abonnement Unibet Coolblue
pi_57225137


Welkom in het 26e deel van het piercingtopic! Lees voordat je een vraag gaat stellen aub goed de OP, deze is er niet voor niets!

Met piercen wordt bedoeld: een doorboring maken in de huid met de bedoeling er een sieraad in te hangen.

Ben je er van overtuigd dat een bepaalde piercing bij jou past wees er dan zeker van dat je je piercing laat zetten bij een betrouwbare zaak die hygienisch werkt.
Ga nooit alleen maar naar een goedkopere piercingshop omdat het 10 euro in de kosten scheelt.
Laat je van tevoren goed informeren over hoe ze te werk gaan met het steken en schat alvast in hoe jou omgeving op jouw nieuwe piercing gaat reageren (dit hoeft nl. lang niet altijd positief tezijn).
Als je piercing ontstoken is schroom dan niet terug te gaan naar de winkel waar je gepierced bent of ga naar je huisarts. Haal je piercing er niet uit. Laat het zitten totdat iemand die er meer verstand van heeft naar gekeken heeft.

De prijzen per piercingshop willen nog wel eens verschillen. De prijzen bedragen gemiddeld tussen de 25 euro (bijv. oorlel) en 70 euro (bijv. intiem). Deze prijzen kunnen dus best lager of hoger liggen in de zaak waar jij heen gaat.

Indien je je piercingsieraad wilt verwisselen dien je er zeker van te zijn dat de piercing geheeld is.
Hou er rekening mee dat als je op vakantie (bv. Turkije) een nieuw sieraad koop de metaalwaarden anders kunnen liggen (denk aan bv. Nederlands goud en Turks goud, totaal verschillende kwaliteit) en je piercing kan gaan irriteren indien het nog niet genezen is.

***Let op!***- Een piercingshop mag geen (plaatselijke) verdoving toedienen. Geen zalf en ook geen spuitje. Dit is bij de wet verboden.

  • Het dragen van piercings is een grondrecht volgens de vakcentrale FNV.
  • Voor een piercing ga je nooit naar een juwelier maar naar een piercingshop. Laat nooit een gaatje in je bovenoor schieten als je een misvormd oor wilt voorkomen. De kans op infecties is een stuk groter omdat deze apparaatjes niet gesteriliseerd kunnen worden. Tevens kan je gaatje nooit exact geplaatst worden en doet het meer pijn.
  • De tijd dat een piercing nodig heeft om te helen of om dicht te groeien is verschillend per persoon.
  • Gebruik nooit producten met alcohol om je piercing tijdens het helen schoon te maken (tenzij aanbevolen door de piercer of arts).
  • Maak je sieraden regelmatig schoon.
  • De meeste piercingshops hanteren een minimale leeftijd van 16 jaar voor een navel- of gezichts- of oorpiercing. Voor genitale piercings is dit meestal 18 jaar. In sommige gemeenten (zoals Amsterdam) is vastgesteld dat je minimaal 18 jaar moet zijn voor een tattoo of een piercing.

    Links met informatie over piercing guns:
    bmeworld.com
    encyc.bmezine.com

    Enkele links naar websites waar je piercingsieraden kunt bestellen:
    alloverpiercings.nl
    alpha art jewelrycoldsteel.co.uk
    crazy-factory.com
    jewelsoffantasy.nl
    mariebelle.nl
    mypiercing.nl (favoriet: niet duur, snelle levering, mooi en netjes verpakt)
    piercingworld.nl
    roxy-shop.be
    wildcat.de (favoriet: professioneel)
    bodyartforms

    Voorgaande delen:
    Piercings #1
    Piercings #2
    Piercings #3
    Piercings #4
    Piercings #5
    Piercings #6
    Piercings #7
    Piercings #8
    Piercings #9
    Piercings #10
    Piercings #11
    Piercings #12
    Piercings #13
    Piercings #14
    Piercings #15
    Piercings #16
    Piercings #17
    Piercings #18
    Piercings #19
    Piercings #20
    Piercings #21
    Piercings #22
    Piercings #23
    Piercings #24 Bijna Jubileum
    Piercings #25 *O* Jubileum *O*

    [ Bericht 0% gewijzigd door Mirjam op 11-03-2008 21:20:29 ]
  • 'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_57225168
    ik zette de laatse post, was op zoek naar dat ene linkje waar je goedkoop balletjes e.d. kon bestellen, weet niet meer welke uit de OP dat nou was
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
      vrijdag 7 maart 2008 @ 17:34:44 #3
    92409 Twinky
    Little star.
    pi_57225500
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2008 17:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
    ik zette de laatse post, was op zoek naar dat ene linkje waar je goedkoop balletjes e.d. kon bestellen, weet niet meer welke uit de OP dat nou was
    www.alloverpiercings.nl ?
    pi_57225529
    geen idee, ikz al ze allemaal maar eens afgaan
    toevallig 1tje zonder verzendkosten? nee zeker?
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
      vrijdag 7 maart 2008 @ 17:41:48 #5
    92409 Twinky
    Little star.
    pi_57225668
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2008 17:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
    geen idee, ikz al ze allemaal maar eens afgaan
    toevallig 1tje zonder verzendkosten? nee zeker?
    ik verbaasde me ernstig over de goedkoopheid van die alloverpiercings. Ook goedkope verzendkosten, goeie service en je kunt het ook terugsturen enzo.
    pi_57225984
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2008 17:41 schreef Twinky het volgende:

    [..]

    ik verbaasde me ernstig over de goedkoopheid van die alloverpiercings. Ook goedkope verzendkosten, goeie service en je kunt het ook terugsturen enzo.
    ik ga d'r ff kijken
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
      vrijdag 7 maart 2008 @ 18:13:12 #7
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_57226268
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2008 18:13 schreef pumpkinsoup het volgende:
    Ik wil een madison
    die moest ik opzoeken.
    spannend
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
      vrijdag 7 maart 2008 @ 18:17:18 #9
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_57226317
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2008 18:14 schreef MissyMirjaM het volgende:

    [..]

    die moest ik opzoeken.
    spannend
    Jaaa. Alleen eerst wat beter me best doen op school doen voordat ik hem krijg.
      vrijdag 7 maart 2008 @ 21:27:44 #10
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_57230790
    terugvindpiercing
    an urge to help mankind overcomes me
      vrijdag 7 maart 2008 @ 22:02:21 #11
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_57231587
    binnenkort maar eens wat balletjes bestellen
    had er laatst 1 in de winkel gekocht, 5 euro voor 1 rottig balletje
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
      vrijdag 7 maart 2008 @ 22:40:34 #12
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_57232545
    Hier zijn ze 6 euro en 15 euro voor een ringetje (zonder balletje of iets)
    pi_57233998
    "Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
    pi_57237582
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2008 23:38 schreef progje het volgende:
    http://www.mijnalbum.nl/Album=XEIY4NM7 sinds een uurtje
    Mede

    Ik heb net (na een maand/3 weken ongeveer) m'n tragus piercing laten vervangen door een ander sieraad. Piercier zei dat ik 1 van de snelst genezende tragus piercings had die ze ooit had gezien haha . Geen ontstekingen gehad, geen zwelling, geen pijn, niks. Maarja, dankzij dat snelle genezen moet ik elke dag oorbellen in (normale gaatjes) anders groeien ze gelijk dicht . Useless.

    Maar dankzij m'n vervanging vandaag zit ik ook te denken aan een anti-tragus tegenover m'n tragus.. hmm.. (verslaving, iemand?)
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 8 maart 2008 @ 10:43:29 #15
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_57239166
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2008 23:38 schreef progje het volgende:
    http://www.mijnalbum.nl/Album=XEIY4NM7 sinds een uurtje
    Tof.
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
      zaterdag 8 maart 2008 @ 11:26:55 #16
    55678 vliegtuigje
    niet gek, neu
    pi_57239815
    @ MissyMirjam
    Als je meerdere balletjes ineens wilt bestellen is crazyfactory.com een hele goede Je betaalt iets van 6euro verzendkosten geloof ik, en de balletjes kosten werkelijk bijna niets.
    pi_57240527
    Eens met vliegtuigje ^^
    Alleen CF duurt meestal weer zo lang, dus niet echt handig als je nú een balletje moet hebben, in dat geval stem ik voor All Over Piercings

    En misschien voor in de OP: www.bodyartforms.com
    pi_57240544
    Heeft iemand toevallig ervaring(en) met ouders die echt tegen piercings zijn, maar dat je wel een piercing wil? Drie zelfs. Op rij dan wel...
    "Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
    pi_57240607
    Ja
    Mijn ouders zijn fel anti piercings en tattooages, dus doe ik het ook maar niet. Zullen dan wel weer mensen zijn die dan roepen 'joh doe gewoon' maar dat levert alleen maar ruzie op en dat is het ook weer niet waard.
      zaterdag 8 maart 2008 @ 12:30:02 #20
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_57240876
    @ Quir & Empathologica
    Ehm, je moet eerst weten wat je ouders belangrijk vinden. Mijn moeder vind mijn school namelijk heel erg belangrijk, dus had ik gezegd; Als ik nou gewoon een tantoe goed rapport heb, mag ik dan een piercing? Toen zei ze dat ze eerst het resultaat wou zien enzo, blabla. Gewoon rustig met je ouders afspraken maken, gillen heeft geen zin.. Dat heb ik namelijk al geprobeerd
    pi_57242316
    Nou ook al haal ik tienen op school, gaat m'n stage geweldig en ben ik de voorbeeldigste leerling, dan nog mag ik het niet. Ze willen het gewoon absoluut niet hebben in huis.
    Mijn stretches vonden ze al verschrikkelijk, maar ik kon ze verbergen met plugjes en draag mooie sieraden dus accepteren ze dat nog maar een piercing, zichtbaar of niet, hoef ik écht niet mee aan te komen, dus respecteer ik dat
      zaterdag 8 maart 2008 @ 13:43:40 #22
    138195 morgane
    Omnomnomnivoor
    pi_57242424
    Toch binnenkort maar eens een helix laten piercen
      zaterdag 8 maart 2008 @ 22:44:06 #23
    138547 VASND
    Happen naar het baasje
    pi_57252736
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2008 17:15 schreef MissyMirjaM het volgende:

    [..]

    en hoe is het nu?
    Same shit different day .
    Eten gaat steeds beter, maar hij is nog steeds gevoelig.
    -|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
    [b]Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:[/b]
    het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
      zaterdag 8 maart 2008 @ 22:56:39 #24
    14746 k_i_m
    Oldbies Automatisering BV.
    pi_57252965
    Ik heb een vraagje .

    Wegens zwangerschap heb ik recentelijk mijn laatste piercing verwijderd . Nu viel het mij op dat er een talgachtige toestand zich ophoopt in de gaatjes, zodat ik regelmatig nog een ringetje door de lege gaten moet halen om het schoon te houden. Gaat dat ooit over? Want ik vind het best wel smerig en ik denk niet dat ik overal weer ringetjes in ga stoppen straks....
    In my life
    Why do I smile
    At people who I'd much rather kick in the eye ?
    pi_57253120
    ze hebben ook speciale zwangerschaps piercings?
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
      zaterdag 8 maart 2008 @ 23:16:18 #26
    14746 k_i_m
    Oldbies Automatisering BV.
    pi_57253313
    Ik denk dat ik toch wel redelijk klaar ben met mijn tepelpiercing .
    In my life
    Why do I smile
    At people who I'd much rather kick in the eye ?
    pi_57253362
    kan ik me voorstellen
    moet zeggen dat ik er geen ervaring mee heb, en ook geen ideeën over
    gefeliciteerd btw
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
      zondag 9 maart 2008 @ 01:56:04 #28
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_57256064
    quote:
    Op zaterdag 8 maart 2008 12:11 schreef Quir het volgende:
    Heeft iemand toevallig ervaring(en) met ouders die echt tegen piercings zijn, maar dat je wel een piercing wil? Drie zelfs. Op rij dan wel...
    mijn ouders waren ook fel tegen
    mijn traguspiercing heb ik gewoon gezet, kwamen ze pas na een half jaar achter
    'hey heb je die nieuw?'
    'nee al een half jaar, hoezo?'
    'echt niet! dan had ik hem wel gezien!! haal eruit!'


    tepelpiercing heb ik ook laten zetten toen ik nog thuiswoonde maar dat heb ik nooit verteld. is simpelweg niet hun zaak. ze zien het bovendien toch niet dus hebben er ook geen last van
    denk trouwens dat ze me ook niet geloven als ik zeg dat ik hem heb

    lippiercing heb ik mee gewacht, omdat mn moeder het echt lelijk vond. toen besloten te wachten tot ik het huis uit ging. dat jaar deed ik eindexamen en had ik bedacht dat ik het mijzelf cadeau zou doen voor mn diploma
    toen zakte ik
    jaar erop alsnog geslaagd, en lippiercing gezet
    nogsteeds blij mee
    an urge to help mankind overcomes me
      zondag 9 maart 2008 @ 11:16:10 #29
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_57259070
    quote:
    Op zaterdag 8 maart 2008 22:56 schreef k_i_m het volgende:
    Ik heb een vraagje .

    Wegens zwangerschap heb ik recentelijk mijn laatste piercing verwijderd . Nu viel het mij op dat er een talgachtige toestand zich ophoopt in de gaatjes, zodat ik regelmatig nog een ringetje door de lege gaten moet halen om het schoon te houden. Gaat dat ooit over? Want ik vind het best wel smerig en ik denk niet dat ik overal weer ringetjes in ga stoppen straks....
    Ik heb hetzelfde met mijn ex-navelpiercing . Ook uitgedaan tijdens de zwangerschap en sindsdien ook talgachtig spul dat in het gat zit . Als ik douche was ik mijn navel goed, en druk een beetje rondom de gaatjes, dan wordt het wel goed schoon.
    Heel irritant vind ik. Ik heb het nog steeds, terwijl mijn piercing al 4 jaar uit is.

