abonnement Unibet Coolblue
pi_57373509
quote:
EDE - Een 59-jarige Edese vrouw heeft dinsdagavond klappen opgelopen in een lijnbus op de Veenderweg. De vrouw is niet zichtbaar gewond geraakt. Een medepassagier wist de vrouw te ontzetten waarop haar belagers uit de bus stapten en op de vlucht sloegen. De Edese politie is op zoek naar getuigen van een mishandeling.

Het slachtoffer wilde plaatsnemen op een bank tegenover twee meisjes. De meisjes hadden hun voeten op de bank liggen en toen het slachtoffer daar een opmerking over maakte ontstond een woordenwisseling waarbij het slachtoffer door één van de meisjes in het gezicht is gespuugd. Op dat moment is er een jongen van achter uit de bus gekomen die het slachtoffer heeft vastgepakt, waarna één van de meisjes de vrouw heeft geslagen en omvergeduwd. Een andere buspassagier greep vervolgens in waarna de meisjes en de jongen de bus uit vluchtten.

Tips
Het meisje dat geslagen zou hebben was volgens het slachtoffer tussen de 17 en 18 jaar oud. Ze heeft een smal postuur en donker haar in een paardenstaart. Ze heeft een licht getinte huidskleur en droeg een donkerkleurige jas. De jongen die haar vastpakte zou een Noord-Afrikaans uiterlijk hebben en was ongeveer 1.70 m lang. Hij heeft eveneens een smal postuur en smal gezicht en droeg kort krullend haar. De jongen zou een beige suède driekwart jas hebben gedragen. Getuigen die het voorval hebben gezien wordt verzocht contact op te nemen met de politie. Ook de passagier die het slachtoffer heeft geholpen wordt verzocht zich te melden. De politie is bereikbaar onder telefoonnummer 0900-8844.
http://www.edestad.nl/index.php/page/366?&mod%5B1270%5D%5Bdetail_id%5D=200577

Telegraaf.nl - Sp!ts
pi_57373611
Ik snap werkelijk niet hoe jongeren zoiets kunnen doen. In discussie gaan prima, maar vervolgens gaan spugen in een oudere vrouw zijn gezicht? En dan ook nog een jongen die opeens naar voren loopt en de vrouw vast houdt, zodat die meiden haar kunnen mishandelen.. Dit is echt te triest voor woorden.

Wat zouden jullie doen in zo'n situatie als mede-passagier?
pi_57373678
Iemand in't gezicht spugen is echt het laagste wat je kan doen.Hopelijk worden zij snel gepakt.
pi_57373772
daarom moeten ze in een boerka dan kunnen ze moeilijk spugen
-
pi_57373787
Het zijn er maar een paar die het voor de hele groep verpesten
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  vrijdag 14 maart 2008 @ 13:37:04 #6
170835 Muncky
Ondertitel?
pi_57373808
Standaard kutvolk.. !
pi_57373856
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 13:36 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Het zijn er maar een paar die het voor de hele groep verpesten
In Ede in ieder geval wel ja. Ik woon in de wijk waar de meeste gekleurde nederlanders wonen, en de gemeente heeft in die wijk al jaren de handen vol aan een harde kern van ongeveer 30 jongeren die alleen maar ellende schoppen.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_57373871
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 13:36 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Het zijn er maar een paar die het voor de hele groep verpesten
Wat mij nog het meeste opvalt van dit bericht is dat uit het niets een andere jongen deze meisjes even kwam helpen bij het mishandelen van een oudere vrouw. Niet dat die twee meiden het niet alleen afkonden, maar gewoon uit solidariteit blijkbaar..
pi_57373960
Waar staat dat het Marokkaanse meisjes waren dan? .
Dat zie ik nergens in de berichtgeving?
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_57373988
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 13:44 schreef Misstique het volgende:
Waar staat dat het Marokkaanse meisjes waren dan? .
Dat zie ik nergens in de berichtgeving?
Inderdaad. Het kunnen ook Tunesiërs zijn.
pi_57374013
Het is ook altijd hetzelfde liedje.
Dit is gewoon niet leuk meer.
Ik hoop dat we snel gaan beginnen met het weren van
oude vrouwtjes in de bus.
je hebt er niets dan last van.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_57374025
Over het meisje staat er slechts dat ze een licht getinte huidskleur heeft, over de jongen dat hij een Noord Afrikaans uiterlijk heeft.
Calabi-Yau manifolds are shapes that satisfy the requirement of space for the six unseen spatial dimensions of string theory, which may be smaller than our currently observable lengths as they have not yet been detected.
pi_57374040
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 13:44 schreef Misstique het volgende:
Waar staat dat het Marokkaanse meisjes waren dan? .
Dat zie ik nergens in de berichtgeving?
hier toch
quote:
De jongen zou een beige suède driekwart jas hebben gedragen
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_57374096
Er staat over de meisjes dat de jongen een suède driekwart jas droeg?
Calabi-Yau manifolds are shapes that satisfy the requirement of space for the six unseen spatial dimensions of string theory, which may be smaller than our currently observable lengths as they have not yet been detected.
pi_57374106
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 13:48 schreef calabi_yau het volgende:
Over het meisje staat er slechts dat ze een licht getinte huidskleur heeft, over de jongen dat hij een Noord Afrikaans uiterlijk heeft.
En ik ben een pinguin. Iedereen die 1+1 kan optellen weet dat het hier om Marokkanen gaat. Hieronder nog een bericht over Ede en de regionale Marokkaanse jeugd.
quote:
Marokkaanse stewards mee op bus in Ede

