abonnement Unibet Coolblue
pi_3370194
daar is ie alvast
  zondag 3 maart 2002 @ 15:01:16 #2
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_3370201
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_3370377
niet zeuren! deel 2 is nu echt vol dus het mag!
pi_3370457
Wat spannend was het he,met Meike.
Ik heb niet alles gezien,er kwam onverwachts bezoek.
Morgen maar even herhaling kijken.
[b]beter een ouwe hoer,dan een jonge zonder klanten :P[/b]
pi_3371438
Om maar even terug te komen op Marble's subtitel: Ik heb wel zo'n ontzetttende hekel aan Hennie. Ik volg GTST altijd met een half oog, met m'n andere oog Fok! ik dan, maar o o o wat een stom mens is dat. Loopt zich overal mee te moeien enzo. Brr. Net een nieuwe Helen Helmink, maar dan 10x zo slecht
pi_3372929
neeeeeheeeeeee, Hennie is kjoete.
Die speelt het goed .
[b]beter een ouwe hoer,dan een jonge zonder klanten :P[/b]
pi_3373684
quote:
Op zondag 03 maart 2002 17:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
Om maar even terug te komen op Marble's subtitel: Ik heb wel zo'n ontzetttende hekel aan Hennie. Ik volg GTST altijd met een half oog, met m'n andere oog Fok! ik dan, maar o o o wat een stom mens is dat. Loopt zich overal mee te moeien enzo. Brr. Net een nieuwe Helen Helmink, maar dan 10x zo slecht
hennie is zoooo erg!
pi_3373859
Helemaal mee eens, Hennie is zwaar irritant en overdreven lomp. Hopelijk is ze snel uit de serie, samen met die Gladys want ook zij is een grote bron van ergernis.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_3375100
quote:
Op zondag 03 maart 2002 19:12 schreef mousaka het volgende:
neeeeeheeeeeee, Hennie is kjoete.
Die speelt het goed .
Maar dát zeg ik niet. Haar personage is zwaar klote.
pi_3381115
Hopelijk krijgt ze pillen die een flinke bijwerking hebben, anders vind ik dat ze er maar uit moet gaan want haar personage is 100 keer irritanter dan dat van Helen Helmink.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_3381816
Van mij mag Gladys eruit.
Mijn hemel wat speelt dat mens beroerd zeg.
Hennie is niet lomp,
Ik vond Helen Helmink vele malen irritanter,en bemoeizuchtiger.

Die broer van Benjamin,is die echt gek of speelt ie dat?

[b]beter een ouwe hoer,dan een jonge zonder klanten :P[/b]
  maandag 4 maart 2002 @ 15:20:11 #12
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3381839
quote:
Op maandag 04 maart 2002 15:18 schreef mousaka het volgende:
Die broer van Benjamin,is die echt gek of speelt ie dat?
Speelt ie.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3381920
Die kan echt niet meer over straat!!!
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 4 maart 2002 @ 15:36:43 #14
15777 la.femme.nikita
another apple? asked the snake
pi_3382011
Hennie irriteert me niet zo.

CHARLIE drives me crazy! Wat een irritant gedoe zeg rondom het niet-eten van haar. (Moet ook zo in beeld worden gebracht, maar toch... irritant).

:: my weblog ::
pi_3382061
Boulimia is al eens geweest (Roos) dus dat annorexia gedoe van Charlie hoeft niet echt nee
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_3382277
Charlie mag van mij een spin-off krijgen
en ik vind Robin echt het leukste personage!
pi_3383096
Volgens mij is Charlie gewoon een beetje zwanger.
En kan ze niet tegen bepaalde etenslucht.
[b]beter een ouwe hoer,dan een jonge zonder klanten :P[/b]
pi_3383108
quote:
Op maandag 04 maart 2002 15:20 schreef Marble het volgende:

[..]

Speelt ie.


Doet ie erg knap dan.
[b]beter een ouwe hoer,dan een jonge zonder klanten :P[/b]
  maandag 4 maart 2002 @ 20:39:58 #19
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3385750
Arme tante Hennie, die is er geweest.

Ik hoop wel dat het voor Gwen en Marcus nog goedkomt, wil na al die jaren eindelijk wel eens weten hoe het zit met Sofia.

My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  maandag 4 maart 2002 @ 20:42:59 #20
17519 Parel
van de funky narcoticabrigade
pi_3385777
quote:
Op maandag 04 maart 2002 20:39 schreef Marble het volgende:
Arme tante Hennie, die is er geweest.

Ik hoop wel dat het voor Gwen en Marcus nog goedkomt, wil na al die jaren eindelijk wel eens weten hoe het zit met Sofia.


Ja ik ook!
Hoe zit het nou in elkaar???
Die Gwen ziet er nog helemaal niet zwanger uit...

Arme Stefano, gaat z'n Daantje er van door met Benjamin, dikke flip voor hem.

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan!
pi_3385917
Weet je wie ik terug wil in GTST? Wil de Smet! Dat was nog eens een leuk iemand! Of Linda, lekkere bitch dat ze was. Waar is die eigenlijk naartoe? Oja, Kim mag ook wel weer terug
  maandag 4 maart 2002 @ 21:06:22 #22
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3385940
Linda is samen met Simon en haar echtgenoot geëmigreerd naar Zuid-Amerika.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3385991
Simon was die dokter, he? Met wie is ze dan getrouwd?
  maandag 4 maart 2002 @ 21:13:40 #24
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3386010
Een of andere onbekende vent, kwam alleen maar even in de serie om met haar te trouwen net als bij Suzan. Eigenlijk zijn Suzan en Linda op dezelfde manier de serie uitgeschreven.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3386046
Suzan was toch naar Amerika gegaan met Diana Sno (Mathilde ???) en toen zijn die daar allebei getrouwd.
Leeft Arnie eigenlijk nog?
pi_3386061
Isabella en Benjamin zitten nou trouwens bij Kevin Masters
  maandag 4 maart 2002 @ 21:19:53 #27
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3386088
Nee hoor, Suzan is getrouwd met een of andere Amerikaanse basketballer en met hem naar Amerika geëmigreerd. Waar Mathilde uithangt weet ik eigenlijk niet.

Arnie's vliegtuig is neergestort in Zuid-Amerika maar zijn lichaam is nooit gevonden. Wel heeft Reinout Oerlemans gezegd nooit meer in de huid van Arnie te zullen kruipen en dat hij dus echt dood is. Lijkt me ook niet verstandig om, nu hij een bigshot programmamaker is, nog de soapie uit te gaan hangen.

My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  maandag 4 maart 2002 @ 22:05:51 #28
22273 Dizer
Save the beard!
pi_3386549
Jeetje hee..
weet je wie ook nog terug mag komen

Stan en fatima...
Die waren echt stoer! (al hoewel?! ze waren er maar 1 jaar)
en mijn favoriete vrouwelijke personage: Roos (maar die is helaas dood gegaan )
Echt op een hele stommem manier.. en bowien dan?? die is ook dood (komt ze terug als een of ander model?! echt vaag)

En Dian, dat was nou pas een goede actrise, zij speelde haar rol echt goed gewoon!!! Maar nu speelt ze een bi in ONM?!?

Maar sorry, kan het niet laten:
wat is die Daantje een gore K^*^%*UT want zij bedriegt Stefano, terwijl hij op dit moment de tofste personage is samen met Marcus en Ludo (The Sanders Family)


p.s.: Wie kent Mark, Antoinette en al die gein uit het begin nog? Dat waren pas echt Tijden!!!

Friends don't let friends remain beardless...
pi_3386566
Daantje mag wel blijven maar vooral Dian moet terugkomen evenals Martine Hafkamp!
Die kunnen dan mooi de plaats innemen van Gladys en Hennie!
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 4 maart 2002 @ 22:08:49 #30
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3386576
quote:
Op maandag 04 maart 2002 22:05 schreef Dizer het volgende:
En Dian, dat was nou pas een goede actrise, zij speelde haar rol echt goed gewoon!!! Maar nu speelt ze een bi in ONM?!?
In OnM is ze ook leuk. Goede actrice.
quote:
p.s.: Wie kent Mark, Antoinette en al die gein uit het begin nog? Dat waren pas echt Tijden!!!
Ze heette Annet, niet Antoinette. Mark werd vermoord met een schaar.
quote:
Op maandag 04 maart 2002 22:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
evenals Martine Hafkamp!
Die speelt nu in Westenwind.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3386610
Annet was toch de vriendin van Daniel toen??
Mark vond ik niet zo super, die mocht er wel uit!
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 4 maart 2002 @ 22:13:22 #32
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3386618
Annet was de vrouw van Simon. Hun huwelijk is nog steeds de best bekeken GTST-aflevering aller tijden geloof ik.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3390086
quote:
Op maandag 04 maart 2002 20:39 schreef Marble het volgende:
Arme tante Hennie, die is er geweest.

Ik hoop wel dat het voor Gwen en Marcus nog goedkomt, wil na al die jaren eindelijk wel eens weten hoe het zit met Sofia.


Tuurlijk komt het goed joh, je weet het is een soap he.
Ze houden de spanning er nog eventjes in.
[b]beter een ouwe hoer,dan een jonge zonder klanten :P[/b]
  FOK!fossiel dinsdag 5 maart 2002 @ 11:02:05 #34
1455 Keroppi
kool kikker
pi_3390545
Het gedoe met Charly en haar anorexia zou dan spannend moeten zijn maar voor mij is het een doodsaaie verhaallijn.

Komop, als IETS een uitgemolken onderwerp is, dan is het annorexia wel. Je telt als blad niet mee als je er niet minstens 4 reportages aan gewijd hebt.

En nu komt GTST ermee...


Met transsexualiteit (Meta) waren ze toch een stukje hipper


Ik las trouwens dat Charly en Job in het echt een relatie hebben Wist ik niet

Chick on a mission
  dinsdag 5 maart 2002 @ 11:31:36 #35
11254 honesty
lekkere neus!!!!!
pi_3390915
Annet was net als Mirjam(Isa Hoes) in het eerste jaar.
Daantje vond ik al geen leuk personage maar misschien nu ze als gevoelsmens van links naar rechts wordt gegooid door haar gevoel wordt het misschien leuk. Marcus en Gwen mag van mij wel het volgende huwelijk worden, liever dan Daantje en Benjamin
Liefde, leven , geven!!!!
pi_3393362
Hoe heette die secretaresse van Frits ook al weer? Hannie ofzo? Die moet terug. Lekker een gek iemand!
pi_3393584
Ik vond Rien altijd wel leuk.
Die speelt nu in SamSam,wat ie geweldig doet.

