abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 19 maart 2008 @ 20:17:07 #1
37221 Ceriel
Rustig aan, hoor.
pi_57484000
Jawel, het nieuwe album van Coldplay zit er aan te komen. 17 juni is de releasedatum. Tijdenlang werd gedacht dat het 'Prospekt' zou gaan heten, maar sinds gisteren 18 maart 2008 is het officieel dat het de naam 'Viva La Vida' gaat dragen.

Zo wisten we nog maar een paar uur geleden te melden dat het nieuwe album van Coldplay Famous Old Painters zou gaan heten. Zojuist heeft Rolling Stone echter exclusief de nieuwe albumnaam onthuld. Viva la Vida is de titel van het vierde Coldplay-album dat op 17 juni zal gaan verschijnen.

Leve het leven, een vrije vertaling van Viva la Vida, is een keuze van zanger Chris Martin. Hij werd geinspireerd door het werk van de Mexicaanse artieste Frida Kahlo.




Het schilderij Viva la Vida van Frida Kahlo


"Ik snap dat iedereen de connectie met Ricky Martin legt, maar dat kan me verder niets schelen. Ik heb al eerder kritiek gekregen op namen - Martin noemde zijn kinderen Apple en Moses, red - en dan zeg ik gewoon 'Fuck you, zo noem ik het en ik krijg uiteindelijk toch wel gelijk.' Daarnaast voelde de titel Viva la Vida gewoon goed" aldus Chris Martin tegenover Rolling Stone.


(Bron: Coldplayfans.nl)

[ Bericht 0% gewijzigd door Ceriel op 20-03-2008 01:39:35 ]
Every Not Is Truething
pi_57485463
WAT een spuuglelijke titel
  woensdag 19 maart 2008 @ 21:30:58 #3
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_57486077
Frida Kahlo
Mooi schilderij is dat en wat een power zat er in dat wijf.
Viva la vida
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_57489052
Ok. Maar ik wil muziek horen. Ben erg benieuwd.
What Would Goku Do
pi_57491645
Ben benieuwd, nu nog een optreden aankondigen!
  donderdag 20 maart 2008 @ 01:00:47 #6
203640 heavenstar
Fluctuat Nec Mergitur!
pi_57492106
eindelijk...
13 Juni: Bon Jovi
27 Juni: Muse
Liebe ist für alle - auch für mich
  donderdag 20 maart 2008 @ 01:42:21 #7
19033 Metalium-
Transylvanian Hunger
pi_57492497
Goed nieuws
A Blaze In The Northern Sky
  donderdag 20 maart 2008 @ 01:47:28 #8
179034 Bernard0s
Nulla Tenaci Invia Est Via
pi_57492528
Ik heb geen idee wat de muzikale inhoud is van het album. Weet iemand hier meer van? Moet ik dit album aanschaffen als semi-coldplay fan?
Nulla Tenaci Invia Est Via
  donderdag 20 maart 2008 @ 01:59:03 #9
37221 Ceriel
Rustig aan, hoor.
pi_57492590
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 01:47 schreef Bernard0s het volgende:
Ik heb geen idee wat de muzikale inhoud is van het album. Weet iemand hier meer van? Moet ik dit album aanschaffen als semi-coldplay fan?
Als je een 'semi-Coldplay fan' bent zal het de aanschaf meer dan waard zijn in mijn opinie. Ik weet zeker dat de band niet zomaar even een losse flodder uit gaat brengen.

Voor de rest is er nog niet veel over bekend. Eigenlijk niets meer dan de OP.
Every Not Is Truething
pi_57492596
Ben toch wel benieuwd, en deel de mening dat de titel in ieder geval niet echt bij mijn beeld van coldplay past.
pi_57494390
quote:
PS - The actual title of the album is... 'Viva La Vida or Death And All His Friends'
http://coldplaying.com/
pi_57499996
Merkwaardige titel, maar op zich wel grappig. Uiteindelijk draait het allemaal toch om de muziek die op het album staat. Volgens eerste berichten schijnt die muziek erg goed te zijn, maar ja... het blijft toch afwachten. Klopt het trouwens dat er maar 9 nummers op komen te staan? Dat gerucht hoorde ik een tijdje geleden.
pi_57501845
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 09:38 schreef deirdrephaedra het volgende:

[..]

http://coldplaying.com/
Dat vind ik een betere titel.
What Would Goku Do
pi_57558454
Finally!

X&Y is zo goed als grijs hiero, next CD please.

Titel moet ik nog erg aan wennen, wederom totaal anders dan wat ik verwacht had.. Hecht meer waarde aan de muziek.

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2008 15:29:11 ]
  zondag 13 april 2008 @ 12:06:53 #16
37221 Ceriel
Rustig aan, hoor.
pi_58018446
De officiële tracklist is bekend!

01 Life in Technicolor
02 Cemetries of London
03 Lost!
04 42
05 Lovers in Japan/Reign of Love
06 Yes
07 Viva la Vida
08 Violet Hill
09 Strawberry Swing
10 Death and all his Friends


Verder is er bekend dat de eerste track een instrumental is, die in het laatste nummer ook weer te horen zal zijn. En dat de band vóór 16/17 juni (de releasedatum) 1 of 2 tracks zal uitbrengen.

Bron: Coldplayfans.nl
Every Not Is Truething
pi_58018566
Deze moet ik toch weer hebben
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_58018600
quote:
Op zondag 13 april 2008 12:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Deze moet ik toch weer hebben
Zeker
  zondag 13 april 2008 @ 13:46:28 #19
133369 Jivis
Critikut
pi_58019855
quote:
Op zondag 13 april 2008 12:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Deze moet ik toch weer hebben
Beslist
Amen.
pi_58024073
quote:
Op zondag 13 april 2008 12:06 schreef Ceriel het volgende:
De officiële tracklist is bekend!

01 Life in Technicolor
02 Cemetries of London
03 Lost!
04 42
05 Lovers in Japan/Reign of Love
06 Yes
07 Viva la Vida
08 Violet Hill
09 Strawberry Swing
10 Death and all his Friends


Verder is er bekend dat de eerste track een instrumental is, die in het laatste nummer ook weer te horen zal zijn. En dat de band vóór 16/17 juni (de releasedatum) 1 of 2 tracks zal uitbrengen.

Bron: Coldplayfans.nl
Waar heb jij gelezen/gezien.gehoort dat Life in Technicolor een instrumentaaltje is? Op de site zelf zie ik dat nergens meer staan hoor?
Ik krijg nog geld van je.
pi_58024489
Achja, alles is beter dan het fantasieloze X&Y

Ik ben wel benieuwd wat voor album het is geworden. Stiekem hoop ik dat ze een beetje terug richting Parachutes gaan, of desnoods naar Rush Of Blood.
pi_58027409
Dat zal vast niet....coldplay heeft naar eigen zeggen de 'trilogy' afgesloten.... Ik hou me hart vast...
Ik krijg nog geld van je.
  zondag 13 april 2008 @ 21:20:01 #23
37221 Ceriel
Rustig aan, hoor.
pi_58028971
quote:
Op zondag 13 april 2008 17:54 schreef Rnie het volgende:

[..]

Waar heb jij gelezen/gezien.gehoort dat Life in Technicolor een instrumentaaltje is? Op de site zelf zie ik dat nergens meer staan hoor?
Klikk.

Er staat aldaar overigens nog meer info over het album.
Every Not Is Truething
pi_58031838
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 02:00 schreef thettes het volgende:
Ben toch wel benieuwd, en deel de mening dat de titel in ieder geval niet echt bij mijn beeld van coldplay past.
Eens. Prospekt was zeker een stuk beter geweest.

Weet iemand al wanneer de voorverkoop start voor het concert van Coldplay in november in Gelredome?
pi_58034619
Ik ben erg benieuwd naar het album Het zijn in elk geval toch nog 10 nummers worden, in plaats van de verwachte 9.
pi_58037082
tvp
pi_58044355
Wanneer komt de single '42' eigenlijk uit? is der al een releasedate?
Ik krijg nog geld van je.
pi_58044690
Hé, dat nieuwsbericht heb ik geschreven. Grappig dat dat hier staat.
Don't think twice, it's all right.
pi_58046596
Coldplay In Italy: Video & Photo Shoots, 'Violet Hill' Confirmed As First Single

La Sicilia, the Italian newspaper today unveiled more details about Coldplay's trip to Italy where the band has been filming the video for their new single, Violet Hill, taken from the forthcoming album Viva La Vida Or Death And All His Friends, due for release on June 16.

According to the news article, Coldplay were guests at Villa Angela in Taormina, residence of Jim Kerr, lead singer of Simple Minds. Coldplay returned to the region where they previously played to 2000 people in concert in Misterbianco, in the province of Catania. Chris Martin said of the journey, 'We would like to return to play in this wonderful theatre in the future.'

The article confirmed the first single as Violet Hill along with the hidden track The Escapist. Coldplay not only shot the video for their single (note that will be released in May) on the lake Nicoletti of Enna, but also appeared at Siracusa and Catania as well as the beautiful Taormina, for a photo shoot.

Bron: Coldplaying.com


Toch Violet Hill als single, en niet de geplande '42'.
Ik krijg nog geld van je.
  maandag 14 april 2008 @ 17:55:34 #30
37221 Ceriel
Rustig aan, hoor.
pi_58046613
quote:
Op maandag 14 april 2008 15:45 schreef Rnie het volgende:
Wanneer komt de single '42' eigenlijk uit? is der al een releasedate?
Er komt nu steeds sneller meer info over het album, leuk. Volgens Coldplayzone.it wordt de eerste single van VLVODAAHF (wat een afkorting, je kunt het beter voluit schrijven ) 'Violet Hill' .
De videoclip shooting schijnt gestart te zijn op woensdag 9 april in Sicilië.
Hier het bericht:

Coldplay have arrived in Sicily, Italy to shoot the video for the first single, Violet Hill, taken from Viva La Vida Or Death And All His Friends.

It was originally thought that only 'Prospekt' was present in Italy, but Italian media has confirmed that it was the whole band, ready to film a video for the first single of the fourth album.

Confirmed today, the film set has been a very restricted area, and is located in Enna (the Italian city at the highest altitude), near Nicoletti lake. The source, an italian newspaper, Il Mattino, said that the single will be released in May and the tracklist will include the soundtrack, 'The Escapist'. The film 'The Escapist' is released around the same time as Coldplay's fourth album, in mid June.


Edit: Ah, Rnie was me reeds voor.
Every Not Is Truething
pi_58047563
Vrij waardeloze titel, hopelijk is de muziek wel als vanouds.
pi_58050605
Ik vind de titel wel wat hebben eigenlijk....iig beter dan X & Y.
Ik krijg nog geld van je.
  maandag 14 april 2008 @ 20:45:12 #33
37221 Ceriel
Rustig aan, hoor.
pi_58051075
Ik vind de titel zeker ook wel wat hebben. "Leve het leven, of de dood en al zijn vrienden" klinkt behoorlijk geinspireerd door mijn oren.
Every Not Is Truething
pi_58080116
NIks mis met de titel eigenlijk zullen alleen veel mensen zijn die dan aan Ricky Martin denken . Ben stiekem wel benieuwd naar het album al ben ik geen grote fan.
pi_58080132
Chris Martin had nooit zelf de link met Ricky Martin (what's in a name) moeten leggen; dan hadden veel minder mensen lopen zeuren over de albumtitel. Op het laatste moment van single veranderen is trouwens typisch Parlophone. Zal me niks verbazen wanneer "42" de tweede single wordt. Heeft ook wel iets grappigs in dat geval, want het is dan het vierde album (4) en daarvan de tweede single (2), dus 42
pi_58080716
Coldplay is gewoon een overschatte band.
Slaat echt helemaal nergens op.
pi_58082578
quote:
Op woensdag 16 april 2008 07:46 schreef Jakobw het volgende:
Coldplay is gewoon een overschatte band.
Slaat echt helemaal nergens op.
Enkele argumenten zijn toch wel op z'n plaats of kwam je alleen even een waardeloze mening schreeuwen om wat reacties uit te lokken?
pi_58083111
Omdat het populair is, vinden mensen het gelijk maar een overschatte band. Liever coldplay dan Tokio Hotel hoor!
Ik krijg nog geld van je.
pi_58084695
Hoe zit het nou met die titel, ik dacht dat het gewoon Viva La Vida zou worden, maar ik lees hier steeds vaker "Viva la Vida or Dead And All His Friends" terwijl dat volgens mij komt doordat in het eerste gerucht over het nieuwe album het zou gaan over: "Viva la Vida" or "Dead And All His Friends" (let op de aanhalingstekens tussen de 2 titels..)

