abonnement Unibet Coolblue
pi_57794044
quote:
Op woensdag 2 april 2008 23:11 schreef Horloge het volgende:

[..]

Ik mis ook een speler die gewoon eens vanuit het middenveld een poeier geeft. Zoals Cesc aan het begin van dit seizoen (en ook bij die goal tegen Milan).
Dit irriteert me het meest. Altijd als er 10 scousers in hun eigen strafschopgebied staan willen ze nog met een 1-2'tje naar binnen tikken inplaats van eens te schieten.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_57794083
Nja dat is meer van toepassing in de PL. Daar vind ik het nog frusterender
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_57794134
En Wenger, hoe durf je Eboue nog een plek op het middenveld te geven? Zet dan Walcott erin die al zoveel meer dreiging heeft.

Sorry maar als Barca deze zomer daadwerkelijk aanklopt meteen verkopen.
  Trouwste user 2022 woensdag 2 april 2008 @ 23:48:21 #79
7889 tong80
Spleenheup
pi_57794637
GVD Liverpool helemaal wegspelen maar geen verdiende overwinning boeken

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_57795091
Zaterdag maar eens hun handbalspel genadeloos afstraffen
pi_57804065
quote:
Op donderdag 3 april 2008 00:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Zaterdag maar eens hun handbalspel genadeloos afstraffen
En volgende week

Heb alleen de tweede helft kunnen zien, maar dan had er toch wel wat meer ingezeten.
Volgens mij was het ook gewoon een penalty, jammer dat die niet gegeven wordt.
En Bendtner die de bal nog van de lijn haalt
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  Moderator vrijdag 4 april 2008 @ 19:01:05 #82
138438 crew  Pizzakoppo
pi_57834235
Bah hopelijk dat Arsenal dat antivoetbal snel keihard afstraft
  vrijdag 4 april 2008 @ 21:56:09 #83
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_57838392
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 19:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
Bah hopelijk dat Arsenal dat antivoetbal snel keihard afstraft
Ach, wat is antivoetbal.
Ze trekken een verdediging op waar Arsenal moeilijk doorheen komt, vond ons ook weinig afdwingen.

Hun beste verdediger was een aanvaller van ons
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 4 april 2008 @ 22:10:57 #84
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_57838822
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 21:56 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Ach, wat is antivoetbal.
Ze trekken een verdediging op waar Arsenal moeilijk doorheen komt, vond ons ook weinig afdwingen.

Hun beste verdediger was een aanvaller van ons
kan er nog om janken als ik eraan denk.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  Trouwste user 2022 zaterdag 5 april 2008 @ 04:04:39 #85
7889 tong80
Spleenheup
pi_57844504
Inderdaad. Vraag me wel af of hij die goal dan had goedgekeurd omdat de grensrechter vlagde.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_57875943
quote:
Gunners consider Ajax link-up
Wenger reveals Van Basten talks


By Lewis Rutledge Last updated: 6th April 2008

Arsene Wenger has revealed that Arsenal could forge a relationship with Ajax from next season. Marco van Basten, who will step down as Holland coach after Euro 2008 to take charge of the Amsterdam club, has visited Wenger this week. The two discussed the possibility of a mutually beneficial agreement that could see players loaned out from Arsenal to Ajax.

"Van Basten visited us at the training ground this week," Wenger wrote in his programme notes for the Premier League clash with Liverpool. "We spoke a bit about Euro 2008 and about Ajax, because he is taking over there in the summer.

"We spoke about how he wants to see the future of the club and how he wants to work there, and any similarities with our policy at Arsenal, and about whether they can take players on loan for example."
  Trouwste user 2022 maandag 7 april 2008 @ 01:55:29 #87
7889 tong80
Spleenheup
pi_57882052
Ik snap het niet helemaal. Wat willen ze nu precies

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_57889405
gewoon een Chelsea-PSV idee volgens mij..

