb geen hekel aan haar maar voor mijn gevoel passen we niet bij elkaar.

Wat is nu wijsheid? Na Londen uitmaken of de botte boer uithangen en het dit weekend doen? Wat zouden jullie doen?
  donderdag 20 maart 2008 @ 09:28:25 #2
22386 the_RAVEN
Radioactieve Raaf
pi_57494229
Behandel een ander zoals je zelf behandelt wil worden zou ik in dit geval maar toepassen.
pi_57494286
mwhoah, doe wat je gevoel je ingeeft , zal de breuk groter worden als je samen naar london gaat?
als het allemaal voro je betaald word zou ik gewoon heen gaan, al is het om haar gezelschap te houden.
(sex weigeren? mss snapt ze de hint ? dat jullie moeten "praten")
Redacted
pi_57494384
Met uitmaken is het net als met pleisters, als je het langzaam doet wordt het er niet makkelijker en minder pijnlijk op.

En waarom zou je sowiso met iemand op vakantie willen waar je geen relatie meer mee wil? Maak het gewoon dit weekend uit, ga zaterdag naar de kroeg om het te vieren, pick een nieuwe chick op en neem die mee naar Londen.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  donderdag 20 maart 2008 @ 09:40:11 #5
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57494422
Er is nooit een goed moment om het te vertellen natuurlijk, na je weekeindje Londen komt er vast weer iets waardoor het voelt alsof je haar weer iets aandoet...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_57494426
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 09:37 schreef DroogDok het volgende:

Maak het gewoon dit weekend uit, ga zaterdag naar de kroeg om het te vieren, pick een nieuwe chick op en neem die mee naar Londen.
Trap na voor ex = niet hip. Zeker niet in dit geval.
pi_57494461
Stuur gewoon een smsje naar je vriendin en ga met een vriend de beest uithangen in Londen.
pi_57494506
Je kan gewoon samen een leuk weekend hebben, minder intiem dan partners, maar meer als vrienden en dan maak je het aan het eind van het weekend uit.
  donderdag 20 maart 2008 @ 09:46:09 #9
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57494521
---> R&L trouwens...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 20 maart 2008 @ 09:52:34 #10
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_57494647
Tjah man, persoonlijk zou ik het NU doen. Het zal haar zowiezo zwaar vallen. Dus even de korte pijn en maak het nu uit. Wat is de reden dat het niet meer gaat?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 20 maart 2008 @ 09:55:33 #11
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_57494697
Nu doen.
Door met haar naar Londen te gaan, geeft haar vast het gevoel dat het juist heel goed gaat, en zal het alleen maar harder aankomen me dunkt.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_57494762
Waarom uitstellen als je nu toch al weet dat je het gaat uitmaken? Gewoon nu doen dus.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_57494766
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.

Als je nu nog een tijdje doet alsof alles koek en ei is, terwijl je al weet dat je het uit gaat maken, hoe zou dat overkomen?
Probeer niet teveel in haar hoofd te kijken en te verzinnen hoe het bij haar gaat vallen want de boodschap die jij hebt is nooit welkom.
Als jij je geweten probeert te sussen met het sprookje dat het prima is zolang ze maar bij haar familie is lieg je zowel tegen haar als tegen jezelf.

Je ziet er gewoon tegenop; begrijpelijk, het is nooit leuk om mensen slecht nieuws te brengen.
Maar er is geen goed moment en er komt geen goed moment.
pi_57494895
Ik zou het vreselijk gemeen vinden als mijn vriend toch het weekend liefjes mee zou gaan naar londen terwijl hij al weet het uit te gaan maken, ik neem aan dat je v.a dit besluit ook geen seks meer hebt met haar?
pi_57494938
Als je het wilt uitmaken, maak het dan uit. Er bestaat geen perfecte timing daar voor.

Heb ooit een vriendje gehad dat het op een gegeven moment uitmaakte en er ook nog heel trots bij vertelde dat hij dat al 3 weken wilde doen, maar dat hij wilde wachten tot mijn vader thuis was zodat die mij kon opvangen. Wat was ik kwáád!! Eigenlijk hou je iemand namelijk alleen maar aan het lijntje.