Mijn hoop dat Charlie zwanger zal zijn,zal wel de kop ingedrukt worden.
Lijkt toch wel erg veel op anorexia ja,
We shell see.

[b]beter een ouwe hoer,dan een jonge zonder klanten :P[/b]
pi_3393621
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 11:02 schreef Keroppi het volgende:


Ik las trouwens dat Charly en Job in het echt een relatie hebben Wist ik niet


Voor zolang het nog duurt .
[b]beter een ouwe hoer,dan een jonge zonder klanten :P[/b]
  dinsdag 5 maart 2002 @ 16:01:20 #39
22273 Dizer
Save the beard!
pi_3394242
quote:
Op maandag 04 maart 2002 22:08 schreef Marble het volgende:

[..]

In OnM is ze ook leuk. Goede actrice.
[..]

Ze heette Annet, niet Antoinette. Mark werd vermoord met een schaar.
[..]

Die speelt nu in Westenwind.


Werd mark vermoord door een schaar?? dat weet ik niet meer, ik dacht dat ie naar het buitenland vertrok met dat ene meid, die later bleek een vader te hebben die homo is! Mark werd toch gespeeld door die ene gozer die ook een nummer had uitgebracht: roze bril of zo en dichter bij mij? :S

en later weer speelde hi Ravi in ONM?!!? en later weer vertrok. die gozer kan ook niet kiezen?!

[Dit bericht is gewijzigd door Dizer op 05-03-2002 16:08]

Friends don't let friends remain beardless...
  dinsdag 5 maart 2002 @ 16:07:08 #40
22273 Dizer
Save the beard!
pi_3394307
oh je, Mirjam,(Isa Kamerling-Hoes) zij is echt zo stoer gewoon, zij was in het begin totdat ze wegging echt de tofste van lemaal!!! Totdat roos kwam en helaas weer wegging

ennuh? vinden jullie het niet vreemd dat er nix verteld is over maaike of ze haar lijk hebben gevonden en zo?? dus die is echt niet dood gewoon!! no way, die komt terug voor de genadeklap!!! echt wel, ik hoop van wel, ik vind het hele gedoe met maaike veels te kort en te simpel afgelopen, het kan gewoon niet! die komt gewoon terug!! of heb ik iets gewmist?

Friends don't let friends remain beardless...
pi_3394645
Het was echt wel de laatste aflevering met Meike.
Haar lichaam is onvindbaar omdat ze door de schroef van de boot is verpletterd.
Helemaal aan stukjes gereten dus.
[b]beter een ouwe hoer,dan een jonge zonder klanten :P[/b]
pi_3394673
Wie is er allemaal al trouwens verkracht/vermoord/ontvoerd sinds de allereerste aflevering??
Moet toch zowat de hele cast zijn geweest.
Nu nog iedereen aan de SOA's en we kunnen de show officieel afschrijven.
  dinsdag 5 maart 2002 @ 17:05:12 #43
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3394880
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 16:01 schreef Dizer het volgende:

[..]

Werd mark vermoord door een schaar?? dat weet ik niet meer, ik dacht dat ie naar het buitenland vertrok met dat ene meid, die later bleek een vader te hebben die homo is! Mark werd toch gespeeld door die ene gozer die ook een nummer had uitgebracht: roze bril of zo en dichter bij mij? :S

en later weer speelde hi Ravi in ONM?!!? en later weer vertrok. die gozer kan ook niet kiezen?!


Er zijn twee Marken. Tim Immers-Mark (later Ravi in OnM) en nog een Mark uit het prille begin, die is vermoord met een schaar.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3397183
Tante Hennie gaat dood
( Ik vind dit persoonlijk een beetje een goedkope verhaallijn, maar goed)

En Daantje is een truus

Arme Stefano

  dinsdag 5 maart 2002 @ 21:14:11 #45
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3397197
Ach, die Stefano hoeft maar met z'n vingers te knippen en hij heeft weer een nieuwe.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3397222
quote:
Op maandag 04 maart 2002 22:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Annet was toch de vriendin van Daniel toen??
Mark vond ik niet zo super, die mocht er wel uit!
Annette was de vrouw van dr. Simon ( En je weet hoe het afloopt met vrouwen van huisartsen in gtst )
pi_3397265
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 21:14 schreef Marble het volgende:
Ach, die Stefano hoeft maar met z'n vingers te knippen en hij heeft weer een nieuwe.
Nou, ik zou eerlijk gezegd niet zo snel weten met wie. De enige die een beetje in aanmerking komt is misschien Isabella....
  dinsdag 5 maart 2002 @ 21:19:35 #48
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3397279
Gladys en Charlie zijn ook single.

Ik hoop niet dat ie wat met Isabella krijgt, die is veel leuker zonder vriendje dat het zicht op haar verpest.

My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3397317
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 21:19 schreef Marble het volgende:
Gladys en Charlie zijn ook single.

Ik hoop niet dat ie wat met Isabella krijgt, die is veel leuker zonder lover.


neej, hij doet altijd een beetje bot tegen Gladys vind ik

Ja, het is misschien omdat ik geen man ben, maar ik begrijp niet wat iedereen in die Isalbella ziet. Ze is echt zo wit als een spook....

  dinsdag 5 maart 2002 @ 21:24:26 #50
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3397340
Ze is de laatste tijd een stuk minder pips dan in het begin hoor. Ze is gewoon erg leuk, zowel in de serie als in het echt.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3397356
Hij hoeft natuurlijk niet voor iemand te gaan die vrij is, Stefano neukt zelfs de vrouw van zn pa dus van hem valt alles te verwachten
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_3397363
Ik vond Isabella gister bij Kevin Masters ook heel spontaan en grappig. Een leuke meid irl
pi_3397969
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 21:18 schreef starbrotheryvette het volgende:

[..]

Nou, ik zou eerlijk gezegd niet zo snel weten met wie. De enige die een beetje in aanmerking komt is misschien Isabella....


Ja ,die vind ik nu goed bij elkaar passen.
Beter dan Daantje iig.
Bovendien heeft Isabella nu wat "ervaring" opgedaan inmiddels.
[b]beter een ouwe hoer,dan een jonge zonder klanten :P[/b]
pi_3398084
Isabelle is ingereden door Jef die kennelijk ook wel een groen blaadje lust, net als zijn broer Robert.

Robert moet nodig weer aan de vrouw en daarvoor lijkt Laura me geschikt, dan kan die Victor ook weer terug de goot in.

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 5 maart 2002 @ 22:18:32 #55
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3398108
En dan Robert en Laura weer een beebie.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3398120
Er moet weer wat meer vrouwelijks in de serie komen want anders dreigt het een beetje een hengstenbal te worden en Gladys () moet eruit
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 5 maart 2002 @ 22:21:49 #57
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3398148
Ik ben al best tevreden met Isabella en Gwen hoor.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3398213
Dat zeker, twee aanwinsten, maar er mag nog wel 1 lekker ding erbij, die kan dan mooi de plaats innemen van Gladijs.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_3402360
Agos vind het wel zielig voor Hennie hoor.
Wat een schijnheilig wijf is dat zeg Daantje Mus.
Vreselijk.
Mag van mij onmiddelijk de serie verlaten.
Acteren kan ze n.l niet zo goed.
Maar t is natuurlijk makkelijk he,om via je broer in die wereld te komen.
[b]beter een ouwe hoer,dan een jonge zonder klanten :P[/b]
  woensdag 6 maart 2002 @ 12:56:37 #60
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_3403000
Die vent die Victor speelt, spreekt toch ook de stem van Boes in?

Laura de koeienneukster!!!

Back in town
  woensdag 6 maart 2002 @ 13:39:40 #61
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3403529
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 12:56 schreef Elbutre het volgende:
Die vent die Victor speelt, spreekt toch ook de stem van Boes in?
Klopt ja.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  woensdag 6 maart 2002 @ 13:49:24 #62
24029 Chucke
spreek uit als tsjoeke
pi_3403644
* Chucke vindt dat Victor een lul is!!!
Het is klein, goedkoop en LEKKER!!!
  woensdag 6 maart 2002 @ 14:41:21 #63
15777 la.femme.nikita
another apple? asked the snake
pi_3404290
...en wat dachten jullie van Isa Hoes --> die 'domme' Mirjam van vroeger! Die was ook echt lachen! (die zoals iedereen wel weet met Peter (antoniekrameling) gaan, Arnie's buddy).
:: my weblog ::
pi_3404867
Ik vond het leuk toen Laura Mary dinges ging vermoorden en al die perikelen daar omheen.
nee ik mis een echte bitch als Dian en/of Bowien.
pi_3405162
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 13:49 schreef Chucke het volgende:
* Chucke vind dat Victor een lul is!!!
Mee eens
[b]beter een ouwe hoer,dan een jonge zonder klanten :P[/b]
  woensdag 6 maart 2002 @ 16:36:17 #66
11254 honesty
lekkere neus!!!!!
pi_3405802
Ik hou mijn hart vast voor tante Hennie, als je nagaat hoe lang die aidsgriet(dus niet anita maar de gulle geefster:) de verhaallijn in haar greep gehouden heeft ben ik bang dat we Hennie nog wel een poosje ziekenhuisbed in en ziekenhuisbed uit gaan. Ik vind ook nu Ludo zo mak is als een lammetje dat Stefano zijn vaders grillen over mag nemen, een drive by op Daantje en Benjamin of zo. Of ene molotov-cocktail smuldorado binnengooien.
Liefde, leven , geven!!!!
  woensdag 6 maart 2002 @ 18:00:39 #67
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3406665
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 15:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vond het leuk toen Laura Mary dinges ging vermoorden en al die perikelen daar omheen.
nee ik mis een echte bitch als Dian en/of Bowien.
Dat was cool ja, toen Cleo nog een beetje een bitch was. En dat gedoe met het verstoppen van de asielzoekers was ook lachen.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3407323
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 16:07 schreef Dizer het volgende:
oh je, Mirjam,(Isa Kamerling-Hoes) zij is echt zo stoer gewoon, zij was in het begin totdat ze wegging echt de tofste van lemaal!!! Totdat roos kwam en helaas weer wegging

ennuh? vinden jullie het niet vreemd dat er nix verteld is over maaike of ze haar lijk hebben gevonden en zo?? dus die is echt niet dood gewoon!! no way, die komt terug voor de genadeklap!!! echt wel, ik hoop van wel, ik vind het hele gedoe met maaike veels te kort en te simpel afgelopen, het kan gewoon niet! die komt gewoon terug!! of heb ik iets gewmist?


ze is versnipperd in deschroef van die boot! noem jij dat simpel?
pi_3407336
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 22:18 schreef Marble het volgende:
En dan Robert en Laura weer een beebie.
haha laura is dara nu wel n beetje oud voor vind je niet? misschien komt julian trug!

