abonnement Unibet Coolblue
pi_57408722
Vorig deel: Tatoeage verwijderen (the sequel)

Hier dus alles wat je kwijt wilt over tatoeage verwijderen, waar je het laat doen, wat de resultaten zijn, eventuele foto's van de voortgang, etc, etc.

Zelf ga ik morgen voor mn 20e behandeling.

@WRH, je hebt nu dezelfde ervaring als ik nadat je bij een andere kliniek bent geweest na eerst benadeeld te zijn door Vossius. Ik dacht ook altijd dat die heftige reacties normaal waren, maar weet nu ook eindelijk beter. Bij mij is het na 16 behandelingen bij hem helaas te laat, dus het kwaad was al geschied. Gelukkig heb jijzelf eerder aan de bel getrokken en blijft het hopelijk nog binnen de perken.

De laser waar hij mee werkt is wel de laser waar vroeger veel mee werd gewerkt, de Ruby laser. Nu is het gebruikelijk om het merendeel van een tatoeage met de Yag weg te halen en eventuele restpigmenten wel met de Ruby, dus hij is nog niet helemaal uit de gratie (die laser dan, Vossius plak ik het liefst achter het behang)
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_57408837
Inderdaad, Loman zelf heb ik totaal gehad.
vrnl omdat ik bij de 3de behandeling al geen goed antwoord kreeg. Toch redelijk kritische vragen gesteld waarom er niets te zien was, waarom die blaren er waren etc etc en gewoon geen goed antwoord krijgen, zeg dan gewoon eerlijk dat je het niet weet en maar wat raak kl#, die eerlijkheid zou ik meer respect voor hebben.

Ik geloof wel dat hij bij sommige tatoeages succes boekt, maar dat zal aan de tatoeage liggen. Hij had wel even mogen zeggen dat een gedeelte bij mij extra lang zal duren omdat het een stukje cover up is, maar niets van dat alles, waarschijnlijk omdat hij het zelf helemaal niet weet.

Blijft vreemd, ik was gewoon te naief hierin omdat ik (fout dus) aannam dat iemand die zo de publiciteit zoekt ook wel goed zal zijn, je zal toch niet continue in het middelpunt van de belangstelling willen staan als je eigenlijk gewoon niet weet waar je mee bezig bent? verkeerde aanname dus, onbegrijpelijk dat deze man zo door kan en mag gaan.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_57408930
quote:
Op zondag 16 maart 2008 09:10 schreef WRH het volgende:
Inderdaad, Loman zelf heb ik totaal gehad.
vrnl omdat ik bij de 3de behandeling al geen goed antwoord kreeg. Toch redelijk kritische vragen gesteld waarom er niets te zien was, waarom die blaren er waren etc etc en gewoon geen goed antwoord krijgen, zeg dan gewoon eerlijk dat je het niet weet en maar wat raak kl#, die eerlijkheid zou ik meer respect voor hebben.

Ik geloof wel dat hij bij sommige tatoeages succes boekt, maar dat zal aan de tatoeage liggen. Hij had wel even mogen zeggen dat een gedeelte bij mij extra lang zal duren omdat het een stukje cover up is, maar niets van dat alles, waarschijnlijk omdat hij het zelf helemaal niet weet.

Blijft vreemd, ik was gewoon te naief hierin omdat ik (fout dus) aannam dat iemand die zo de publiciteit zoekt ook wel goed zal zijn, je zal toch niet continue in het middelpunt van de belangstelling willen staan als je eigenlijk gewoon niet weet waar je mee bezig bent? verkeerde aanname dus, onbegrijpelijk dat deze man zo door kan en mag gaan.
Tja, dat van al die publiciteit is ook hetgene wat ervoor zorgde dat ik toch bij hem bleef komen. Het probleem is dat idd elke huid anders is en je dus maar aanneemt dat het allemaal normaal zal zijn. We hebben het al vaker gezegd, het blijft jammer dat er niet een onafhankelijk orgaan is dat hier toezicht op houdt....
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_57409059
absoluut.
ook wel interessant dat ze meneer loman / vossius bij de andere klniiek kenden, ik was bepaald niet het eerste 'geval' dat ontevrede was en zeer zeker ook niet de ergste die ze gezien hebben na behandeling in Amsterdam, toch ook wel zorgwekkend, man laat dus gewoon een aardig spoor na van beschadigde huid.