In ieder geval, ik kan niet wachten, Coldplay kennende zal het weer een top album worden!!
En ze hebben er lang genoeg aan kunnen werken lijkt me zo
4 8 15 16 23 42
pi_58088730
quote:
Op woensdag 16 april 2008 09:58 schreef McFearless het volgende:

[..]

Enkele argumenten zijn toch wel op z'n plaats of kwam je alleen even een waardeloze mening schreeuwen om wat reacties uit te lokken?
Noem ze altijd de Engels Blof, teksten gaan echt helemaal nergens over.
En live ziet het er niet uit.
  woensdag 16 april 2008 @ 17:03:45 #41
37221 Ceriel
Rustig aan, hoor.
pi_58091278
quote:
Op woensdag 16 april 2008 14:43 schreef Jakobw het volgende:

[..]

Noem ze altijd de Engels Blof, teksten gaan echt helemaal nergens over.
En live ziet het er niet uit.

Het zal wel altijd een kwestie van smaak blijven, Jakob W. Dit soort opmerkingen mogen uiteraard, maar zullen nooit tot iets leiden. Ik maak ze dan ook nooit in topics over dingen waar ik niets mee heb.

@ Han-Pekel: Klopt, er was in het begin nogal wat verwarring over, maar de officiële titel is: "Viva La Vida Or Death And All His Friends" .

Eigenlijk dient de topictitel ook even aangepast te worden, maar daartoe ben ik niet in de mogelijkheid.
Every Not Is Truething
  woensdag 16 april 2008 @ 17:05:16 #42
67174 Dos37
Come on Twente
pi_58091308
ik wacht met smart. Hopelijk is ie netzo goed of beter als de voorgaande
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_58091815
quote:
Op woensdag 16 april 2008 17:03 schreef Ceriel het volgende:
@ Han-Pekel: Klopt, er was in het begin nogal wat verwarring over, maar de officiële titel is: "Viva La Vida Or Death And All His Friends" .

Eigenlijk dient de topictitel ook even aangepast te worden, maar daartoe ben ik niet in de mogelijkheid.
Op de officiële Coldplay-website lees ik op de voorpagina een tracklisting en daar staat gewoon "Viva La Vida" boven. Kan best zijn dat ze het album eerst de langere titel wilden geven, maar dat ze deze toch hebben ingekort, bijvoorbeeld uit commerciële overwegingen. "Death And All His Friends" klinkt niet bepaald als een aantrekkelijk product om te kopen, zeg maar. Ik zou in elk geval even wachten met het veranderen van de topictitel, want waarschijnlijk is deze kortere titel gewoon juist.
pi_58091907
quote:
Op zondag 13 april 2008 22:48 schreef Smart_ass het volgende:
Weet iemand al wanneer de voorverkoop start voor het concert van Coldplay in november in Gelredome?
Nee, zelfs het Gelredome weet van niets, moet ik je helaas melden:
quote:
Wel kaarten maar geen concert voor Coldplay
ARNHEM - De Britse band Coldplay geeft op zondag 9 november een concert in de Arnhemse Gelredome. Tenminste, als je de zwarte handelaars in concertkaarten moet geloven. Zij bieden op internet voor bedragen tussen de 100 en 190 euro 'betrouwbaar en snel' tickets aan.

Er is echter een probleem. Er is op 9 november (nog?) geen concert van Coldplay in Arnhem. Bij Gelredome weten ze van niks. "Het staat zelfs niet met potlood in de agenda", bezweert directeur Jasper van Amstel. Bij promotor Mojo Concerts weten ze iets meer. "Er komt een nieuw album aan en de band gaat in het najaar weer op tournee. We zíjn bezig om Coldplay naar Nederland te halen", zegt een woordvoerster. Begin november zal het zeker niet zijn.
Bron: BN/De Stem

Ik vraag me trouwens af of je ongestraft producten (kaartjes) mag verkopen en promoten terwijl je het geleverde niet kunt waarmaken. Maar dat is misschien meer iets voor een discussie in NWS, ofzo. Maar goed, Coldplay komt vast wel een keertje naar Nederland, komende winter.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2008 17:52:00 ]
pi_58093014
Nee tuurlijk mag je dat niet verkopen terwijl je het niet kunt waarmaken...
maar je bent ook stom om erin te trappen als ze een kaartje verkopen van een band die het nog niet eens heeft bevestigd.
Ik krijg nog geld van je.
pi_58093097
Coldplay's long awaited new album 'Viva La Vida' is released on 16 June

Coldplay release their fourth album Viva La Vida or, to give it its full title, Viva La Vida or Death And All His Friends on Parlophone Records on June 16.

The album comprises 10 brand new tracks, recorded in London, Barcelona and New York with producers Brian Eno and Markus Dravs.

The track listing is:

1. Life In Technicolor
2. Cemeteries Of London
3. Lost!
4. 42
5. Lovers In Japan/Reign Of Love
6. Yes
7. Viva La Vida
8. Violet Hill
9. Strawberry Swing
10. Death And All His friends

Viva La Vida follows the hugely successful album X&Y, which has sold 10 million copies since its release in 2005.

Bron: coldplaying.com


het gespeculeer over de titel hoeft niet meer, het is dus toch die lange:D
Ik krijg nog geld van je.
  woensdag 16 april 2008 @ 19:22:35 #47
37221 Ceriel
Rustig aan, hoor.
pi_58094039
quote:
Op woensdag 16 april 2008 17:32 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Op de officiële Coldplay-website lees ik op de voorpagina een tracklisting en daar staat gewoon "Viva La Vida" boven. Kan best zijn dat ze het album eerst de langere titel wilden geven, maar dat ze deze toch hebben ingekort, bijvoorbeeld uit commerciële overwegingen. "Death And All His Friends" klinkt niet bepaald als een aantrekkelijk product om te kopen, zeg maar. Ik zou in elk geval even wachten met het veranderen van de topictitel, want waarschijnlijk is deze kortere titel gewoon juist.
Ah ok thx. Ik zie nu ook idd. dat op de frontpage van Coldplay.com enkel Viva La Vida staat bij de tracklisting. Blijft dus nog even gissen. Wachten we daar ff mee.
Every Not Is Truething
pi_58094598
Maar EMI heeft vanmiddag bevestigt dat 'viva la vida or death and all his friends' toch de titel is...dus je kan de topictitel veranderen!
Ik krijg nog geld van je.
pi_58098932
quote:
Op woensdag 16 april 2008 14:43 schreef Jakobw het volgende:

[..]

Noem ze altijd de Engels Blof, teksten gaan echt helemaal nergens over.
En live ziet het er niet uit.
Het hoeft er live ook niet uit te zien, het moet gewoon goed klinken.
En dat doet het ook.
Heb je ooit wel eens een concert van Coldplay meegemaakt dan?
pi_58099032
quote:
Op woensdag 16 april 2008 17:36 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Nee, zelfs het Gelredome weet van niets, moet ik je helaas melden:
Huh, waarom is het op sommige sites dan al mogelijk om (voor een belachelijk hoge prijs, dat wel) kaartjes te reserveren?
pi_58099115
quote:
Op woensdag 16 april 2008 22:19 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Huh, waarom is het op sommige sites dan al mogelijk om (voor een belachelijk hoge prijs, dat wel) kaartjes te reserveren?
Nou, misschien omdat dat geen echte kaartjes zijn?
Don't think twice, it's all right.
  donderdag 17 april 2008 @ 00:09:28 #52
37221 Ceriel
Rustig aan, hoor.
pi_58102030
quote:
Op woensdag 16 april 2008 19:46 schreef Rnie het volgende:
Maar EMI heeft vanmiddag bevestigt dat 'viva la vida or death and all his friends' toch de titel is...dus je kan de topictitel veranderen!
Ja precies. Ik ging daar ook al een beetje van uit idd.
Als een moderator dit leest, zou het prettig zijn dat deze "Or Death And All His Friends" toe zou willen voegen achter de huidige bestaande topictitel.
Every Not Is Truething
pi_58121639
Yes! 13 Juni ligt het album al in de nederlandse schappen!
Nog maar 2 maandjes
Ik krijg nog geld van je.
  vrijdag 18 april 2008 @ 12:44:42 #54
212732 MusiqueArtistique
194cm pure gezelligheid
pi_58134193
Laten we hopen dat ze de commerciële bagger van X&Y achter zich laten en teruggaan naar hun begin.
Parachutes is nog steeds een van mijn favoriete cd's ooit gemaakt.
~~Everything Louder Than Everyone Else~~
pi_58137131
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 12:44 schreef MusiqueArtistique het volgende:
Laten we hopen dat ze de commerciële bagger van X&Y achter zich laten en teruggaan naar hun begin.
Parachutes is nog steeds een van mijn favoriete cd's ooit gemaakt.
True. Ik vond dat er op X&Y ook maar een paar goede nummers stonden. De rest waren te poppy en commercieel met teveel hitpotentie.

Parachutes en A Rush of blood to the head daarentegen.
pi_58141548
Teveel hitpotentie...dat zal deze plaat vast ook wel weer hebben. we wachten het maar af tot 6 mei...eindelijk de eerste single:D
Ik krijg nog geld van je.
pi_58241401
Update!

De single violet hill zal 29 april al te horen zijn op 1live (een duits radiostation) voor de wereldprimeur!
nog 6 daagjes!
Ik krijg nog geld van je.
pi_58241966
Wie neemt dat op? Geen zin om op een specifieke tijd te wachten Ben wel benieuwd.
pi_58251007
Waarom wordt het album in Nederland al op 13 juni uitgebracht en in de rest van de wereld op 16 of 17 juni?

edit: ook in Zweden, Duitsland en Finland komt het album de 13e uit.

[ Bericht 14% gewijzigd door Tourniquet op 23-04-2008 17:48:40 ]
  woensdag 23 april 2008 @ 17:34:33 #60
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_58258518
Laat ze alsjeblieeeeft weer naar ons prachtige Ernem komen! 2005 is al te lang geleden om het voor 100% te kunnen herinneren
  donderdag 24 april 2008 @ 12:54:49 #61
37221 Ceriel
Rustig aan, hoor.
pi_58276561
Ter promotie van het nieuwe Coldplay album 'Viva La Vida or Death And All His Friends' trakteert het Engelse muziekmagazine NME op een cadeautje. NME voegt aan haar mei nummer een gratis 7-inch vinyl single toe. Op de single zal naast 'Violet Hill' ook een tweede nummer verschijnen. Het gaat om een ander nieuw nummer, namelijk 'A Spell A Rebel Yell'. Het mei nummer van NME ligt vanaf 7 mei in de winkels.

Bron


Cool. Die zou ik dus wel willen hebben.
Every Not Is Truething
pi_58277027
artwork is deze keer zeker gaaf!
Ik krijg nog geld van je.
  donderdag 24 april 2008 @ 13:26:58 #63
37221 Ceriel
Rustig aan, hoor.
pi_58277273
quote:
Op donderdag 24 april 2008 13:17 schreef Rnie het volgende:
artwork is deze keer zeker gaaf!
Ziet er goed uit inderdaad.!
Every Not Is Truething
pi_58355136
Yes! We hebben een nieuwe coldplay site

en artwork van viva la vida or death and all his friends!