EDE - Marokkaanse stewards gaan vanaf volgende week meerijden op twee buslijnen in de wijk Veldhuizen in Ede. Een kleine groep Marokkaanse jongens valt daar regelmatig buschauffeurs lastig. „De inzet van stewards moet dat gedrag voorkomen”, aldus de Stichting Interhulp Migranten dinsdag.
De wijkstewards op de bus zijn een idee van de stichting. Zes Marokkaanse ouders rijden op bepaalde tijden als steward mee op de bus. „De ervaring is dat de jongens zich rustig houden als ze een Marokkaanse ouder in de bus zien”, zegt een woordvoerder van de stichting.

De jongeren vallen volgens vervoerder Veolia geregeld buschauffeurs lastig. De chauffeurs worden uitgescholden en bespuugd. Twee chauffeurs deden tot dusverre aangifte.
pi_57374155
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 13:52 schreef Fonkmeistahh het volgende:

[..]

En ik ben een pinguin. Iedereen die 1+1 kan optellen weet dat het hier om Marokkanen gaat. Maargoed, dan veranderen we titel toch in 'allochtone meisjes'..
[..]
Assumptions
Calabi-Yau manifolds are shapes that satisfy the requirement of space for the six unseen spatial dimensions of string theory, which may be smaller than our currently observable lengths as they have not yet been detected.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 14:27:39 #17
193875 thloreg
seni seviyorum NL & TR
pi_57375081
Wat ik niet begrijp is dat die chauffeurs niet gewoon opstaan de bus stilzetten en die eikels een pakslaag geven. Bedoel waar hebben we het over? Volwassen kerels die zich de les laten lezen door snotneuzen. Ben je dan een mietje of wat? Als ik chauffeur was dan had ik ongeacht de consequenties eentje zijn hand gebroken en de ander een bloedneus geslagen. Bedoel dit soort gasten kennen maar 1 ding; Kracht van de sterkste! Praten en lief vragen of ze normaal willen doen is zoooo 'dom' nederlands denken..

[ Bericht 0% gewijzigd door thloreg op 14-03-2008 14:43:50 ]
Slapen is geen geringe kunst: je moet er de hele dag voor wakker blijven.
pi_57375268
Dan kan de chauffeur fluiten naar zijn baantje denk ik. Wie betaald dan het huis en zorgt er voor zijn vrouw (en eventuele kinderen?) Het probleem is dat ingrijpen niet door de overheid wordt gesteund. Ook conducteurs zijn tegenwoordig vogelvrij verklaard. En die snotjongens weten dat.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 14:47:50 #19
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_57375611
Verrassend.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_57375628
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 14:27 schreef thloreg het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat die chauffeurs niet gewoon opstaan de bus stilzetten en die eikels een pakslaag geven. Bedoel waar hebben we het over? Volwassen kerels die zich de les laten lezen door snotneuzen. Ben je dan een mietje of wat?
wegkijken! typisch nederlands toch
pi_57375725
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 13:37 schreef Muncky het volgende:
Standaard kutvolk.. !
pi_57375757
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 13:48 schreef gebruikersnaam het volgende:

[..]

hier toch
[..]
er staat anders niets over een bontkraag
pi_57375966
Wat een dom toppic over een journalistiek slecht artikel.

Verder spreekt natuurlijk vanzelf dat ik dit niet vind kunnen en hoop dat de daders snel gepakt worden.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_57376036
Een incident.
pi_57376069
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 15:08 schreef Eminentie het volgende:
Een incident.
Echt niet, die oude wijven lopen altijd te zeuren als ik met mijn schoenen op de bank zit.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')