jij morgen weer, spannend!
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  zondag 16 maart 2008 @ 10:19:47 #5
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_57409155
Tjah eigenlijk is dit wel jullie eigen fout, met volle verstand een tatoeage laten zetten om het vervolgens na een x aantal maanden/jaren het weer weg te laten halen. Als je al niet zo zeker bent van je zaken waarom zet je er dan een.

Je had ook een sticker kunnen gebruiken
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_57409170
quote:
Op zondag 16 maart 2008 10:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Tjah eigenlijk is dit wel jullie eigen fout, met volle verstand een tatoeage laten zetten om het vervolgens na een x aantal maanden/jaren het weer weg te laten halen. Als je al niet zo zeker bent van je zaken waarom zet je er dan een.

Je had ook een sticker kunnen gebruiken
Als je geen zinvolle bijdrage hebt aan deze discussie kun je beter helemaal niets posten. Denk je nu echt dat we ons ditzelf niet realiseren? Mensen nemen nu eenmaal af en toe beslissingen waar ze later spijt van kunnen krijgen. Wel erg bijdehand om dit nog ns te benadrukken.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  zondag 16 maart 2008 @ 10:26:36 #7
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_57409200
quote:
Op zondag 16 maart 2008 10:21 schreef Samson het volgende:

[..]

Als je geen zinvolle bijdrage hebt aan deze discussie kun je beter helemaal niets posten. Denk je nu echt dat we ons ditzelf niet realiseren? Mensen nemen nu eenmaal af en toe beslissingen waar ze later spijt van kunnen krijgen. Wel erg bijdehand om dit nog ns te benadrukken.
Zinvolle bijdrage? Dat is het toch alleen niet binnen de mate dat jij het waarschijnlijk zou willen zien. Het is straight on-topic gaat over het onderwerp verwijderen van tatoeage en ik geef me mening erover.

Forum wat is de eigenlijke betekenis ervan?


Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_57409317
WRH, ben jij nu bij dezelfde kliniek geweest als waar ik naartoe ga..!? Op de Reijenburg in Veldhoven?
pi_57409324
quote:
Op zondag 16 maart 2008 10:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Zinvolle bijdrage? Dat is het toch alleen niet binnen de mate dat jij het waarschijnlijk zou willen zien. Het is straight on-topic gaat over het onderwerp verwijderen van tatoeage en ik geef me mening erover.

Forum wat is de eigenlijke betekenis ervan?


Ik voel het al, als we hiermee doorgaan wordt het een zinloze discussie. Net zoiets als vrijheid van meningsuiting. Je moet alles maar kunnen zeggen. Je zit hier in een topic waar mensen posten die natuurlijk spijt hebben van hun beslissing en nu bezig zijn om daar wat aan te doen. Natuurlijk mag jij posten wat je wil en zeggen dat je het maar stom vind dat we ooit het besluit hebben genomen om een tattoo te nemen en stom zijn om daar nu vanaf te willen. Je kan er echter ook voor kiezen om iets opbouwends te posten ipv een opmerking waar niemand hier iets aan heeft. Maar jij wil blijkbaar zoooo graag kwijt dat je het maar suf vind van ons zodat je dat maar snel hier post. Dat is jouw beslissing maar het voegt zo weinig toe behalve negatief doen.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  zondag 16 maart 2008 @ 10:46:19 #10
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_57409381
quote:
Op zondag 16 maart 2008 10:40 schreef Samson het volgende:

[..]

