abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57416968
Ik ben bezig om een hometrainer te kopen. Ik ben niet heel sportief, maar wil graag mijn conditie weer een oppepper geven. Dat wil ik het liefst buiten doen, maar zoals zo vaak in Nederland, komt het met bakken uit de lucht.
Daarom een hometrainer. Nu zie ik door de bomen het bos niet meer en heb geen flauw idee wat ik moet hebben.

Wie heeft hier ervaring mee en kan mij een goed tip geven? Ik wil er max. 200 euro aan uitgeven, afgelegde afstand, calorieverbruik en hartslag in kunnen aflezen, en natuurlijk een beetje degelijk apparaat wat tegen een stootje kan.
Tipje?
pi_57417821
ja een hometrainer voor 200 euro daar heb je het al.
de meeste rond die prijs zijn met een lichte vliegwiel a 5 kg daar ben je zo door heen met het trainen.

beetje hometrainer dieo ok tegen een stootje kan kost rond de 5 a 600

zoek een vrij goedkope sportschool in de omgeving en ga daar lekker fietsen.

ben je ook meteen onder de mensen
pi_57420261
quote:
Op zondag 16 maart 2008 19:05 schreef linqx het volgende:
ja een hometrainer voor 200 euro daar heb je het al.
de meeste rond die prijs zijn met een lichte vliegwiel a 5 kg daar ben je zo door heen met het trainen.

beetje hometrainer dieo ok tegen een stootje kan kost rond de 5 a 600

zoek een vrij goedkope sportschool in de omgeving en ga daar lekker fietsen.

ben je ook meteen onder de mensen
bedankt voor je advies, maar ik zoek toch echt een advies voor een hometrainer

Welke merken zijn goed? Hoeveel kilo vliegwiel heb je nodig? Dat soort dingen.
pi_57431734
moeilijk te zeggen voor die prijs. zoals al aangegeven het gaat je echt wat meer kosten als je een goede wilt hebben. ik heb goede ervaring met deze:

http://www.kijkshop.nl/pr(...)-hometrainer-bc6900/
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')