Ik krijg nog geld van je.
pi_58355163
Om eerlijk te zijn vind ik er bar weinig aan...
Ik krijg nog geld van je.
pi_58355318
Nieuwe single gratis te downloaden voor 1 week:

http://www.xfm.co.uk/news(...)wnload-of-new-single
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  maandag 28 april 2008 @ 11:52:04 #67
207860 Mistaken
Dé grappenmaker v/d bingoclub.
pi_58356466
Ik vind de artwork daarentegen mooi!
Tenminste dat plaatje dat je hier laat zien ^^
  maandag 28 april 2008 @ 16:49:22 #68
37221 Ceriel
Rustig aan, hoor.
pi_58361885
Ik vind de artwork prachtig! Wat een schril contrast: de tekst en de afbeelding.
Erg gaaf om te vernemen dat vanaf morgen 29-04 de single een week gratis te downloaden is.
Hoef ik die premiere op Einslive ook niet meer af te wachten.
Every Not Is Truething
pi_58368183
Ow ik ben echt razend benieuwd naar de nieuwe single. Laten we hopen dat ze de muziekbizz weer eens wakker schudden met echte goede muziek
Aan u Medemensch; Onderga het leven niet al te serieus A.U.B.
  maandag 28 april 2008 @ 22:05:21 #70
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_58368321
Waarom een Spaanse naam en een Franse vlag op de cover?
  maandag 28 april 2008 @ 22:41:33 #71
157179 Put4
He's a freak of nature
pi_58369210
De single Violet Hill is vanaf morgen gratis te downloaden!

bron: http://www.coldplay.com/song.html
Feyenoord - AC Milan - WHU
pi_58369792
Goed nieuws
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_58372633
Mwah...ik vind de cover TOTAAL geen coldplay eigenlijk...

Bij de eerste 3 albums hadden ze 1 object in het midden. wat ik veel 'directer' vond.
Dit is gewoon een goedkope rip off van 'Viva la Revolution' (Dragon Ash).

http://en.wikipedia.org/wiki/Viva_La_Revolution

Ik krijg nog geld van je.
pi_58372704
tvp, isie al uit?
pi_58372735
13 Juni in NL
Ik krijg nog geld van je.
pi_58372787
Het enige leuke aan de cover is dat de letter V de tepel van die chicka chicka bedekt!:D

[ Bericht 1% gewijzigd door Rnie op 29-04-2008 01:41:14 ]
Ik krijg nog geld van je.
pi_58372813
wanneer word ie in de US/UK gelaunched ofzo?
pi_58373063
later dan in NL, ik dacht te weten 16 juni. in japan etc komt hij al 12 uit.
Ik krijg nog geld van je.
pi_58375637
Uit hun nieuwsbrief:

Album release details
Coldplay's fourth album, 'Viva La Vida or Death And All His Friends' is out in June. The release dates are as follows:

UK - June 12
USA & Canada - June 17
Japan - June 11
Germany, Austria, Switzerland, Italy, Holland, Belgium, Ireland - June 13
Australia/NZ - June 14
ROW - June 16
.:. "I've got feelings, just like you" .:.
pi_58377924
O ok thnx!
Ik krijg nog geld van je.
pi_58377933
Nog maar een uurtje en we kunnen de single downloaden!
Ik krijg nog geld van je.
  dinsdag 29 april 2008 @ 13:30:35 #83
134538 chansadres
Black & White
pi_58379355
De website heeft het al begeven
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_58379377
Kost even wat geduld om er doorheen te komen, maar de link is binnen.
pi_58379383
Geluisterd!
Apart/bijzonder/anders. In a good way.
Ik ben erg benieuwd naar de rest van het album.
pi_58379443
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 13:30 schreef chansadres het volgende:
De website heeft het al begeven
Op welke site zit u?
  dinsdag 29 april 2008 @ 13:36:21 #87
189731 superjojo
Wok de Draak
pi_58379474
coldplay.com doet niet zoveel, maar http://www.myspace.com/coldplay is ie te luisteren
I'm on my way just like everyday to get milk and kerosine.
pi_58379524
quote:
150 euro voor een staanplaats, yeah right.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  Redactie Games dinsdag 29 april 2008 @ 13:38:34 #89
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_58379531
Lekker en de website van Coldplay ligt op z'n gat..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_58379638
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 13:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
Lekker en de website van Coldplay ligt op z'n gat..
Lekker blijven proberen.

[ Bericht 14% gewijzigd door TwanTwan op 29-04-2008 18:01:56 ]
  dinsdag 29 april 2008 @ 13:48:09 #91
189731 superjojo
Wok de Draak
pi_58379733
link is ook binnen, maar wat moet je invullen bij gebruikersnaam en wachtwoord?
I'm on my way just like everyday to get milk and kerosine.
pi_58379873
Violet Hill klinkt interessant. Gaat het zeker goed doen.

Catchy gitaarriff, hiphop-achtige beat (qua tempo), mooi rustig piano-einde. Typisch Chris Martin, maar niet echt een voor de hand liggende singlekeuze, zou je zo zeggen. Misschien gaan we dat beter begrijpen als we de rest van het album hebben gehoord. Het klinkt in elk geval aangenaam Coldplay, maar toch net weer even anders.

[ Bericht 74% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2008 14:03:28 ]
  dinsdag 29 april 2008 @ 14:00:58 #93
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_58379955
Zo, single binnen . Naam en mailadres ingevuld en via mail de link naar de zip-file ontvangen .
pi_58380023
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 13:48 schreef superjojo het volgende:
link is ook binnen, maar wat moet je invullen bij gebruikersnaam en wachtwoord?
Linkje: vergeet de laatste cijfers/letters niet. Efkes knippen en plakken.
pi_58380399
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 14:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, single binnen . Naam en mailadres ingevuld en via mail de link naar de zip-file ontvangen .
Hoe lang duurt het voor je het mailtje krijgt? Ik zit al een kwartier m'n mail te refreshen.

never mind, het mailtje komt net binnen.
  dinsdag 29 april 2008 @ 14:29:52 #96
189731 superjojo
Wok de Draak
pi_58380504
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 14:04 schreef deirdrephaedra het volgende:

[..]

Linkje: vergeet de laatste cijfers/letters niet. Efkes knippen en plakken.
Ah bedankt
Goed nummer wel trouwens, klinkt gewoon weer erg Coldplay en dat verwachtte ik ook wel.
I'm on my way just like everyday to get milk and kerosine.
pi_58380524
jesus gek...wat bombastisch allemaal...het einde van de plaat geeft me echt kippevel
Ik krijg nog geld van je.
pi_58380582
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 13:38 schreef devlinmr het volgende:

[..]

150 euro voor een staanplaats, yeah right.
Was al bekend dat ze helemaal niet in het Gelredome komen toch?
.:. "I've got feelings, just like you" .:.
pi_58381041
Violet Hill is echt wel een goed nummer .
  dinsdag 29 april 2008 @ 15:04:37 #100
38406 el_bario
Soul Patrol
pi_58381170
Het deed me een beetje aan Floyd denken eerlijk gezegt.
pi_58381930
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 14:56 schreef Cahir het volgende:
Violet Hill is echt wel een goed nummer .
Dito!
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_58385373
Ik heb de single nu 3 keer in totaal gehoord maar wat is die lekker zeg
Belooft veel goeds voor de rest van het album
Aan u Medemensch; Onderga het leven niet al te serieus A.U.B.
  dinsdag 29 april 2008 @ 19:04:45 #103
134538 chansadres
Black & White
pi_58385767
Ik mis eigenlijk nog een echt hoogtepunt in de track. Maar dit is wel erg Eno. We zien wel!
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  dinsdag 29 april 2008 @ 19:19:58 #104
37221 Ceriel
Rustig aan, hoor.
pi_58386088
Wat een mooi nummer, Violet Hill! Heb m nu twee keer beluisterd, alleen nog niet in full audio kwaliteit, maar ergens op een Myspace pagina. Ik ben uiterst positief over de track, terwijl mijn verwachtingen al hoog lagen.
Every Not Is Truething
pi_58386405
Coldplay had op hun site gemeld dat ze 2 songs van het album releasen voor het album daadwerkelik uitkomt..
laten we hopen dat ze dat waarmaken!
Ik krijg nog geld van je.
pi_58386868
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 13:38 schreef devlinmr het volgende:

[..]

150 euro voor een staanplaats, yeah right.
Dat is geen officieel voorverkooppunt, maar een louche bedrijf dat kaartjes voor 2 á 3 keer de normale prijs verkoopt. Nooit kopen dus

Maar Radiohead vraagt tegenwoordig ook 60 klotepleuro voor 2 uurtjes jengelen, dus dikke kans dat Coldplay niet veel minder is.
  dinsdag 29 april 2008 @ 21:14:44 #107
37221 Ceriel
Rustig aan, hoor.
pi_58388349
Liedje nu ook in full-quality beluisterd. Toptrack hoor, wat mij betreft!

edit: "If you love me won't you let me know/why'd you let me go" met de double-vocals blijft echt hangen, dat is toch wel steeds de climax in het liedje hoe het op mij over komt.

De piano icm met de 'chorussy/echo' vocals (vooral in het begin) doet me een beetje denken aan het sfeertje in AROBTTH.
Het ritme vind ik een beetje Politik-achtig slepend; geen kick-snare-kick snare, maar telkens op de 1 en de 3 enkel een kick.

Het enige waar ik het in de negatieve kritieken mee eens ben, is dat de vocals tijdens de wat hardere gedeeltes niet helemaal duidelijk in de mix liggen. Maar goed, ook dat is een keuze.

Puike compositie, prima track. Ik had tijdens de tweede luisterbeurt rillingen over m'n rug heen.

[ Bericht 78% gewijzigd door Ceriel op 30-04-2008 16:08:49 ]
Every Not Is Truething
pi_58392571
Het is vast vloeken in de kerk, maar ik loop nog niet warm voor het nieuwe liedje.
Melodisch is het weinig verrassends (heel erg X&Y). Qua productie ben ik er ook niet kapot van. Die stevige beukgitaren erdoor heen, beetje jammer..
Ben normaal wel te porren voor Brian Eno, maar hier kan ik vooralsnog weinig mee.
  Redactie Frontpage woensdag 30 april 2008 @ 09:11:02 #109
95179 TheGrandWazoo
Zelfmoord is een optie! Bazbo
pi_58394762
Utter Crap, zoals de Chinezen dat zo mooi zeggen.
Hoianghuzhouhiuphoeginglau is goedemorgen, hoor ik Bassie en Adriaan al zingen; nou, ik versta d'r geen kút van!
(Superworm)
  woensdag 30 april 2008 @ 14:04:34 #110
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_58398087
Gisteren Violent Hill voor het eerst gehoord: wat een prachtige track
Laat die cd maar komen
  woensdag 30 april 2008 @ 16:06:23 #111
134538 chansadres
Black & White
pi_58399607
quote:
Op woensdag 30 april 2008 14:04 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren Violent Hill voor het eerst gehoord: wat een prachtige track
Laat die cd maar komen
Ik lees de hele tijd Viola Holt
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  woensdag 30 april 2008 @ 16:11:21 #112
139186 Gerbilking
No one I think is in my tree
pi_58399665
Ik kan hem om een of andere reden niet downloaden. Ik heb die link maar als ik hem volg moet ik een gebruikersnaam+wachtwoord invullen, en die heb ik niet. Of doe ik nu ergens heel dom? Mijn link is
http://del.interoute.com/?id=c598e89b-0419-419d-8c52-7d3d9e3dca54&delivery=download&tk=ZBv006p5ygg=MTaPJCRwqpmo85hwe3CEBYBpf%2FU=
  woensdag 30 april 2008 @ 16:54:19 #113
37221 Ceriel
Rustig aan, hoor.
pi_58400113
quote:
Op woensdag 30 april 2008 16:11 schreef Gerbilking het volgende:
Ik kan hem om een of andere reden niet downloaden. Ik heb die link maar als ik hem volg moet ik een gebruikersnaam+wachtwoord invullen, en die heb ik niet. Of doe ik nu ergens heel dom? Mijn link is
http://del.interoute.com/?id=c598e89b-0419-419d-8c52-7d3d9e3dca54&delivery=download&tk=ZBv006p5ygg=MTaPJCRwqpmo85hwe3CEBYBpf%2FU=
Vreemd. Misschien gewoon nog een keer proberen op Coldplay.com?
Every Not Is Truething
  woensdag 30 april 2008 @ 17:48:37 #114
139186 Gerbilking
No one I think is in my tree
pi_58400717
quote:
Op woensdag 30 april 2008 16:54 schreef Ceriel het volgende:

[..]