(of wa sdat niet de zoon van laura?)

  woensdag 6 maart 2002 @ 19:13:28 #70
17321 Nemo
Nightwish
pi_3407344
Ik was een beetje de zoon van Laura. Ze was mijn adoptiemoeder.
  woensdag 6 maart 2002 @ 19:14:11 #71
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3407352
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 19:12 schreef karoltje het volgende:
haha laura is dara nu wel n beetje oud voor vind je niet?
Sally Spectra was ook al lang en breed de 50 gepasseerd toen ze CJ kreeg. In soaps kan alles.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3407371
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 19:13 schreef Nemo het volgende:
Ik was een beetje de zoon van Laura. Ze was mijn adoptiemoeder.
kom trug! en neem hedwig en jessica mee wil je!
pi_3407375
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 19:14 schreef Marble het volgende:

[..]

Sally Spectra was ook al lang en breed de 50 gepasseerd toen ze CJ kreeg. In soaps kan alles.


en marble kan t weten!
  woensdag 6 maart 2002 @ 19:17:52 #74
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3407382
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 19:17 schreef karoltje het volgende:

[..]

en marble kan t weten!


My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3408659
Er moeten maar weer eens wat nieuwe mensen inkomen. Ik bedoel Hennie, hoelang zit die er nou in? En ze gaat al weer meteen weg.
  woensdag 6 maart 2002 @ 21:34:10 #76
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3408997
Ik hoorde net bij Star Academy uit de mond van Hugo Metsers III (Marcus) dat er vandaag audities zijn geweest voor nieuwe GTSTers.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3412350
Mooi zo.
Tijd voor andere lichting spelers.
Dit is momenteel niks.

Oh en Daniel mag wat mij betreft ook weer terugkomen.

[b]beter een ouwe hoer,dan een jonge zonder klanten :P[/b]
pi_3412643
Nee die ouwe mag wegblijven!
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  donderdag 7 maart 2002 @ 10:41:17 #79
24118 strangelove
That's how my love goes
pi_3413035
Weg ermee:
Laura (behalve in haar gekke periode)
Gladijs (kan echt niet acteren)
Anita (van mij mag die ziekte doorzetten)
Victor (geen woorden voor,wat is dat een loser)

Blijvertjes:
Robin (die kabouter is cool!)
Harmsen (moet ie wel weer gaan blowen)
Isabella (maar moet die preutsheid eens aan de kant zetten)
Robert (mag wel weer aan de drank)

terugkomen!
Bowien
cleo
Hoe heet die ene die helmink aanviel met die schaar?

Enne...Charlie,hoe oud ben je nou eigenlijk? Grow up!!!

  donderdag 7 maart 2002 @ 10:42:11 #80
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3413050
quote:
Op donderdag 07 maart 2002 10:41 schreef strangelove het volgende:
Weg ermee:
Laura (behalve in haar gekke periode)
Laura is cool!
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3413139
quote:
Op donderdag 07 maart 2002 10:41 schreef strangelove het volgende:
Weg ermee:
Laura (behalve in haar gekke periode)
Gladijs (kan echt niet acteren)
Anita (van mij mag die ziekte doorzetten)
Victor (geen woorden voor,wat is dat een loser)

Blijvertjes:
Robin (die kabouter is cool!)
Harmsen (moet ie wel weer gaan blowen)
Isabella (maar moet die preutsheid eens aan de kant zetten)
Robert (mag wel weer aan de drank)

terugkomen!
Bowien
cleo
Hoe heet die ene die helmink aanviel met die schaar?

Enne...Charlie,hoe oud ben je nou eigenlijk? Grow up!!!


Die Helmink aanviel met die kaars die had toch ook wat gehad met Harmsen gehad?

Ik ben het HELEMAAL eens met je lijstje, Robert moet zeker weer aan de drank!! Hij was zo cool toen ie dronk!!

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_3415625
quote:
Op donderdag 07 maart 2002 10:41 schreef strangelove het volgende:
Hoe heet die ene die helmink aanviel met die schaar?
Martine Hafkamp toch?
En ik vind nogmaals dat gekke secretaresse Hannie terug moet! Die had Frits toch vermoord? Waar zit die? Gevangenis of gekkenhuis?
pi_3417851
quote:
Op donderdag 07 maart 2002 14:25 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Martine Hafkamp toch?
En ik vind nogmaals dat gekke secretaresse Hannie terug moet! Die had Frits toch vermoord? Waar zit die? Gevangenis of gekkenhuis?


Volgens mij werd ze aangevallen door ene Alice ( of niet) die had was jaloers op Hellen omdat die iets had met vader van Anita ( of zit ik er nu helemaal naast? )

He, kan iemand mij trouwens even zeggen hoe dit fotoshoot van Charlie ging?? ( ik heb het maar half kunnen volgen...)

pi_3417870
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 19:16 schreef karoltje het volgende:

[..]

kom trug! en neem hedwig en jessica mee wil je!


ja!
Waarom waren Julian, Hedwig en Jessica er niet op de bruiloft van Harmsen ?? ( Jessica en Hedwig zijn toch zijn nichtjes?)
pi_3419334
ALICE was vandaag bij RTL Boulevard

Robert's hormoontjes gaan weer opborrelen

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_3419606
quote:
Op donderdag 07 maart 2002 17:45 schreef starbrotheryvette het volgende:

[..]

Volgens mij werd ze aangevallen door ene Alice ( of niet) die had was jaloers op Hellen omdat die iets had met vader van Anita ( of zit ik er nu helemaal naast? )

He, kan iemand mij trouwens even zeggen hoe dit fotoshoot van Charlie ging?? ( ik heb het maar half kunnen volgen...)


Haha,die fotoshoot van Charlie was een mooie bak.
Ze moest als slagersmeisje verkleed, worst eten.
Er kwam geen prof model aan te pas,alleen Charlie.
Ze mocht geen make-up op hebben,dus al het werk was voor niets geweest.
Ze heeft nu een lijstje gemaakt ,wat ze allemaal mag eten op een dag,ze wil nog slanker worden.

[Dit bericht is gewijzigd door mousaka op 07-03-2002 20:53]

[b]beter een ouwe hoer,dan een jonge zonder klanten :P[/b]
pi_3419612
quote:
Op donderdag 07 maart 2002 20:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
ALICE was vandaag bij RTL Boulevard
Who the fuck is Alice
[b]beter een ouwe hoer,dan een jonge zonder klanten :P[/b]
  donderdag 7 maart 2002 @ 22:47:03 #88
24118 strangelove
That's how my love goes
pi_3421071
quote:
Op donderdag 07 maart 2002 10:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Die Helmink aanviel met die kaars die had toch ook wat gehad met Harmsen gehad?

Ik ben het HELEMAAL eens met je lijstje, Robert moet zeker weer aan de drank!! Hij was zo cool toen ie dronk!!


???Met die kaars??? Hoe wil je daar iemand mee aanvallen?
Was toch schaar?
Klopt,die had ook iets met Harmsen
Zij had ook twee van die poppen waarmee ze zo raar deed?
  donderdag 7 maart 2002 @ 23:17:20 #89
24118 strangelove
That's how my love goes
pi_3421491
[quote]Op donderdag 07 maart 2002 20:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
ALICE was vandaag bij RTL Boulevard

Gezien ja!
kreeg meteen weer flashbacks...

  FOK!fossiel donderdag 7 maart 2002 @ 23:24:19 #90
1455 Keroppi
kool kikker
pi_3421584
Dit geloven jullie nooit!


Ik was dus doelloos aan het zappen en (hoe weet ik niet) kwam terecht op ned 2 (ofzo) waar een Teleac cursus over Turkije bezig was (inclusief kleine standaard turkse zinnetjes)

En nou mogen jullie raden wie dat presenteerde!

geraden?

Victor uit GTST!

* Keroppi gilde "my eyes, my eyes" toen ze Victor met een handoekje om in een hammam zag...

Chick on a mission
  vrijdag 8 maart 2002 @ 08:13:13 #91
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3423383
quote:
Op donderdag 07 maart 2002 23:24 schreef Keroppi het volgende:
Dit geloven jullie nooit!
Ik heb die serie op Teleac heel wat jaren geleden al een keer gekeken. Hij deed ook Italië, Portugal, enz.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3424157
quote:
Op donderdag 07 maart 2002 23:24 schreef Keroppi het volgende:
Dit geloven jullie nooit!


Ik was dus doelloos aan het zappen en (hoe weet ik niet) kwam terecht op ned 2 (ofzo) waar een Teleac cursus over Turkije bezig was (inclusief kleine standaard turkse zinnetjes)

En nou mogen jullie raden wie dat presenteerde!

geraden?

Victor uit GTST!

* Keroppi gilde "my eyes, my eyes" toen ze Victor met een handoekje om in een hammam zag...


Hahhaha typisch iets voor hem, het geven van Teleac cursusses...hoe laat komt dat en op welke dag?? Wil dat weleens zien!

Wel kut voor die vrouw van Marcus, hopen dat ze toch in de serie blijft want ze ziet er niet verkeerd uit!

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_3429239
quote:
Op vrijdag 08 maart 2002 10:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Wel kut voor die vrouw van Marcus, hopen dat ze toch in de serie blijft want ze ziet er niet verkeerd uit!


wat is r gebeurt dan? ik heb t 2 dagen niet gezien
pi_3429340
quote:
Op vrijdag 08 maart 2002 18:16 schreef karoltje het volgende:

[..]

wat is r gebeurt dan? ik heb t 2 dagen niet gezien


Omdat de trouwerij van marcus en gwen niet vroeger kan plaatsvinden komt Ludo aanzetten met een voormalige scharrel van Marcus, en zij is ook in verwachting van marcus!
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_3430925
quote:
Op donderdag 07 maart 2002 23:24 schreef Keroppi het volgende:
Dit geloven jullie nooit!


Ik was dus doelloos aan het zappen en (hoe weet ik niet) kwam terecht op ned 2 (ofzo) waar een Teleac cursus over Turkije bezig was (inclusief kleine standaard turkse zinnetjes)

En nou mogen jullie raden wie dat presenteerde!

geraden?

Victor uit GTST!

* Keroppi gilde "my eyes, my eyes" toen ze Victor met een handoekje om in een hammam zag...


Ja!!!!!!
Heb ik ook gezien v/d week.
Wat een buikje had ie daar he
Hij had het over speciaal zand,wat op 2 plekken in de wereld is ofzo.
ieeeeeeeeeeeeh
[b]beter een ouwe hoer,dan een jonge zonder klanten :P[/b]
pi_3430973
Ik vind victor zo ontzettend stom!
pi_3435292
Nou gezien de aflevering gisteravond,is Robert ervoor uitgekomen dat ie nog van Laura houdt.
Hij vroeg aan haar of zij nog van hem hield,en daar moeten we op dat antwoord wachten tot maandag
Ben bang voor die Victor dat ie zijn koffers kan inpakken.
Zijn wij van 'm af.
[b]beter een ouwe hoer,dan een jonge zonder klanten :P[/b]
pi_3447643
quote:
Op zaterdag 09 maart 2002 10:33 schreef mousaka het volgende:
Nou gezien de aflevering gisteravond,is Robert ervoor uitgekomen dat ie nog van Laura houdt.
Hij vroeg aan haar of zij nog van hem hield,en daar moeten we op dat antwoord wachten tot maandag
Ben bang voor die Victor dat ie zijn koffers kan inpakken.
Zijn wij van 'm af.
hehe
pi_3447675
en wat was r nou met gwen?
pi_3454453
quote:
Op zondag 10 maart 2002 17:10 schreef karoltje het volgende:
en wat was r nou met gwen?
Marcus mag van Ludo niet met Gwen trouwen, maar ipv haar moet hij met ene Cerille trouwen.


Arme Gwen........

trouwens: misschien is Gwen wel iets voor Stefano blijft ze toch in de familie

pi_3455933
quote:
Op maandag 11 maart 2002 10:32 schreef starbrotheryvette het volgende:

[..]

trouwens: misschien is Gwen wel iets voor Stefano blijft ze toch in de familie


jah! dat zou n geweldig stel zijn!
pi_3463597
Victor was een beetje boos
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_3464110
Ja Victor was een beetje boos.
En Barbara is een beetje naief.
Heeft dat mens nu niet in de gaten dat Charlie,bijna niks eet
Normaal liep ze altijd te schransen,uit zakken chips,e.d.
Is weer een langdurige kwestie,ben ik bang.
Ze zal wel niet "zwanger" zijn ,zoals ik hoopte.
[b]beter een ouwe hoer,dan een jonge zonder klanten :P[/b]
pi_3464135
Ik vrees ook dat dat lang gaat duren, Charlie wilde er nog 10 kg af hebben!
Eigenlijk zit niemand op een anorexia verhaallijn te wachten dus waarom de schrijvers dit er in hebben gedaan snap ik niet...
Benieuwd wat er met Victor gaat gebeuren, ik denk dat hij wel snel uit de serie zal verdwijnen!
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_3466147
Misschien krijgt Victor "iets" met Isabella dan.
Die valt toch op "oudere" mannen.
[b]beter een ouwe hoer,dan een jonge zonder klanten :P[/b]
pi_3468361
quote:
Op dinsdag 12 maart 2002 17:10 schreef mousaka het volgende:
Misschien krijgt Victor "iets" met Isabella dan.
Die valt toch op "oudere" mannen.
dat zou echt sick zijn
pi_3471047
quote:
Op dinsdag 12 maart 2002 21:27 schreef karoltje het volgende:

[..]

dat zou echt sick zijn


I know.
[b]beter een ouwe hoer,dan een jonge zonder klanten :P[/b]
  FOK!fossiel woensdag 13 maart 2002 @ 12:39:00 #108
1455 Keroppi
kool kikker
pi_3473002
Wat erg zeg, elke keer als ik dit topic doorlees merkt ik weer hoe weinig tv ik de laatste tijd kijk. Vroeger was GTST ongeveer het enige wat ik echt keek, maar nu mis ik het ook vaker dan dat ik het zie.
Chick on a mission
pi_3477865
bah victor is trug

wedduh dat die esit dat Laura nooit meer met Robbert mag praten! en dat ze dat nog slaaf sodte ook want; 'ze hefet m zoooo gemist'

pi_3479572
Omdat ik vandaag zo vedrietig was,heb ik maar half gekeken vanavond.
Werd er eik alleen nog maar verdrietiger van dat gedoe met Henny.
Ik hoop niet dat het net zolang durige kwestie wordt als met Sylvia toen destijds.
[b]beter een ouwe hoer,dan een jonge zonder klanten :P[/b]
pi_3479682
ja, Hennie moet weer beter worden.. maar dat gaat nooit gebeuren zei Gijs dacht ik
was Harmsen eindelijk zo gelukkig en overkomt hem dit weer

en die Victor moet snel oprotte!

pi_3491597
Weet iemand waar dat "hoedje" van Job te koop is???
Vind het wel een mooi hoedje........
  donderdag 14 maart 2002 @ 20:48:07 #113
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3491653
Nou trekt Victor weer bij Laura in.

Ligt het trouwens aan mij of vinden jullie GTST op het moment ook erg saai?

My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3493339
Ligt niet aan jouw Marble,bovendien vind ik acteerprestaties van sommige ver,ver onder de maat
pi_3493608
quote:
Op dinsdag 12 maart 2002 17:10 schreef mousaka het volgende:
Misschien krijgt Victor "iets" met Isabella dan.
Die valt toch op "oudere" mannen.
Geef ik Robert toch een betere kans!

Over de acteerprestatie's: Gladys is bar en bar slecht...Victor ook maar die is toch wel weer lollig...
Verder mag ook Anita er weleens uit, want haar rol in de serie is behoorlijk uitgespeeld.

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_3505679
quote:
Op donderdag 14 maart 2002 22:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Geef ik Robert toch een betere kans!

Over de acteerprestatie's: Gladys is bar en bar slecht...Victor ook maar die is toch wel weer lollig...
Verder mag ook Anita er weleens uit, want haar rol in de serie is behoorlijk uitgespeeld.


tja, ze is getransformeerd in 'tante anita' ofzo, die zich met iedereen bemoeit en met iedereen gaat praten als ze een probleem hebben.

kvond trouwens die eindscene van gister (daantje+benjamin ruzie) echt belachelijk slecht geacteerd, was zeker tijd om naar huis te gaan dus in 1 take derop gezet...

  zondag 17 maart 2002 @ 10:47:13 #117
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3513454
quote:
Op donderdag 14 maart 2002 22:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Verder mag ook Anita er weleens uit, want haar rol in de serie is behoorlijk uitgespeeld.
Als de schrijvers een beetje slim zijn halen ze iets geweldigs uit met haar kind(eren). Ze kunnen het bijvoorbeeld een siamese tweeling laten zijn, laten verwisselen bij de geboorte of simpelweg magische krachten geven zoals een paar karakters in Onderweg naar Morgen.

Een paar absurde en over the top verhaallijnen zou GTST goed doen!

My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3517182
Barbara vind ik echt een voorbeeld van een slechte moeder.

1. Ze heeft het niet door dat Charlie niks eet.
2. Ze ging vreemd.
3. Ze riep 'gefeliciteerd' tegen Charlie toen Charlie ontmaagd was.
4. Ze zat een tijdje in de gevangenis.

  zondag 17 maart 2002 @ 19:45:49 #119
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3517218
Nu je het zegt ja, die Babs is eigenlijk best wel cool!
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3517579
quote:
4. Ze zat een tijdje in de gevangenis.
Puntje 4 valt af, ze dat door toedoen van Charly in de bak. Charly had wat geflikt (oplichting met een credit card ofzoiets geloof ik) en Babsie had de schuld op zich genomen zodat Charlie niet de bak in hoefde...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 17 maart 2002 @ 21:00:50 #121
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3518064
quote:
Fotomodel in GTST

Charlie (Aukje van Ginneken) is in 'GTST' hard bezig met haar modellencarrière. Binnenkort gaat zij een kamer delen met een fotomodel dat het al helemaal heeft gemaakt. Deze rol wordt gespeeld door de achtentwintig jarige Anouska Wink, die ook echt bij een modellenbureau staat ingeschreven.

Op TvBabes is te lezen dat Anouska al 2 scènes heeft opgenomen. Volgens haar manager krijgt ze steeds meer tekst en groeit haar rol. Momenteel is nog niet bekend hoe lang Anouska in 'GTST' te zien zal zijn, maar Anouska heeft in ieder geval ook zang-aspiraties. Onlangs nam zij al een single op.


Bron
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  maandag 18 maart 2002 @ 20:48:41 #122
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3530335
Zo hé, heeft die Daantje even een coole verhaallijn!
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3535761
quote:
Op zondag 17 maart 2002 21:00 schreef Marble het volgende:

[..]

Bron


Oh god,ik voel het al aan mijn wateren.
pi_3535769
quote:
Op maandag 18 maart 2002 20:48 schreef Marble het volgende:
Zo hé, heeft die Daantje even een coole verhaallijn!
JA,echt wel!!!!
Spannend hoor gisteravond.
pi_3543853
Ik had verwacht dat Daantje om dat icoon te "kopen" een keertje met dr benen wijdt ging voor die heler.
Ze betaalde echter keurig de 25.000 euro
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_3544295
Jezus wat was die Charly vandaag dom bezig zeg (als ze dat eerder al niet deed).

Aan het einde kreeg ze gelukkig haar verdiende loon.

pi_3544364
Goh, het schiet toch al aardig op in die verhaal lijn van Charlie.
Vlugger dan ik verwacht had.
pi_3544395
Gelukkig maar want een annorexia-verhaallijn is nou niet bepaald boeiend!

Robert is cool bezig

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_3544407
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 20:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Gelukkig maar want een annorexia-verhaallijn is nou niet bepaald boeiend!

Robert is cool bezig


Ik erger me kapot aan Robert... echt onuitstaanbaar... Bah!
Maar die Victor is geen haar beter.
Gladys mag wat mij betreft ook opzouten, en dat gedoe met Daantje en Benjamin slaat ook nergens op.

Ik vind Ludo wel cool, jammer dat hij er vanavond niet in voorkwam.

Il faut mieux vivre avec des remorts qu'avec des regrets
  dinsdag 19 maart 2002 @ 21:22:34 #130
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3544860
Robert was weer lachen vandaag. Als ie zo bot doet is ie toch op zijn best.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3545366
Ludo vind ik ook wel cool maar vandaag was het toch echt Robert die de show stal.
Vroeger vond ik hem maar irri en saai maar hij is gewoon op zn leukst alsie jaloers is of dronken is
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_3545652
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 21:22 schreef Marble het volgende:
Robert was weer lachen vandaag. Als ie zo bot doet is ie toch op zijn best.
En zo wint ie haar terug ook nog.
pi_3545697
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 22:02 schreef berney het volgende:

[..]

En zo wint ie haar terug ook nog.


Denk ik ook wel, al moet Victor er nog wel eventjes inblijven. Ik kan wel om hem lachen! Om wie ik niet kan lachen is Gladys, ze is lomp in de serie, dat kan gespeeld zijn maar ik denk dat ze int echt zo mogelijk nog lomper is. Daarnaast ziet ze eruit als een goedkope raamhoer en kan ze niet acteren. Optiefen met die slet dus.
Tante Anita mag er ook wel uit, vandaag was ze niet in beeld en ik heb haar ook niet gemist!
Er mag wel weer eens een louche zakenmannetje in, die rivaal/concurrent moet worden van Ludo, zoals indertijd Martine vs Frits.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  FOK!fossiel dinsdag 19 maart 2002 @ 22:33:27 #134
1455 Keroppi
kool kikker
pi_3546283
Help!

Ik heb de hele Daantje verhaallijn met dat icoon gemist... Waar gaat het over?


En wat was Charly's domme actie dan?

Chick on a mission
pi_3546347
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 22:33 schreef Keroppi het volgende:
Help!

Ik heb de hele Daantje verhaallijn met dat icoon gemist... Waar gaat het over?
Benjamin had een icoon gejat, Daantje leende geld bij Marcus (25000 euro) en kocht het icoon terug. Ze wilde dat icoon terugbrengen maar werd tijdens het terugbrengen gesnapt. Zo zit ze met dr handjes onder de lakens in het gevangenisbedje


En wat was Charly's domme actie dan?

Dat ze wil afvallen en daarom veel te veel sport en niks meer eet


FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  woensdag 20 maart 2002 @ 00:57:14 #136
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_3548522
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 22:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..Charlie...]


En ze rookt!!!
Love will be my strongest weapon
pi_3552904
quote:
Op woensdag 20 maart 2002 00:57 schreef Acathla het volgende:

[..]

En ze rookt!!!


En ze vind zichzelf nog stoer ook!
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_3554287
quote:
Op woensdag 20 maart 2002 14:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

En ze vind zichzelf nog stoer ook!


loserwijf
pi_3562415
Zit nu de herhaling te kijken!
Robert is goed bezig vandaag!
Alleen dat gezeur van Hennie irriteert me!
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  donderdag 21 maart 2002 @ 10:28:32 #140
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_3562464
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 10:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Alleen dat gezeur van Hennie irriteert me!
Hey

Tante Hennie is heel erg ziek.
Ik zou jou weleens in die situatie willen zien, dan ben je ook niet altijd vrolijk.

Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_3562482
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 10:28 schreef kasper het volgende:

[..]

Hey

Tante Hennie is heel erg ziek.
Ik zou jou weleens in die situatie willen zien, dan ben je ook niet altijd vrolijk.


Ik ga dan niet met me snuit op tv liggen zielepoten
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_3563673
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 10:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zit nu de herhaling te kijken!
Robert is goed bezig vandaag!
Alleen dat gezeur van Hennie irriteert me!
inderdaad! mij ook. daar zit ik na een dag werken dus echt niet op te wachten. Zap dan altijd weg. net als bij dat debiele broertje van benjamin, dat vin dik ook ongelovelijk irritant!
[B]It is very easy to see fanaticism in other people, but difficult to spot it in oneself[/B]
pi_3563688
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 12:14 schreef bluegrass het volgende:

[..]

inderdaad! mij ook. daar zit ik na een dag werken dus echt niet op te wachten. Zap dan altijd weg. net als bij dat debiele broertje van benjamin, dat vin dik ook ongelovelijk irritant!


Robin vind ik soms wel grappig, maar dat "dramatische hennie gedoe" doen ze maar in een ziekenhuisserie ofzo...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_3570490
Daluk begint het weer....:)
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_3570504
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 19:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Daluk begint het weer....:)
*zet TV aan*
Il faut mieux vivre avec des remorts qu'avec des regrets
pi_3570822
Wooow!! Wat een cool einde! Echt gaaf!

Ook de scene van Job en Hennie mooi geacteerd.

Il faut mieux vivre avec des remorts qu'avec des regrets
  donderdag 21 maart 2002 @ 20:39:38 #147
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3570876
OH MY GAWD!!! GTST wordt zowaar een goede serie! Vader Sanders leeft nog

En Sophia zal ook nog wel ergens rondlopen dan

My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3570925
koel man! echt een gave afl.! ik ben na deze aflevering ook een beetje verliefd op job..
  donderdag 21 maart 2002 @ 20:49:59 #149
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3570964
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 20:46 schreef karoltje het volgende:
koel man! echt een gave afl.! ik ben na deze aflevering ook een beetje verliefd op job..
En ik moet Isabella juist alweer wekenlang missen. Het is zo oneerlijk verdeeld in de wereld.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3572326
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 20:39 schreef Marble het volgende:
OH MY GAWD!!! GTST wordt zowaar een goede serie! Vader Sanders leeft nog

En Sophia zal ook nog wel ergens rondlopen dan


ja, sophia leeft nog.. staat in de gids van volgende week!
  donderdag 21 maart 2002 @ 22:52:50 #151
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3572348
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 22:51 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

ja, sophia leeft nog.. staat in de gids van volgende week!


Hoe voorspelbaar... Zal ook wel weer gespeeld worden door Janine, die speelde haar ook in de flashbacks van Ludo.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3573085
Hm...ben benieuwd wat Ludo daar allemaal van vind, kan hij zn hormoontjes in bedwang houden?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  vrijdag 22 maart 2002 @ 08:32:52 #153
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_3574959
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 22:51 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

ja, sophia leeft nog.. staat in de gids van volgende week!


Sophia leeft nog en die leuke tante Hennie gaat dood...

Het is oneerlijk!

Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  vrijdag 22 maart 2002 @ 09:13:21 #154
4003 Odulla
Moraalmuts
pi_3575187
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 08:32 schreef kasper het volgende:
Sophia leeft nog en die leuke tante Hennie gaat dood...

Het is oneerlijk!


Idd, iedereen loopt de mekkeren over Ludo en Sophia terwijl HENNIE DOOD LIGT TE GAAN!

Wanneer is trouwens de laatste aflevering voor de zomerstop?
Ben benieuwd hoe ze dit seizoen gaan afsluiten...
Ludo die Janine dumpt voor Sophia waardoor Janine weer ergens anders moet gaan wonen en hij zijn dochter niet meer mag zien, maar dat maakt hem toch allemaal niet meer zoveel uit want hij heeft de vrouw van zijn dromen weer terug, Charlie komt ongetwijfeld in het ziekenhuis terecht omdat ze nog maar 20 kilo weegt en rookt als een ketter, Lalalalalaura (jaaaaa, ut kind keek Telekids ) stapt in het huwelijksbootje met Victor en komt er achter dat Robert toch gelijk heeft wat zijn mening wat hem betreft, maar niet eerder voordat ze gigantisch op haar bek is gegaan met hem en......................... HENNIE IS WONDER BOVEN WONDER INEENS GENEZEN!
En meneer en mevrouw Harmsen leven nog heel veel seizoenen lang heel gelukkig saampjes...
*zucht*

Kabouters, dié zijn pas rendabel!
pi_3575984
Ja en Jop gaat eruit Dat stond in de Break out.

Maar was het een tijd geleden niet precies hetzelfde toen dokter Simon ineens uit de dood opstond? Toen had Janine ook al een relatie met Ludo, maar is ze uiteindelijk toch bij Ludo gebleven.

Ben benieuwd hoe het nu gaat.

Echt grappig dat die mensjes allemaal uit de dood opstaan enzo.

Ik moets gisteren huilen met die scene van Job en Hennie Dat vond ik echt heel erg zielig toen Job ging huilen

pi_3576246
Hennie mag van mij wel uit de serie, want ik wordt moe en misselijk van haar gezaag en gezeur.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  vrijdag 22 maart 2002 @ 11:25:16 #157
4003 Odulla
Moraalmuts
pi_3576323
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 11:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hennie mag van mij wel uit de serie, want ik wordt moe en misselijk van haar gezaag en gezeur.
Ik zou jou wel effe willen horen als je weet dat je niet meer zo lang te leven hebt.
Snotneus.
Hennie blijft !
Kabouters, dié zijn pas rendabel!
  vrijdag 22 maart 2002 @ 12:02:39 #158
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3576919
Jammer dat tante Hennie echt de serie uitgaat, ze was zo'n leuk koppel met oom Govert.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  vrijdag 22 maart 2002 @ 12:06:55 #159
4003 Odulla
Moraalmuts
pi_3576969
Heb een paar afleveringen gemist, maar zit Daantje nu vast ofzow vanwege die ikoon?
Kabouters, dié zijn pas rendabel!
pi_3577574
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 12:06 schreef Odulla het volgende:
Heb een paar afleveringen gemist, maar zit Daantje nu vast ofzow vanwege die ikoon?
ze is alweer vrij
  vrijdag 22 maart 2002 @ 13:01:18 #161
4003 Odulla
Moraalmuts
pi_3577737
*haalt opgelucht adem*
Gelukkig maar...
Kabouters, dié zijn pas rendabel!
  vrijdag 22 maart 2002 @ 13:08:02 #162
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3577817
Ik vind 'r eigenlijk sympathieker als crimineel dan als braaf musje.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3577996
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 12:02 schreef Marble het volgende:
Jammer dat tante Hennie echt de serie uitgaat, ze was zo'n leuk koppel met oom Govert.
Is het al zeker dat Hennie eruitgaat dan?
  vrijdag 22 maart 2002 @ 13:31:28 #164
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3578101
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 13:23 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Is het al zeker dat Hennie eruitgaat dan?