    Ik heb ook overwogen om er maar weer een te gaan dragen, dan ben ik van dat "gesmeer" af .
    Maar ik denk dat ik hem dan opnieuw zou moeten zetten en ik verwacht niet dat dat mooi wordt, dezelfde plek nogmaals te piercen.
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
      zondag 9 maart 2008 @ 12:04:53 #30
    14746 k_i_m
    Oldbies Automatisering BV.
    pi_57259747
    Shit, dat klinkt niet hoopgevend .

    MM; Thnx .
    In my life
    Why do I smile
    At people who I'd much rather kick in the eye ?
    pi_57265701
    TVP
      maandag 10 maart 2008 @ 10:44:25 #32
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_57279933
    Zo, sinds zaterdag een korter staafje! Zit echt veeeeel relaxter, bijt er nu tenminste niet constant meer op .

    Overigens ben ik ook rustig aan begonnen met stretchen . Zit nu al op boh 1.2 mm links en 1.6 mm rechts . Maar goed, alles heeft een begin.

    Overigens heb ik m'n shite besteld bij www.bodyartforms.com, goeie site! Betaalbaar, weinig verzendkosten, snelle levering, en accepteren paypal. Bij de meeste bestellingen krijg je ook nog eens iets gratis.

    Dit had ik besteld:


    Kreeg nog een klein ringetje + 4 zwarte o rings erbij, gratis.

    Was in totaal, met verzending, $45,- kwijt, omgerekend zo'n ¤31,-. 25-2 besteld, 4-3 binnen!
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_57283327
    tvp
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
      maandag 10 maart 2008 @ 14:57:14 #34
    92409 Twinky
    Little star.
    pi_57284450
    pff, mijn navelpiercing wordt er echt niet beter op. heb 'm nu ruim twee weken en sinds de derde dag is het dik, komt er veel (veel!) troep uit en rood. Ik ga straks even langs de piercer want ik wil wel een mooi naveltje houden.
    pi_57285489
    @ Debsterr, welke maat heb je die earskins? Want tot ong 4mm zijn ze echt een hel om in te doen En niet echt goed voor verse stretches zeggen ze Maar BAF is wel relaxte shop.

    @ Twinky, succes bij de piercer!
      maandag 10 maart 2008 @ 15:56:10 #36
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_57285531
    quote:
    Op maandag 10 maart 2008 15:53 schreef Empathologica het volgende:
    @ Debsterr, welke maat heb je die earskins? Want tot ong 4mm zijn ze echt een hel om in te doen En niet echt goed voor verse stretches zeggen ze Maar BAF is wel relaxte shop.

    @ Twinky, succes bij de piercer!
    3mm, en ik hoop dat ik ze straks ooit in ga krijgen . Las wel dat het makkelijkste is ze met een pincet dubbel te vouwen.

    Hou voorlopig netjes m´n bullets of straks dan die fleshtunnels erin, en als ik echt helemaal zeker weet dat er niks meer aan de hand is met mn oortjes, dan pas ga ik klooien met die uberflexibele, nikswegende onzettend schattige earskins .
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
      maandag 10 maart 2008 @ 16:00:13 #37
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_57285612





    Toch maar een foto gemaakt, voorlopig mag er nog geen ringetje in.
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_57287660
    Aaaah, die offcentre labret wil ik ook vreselijk graag . Al 3 jaar. Doet het eigk erg veel pijn? Mijn ouders zijn fel tegen, ofja eerder mijn vader. Ik mag en zal hem niet laten zetten van mijn moeder voordat mijn vader toestemming geeft.

    Nu word ik dit jaar 18 en overweeg ik hem toch te laten zetten, in overleg met mijn ouders natuurlijk. Ook vind ik een piercing achter in je nek heel erg mooi, maar het lijkt me erg vervelend als je lang haar hebt en je borstelt het. Blijf je er dan niet snel achter hangen?
    pi_57288256
    Lijkt me wel een risicovolle piercing ja (voor zover ie dat nog niet is) met lang haar. En lastig schoon te houden
    En ik ben ook echt helemaal verliefd op earskins, krijg er alleen schrale lellen van in de winter dus draag nu vrijwel alleen nog maar glas.
      maandag 10 maart 2008 @ 19:49:41 #40
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_57289921
    quote:
    Op maandag 10 maart 2008 17:53 schreef Heroinjunk het volgende:
    Aaaah, die offcentre labret wil ik ook vreselijk graag . Al 3 jaar. Doet het eigk erg veel pijn? Mijn ouders zijn fel tegen, ofja eerder mijn vader. Ik mag en zal hem niet laten zetten van mijn moeder voordat mijn vader toestemming geeft.

    Nu word ik dit jaar 18 en overweeg ik hem toch te laten zetten, in overleg met mijn ouders natuurlijk. Ook vind ik een piercing achter in je nek heel erg mooi, maar het lijkt me erg vervelend als je lang haar hebt en je borstelt het. Blijf je er dan niet snel achter hangen?
    Toen ze me de naald liet zien waarmee ik gepierced zou worden viel ik bijna flauw. Dus ik m'n pa erbij geroepen, die kan wat geknijp in z'n hand wel hebben. Toen werd ik gepierced, eerste wat ik zei was: "Huh, was dit het?".

    Het doet ECHT totaal geen pijn!

    Overigens mocht ik van m'n ouders absoluut geen gezichtspiercing of gestretchte oren zolang ik nog thuis woonde, en uiteindelijk heb ik me daar bij neergelegd. Het is het gewoon niet waard om er enorme ruzie over te maken!
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
      maandag 10 maart 2008 @ 21:20:22 #41
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_57292144
    Ik heb snakebites
    En allebei waren ze bijna een keer dichtgegroeid
    pi_57299246
    quote:
    Op maandag 10 maart 2008 19:49 schreef Debsterr het volgende:

    [..]

    Toen ze me de naald liet zien waarmee ik gepierced zou worden viel ik bijna flauw. Dus ik m'n pa erbij geroepen, die kan wat geknijp in z'n hand wel hebben. Toen werd ik gepierced, eerste wat ik zei was: "Huh, was dit het?".

    Het doet ECHT totaal geen pijn!

    Overigens mocht ik van m'n ouders absoluut geen gezichtspiercing of gestretchte oren zolang ik nog thuis woonde, en uiteindelijk heb ik me daar bij neergelegd. Het is het gewoon niet waard om er enorme ruzie over te maken!
    Vind ik wel netjes om zoveel rekening met je ouders te houden
    Mijn ouders hebben me zulks nooit verboden, ze weten dat ik het toch wel doe als ik er zin in heb. Dat ze het liever niet zien, is een tweede verhaal. Me ma vind (bijna) alles mooi, en is eigenlijk altijd best heel enthausiast, maar me pa is in deze toch wel wat meer "ouderwets".
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
    pi_57305267
    toch maar weer een tvp, moet me nog steeds eens ertoe zetten om een traguspiercing te laten zetten, vindt ze toch wel erg mooi. had hem vorige week bijna laten zetten bij de V&D omdat ik daar toch was, maar dat leek me geen goed idee.
    Tap tap tap
      dinsdag 11 maart 2008 @ 14:37:28 #44
    92409 Twinky
    Little star.
    pi_57306333
    Pff, ik heb een lesje geleerd: sneller naar de piercer gaan als er iets is en niet zo uitstellen.

    De roodheid + troep is niet zo erg, de velletjes en pijn zijn simpel te verhelpen... Gewoon iets vaker dan bijna nooit dat calendulazalfje smeren! Het was gewoon uitgedroogd. Logisch eigenlijk, van die zeep. Niks aan de hand dus
    pi_57306963
    Ah mooi dat het niet zo ernstig was, en nu braaf blijven verzorgen he
    En CherryLips, dat is inderdaad niet zo'n goed idee hahaha
    pi_57313568
    mijn traguspiercing heb ik nu bijna zes weken, en nu is de huid rondom de piercing sinds kort een beetje geirriteerd, het is een beetje rood, dik en pijnlijk...enig idee wat ik hier mee kan doen??
      dinsdag 11 maart 2008 @ 20:54:19 #47
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_57314240
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2008 20:27 schreef Ilsjuhh het volgende:
    mijn traguspiercing heb ik nu bijna zes weken, en nu is de huid rondom de piercing sinds kort een beetje geirriteerd, het is een beetje rood, dik en pijnlijk...enig idee wat ik hier mee kan doen??
    Ergens tegen aan gestoten misschien? Dan kan het wondje weer van binnenuit geirriteerd raken en dus weer wat troep ophoesten . Gewoon weer schoonmaken zoals je ook in het begin gedaan hebt, en als je het niet vertrouwd langs je piercer gaan.
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_57315014
    quote:
    Op zaterdag 8 maart 2008 12:10 schreef Empathologica het volgende:
    Eens met vliegtuigje ^^
    Alleen CF duurt meestal weer zo lang, dus niet echt handig als je nú een balletje moet hebben, in dat geval stem ik voor All Over Piercings

    En misschien voor in de OP: www.bodyartforms.com
    toegevoegd, thanks
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_57326017
    voor wie er een beetje into tepelpiercings is:
    stel, ik wil zoiets bestellen --> http://www.crazy-factory.com/main_bigware_34.php?bigPfad=137_292&items_id=10652
    hoe weet ik dan welke maat ik moet hebben?
    hetzelfde geldt voor de shields zonder staafje, dus die je achter je eigen staafje kunt klemmen
    lijkt me tof zoiets te bestellen, maar weet niet zo goed hoe of wat
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
      woensdag 12 maart 2008 @ 13:49:47 #50
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_57326865
    quote:
    Op woensdag 12 maart 2008 13:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
    voor wie er een beetje into tepelpiercings is:
    stel, ik wil zoiets bestellen --> http://www.crazy-factory.com/main_bigware_34.php?bigPfad=137_292&items_id=10652
    hoe weet ik dan welke maat ik moet hebben?
    hetzelfde geldt voor de shields zonder staafje, dus die je achter je eigen staafje kunt klemmen
    lijkt me tof zoiets te bestellen, maar weet niet zo goed hoe of wat
    Volgens mij moet je gewoon weten hoe lang je staafje is, tussen de bolletjes in. Dan neem je de diameter die iets kleiner is (want de diameter wordt aan de binnenkant gemeten) en dan zou het met een beetje geluk moeten passen.

    Toen ik begon aan dat antwoord klonk het logischer en kloppender dan nu ik het zo zie staan. .
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_57331447
    Ik snap wel wat Debsterr zegt haha
    Dat randje van de shield (binnenkant) moet niet in je tepel douwen, dus stel je staafje is nu 14mm, dan nog ehh zeg een mm erbij vanwege de randjes, maar denk dat het handiger is als je zoiets in de shop koopt of uitleg vraagt, kost wel wat meer of wat tijd, maar je weet wel zeker dat je geen weggegooid geld hebt
    pi_57331508
    ik snap het niet
    ik snap idd wel dat naar de shop gaan handiger is, maar die zitten hier niet echt in de buurt, online bestellen leek me wel leuk ook
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_57331531
    oh wacht, da's duidelijker, als je staafje 14 mm is, moet de binnenkant van je shield dus 15 mm zijn (zeg maar)?


    heb wel gezien hoe je ze erachter douwt, zag ik laatst in een shop
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_57332570
    Jaaa precies dat bedoel ik, omdat je nog van die opstaande randjes hebt (dat lijkt in ieder geval zo op die foto )
    pi_57333793
    het gaat niet perse om die shield, gewoon alle, in het algemeen
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
      woensdag 12 maart 2008 @ 19:57:31 #56
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_57334116
    quote:
    Op woensdag 12 maart 2008 18:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
    oh wacht, da's duidelijker, als je staafje 14 mm is, moet de binnenkant van je shield dus 15 mm zijn (zeg maar)?


    heb wel gezien hoe je ze erachter douwt, zag ik laatst in een shop
    nee juist andersom
    als het staafje maar 14 mm is valt de shield eraf als die 15 mm is

    shield 1 mm kleiner dan het staafje. en dan een beetje een ruim staafje nemen!
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_57334528
    nou snap ik het helemaal niet meer
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_57334684
    en ja, daar schaam ik me voor
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_57345866
    Zijn er hier ook mensen met een clithood piercing en een tepelpiercing? Vrouwen dan!

    Want ik heb al een clithood, en wil graag nog een tepel.
    En vraag me af of een tepel meer pijnlijk is dan de clithood.

    Wat vonden jullie?
    Today is the tomorrow you were dreaming of yesterday!
    pi_57347847
    ik ga mij vandaag nogmaals maar eens bij de piercingshop vervoegen, even real life info vragen
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_57347862
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2008 09:47 schreef Dinamiet het volgende:
    Zijn er hier ook mensen met een clithood piercing en een tepelpiercing? Vrouwen dan!

    Want ik heb al een clithood, en wil graag nog een tepel.
    En vraag me af of een tepel meer pijnlijk is dan de clithood.

    Wat vonden jullie?
    ik denk, dat als je de clithood hebt overleefd, je de tepel zeker wel zult overleven
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_57349516
    Ik ben toch wel jaloers op de vrouwen.. Ze hebben over het algemeen een hogere pijngrens dan mannen..
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
    pi_57354629
    Middag. Mn vriendin die heeft een oorpiercing. Leuk en alles, maar nu zit er zo'n klein bobbeltje vlees. Is nu net zo groot als het balletje van de piercing zelf. Ziet er niet vies of raar uit, het is wel gevoelig (harder drukken--> pijn). rare is alleen dat ze het elke dag goed schoonmaakt zoals dr vertelt is. Iemand een idee wat dit kan zijn? Las al iets over het zogenaamde wild vlees, misschien dat dit het kan zijn.Maar ik heb er verder geen verstand van, zij ook niet echt. En aangezien hier ervaren piercersterersres zitten
    Licht! En zo ware het daar.
      donderdag 13 maart 2008 @ 16:59:12 #64
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_57354721
    hihihi... ik wil binnenkort gewoon voor t eerst gaatjes in mn oren laten prikken (ben ik tot nog toe te schijterig voor gweest) maar di tis duidelijk een wat gevorderderder topic...

    gewoon gaatjes schieten in je oorlel kan wel bij een goeie juwelier toch? ik heb liever niet de echte doorprik ervaring zeg maar...naaldenangst enzo...
    Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
    Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
    Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
      donderdag 13 maart 2008 @ 17:02:24 #65
    92409 Twinky
    Little star.
    pi_57354805
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2008 16:59 schreef kwakveense het volgende:
    hihihi... ik wil binnenkort gewoon voor t eerst gaatjes in mn oren laten prikken (ben ik tot nog toe te schijterig voor gweest) maar di tis duidelijk een wat gevorderderder topic...

    gewoon gaatjes schieten in je oorlel kan wel bij een goeie juwelier toch? ik heb liever niet de echte doorprik ervaring zeg maar...naaldenangst enzo...
    Nou, als je er zo bang voor bent stelt het helemaal niks voor. Schieten in je oorlellen doet nauwelijks pijn. Eigenlijk voel je alleen een beetje druk; alsof je gewoon met twee vingers tegen elkaar drukt met je oor ertussen. En het wordt een beetje warm. Maar het is mooooooi!
      donderdag 13 maart 2008 @ 17:14:04 #66
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_57355083
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2008 17:02 schreef Twinky het volgende:

    [..]