Vreemd. Misschien gewoon nog een keer proberen op Coldplay.com?
Daar heb ik dus die link vandaan...
  woensdag 30 april 2008 @ 18:18:44 #115
37221 Ceriel
Rustig aan, hoor.
pi_58401038
quote:
Op woensdag 30 april 2008 17:48 schreef Gerbilking het volgende:

[..]

Daar heb ik dus die link vandaan...
Dat snap ik. Maar dat je gewoon nog een keer je e-mail en postcode invult zodat je een nieuw mailtje ontvangt.
Every Not Is Truething
  woensdag 30 april 2008 @ 19:40:58 #116
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_58402322
quote:
Op woensdag 30 april 2008 16:06 schreef chansadres het volgende:

[..]

Ik lees de hele tijd Viola Holt
dan zou het een heel stuk minder mooi zijn
  woensdag 30 april 2008 @ 20:51:50 #117
139186 Gerbilking
No one I think is in my tree
pi_58403850
quote:
Op woensdag 30 april 2008 18:18 schreef Ceriel het volgende:

[..]

Dat snap ik. Maar dat je gewoon nog een keer je e-mail en postcode invult zodat je een nieuw mailtje ontvangt.
Helaas, het werkt weer niet
pi_58408562
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 01:06 schreef Rnie het volgende:
Mwah...ik vind de cover TOTAAL geen coldplay eigenlijk...

Bij de eerste 3 albums hadden ze 1 object in het midden. wat ik veel 'directer' vond.
Dit is gewoon een goedkope rip off van 'Viva la Revolution' (Dragon Ash).

http://en.wikipedia.org/wiki/Viva_La_Revolution

[ afbeelding ]
Ik vind het echt afzichtelijk.

Ik vind de single ook tegenvallen tot nu toe.. een beetje teveel in de richting van X&Y. Hopelijk de rest van het album niet..
  donderdag 1 mei 2008 @ 12:21:21 #119
71333 BUG80
Stop making sense
pi_58413444
quote:
Op woensdag 30 april 2008 20:51 schreef Gerbilking het volgende:

[..]

Helaas, het werkt weer niet
Ik denk dat je wat karakters mist in de link. Staat er in de mail niet nog iets van '*xx' achter (met 'xx' een nummer)? Hotmail bijvoorbeeld herkent dat niet als onderdeel van de link, bij mij werkte het dus ook niet. Ik moest de hele regel copy + pasten met de hand.

Overigens was ik even klaar met Coldplay na X&Y, maar ik geloof dat ik dit wel een aardig nummer vind. Erg commerciele productie, dat wel.
pi_58416129
30 seconden van de B-side van violet hill

A Spell a Rebel Yell:
[urlhttp://wms-eu.stream.aol.com/timeinc/uk/ipcmedia/nme/audio/08/apr/coldplay/02_hi.wma[/url]

Dit is echt u2
Ik krijg nog geld van je.
  donderdag 1 mei 2008 @ 21:04:19 #121
37221 Ceriel
Rustig aan, hoor.
pi_58423278
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 14:34 schreef Rnie het volgende:
30 seconden van de B-side van violet hill

A Spell a Rebel Yell:
[urlhttp://wms-eu.stream.aol.com/timeinc/uk/ipcmedia/nme/audio/08/apr/coldplay/02_hi.wma[/url]

Dit is echt u2
Dat vond ik idd. ook toen ik het hoorde. Vooral de vocals van Chris Martin zo'n beetje aan het eind van het fragment.
Every Not Is Truething
  donderdag 1 mei 2008 @ 22:32:34 #122
187685 foowout
Wablief?!
pi_58425013
heb hem nu vandaag een paar keer geluisterd en hij bevalt me steeds meer. goeie gitaar in het midden!

album mag net zo goed zijn als dit nummer.
pi_58429353
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 14:34 schreef Rnie het volgende:
30 seconden van de B-side van violet hill

A Spell a Rebel Yell:
[urlhttp://wms-eu.stream.aol.com/timeinc/uk/ipcmedia/nme/audio/08/apr/coldplay/02_hi.wma[/url]

Dit is echt u2
Damn, dat nummer klinkt al net zo boring als de A-kant...
Ik vrees dat het nieuwe Coldplay-album wederom niet aan mij is besteed
pi_58436606
Ik ben als, toch wel fanatiek, Coldplayer nog niet overtuigd over de nieuwe single.. Denk dat het inderdaad op het album wachten is..

Ik wacht in spanning af.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 16:41:56 #125
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_58438187
En Megahit @ 3FM de komende week .
  zaterdag 3 mei 2008 @ 12:31:35 #126
189731 superjojo
Wok de Draak
pi_58452639
Iemand een idee wanneer de nieuwe videoclip uitkomt, ben ik dan ook wel weer benieuwd naar.
I'm on my way just like everyday to get milk and kerosine.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 15:36:15 #127
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_58455127
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 16:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
En Megahit @ 3FM de komende week .
Zonde. Wordt het nummer meteen weer kapot gedraaid...
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 09:30:02 #128
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_58506513
Als ik eerlijk ben moet ik zeggen dat het nummer me nog lang niet heeft overtuigd. Zware akkoorden en een vreemde basloop maken het meer Arcade Fire dan Coldplay. Waarom doet Coldplay niet gewoon weer Travis na?
pi_58507789
Erg lekker nummer, maar overtuigd ben ik nog niet.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 10:55:23 #130
174756 Rnie
& Bert
pi_58507931
Gister was de release van A Spell....
Eigenlijk vind ik die plaat toch beter dan violet hill...
Ik krijg nog geld van je.
pi_58510474
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 10:55 schreef Rnie het volgende:
Gister was de release van A Spell....
Eigenlijk vind ik die plaat toch beter dan violet hill...
A Spell A Rebel Yell, de B-side van Violet Hill
4 8 15 16 23 42
pi_58511842
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 13:06 schreef Han-Pekel het volgende:

[..]

A Spell A Rebel Yell, de B-side van Violet Hill

Misschien ietwat een domme vraag, maar wat betekent B-Side precies? Iets zoals een "Outro"?

Ontopic: Nog steeds niet overtuigd.
pi_58512407
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:09 schreef Jaytonism het volgende:

[..]

Misschien ietwat een domme vraag, maar wat betekent B-Side precies? Iets zoals een "Outro"?

Ontopic: Nog steeds niet overtuigd.
A Spell A Rebel Yell, is het 2e nummer op de singel van Violet Hill..
4 8 15 16 23 42
pi_58512740
Een b-side stamt nog uit 't cassette-tijdperk. Toen moesten we de cassette omdraaien om de achterzijde, de zogenaamde B-kant, te beluisteren. Op de A-kant stond dan de single, en op de achterkant een extra nummer. Volgens mij was dat daarvoor bij LP's ook al zo. En ook nu nog, bij cd-singles, staat er eigenlijk altijd een 'extra' nummer bij, dat doorgaans niet op het album staat.
Don't think twice, it's all right.
pi_58513442
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:50 schreef JH87 het volgende:
Een b-side stamt nog uit 't cassette-tijdperk. Toen moesten we de cassette omdraaien om de achterzijde, de zogenaamde B-kant, te beluisteren. Op de A-kant stond dan de single, en op de achterkant een extra nummer. Volgens mij was dat daarvoor bij LP's ook al zo. En ook nu nog, bij cd-singles, staat er eigenlijk altijd een 'extra' nummer bij, dat doorgaans niet op het album staat.
Ah, thanks.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 16:44:22 #136
160029 Sequencial
Psychophonic
pi_58514689
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:50 schreef JH87 het volgende:
Een b-side stamt nog uit 't cassette-tijdperk. Toen moesten we de cassette omdraaien om de achterzijde, de zogenaamde B-kant, te beluisteren. Op de A-kant stond dan de single, en op de achterkant een extra nummer. Volgens mij was dat daarvoor bij LP's ook al zo. En ook nu nog, bij cd-singles, staat er eigenlijk altijd een 'extra' nummer bij, dat doorgaans niet op het album staat.
Heh, 't stamt gewoon uit het tijdperk van de grammofoonplaat-singles hoor. De eerste op 78 toeren rond 1920, de eerste cassette-single kwam pas uit in 1982...

Mén ik word oud... mensen die niet weten wat B-kantjes zijn, wtf
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_58515246
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 16:44 schreef Sequencial het volgende:

[..]

Heh, 't stamt gewoon uit het tijdperk van de grammofoonplaat-singles hoor. De eerste op 78 toeren rond 1920, de eerste cassette-single kwam pas uit in 1982...

Mén ik word oud... mensen die niet weten wat B-kantjes zijn, wtf
'Volgens mij was dat daarvoor bij LP's ook al zo.' De cassette was echter misschien een iets recenter en logischer voorbeeld voor iemand die het begrip b-side niet kende. Ik vind verder niet dat je je er oud om zou moeten voelen, want het lijkt me dat de meesten het begrip nog steeds wel kennen.
Don't think twice, it's all right.
pi_58516293
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 13:06 schreef Han-Pekel het volgende:

[..]

A Spell A Rebel Yell, de B-side van Violet Hill

Door dit nummer en de single ben ik nog bij lange na niet overtuigd. Klinkt tot nu toe teveel X&Y-achtig.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 19:00:13 #139
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_58516934
Is de 7 inch Vinyl die je bij de NME kreeg al uit? En is dat blad ook in Nederland te koop?
pi_58517316
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 19:00 schreef Yozzz het volgende:
Is de 7 inch Vinyl die je bij de NME kreeg al uit? En is dat blad ook in Nederland te koop?
Die is bij de boekhandels/AKO's met een wat groter assortiment te koop.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_58517455
Vind de single vrij aardig, tempert mijn verwachtingen van het album in ieder geval niet.
pi_58517625
TVP, aardige single, wachten op het album.
pi_58519434
TVP, en dat ik er alles aan ga doen om ze dit keer te zien.

Op U2 na mijn grootste muziekpassie.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 23:39:58 #144
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_58522422
volgens opmerkingen in de coen en sander show is de kans groot dat ze weer een Popsecret concert gaan doen. net zoals een paar jaar geleden in de Melkweg (en wat was dat gaaf!)
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_58526915
Grappenmakers @ Ticket Unlimited:
quote:
Goedendag.



Ik denk dat u het heeft over het optreden van Coldplay.

Wij kunnen de kaarten aanbieden omdat wij weten dat het concert gaat plaatsvinden en zodoende de

mensen zekerheid kunnen bieden dat zij de kaarten daadwerkelijk krijgen.

Indien het concert onverwachts toch niet door mocht gaan krijgen onze klanten uiteraard, zoals duidelijk vermeld,

het gehele bedrag retour op hun rekening.



Maar u hoeft natuurlijk geen gebruik te maken van onze aanbieding.

Het is alleen bedoelt voor mensen die dat zelf willen.







Met vriendelijke groet/With kind regards,



Mr. Rogier van der Heijden

Customer Services
Ik zeg: platbombarderen met mailtjes.
pi_58527150
quote:
Maar u hoeft natuurlijk geen gebruik te maken van onze aanbieding.

Het is alleen bedoeld voor mensen die dat zelf willen.
Nou, gelukkig maar
pi_58527779
quote:
Goedendag.