Lijkt me wel ja, haar plaatje zit niet eens bij de begintune.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3578112
Mooi dat die Hennie uit de serie gaat!
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  vrijdag 22 maart 2002 @ 13:43:15 #166
4003 Odulla
Moraalmuts
pi_3578296
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 10:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zit nu de herhaling te kijken!
Robert is goed bezig vandaag!
Alleen dat gezeur van Hennie irriteert me!
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 12:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Robin vind ik soms wel grappig, maar dat "dramatische hennie gedoe" doen ze maar in een ziekenhuisserie ofzo...
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 11:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hennie mag van mij wel uit de serie, want ik wordt moe en misselijk van haar gezaag en gezeur.
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 13:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Mooi dat die Hennie uit de serie gaat!
CherrymoonTraxx mag van mij wel uit dit topic, want ik word moe en misselijk van zijn gezaag en gezeur.
Kabouters, dié zijn pas rendabel!
pi_3578402
Nee Hennie mag niet weg!! Ik vind het ook zo sneu voor meneer Harmsen
pi_3578524
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 13:43 schreef Odulla het volgende:

[..]


[..]


[..]


[..]

CherrymoonTraxx mag van mij wel uit dit topic, want ik word moe en misselijk van zijn gezaag en gezeur.


Niks beters te doen ofzo?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  vrijdag 22 maart 2002 @ 14:04:35 #169
4003 Odulla
Moraalmuts
pi_3578592
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 13:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Niks beters te doen ofzo?
Oh, jawel hoor, maar je valt steeds in herhaling, beetje vervelend...
Gelukkig komen er genoeg veranderingen in GTST zodat je je aandacht weer op andere zaken kan richten en Hennie lekker links kan laten liggen.
Kabouters, dié zijn pas rendabel!
pi_3578765
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 14:04 schreef Odulla het volgende:

[..]

Oh, jawel hoor, maar je valt steeds in herhaling, beetje vervelend...
Gelukkig komen er genoeg veranderingen in GTST zodat je je aandacht weer op andere zaken kan richten en Hennie lekker links kan laten liggen.


Mooi mooi, werd wel tijd weer wat spanning in de serie. Die aflevering van gisteren vond ik echt top trouwens!
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_3578790
beetje slordig dat Cleo en Meike nog steeds in de begintune staan en nieuwe actuers al Hennie en Victor nog steeds niet...
  vrijdag 22 maart 2002 @ 14:24:37 #172
4003 Odulla
Moraalmuts
pi_3578799
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 14:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Mooi mooi, werd wel tijd weer wat spanning in de serie. Die aflevering van gisteren vond ik echt top trouwens!
Idd, ben benieuwd hoe het vanavond afloopt.
Kabouters, dié zijn pas rendabel!
  vrijdag 22 maart 2002 @ 14:25:58 #173
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3578817
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 14:23 schreef karoltje het volgende:
beetje slordig dat Cleo en Meike nog steeds in de begintune staan en nieuwe actuers al Hennie en Victor nog steeds niet...
Nogal logisch, tegen de tijd dat ze die plaatjes hebben aangepast zijn Victor en Hennie alweer exit.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  vrijdag 22 maart 2002 @ 14:35:13 #174
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_3578984
Zullen we een brief schrijven naar de GTST-makers waarin we zeggen dat we tante Hennie willen houden?

Tante Hennie roeleert. Zij en Harmsen zijn een leuk setje!

Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  vrijdag 22 maart 2002 @ 14:40:14 #175
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3579057
Idd, waarom moet zo'n leuk setje nou uit elkaar worden gerukt?
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  vrijdag 22 maart 2002 @ 14:44:24 #176
4003 Odulla
Moraalmuts
pi_3579140
Er mogen geen leuke setjes uit elkaar worden gerukt...
Als we de makers eens voorstellen om Hennie en Harmsen te ruilen voor Lalalalalaura en Victor?
Kabouters, dié zijn pas rendabel!
  vrijdag 22 maart 2002 @ 14:45:50 #177
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3579173
Ja maar Laura moet wel blijven. Die is cool. Victor mag exit.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  vrijdag 22 maart 2002 @ 14:48:25 #178
4003 Odulla
Moraalmuts
pi_3579214
Pcies: Victor ruilen voor Hennie.
Kabouters, dié zijn pas rendabel!
  vrijdag 22 maart 2002 @ 14:51:10 #179
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_3579268
Ja joh, de resultaten van het medisch onderzoek zijn in 't ziekenhuis (niet het onze gelukkig ) per ongeluk verwisselt: Victor is ziek en niet tante Hennie!
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  vrijdag 22 maart 2002 @ 14:52:36 #180
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3579294
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 14:51 schreef kasper het volgende:
Ja joh, de resultaten van het medisch onderzoek zijn in 't ziekenhuis (niet het onze gelukkig ) per ongeluk verwisselt: Victor is ziek en niet tante Hennie!
LOL
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  vrijdag 22 maart 2002 @ 14:55:02 #181
4003 Odulla
Moraalmuts
pi_3579324
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 14:51 schreef kasper het volgende:
Ja joh, de resultaten van het medisch onderzoek zijn in 't ziekenhuis (niet het onze gelukkig ) per ongeluk verwisselt: Victor is ziek en niet tante Hennie!

Ziek in z'n kop idd!

Wat een griezel is dat toch...
Je zal er maar 's ochtends wakker naast worden...

Kabouters, dié zijn pas rendabel!
pi_3580357
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 14:35 schreef kasper het volgende:
Zullen we een brief schrijven naar de GTST-makers waarin we zeggen dat we tante Hennie willen houden?

Tante Hennie roeleert. Zij en Harmsen zijn een leuk setje!


Ik ben het helemaal met je eens!!! Maar ik had een paar afleveringen gemist, waar is Cleo nu dan?
pi_3580361
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 14:55 schreef Odulla het volgende:

[..]


Ziek in z'n kop idd!

Wat een griezel is dat toch...
Je zal er maar 's ochtends wakker naast worden...


ja dan denk je dat je nog een nachtmerrie hebt
  vrijdag 22 maart 2002 @ 16:09:05 #184
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3580376
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 16:07 schreef Shaienne het volgende:
Maar ik had een paar afleveringen gemist, waar is Cleo nu dan?
Die is met haar moeder weggegaan en elders een nieuw leven begonnen.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3580413
mmm tis al een hele tijd geleden maar wat is er trouwens gebeurd met die jonge vriendin van robbert toen?
  vrijdag 22 maart 2002 @ 16:14:17 #186
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3580429
Bedoel je misschien Meike? Die is verpulverd in de schroef van een boot.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  vrijdag 22 maart 2002 @ 16:19:23 #187
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_3580493
Ik lees net dat tante Hennie het er zelf ook niet bij laat zitten.

HILVERSUM - De gebouwen van de Holland Media Groep (RTL4, 5 en Yorin) in Hilversum zijn vrijdag ruim een uur ontruimd geweest wegens een bommelding. Een vrouw belde rond 11.00 uur met het bedrijf en zei dat er rond het middaguur een explosief zou afgaan. Ze gaf hiervoor geen reden op.

Bron: de Telegraaf


GO HENNIE GO

Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  vrijdag 22 maart 2002 @ 16:27:52 #188
4003 Odulla
Moraalmuts
pi_3580584

We kunnen wel een fanclub op gaan richten voor onze Hennie!
Kabouters, dié zijn pas rendabel!
  vrijdag 22 maart 2002 @ 16:28:58 #189
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3580593
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 16:19 schreef kasper het volgende:
Ik lees net dat tante Hennie het er zelf ook niet bij laat zitten.

HILVERSUM - De gebouwen van de Holland Media Groep (RTL4, 5 en Yorin) in Hilversum zijn vrijdag ruim een uur ontruimd geweest wegens een bommelding. Een vrouw belde rond 11.00 uur met het bedrijf en zei dat er rond het middaguur een explosief zou afgaan. Ze gaf hiervoor geen reden op.

Bron: de Telegraaf


GO HENNIE GO


My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3580852
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 16:14 schreef Marble het volgende:
Bedoel je misschien Meike? Die is verpulverd in de schroef van een boot.
neej die andere, cyntia ofzo
pi_3580984
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 14:25 schreef Marble het volgende:

[..]

Nogal logisch, tegen de tijd dat ze die plaatjes hebben aangepast zijn Victor en Hennie alweer exit.


pleur dan op zn minst cleo en meike dr uit!
pi_3581162
Nou langs Laura wakker worden is anders ook geen pretje hoor. Maar Victor is al helemaal stom.
en Barbara vind ik ontzettend gaaf.
pi_3581611
Anita mag opzouten. Wat een idioot verhaallijn: HIV-patiente wil een kindje.

[Dit bericht is gewijzigd door wizarddragon op 22-03-2002 18:27]

pi_3581733
Anita heeft idd haar beste (?) tijd gehad een fikse schop mag ze krijgen, Hennie overleefd het let op mijn woorden al het ook geen topper is. Harmsen moet anders zwaar aan de dope gaan

PS heeft er iemand nog lekkere pics van Victoria Koblenko? (Isabella)

pi_3582540
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 14:23 schreef karoltje het volgende:
beetje slordig dat Cleo en Meike nog steeds in de begintune staan en nieuwe actuers al Hennie en Victor nog steeds niet...
Dat dacht ik ook vanavond.
pi_3582545
Wat een keigave aflevering was dit man!

De kijkcijfers vliegen omhoog.
In een woord geweldig!!!

pi_3584270
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 22:51 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

ja, sophia leeft nog.. staat in de gids van volgende week!


zal mij niet verbazen als Janine, Sophia is.
Rare gedachte maar zou best kunnen. Dat ze tijdens die explosie de auto uitgesleurd is en toen niet meer wist ze was of zo.

Jaja rare gedachte

pi_3586375
ach ja alles is mogelijk in GTST.

Was zeker een goede aflevering ja! Ludo die gecommandeert wordt!

pi_3591261
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 18:39 schreef VSGdotcom het volgende:

PS heeft er iemand nog lekkere pics van Victoria Koblenko? (Isabella)


kijk maar ff in t gtst deel 1 ('ff kletsen over gtst' heet t) daar staan best verhullende foto's in, en dat vind jij vats niet erg
pi_3591474
hihih, ik denk net;
Straks komt Dian weer in de serie,samen naast Maximilaan heeft ze dit plan bedacht om wraak te nemen op Ludo.
En zo het familie kapitaal van de Sanders terug te krijgen.
en natuurlijk zelf ook wat van opstrijken.

