abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_57466506
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 21:01 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Geboortejaren van Martin's overwonnen tegenstanders: 1980, 1981, 1990, 1990, 1986, 1985.

''Allemaal'' moeten we voortaan dus interpreteren als een derde.
Maar wel ontzettend gretig. Zo gretig als een dolle jonge hond
pi_57466731
die gast is zo ontzettend veels te arrogant....top 150...yeah right.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_57466769
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 00:15 schreef Norrage het volgende:
die gast is zo ontzettend veels te arrogant....top 150...yeah right.
alphense bravoure, niks mis mee

[ Bericht 0% gewijzigd door TubewayDigital op 19-03-2008 10:27:52 ]
pi_57467265
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 00:15 schreef Norrage het volgende:
die gast is zo ontzettend veels te arrogant....top 150...yeah right.
Niks niet arrogant. Hij heeft in de finale van Rolland Garros gestaan en stond vervolgens 13e van de wereld. Nou zal toen alles hebben meegezeten, maar dan nog.. Niemand die 150e staat op de ranglijst heeft nooit in een grand slam finale gestaan.

Dit wil niet zeggen dat hij nu zo goed is, maar dat talent raak je niet kwijt. Als hij helemaal weer topfit is en genoeg heeft getraint, waarom zou hij dan nu niet op dat niveau kunnen zitten?
Als hij weer wedstrijdfit is kan hij minimaal makkelijk mee met de Challenges. Dan heb je het al over de top 200. Dat heeft hij altijd gekunnen, alleen lukte de stap richting de bekende ATP toernooien die je op tv ziet telkens net niet door blessures.

Als hij nu zegt dat hij over 4 maanden Federer van de baan slaat zou wel arrogant zijn, maar gezien waar hij stond en dat hij nu weer gewonnen heeft lijkt me top150 zeker niet onrealistisch.
  woensdag 19 maart 2008 @ 02:22:59 #280
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_57468383
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 00:41 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Niks niet arrogant. Hij heeft in de finale van Rolland Garros gestaan en stond vervolgens 13e van de wereld. Nou zal toen alles hebben meegezeten, maar dan nog.. Niemand die 150e staat op de ranglijst heeft nooit in een grand slam finale gestaan.

Dit wil niet zeggen dat hij nu zo goed is, maar dat talent raak je niet kwijt. Als hij helemaal weer topfit is en genoeg heeft getraint, waarom zou hij dan nu niet op dat niveau kunnen zitten?
Als hij weer wedstrijdfit is kan hij minimaal makkelijk mee met de Challenges. Dan heb je het al over de top 200. Dat heeft hij altijd gekunnen, alleen lukte de stap richting de bekende ATP toernooien die je op tv ziet telkens net niet door blessures.

Als hij nu zegt dat hij over 4 maanden Federer van de baan slaat zou wel arrogant zijn, maar gezien waar hij stond en dat hij nu weer gewonnen heeft lijkt me top150 zeker niet onrealistisch.
De eerste serieuze reactie in dit topic...
  woensdag 19 maart 2008 @ 09:11:57 #281
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_57469936
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 00:41 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Niks niet arrogant. Hij heeft in de finale van Rolland Garros gestaan en stond vervolgens 13e van de wereld. Nou zal toen alles hebben meegezeten, maar dan nog.. Niemand die 150e staat op de ranglijst heeft nooit in een grand slam finale gestaan.

Dit wil niet zeggen dat hij nu zo goed is, maar dat talent raak je niet kwijt. Als hij helemaal weer topfit is en genoeg heeft getraint, waarom zou hij dan nu niet op dat niveau kunnen zitten?
Als hij weer wedstrijdfit is kan hij minimaal makkelijk mee met de Challenges. Dan heb je het al over de top 200. Dat heeft hij altijd gekunnen, alleen lukte de stap richting de bekende ATP toernooien die je op tv ziet telkens net niet door blessures.

Als hij nu zegt dat hij over 4 maanden Federer van de baan slaat zou wel arrogant zijn, maar gezien waar hij stond en dat hij nu weer gewonnen heeft lijkt me top150 zeker niet onrealistisch.
Laten we even eerlijk zijn.
In 4 maanden de top 100 halen, of de top 150 is wel heel erg overdreven. Dat lukt je bijna niet omdat het zo goed als onmogelijk is om zo snel te stijgen. Dan zou je echt elke wedstrijd moeten winnen.

Hij heeft bijna een jaar lang in de top 20 gestaan omdat hij in het seizoen daarvoor niet veel goede resultaten bereikt had en op het moment dat hij de finale van Roland Garros bereikt had hij zoveel punten had dat je in de top 20 blijft staan. Als je een finale plek in een grand slam hebt gehaald kun je bijna niet meer buiten de top 20 staan.
Verkerk hoorde toen thuis zo rond de 50ste plek op de Wereld ranglijst. Dat zou vrij normaal zijn. Misschien net ietsje hoger, maar het is verre van een top 20 speler.

