Ik ben wel benieuwd waar die agenten in reden. Want die reden dus ook 254, geijkt. Leuke dienstauto.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:25 schreef Me_Wesley het volgende:
Net zoals die Deen pas, met 254 over de afsluitdijk, mocht ¤1500 aftikken aan een agent in burger in undercoverwagen.
Kan wezen, maar Nederlanders raken hun rijbewijs kwijt. 50+ te snel, en inleveren. Maar een buitenlander die met 250+ over de afsluitdijk gast, komt er vanaf met een boete. Prima, maar geef je eigen burgers dan ook de kans om die invordering af te kopen. Dit is meten met twee maten.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:52 schreef Five_Horizons het volgende:
Alsof Nederlanders wél hun auto kwijtraken...
Hooguit tijdelijk in beslag, maar niet veel later krijg je hem gewoon terug. (uiteraard)
In principe krijg je die dan weer terug. (afhankelijk van het verleden) Het punt is: je gaat weer terug naar je eigen land en geeft daar aan dat je hem verloren bent. Er is geen systeem waarin dit soort zaken zijn vastgelegd.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kan wezen, maar Nederlanders raken hun rijbewijs kwijt. 50+ te snel, en inleveren. Maar een buitenlander die met 250+ over de afsluitdijk gast, komt er vanaf met een boete. Prima, maar geef je eigen burgers dan ook de kans om die invordering af te kopen. Dit is meten met twee maten.
Hoeft ansich niet voor een trajectmeting, maar het zal niet veel verschillen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:10 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd waar die agenten in reden. Want die reden dus ook 254, geijkt. Leuke dienstauto.
Bij 250+ krijg je die echt niet zomaar terug. Dat is zeker 12 maanden OBM, terwijl die Deen na een bezoekje aan de pinautomaat direct door kan crossen. De gevolgen zijn gewoon niet vergelijkbaar, want die Nederlander krijgt er ook nog gewoon een dikke boete bovenop.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:29 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
In principe krijg je die dan weer terug. (afhankelijk van het verleden) Het punt is: je gaat weer terug naar je eigen land en geeft daar aan dat je hem verloren bent. Er is geen systeem waarin dit soort zaken zijn vastgelegd.
Nope, was een achtervolging.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:54 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Hoeft ansich niet voor een trajectmeting, maar het zal niet veel verschillen.
Zou ook kunnen dat de beste man gelasered is, maargoed.
1.500 euro voor 150 km/h te snel is een koopje, en al helemaal als je je rijbewijs gewoon mag houden.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:00 schreef Grimm het volgende:
1500 euro bekeuring is een beloning?
Ach ja er zijn wel meer dingen die in NL niet kloppen, De agent die er achteraan rijdt met 250 is net zo fout. Hij kon ook wel bedenken dat hij hem pas bij de sluis te pakken zou krijgen.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
1.500 euro voor 150 km/h te snel is een koopje, en al helemaal als je je rijbewijs gewoon mag houden.
Een Nederlander zou waarschijnlijk eenzelfde bedrag krijgen, en er bovenop een jaar rijontzegging.
Ja, en nu in 't Nederlands graag ('t filmpje)???..quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nope, was een achtervolging.
http://www1.omropfryslan.nl/Player.aspx?t=vn&fn=HJ13CH07.wmv
Klopt, dat is helemaal te achterlijk. En dan hoor je die Koos Spee altijd "ja maar ze hebben een speciale training enzo, bla bla". Ja, net alsof je met die training ineens veel harder kan remmen als een opa met 90 naar links komt zeilenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:21 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ach ja er zijn wel meer dingen die in NL niet kloppen, De agent die er achteraan rijdt met 250 is net zo fout. Hij kon ook wel bedenken dat hij hem pas bij de sluis te pakken zou krijgen.
Dat is er op dit moment niet. Net alsof je het niet begrijpt? Ik kom zelf totaal niet uit Friesland, maar begrijp toch echt wel waar ze het over hebben.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:22 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, en nu in 't Nederlands graag ('t filmpje)???..
Dus we moeten alle hardrijders maar gewoon laten rijdenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:21 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ach ja er zijn wel meer dingen die in NL niet kloppen, De agent die er achteraan rijdt met 250 is net zo fout. Hij kon ook wel bedenken dat hij hem pas bij de sluis te pakken zou krijgen.
Voor 1500 euro mogen ze mijn auto houden!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
1.500 euro voor 150 km/h te snel is een koopje, en al helemaal als je je rijbewijs gewoon mag houden.
Een Nederlander zou waarschijnlijk eenzelfde bedrag krijgen, en er bovenop een jaar rijontzegging.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |