Misschien leuk voor mensen in de buurt van apeldoorn, morgen is de laatste dag van de boekenbeurs in de americahal. De entree en parkeren is gratis en het is open van 10.00 tot 18.00 uur.
Waarom ik dit hier vertel? Ik heb daar vanmiddag voor ¤ 2,95 het softwarepakket 'Super Kleding Studio' gekocht.
Dit is een pakket waarin je je kledingmaten moet invoeren zodat je vrij simpel zelf dameskledingpatronen kunt maken die helemaal aangepast zijn op je eigen lichaam.
Je kunt op die manier rokken, broeken, jurken, hemdblouses en topjes en jassen en vesten kiezen, vervolgens wat voor soort ervan.
Bijvoorbeeld een jurk, dan kun je kiezen uit een uitstaande jurk, blousonjurk, prinsesjurk, rechte jurk, jurk Empire, half aansluitende jurk, klassieke jurk, hemdjurk e.d.
Vervolgens kun je de stijl van de mouwen (of weglaten) aanpassen, ook keuze uit mouwlengte, manchet, plooi, halslijn, klraag, sluitingen, jurklengte en figuurnaden.
Dit kun je uitprinten op A4 papier en die prints bij de markeringen aan elkaar plakken/tapen.
Ik ben er alleen nog niet achter of je er een werkbeschrijving bij krijgt.
Edit:
Als je die zaal binnenkomt zie je gelijk al lange tafels met computerboeken, het pakket ligt op de tweede of derde tafel vanaf het begin.