Het is inderdaad mogelijk om goederen en diensten te verkopen die pas later geleverd worden.

Denkt u maar eens aan een vliegticket of een nieuwe auto.

Die moeten eerst betaald worden en pas later krijgt u de dienst of het product geleverd.

En bij een “zon” vakantie is het de vraag of de zon wel echt schijnt.



Indien u een staatslot koopt betaald u voor iets wat heel misschien geleverd gaat worden.

U weet eigenlijk al dat de kans nihil is.



U heeft het echter over dingen die feitelijk niet waar gemaakt kunnen worden, dat is met de kaarten van Coldplay niet zo.

Wij zijn er zeker van dat het concert er gaat komen.

Maar zoals vermeld op onze site.

Bij het niet doorgaan krijgen de mensen hun geld gewoon terug.
pi_58527987
Wat een oplichters, geweldig.
Don't think twice, it's all right.
pi_58528163
Het nummer Viva la Vida gelekt.

En nee, ik heb 'm nog niet. Nog niet massaal mij gaan PM-en dus. Via die link hier zul je waarschijnlijk vanzelf het nummer wel tegenkomen, denk ik.
Don't think twice, it's all right.
  woensdag 7 mei 2008 @ 11:04:59 #150
160029 Sequencial
Psychophonic
pi_58528225
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 10:40 schreef w8jij17 het volgende:

Het is inderdaad mogelijk om goederen en diensten te verkopen die pas later geleverd worden.

Denkt u maar eens aan een vliegticket of een nieuwe auto.
Tuurlijk joh, en voor zo'n auto betaal je ook veeel meer dan wat ie in de showroom kost.
quote:
Indien u een staatslot koopt betaalt u voor iets wat heel misschien geleverd gaat worden.
Ik zou de mail-medewerkers daar massaal inschrijven voor een grammaticacursus. Voor een vette prijs via je eigen bedrijf natuurlijk, maar dan weet je wel zeker dat je straks fatsoenlijke mails kunt terugsturen.
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_58528682
Ik luister Viva la Vida nu voor het eerst. Totaal anders, maar wel stukken beter dan Violet Hill waar ik allesbehalve kapot van ben.
Don't think twice, it's all right.
  woensdag 7 mei 2008 @ 21:46:59 #152
189731 superjojo
Wok de Draak
pi_58541870
Fijn nummer dat Viva la Vida. Is nu ook gewoon op YouTube te vinden inmiddels.
I'm on my way just like everyday to get milk and kerosine.
  woensdag 7 mei 2008 @ 22:05:23 #153
187685 foowout
Wablief?!
pi_58542306
luister het nu ook, maar vind dat het net zoals bij Violet Hill je het wat vaker moet horen. zeker een andere sound van ze. maar wel lekker
pi_58543530
Viva La Vida klinkt al stukken beter dan de vorige twee liedjes.
pi_58545426
Wow....viva la vida is zeker anders..
Toch pakte violet hill mij op de 1 of andere manier toch meer dan deze track.
Ik krijg nog geld van je.
pi_58545496
4 8 15 16 23 42
pi_58547824
Violet Hill gaat nog wel, maar Viva la Vida vind ik echt 3x niks.
  donderdag 8 mei 2008 @ 10:43:45 #158
134538 chansadres
Black & White
pi_58549959
Ik vind juist Viva la Vida mwah en Violet Hill crap...
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_58564509
Ik vind het sinds gister uitgelekte Viva La Via als track echt zo verrassend goed

Na 5 keer luisteren is het echt een geweldige track. Vind deze track beter als Violet Hill.
Mmmmm, zo benieuwd word ik nu naar nieuwe album, laat maar snel komen die nieuwe Coldplay sound
Aan u Medemensch; Onderga het leven niet al te serieus A.U.B.
pi_58564783
Viva la vida is veels te Keanerig.
I would go along with someone like you
pi_58564852
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 23:14 schreef Liefste. het volgende:
Viva la vida is veels te Keanerig.
Mmmmm, je kunt veel zeggen maar dat niet
Welk nummer van Keane vind je dat nummer dan op lijken?
Aan u Medemensch; Onderga het leven niet al te serieus A.U.B.
pi_58564955
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 23:16 schreef alwaysleft het volgende:

[..]

Mmmmm, je kunt veel zeggen maar dat niet
Welk nummer van Keane vind je dat nummer dan op lijken?
Hmm I don't know, ik vind het gewoon een Keanesfeertje. Het begin sowieso. Jammer jammer.
I would go along with someone like you
pi_58565111
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 23:19 schreef Liefste. het volgende:

[..]

Hmm I don't know, ik vind het gewoon een Keanesfeertje. Het begin sowieso. Jammer jammer.
Haha, ik als Coldplay liefhebber snap echt niet hoe je Viva La Vida echt niks kunt vinden
Wat is er dan zo jammer aan het begin bijvoorbeeld? Leg uit Ik vind het persoonlijk echt mooi om te horen dat het echt een andere Coldplay sound gaat worden na 2 tracks beluisterd pas te hebben
Aan u Medemensch; Onderga het leven niet al te serieus A.U.B.
pi_58565296
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 23:24 schreef alwaysleft het volgende:

[..]

Haha, ik als Coldplay liefhebber snap echt niet hoe je Viva La Vida echt niks kunt vinden
Wat is er dan zo jammer aan het begin bijvoorbeeld? Leg uit Ik vind het persoonlijk echt mooi om te horen dat het echt een andere Coldplay sound gaat worden na 2 tracks beluisterd pas te hebben
Oké, ik vind het een beetje op Snowed under lijken. Een beetje. Een héel klein beetje . Ik ben meer zo'n fan die verlangt dat ze Scientist en Rush of blood to the head-achtige nummers maken, dit is te uitbundig en dat vind ik verkeerd uitpakken.
I would go along with someone like you
pi_58568945
Buy one, get one free actie ven Coldplay:

http://www.xfmmanchester.co.uk/Article.asp?b=news&id=691818
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_58570341
En de kaartjesactie voor London en New York is nu ook actief:

www.coldplay.com
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 18:38:48 #167
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_58580216
ik ben alles behalve een Coldplay fan maar Viva La Vida staat al de hele dag op repeat. Wat is dat een godsallemachtig gave track!
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 23:47:32 #168
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_58586296
Tja... Coldplay...tja...
pi_58590800
Rough Cut van Life In Technicolor is ook uigelekt!

google JUMPCUT en typ daar coldplay in!
Ik krijg nog geld van je.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 13:16:39 #170
37221 Ceriel
Rustig aan, hoor.
pi_58592909
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 10:40 schreef Rnie het volgende:
Rough Cut van Life In Technicolor is ook uigelekt!

google JUMPCUT en typ daar coldplay in!
Inderdaad, deze dus: http://jumpcut.com/view/?id=A0A6B5FA1E4711DDA772000423CF381C

Klinkt goed!
Every Not Is Truething
  zaterdag 10 mei 2008 @ 15:27:06 #171
207759 CasperJohan
Commander Keen
pi_58594577
Coldplay - Lost?
Op youtube:
pi_58594732
Over dat 'concert' in Nederland:
quote:
03/11/08: Boston, MA - USA
TD Banknorth Garden on sale 14/06/08 find tickets > >
11/11/08: Atlanta, GA - USA
Philips Arena on sale 14/06/08 find tickets > >
En dan vlieggen ze ff terug om 9 nov in Anrhem op te treden Wat een grappenmakers/oplichters
pi_58596212
je bent ook een beetje 'debiel' als je voor 100 + euro kaartjes gaat halen...
Ik krijg nog geld van je.
pi_58602824
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 15:27 schreef CasperJohan het volgende:
Coldplay - Lost?
Op youtube:

Lees wat er staat... fake.
pi_58605971
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 15:27 schreef CasperJohan het volgende:
Coldplay - Lost?
Op youtube:

Prachtig nummer
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
pi_58608676


Zondag doen ze er niks aan. Veel plezier nog.
pi_58614943
The strings op viva la vida zijn briljant!!
pi_58616645
quote:
Op zondag 13 april 2008 12:06 schreef Ceriel het volgende:
07 Viva la Vida
08 Violet Hill
Ik heb deze twee net gekregen van een maat van me. De nummers verschillen nogal. In "Viva la vida" zit veel emotie. Er zitten mooie viooltjes in... Een happy song kan ik wel zeggen. Misschien een blijver, dat nummer.
Dan Violet Hill. Na 2x luisteren is het nog steeds niets bijzonders. De intro was veelbelovend. Maar daarna is het een grote ruis. Te veel geluiden door elkaar, en de melodielijn is daardoor ondergesneeuwd door de herrie. Het sluit dan wel weer goed af, zoals ik coldplay graag hoor: RUSTIG.
The distance between insanity and genius is measured only by success.
pi_58641776
Ik geloof dat het nog niet is opgemerkt in dit topic, maar "Violet Hill" is op nummer 1 binnengekomen in de Mega Top 50

Viva La Vida is inderdaad een prachtig nummer. Ik heb er meerdere keren op rij naar geluisterd en na pakweg 4 keer ging er ineens zo'n belletje rinkelen... waar lijkt dit toch op? Ik stuurde het nummer door aan een vriend van me en die wist het in één keer: "This sounds just like Home And Dry by the Pet Shop Boys... "

Inderdaad. De akkoord-progressie is vrijwel identiek. Je zou een perfecte mash-up van beide nummers kunnen maken. Wel moet ik zeggen dat Viva La Vida veel mooier is geproduceerd, met al die fraaie strings erin. Prachtplaat.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 14:40:26 #181
71048 Tokay
makes your day!
pi_58644716
Ik heb de track Viva La Vida nu drie keer beluisterd en ik vind het echt drie keer niks. Het lijkt verdorie wel of ik naar J'en Ai Marre van - godbetert - Alizée zit te luisteren!

Is dit écht dezelfde band die ooit de prachtige cd Parachutes uitbracht?
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_58672756
Fack,

Viva La Vida is van YouTube gehaald.
pi_58673383
Damn, wat een gave track..
  woensdag 14 mei 2008 @ 22:39:22 #184
37221 Ceriel
Rustig aan, hoor.
pi_58674499
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 14:40 schreef Tokay het volgende:
Ik heb de track Viva La Vida nu drie keer beluisterd en ik vind het echt drie keer niks. Het lijkt verdorie wel of ik naar J'en Ai Marre van - godbetert - Alizée zit te luisteren!

Is dit écht dezelfde band die ooit de prachtige cd Parachutes uitbracht?
God inderdaad. Dit akkoordenschema is vrijwel identiek aan Viva La Vida.
Nu vind ik Viva La Vida wel veel mooier dan Jen ai marre. Maar je hebt gelijk. Het heeft er qua compositie wel bizar veel van weg. Dit nummer hebben ze duidelijk wel als basis genomen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Ceriel op 14-05-2008 22:54:57 ]
Every Not Is Truething
  woensdag 14 mei 2008 @ 23:23:07 #185
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_58675408
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 22:39 schreef Ceriel het volgende:

[..]

God inderdaad. Dit akkoordenschema is vrijwel identiek aan Viva La Vida.
Nu vind ik Viva La Vida wel veel mooier dan Jen ai marre. Maar je hebt gelijk. Het heeft er qua compositie wel bizar veel van weg. Dit nummer hebben ze duidelijk wel als basis genomen.
Gelukkig heeft de RickRoll nog niet MUZ in beslag genomen Ik twijfelde even bij het klikken!
  woensdag 14 mei 2008 @ 23:51:08 #186
37221 Ceriel
Rustig aan, hoor.
pi_58675918
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 23:23 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Gelukkig heeft de RickRoll nog niet MUZ in beslag genomen Ik twijfelde even bij het klikken!
Nee. Wie is 'de RickRoll'?
Every Not Is Truething
  donderdag 15 mei 2008 @ 10:30:58 #187
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_58680222
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 23:51 schreef Ceriel het volgende:

[..]