Ik voel het al, als we hiermee doorgaan wordt het een zinloze discussie. Net zoiets als vrijheid van meningsuiting. Je moet alles maar kunnen zeggen. Je zit hier in een topic waar mensen posten die natuurlijk spijt hebben van hun beslissing en nu bezig zijn om daar wat aan te doen. Natuurlijk mag jij posten wat je wil en zeggen dat je het maar stom vind dat we ooit het besluit hebben genomen om een tattoo te nemen en stom zijn om daar nu vanaf te willen. Je kan er echter ook voor kiezen om iets opbouwends te posten ipv een opmerking waar niemand hier iets aan heeft. Maar jij wil blijkbaar zoooo graag kwijt dat je het maar suf vind van ons zodat je dat maar snel hier post. Dat is jouw beslissing maar het voegt zo weinig toe behalve negatief doen.
quote:
MisterJ.Lo schreef:

Tjah eigenlijk is dit wel jullie eigen fout
quote:
met volle verstand een tatoeage laten zetten om het vervolgens na een x aantal maanden/jaren het weer weg te laten halen
quote:
Als je al niet zo zeker bent van je zaken waarom zet je er dan een
quote:
Je had ook een sticker kunnen gebruiken
Oké wat is hier niets opbouwend aan dan?
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_57409401
quote:
Op zondag 16 maart 2008 10:03 schreef WRH het volgende:
absoluut.
ook wel interessant dat ze meneer loman / vossius bij de andere klniiek kenden, ik was bepaald niet het eerste 'geval' dat ontevrede was en zeer zeker ook niet de ergste die ze gezien hebben na behandeling in Amsterdam, toch ook wel zorgwekkend, man laat dus gewoon een aardig spoor na van beschadigde huid.

jij morgen weer, spannend!
In Maarssenbroek wisten ze ook meteen al wie hij was, dat zegt idd al genoeg....
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_57409573
quote:
Op zondag 16 maart 2008 10:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Tjah eigenlijk is dit wel jullie eigen fout, met volle verstand een tatoeage laten zetten om het vervolgens na een x aantal maanden/jaren het weer weg te laten halen. Als je al niet zo zeker bent van je zaken waarom zet je er dan een.

Je had ook een sticker kunnen gebruiken
Jij zegt het, 99,999999% van de mensen denkt het
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_57409890
mr JLo, jammer dat je er pas bij deeltje zoveel achterkomt dat dit topic bestaat en daarom denkt het goed te weten.
reden dat je bijdrage weinig zinvol genoemd wordt is dat je overduidelijk voorgaande deeltjes niet gelezen hebt anders zou je wel met een wel zinvollge bijdrage komen.
en daarmee lijkt me dat deze mensen (die nu eenmaal zo af en toe zodra ze dit topic bovenaan zien staan plotseling ook denken dat de wereld op hun briljante mening zit te wachten) weer voldoende aandacht hebben gehad hier.

OT: Raantje, ja, zit bij dezelfde in Veldhoven. Lange tijd gezocht naar een kliniek die mij een goed (beter) gevoel gaf en met deze een afspraak gemaakt.
Veel betere uitleg, begeleiding en behandeling.
Werd een beetje moe ook van dhr Loman bij Vossius die maar doorging over zijn eigen nieuwe boerderij, inmiddels is het erg duidelijk hoe hij dat gefinancieerd heeft, nl met het niet kundig behandelen van mensen en veroorzaken van brandwonden.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_57409969
quote:
Op zondag 16 maart 2008 11:29 schreef WRH het volgende:
mr JLo, jammer dat je er pas bij deeltje zoveel achterkomt dat dit topic bestaat en daarom denkt het goed te weten.
reden dat je bijdrage weinig zinvol genoemd wordt is dat je overduidelijk voorgaande deeltjes niet gelezen hebt anders zou je wel met een wel zinvollge bijdrage komen.
en daarmee lijkt me dat deze mensen (die nu eenmaal zo af en toe zodra ze dit topic bovenaan zien staan plotseling ook denken dat de wereld op hun briljante mening zit te wachten) weer voldoende aandacht hebben gehad hier.