    Nou, als je er zo bang voor bent stelt het helemaal niks voor. Schieten in je oorlellen doet nauwelijks pijn. Eigenlijk voel je alleen een beetje druk; alsof je gewoon met twee vingers tegen elkaar drukt met je oor ertussen. En het wordt een beetje warm. Maar het is mooooooi!
    tsja, ik dacht zo: als ik die twee keer 4 verdovingsspuiten bij de kaakchirurg kon hebben, incl. verhemelte, zonder om te gaan, dan moet een pistooltje tegen mn oor ook lukken.... (irrationele angst overigens hoor, voor dingen die in me prikken of snijden)... ik ga ze laten zetten als ik nog 2 kilo meer ben afgevallen (beloning voor mn volgende tussenstreefgewicht)
    Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
    Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
    Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
      donderdag 13 maart 2008 @ 17:15:34 #67
    14746 k_i_m
    Oldbies Automatisering BV.
    pi_57355113
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2008 11:36 schreef MissyMirjaM het volgende:

    [..]

    ik denk, dat als je de clithood hebt overleefd, je de tepel zeker wel zult overleven
    . . .

    Vanaf het zetten tot de nazorg die in het eerste geval weken duurt en het tweede máánden. En de kans is dan ook nog eens groter dat je met piercing nummer twee ergens achter blijft hangen als ie nog niet heel is (PIJN . )

    Oja, bij de tepelpiercing sloeg ik de piercer bijna voor zijn bek omdat het zo zeer deed . De andere zat er al in voordat ik er erg in had.
    In my life
    Why do I smile
    At people who I'd much rather kick in the eye ?
      donderdag 13 maart 2008 @ 17:16:46 #68
    92409 Twinky
    Little star.
    pi_57355149
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2008 17:14 schreef kwakveense het volgende:

    [..]

    tsja, ik dacht zo: als ik die twee keer 4 verdovingsspuiten bij de kaakchirurg kon hebben, incl. verhemelte, zonder om te gaan, dan moet een pistooltje tegen mn oor ook lukken.... (irrationele angst overigens hoor, voor dingen die in me prikken of snijden)... ik ga ze laten zetten als ik nog 2 kilo meer ben afgevallen (beloning voor mn volgende tussenstreefgewicht)
    Het leuke is, dat er geen naald bij te zien is. Zijn oorbellen eng? Nee toch? Nou, ze doen gewoon de oorbel in je oor en daar is dan een apparaatje voor, dat helaas pistool heet. Ik noem het een klikker, want dat geluid maakt het. Klik en klaar.
    pi_57355157
    Je voelt druk, het prikt en tintelt even en dan wordt het idd warm . Het valt reuze mee.
    Tap tap tap
    pi_57355184
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2008 17:14 schreef kwakveense het volgende:

    [..]

    tsja, ik dacht zo: als ik die twee keer 4 verdovingsspuiten bij de kaakchirurg kon hebben, incl. verhemelte, zonder om te gaan, dan moet een pistooltje tegen mn oor ook lukken.... (irrationele angst overigens hoor, voor dingen die in me prikken of snijden)... ik ga ze laten zetten als ik nog 2 kilo meer ben afgevallen (beloning voor mn volgende tussenstreefgewicht)
    Ik ben als de dood voor de tandarts, toen ik verdoofd werd ben ik gaan liggen, mond open en ogen dicht. Gaatjes in je oorlellen schieten is dan een verademing hoor .
    Tap tap tap
    pi_57357671
    nounou, we zijn eruit, volgens de piercer heb ik een maatje 16mm shield nodig
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_57359247
    nog 1 vraag w.b. nipple shields; ik zie ze op veel shops veelal met barbels staan, sommige zonder.
    die piercings met barbell, zijn die ook zonder te gebruiken? dus dat je het staafje eruit haalt en hem dan achter je tepel klemt? of zit het staafje altijd vast?

    en als dat zo is, hoe krijg je 'm dan in godsnaam in

    oif is het idee van alle shields dat die achter je staafje geklemd worden
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_57359729
    iemand bekend met deze site? http://piercingmart.com/
    zit er een op te neuzen, moet zeggen dat ze enorm veel keus hebben, en volgens mij ook niet zo duur zijn
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_57365067
    Ik zit eraan te denken om een anti-tragus dus te laten zetten, nu serieus. Heeft iemand die hier toevallig?
    pi_57366636
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2008 20:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
    nog 1 vraag w.b. nipple shields; ik zie ze op veel shops veelal met barbels staan, sommige zonder.
    die piercings met barbell, zijn die ook zonder te gebruiken? dus dat je het staafje eruit haalt en hem dan achter je tepel klemt? of zit het staafje altijd vast?

    en als dat zo is, hoe krijg je 'm dan in godsnaam in

    oif is het idee van alle shields dat die achter je staafje geklemd worden
    Het idee van die shield is idd dat die achter de barbell geplaatst word
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
    pi_57366642
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2008 17:15 schreef k_i_m het volgende:

    [..]

    . . .

    Vanaf het zetten tot de nazorg die in het eerste geval weken duurt en het tweede máánden. En de kans is dan ook nog eens groter dat je met piercing nummer twee ergens achter blijft hangen als ie nog niet heel is (PIJN . )

    Oja, bij de tepelpiercing sloeg ik de piercer bijna voor zijn bek omdat het zo zeer deed . De andere zat er al in voordat ik er erg in had.
    Zoals me exvriendinnetje vertelde over de pijn, deed mijn tepelpiercings veel meer pijn als een clithood. (van de verhalen dan, want ik heb geen clit ) En ik heb ook niet al te beste ervaring met iemand die achter me repeltepel bleef hangen toen die net een 3 weken was gezet
    (Staat volgens mij in #25)
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
    pi_57367379
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 01:46 schreef theKiD het volgende:

    [..]

    Het idee van die shield is idd dat die achter de barbell geplaatst word

    Daar zit ie door de shield heen, denk dat je de barbell eruit haalt, ding om je tepel legt met de gaatjes langs je piercinggaatjes en er in 1 keer doorheen roetsjt
    pi_57369266
    Vraagje: Ik ben mn oren aan het oprekken, alleen zijn mijn gaatjes zo'n 11 jaar geleden beetje scheef geschoten. De linker zit wat lager dan de rechter. Nou is mn rechter oor nu 5 mm die ander ben ik tijdje terug in mn slaap verloren en was bijna gelijk weer dicht Ik heb het zo maar ff gelaten het is nu weer formaat oorbelgaatje zegmaar, dat gaat ook niet meer dicht.

    Nou vroeg ik me af of dat verschil niet veel groter word tussen links en rechts als je het gaat oprekken. En ik dus beter opnieuw kan laten piercen, maar dan pakt ie dat oude oorbel gaatje misschien weer mee ?
      vrijdag 14 maart 2008 @ 14:19:02 #79
    138547 VASND
    Happen naar het baasje
    pi_57374810
    Oh wat is dat lange staafje rete irritant als je tong niet meer opgezwolle is .
    -|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
    [b]Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:[/b]
    het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
    pi_57375599
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 07:46 schreef Empathologica het volgende:

    [..]

    [ afbeelding ]
    Daar zit ie door de shield heen, denk dat je de barbell eruit haalt, ding om je tepel legt met de gaatjes langs je piercinggaatjes en er in 1 keer doorheen roetsjt
    da's toch tof


    toch maar eens 1 of 2 shields bestellen
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_57377803
    @ Moja, mijn gaatjes zitten ook niet echt gelijk maar ik ben de enige die het merkt (zit op 8mm) maar als je je er aan ergert of je vertrouwt het niet kun je beter ff er naar laten kijken door een piercer, die weten vast wel hoe en wat
    pi_57380381
    Ik heb nu ruim 4 maanden mijn navelpiercing en eigenlijk nergens last van, houd het nog steeds goed schoon
    Alleen als ik hem soms helemaal omhoog schuif om schoon te maken komt er ook nog iets rood naar buiten dat vast lijkt te zitten, is dat gewoon nog iets dat moet genezen of is dat niet de bedoeling?
    pi_57386091
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 07:46 schreef Empathologica het volgende:

    [..]

    [ afbeelding ]
    Daar zit ie door de shield heen, denk dat je de barbell eruit haalt, ding om je tepel legt met de gaatjes langs je piercinggaatjes en er in 1 keer doorheen roetsjt
    Zulks heb ik nog niet vaak gezien gezocht, dus niet gezien
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
    pi_57392260
    ik had een wenkbrauwpiercing maar na 5 maanden issie uitgegroeid terwijl ik hem elke dag 2 keer schoonmaakte

      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 15 maart 2008 @ 17:11:50 #85
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_57397388
    Ga je het weer opnieuw proberen, of dat niet?
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
      zaterdag 15 maart 2008 @ 17:47:40 #86
    190853 RockabeIIa
    Embracing my inner trailerpark
    pi_57398015
    De huidige OP is inmiddels al weer een paar jaartjes oud en moet echt eens aangepast worden. Er zijn inmiddels nieuwe richtlijnen voor wat betreft leeftijd e.d. Dus het klopt eigenlijk niet meer helemaal.
    Wie o wie voelt zich geroepen de TO te herschrijven?
    I'm so glamourous I piss glitter!
    pi_57398987
    quote:
    Op zaterdag 15 maart 2008 17:11 schreef ChipsZak. het volgende:
    Ga je het weer opnieuw proberen, of dat niet?
    nee denk het niet.. sommige mensen zeggen dat weer te doen en sommigen zeggen van niet omdat het me niet stond.. zelf vond ik van wel. maar heb geen zin om weer 50 euro weg te gooien als die er toch weer uitgroeit
      zaterdag 15 maart 2008 @ 19:07:34 #88
    131066 scrub_nurse
    ik denk dat ik denk, denk ik..
    pi_57399285
    ik heb een microdermal maar het lukt maar niet om een mooie foto te maken
      zaterdag 15 maart 2008 @ 19:10:04 #89
    190853 RockabeIIa
    Embracing my inner trailerpark
    pi_57399340
    quote:
    Op zaterdag 15 maart 2008 18:51 schreef Xaverius1337 het volgende:

    [..]

    nee denk het niet.. sommige mensen zeggen dat weer te doen en sommigen zeggen van niet omdat het me niet stond.. zelf vond ik van wel. maar heb geen zin om weer 50 euro weg te gooien als die er toch weer uitgroeit
    Als er achter het littekenweefsel gestoken kan worden heb je grote kans dat het niet uitgroeit. Misschien is het te proberen?
    I'm so glamourous I piss glitter!
    pi_57399607
    Wat kan het jou nu uitmaken wat andere er nu van vinden? Zoiets doe je toch voor jezelf? Ik iig wel..
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 15 maart 2008 @ 19:27:38 #91
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_57399680
    Wat de 2 posters boven mij zeggen,
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    pi_57401963
    Professionele TVP.
    † The 3 Kings †
    pi_57402542
    quote:
    Op zaterdag 15 maart 2008 19:27 schreef ChipsZak. het volgende:
    Wat de 2 posters boven mij zeggen,
    Origineel hoor..
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 15 maart 2008 @ 21:49:46 #94
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_57402722
    quote:
    Op zaterdag 15 maart 2008 21:40 schreef theKiD het volgende:

    [..]

    Origineel hoor..
    Ik ben dan ook heel origineel.
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
      zondag 16 maart 2008 @ 01:18:50 #95
    19431 Dwan
    Likken als lassie
    pi_57406518
    Zojuist vanmiddag mijn eerste implant gehaalt uit een serie van 3.
    Het is een plat knopje op mijn rechter pols er komen er 3 boven elkaar met een maandje tijd er tussen.

    Ikke ben heeeeeeel blij
    Dwannie is like god is rubbing your tummy
      zondag 16 maart 2008 @ 01:49:44 #96
    92409 Twinky
    Little star.
    pi_57406930
    foto
      zondag 16 maart 2008 @ 08:00:54 #97
    181802 theKiD
    Ons Gusje
    pi_57408692
    quote:
    Op zondag 16 maart 2008 01:49 schreef Twinky het volgende:
    foto
    Wat zij zegt
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
    pi_57408935
    Ik heb me gister een surface laten zetten, even pronken dadelijk.