Als hij net zou hard zou trainen als toen hij bij Nick Carr zat, dan kan hij top 100 worden. Eerder niet. Nu is hij al beter bezig dan een jaar geleden door toernooien te spelen op een voor hem (op dit moment) realistisch niveau waardoor hij in ieder geval wat wedstrijden kan spelen en ze ook nog kan gaan winnen, want wat hij vorig jaar deed was natuurlijk een lachertje...

Blessures waren niet eens het grootste probleem. Zijn inzet was toen gewoon slecht. Met niet serieus trainen haal je het niet. Ook niet in Challengers of zelfs Futures. Hij had toen gewoon een dikke kop en was totaal niet afgetraind. Zo kun je toch geen topsport bedrijven?
Dat heeft hij nu wel een beetje in denk ik en is in ieder geval weer een beetje fatsoenlijk bezig.

Ik zeg daarom wel!
Federer be afraid, be VERY afraid!!!

nofi, maar er staan een paar taalfoutjes in je post waardoor je soms een ander punt maakt dan je wilt maken volgens mij.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_57470694
Oke serieuze reactie:
Verkerk kan tennis. Goed tennissen. Hij kan meekomen in de top 100. Dat kan hij niet in 4 maanden halen. Hij heeft nog steeds een dikke kop. Hij is arrogant. Dat is eigenlijk wel tof, want on-hollands. Ik gun het hem echt. Ik denk dat hij redelijk mee kan komen als challenger. Ik vind z'n voorbereiding nu slimmer dan bij z'n vorige come-back. Ik denk dat hij, voorlopig, niet in de davis-cup selectie opgenomen moet worden.
Zo nou weer verder.
Dit wordt het jaar van Verkerk. Hij gaat dit jaar RG winnen in een 4 setter van Federer. Omdat hij toch wel respect heeft voord e man gunt hij hem 1 setje. Zijn laatste game is een love game met 3 aces. Zijn brul zal live te horen zijn in IJsland. Na de wedstrijd zal Federer aankondigen te stoppen met tennissen omdat hij die dag de beste tennisser aller tijden aanshouwt heeft. Dit had hij na de laatste ace van onze god al duidleijk gemaakt door op zijn knieen te vallen en het hoofd voor Verkerk te buigen.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_57470927
Met zijn service en harde slagen hoort hij zeker in de top 50 thuis (mits fit).
Het kan hem ook wel een boost geven wanneer hij weer bij het davis cup team komt, dus waarom niet?

Al die spelers die tussen de top 150 en 500 staan verschillen echt niet veel. Het komt volgens mij gewoon aan op de vorm van de dag, en heel eerlijk gezegd denk ik dat Martin op dit moment gewoon al kan meekomen met spelers als Moodie, Russell, Devilder, Dlouhy etc... (spelers tussen de 101-200).
pi_57471644
Mijn opmerking was ook gewoon door zijn steeds aanwezige arrogantie...Als hij verliest is het altijd omdat zijn tegenstander ineens top 100 niveau haalde (terwijl deze nummer 1000 staan) en als hij zelf wint heeft hij ineens ook een top 100 niveau ook al wint hij met veel moeite van de nummer 1000...
Ook nu had hij weer een paar van zuljke reacties in de interviews...echt...wees een beetje realistisch! Hij kan inderdaad als hij echt weer zelfvertrouwen krijgt echt wel die top 100 halen, maar een week voor die future ging het nog niet eens als een top 1000 en nu ineens zou hij binnen een paar maanden zijn vroegere niveau halen? (die 14e plaats even buiten beschouwing genomen)

Maar ok sorry, zulke serieuze posts horen natuurlijk niet in dit topic thuis!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_57472011
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 10:13 schreef Wopper1 het volgende:
Met zijn service en harde slagen hoort hij zeker in de top 50 thuis (mits fit).
Het kan hem ook wel een boost geven wanneer hij weer bij het davis cup team komt, dus waarom niet?

Al die spelers die tussen de top 150 en 500 staan verschillen echt niet veel. Het komt volgens mij gewoon aan op de vorm van de dag, en heel eerlijk gezegd denk ik dat Martin op dit moment gewoon al kan meekomen met spelers als Moodie, Russell, Devilder, Dlouhy etc... (spelers tussen de 101-200).
Dat bedoel ik. Natuurlijk heb je maanden nodig om genoeg punten te hebben voor die plaatsen, maar het ging erom op welk niveau hij nu speelt. Als hij zegt dat dit gelijk is aan iemand rond de 150ste plek vind ik dit echt niet arrogant. Als topsporter moet je enorme zelfvetrouwen hebben, vooral als je voor de zoveelste keer probeert een comeback te maken.

Maar genoeg serieus in dit topic nu in ieder geval.
Sowieso, top150... . Op zich leuke opmerking om de tegenstanders zand in de ogen te gooien, maar het klinkt mij hetzelfde dat Schumacher een paar jaar geleden aan het begin van het seizoen had gezegt dat hij dacht wel in de top10 te kunnen eindigen. Er is maar 1 positie goed genoeg voor Verkerk en dat is nr1.
pi_57473382
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 09:11 schreef Komakie het volgende:

[..]