OT: Raantje, ja, zit bij dezelfde in Veldhoven. Lange tijd gezocht naar een kliniek die mij een goed (beter) gevoel gaf en met deze een afspraak gemaakt.
Veel betere uitleg, begeleiding en behandeling.
Werd een beetje moe ook van dhr Loman bij Vossius die maar doorging over zijn eigen nieuwe boerderij, inmiddels is het erg duidelijk hoe hij dat gefinancieerd heeft, nl met het niet kundig behandelen van mensen en veroorzaken van brandwonden.
haha, hou op schei uit, verhalen over die boerderij heb ik ook tot in den treure moeten horen
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_57410005
lol, erg he, kreeg je ook elke behandeling weer de google map foto's te zien?
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_57410152
quote:
Op zondag 16 maart 2008 11:36 schreef WRH het volgende:
lol, erg he, kreeg je ook elke behandeling weer de google map foto's te zien?
ja, idd, geeft wel aan waar zn prioriteiten liggen
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  maandag 17 maart 2008 @ 09:18:45 #17
205133 magnetron
do the microwave!
pi_57426655
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 17:03 schreef WRH het volgende:
Zal van de week even kijken voor foto's plakken, maar eerst even een update:

Vandaag mijn behandeling gehad in Veldhoven. de 4de behandeling, voor de eerste keer in Veldhoven.
Wat een verschil met Vossius!
Wél uitleg, wél iemand die weet waar hij het over heeft, wél persoonlijke goede aandacht, gewoon iemand met kennis van zaken.

Al direct was duidelijk dat ik wel degelijk al een klein stukje littekenvorming heb en dat de laser waarmee in de Vossius gewerkt wordt gewoon totaal nergens op slaat om tatoeages goed weg te krijgen.
Witte lasersnow, wtf, zoveel wit spul als ik had bij Vossius (een complete laag, leek wel kerst) was simpelweg een teken dat de boel zwaar verbrand werd.
Bij Vossius werd bij het aanzien van die witte sneeuw nog vrolijk uitgeroepen; prachtig die reactie, dan kun je zien dat de inkt echt goed is en de behandeling goed aanslaat.
prutser dus, werd zo kwaad vandaag toen ik de goede en uitgebreide uitleg kreeg en het duidelijk werd dat mijn huid gewoon mishandeld is, niet leuk.
Oei, sterkte WRH! Dat is echt klote. Ik vraag me eigenlijk af of je hier iets tegen kunt doen, ik bedoel, als deze man bekendstaat om deze huidmishandelingen! Zeiden ze in Veldhoven nog iets over de littekenvorming, of er misschien wat aan gedaan kan worden als het 'vers' is? (heb eens gehoord dat verse littekens nog beinvloedbaar zijn oid) Is lasersnow trouwens wel of niet normaal in een bepaalde mate?

Ben benieuwd naar je foto's!

Ik ben zelf ook erg woest eigenlijk. Ik ben dit weekend toevallig naar New Beauty Event 2008 geweest. (jaja.. ik ging toevallig mee ) En daar stonden ook wat klinieken die aan tattoo verwijdering doen, en ook een fabrikant/exporteur van een ND:Yag laser machine, en kon het toen natuurlijk wéér niet laten om, nu ik daar toch was, mijn ellendige arm te laten zien.... en waar ik langsging, zeiden ze inderdaad dat als mijn behandelaar een ND:Yag laser heeft gebruikt, hij het dan te sterk op mij heeft uitgeoefend, vooral door er dan ook nog een aantal keren extra (tja blijkbaar te veel!!! ) overheen te gaan. Ik baal hier ook echt ontzettend van en vind het inderdaad zoals hierboven werd gezegd, ook gewoon dom dat ze dan ook niet eerlijk zijn en gewoon de waarheid zeggen en hun verkeerde behandeling toegeven.