    Hopen dat ie blijft zitten
    Death solves all problems: no man, no problem.
    pi_57408945
    Het piercen viel zo reuze mee, misschien 2x zo erg als bloedprikken? En daarbij komt dat ze bij bloedprikken gaan zuigen, en dat is kut

    Mja, plaatje van me eerste piercing!
    Aanbid mij

    Daar zat ie net een halfuur erin, je ziet gewoon dat ik nog een beetje wit zag omdat ik nerveus was ^^
    Death solves all problems: no man, no problem.
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 16 maart 2008 @ 12:39:28 #100
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_57411027
    Zoeen wilde ik ook altijd! Maar de kans op uitgroei en een lelijk litteken is/was erg groot, dus laat dan maar zitten,

    Staat wel mooi overigens!
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    pi_57412032
    quote:
    Op zondag 16 maart 2008 09:38 schreef Rechterbal het volgende:
    Het piercen viel zo reuze mee, misschien 2x zo erg als bloedprikken? En daarbij komt dat ze bij bloedprikken gaan zuigen, en dat is kut

    Mja, plaatje van me eerste piercing! [ afbeelding ]
    Aanbid mij

    Daar zat ie net een halfuur erin, je ziet gewoon dat ik nog een beetje wit zag omdat ik nerveus was ^^
    Waarom zou ik je moeten aanbidden? Ik vind het lelijk
    † The 3 Kings †
      zondag 16 maart 2008 @ 13:59:43 #102
    19431 Dwan
    Likken als lassie
    pi_57412077


    er komen er nog 2 bij alle drie op een rijtje (is die ene niet meer zo alleen )

    Dwannie is like god is rubbing your tummy
      zondag 16 maart 2008 @ 14:08:04 #103
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_57412154
    wat veel surface piercings heb je zeg (en wat een harige borst )
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
      zondag 16 maart 2008 @ 15:49:08 #104
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_57413874
    Ik ben echt raar, ik vind surface piercings er vaak eng uit zien terwijl ik dat bij "gewone" piercings helemaal niet heb .

    Ik overweeg om toch weer een navelpiercing te nemen . Heb ik tot de zwangerschap gehad (nu 4 jaar geleden) en ik mis eigenlijk toch wel dat sierraad in mijn buik. Geeft het veel problemen om opnieuw een piercing te zetten? Doen ze dat dan door de oude heen of hoe gaat dat?
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
      zondag 16 maart 2008 @ 15:55:32 #105
    19431 Dwan
    Likken als lassie
    pi_57414001
    Wat ik gehoord hebt is dat het niet veel uitmaakt het weefsel in het gaatje wat is dichtgegroeit is wat harder dan de rest. hier moeten ze wat harder doorheen prikken maar of dat nu echt pijn of meer pijn doet? ik betwijfel het.

    Gewoon er eentje opnieuw doorheen laten prikken zou ik zeggen.
    quote:
    surface piercings zijn niet eng juist heel gezellig. Nu kun je teminste een FOK smilie laten tattoeren met 2 platte implants als ogen en een bar als uiteinde van het mondje.
    Dwannie is like god is rubbing your tummy
    pi_57416234
    quote:
    Op zondag 16 maart 2008 12:39 schreef ChipsZak. het volgende:
    Zoeen wilde ik ook altijd! Maar de kans op uitgroei en een lelijk litteken is/was erg groot, dus laat dan maar zitten,

    Staat wel mooi overigens!
    Ik heb volgens mijn piercer een extreem flexibele huid, dus ik mocht het proberen, maar ze raadde me liever md's aan, (die hebben namelijk een slagingskans van 99%)

    Mja, ik binnenkort uitbreiden met 3 md's op de andere arm
    Death solves all problems: no man, no problem.
    pi_57435272
    quote:
    Op zondag 16 maart 2008 15:49 schreef MaLo het volgende:
    Ik overweeg om toch weer een navelpiercing te nemen . Heb ik tot de zwangerschap gehad (nu 4 jaar geleden) en ik mis eigenlijk toch wel dat sierraad in mijn buik. Geeft het veel problemen om opnieuw een piercing te zetten? Doen ze dat dan door de oude heen of hoe gaat dat?
    Nou, ik heb mijn navelpiercing onlangs ook weer laten herzetten. Ik begon hem na vier maanden toch ook al te missen en ze hebben toen achter mijn oude litteken geprikt. Overigens is het me 100% meegevallen betreft hoe het er nu uitziet mét litteken. Ben er weer helemaal blij mee.

    en als je het wil weten, ik was met een relatief grote hond aan het spelen en toen ging hij met zijn voorpoot precies op mijn piercing staan met zijn gewicht, met als gevolg dat zijn nagel dwars door mijn huid ging. één voordeel: het titanium staafje heeft destijds wel een diepere doorboring van de nagel in mijn huid voorkomen.
    pi_57435323
    quote:
    Op maandag 17 maart 2008 17:30 schreef vintrax het volgende:

    [..]

    Nou, ik heb mijn navelpiercing onlangs ook weer laten herzetten. Ik begon hem na vier maanden toch ook al te missen en ze hebben toen achter mijn oude litteken geprikt. Overigens is het me 100% meegevallen betreft hoe het er nu uitziet mét litteken. Ben er weer helemaal blij mee.

    en als je het wil weten, ik was met een relatief grote hond aan het spelen en toen ging hij met zijn voorpoot precies op mijn piercing staan met zijn gewicht, met als gevolg dat zijn nagel dwars door mijn huid ging. één voordeel: het titanium staafje heeft destijds wel een diepere doorboring van de nagel in mijn huid voorkomen.
    Ouch!
    † The 3 Kings †
    pi_57444005
    Ja, leuk was anders.
    Tot zover mijn ervaring met grote honden.
      dinsdag 18 maart 2008 @ 10:20:00 #110
    181802 theKiD
    Ons Gusje
    pi_57448228
    Grote honden Blijkt wel weer dus dat groter beter is Anders had een diepere doorboring geweest
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
      dinsdag 18 maart 2008 @ 10:36:28 #111
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_57448547
    quote:
    Op maandag 17 maart 2008 17:30 schreef vintrax het volgende:

    [..]

    Nou, ik heb mijn navelpiercing onlangs ook weer laten herzetten. Ik begon hem na vier maanden toch ook al te missen en ze hebben toen achter mijn oude litteken geprikt. Overigens is het me 100% meegevallen betreft hoe het er nu uitziet mét litteken. Ben er weer helemaal blij mee.

    en als je het wil weten, ik was met een relatief grote hond aan het spelen en toen ging hij met zijn voorpoot precies op mijn piercing staan met zijn gewicht, met als gevolg dat zijn nagel dwars door mijn huid ging. één voordeel: het titanium staafje heeft destijds wel een diepere doorboring van de nagel in mijn huid voorkomen.
    Aiaiai! En ik vond de konijnenagel die ooit achter mijn navelpiercing (ringetje) bleef haken al erg .
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
      dinsdag 18 maart 2008 @ 11:52:43 #112
    181802 theKiD
    Ons Gusje
    pi_57450028
    quote:
    Op dinsdag 18 maart 2008 10:36 schreef MaLo het volgende:

    [..]

    Aiaiai! En ik vond de konijnenagel die ooit achter mijn navelpiercing (ringetje) bleef haken al erg .
    Een meisje met haar lange haren achter me tepelpiercing was ook zo lekker
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
    pi_57502181
    Heeft iemand tips of whatever als je zelf een piercing boven in je oor zet?
    Fake a smile [:
    pi_57502202
    Tip: doe het niet zelf
    † The 3 Kings †
      donderdag 20 maart 2008 @ 16:12:48 #115
    92409 Twinky
    Little star.
    pi_57502452
    quote:
    Op donderdag 20 maart 2008 15:58 schreef TheSorrow het volgende:
    Tip: doe het niet zelf
    pi_57502476
    quote:
    Op donderdag 20 maart 2008 15:58 schreef TheSorrow het volgende:
    Tip: doe het niet zelf
    beste tip ooit

    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_57502763
    quote:
    Op donderdag 20 maart 2008 15:58 schreef TheSorrow het volgende:
    Tip: doe het niet zelf
    en toch doe ik dalijk nog een poging
    Fake a smile [:
    pi_57502808
    Dan kan ik alleen maar zeggen; zorg dat je alles goed ontsmet, ik hoop voor je dat alles naar wens gaat! En niet zeuren als je oor er over een jaar afvalt he
    † The 3 Kings †
      donderdag 20 maart 2008 @ 16:31:14 #119
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_57502857
    quote:
    Op donderdag 20 maart 2008 15:57 schreef FakedIllusion het volgende:
    Heeft iemand tips of whatever als je zelf een piercing boven in je oor zet?
    mijn broertje heeft dat met zijn dronken kop 's nachts laten doen in Lloret.
    De nacht erna lag hij in het ziekenhuis en moest het ding verwijderd worden. Zijn oor was helemaal ontstoken. .

    Dus succes als je het zelf wilt doen
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
    pi_57502916
    Wat is dat toch met mensen die zelf een piercing willen zetten Als je een blindedarmontsteking of whatever hebt ga je toch ook niet zelf in je buik zitten wroeten om het eruit te halen
      donderdag 20 maart 2008 @ 16:35:10 #121
    111829 MissBliss
    Godin van SHO
    pi_57502941
    quote:
    Op donderdag 20 maart 2008 16:26 schreef FakedIllusion het volgende:

    [..]

    en toch doe ik dalijk nog een poging
    Waarom?
    Ziggy played guitar
    Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
    De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
    pi_57503096
    Omdat het te duur voor haar is ofzo? Stoerdoenerij? Who knows
    † The 3 Kings †
    pi_57503106
    quote:
    Op donderdag 20 maart 2008 16:35 schreef MissBliss het volgende:

    [..]

    Waarom?
    Omdat het bijna gelukt was. Ik had naald erdoor, 10 minuten meegelopen, maar het gaatje was dus heel slim te klein.
    Fake a smile [:
    pi_57503125
    quote:
    Op donderdag 20 maart 2008 16:45 schreef TheSorrow het volgende:
    Omdat het te duur voor haar is ofzo? Stoerdoenerij? Who knows
    Nee, omdat ik geen geduld heb om te wachten op een afspraak.
    Fake a smile [:
    pi_57503156
    Liever wachten op een afspraak dan jezelf mogelijk verminken.
    † The 3 Kings †
      donderdag 20 maart 2008 @ 16:55:04 #126
    111829 MissBliss
    Godin van SHO
    pi_57503257
    quote:
    Op donderdag 20 maart 2008 16:49 schreef TheSorrow het volgende:
    Liever wachten op een afspraak dan jezelf mogelijk verminken.

    Ik denk dat de kans dat het misgaat idd vrij groot is.
    Maar dat komt ze dan vanzelf wel melden hier lijkt me Post je ook foto's FakedIllusion?
    Ziggy played guitar
    Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
    De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
    pi_57503287
    quote:
    Op donderdag 20 maart 2008 16:46 schreef FakedIllusion het volgende:

    [..]

    Nee, omdat ik geen geduld heb om te wachten op een afspraak.
    Heb je wel het geduld om met een ontstoken oor in de wachtkamer van de dokter te zitten?
    pi_57503318
    quote:
    Op donderdag 20 maart 2008 16:46 schreef FakedIllusion het volgende:

    [..]

    Nee, omdat ik geen geduld heb om te wachten op een afspraak.
    okay, dat is gewoon sneu.
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_57503529
    Bij de piercingshop waar ik geweest ben kon ik trouwens altijd meteen of dezelfde dag nog terecht. Maar goed, zelfs al zou je een week moeten wachten..
      donderdag 20 maart 2008 @ 17:37:57 #130
    164571 Sneeuwvlok
    Groetjes, veldmuis
    pi_57504150
    Hoihai, hier komen een aantal vragen waarop ik graag antwoord zou willen. (Zit na te denken over een piercing)

    1. Wat is de officiele naam van zo'n surface piercing in je nek (2 bolletje aan een staafje dus)
    2. Zijn de risico's veel groter bij zo'n piercing dan een willekeurige andere piercing.
    3. Hoe hou je zo'n plek in vredesnaam schoon?
    4. Wat kost zoiets nou gemiddeld?

    Alvast bedankt!
    pi_57504159
    http://www.crazy-factory.com/main_bigware_34.php?bigPfad=130_138_303&items_id=10978
    zijn dat gewoon plastic balletjes?
    weet niet waar dat fimo voor moet staan..
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_57504496
    quote:
    Op donderdag 20 maart 2008 17:37 schreef Sneeuwvlok het volgende:
    Hoihai, hier komen een aantal vragen waarop ik graag antwoord zou willen. (Zit na te denken over een piercing)

    1. Wat is de officiele naam van zo'n surface piercing in je nek (2 bolletje aan een staafje dus)
    2. Zijn de risico's veel groter bij zo'n piercing dan een willekeurige andere piercing.
    3. Hoe hou je zo'n plek in vredesnaam schoon?
    4. Wat kost zoiets nou gemiddeld?

    Alvast bedankt!
    1: geen idee
    2: ze groeien sneller uit
    3: geen idee, lijkt me iig erg klote
    4: normaal kost een beetje een piercing rond de 40/50 euro? Ben al een tijd niet gepierced, dus heb eigenlijk niet echt een indicatie wat het tegenwoordig kost
    † The 3 Kings †
    pi_57504528
    quote:
    Op donderdag 20 maart 2008 17:38 schreef MissyMirjaM het volgende:
    http://www.crazy-factory.com/main_bigware_34.php?bigPfad=130_138_303&items_id=10978
    zijn dat gewoon plastic balletjes?
    weet niet waar dat fimo voor moet staan..
    http://en.wikipedia.org/wiki/Fimo

    Googlen vind je ook al aardig wat, volgens mij is het met klei bewerkt ofzo?
    † The 3 Kings †
      donderdag 20 maart 2008 @ 18:25:26 #134
    207416 -Liiesz.
    FEYENOOORD!
    pi_57504950
    Wat vragen over een navelpiercing,
    ga hem misschien morgen of volgende week halen ofzo,
    dus vandaar.

    1. wat zijn de nadelen ervan?
    2. wat doet ongeveer even veel pijn, als het zetten van de navelpiercing?
    3. kan je er verdoving bij krijgen?
    4. Weet iemand een goede piercingshop in Rotterdam of Vlaardingen?