Nee. Wie is 'de RickRoll'?
Elke link die je ziet is een linkje naar Rick Astley's "never blabla". Enorm vervelend. Hype van de laatste... maanden
pi_58682204
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 22:39 schreef Ceriel het volgende:
God inderdaad. Dit akkoordenschema is vrijwel identiek aan Viva La Vida.
Nu vind ik Viva La Vida wel veel mooier dan Jen ai marre. Maar je hebt gelijk. Het heeft er qua compositie wel bizar veel van weg. Dit nummer hebben ze duidelijk wel als basis genomen.
Home And Dry, wat ik eerder al noemde, is iets ouder dan J'En Ai Marre. Niet verbazingwekkend, lijken die nummers dus ook veel op elkaar en er zijn zelfs mash-ups op internet te vinden, zoals deze: http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&VideoID=32991349

Viva La Vida zou je hier moeiteloos kunnen inpassen, hoewel ik het een mooier nummer vind dan de twee andere. Vooral vanwege de fraaie zanglijn en mooie productie.
  donderdag 15 mei 2008 @ 18:15:05 #189
37221 Ceriel
Rustig aan, hoor.
pi_58688495
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 12:07 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Home And Dry, wat ik eerder al noemde, is iets ouder dan J'En Ai Marre. Niet verbazingwekkend, lijken die nummers dus ook veel op elkaar en er zijn zelfs mash-ups op internet te vinden, zoals deze: http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&VideoID=32991349

Viva La Vida zou je hier moeiteloos kunnen inpassen, hoewel ik het een mooier nummer vind dan de twee andere. Vooral vanwege de fraaie zanglijn en mooie productie.
Inderdaad zeg. 't Heeft zeker zijn invloed op Viva La Vida gehad. Je kan de hele melodielijn zo meezingen en klopt precies, identiek akkoordenschema. Maar idd. Viva La Vida overtreft zeker de anderen, dus wat maakt het uit.

@Yozzz: Ah ok. Die hype is me ontgaan.
Every Not Is Truething
  Redactie Games donderdag 15 mei 2008 @ 19:22:59 #190
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_58689876
Nieuwe Link dan maar weer..


Ik moet eerlijk gezegd nog even wennen aan dat nummer van ze, niet wat ze normaal maken..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_58696029
de videoclip is uitgelekt..(lekt wel wat vaker uit van CP de laatste tijd:D)

Bekijk deze YouTube-video

Ik vind hem echt onwijs gaaf...die humor met die hamer en dat vergrootglas

wat vinden jullie ervan?
Ik krijg nog geld van je.
  Redactie Games vrijdag 16 mei 2008 @ 13:16:56 #192
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_58704731
A Spell a Rebel Yell, heb ik gisterenavond ook even gehoord.
Maar eerste gedachte was meteen, WTF is dit voor een bagger?
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  zondag 18 mei 2008 @ 12:25:37 #193
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_58740687
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 15:04 schreef el_bario het volgende:
Het deed me een beetje aan Floyd denken eerlijk gezegt.
Niet zo zeer Pink Floyd, maar het heeft inderdaad wel wat weg van Roger Waters' solo materiaal. Het past qua sfeer wel een beetje bij What God Wants. Ik vind Violet Hill dan ook een lekker stuk muziek. Toch grappig dat ik lees dat veel echte fans hier de nieuwe tracks toch minder kunnen waarderen dan de niet echte die-hard fans, zoals ik. Viva la Vida vind ik daarentegen wel weer een redelijk bagger nummer.
  maandag 19 mei 2008 @ 01:13:38 #194
177129 Jimmee
Aanpakken die hap
pi_58754508
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet echt weet wat ik moet verwachten van deze nieuwe cd. De nummers klinken tot nu toe goed maar anders dan ik gewend ben van Coldplay, en ja, ik weet waarover ik praat. Maar het is even afwachten. Verder waren mensen ook niet tevreden over X&Y maar dat vond ik ook een verschrikkelijke goeie cd! Dus ik heb vertrouwen in Coldplay en laten we het nog even afwachten!!
pi_58754616
Ik vind Violet Hill, Viva La Vida en Lost alle drie geweldige nummers. A Spell A Rebel Yell is niet erg bijzonder, maar dat is dan ook een soort wegwerp B-kant die je gratis krijgt bij een muziektijdschrift...

Ik ben blij dat Coldplay zich vernieuwt en steeds weer wat anders gaat doen. Ik vond X&Y hun beste album tot dusver, dus ook ik heb veel vertrouwen in wat er komen gaat
pi_58762380
Beter gaan ze gewoon die cd snel uitbrengen... al die losse nummers worden best irriterend...
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
pi_58796310
Derde gratis concert in Barcelona is nu officieel aangekondigd:

http://www.coldplay.com/newsdetail.php?id=8
quote:
We're pleased to announce that Coldplay will be playing a third free show in June, to add to the previously-confirmed gigs in London and New York.

On June 17, the band will play the Espacio Movistar in Barcelona, Spain. Details of how to get tickets will be announced here on Coldplay.com soon.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  woensdag 21 mei 2008 @ 11:15:23 #198
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_58798534
Omdat ik ze toch wel graag een keertje live wil zien; is er al iets gezegd/gehint over een Europese tour na de concerten in Amerika?
pi_58798647
Life in technocolour & How do you see the world zijn ook al uitgelekt..
pi_58798654
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 11:15 schreef Hankster het volgende:
Omdat ik ze toch wel graag een keertje live wil zien; is er al iets gezegd/gehint over een Europese tour na de concerten in Amerika?
Het enige dat ik weet is dat er op 10 december een concert is in Liverpool in the Echo Arena.
Dat hoorde ik op de Engelse radio vorige week.
Dus ik neem aan dat dat concert wel onderdeel zal zijn van een Europese toernee.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  woensdag 21 mei 2008 @ 15:55:01 #201
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_58803937
Okay, nice
  donderdag 22 mei 2008 @ 00:39:31 #202
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_58815030
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  donderdag 22 mei 2008 @ 08:01:01 #203
90482 TheArowana
wild-erotisch
pi_58816661
Ben geen grote Coldplay fan, maar deze plaat trekt wel m'n aandacht. Ben benieuwd.
Demolish your own Face
I fractured my skull while dancing to dubstep
  donderdag 22 mei 2008 @ 18:58:00 #204
37221 Ceriel
Rustig aan, hoor.
pi_58830999
quote:
Dat is inderdaad erg gaaf zeg!

Dit vind ik trouwens wel een coole alternatieve videoclip (YT-account van platenmaatschappij) van Violet Hill. Dit soort nummers dienen op de een of andere manier altijd wel weer een of andere cliché link te krijgen met wereldpolitiek, maar toch erg gaaf gedaan:

Every Not Is Truething
  Redactie Games donderdag 22 mei 2008 @ 21:21:41 #205
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_58835417
quote:
Mooie, clip voor mij mochten ze hiervan de echte clip van maken, creatief met kleuren..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_58835536
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 11:20 schreef Jaytonism het volgende:
Life in technocolour & How do you see the world zijn ook al uitgelekt..
WAAAR?

Coldplay - How You See The World (Hidden Track only in Japan) is van X&Y .
pi_58835865
Tracklist:
01. Violet Hill
02. Viva La Vida
03. Lost
04. A Spell A Rebel Yell
05. Life In Technicolour (Rough Cut)

Dit zijn alle songs die zijn gelekt, gaat lekker daaro bij EMI.


an acoustic version of “Lost!”
Wat is acoustic?

[ Bericht 58% gewijzigd door belsen op 24-05-2008 14:04:03 (Linkjes naar torrents graag achterwege laten) ]
pi_58839182
De acoustische versie van Lost is zo verdomd mooi
Staat hier op de repeat
Aan u Medemensch; Onderga het leven niet al te serieus A.U.B.
pi_58839222
Wat word er nou precies met acoustic version bedoeld? Komt er nog een normale versie?
pi_58839643
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:44 schreef Cahir het volgende:
Wat word er nou precies met acoustic version bedoeld? Komt er nog een normale versie?
Ja, die komt op het album de normale versie. Ik denk dat dit even een teasertje( dat acoustische) is om te laten horen hoe mooi de songtekst van Lost is
Aan u Medemensch; Onderga het leven niet al te serieus A.U.B.
  zaterdag 24 mei 2008 @ 10:15:19 #211
164674 silentwaves_
silentwaves_
pi_58873719
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 21:21 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Mooie, clip voor mij mochten ze hiervan de echte clip van maken, creatief met kleuren..
Duidelijk!, dit is inderdaad erg gaaf gedaan met de effects/kleuren
don't get attached too anything you can't walk out on in 30 seconds... "...if you feel the heat around the corner."
pi_58874449
Violet hill heb ik alweer grijs gedraaid. Waar blijft de rest van het album .
.
pi_58878499
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 21:32 schreef Cahir het volgende:
Tracklist:
01. Violet Hill
02. Viva La Vida
03. Lost
04. A Spell A Rebel Yell
05. Life In Technicolour (Rough Cut)

Dit zijn alle songs die zijn gelekt, gaat lekker daaro bij EMI.


Eigenlijk is alleen Life in... onbedoeld gelekt. de rest niet. 1 en 2 zijn te koop op iTunes. 3 was een B kant op franse en duitse singles en 4 is de single die bij NME weggegeven is.
.:. "I've got feelings, just like you" .:.
pi_58888038
Vanavond om 0:40 concert van coldplay op nederland 3. Weliswaar van de x&y tour maar toch ff melden.
  zondag 25 mei 2008 @ 00:30:57 #215
207860 Mistaken
Dé grappenmaker v/d bingoclub.
pi_58890633
Even kijken dus!
  zondag 25 mei 2008 @ 01:34:44 #216
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_58891626
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 23:07 schreef Stansfield het volgende:
Vanavond om 0:40 concert van coldplay op nederland 3. Weliswaar van de x&y tour maar toch ff melden.
Logisch toch. Aangezien er heul nog geen Viva La Vida tour is.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_58894065
Lost is echt zo'n gaaf nummer, ben benieuwd naar de album versie

Hopelijk dat er binnenkort info komt over een tour
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 25 mei 2008 @ 11:22:04 #218
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_58894222
I like
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_58903771
quote:
Op zondag 25 mei 2008 01:34 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Logisch toch. Aangezien er heul nog geen Viva La Vida tour is.
Ze hebben toch wel meer cd's uitgebracht dan alleen X&Y?

Het zal trouwens wel 2009 zijn voordat ze naar Nederland komen denk ik. De tour dates op hun site zijn allemaal in US en Canada.
  maandag 26 mei 2008 @ 17:38:06 #220
174756 Rnie
& Bert
pi_58922938
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 21:32 schreef Cahir het volgende:
Tracklist:
01. Violet Hill
02. Viva La Vida
03. Lost
04. A Spell A Rebel Yell
05. Life In Technicolour (Rough Cut)

Dit zijn alle songs die zijn gelekt, gaat lekker daaro bij EMI.


an acoustic version of “Lost!”
Wat is acoustic?
Ik vul je lijst aan met 'lovers in japan'....

Ik krijg nog geld van je.
pi_58923759
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 23:07 schreef Stansfield het volgende:
Vanavond om 0:40 concert van coldplay op nederland 3. Weliswaar van de x&y tour maar toch ff melden.
Jammer dat ik steeds in slaap viel omdat ik al zooo dronken was.

Maar kan niet wachten op het nieuwe album!
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_58924150
quote:
Op maandag 26 mei 2008 17:38 schreef Rnie het volgende:

[..]

Ik vul je lijst aan met 'lovers in japan'....


Wooow, erg mooi nummer zeg.
pi_58927656
quote:
Op maandag 26 mei 2008 18:47 schreef McFearless het volgende:

[..]