[ Bericht 21% gewijzigd door magnetron op 17-03-2008 09:25:44 ]
do the microwave!
  maandag 17 maart 2008 @ 09:34:09 #18
205133 magnetron
do the microwave!
pi_57426866
quote:
Op zondag 16 maart 2008 10:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]


[..]


[..]


[..]


[..]

Oké wat is hier niets opbouwend aan dan?
Je hebt constructieve (opbouwend, toegevoegde waarde) feedback, en destructieve (lekker er in wrijven en afkraken, niet echt toegevoegde waarde) feedback. Wat jij zegt is niet zo opbouwend vind ik eigenlijk, snap eigenlijk ook niet echt hoe je dat als opbouwend kan zien. Maar goed zoals Samson al zei, inderdaad zinloze discussie..

[ Bericht 2% gewijzigd door magnetron op 17-03-2008 10:57:02 ]
do the microwave!
pi_57430371
Idd, laten we hier verder maar niet meer op ingaan en ontopic blijven waar het om gaat....
Ervaringen onderling uitwisselen zonder te letten op zinloze opmerkingen.

Als ik zo jullie ervaringen over Vossius lees ben ik blij dat ik die afspraak opgezegd heb!!
Heb zaterdag mijn eerste behandeling, kan niet wachten om ermee te beginnen!
Word wel behandeld met een Ruby laser, hoop dat het goed gaat!
  maandag 17 maart 2008 @ 13:11:58 #20
205133 magnetron
do the microwave!
pi_57430591
Succes Miekie08!! Keep us posted.
do the microwave!
pi_57430721
Littekens zijn gelukkig niet heel erg, verwacht zelf dat het aan het einde van de volledige behandeling wel behoorlijk weg is allemaal.
Is het dat niet dan is het niet zo heel erg, het is minimaal en het zit op mijn enkel dus niet op een zwaar zichtbare plek. Eigenlijk vond ik het zelfs wel prettig om te horen omdat ik daarmee bevestigd werd in mijn twijfels over Vossius.

Helaas valt er niet zo heel veel tegen te doen, het is een vrij beroep, elke gek met wat geld over kan een laser kopen en er mee aan de slag bij wijze van spreken. (en dat gebeurt dus ook geregeld).

Wel erg dat ze op de beauty event ook bevestigen dat jouw eerdere behandelaar dus gewoon onkundig is en nauwelijks wist waar hij mee bezig was.
Ik begrijp ook niet goed hoe zulke mensen dit zelf kunnen, voor hun eigen geweten.
geld verdienen ok, maar moedwillig met iemands lijf kl #, dat begrijp ik echt niet.

Miekie, laat je echt heeeeel erg goed informeren, stel kritische vragen, let heel erg goed op je eigen huid en de reactie op de behandeling.

Die witte lasersnow ziet er niet uit als een echte 'sneeuw' of een soort haar-roos of iets dergelijks, dat doen sommige behandelaars je geloven dat het erzo uitziet, maar het is gewoon een soort van waasje op je huid direct na de behandeling en is ook heel snel weer weg, na een kwartiertje al.
als je denkt dat er echt een laagje op ligt, een hoopje stof of het ziet eruit als roos (uit je haar, even ter vergelijking om het te beschrijven) dan is dat eigenlijk alleen maar een teken dat de huid van binnen verbrand is en de laser er te hoog danwel te lang op heeft gestaan, laat je dus niets wijsmaken door sommige behandelaars en neem desnoods je camera mee om ter plekke een foto te maken, dan kunnen mensen hier je wel vertellen of het normaal is of niet. (en of je naar deze behandelaar terug moet of niet)
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_57431062
Dank je voor de tip! Ga ik zeker doen, neem mijn camera mee.
Een vriendin gaat met me mee dus die kan er wel wat foto's van nemen na de behandeling.
Ik hou jullie op de hoogte.
  maandag 17 maart 2008 @ 16:47:16 #23
205133 magnetron
do the microwave!
pi_57434608
quote:
Op maandag 17 maart 2008 13:18 schreef WRH het volgende:

Ik begrijp ook niet goed hoe zulke mensen dit zelf kunnen, voor hun eigen geweten.
geld verdienen ok, maar moedwillig met iemands lijf kl #, dat begrijp ik echt niet.