    Alvast bedankt, ik zou er veel aan hebben,

    x
    pi_57505456
    Verdoving is verboden toch?
    En je moet er gewoon wat voor over hebben, gezeur over pijn enz, dat is bij iedereen anders! Gewoon gaan en laten zetten, en deel je ervaring! Zo maak je het alleen maar moeilijker voor jezelf
    † The 3 Kings †
    pi_57505468
    Queen of Rings in Rotterdam beviel mij qua piercen erg goed, weet niet hoe andere mensen hierover denken trouwens
    † The 3 Kings †
      donderdag 20 maart 2008 @ 18:59:53 #137
    207416 -Liiesz.
    FEYENOOORD!
    pi_57505536
    quote:
    Op donderdag 20 maart 2008 18:57 schreef TheSorrow het volgende:
    Queen of Rings in Rotterdam beviel mij qua piercen erg goed, weet niet hoe andere mensen hierover denken trouwens
    Oké, dankjewel. =)
      donderdag 20 maart 2008 @ 19:44:30 #138
    111829 MissBliss
    Godin van SHO
    pi_57506561
    Bij mij deed mn navelpiercing heel erg pijn
    Maar anderen zeggen dat ze er niks van voelden, dus het zal wel per persoon verschillen
    Ziggy played guitar
    Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
    De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
    pi_57506599
    quote:
    Op donderdag 20 maart 2008 19:44 schreef MissBliss het volgende:
    Bij mij deed mn navelpiercing heel erg pijn
    Maar anderen zeggen dat ze er niks van voelden, dus het zal wel per persoon verschillen
    Ik voelde inderdaad echt niets, heel raar
    Vroeg ook of hij er al in zat
    pi_57506624
    @ TheSorrow enzo: nape dus
    pi_57507738
    quote:
    Op donderdag 20 maart 2008 17:59 schreef TheSorrow het volgende:

    [..]

    http://en.wikipedia.org/wiki/Fimo

    Googlen vind je ook al aardig wat, volgens mij is het met klei bewerkt ofzo?
    ik zie het nu ja, thanks, ik moest volgens mij de acrylic afdeling hebben (ben op zoek naar plastic balletjes)
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_57507858
    Op het moment dat piercing/oorbel er eindelijk doorging, had ik geen tijd meer om een goeie te zoeken.
    Dus let daar maar niet op ofzo.
    http://i27.tinypic.com/admhpl.jpg
    Fake a smile [:
      donderdag 20 maart 2008 @ 21:32:30 #143
    111829 MissBliss
    Godin van SHO
    pi_57509102
    Heb je die oorbel wel ontsmet enzo, als je geen tijd meer had een 'goede' te vinden?
    Ziggy played guitar
    Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
    De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
    pi_57509130
    quote:
    Op donderdag 20 maart 2008 21:32 schreef MissBliss het volgende:
    Heb je die oorbel wel ontsmet enzo, als je geen tijd meer had een 'goede' te vinden?
    jupjup =D
    Fake a smile [:
    pi_57509718
    mijn nieuwe aanwinst
    beetje brakke foto, maar heb alleen een cam bij de hand...

    pluizig en blauw...
    pi_57510074
    quote:
    Op donderdag 20 maart 2008 21:59 schreef Mipsie het volgende:
    mijn nieuwe aanwinst
    beetje brakke foto, maar heb alleen een cam bij de hand...

    [ afbeelding ]
    ooh ik blijf ze mooi vinden .
    Tap tap tap
    pi_57511180
    quote:
    Op donderdag 20 maart 2008 20:38 schreef FakedIllusion het volgende:
    Op het moment dat piercing/oorbel er eindelijk doorging, had ik geen tijd meer om een goeie te zoeken.
    Dus let daar maar niet op ofzo.
    http://i27.tinypic.com/admhpl.jpg
    Hoe? In de vlam van een aansteker? Of net als ik altijd doe: in de whiskey
    Sierraden die ik verwissel that is Ik ga niet -meer- zelf steken

    Off the record: Wel een mooie piercing bovenin t oor, en knap dat je het uberhaubt het gedurfd, ik durf t niet.
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
    pi_57518088
    quote:
    Op donderdag 20 maart 2008 22:58 schreef theKiD het volgende:

    [..]

    Hoe? In de vlam van een aansteker? Of net als ik altijd doe: in de whiskey
    Sierraden die ik verwissel that is Ik ga niet -meer- zelf steken

    Off the record: Wel een mooie piercing bovenin t oor, en knap dat je het uberhaubt het gedurfd, ik durf t niet.
    Met alcohol, 70% ofzo. Dankjewel
    Fake a smile [:
    pi_57521221
    Gewoon in de Sterilon baden, doet ook wonderen.
    † The 3 Kings †
      zaterdag 22 maart 2008 @ 16:01:36 #150
    207416 -Liiesz.
    FEYENOOORD!
    pi_57540766
    quote:
    Op donderdag 20 maart 2008 18:57 schreef TheSorrow het volgende:
    Queen of Rings in Rotterdam beviel mij qua piercen erg goed, weet niet hoe andere mensen hierover denken trouwens
    Ik heb vandaag mijn navelpiercing laten zetten bij Queen of Rings.
    Het beviel mij ook goed.
    en de prjis was 5O,- dus het valt nog mee.
    zeker aanraderr.
      zondag 23 maart 2008 @ 15:39:52 #151
    92409 Twinky
    Little star.
    pi_57558775
    serieus. Wanneer houdt een navelpiercing op met rood en dik te zijn en dat er troep uitkomt? Heb 'm nou drie weken en het schiet gewoon niet op!
    pi_57559937
    De genezingstijd voor een navelpiercing is lang, reken er maar op dat het nog wel even zo blijft... geduld Twinky, geduld!
    † The 3 Kings †
      zondag 23 maart 2008 @ 16:25:35 #153
    131066 scrub_nurse
    ik denk dat ik denk, denk ik..
    pi_57560184
    quote:
    Op zondag 23 maart 2008 15:39 schreef Twinky het volgende:
    serieus. Wanneer houdt een navelpiercing op met rood en dik te zijn en dat er troep uitkomt? Heb 'm nou drie weken en het schiet gewoon niet op!
    3 weken?? nou veel succes met geduld hebben
      zondag 23 maart 2008 @ 16:40:44 #154
    92409 Twinky
    Little star.
    pi_57560742
    quote:
    Op zondag 23 maart 2008 16:25 schreef scrub_nurse het volgende:

    [..]

    3 weken?? nou veel succes met geduld hebben
    jamaar jamaar... het is rood en dik en met vieze troep!
    pi_57570526
    quote:
    Op donderdag 20 maart 2008 21:59 schreef Mipsie het volgende:
    mijn nieuwe aanwinst
    beetje brakke foto, maar heb alleen een cam bij de hand...

    [ afbeelding ]
    Gaaf, maar jammer dat je niet de rest van je gezicht ziet, dus kan niet zeggen wat ik er van het totaal plaatje ervan vind. Hoe heb je het ervaren? Deed het pijn? Kun je wel zo goed ermee slapen? Ik slaap namelijk best vaak op mijn zij en dus ook oren.

    Ik 'ken' trouwens iemand die er ook zo eentje heeft en daar staat het heel mooi bij. Tenminste, kon het toen alleen maar goed zien op een foto toen. Maar die heeft ook meerdere piercings in dr oor en prachtig haar langs haar oren - en die combinatie bij elkaar was/is heel mooi.
    pi_57574895
    quote:
    Op zondag 23 maart 2008 16:40 schreef Twinky het volgende:
    jamaar jamaar... het is rood en dik en met vieze troep!
    Je ging toch nog langs de piercer? Heb je dat gedaan en wat zei die ervan?

    Ik heb een paar jaar geleden een navelpiercing gehad en daar had ik geen problemen mee, behalve na 3 maanden dat er wat troep uitkwam, maar dat was zo weer weg. en zoals je wellicht heb gelezen ging het ook niet goed toen dr een of andere hond op mijn buik ging staan met mijn zijn volle gewicht en nageltjes ) Maar dat kwam volgens mij ook omdat ik er een andere piercing doorheen had gejaagd, welke mocht na minstens 3 maanden en ik ongeduldig ben.

    Maar goed, ik heb mijn navelpiercing dus een paar weken geleden laten herzetten (miste 'm toch wel na een paar maanden) en hij is nu al 100x sneller aan het genezen dan de eerste keer. Dit terwijl ik 'm nu drie weken heb ook en mijn andere piercing toch zeker 6 maanden duurde had ik het idee. Ik geef ook toe veel eraan gezeten te hebben. Naja, ik heb nu geen problemen. Ik snap helaas niet waarom jij wel.

    Raak je 'm vaak aan? Kan er makkelijk vuil bij je navelpiercing komen?
    Ik neem aan dat je er ook niet zo op kan drukken, zonder dat het pijnlijk is of wel? Dat had ik dus bij de eerste keer en bij de tweede keer deed het alleen de eerste twee dagen wat pijnlijk, tot mijn verbazing.

    En hoe voel je je verder? Ik voel me echt supergoed namelijk, en destijds bij de eerste keer had ik het emotioneel nogal zwaar en ik heb het idee dat het ontzettend veel scheelt nu ik me helemaal toppie voel.
      maandag 24 maart 2008 @ 11:13:35 #157
    92409 Twinky
    Little star.
    pi_57575317
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 10:47 schreef vintrax het volgende:

    [..]

    Je ging toch nog langs de piercer? Heb je dat gedaan en wat zei die ervan?

    Ik heb een paar jaar geleden een navelpiercing gehad en daar had ik geen problemen mee, behalve na 3 maanden dat er wat troep uitkwam, maar dat was zo weer weg. en zoals je wellicht heb gelezen ging het ook niet goed toen dr een of andere hond op mijn buik ging staan met mijn zijn volle gewicht en nageltjes ) Maar dat kwam volgens mij ook omdat ik er een andere piercing doorheen had gejaagd, welke mocht na minstens 3 maanden en ik ongeduldig ben.

    Maar goed, ik heb mijn navelpiercing dus een paar weken geleden laten herzetten (miste 'm toch wel na een paar maanden) en hij is nu al 100x sneller aan het genezen dan de eerste keer. Dit terwijl ik 'm nu drie weken heb ook en mijn andere piercing toch zeker 6 maanden duurde had ik het idee. Ik geef ook toe veel eraan gezeten te hebben. Naja, ik heb nu geen problemen. Ik snap helaas niet waarom jij wel.

    Raak je 'm vaak aan? Kan er makkelijk vuil bij je navelpiercing komen?
    Ik neem aan dat je er ook niet zo op kan drukken, zonder dat het pijnlijk is of wel? Dat had ik dus bij de eerste keer en bij de tweede keer deed het alleen de eerste twee dagen wat pijnlijk, tot mijn verbazing.

    En hoe voel je je verder? Ik voel me echt supergoed namelijk, en destijds bij de eerste keer had ik het emotioneel nogal zwaar en ik heb het idee dat het ontzettend veel scheelt nu ik me helemaal toppie voel.
    tijdje geleden langsgeweest ja. Die zei dat ik vaker zalf moest doen omdat het droog was. Scheelt wel een beetje!
    Het is niet echt pijnlijk (beetje wel) maar ziet er gewoon echt heel lelijk en naar uit, en dat is jammer. Ben wel blij dat ik het nu heb gedaan en niet in de zomer! En omdat het af en toe wel vervelend voelt zit ik er denk ik te vaak aan om de prut eruit te knijpen. Dat zou natuurlijk niet moeten
    En hoe ik me verder voel.. tja. Daar heb je een punt
    pi_57575901
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 11:13 schreef Twinky het volgende:
    tijdje geleden langsgeweest ja. Die zei dat ik vaker zalf moest doen omdat het droog was. Scheelt wel een beetje!
    Het is niet echt pijnlijk (beetje wel) maar ziet er gewoon echt heel lelijk en naar uit, en dat is jammer. Ben wel blij dat ik het nu heb gedaan en niet in de zomer! En omdat het af en toe wel vervelend voelt zit ik er denk ik te vaak aan om de prut eruit te knijpen. Dat zou natuurlijk niet moeten
    En hoe ik me verder voel.. tja. Daar heb je een punt
    Een zalf? Hmm.. ik heb zelf zo'n easypiercing setje waar ik ontzettend tevreden mee ben! Die kon ik gewoon bij mijn piercer kopen voor 15 euro. Het setje bevat een een reinigingsgel, fysologische zoutoplossing en een antibacteriele spray. Oh, en nog steriele gaasjes, maar die gebruik ik vrijwel niet.



    En het is inderdaad niet leuk als het er niet uitziet nee. Dat is bij mij ook nog een beetje vanwege het oude litteken, die zit precies in het midden zeg maar. En ik geef toe dat prut bij mijn eerste keer er toen ook uit heb willen knijpen en geprobeerd, maar dat lukte niet. Het zat vast aan de binnenkant. Heel eng was dat. XD Sinds dien ben er ik er niet meer aangekomen.

    Maar goed, ben er nu wel blij mee hoe het is, ondanks het oude litteken.
    En hoezo, voel je je niet goed dan?
      maandag 24 maart 2008 @ 13:44:29 #159
    138195 morgane
    Omnomnomnivoor
    pi_57578018
    Hmm ik weet nog steeds niet of ik nou een helix moet nemen of niet...ik had het er met mn ouders over, maar ze vinden het ontzettend ordinair. Ze mogen me vanalles noemen, maar niet ordinair, want als ik iets niet ben is het dat wel. & ik woon nog wel een paar jaar thuis, dus ik weet niet of ik er alle pijnlijke opmerkingen voor over heb anyway, heeft iemand ervaring met een piercingshop in Nijmegen?
      maandag 24 maart 2008 @ 13:48:21 #160
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_57578115
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 13:44 schreef morgane het volgende:
    Hmm ik weet nog steeds niet of ik nou een helix moet nemen of niet...ik had het er met mn ouders over, maar ze vinden het ontzettend ordinair. Ze mogen me vanalles noemen, maar niet ordinair, want als ik iets niet ben is het dat wel. & ik woon nog wel een paar jaar thuis, dus ik weet niet of ik er alle pijnlijke opmerkingen voor over heb anyway, heeft iemand ervaring met een piercingshop in Nijmegen?
    Alle pijnlijke opmerkingen? Gaan ze je heel de tijd zitten uitschelden dan ..