K zie Ludo z'n gezicht al heeej.


Maar da's mijn fantasie

pi_3596293
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 20:43 schreef berney het volgende:
hihih, ik denk net;
Straks komt Dian weer in de serie,samen naast Maximilaan heeft ze dit plan bedacht om wraak te nemen op Ludo.
En zo het familie kapitaal van de Sanders terug te krijgen.
en natuurlijk zelf ook wat van opstrijken.

K zie Ludo z'n gezicht al heeej.


Maar da's mijn fantasie


en bowien doet natuurlijk ook mee! en die komt ook weer terug bij stefano

Maar da's mijn fantasie

pi_3596557
quote:
Op zondag 24 maart 2002 13:18 schreef karoltje het volgende:

[..]

en bowien doet natuurlijk ook mee! en die komt ook weer terug bij stefano

Maar da's mijn fantasie


Ik hoop dat ze bij GTST meelezen hiero.
Kunnen ze nog iets van ons leren.
  zondag 24 maart 2002 @ 14:34:03 #203
5080 Wieteke
Wordt vervolgd
pi_3596806
Nog even over dat filmpje van Maximiliaan Sanders. Toen ik Max donderdag zag, dacht ik opeens dat het een andere 'acteur' was dan de Max van ee half jaar geleden. (Deze was te zien op het filmpje bij de notaris)

De eerste Max was volgens mij die biologieleraar uit Goudkust. (Ja,ja, dat is heeeeeel lang geleden.) En de tweede Max had ook wel een bekend gezicht, maar ik weet even niet wie dat was.

Anyway, het was volgens mij niet dezelfde! Wie heeft dit ook gezien?

  zondag 24 maart 2002 @ 16:09:27 #204
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3597438
Klopt helemaal Wieteke, eerst was het Piersma uit Goudkust en nu is het Bas uit Westenwind.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3598746
quote:
Op zondag 24 maart 2002 16:09 schreef Marble het volgende:
Klopt helemaal Wieteke, eerst was het Piersma uit Goudkust en nu is het Bas uit Westenwind.
jaa..t was te verwachten he....Marble heeft t ook gezien..
pi_3613208
wel te hopen dat Gwen nog opduikt, maar ik vrees het ergste
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_3613224
quote:
Op maandag 25 maart 2002 20:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
wel te hopen dat Gwen nog opduikt, maar ik vrees het ergste
Die komt niet meer terug, dat weet ik (bijna) zeker.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  maandag 25 maart 2002 @ 20:34:57 #208
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3613673
Yay, Isabella is er weer.

Wel jammer dat Gwen niet meer terugkomt.

En dat gedoe met Sophia blijft erg voorspelbaar.

My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3613706
quote:
Op maandag 25 maart 2002 20:34 schreef Marble het volgende:
Yay, Isabella is er weer.

Wel jammer dat Gwen niet meer terugkomt.

En dat gedoe met Sophia blijft erg voorspelbaar.


Sophia leeft nog!
Bron: tvgids
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  maandag 25 maart 2002 @ 20:41:49 #210
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3613764

DUH!

My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3613847
coole verhaallijn man! echt goed! ik denk dat niemand (zonder tv-gidsen ed.) had verwacht dat maximiliaan nog leefde!
  maandag 25 maart 2002 @ 20:59:24 #212
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3614031
Ik had niet verwacht dat die vader nog leefde nee maar dat van Sophia wist ik jaren geleden al toen ze flashbacks van Ludo van de explosie uitzonden. Toen wist ik ook dat Stefano nog terug zou komen, en die kwam inderdaad ook een paar weken of maanden later de serie in. En nu dan eindelijk Sophia. Dit is echt té voorspelbaar.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  maandag 25 maart 2002 @ 21:21:00 #213
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3614402
Wie opa Sanders eens in een andere rol wil zien moet nu even kijken naar Westenwind, waarin hij Bas speelt. Je merkt dan ook dat hij niet zo goed kan acteren.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3615216
En Charly was weer stom bezig....(Godzijdank werd ze betrapt.)
pi_3615313
quote:
Op maandag 25 maart 2002 21:59 schreef postinggirl het volgende:
En Charly was weer stom bezig....(Godzijdank werd ze betrapt.)
Hopen maar dat haar anorexia/boulemia gedoe nu ook over is...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_3615636
quote:
Op maandag 25 maart 2002 22:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Hopen maar dat haar anorexia/boulemia gedoe nu ook over is...


Dat zal nog wel een paar weken duren denk ik.. Morgen lult ze zich er natuurlijk uit ofzo, en dan wordt ze nog een keer betrapt, en dan wordt er met d'r gepraat etc etc..
Dat gedoe rond Victor en Robert vind ik trouwens wel lachen. Dat ze ineens op een sarcastische manier naar elkaar zwaaiden enzo. Maar ik irriteer me wel mateloos aan Laura, steeds maar voor die Victor opnemen
  maandag 25 maart 2002 @ 22:35:36 #217
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3615824
Ik vind dat gedoe met Charlie eigenlijk wel grappig. Alleen Victor, die wordt steeds irritanter.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3616082
quote:
Op maandag 25 maart 2002 22:24 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]


Dat gedoe rond Victor en Robert vind ik trouwens wel lachen. Dat ze ineens op een sarcastische manier naar elkaar zwaaiden enzo. Maar ik irriteer me wel mateloos aan Laura, steeds maar voor die Victor opnemen


Idd, zou leuk zijn als Laura en Victor eens ruzie kregen! Dat gedoe met Robert en Victor is prachtig, en mag van mij nog wel eventjes doorgaan!!!
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 26 maart 2002 @ 09:30:02 #219
4003 Odulla
Moraalmuts
pi_3619210
Hahaha, hoe lang zou het gaan duren voordat dat doosje van een Charlie wordt opgenomen in een of andere inrichting?
Kabouters, dié zijn pas rendabel!
pi_3620175
quote:
Op maandag 25 maart 2002 20:34 schreef Marble het volgende:

Wel jammer dat Gwen niet meer terugkomt.


Waarom niet meer?
pi_3621289
quote:
Op maandag 25 maart 2002 20:59 schreef Marble het volgende:
Ik had niet verwacht dat die vader nog leefde nee maar dat van Sophia wist ik jaren geleden al toen ze flashbacks van Ludo van de explosie uitzonden. Toen wist ik ook dat Stefano nog terug zou komen, en die kwam inderdaad ook een paar weken of maanden later de serie in. En nu dan eindelijk Sophia. Dit is echt té voorspelbaar.
toen Stefano weer tevoorschijn kwam was het inderdaad begrijpelijk dat Sophia ook de explosie had overleefd, (of dat het idd een opgezet plan was)

weet iemand (waarchijnlijk Marble) hoe oud Stefano was tijdens de 'explosie'? ik vind t namelijk zo raar dat hij zich er nix meer van kan herinneren...

  dinsdag 26 maart 2002 @ 13:25:38 #222
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_3621369
Wat een L*L is die Victor.

En volgens mij slikt Laura z'n leugentjes voorlopig voor zoete koek.

Wat was tante Hennie weer zielig.

Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  dinsdag 26 maart 2002 @ 17:01:50 #223
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3624831
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 11:33 schreef berney het volgende:

[..]

Waarom niet meer?


Gewoon, verhaallijn afgelopen.
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 13:20 schreef karoltje het volgende:
weet iemand (waarchijnlijk Marble) hoe oud Stefano was tijdens de 'explosie'? ik vind t namelijk zo raar dat hij zich er nix meer van kan herinneren...
Een jaar of 7 dacht ik.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3626954
Zo he!!
Wat kunnen die Charlie en Daantje gezellig flamen met elkaar.


Maar ik snap nu nog steeds niet wat er met Gwen gebeurt is'die aflevering heb ik niet gezien.

Weer een keigave aflevering.
Hebben ze andere script schrijvers ofzo??

[Dit bericht is gewijzigd door berney op 26-03-2002 20:30]

pi_3628226
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 17:01 schreef Marble het volgende:


[..]

Een jaar of 7 dacht ik.


dan kan ie toch wle navertellen wat er is gebeurt toen? vaag hoor!
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 20:13 schreef berney het volgende:

Maar ik snap nu nog steeds niet wat er met Gwen gebeurt is'die aflevering heb ik niet gezien.


marcus kwam haar achterna in London, dara hebben ze geprata en Gwen zei dat ze verder wil met hara leven, het kindje heeft ze laten aborteren en ze gaat n baan zoeken in London...
pi_3629050
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 21:42 schreef karoltje het volgende:

[..]

dan kan ie toch wle navertellen wat er is gebeurt toen? vaag hoor!
[..]

marcus kwam haar achterna in London, dara hebben ze geprata en Gwen zei dat ze verder wil met hara leven, het kindje heeft ze laten aborteren en ze gaat n baan zoeken in London...


ja, dat vond ik erg hard van haar. Ach ja, ze moeten toch een manier bedenken om haar eruit te schrijven...
  woensdag 27 maart 2002 @ 08:07:34 #227
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3631642
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 20:13 schreef berney het volgende:
Zo he!!
Wat kunnen die Charlie en Daantje gezellig flamen met elkaar.
Ja geweldig he, was echt een leuk stukje.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  woensdag 27 maart 2002 @ 09:53:06 #228
4003 Odulla
Moraalmuts
pi_3632118
Heb het gister moeten missen...
Is er nog wat gebeurt wat het melden waard is?
Kabouters, dié zijn pas rendabel!
  woensdag 27 maart 2002 @ 09:58:14 #229
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3632145
Ja, een geweldige scene met Daantje en Charlie die elkaar aan het flamen waren. Echt grappig.

Stefano en Ludo hebben Sophia's doodskist opengemaakt. En die was niet gevuld met resten van Sophia, maar met bakstenen. Oh oh, wat een verrassing! NOT!! Wie dit niet van mijlenver zag aankomen heet waarschijnlijk Robin.

What else was there... Oh ja, wat zielige stukjes met tante Hennie die de chemokuur stop gaat zetten. Bye bye Hennie.

Tot slot was er nog een of andere fotoshoot van Charlie waarbij ze bijna flauwviel.