Het is sowieso kut om gedumpt te worden, maar je kan beter gewoon maar zo snel mogelijk de knoop doorhakken. Dan is er duidelijkheid en geen verwarring. Jammer van dat weekendje dan, maar het is niet anders.
pi_57494985
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 10:06 schreef Logician het volgende:
Ik zou het vreselijk gemeen vinden als mijn vriend toch het weekend liefjes mee zou gaan naar londen terwijl hij al weet het uit te gaan maken, ik neem aan dat je v.a dit besluit ook geen seks meer hebt met haar?
Je hebt altijd seks net voor je het uitmaakt, dat is universeel.
  donderdag 20 maart 2008 @ 10:13:09 #17
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_57495050
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 10:06 schreef Logician het volgende:
Ik zou het vreselijk gemeen vinden als mijn vriend toch het weekend liefjes mee zou gaan naar londen terwijl hij al weet het uit te gaan maken,
Eens. Laatste tripjes die ik met exen maakte vlak voordat het uitging waren ronduit ongemakkelijk (want ik voelde natuurlijk al dondersgoed aan dat er iets niet goed zat)
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_57495095
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 10:10 schreef OldJeller het volgende:
Je hebt altijd seks net voor je het uitmaakt, dat is universeel.
Ik vind dat niet kunnen, alsof je mentaal iemand verkracht....
pi_57495132
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 10:15 schreef Logician het volgende:

[..]

Ik vind dat niet kunnen, alsof je mentaal iemand verkracht....
Die moet ik onthouden
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_57495183
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 10:16 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Die moet ik onthouden
Je mist een e
  donderdag 20 maart 2008 @ 10:24:08 #21
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_57495278
Moeilijk, hoe langer je wacht, hoe meer pijn het zal doen. En er zijn medicijnen tegen depressies.
Aan het typen...
pi_57495281
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 10:15 schreef Logician het volgende:

[..]

Ik vind dat niet kunnen, alsof je mentaal iemand verkracht....
Nee, op die manier sluit je je relatie met een last good thing af.
Wees eens ruimdenkender, meisje.
  donderdag 20 maart 2008 @ 10:25:30 #23
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_57495309
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 10:24 schreef OldJeller het volgende:
Nee, op die manier sluit je je relatie met een last good thing af.
Eerst sex en dan uitmaken?

Dan beter eerst uitmaken en daarna nog goeie sex om een beetje leuk afscheid te nemen.
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_57495354
Niet meenemen naar london, gek
of eerst uitmaken en dan ' als vrienden ' naar londen maar denk dat ze dat niet leuk vindt.
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
pi_57495455
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 10:24 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Nee, op die manier sluit je je relatie met een last good thing af.
Wees eens ruimdenkender, meisje.
Ik ben zwart/wit geprogrammeerd sorry

Ik zou het andersom nog wel begrijpen, maar alleen als er duidelijkheid is gegeven.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2008 10:33:39 ]
pi_57495464
Hoe komt iedereen toch steeds aan van die depressieve vriendinnen?
pi_57495469
Mij lijkt het niet fijn om eerst naar Londen te gaan, beetje de schijn ophouden en daarna uitmaken.
Kan je je ook niet echt relaxed vermaken denk ik.

Hoe dan ook, het leid altijd tot gezeik. ( Altijd het gezeur van : is er een ander ?? )
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_57495476
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 10:33 schreef baNEEL het volgende:
Hoe komt iedereen toch steeds aan van die depressieve vriendinnen?
omdat de gelukkkige bezet zijn, en daat het goed mee loopt

daarom hoef je er geen post over te maken
Redacted
pi_57495547
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 10:25 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Eerst sex en dan uitmaken?

Dan beter eerst uitmaken en daarna nog goeie sex om een beetje leuk afscheid te nemen.
Een relatie beëindigen (verdriet) is niet voor elke vrouw een afrodisiacum, dat moet je dan dus inschatten.
Anders zou je na de sex altijd kunnen zeggen "ik zie niet echt meer een toekomst in ons", dat werkt altijd.
pi_57495653
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 10:33 schreef baNEEL het volgende:
Hoe komt iedereen toch steeds aan van die depressieve vriendinnen?
Sommige mannen willen graag de redder in nood uithangen. Die meiskes - vaak wat jongere meiskes - zijn vaak labiel en op zoek naar een redder in nood. En een redder in nood hoeft niet perse knap te zijn, helemaal niet zelfs, want daarvan worden die meiskes alleen maar jaloers en onzeker. Mannen met een wat minder florissant uiterlijk hebben daardoor ook kans op een relatie. Uiteindelijk zitten ze vaak met de gebakken peren, maar aanvankelijk zijn ze blij dat ze ook eens een redelijk uitziend mokkel aan de haak hebben geslagen.