    Maar goed, zoals eerder gezegd hier in het topic, ik heb besloten om me het gezeik te besparen door een lippiercing te nemen terwijl ik nog thuis woonde, en nu ben ik er harstikke blij mee en heb ik GEEN kutsituatie gehad met m'n ouders. Zij tevreden, ik tevreden, iedereen tevreden. Misschien jezelf afvragen of een piercing die je altijd nog kan laten zetten het wel waard is om een rare situatie tussen jou en je ouders te krijgen.
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
      maandag 24 maart 2008 @ 13:58:42 #161
    138195 morgane
    Omnomnomnivoor
    pi_57578305
    Nee hoor, dat zal heus wel meevallen maar ik wil gewoon echt niet ordinair gevonden worden, al helemaal niet door m'n ouders want ze zijn verder hartstikke lief maar idd, ik weet gewoon niet of het 't wel waard is. Ik zal er nog maar eens goed over na gaan denken.
      maandag 24 maart 2008 @ 14:48:14 #162
    138547 VASND
    Happen naar het baasje
    pi_57579125
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 13:44 schreef morgane het volgende:
    Hmm ik weet nog steeds niet of ik nou een helix moet nemen of niet...ik had het er met mn ouders over, maar ze vinden het ontzettend ordinair. Ze mogen me vanalles noemen, maar niet ordinair, want als ik iets niet ben is het dat wel. & ik woon nog wel een paar jaar thuis, dus ik weet niet of ik er alle pijnlijke opmerkingen voor over heb anyway, heeft iemand ervaring met een piercingshop in Nijmegen?
    Skin-a-matic is een goeie, zit in het straatje tegenover de Blue Moon.

    Heb ik mn tong laten piercen, en erg tevreden over .
    -|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
    [b]Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:[/b]
    het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
    pi_57579631
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 13:58 schreef morgane het volgende:
    Nee hoor, dat zal heus wel meevallen maar ik wil gewoon echt niet ordinair gevonden worden, al helemaal niet door m'n ouders want ze zijn verder hartstikke lief maar idd, ik weet gewoon niet of het 't wel waard is. Ik zal er nog maar eens goed over na gaan denken.
    ik heb twee helixen, en dat had ik ook niet overlegd of zo, ze vonden het juist wel leuk, maar toen ik er later nog eens drie gewone oorgaatjes bij liet zetten (naast de 2 gewone die ik al had) kreeg ik wel de opmerking dat ik moest kappen omdat ik met m'n oren zo vol ijzer er wel ordinair of kamper-achtig uit kwam te zien . Achteraf ben ik het er ook wel mee eens, en ik 'gebruik' ook meestal één helix en één extra gewoon gaatje.
    En toch wil ik nog steeds een traguspiercing .
    Tap tap tap
      maandag 24 maart 2008 @ 15:51:44 #164
    92409 Twinky
    Little star.
    pi_57580418
    helix doet wel pijn en lang!
      maandag 24 maart 2008 @ 18:09:26 #165
    138195 morgane
    Omnomnomnivoor
    pi_57583198
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 14:48 schreef VASND het volgende:

    [..]

    Skin-a-matic is een goeie, zit in het straatje tegenover de Blue Moon.

    Heb ik mn tong laten piercen, en erg tevreden over .
    Die ken ik ja, hebben ze ook leuke accesoires enzo bedankt voor de tip!

    En in vergelijking met welke piercing vond je een helix pijn doen dan? Of heb je alleen een helix? Dat het lang duurt voordat 'ie heelt weet ik ja, 3 tot 9 maanden ofzo?

    Trouwens, na hoeveel tijd mag je weer in zee zwemmen met een piercing?
      maandag 24 maart 2008 @ 18:49:10 #166
    92409 Twinky
    Little star.
    pi_57583880
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 18:09 schreef morgane het volgende:

    [..]

    Die ken ik ja, hebben ze ook leuke accesoires enzo bedankt voor de tip!

    En in vergelijking met welke piercing vond je een helix pijn doen dan? Of heb je alleen een helix? Dat het lang duurt voordat 'ie heelt weet ik ja, 3 tot 9 maanden ofzo?

    Trouwens, na hoeveel tijd mag je weer in zee zwemmen met een piercing?
    ik heb ook een navelpiercing, verder niks. Twee helixen, op maandag en vrijdag van eenzelfde week geschoten (ja slecht), nu bijna twee maanden geleden.

    Je kunt de ergste pijn van de piercings vergelijken met als je je duim-en wijsvingernagel aan twee kanten zet en dan heel hard knijpen. Meer pijn dan dat zal het niet doen.
    Ik zit even te proberen met mijn oor, ik denk dat het nu ongeveer zo voelt als knijpen zonder nagel (wel zo hard knijpen dat het zeer doet ), zo voelt het dan als je je haar achter je oren doet, (zonne)bril op, kleren eroverheen aantrekt, slaapt op dat oor. En dat duurt dus heel lang, mijn piercer zei dat ik toch nog wel negen maanden aan kon houden, misschien beter een jaar tot het beter zou zijn.
    pi_57583929
    Als het gepierced is duurt het zowieso minder lang, omdat je dan een rechte baan als gaatje hebt, en wat dus gemakkelijker geneest. toch?
    † The 3 Kings †
      maandag 24 maart 2008 @ 21:51:51 #168
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_57587959
    ik vind de pijn sowieso een beetje overrated
    je wilt het toch hebben?

    ik heb mijn tragus, lip en tepel gepierced maar vond het allemaal niet echt benoemenswaardig pijnlijk
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_57588120
    jeutje, ik heb met het schieten van m'n helixen weinig last gehad, alleen was eentje precies op de rand van het kraakbeen geschoten en die begon te ontsteken en heb ik er toen een tijdje uitgehaald. Toen ik hem daarna per ongeluk weer doorprikte (ik zat zonder spiegel een knopje in het verkeerde gat te frotten) was alles in orde. En dat was binnen 9 maanden.
    Erop slapen etc was vervelend, maar ik kan me er eigenlijk weinig van herinneren dus erg noemenswaardig zal het niet geweest zijn.
    Tap tap tap
      maandag 24 maart 2008 @ 23:24:26 #170
    111829 MissBliss
    Godin van SHO
    pi_57590226
    Ik heb 2 helixes tegelijk laten piercen, en ja dat deed héél erg pijn en heel lang ook
    Ziggy played guitar
    Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
    De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
      dinsdag 25 maart 2008 @ 00:21:53 #171
    92409 Twinky
    Little star.
    pi_57591260
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 23:24 schreef MissBliss het volgende:
    Ik heb 2 helixes tegelijk laten piercen, en ja dat deed héél erg pijn en heel lang ook
    ja bij mij dus ook, al zat er vier dagen tussen.
    pi_57591395
    Ik zat compleet te hyperen voordat de piercer m'n tragus ging zetten. Dus toen liet ze me eerst diep inademen, en zodra ik uitademde ging de naald erdoorheen . Niks aan de hand dus.

    En vrijdag voor m'n anti-tragus . Meh, lichte verslaving, iemand?
    pi_57591411
    Mn verslaving is alweer en beetje weg eigenlijk, beter verder met tattoo's
    † The 3 Kings †
    pi_57595924
    Een paar dagen geleden op me piercing gedrukt, kwam er witte troep uit.

    En nu zie ik dat de gaatjes van me piercign zich na me bolletjes vormen.
    terwijl ze eerst mooi aan het genezen waren.

    Infectie? Uitgroeien?

    Als het na 2-3 dagen niet beter uitziet, ga ik na piercer.
    Death solves all problems: no man, no problem.
      dinsdag 25 maart 2008 @ 13:04:58 #175
    131066 scrub_nurse
    ik denk dat ik denk, denk ik..
    pi_57597946
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 11:14 schreef Rechterbal het volgende:
    Een paar dagen geleden op me piercing gedrukt, kwam er witte troep uit.

    En nu zie ik dat de gaatjes van me piercign zich na me bolletjes vormen.
    terwijl ze eerst mooi aan het genezen waren.

    Infectie? Uitgroeien?

    Als het na 2-3 dagen niet beter uitziet, ga ik na piercer.
    en waar zit die piercing?
    is t staafje te kort? hoelang heb je m al?
      dinsdag 25 maart 2008 @ 14:36:20 #176
    181802 theKiD
    Ons Gusje
    pi_57599669
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 00:30 schreef TheSorrow het volgende:
    Mn verslaving is alweer en beetje weg eigenlijk, beter verder met tattoo's
    Hiero ook hetzelfde. Sinds ik de tattoo's heb (her-)ontdekt, heb ik een nieuwe verslaving
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
      dinsdag 25 maart 2008 @ 15:52:22 #177
    92409 Twinky
    Little star.
    pi_57601269
    Zo, een heel piercingdrama achter de rug vandaag... Echt

    Het moet toch even van mijn hart, dus ik ga het hier maar neertypen. Ik liep met een vriendinnetje door Hoog Catherijne en we waren in de V&D. Toevallig hadden we het erover hoe graag we allebei een traguspiercing wilden. En in de V&D zit natuurlijk een piercingshop. Ik zei dus 'nou, als het minder dan 30 euro is doe ik het'. Was het vijftien euro! Supergoedkoop! Ik natuurlijk vragen waarom zo goedkoop en heel lulverhaal over distributie maar de spullen waren gewoon schoon en goed en ze hebben een diploma aan de muur. Hup, ding erin (deed wel even gemeen pijn zeg, die naald), en ze heeft er zelfs eentje met plat achterkantje ingedaan (labretje) omdat ik dan nog oordopjes erin kan doen


    Nou, ik liet haar ook nog even naar mijn navelpiercing kijken want die blijft gewoon erg nasty. Zij geschokt van 'wow die is slecht gezet, veel te lang! met ringetje nog wel, wat slecht'. Ik heb er te weinig verstand van dus vroeg wat ik nu moest doen. Zij besloot om er een staafje doorheen te jassen dat ging niet zo soepel. Anyway, er paste geen staafje van 14 millimeter door, hij was dus zelfs nog groter. Toen ben ik teruggegaan naar de oorspronkelijke piercer om verhaal te halen. Hij helemaal boos dat ze het ringetje eruit had gehaald en heeft er toen een nieuw ingezet (wel iets groter). Volgens hem was het alleen maar dik en zou ie gewoon terugslinken, waarschijnlijk naar 11 mm omdat ik zo'n lichte huid heb en daarom dikker littekenweefsel. Hij raadde ook dat er een bolletje in mijn oren zit. Nouja. Ik wacht nog maar even af, het nieuwe ringetje zit in ieder geval wel beter (is ruimer) dus we zien wel. Pfff...
      dinsdag 25 maart 2008 @ 15:58:16 #178
    92409 Twinky
    Little star.
    pi_57601386
    Ik vraag me dan ook af wie er nou gelijk heeft. De piercer is ervan overtuigd dat een ringetje dus beter is, terwijl ze bij de V&D duidelijk maakten dat het heel slecht was, troep erin draaien enzo (er kwam ook troep uit toen ze hem eruit haalde). Terwijl hij pissig werd toen ik he 14 mm staafje liet zien (want daar zaten steentjes in en dat mag niet). En hij zegt dan van 'ik heb tien jaar ervaring en zij een weekje cursus', waar hij ook een punt me heeft.
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 25 maart 2008 @ 15:59:57 #179
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_57601422
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 15:58 schreef Twinky het volgende:
    Ik vraag me dan ook af wie er nou gelijk heeft. De piercer is ervan overtuigd dat een ringetje dus beter is, terwijl ze bij de V&D duidelijk maakten dat het heel slecht was, troep erin draaien enzo (er kwam ook troep uit toen ze hem eruit haalde). Terwijl hij pissig werd toen ik he 14 mm staafje liet zien (want daar zaten steentjes in en dat mag niet). En hij zegt dan van 'ik heb tien jaar ervaring en zij een weekje cursus', waar hij ook een punt me heeft.
    V&D.
    Ik weet niet zeker of je piercer in dit geval gelijk heeft, maar luister nou maar naar je piercer, en blijf bij de V&D vandaan.
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    pi_57601746
    Sinds wanneer mag de V&D met naalden piercen? Ik dacht dat ze alleen van die schietdingen mochten doen, piercers hebben daar diploma's voor enz. Twinky, wat doe je jezelf toch aan
    † The 3 Kings †
      dinsdag 25 maart 2008 @ 16:21:13 #181
    92409 Twinky
    Little star.
    pi_57601871
    Ze hebben een diploma! En doen alleen de standaard piercings, niks vreemds.

    Ik denk dat ik gewoon ophoud met piercings, ben echt geschrokken van het drama vandaag.
      dinsdag 25 maart 2008 @ 16:24:04 #182
    92409 Twinky
    Little star.
    pi_57601943
    hij is wel mooi

      dinsdag 25 maart 2008 @ 16:24:29 #183
    92409 Twinky
    Little star.
    pi_57601956
    en ik heb de navelpiercing al een maand, dacht dat het minder was.
    pi_57602019
    Hij ziet er wel netjes uit inderdaad Ik wist niet dat ze daar tegenwoordig ook standaard piercings mochten zetten, ik zou toch liever naar een piercingwinkel gaan Ik hoop voor je dat je er niet teveel last van gaat krijgen!
    † The 3 Kings †
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 25 maart 2008 @ 16:26:51 #185
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_57602020
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 16:21 schreef Twinky het volgende:
    Ze hebben een diploma! En doen alleen de standaard piercings, niks vreemds.

    Ik denk dat ik gewoon ophoud met piercings, ben echt geschrokken van het drama vandaag.
    Bij mijn piercer in de piercingshop hangt een brief van een meisje, wat op een forum verteld heeft dat ze bij de V&D in de 'piercingshop' gewerkt heeft en dat ze nauwelijks worden opgeleid.
    En ik geloof er alles van, hoe ik ze daar bezig zie, van die meisjes begin 20.
    Luister maar gewoon naar een profesionele piercer.
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
      dinsdag 25 maart 2008 @ 16:31:00 #186
    92409 Twinky
    Little star.
    pi_57602108
    okay, dankjulliewel. Maar ik denk dat ik sowieso gewoon ophoud met piercings voorlopig iig.
      dinsdag 25 maart 2008 @ 16:32:40 #187
    92409 Twinky
    Little star.
    pi_57602145
    is er iemand die drie navelpiercings van 10 mm wil overkopen? Een met twee heel mooie blauwe, een met twee mooie rode en een met mooie doorzichtige glimdingetjes. Van alloverpiercings. Wel uit het zakje maar nog niet in een lijf geweest
    pi_57602837
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 16:26 schreef ChipsZak. het volgende:

    [..]