My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3632317
quote:
Op woensdag 27 maart 2002 09:58 schreef Marble het volgende:
Je vergeet nog dat Charlie eerst na een lekker ontbijt met haar moeder en Isabella in de rozeboom;lekker op de wc alles eruit heeft zitten kotsen.
En dat Isabella net zo dom is als Barbara.
Kan iemand dat mens effe wakkerschudden?
Je ziet zo toch dat Charlie zo mager wordt.
Trouwens hoe zullen ze dat irl gedaan hebben?
Dan heeft Aukje van Ginneken toch ook moeten afvallen voor die rol.
Of zal dat een stand in zijn ?
  woensdag 27 maart 2002 @ 13:46:21 #231
21635 Fortuna
Toedeledoosie
pi_3634417
vroeg ik me ook af
Heppie de Peppie.....
  woensdag 27 maart 2002 @ 14:26:44 #232
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3634881
Ik lees net in de gids van volgende week dat Robert geobsedeerd raakt door Daantje... Die gaat zijn broer achterna!
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3635482
quote:
Op woensdag 27 maart 2002 14:26 schreef Marble het volgende:
Ik lees net in de gids van volgende week dat Robert geobsedeerd raakt door Daantje... Die gaat zijn broer achterna!
Oh wat een stumpers toch ook.
  woensdag 27 maart 2002 @ 16:17:51 #234
17519 Parel
van de funky narcoticabrigade
pi_3636343
quote:
Op woensdag 27 maart 2002 09:53 schreef Odulla het volgende:
Heb het gister moeten missen...
Is er nog wat gebeurt wat het melden waard is?
Charlie weet het zo te brengen dat Isabella niks doorheeft. Ze zegt dat ze erg zenuwachtig is voor de fotoshoot van vanmiddag. Ze vertelt Barbara niks, maar even later vertelt Isabella dat. Ze wist niet dat
Barbara er niks van afwist. Barbara maakt zich zorgen om Charlie, net nu zij en Jef van plan waren om op vakantie te gaan. Na een kort overleg met Charlie gaan ze toch alleen nog even alles regelen. Charlie heeft 's middags haar fotoshoot. Het gaat hartstikke goed en er rollen prachtige foto's uit, maar ineens wordt Charlie duizelig. Ze zegt dat het niks is
en na een glaasje water gaat ze weer verder.

Stefano is wanhopig en kan het maar niet laten rusten dat de waarheid over Sofia niet bekend is. Hij wil naar Milaan in Italië gaan met Ludo om het uit te zoeken. Ludo weigert dat, maar als Stefano dreigt alleen te gaan, gaat hij mee. Ze willen eindelijk de waarheid over Sofia weten en boeken daarom maar de eerste vlucht naar Milaan. Als ze er eenmaal zijn,
gaan ze gelijk op zoek. Ze bellen een hoop mensen om het voor hun uit te zoeken, maar die doen het niet. Ze zullen het zelf moeten doen. Ze gaan haar graf openbreken om te kijken of er wel echt iemand heeft in gelegen. Hun vader zei tenslotte dat ze nog zou leven. Ze halen haar steen eraf en breken de kist open. Dan halen ze een doek weg waar Sofia onder ligt... maar nee!!!! Er liggen een hoop stenen in de kist!!!!! Sofia leeft dus nog.

Hennie is erg ziek van de chemocuur en kan zelfs niks van haar eten binnen houden. Ze is bang, bang voor de pijn en bang voor de dood. Govert en Job zijn bezorgd om haar en geven haar een mand met o.a. een lekker geurtje en haar lievelings-cd. Als er een zuster komt om alles te checken, vraagt Hennie wat dingen aan haar. Zo zegt de zuster dat
Hennie erop moeten rekenen, weer zo ziek te worden bij de volgende chemocuur. Dat vindt ze vreselijk, want ze wil geen pijn meer voelen. Als 's avonds Govert weer bij haar is, vertelt ze hem dan ook iets schokkends: ze wil stoppen met de behandeling, ze kan het niet meer.
Govert schrikt natuurlijk enorm en is bang haar kwijt te raken. Hij kan en wil niet zonder haar.

bron: soapmail!

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan!
  woensdag 27 maart 2002 @ 16:20:17 #235
17519 Parel
van de funky narcoticabrigade
pi_3636385
Meteen ook even het vooruitzicht:
26-3-2002 20:00 - 20:30 Goede tijden, slechte tijden (RTL 4)
Nederlandse (NL) soapserie. Harmsen is opgelucht als hij Hennie na haar eerste onderzoek ziet. Helaas hebben de erop volgende onderzoeken een andere uitwerking. Charlie schrikt als ze haar evenbeeld in Smuldorado ziet. Stefano en Ludo proberen in Italië alles om de waarheid over Sophia boven water te krijgen, maar tevergeefs. Ze besluiten naar de begraafplaats te gaan.

27-3-2002 20:00 - 20:30 Goede tijden, slechte tijden (RTL 4)
Nederlandse (NL) soapserie. Ludo voelt zich voor de zoveelste keer belazerd door zijn vader en confronteert hem hardhandig met zijn vondst. Harmsen heeft het moeilijk met Hennie's beslissing. Het lukt Victor niet om zijn al naar de uitgever verstuurde column in te trekken. Als hij zich op een originele manier bij Laura uit de nesten probeert te werken, belt Robert aan.

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan!
  woensdag 27 maart 2002 @ 17:23:24 #236
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3637293
quote:
Op woensdag 27 maart 2002 16:20 schreef Parel het volgende:
Meteen ook even het vooruitzicht:
26-3-2002 20:00 - 20:30 Goede tijden, slechte tijden (RTL 4)
Nederlandse (NL) soapserie. Harmsen is opgelucht als hij Hennie na haar eerste onderzoek ziet. Helaas hebben de erop volgende onderzoeken een andere uitwerking. Charlie schrikt als ze haar evenbeeld in Smuldorado ziet. Stefano en Ludo proberen in Italië alles om de waarheid over Sophia boven water te krijgen, maar tevergeefs. Ze besluiten naar de begraafplaats te gaan.
Vooruitzicht? Dit is gisteren al gebeurd!
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3637889
een tijdje geleden gingen ze foto's kijken van Sofia (dat was nog met Meike) en het viel me op dat Sofia heel erg leek op Janine (t was gewoon Janine..) dr werde ook opmerkingen bij gemaakt als; goh wat lijkt ze op Janine..enz..dus ik heb zo t vermoeden dat Sofia zal worden gespeeld door 'Janine'....
  woensdag 27 maart 2002 @ 19:45:07 #238
4003 Odulla
Moraalmuts
pi_3638632
Arme Hennie en meneer Harmsen...
Kabouters, dié zijn pas rendabel!
pi_3642423
isser nog wat gebeurd vandaag want kheb t gemist!
  donderdag 28 maart 2002 @ 07:15:38 #240
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3643457
quote:
Op woensdag 27 maart 2002 18:28 schreef karoltje het volgende:
een tijdje geleden gingen ze foto's kijken van Sofia (dat was nog met Meike) en het viel me op dat Sofia heel erg leek op Janine (t was gewoon Janine..) dr werde ook opmerkingen bij gemaakt als; goh wat lijkt ze op Janine..enz..dus ik heb zo t vermoeden dat Sofia zal worden gespeeld door 'Janine'....
Dat zei ik heel wat posts geleden ook al...

Ze werd ook door Janine gespeeld in de flashbacks in Ludo's hoofd.

My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3644566
quote:
Op donderdag 28 maart 2002 07:15 schreef Marble het volgende:

[..]

Dat zei ik heel wat posts geleden ook al...


sorry! nooit gezien!
  donderdag 28 maart 2002 @ 11:42:10 #242
4003 Odulla
Moraalmuts
pi_3645403
Laura keek wel boos gisteren...
Kabouters, dié zijn pas rendabel!
  donderdag 28 maart 2002 @ 11:49:32 #243
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3645485
Gelijk heeft ze. Stomme Victor.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3645910
Ja ik denk dat Victor zijn eigen glazen ingegooid heeft nu.
  donderdag 28 maart 2002 @ 12:32:15 #245
4003 Odulla
Moraalmuts
pi_3645973
Net goed, de griezel...
Kabouters, dié zijn pas rendabel!
  donderdag 28 maart 2002 @ 15:14:49 #246
21635 Fortuna
Toedeledoosie
pi_3647808
inderdaad, ik vind die victor echt ZOOOO verschrikkelijk!


walg walg walg

Heppie de Peppie.....
  FOK!fossiel donderdag 28 maart 2002 @ 16:12:43 #247
1455 Keroppi
kool kikker
pi_3648658
Dag dag Victor!
Chick on a mission
  donderdag 28 maart 2002 @ 20:28:12 #248
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3651211
ROBERT IS DE VADER VAN DAANTJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  donderdag 28 maart 2002 @ 20:29:17 #249
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_3651224
Dat was wel errug voor de hand liggend ja..
-
pi_3651253
Mooi, enge Victor de deur uit en dat Robert de vader van Daantje is lijkt me duidelijk
  donderdag 28 maart 2002 @ 20:37:14 #251
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3651313
Maar Victor is dus echt exit he? Ging wel cool zo. Laura rules.

Mooie scène ook dat ze z'n spullen in dozen kwakte met What If van Kate Winslet eronder.

My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  donderdag 28 maart 2002 @ 21:39:03 #252
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3652040
Sorry, maar ik hield het niet langer uit.

GTST deel 4 ~Vaarwel tante Hennie~

My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3653422
quote:
Op donderdag 28 maart 2002 20:28 schreef Marble het volgende:
ROBERT IS DE VADER VAN DAANTJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat heb ik direct ook al voorspeld ja.
  donderdag 28 maart 2002 @ 23:34:52 #254
4573 Slotje
Tot slot nog dit...
pi_3653491
Deze is nog niet eens vol!
...acht laat ook maar!
pi_3653567
Lieve Verbal,
Zou je er iets aan kunnen doen?
Want vind dit toch wel erg triest steeds.
Vorige keer ook,waren er nog minstens 15 reacties te gaan en openen ze volgend deel al.
Nu weer dus.
Belachelijk gewoon.
pi_3653801
is die Hans/Hanneke niet die vrouw waar Laura ooit een verhouding mee heeft gehad
  vrijdag 29 maart 2002 @ 00:04:13 #257
4573 Slotje
Tot slot nog dit...
pi_3653813
...acht laat ook maar!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')