Wooow, erg mooi nummer zeg.
Totally different. Moet er wel aan wennen.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 00:16:53 #224
174756 Rnie
& Bert
pi_58931676
ik wil wel weten hoe ze dit laten doorlopen naar reign of love..
Ik krijg nog geld van je.
pi_58931721
Vaag nummer.
pi_58932371
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 16:01 schreef Love Mae King het volgende:

[..]

Eigenlijk is alleen Life in... onbedoeld gelekt. de rest niet. 1 en 2 zijn te koop op iTunes. 3 was een B kant op franse en duitse singles en 4 is de single die bij NME weggegeven is.
Kijk em weer wijsneuzen
Jusqu'ici tout va bien...
pi_58935196
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 01:02 schreef Manono het volgende:

[..]

Kijk em weer wijsneuzen
Kijk haar nog leven
.:. "I've got feelings, just like you" .:.
pi_58956190
UK-tour is inmiddels bekend gemaakt, dus de Europese data zullen wel niet lang op zich laten wachten:


01/12/08: Birmingham - UK
NIA

02/12/08: Birmingham - UK
NIA

05/12/08: Glasgow - UK
SECC

06/12/08: Glasgow - UK
SECC

07/12/08: Sheffield - UK
Sheffield Arena

10/12/08: Liverpool - UK
Echo Arena

11/12/08: Manchester - UK
MEN Arena

12/12/08: Manchester - UK
MEN Arena

14/12/08: London - UK
O2 Arena

15/12/08: London - UK
O2 Arena

18/12/08: Belfast - UK
Odyssey
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_58960032
En ja hoor, ook Nederland:

OCTOBER
Thu 02 Netherlands, Rotterdam The Ahoy - on sale Sat 07 Jun
Don't think twice, it's all right.
pi_58960520
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 09:51 schreef Love Mae King het volgende:

Kijk haar nog leven


Eh wat zal ik zeggen, tot binnenkort, andere zender!
Jusqu'ici tout va bien...
pi_58960631
Nog 'n half maandje wachten ongeveer, ongeduldig
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_58963042
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 11:42 schreef JH87 het volgende:
En ja hoor, ook Nederland:

OCTOBER
Thu 02 Netherlands, Rotterdam The Ahoy - on sale Sat 07 Jun
Geweldig nieuws! Zou de kaartverkoop snel gaan eigenlijk? Vorige keer niet bij geweest...
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_58963178
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 13:42 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Geweldig nieuws! Zou de kaartverkoop snel gaan eigenlijk? Vorige keer niet bij geweest...
Het zal heel snel gaan ben ik bang....
Ik denk dat als je twee keer met je ogen heb geknipperd, dat het dan is uitverkocht.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_58963806
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 13:47 schreef Felixa het volgende:

[..]

Het zal heel snel gaan ben ik bang....
Ik denk dat als je twee keer met je ogen heb geknipperd, dat het dan is uitverkocht.
Dat is mooi beroerd. Hoe laat zou je eigenlijk bij een Free Record Shop moeten staan, wil je aan kaarten komen? Uurtje of zes?
pi_58964330
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 14:16 schreef Bronson het volgende:

[..]

Dat is mooi beroerd. Hoe laat zou je eigenlijk bij een Free Record Shop moeten staan, wil je aan kaarten komen? Uurtje of zes?
Ligt er een beetje aan waar je woont denk ik... kleinere plaatsen=minder mensen=meer kans dan grotere steden. Zes uur is wel een beetje vroeg, maar ja: je weet maar nooit! Dat is het lastige van die voorverkopen!
Wij doen het altijd als zo: 1 of meerdere mensen achter de computer en 1 of meerdere mensen bij het Postkantoor, GWK enz en dan telefonisch contact houden wie er het eerste "beet" heeft.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  woensdag 28 mei 2008 @ 14:43:25 #236
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_58964450
Waar wordt het allemaal verkocht? Voorverkoop schijnt pas om 10:00 te beginnen, dus eerder voor een postkantoor staan heeft weinig zin?
pi_58964663
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 14:43 schreef Yozzz het volgende:
Waar wordt het allemaal verkocht? Voorverkoop schijnt pas om 10:00 te beginnen, dus eerder voor een postkantoor staan heeft weinig zin?
Als je om 10.00 uur bij het postkantoor komt en er staan al 50 mensen voor je dan heb je dus pech!
Als je om 08.00 uur komt en er staan 10 mensen, dan heb je al meer kans. Dan heeft iedereen die ná je komt dus steeds minder kans op kaarten.
Soms heb je slimme postkantoormensen, die snappen dat iedereen in de rij maar één ding wil, nl. concertkaarten. Dan draaien ze meteen een hele bups kaarten uit om 10.00 uur.
Maar ja er zijn maar 10.500 kaarten en met bijna 350 voorverkoopadressen en telefonische en internetverkoop gaat het natuurlijk erg rap.

Voorverkoopadressen:

http://www.ticketmaster.nl/html/nl/outletsregions.htmI?l=NL
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  woensdag 28 mei 2008 @ 14:57:07 #238
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_58964758
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 14:53 schreef Felixa het volgende:

[..]

Als je om 10.00 uur bij het postkantoor komt en er staan al 50 mensen voor je dan heb je dus pech!
Als je om 08.00 uur komt en er staan 10 mensen, dan heb je al meer kans. Dan heeft iedereen die ná je komt dus steeds minder kans op kaarten.
Soms heb je slimme postkantoormensen, die snappen dat iedereen in de rij maar één ding wil, nl. concertkaarten. Dan draaien ze meteen een hele bups kaarten uit om 10.00 uur.
Maar ja er zijn maar 10.500 kaarten en met bijna 250 voorverkoopadressen en telefonische en internetverkoop gaat het natuurlijk erg rap.

Voorverkoopadressen:

http://www.ticketmaster.nl/html/nl/outletsregions.htmI?l=NL
Held!
Ik sta om 07.00 's ochtends dus op een nader te bepalen locatie in Gelderland
pi_58964881
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 14:57 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Held!
Ik sta om 07.00 's ochtends dus op een nader te bepalen locatie in Gelderland
Succes dan maar!!
Ik hoop dat het lukt!
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_58965170
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 14:57 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Held!
Ik sta om 07.00 's ochtends dus op een nader te bepalen locatie in Gelderland
hehe, zolang je het maar laat om in Barneveld te gaan staan. Want daar zal ik mijn kaarten proberen te kopen.
pi_58965180
En zal het duur zijn? Kost coldplay 40 euro of 80 euro?
pi_58966198
volgens ticketforsale:

Prijs Soort kaart Categorie Aantal beschikbaar
¤ 139,00 Arenavloer Staanplaats cat 1 39
Prijs Soort kaart Categorie Aantal beschikbaar
¤ 175,00 Zitplaats eerste ring cat 1 58
Prijs Soort kaart Categorie Aantal beschikbaar
¤ 135,00 Zitplaats tweede ring cat 2 60


Lijkt me sterk toch?
Ik krijg nog geld van je.
  woensdag 28 mei 2008 @ 16:03:43 #243
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_58966271
Ahoy? Aparte locatie... Ik had toch eerder verwacht dat ze weer in Gelredome zouden staan, dan in het toch wel kleine Ahoy.
pi_58966277
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 16:00 schreef Rnie het volgende:
volgens ticketforsale:

Prijs Soort kaart Categorie Aantal beschikbaar
¤ 139,00 Arenavloer Staanplaats cat 1 39
Prijs Soort kaart Categorie Aantal beschikbaar
¤ 175,00 Zitplaats eerste ring cat 1 58
Prijs Soort kaart Categorie Aantal beschikbaar
¤ 135,00 Zitplaats tweede ring cat 2 60


Lijkt me sterk toch?
Zwarthandelaren.
Niet doen dus.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_58966282
onee...via ahoy zijn de prijzen 50 euro!
valt wel mee....ahum..
Ik krijg nog geld van je.
  woensdag 28 mei 2008 @ 16:07:57 #246
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_58966378
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 16:00 schreef Rnie het volgende:
volgens ticketforsale:

Prijs Soort kaart Categorie Aantal beschikbaar
¤ 139,00 Arenavloer Staanplaats cat 1 39
Prijs Soort kaart Categorie Aantal beschikbaar
¤ 175,00 Zitplaats eerste ring cat 1 58
Prijs Soort kaart Categorie Aantal beschikbaar
¤ 135,00 Zitplaats tweede ring cat 2 60


Lijkt me sterk toch?
Is erg sterk ja. Je zal voor een staanplaats niet meer dan 70 euro hoeven te betalen in Ahoy.
  woensdag 28 mei 2008 @ 16:26:36 #247
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_58966799
Gelredome 2005 was maar ¤ 35 Nouja, ¤50 is ook nog wel een keer te doen!
pi_58967892
De prijzen zijn: ¤ 49,- / ¤ 47,- / ¤ 45,- / ¤ 43,- (exclusief servicekosten)
  woensdag 28 mei 2008 @ 20:03:17 #249
203640 heavenstar
Fluctuat Nec Mergitur!
pi_58971292
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 14:16 schreef Bronson het volgende:

[..]

Dat is mooi beroerd. Hoe laat zou je eigenlijk bij een Free Record Shop moeten staan, wil je aan kaarten komen? Uurtje of zes?
ik ga als het moet al om 0200 's nachts.....
13 Juni: Bon Jovi
27 Juni: Muse
Liebe ist für alle - auch für mich
pi_58972570
Wat een nieuws! Wat een prachtige dag! Wat een heerlijk gevoel!

Kun je ze alleen via Live Nation bestellen of is het nog altijd de gewoonte dat je ze bij postkantoor / FRS kan kopen?

Heerlijk, lekker uit kijken naar oktober!
  woensdag 28 mei 2008 @ 21:00:40 #251
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_58972593
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 17:13 schreef KneiterS het volgende:
De prijzen zijn: ¤ 49,- / ¤ 47,- / ¤ 45,- / ¤ 43,- (exclusief servicekosten)
Leuke prijzen Nu maar hopen dat ik er eentje kan scoren
pi_58977010
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 21:00 schreef w8jij17 het volgende:
Wat een nieuws! Wat een prachtige dag! Wat een heerlijk gevoel!

Kun je ze alleen via Live Nation bestellen of is het nog altijd de gewoonte dat je ze bij postkantoor / FRS kan kopen?

Heerlijk, lekker uit kijken naar oktober!
Snap niet waarom het niet via Internet kan, of schiet dat dan niet op .
pi_58980325
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 21:00 schreef w8jij17 het volgende:
Wat een nieuws! Wat een prachtige dag! Wat een heerlijk gevoel!

Kun je ze alleen via Live Nation bestellen of is het nog altijd de gewoonte dat je ze bij postkantoor / FRS kan kopen?

Heerlijk, lekker uit kijken naar oktober!
Als je via Livenation bestelt, wordt je doorgelinkt naar Ticketmaster.
Dus je kunt ze inderdaad ook nog gewoon bij postkantoor/gwk/frs kopen.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_58980565
Ik ben echt een nitwit als het op kaarten kopen aankomt. Zijn de kaarten voor Antwerpen gewoon in Nederland te halen of moet je daarvoor naar België?
pi_58980639
En donderdag vijf juni dus een secret gig in A'dam.
Don't think twice, it's all right.
pi_58980844
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 08:36 schreef w8jij17 het volgende:
Ik ben echt een nitwit als het op kaarten kopen aankomt. Zijn de kaarten voor Antwerpen gewoon in Nederland te halen of moet je daarvoor naar België?
Kaarten voor Antwerpen kun je hier kopen:

http://www.proximusgoformusic.be/nl/event.php?event_id=219499
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  donderdag 29 mei 2008 @ 10:15:50 #257
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_58982287
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 23:43 schreef Brembo het volgende:

[..]

Snap niet waarom het niet via Internet kan, of schiet dat dan niet op .
Tot dusver heb ik alleen maar slechte ervaring met via internet kopen; site ligt plat, is erg traag, en uiteindelijk is alles uitverkocht. Enkel met kaartjes via LiveNation.be (voor Queen in Antwerpen) ging het goed, maar dat was ook met gekruiste vingers...
  donderdag 29 mei 2008 @ 10:17:56 #258
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_58982346
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 08:08 schreef Felixa het volgende:

[..]