    Bij mijn piercer in de piercingshop hangt een brief van een meisje, wat op een forum verteld heeft dat ze bij de V&D in de 'piercingshop' gewerkt heeft en dat ze nauwelijks worden opgeleid.
    En ik geloof er alles van, hoe ik ze daar bezig zie, van die meisjes begin 20.
    Luister maar gewoon naar een profesionele piercer.
    Ik heb ook eens ergens iets op een forum gelezen over een meisje dat er had gewerkt, dat ze drie maanden lang werden opgeleid en meeliepen met een 'echte' piercer enzo, ik weet niet meer waar ik dat heb gelezen maar aangezien 99% van de reacties die ik lees over die piercingtoko van de V&D negatief zijn, heb ik er maar niks laten zetten toen ik er was.
    Tap tap tap
    pi_57603091
    @ Twinky, hoop voor je dat je piercing rustig blijft na al dat gewissel en gedoe.
    Ringetje lijkt mij ook echt verdomd klote, klapt dat niet continu om?
      dinsdag 25 maart 2008 @ 17:23:42 #190
    181802 theKiD
    Ons Gusje
    pi_57603194
    V&D idd
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
    pi_57603478
    Ik zou voor piercings ook bij de V&D uit de buurt blijven, maar het meisje heeft volgens mij wel een punt dat navelpiercings met een staafje beter/sneller genezen dan met een ringetje?
      dinsdag 25 maart 2008 @ 18:09:06 #192
    92409 Twinky
    Little star.
    pi_57604106
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 17:37 schreef TheDenialTwist het volgende:
    Ik zou voor piercings ook bij de V&D uit de buurt blijven, maar het meisje heeft volgens mij wel een punt dat navelpiercings met een staafje beter/sneller genezen dan met een ringetje?
    terwijl mijn piercer dus zei dat een ringetje sneller geneest (3 maanden) ipv staafje (9 maanden)...

    en mijn ringetje zit heel stevig, pront naar voren. Valt wel een beetje op onder strakke kleren
    pi_57604224
    Lijkt me wel, minder wrijving zowieso, een balletje kan draaien
    † The 3 Kings †
      dinsdag 25 maart 2008 @ 20:07:59 #194
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_57606959
    Ik had bij de V&D een flesh tunnel van 2,5 mm gehaald. Totdat ik 'm op m'n size chart van BAF hield.. blijkt het 1,5 mm te zijn ongeveer .

    Dus nee, ik zou NOOIT iets laten piercen bij de V&D. Alleen al het idee dat er een LICHAAMSAANPASSINGSachtig iets in een warenhuis zit.. .
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
      dinsdag 25 maart 2008 @ 23:09:05 #195
    181802 theKiD
    Ons Gusje
    pi_57611626
    Met een ringetje komt er meer druk/ stress op de wond te staan. Niet een goede optie, tenzij de ring "heel erg groot" is
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
      dinsdag 25 maart 2008 @ 23:59:29 #196
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_57612812
    volgens mijn piercer zijn ringetjes voor bijna alle piercings beter qua genezing
    kun je goed bewegen en dus goed schoonhouden, ook vanbinnen
    an urge to help mankind overcomes me
      woensdag 26 maart 2008 @ 08:17:31 #197
    16803 AntiChrist
    Primitive Screwheads!!
    pi_57615256
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 23:59 schreef saaw het volgende:
    volgens mijn piercer zijn ringetjes voor bijna alle piercings beter qua genezing
    kun je goed bewegen en dus goed schoonhouden, ook vanbinnen
    ik heb 2 ringetjes in mn lip de eerste zit in het midden en werd met een staafje gezet (met platte achterkant) de 2de werd gezet aan de rechterkant en daar kon meteen een ringetje in.

    buiten het feit dat ik een staafje in mn bek maar niks vind was de eerste keer het genezingsproces veel langer dan de 2de keer (die ik nu 4 weken heb en bijna helemaal genezen is). ook al kreeg ik de 2de keer ook het advies dat een staafje sneller zou genezen. ik vind het persoonlijk een stuk lastiger schoonmaken met een staafje dan met een ringetje
      woensdag 26 maart 2008 @ 08:41:11 #198
    150152 Queen_Bee
    See ya in another life, brotha
    pi_57615442
    Ik heb een labret en nog nooit een ander ding erin gedaan. Gister schoot mn balletje ineens los en ik was al aan t flippen dat ik die er natuurlijk nooit meer op kreeg Enfin, nu ik weet dat t ding niet vastgeroest zit wil ik toch eindelijk wel eens een andere. Wat kun je het best gebruiken? Plastic wil ik iig niet, ik haat plastic. En om de maten te weten te komen moet ik m er zeker uithalen en meten, hmm?
    I'm super sonic man
    Do you wanna buy a rocket
      woensdag 26 maart 2008 @ 10:51:42 #199
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_57617505
    quote:
    Op woensdag 26 maart 2008 08:41 schreef Queen_Bee het volgende:
    Ik heb een labret en nog nooit een ander ding erin gedaan. Gister schoot mn balletje ineens los en ik was al aan t flippen dat ik die er natuurlijk nooit meer op kreeg Enfin, nu ik weet dat t ding niet vastgeroest zit wil ik toch eindelijk wel eens een andere. Wat kun je het best gebruiken? Plastic wil ik iig niet, ik haat plastic. En om de maten te weten te komen moet ik m er zeker uithalen en meten, hmm?
    vastgeroest?
    bij een goeie piercingzaak kunnen ze het ook wel voor je meten trouwens
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_57617520
    vastgeroest
    † The 3 Kings †
      woensdag 26 maart 2008 @ 10:54:10 #201
    150152 Queen_Bee
    See ya in another life, brotha
    pi_57617550
    Niet letterlijk, maar ik haal dat ding er nooit uit dus denk dan gaat ie vaster zitten Ik zag al taferelen met big ass tangen voor me.
    I'm super sonic man
    Do you wanna buy a rocket
    pi_57617577
    Overdreven hoor
    † The 3 Kings †
    pi_57617583
    Maarja, ff langs een piercer gaan lijkt mij het beste, dan dat je daar staat met een meetlatje langs je piercing
    † The 3 Kings †
      woensdag 26 maart 2008 @ 10:57:04 #204
    150152 Queen_Bee
    See ya in another life, brotha
    pi_57617606
    Maar er zit hier geen piercer en ik heb geen zin om ergens met de trein heen te gaan, en daar ook geen geld voor eik
    I'm super sonic man
    Do you wanna buy a rocket
    pi_57617648
    Zal ik even langskomen?
    † The 3 Kings †
      woensdag 26 maart 2008 @ 10:58:57 #206
    150152 Queen_Bee
    See ya in another life, brotha
    pi_57617663
    Jou vertrouw ik al helemaal niet
    I'm super sonic man
    Do you wanna buy a rocket
    pi_57617703

    Ik heb op een vrijdagavond een lange tijd terug iemand lippiercing gefixt, die was losgegaan Maar nou bekijk je het maar qua hulp!
    † The 3 Kings †
    pi_57618526
    je kan m toch ook zelf even meten met een lineaaltje oid?? als je dat met hulp van iemand anders doet, moet dat wel te doen zijn..
    pi_57618630
    Ze wil geen hulp, bekijk het dan maar!
    † The 3 Kings †
      woensdag 26 maart 2008 @ 11:45:06 #210
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_57618844
    ik kan mijn lippiercing niet in doen zonder hulp
    heb zo'n segment ringetje, en die moet mn vriend er met een tangetje indoen

    had eerst een andere die ik wel zelf kon, maar die zat dan ook heel los en viel er telkens uit.
    deze is wat gepiel, maar dan zit ie wel stevig
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_57619122
    De eerste keer dat ik mn segment ringetje los deed, kreeg ik hem ook niet meer in omdat ie fucking strak zat. Heb hem met een tang wat verder open gebogen, en sindsdien geen problemen meer gehad, kan ze makkelijk verwisselen
    † The 3 Kings †
    pi_57625508
    Ringetje vandaag vervangen door een staafje
    vind het wel een beetje een disco glitterbol
    maar was de minst opvallendste die ze hadden..

    pi_57626705


    Is dit setje ook online te bestellen?
      woensdag 26 maart 2008 @ 18:14:23 #214
    16803 AntiChrist
    Primitive Screwheads!!
    pi_57627106
    quote:
    Op woensdag 26 maart 2008 17:49 schreef Miss_S het volgende:
    [ afbeelding ]

    Is dit setje ook online te bestellen?
    http://www.alloverpiercings.nl/10196/1/piercing-nazorg.html
      woensdag 26 maart 2008 @ 18:17:04 #215
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_57627157
    ja bij alloverpiercings!
    staat onder 'nazorg' en kost 15 euro
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_57627854
    Dankjewel
    pi_57627894
    leek mij ook wel een handig setje!
    pi_57628186
    Ik heb het blauwe flesje van mijn piercer meegekregen, maar het was nu op dus denk toch nog ff bijbestellen
      woensdag 26 maart 2008 @ 23:36:18 #219
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_57637267
    quote:
    Op woensdag 26 maart 2008 16:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
    Ringetje vandaag vervangen door een staafje
    vind het wel een beetje een disco glitterbol
    maar was de minst opvallendste die ze hadden..

    [ afbeelding ]
    ik vind dat soort staafjes juist leuk
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_57641080
    quote:
    Op woensdag 26 maart 2008 23:36 schreef MissyMirjaM het volgende:

    [..]

    ik vind dat soort staafjes juist leuk
    Ik ook, maar dan maar met een 'diamantje' erin
    Ik heb er meteen zo'n rode in laten zetten dus hoef voorlopig ook nog geen ander in te doen
      donderdag 27 maart 2008 @ 10:05:28 #221
    92409 Twinky
    Little star.
    pi_57642146
    jongens, het gaat goed met mijn navel hij is helemaal tevreden met het nieuwe ringetje. Nog steeds wel rood en pus maar gewoon minder irritatie En nou hoop ik maar dat het dus nog terugslinkt naar 11 mm...
    pi_57643267
    vraagje, ik moet binnenkort een gastroscopie laten doen, daarvoor moet mijn tongpiercing eruit
    nu heb ik dat ding al 2 of 3 jaar, maar ik heb geen idee of ik 'm elf in en uit kan doen
    en hoelang kan hij dan uitblijven?
    of is zo'n 'retainer'(?) een idee..?
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
      donderdag 27 maart 2008 @ 11:17:06 #223
    92409 Twinky
    Little star.
    pi_57643497
    tong groeit heel snel dicht naar mijn weten. En voordat je in staat bent weer iets in je mond te hannesen (het blijft nog even gevoelig) ben je toch wel even verder. Zo'n retainer zou denk ik verstandig zijn, mits dat mag en kan, dat moet je dan evn vragen..
    pi_57644271
    Wat is een gastroscopie?
    Ik heb laatst een rontgenfoto van me tanden moeten laten maken bij de tandarts, dat ding ging helemaal rond me hoofd. Als ik me tong maar hard genoeg tegen me gehemelte aan drukte, kon het wel zei ze. En idd het is een hele vlek die piercing, en je ziet m echt heel erg goed, maar bij mij was er genoeg te zien op de foto. Ik kreeg m ook niet uit zonder hulp. Ik heb dat ding toen een x zo hard aangedraaid..
    Maar -volgens- de verhalen- groeit zoiets erg snel dicht. Ik heb zelf geen ervaring mee hoe snel. En het er zelf weer nzetten, had ik een eigen methode voor. Ik legde het staafje in me mond, deed me mond dicht en bewoog me onderkaak zo dat het er zelf inschoot. Op een of andere manier gaat dat bij mij sneller en zonder irritante "pijn" als dat ik me tong naar buiten hang en met me handen alles indoe..
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
    pi_57644844
    een gastroscopie is een onderzoek van de maag, dan gaan ze met zo'n slang door je mond je maag in
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
      donderdag 27 maart 2008 @ 12:43:16 #226
    57571 -Mellow-
    Hobo on the loose
    pi_57645368
    ik ben echt zo´n fucking bange aars ik durf nog steeds mijn tepel niet te laten piercen
    'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
    pi_57645706
    quote:
    Op donderdag 27 maart 2008 12:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
    een gastroscopie is een onderzoek van de maag, dan gaan ze met zo'n slang door je mond je maag in
    Goodluck!
    quote:
    Op donderdag 27 maart 2008 12:43 schreef -Mellow- het volgende:
    ik ben echt zo´n fucking bange aars ik durf nog steeds mijn tepel niet te laten piercen
    Handje vasthouden?
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
    pi_57645734
    quote:
    Op donderdag 27 maart 2008 12:43 schreef -Mellow- het volgende:
    ik ben echt zo´n fucking bange aars ik durf nog steeds mijn tepel niet te laten piercen
    ik zou ter plekke m'n andere tepel laten piercen, als ik zo onder die gastroscopie uit kan komen
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
      donderdag 27 maart 2008 @ 15:32:19 #229
    168979 Plasterk
    Is de plas sterk?
    pi_57648811
    quote:
    Op donderdag 27 maart 2008 12:43 schreef -Mellow- het volgende:
    ik ben echt zo´n fucking bange aars ik durf nog steeds mijn tepel niet te laten piercen
    Ik moet ook alleen nog die drempel over
    pi_57649204
    Tepels piercen lijkt me niets Ieder zn ding natuurlijk Maar niets voor mij
    † The 3 Kings †
    pi_57651015
    quote:
    Op donderdag 27 maart 2008 10:05 schreef Twinky het volgende:
    jongens, het gaat goed met mijn navel hij is helemaal tevreden met het nieuwe ringetje. Nog steeds wel rood en pus maar gewoon minder irritatie En nou hoop ik maar dat het dus nog terugslinkt naar 11 mm...
    Mooi zo!
    Wel beloven om er dan een foto van te maken als hij helemaal mooi geheeld is he?
    pi_57651213
    quote:
    Op donderdag 27 maart 2008 11:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
    vraagje, ik moet binnenkort een gastroscopie laten doen, daarvoor moet mijn tongpiercing eruit
    nu heb ik dat ding al 2 of 3 jaar, maar ik heb geen idee of ik 'm elf in en uit kan doen
    en hoelang kan hij dan uitblijven?
    of is zo'n 'retainer'(?) een idee..?
    Ik dacht vorige keer voor de tandarts, 'ow die doe ik wel ff uit'... Na 1,5 uur kon ik hem mooi al weer doorprikken, gelukkig een heel dun velletje, maar toch, het was niet prettig. En hij zit er al in vanaf juli '05
    † The 3 Kings †
      donderdag 27 maart 2008 @ 17:54:02 #233
    131066 scrub_nurse
    ik denk dat ik denk, denk ik..
    pi_57651770
    quote:
    Op donderdag 27 maart 2008 11:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
    vraagje, ik moet binnenkort een gastroscopie laten doen, daarvoor moet mijn tongpiercing eruit
    nu heb ik dat ding al 2 of 3 jaar, maar ik heb geen idee of ik 'm elf in en uit kan doen
    en hoelang kan hij dan uitblijven?
    of is zo'n 'retainer'(?) een idee..?
    haaj!!
    dat is geen probleem als je m al zolang hebt gewoon vlak van te voren eruit en meteen erna weer erin. retainer is bij een operatie wel goed maar niet in je tong als ze met n slang of tube in je mond moeten zijn. probleem is namelijk dat ze eraan kunnen blijven hangen, hij los gaat en je erin kan stikken. dus hij moet er echt uit.
    pi_57652180
    Bestaan er geen "platte" piercings voor de tong dan? Net als een labret, zodat je de platte kant bovenop je tong kan doen en onder je tong dan met het bolletje vastzetten?