Depressieve mannen komen veel minder snel aan een partner. Dat verklaart meteen mijn op z'n zachtst gezegd wat eenzame adolescentie.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  † In Memoriam † donderdag 20 maart 2008 @ 10:45:18 #31
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_57495690
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 10:10 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Je hebt altijd seks net voor je het uitmaakt, dat is universeel.
Kan ook erna hoor . Een paar jaar geleden een vergelijkbare situatie, relatie ging moeilijk en stond op uitgaan (al hadden wij de strubbleingen al besproken), toch zijn we op vakantie gegaan samen en heb ik het tijdens de vakantie uitgemaakt. Daarna toch nog lekkere afscheidssex gehad.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  donderdag 20 maart 2008 @ 10:49:59 #32
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_57495774
nu uitmaken. ze kan makkelijk naar haar familie als ze daar behoefte aan heeft. daarnaast ticket london aan haar geven, kan ze met een vriend of vriendin haar 'verdriet' even vergeten.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  donderdag 20 maart 2008 @ 10:50:18 #33
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_57495779
Hey TS waarom ging het uit dan? Update us
pi_57495796
Zeg dat je er opeens achter gekomen bent dat je homo bent en daarom met je vriendje naar Londen wil ipv met haar. Waarna je natuurlijk bruut gaat stappen met een van je beste maten.

Kan wel slotje nu.
pi_57495901
Hmmmm jullie hebben natuurlijk gelijk. Tja wat de sex betreft die is er toch al niet meer. (Enne ze neemt mij mee naar Londen :-) )
Dat er nooit een goed moment is om het uit te maken dat weet ik. Maar het is ook zooo moeilijk. Vind het niet leuk om haar pijn te doen vooral omdat ze zo veel op mij steunt en het voor haar min of meer toch als verrassing zal komen. Maar alles bij elkaar opgeteld kan ik het eigenlijk niet meer aan. Ik kan het aan mijn gezondheid merken en daarom wil ik het uitmaken. We verschillen teveel vind ik om in een relatie te zijn.
pi_57496013
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 10:56 schreef gofast het volgende:
Tja wat de sex betreft die is er toch al niet meer.
Ah, vandaar.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  donderdag 20 maart 2008 @ 11:02:20 #37
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_57496029
Dan spreek je toch gewoon vanavond af... en spreek je als volwassenen uit. Als het niet werkt is het beter om er een eind aan te maken. De eerste weken smaakt het wat zuur maar geloof me maar, je zal na een tijd blij zijn. (Heb hetzelfde meegemaakt en kan nu eindelijk terug "ademen") Heb het zelf ook moeilijk gehad om het uit te maken, maar het moest gewoon. Niks zo zielig als bij elkaar blijven als het niet werkt. (en zo zijn er veel hoor)
pi_57496429
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 10:56 schreef gofast het volgende:

(Enne ze neemt mij mee naar Londen :-) )
ik neem aan dat het dus alles door haar geregeld en betaald is ....?

In dat geval zou ik het eerder een beetje lomp vinden als je dat nog wel meepikt, en het direkt erna uitmaakt...

Ik zou in dit geval gewoon ervoor een gesprek erover aangaan en haar meldden dat je erover nadenkt het uit te maken en daar eens goed over praten, waarbij voorlopig nog open is _wat_ jullie vervolgens doen:
direkt de relatie beeindigen en ook niet samen naar London gaan, of gewoon het nog eventjes aankijken.
desnoods het uitmaken maar wel als 'vriebnden' naar London gaan...

Dat zorgt ervoor dat zij er iig ook een stem in heeft en er niet enkel gebruik van haar goedwillendheid gemaakt wordt.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 20 maart 2008 @ 11:51:45 #39
54408 Parzival
Where it happens
pi_57497089
wat zit iedereen toch met dan london.. maak het gwoon uit.. kosten horen nou eenmaal bij het beeindigen van relaties.. of het nou om knuffelbeertjes, reisjes, huizen of iets anders gaat..

Uitmaken en NIET naar londen gaan.. laat dr lekker met een vriendin gaan of met niemand of met van mijn part dr moeder.. dat is niet aan jou vanaf dat moment..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_57497417
Nu uitmaken. Het meisje is heus niet achterlijk en ze voelt natuurlijk dat er iets niet oké is. Ze heeft aankomend weekend haar moeder om bij uit te huilen en voor afleiding. En daarna kan ze lekker met een vriendin naar Engeland. Zij heeft het toch al betaald en het zal een welkome afleiding zijn.
  donderdag 20 maart 2008 @ 12:35:49 #41
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_57498106
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 12:08 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Nu uitmaken. Het meisje is heus niet achterlijk en ze voelt natuurlijk dat er iets niet oké is. Ze heeft aankomend weekend haar moeder om bij uit te huilen en voor afleiding. En daarna kan ze lekker met een vriendin naar Engeland. Zij heeft het toch al betaald en het zal een welkome afleiding zijn.