Hij heeft bijna een jaar lang in de top 20 gestaan omdat hij in het seizoen daarvoor niet veel goede resultaten bereikt had en op het moment dat hij de finale van Roland Garros bereikt had hij zoveel punten had dat je in de top 20 blijft staan. Als je een finale plek in een grand slam hebt gehaald kun je bijna niet meer buiten de top 20 staan.
Verkerk hoorde toen thuis zo rond de 50ste plek op de Wereld ranglijst. Dat zou vrij normaal zijn. Misschien net ietsje hoger, maar het is verre van een top 20 speler.
Vanaf vlak voor RG 2003 was hij wel beter dan top-50 hoor. In 2004 (dus finale RG niet meegerekend) zat hij al op 700 punten ofzo toen hij iets over de helft van het seizoen geblesseerd raakte. Met 1000 punten sta je al top 30 en die had hij wel gehaald denk ik dat jaar. Als je naar de huidige rankings kijkt denk ik dat je hem kunt vergelijken met een Kohlschreiber qua niveau/punten (ook qua spel trouwens). Voor top-30 hoef je niet elke week top te spelen, dan zijn een paar goede toernooien per jaar al voldoende.
pi_57473420
Verkerk was toen sowieso ontzettend goed...Iedereen ziet hem altijd als een enorme eendagsvlieg, maar ook bij andere toernooien haalde hij zeer aangename resultaten...Vooral dat toernooi van Amersfoort wat ie toen won was echt knap en op karakter...jammer dat het het laatste toernooi was dat hij mocht spelen
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_57473796
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 12:14 schreef Norrage het volgende:
Verkerk was toen sowieso ontzettend goed...Iedereen ziet hem altijd als een enorme eendagsvlieg, maar ook bij andere toernooien haalde hij zeer aangename resultaten...Vooral dat toernooi van Amersfoort wat ie toen won was echt knap en op karakter...jammer dat het het laatste toernooi was dat hij mocht spelen
Amersfoort is misschien wel het begin van de problemen geweest

Hij wilde per se winnen en speelde door met een kapotte schouder.
pi_57474056
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 12:12 schreef wimderon het volgende:

[..]

Vanaf vlak voor RG 2003 was hij wel beter dan top-50 hoor. In 2004 (dus finale RG niet meegerekend) zat hij al op 700 punten ofzo toen hij iets over de helft van het seizoen geblesseerd raakte. Met 1000 punten sta je al top 30 en die had hij wel gehaald denk ik dat jaar. Als je naar de huidige rankings kijkt denk ik dat je hem kunt vergelijken met een Kohlschreiber qua niveau/punten (ook qua spel trouwens). Voor top-30 hoef je niet elke week top te spelen, dan zijn een paar goede toernooien per jaar al voldoende.
Maar de toernooien die je dan speelt zijn wel van veel hoger niveau dan deze futures. Het is ontzettend moeilijk hem in te schalen op een ranking aan de hand van die 2 wedstrijdjes die we hebben kunnen zien tegen tegenstanders van buiten de top500. Het is helemaal onmogelijk hem nu te vergelijken met een speler waar hij afgelopen tijd niet tegen heeft gespeeld en die hele andere toernooien speelt.

Waar we het in ieder geval over eens zijn is dat zijn opmerking dat hij top150 niveau heeft niet arrogant is. Nogmaals, natuurlijk moet je positief zijn als topsporter die op die leeftijd voor de zoveelste keer terug wil keren. Als hij top150 wil halen in die futures is hij nog wel even bezig, en als hij zelf al niet het vertrouwen heeft mee te kunnen met de challenges wordt het ook helemaal niks.
pi_57474374
En nu vandaag die Duitse junior van 26 pakken.
That's all folks!
  woensdag 19 maart 2008 @ 13:13:04 #291
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_57474645
Hij moet een wildcard versieren voor de toernooi op groen gravel in Houston! Alleen serveren en beuken daar...
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_57474697
Karlovic titelverdediger
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 19 maart 2008 @ 13:28:10 #293
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_57474943
Het is nou eenmaal moeilijk bescheiden te blijven wanneer je zo goed bent als Martin.
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
pi_57475002
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 13:28 schreef freiss het volgende:
Het is nou eenmaal moeilijk bescheiden te blijven wanneer je zo goed bent als Martin.
Het lijkt mij eigenlijk zo goed als onmogelijk voor Martin om een onbescheiden opmerking te maken.
pi_57475045
Bijna deel 9
Oh wat zal die blij zijn !!!

Martin
Kom je "gezellig" mee posten ?
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_57476073
Daar heeft hij maar amper tijd voor, hij traint bijna de hele dag.
That's all folks!
pi_57483356
Heeft Martin zijn tegenstander al vernederd?
  woensdag 19 maart 2008 @ 20:45:05 #298
134223 Mr.Johnson
Nog steeds zoekende...
pi_57484702
Nog geen nieuws van Alain?
pi_57484775
Ben ook benieuwd met welke cijfers hij deze keer zijn tegenstander vernederd.
pi_57485204
Ik neem eigenlijk aan dat hij na de double-breadstick van Fedje met tenminste 1 bagel wil laten zien wie de baas is.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')