Als je via Livenation bestelt, wordt je doorgelinkt naar Ticketmaster.
Dus je kunt ze inderdaad ook nog gewoon bij postkantoor/gwk/frs kopen.
Hij wilt kaartjes voor Antwerpen dus die kan je vanuit Nederland lijkt me enkel bij LiveNation.be bestellen. Zoals gezegd ging dat bij mij afgelopen keer wel aardig voor Queen, hoewel ik wel iets van 10x opnieuw moest proberen daar de pagina vastliep.
pi_58983438
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 10:17 schreef Hankster het volgende:

[..]

Hij wilt kaartjes voor Antwerpen dus die kan je vanuit Nederland lijkt me enkel bij LiveNation.be bestellen. Zoals gezegd ging dat bij mij afgelopen keer wel aardig voor Queen, hoewel ik wel iets van 10x opnieuw moest proberen daar de pagina vastliep.
livenation.be linkt ook door naar de site van proximusgoformusic.be
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_58984949
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 14:53 schreef Felixa het volgende:

[..]

Als je om 10.00 uur bij het postkantoor komt en er staan al 50 mensen voor je dan heb je dus pech!
Als je om 08.00 uur komt en er staan 10 mensen, dan heb je al meer kans. Dan heeft iedereen die ná je komt dus steeds minder kans op kaarten.
Soms heb je slimme postkantoormensen, die snappen dat iedereen in de rij maar één ding wil, nl. concertkaarten. Dan draaien ze meteen een hele bups kaarten uit om 10.00 uur.
Maar ja er zijn maar 10.500 kaarten en met bijna 350 voorverkoopadressen en telefonische en internetverkoop gaat het natuurlijk erg rap.

Voorverkoopadressen:

http://www.ticketmaster.nl/html/nl/outletsregions.htmI?l=NL
dat betekent dus dat het slimmer is om naar een kleine plaatsje in de buurt te gaan en daar een kaartje te kopen? Ik ga tegen 7uur heen denk ik, moet lukken toch
pi_58984998
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 17:13 schreef KneiterS het volgende:
De prijzen zijn: ¤ 49,- / ¤ 47,- / ¤ 45,- / ¤ 43,- (exclusief servicekosten)
waar had je die info vandaan dan?
pi_58985817
Iemand die meedoet met die prijsvraag van BNN om bij de secret gig te zijn ?
  donderdag 29 mei 2008 @ 15:31:02 #263
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_58989970
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 11:03 schreef Felixa het volgende:

[..]

livenation.be linkt ook door naar de site van proximusgoformusic.be
Oh, okay Duidelijk.
  donderdag 29 mei 2008 @ 15:33:28 #264
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_58990030
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 12:06 schreef reconnect het volgende:

[..]

waar had je die info vandaan dan?
klik
pi_59006350
Ik heb kaartjes voor Anvers!
pi_59006406
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 09:43 schreef deirdrephaedra het volgende:
Ik heb kaartjes voor Anvers!
Gefeliciteerd!!
Dan heb je geluk gehad want het was hartstikke snel uitverkocht!!
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_59007433
Probeerde net kaartjes te krijgen voor het concert in London. Die was in 2 sec uitverkocht .
Hoop dat het volgende week zaterdag beter gaat.
pi_59013679
En opmerkelijk dat de hele Engelse tour all seated is. Dat zou ik toch wel jammer vinden.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 15:44:59 #269
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_59014273
Ik heb tickets voor Coldplay in Köln (Kölnarena)

Zitplaats categorie 1.

Éen woord: Eventim.de

Schiet op, slag je slag...ook vrij scherpe prijzen.

[ Bericht 35% gewijzigd door Asskicker14 op 30-05-2008 15:50:37 ]
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  vrijdag 30 mei 2008 @ 15:59:12 #270
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_59014569
Voor iedereen die naar Ahoy wilt. Je kunt net zo goed naar het concert in Köln.

Köln is het perfecte alternatief (80 km van de Nederlandse grens bij Venlo). Heel goed te doen in 3 uur met de auto.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  vrijdag 30 mei 2008 @ 17:39:24 #271
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_59016640
Ik heb kaartjes besteld voor Köln!!! YES!
  vrijdag 30 mei 2008 @ 19:16:15 #272
37221 Ceriel
Rustig aan, hoor.
pi_59018381
Kijk 'ns wat ik nou lees op Coldplayfans.nl:

Nee, deze keer is het zeker geen 1 april grap maar vandaag is naast de concertagenda van Coldplay ook bekend geworden dat de Britse band op donderdag 5 juni ergens in Nederland een exclusief concert zal geven. BNN geeft in samenwerking met 3FM twintig maal twee kaarten weg voor dit bijzondere optreden aan de inzenders van de leukste, grappigste en meest originele foto of video. Meedoen kan via http://www.bnn.nl/page/coldplay. De uitslag wordt op 4 juni door BNN en 3FM bekend gemaakt.

Every Not Is Truething
pi_59020254
Ja, we hebben op 1 april al bericht dat er een secret gig was. De grap werd echter behoorlijk serieus genomen, we kregen echt massa's reacties binnen daar.
Don't think twice, it's all right.
  zondag 1 juni 2008 @ 14:01:40 #274
125414 CoExist
CoeXisT
pi_59047536
Hmz... dat kan nog wat worden volgende week met de kaartverkoop dan.
Ik snap ook niet dat ze 't concert in Ahoy' geven... dit nare gebouw staat immers niet bekend om zijn vele plaatsen!
Waarom niet gewoon Gelredome, ArenA of De Kuip...
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  zondag 1 juni 2008 @ 22:35:03 #275
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_59057577
quote:
Op zondag 1 juni 2008 14:01 schreef CoExist het volgende:

Waarom niet gewoon Gelredome
pi_59058890
quote:
Op zondag 1 juni 2008 14:01 schreef CoExist het volgende:
Hmz... dat kan nog wat worden volgende week met de kaartverkoop dan.
Ik snap ook niet dat ze 't concert in Ahoy' geven... dit nare gebouw staat immers niet bekend om zijn vele plaatsen!
Waarom niet gewoon Gelredome, ArenA of De Kuip...
De Kuip is het te koud en te nat in oktober , Arena is gemaakt om een bal te trappen. Dus blijft over Gelredome, ik haal lekker me tickets in een rustig dorpje... Maar wat is het verschil in prijzen, staan / zit?
  zondag 1 juni 2008 @ 23:23:22 #277
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_59058922
Hoeveel tickets mag je maximaal per klant kopen?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_59064633
ArenA, kom op zeg, alsjeblieft niet. Die is alleen geschikt voor concerten waar de muziek ondergeschikt is aan de show, Toppers bijv.
Ik vind Ahoy een prima zaal, alleen zouden ze dan wel meerdere dagen achter elkaar mogen komen!
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 2 juni 2008 @ 18:01:04 #279
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_59074123
Ik denk dat ik er wel bij ga zijn.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  maandag 2 juni 2008 @ 18:31:51 #280
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_59074846
quote:
Op maandag 2 juni 2008 18:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik denk dat ik er wel bij ga zijn.
Over optimistisch gesproken
pi_59076284
Iets zegt me dat Coldplay nog wel extra concerten gaat inlassen in Nederland. Ik laat dit eerste concert dus aan me voorbijgaan, want je hebt toch geen schijn van kans op tickets. De grootste die-hard-fans en opkopers van ticketbureaus zullen in no-time toeslaan. Eerstgenoemde groep gun ik dat uiteraard van harte.
pi_59094382
Zijn er nog mensen die gezellig midden-in-de-nacht bij het postkantoor in Leeuwarden gaan staan ? :-)
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 17:26:56 #283
164674 silentwaves_
silentwaves_
pi_59094916
quote:
Op maandag 2 juni 2008 19:35 schreef Elfletterig het volgende:
Iets zegt me dat Coldplay nog wel extra concerten gaat inlassen in Nederland. Ik laat dit eerste concert dus aan me voorbijgaan, want je hebt toch geen schijn van kans op tickets. De grootste die-hard-fans en opkopers van ticketbureaus zullen in no-time toeslaan. Eerstgenoemde groep gun ik dat uiteraard van harte.
Ik ga het toch proberen om een ticket a.s zaterdag te scoren!, dus ik hoop dat ik een beetje geluk aan mijn zijde heb.
don't get attached too anything you can't walk out on in 30 seconds... "...if you feel the heat around the corner."
pi_59096050
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 17:04 schreef CoExist het volgende:
Zijn er nog mensen die gezellig midden-in-de-nacht bij het postkantoor in Leeuwarden gaan staan ? :-)
Zou het zo druk zijn, dan gok ik wel op internet .
pi_59097299
Weet niet of het druk word...

Maar je kan er donder op zeggen dat om 09.45 uur die ticket website plat ligt.
Dat is bij al dit soort concerten zo; U2, Rolling Stones e.v.a.

De beste combi is iemand achter internet zetten en iemand bij 't postkantoor denk ik.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_59122500
Vissen doe je maar in de sloot

[ Bericht 70% gewijzigd door Sack_Blabbath op 04-06-2008 20:28:36 ]
Ik krijg nog geld van je.
pi_59125126
Optieven

[ Bericht 48% gewijzigd door Sack_Blabbath op 04-06-2008 20:25:52 ]
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_59126836
Ok....hij is gelekt!
ik heb de plaat nu 3 keer gehoort....jesus wat goed!

ps. waarom mijn bericht wijzigen als ik nieteens warez aanbiedt?
Ik krijg nog geld van je.
pi_59126926
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 20:34 schreef Rnie het volgende:
ps. waarom mijn bericht wijzigen als ik nieteens warez aanbiedt?
Omdat we hier ook niet gaan zitten te vissen naar warez. Vanaf nu geen warez of (indirect) vragen om warez meer in dit topic svp.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_59127037
ok. duidelijk
Ik krijg nog geld van je.
pi_59132442
wat een zaligheid
4 8 15 16 23 42
  donderdag 5 juni 2008 @ 01:22:48 #292
189731 superjojo
Wok de Draak
pi_59134500
Zit nu te luisteren, eerste drie nummers bevallen alvast enorm.
I'm on my way just like everyday to get milk and kerosine.
pi_59135514
Wow..
pi_59135851
cemeteries of london is zo goed gewoon (l)
Ik krijg nog geld van je.
  donderdag 5 juni 2008 @ 10:19:58 #295
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_59138250
Ik heb m ook! Geniaal!
  donderdag 5 juni 2008 @ 11:16:14 #296
134538 chansadres
Black & White
pi_59139386
In the land of coldplay, Brian Eno is king.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  donderdag 5 juni 2008 @ 11:23:15 #297
160029 Sequencial
Psychophonic
pi_59139547
Wat zijn eigenlijk de "bekende voorverkoopadressen"? Is dat o.a. iedere Free Record Shop, ieder postkantoor? Ik wil zaterdag kaarten in Emmen scoren, maar weet nog niet waar.
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_59139572
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 07:38 schreef Rnie het volgende:
cemeteries of london is zo goed gewoon (l)
Zeker wel

Ik hoop zo dat ik kaarten kan regelen, zou anders erg jammer zijn
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  donderdag 5 juni 2008 @ 11:30:15 #299
134538 chansadres
Black & White
pi_59139707
Moesten andere mensen bij het nummer Viva La Vida ook denken aan ALizee met J'en Ai Marre...

http://youtube.com/watch?v=240S04eCCC
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_59140538
net ff de cd binnen getrokken, ik ga eens ffies luisteren naar wat ik nog niet ken woei
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
pi_59140607
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 11:58 schreef Fatty het volgende:
net ff de cd binnen getrokken, ik ga eens ffies luisteren naar wat ik nog niet ken woei
De hele cd?? pm ff waar dan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')