Houd de eer aan jezelf... gewoon nu.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_57499925
nou lekkere redder in nood ben je dan, je laat haar eerst even lijden en doe lekker gezellig met d'r en daarna kan ze doodvallen.... Zo zal ze dat zien, hoe dan ook!

Just get it f*cking over with....
Don't blame me, it's a hardware problem
pi_57502640
Yo,
je bent nog wel bezorgd om haar..

je gaat eerder er vandoor omdat ze naar jou idee teveel beslag op jou legt..
maar de persoon zelf, vind je die leuk? als ze minder klaagt is ze dan te genieten naar jouw idee?

zoja, en je wil stiekem niet weg, zal ik es grenzen gaan stellen als ik jou was...
je laat teveel over je heen lopen

zeg bij dat tripje Londen: als ik nog 1x gezeik van je hoor, is het uit. dit is vakantie dus bedoelt als fun, dus je problemen kom je na de vakantie maar weer mee...

gaat dat goed, is het het overwegen waard om mee door te gaan (dat betekent niet, dat je nooit meer een luisterend oor moet bieden)

gaat dat fout, is het tabee
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_57503280
Nou als ik alles bekijk zijn er teveel verschillen in interesses. Dat maakt het voor mij dat ik het op lange termijn niet meer zie zitten. Ik laat ook wel wat over me heen lopen maar als ze alles doet wat ze moet doen dan nog zijn de verschillen te groot om een relatie te hebben. Een vriendschappelijke relatie zou prima zijn. Ook om een luisterend oor te blijven bieden en haar te ondersteunen waar nodig. Maar ik kan niet langer bij haar blijven als dat bij mij niet meer goed voelt.
  donderdag 20 maart 2008 @ 16:59:31 #45
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_57503353
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 16:21 schreef Godshand het volgende:
zeg bij dat tripje Londen: als ik nog 1x gezeik van je hoor, is het uit.
Hè ja, dat komt de sfeer ook echt ten goede
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_57504376
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 16:21 schreef Godshand het volgende:
zeg bij dat tripje Londen: als ik nog 1x gezeik van je hoor, is het uit. dit is vakantie dus bedoelt als fun, dus je problemen kom je na de vakantie maar weer mee...
eigenlijk wel een goed plan.
Dan schuif je het gewoon háár in de schoenen als ze weer eens ongevraagd haar borderlinedepressie op jou afwentelt.
Zij haalt er een wijze levensles uit: Je partner is geen emotioneel vuilnisvat waar je je problemen in kunt dumpen zodat jij je beter voelt.
En jij bent niet schuldig aan het uitmaken.

pi_57505791
Ik zou het nu doen. Na dat tripje naar Londen zul je wel weer andere redenen hebben om het op dat moment ook niet uit te maken 'want .....'
Snap je?

Je kunt even goed met haar naar Londen, alleen dan niet als setje, maar gewoon als 'vrienden' (als zij dit nog wil, zie hiervoor ook het topic over vrienden blijven met je ex... eerlijk gezegd denk ik dat het moeilijk is)
pi_57506449
hoelang heb je een relatie gehad, en wat is de reden? loopt het gewoon niet meer?
Live!
  donderdag 20 maart 2008 @ 22:18:07 #49
94510 BillGates
Me postcount!
pi_57510114
Nothin makes me more happy than to know
That I have such a close friend
To know that you're down for me is reassuring
It's the reason I'm always smilin

And when I'm kickin' it with you
I have a lot fun with you
Never any kind of pressure
Comin' from you
Trying to get me to do
Anything I'm not ready to
That's why I really like you

CHORUS:
Da da da da da
Da da da da da
Da da da da da
You make me happy
Da da da da da
Da da da da da
Da da da da da
So very happy

I never get tired of talkin' on the phone with you
For I was out of time
And as time goes by we will come grown up and wise
I hope we'll be just as tight

And it was supposed to be
Then we're gonna be
No one can stop us; destined
For you and me
Who's to say that we
Won't fall deep in love
It's a very good chance because

I might be young
But I still know what it is (to be happy)
I know what's in my heart
I know what's on my mind
And it's you all of the time
pi_57510599
Uitmaken is nooit leuk en hard kwetsen ga je haar sowieso. Ik zeg: gewoon nu doen.

Hoe kan ze het trouwens niet zien aankomen terwijl de relatie niet goed zit en jullie al tijden geen seks hebben?
  donderdag 20 maart 2008 @ 23:24:51 #51
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_57511732
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 17:50 schreef mgerben het volgende:
Je partner is geen emotioneel vuilnisvat waar je je problemen in kunt dumpen zodat jij je beter voelt.
Dat vind ik een verdomd goeie
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')