Minder nieuws:

Seizoen Rosický voorbij; EK hoogst onzeker
Geschreven op maandag, 7 april om 14:26

Arsenal moet het restant van het seizoen spelen zonder Tomás Rosický. De Tsjech is nog altijd herstellende van een slepende knieblessure, die hem sinds januari langs de kant houdt. Het Europese Kampioenschap van aankomende zomer kan zelfs in gevaar komen voor de creatieve middenvelder.

Rosický raakte op 26 januari tijdens het FA Cup-duel met Arsenal (3-0 winst) al na acht minuten spelen geblesseerd aan zijn knie. Sindsdien blijft de middenvelder kwakkelen met het gewricht en heeft hij geen wedstrijd meer afgewerkt. Bij de Tsjechische bond vreest men voor het ergste en denkt men dat de 27-jarige Gunner nog niet fit zal zijn als het EK deze zomer van start gaat.

Petr Krejci, arts van het Tsjechische nationale team, ziet de situatie somber in. "Het is mogelijk dat het probleem binnen twee weken verdwijnt, maar aan de andere kant zou het ook zomaar drie maanden kunnen duren voordat Tomás er weer bovenop is. Karel Brückner (bondscoach Tsjechië, red.) maakt zich grote zorgen over zijn beschikbaarheid. Hij is nu eenmaal een grote speler voor ons, het zou een groot verlies zijn als hij niet mee kan doen."

Ook al zou Rosický wedstrijdklaar geraken voor aanvang van het EK, dan is de Tsjechische bond er nog niet zeker van of hij van de partij kan zijn in Oostenrijk en Zwitserland. "Het is dan nog maar de vraag of hij fit genoeg is om een heel toernooi af te werken. Hij mist sowieso het restant van de Premier League, waardoor hij geen wedstrijden meer zal afwerken. Het is niet zeker of hij goed genoeg voorbereid zal zijn op een EK," liet Vlastimil Kostal, voorzitter van de Tsjechische voetbalbond, weten.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 7 april 2008 @ 14:57:49 #89
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_57889576
Hoi toekomstige partners.
><(({°>
pi_57890311
Vraag me af wat voor een spelers er dan een tijdje in Amsterdam spelen.
De jonge spelers (waar Arsenal bekend om staat en goed in is) moeten gewoon ervaring opdoen in het eerste elftal en niet bij Ajax.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_57890942
Misschien spelers als Vela, Barazite, Merida ofzo?
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_57891181
Inderdaad ja..ook de niet EU spelers kunnen dan in NL spelen ipv bijv in Spanje. Ik denk dan alleen wel aan de spelers die nog (net) niet goed genoeg zijn om basisspeler in de Primera Division te zijn. vela valt er dan dus buiten maar iemand als Fran Merida en Barazite maken dan wel een kans. Een jaar eerder hadden het dan Bendtner en walcott kunnen zijn bijv.

Of die jongens ook naar NL willen is alleen weer de vraag..ook hebben zowel de speler, als Ajax, er alleen iets aan als zo'n jongen voor minimaal 2 jaar blijft..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 7 april 2008 @ 17:35:29 #93
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_57892641
quote:
Op maandag 7 april 2008 16:20 schreef Tim86 het volgende:


Of die jongens ook naar NL willen is alleen weer de vraag..ook hebben zowel de speler, als Ajax, er alleen iets aan als zo'n jongen voor minimaal 2 jaar blijft..
Ik denk dat dat het probleem niet zal zijn.
Hoe je het ook went of keert, Ajax blijft een grote naam en de Nederlandse competitie is een geschikte competitie om te rijpen met de stijl die Arsenal hanteert.
En al mocht het maar voor 1 seizoen zijn dan hebben alle 3 de partijen, Arsenal, Ajax en speler, er iets aan gehad denk ik.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_57892882
Ik weet niet of Ajax ernaar moet streven om een satellietclub te zijn alleen. Op het moment dat het minimaal 2 seizoenen is, zit je in een vergelijkbare situatie als met je gekochte toptalenten. Die kan je als NL club ook amper nog langer vasthouden. Als het maar 1 seizoen is, krijg je niet echt de kans om te bouwen en die jongens de rol te laten spelen die ze zouden moeten. Stel dat een Walcott en Merida waren gekomen, om maar even een voorbeeld te noemen. Dan zou Fran de creatieve middenvelder moeten worden (type Fabregas) en Walcott een basisplek als buitenspeler. Op het moment dat dit maar voor 1 seizoen is gaan toch andere jongens de voorkeur krijgen omdat je het jaar daarop weer compleet opnieuw kan beginnen met een sleutelpositie in je elftal. Dat je als kleine club zoiets wil, bij gebrek aan funds, begrijp ik wel, maar bij een club als Ajax heb je nog altijd de (ijdele) hoop weer tot de Europese (sub)top te gaan behoren. Als opleidingsclub wordt dat gewoon erg lastig.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 7 april 2008 @ 18:01:29 #95
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_57893138
quote:
Op maandag 7 april 2008 17:49 schreef Tim86 het volgende:
Ik weet niet of Ajax ernaar moet streven om een satellietclub te zijn alleen.
Kijk, en de positie van Ajax zal mij een worst wezen.
Mocht het zo zijn dat we een talent daar kunnen stallen die (zeer) regelmatig speelt vind ik het best omdat die dan sowieso meer ervaring bij Ajax zal opdoen dan bij Arsenal.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_57893245
quote:
Op maandag 7 april 2008 18:01 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Kijk, en de positie van Ajax zal mij een worst wezen.
Mocht het zo zijn dat we een talent daar kunnen stallen die (zeer) regelmatig speelt vind ik het best omdat die dan sowieso meer ervaring bij Ajax zal opdoen dan bij Arsenal.
Tja, ik ben Ajax EN Arsenal fan, en vanuit het Arsenal punt is de deal sowieso prima denk ik. Vanuit Ajax is de deal in potentie ook prima, maar ik zou dan graag een langere termijn huur zien. Vooral zoals het bij Alex ging bij PSV was het eigenlijk optimaal benut.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 7 april 2008 @ 18:13:45 #97
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_57893356
quote:
Op maandag 7 april 2008 18:08 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Tja, ik ben Ajax EN Arsenal fan, en vanuit het Arsenal punt is de deal sowieso prima denk ik.
En daar gaat het mij om, dit is en blijft het Arsenal topic natuurlijk
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_57893410
touché

Neemt niet wel dat het ook veel een talent zinvol kan zijn om langer op een plek te zitten. Tegen de tijd dat zo'n Spanjaard/Brit gewend is aan NL is hij al weer weg..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 7 april 2008 @ 22:49:49 #99
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_57899654
quote:
Op maandag 7 april 2008 18:16 schreef Tim86 het volgende:
touché

Neemt niet wel dat het ook veel een talent zinvol kan zijn om langer op een plek te zitten. Tegen de tijd dat zo'n Spanjaard/Brit gewend is aan NL is hij al weer weg..
Exact. Ik ben ook Arsenal én Ajax fan (in die volgorde) en ik zie voor alle partijen voordelen, mits de spelers langer dan 1 seizoen blijven. Drie seizoenen zou ideaal zijn. Dan kun je mooi naar de top toewerken zoals PSV met Alex heeft gedaan.

Overigens een eerste perfecte kandidaat voor verhuur zou Djourou zijn, aangezien Heitinga vertrekt bij Ajax. En een verhuur is niet ondenkbaar. Als de Africa Cup niet had plaatsgevonden, was hij nog steeds uitgeleend geweest. Daarnaast komt hij vrij weinig aan spelen toe door de concurrentie. Maar goed, laten we afwachten wat de samenwerking precies gaat inhouden.

Trouwens, wanneer gaat de Flamster eens bijtekenen? Ik hoorde dat er kapers (Juve?) op de kust liggen.
  maandag 7 april 2008 @ 23:05:28 #100
123170 alors
zlata1234
pi_57900049
Robin is er morgen weer bij

Ik vrees met grote vrezen elke keer als hij zich blesseert
know'm sayin?
×
word? word.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')