Die witte lasersnow ziet er niet uit als een echte 'sneeuw' of een soort haar-roos of iets dergelijks, dat doen sommige behandelaars je geloven dat het erzo uitziet, maar het is gewoon een soort van waasje op je huid direct na de behandeling en is ook heel snel weer weg, na een kwartiertje al.
als je denkt dat er echt een laagje op ligt, een hoopje stof of het ziet eruit als roos (uit je haar, even ter vergelijking om het te beschrijven) dan is dat eigenlijk alleen maar een teken dat de huid van binnen verbrand is en de laser er te hoog danwel te lang op heeft gestaan, laat je dus niets wijsmaken door sommige behandelaars en neem desnoods je camera mee om ter plekke een foto te maken, dan kunnen mensen hier je wel vertellen of het normaal is of niet. (en of je naar deze behandelaar terug moet of niet)
Ja ik snap dat ook werkelijk niet! Echt onbegrijpelijk.

Ah ok dus een waasje op je huid en het gaat snel weg, mooi. Bedankt, WRH!

Nu je het dus zegt, bij mij lag er eigenlijk echt een laagje (mijn beschadigde halflosse vel dus toen eigenlijk... ) naast het feit dat mijn pols flink opgezwollen was. Waarop toen werd gezegd dat de binnenkant van je onderarm een erg gevoelige en dunne huid is... (echt opgezwollen als in een enorme bult, heb nog nooit zo'n grote bult gehad, was echt dik, heb er helaas geen foto's van - dus idd Miekie08 neem fotocamera mee, stom dat ik dat niet had gedaan.)
do the microwave!
pi_57440016
Net terug van mn behandeling, kijken hoe het weer herstelt. Ze liet de foto zien van toen ik er voor t eerst kwam, en ik moet zeggen dat er meer weg was dan ik had gedacht. Nu was het dus eindelijk tijd voor de Robijn laser. Deze gebruiken ze hier voor de laatste resten Dus dat is een goed teken. De huid vond ze er goed uitzien dus hopelijk valt achteraf alle schade nog een beetje mee. Opmerkelijk was wel het verschil in gebruik van de Robijn (Ruby) laser vergeleken met Vossius. Hij geeft blijkbaar pulsen met een grote interval (lees: niet veel) maar stelt de straal groter af. Lekker makkelijk en snel klaar dus, maar minder goed voor je huid. Zo zie je dat de apparatuur valt of staat met de gebruiker. Vossius (Loman) is dus gewoon een prutser die maar wat doet. Ik vroeg hoeveel behandelingen ik nog zou mogen verwachten. Daar kunnen ze (vanzelfsprekend) geen beloftes over doen, maar ze schatte toch nog 3 stuks ongeveer. Maar zoals het nu vordert heb ik dat geduld dan ook nog wel. Een groot aantal behandelingen bij Vossius moet ik gewoon ook maar niet meetellen omdat die toch weinig effect hebben gehad, behalve mn huid beschadigen . Maar we blijven optimistisch naar de tattoovrije toekomst kijken
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_57440337
Opzich is het vrij klote dat er zo weinig bekend is over het verwijderen van tattooages, want fouten zoals bij Magnetron hadden dan voorkomen kunnen worden. Maar misschien daarom ook goed dat iedereen z'n ervaringen met de verschillende klinieken en lasers hier post dan. Voor zover mijn ehh tvp nuttige bijdrage
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')