    Ik weet niet, ik heb geen ervaring met tonpiercings, maar als je zoiets ergens kan vinden, scheelt het sowieso in wat er nog uitsteekt boven je tong, lijkt me. Bovendien lijkt het me dat de kans dan zo ook kleiner is dat deze los schiet. Maar goed, zoals ik al zei.. ik weet het eigenlijk ook niet.

    Maar wel veel succes trouwens.
    pi_57652372
    Ik had eerst een plat stukje met een sticker erop, ik prefereer een balletje though
    † The 3 Kings †
    pi_57667442
    mijn tongpiercing kan ik rustig 3 uur uit laten zonder dat hij dicht groeit.
      vrijdag 28 maart 2008 @ 11:23:22 #237
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_57669381
    mijn lippiercing begint al na 1a 2 uur dicht te groeien, al 2 keer gebeurd ofzo
    pi_57671611
    volgens mij zit er een te kort staafje in m'n navelpiercing
    hij heeft ook helemaal niets opgemeten of zo
      vrijdag 28 maart 2008 @ 13:41:32 #239
    92409 Twinky
    Little star.
    pi_57672149
    quote:
    Op vrijdag 28 maart 2008 13:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
    volgens mij zit er een te kort staafje in m'n navelpiercing
    hij heeft ook helemaal niets opgemeten of zo
    gewoon teruggaan en vragen ik ben ook absoluut niet tevreden met mijn navelpiercing
      vrijdag 28 maart 2008 @ 13:46:01 #240
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_57672247
    quote:
    Op vrijdag 28 maart 2008 13:41 schreef Twinky het volgende:

    ik ben ook absoluut niet tevreden met mijn navelpiercing
    gewoon teruggaan!
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_57672480
    ik denk dat ik het eerst ergens anders ga vragen want toen ik vroeg of hij lang genoeg was zei die.
    o kan prima hoor

    maar ik zag hem mijn vel naar achter trekken om het bolletje er op te doen

    plus dat ik vanochtend akker erd mn piercing echt pijn deed en er allemaal vers bloed om het bovenste bolletje zat
      vrijdag 28 maart 2008 @ 14:37:54 #242
    92409 Twinky
    Little star.
    pi_57673367
    uh. sinds wanneer heb je hem? en mijn piercer zou er een staafje indoen van drie centimeter ofzo
      vrijdag 28 maart 2008 @ 14:46:47 #243
    92409 Twinky
    Little star.
    pi_57673559
    klinkt trouwens wel heel gek, want het wordt meestal ook nog dik enzo. dus dan zou er juist een ruimer staafje inmoeten..
    pi_57675460
    Ik ben toch maar blij dat ik mijn piercing lekker heb laten zitten
    pi_57675970
    quote:
    Op vrijdag 28 maart 2008 14:37 schreef Twinky het volgende:
    uh. sinds wanneer heb je hem? en mijn piercer zou er een staafje indoen van drie centimeter ofzo
    ik heb vanaf 17 december een ringetje en sinds oensdag een staafje
    pi_57678524
    Hmm.. vreemd dat er vanochtend bloed op je piercing zat. Dat heb ik nooit meegemaakt.
    Teruggaan en vragen/klagen?

    Anders gewoon goed schoonmaken, zoals met dat setje wat ik ergens eerder in het topic heb geplaatst?
    Succes in ieder geval!
    pi_57678977
    Ik ben terug gegaan en het staafje was kort, maar niet te kort.
    Ik moet volgende week nog even langskomen om te kijken hoe het dan gaat
    en goed blijven schoonhouden
    pi_57679228
    Bloed lijkt me omdat het gewoon nog niet goed genezen is en als je dan je piercing gaat vervangen weer iets open stoot

    En ik heb net voor het eerst gebruik gemaakt van het setje en voelt goed
      vrijdag 28 maart 2008 @ 20:31:02 #249
    57571 -Mellow-
    Hobo on the loose
    pi_57680808
    quote:
    Op donderdag 27 maart 2008 15:50 schreef TheSorrow het volgende:
    Tepels piercen lijkt me niets Ieder zn ding natuurlijk Maar niets voor mij
    ja het piercen op zich lijkt mij ook niets.
    ik duld geen gefruts aan mijn tepels
    'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
      zaterdag 29 maart 2008 @ 00:06:19 #250
    92409 Twinky
    Little star.
    pi_57686847
    O verdorie, die stomme navelpiercing. Echt, als ik dit had geweten had ik het gewoon niet gedaan!
    Ik heb vaak best strakke shirtjes aan en nu er dat grote ringetje inzit klapt ie gewoon naar links plat tegen mijn buik. Daardoor heb ik nou een navelpiercing die naar links staat.
    Zou een pleister erop die 'm naar rechts trekt helpen?
      zaterdag 29 maart 2008 @ 06:54:15 #251
    131066 scrub_nurse
    ik denk dat ik denk, denk ik..
    pi_57690928
    als t goed is heb je instructies gekregen geen strakke kleding te dragen ..
    pi_57691173
    quote:
    Op zaterdag 29 maart 2008 00:06 schreef Twinky het volgende:
    O verdorie, die stomme navelpiercing. Echt, als ik dit had geweten had ik het gewoon niet gedaan!
    Ik heb vaak best strakke shirtjes aan en nu er dat grote ringetje inzit klapt ie gewoon naar links plat tegen mijn buik. Daardoor heb ik nou een navelpiercing die naar links staat.
    Zou een pleister erop die 'm naar rechts trekt helpen?
    Voor navelpiercings moet je gewoon heel geduldig zijn
    Je moet toch zeker 6 tot 9 maanden er voorzichtig mee kunnen zijn en goed schoonmaken
    En inderdaad als het goed is heeft je piercer verteld geen strakke kleding te dragen
    pi_57691253
    Dat van die strakke kledings zou inderdaad vertelt moeten zijn..

    Maar als je binnenkort kunt gaan wissen voor een staafje, moet je dat maar eens proberen, want ik heb zelf nog nooit een ringetje gehad, maar alleen maar zo'n staafje en daar kan ik zoveel strakke kleding over dragen als ik wil hoor.

    Maar als je echt wil dat je het nooit had gedaan, dan zou ik hem dan ook echt NU eruithalen, zodat je huid weer kan dichtgroeien en je zo min mogelijk littekens hebt.
      zaterdag 29 maart 2008 @ 10:35:28 #254
    190853 RockabeIIa
    Embracing my inner trailerpark
    pi_57691989
    Twinky, je ring krijgt door de piercing langer te dragen nog ietsje meer ruimte en dan gaat ie weer goed staan. Echt!
    I'm so glamourous I piss glitter!
      dinsdag 1 april 2008 @ 01:49:07 #255
    138547 VASND
    Happen naar het baasje
    pi_57752806
    Nieuw staafje


    Een 14mm staafje.
    Wát een verschil met 18mm zeg !

    Hoe werken die retainers voor tongpiercings eigenlijk?
    Is het niet handiger om gewoon zo'n roze half-balletje te halen?
    -|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
    [b]Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:[/b]
    het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
      dinsdag 1 april 2008 @ 02:09:00 #256
    127809 SuperrrTuxxx
    Zwerver met een wekker
    pi_57753012
    quote:
    Op woensdag 26 maart 2008 08:41 schreef Queen_Bee het volgende:
    Ik heb een labret en nog nooit een ander ding erin gedaan. Gister schoot mn balletje ineens los en ik was al aan t flippen dat ik die er natuurlijk nooit meer op kreeg
    Ik controleer af en toe of het nog vastzit, want het wil heel soms nog eens een beetje los gaan. Met een balletje is het een beetje pielen om het er op te krijgen en het duurt wat langer, pinnetje is makkelijker.
    Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
    Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
    pi_57754605
    ik heb een beetje een rare navel ik heb een kleine navelbreuk gehad bij mijn geboorte en nu heb ik zeg maar een bobbeltje vlees in mijn navel haha beetje raar uitgelegd maar hoop dat jullie het begrijpen.

    in elk geval kan ik dus ook geen ringetje in mijn navel doen omdat hij dan naar 1 kant gaat zitten doordat hij wat naar buiten word geduwd.
    pi_57787966
    Ik wil al langere tijd graag een eskimo piercing, maar ik durf niet.
      donderdag 3 april 2008 @ 11:08:22 #259
    181802 theKiD
    Ons Gusje
    pi_57800238
    Dan wil je niet genoeg Anders zet je je wel over die angst heen

    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
    pi_57800249
    Ik ben mezelf ook al 2 jaar aan het aansporen hoor .
    Tap tap tap
    pi_57832071
    Och, je moet gewoon doen waar je je goed bij voelt.

    En ja, ik kan best begrijpen dat je het eng vindt, maar je kan 'm ook gewoon gaan laten zetten, zodat je er niet meer constant aan hoeft te denken.
    We zien de foto wel ooit verschijnen.
      vrijdag 4 april 2008 @ 17:08:25 #262
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_57832365
    het is veel midner erg als je het gewoon ineens spontaan doet
    dan zit je er niet al dagen tegenaan te hikken enzo
    an urge to help mankind overcomes me
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 4 april 2008 @ 17:21:37 #263
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_57832547
    quote:
    Op woensdag 2 april 2008 20:29 schreef Franneh het volgende:
    Ik wil al langere tijd graag een eskimo piercing, maar ik durf niet.
    Mijn ervaring is dat die heel erg meevalt!
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
      vrijdag 4 april 2008 @ 17:27:14 #264
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_57832630
    Ik was eergister 3 bolletjes en 1 staafje (voor ringetje) kwijtgeraakt.. In 5 minuten ofzo
    Nu zitten er weer ringetjes in, kreeg ze gratis omdat ik er zo vaak kwam
      vrijdag 4 april 2008 @ 17:29:49 #265
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_57832682
    http://img257.imageshack.(...)antopnul01233ai0.jpg je kan ook te ver gaan gewoon..
    check die neus..
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 4 april 2008 @ 17:34:26 #266
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_57832742
    quote:
    Op vrijdag 4 april 2008 17:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
    http://img257.imageshack.(...)antopnul01233ai0.jpg je kan ook te ver gaan gewoon..
    check die neus..
    Werkt niet.
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    pi_57833268
    quote:
    Op vrijdag 4 april 2008 17:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
    http://img257.imageshack.(...)antopnul01233ai0.jpg je kan ook te ver gaan gewoon..
    check die neus..
    ohw ew!
    Tap tap tap
      vrijdag 4 april 2008 @ 18:11:35 #268
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_57833373
    quote:
    Op vrijdag 4 april 2008 17:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
    http://img257.imageshack.(...)antopnul01233ai0.jpg je kan ook te ver gaan gewoon..
    check die neus..
    Wat een sicko . Echt enorm lelijk!

    Hij heeft ook echt vanalles he .
    Tattoo's, dat rare "bloempje" dat hij bij zijn slaap heeft laten planten , scarring, stretching, echt gewoon TE veel .
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
      vrijdag 4 april 2008 @ 18:15:13 #269
    150152 Queen_Bee
    See ya in another life, brotha
    pi_57833430
    quote:
    Op dinsdag 1 april 200802:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

    [..]

    Ik controleer af en toe of het nog vastzit, want het wil heel soms nog eens een beetje los gaan. Met een balletje is het een beetje pielen om het er op te krijgen en het duurt wat langer, pinnetje is makkelijker.
    Mijn eerste flikkerde 30 keer per dag af, ben allang blij dat deze zo lang vast Binnenkort maar eens t ding opmeten en nieuwe halen Maar wat verstaan we onder een pinnetje?
    I'm super sonic man
    Do you wanna buy a rocket
      vrijdag 4 april 2008 @ 20:58:20 #270
    127809 SuperrrTuxxx
    Zwerver met een wekker
    pi_57836797
    quote:
    Op vrijdag 4 april 2008 18:15 schreef Queen_Bee het volgende:

    [..]

    Maar wat verstaan we onder een pinnetje?
    Meestal cones of spikes genoemd. Zulke dingen bijv:





    Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
    Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
      dinsdag 8 april 2008 @ 13:29:25 #271
    92409 Twinky
    Little star.
    pi_57908879
    na twee weken is het effect van 'woew een nieuwe piercing' toch wel weer voorbij... Maar om elke twee weken weer een nieuwe te halen gaat ook wel ver
    pi_57909568
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 13:29 schreef Twinky het volgende:
    na twee weken is het effect van 'woew een nieuwe piercing' toch wel weer voorbij... Maar om elke twee weken weer een nieuwe te halen gaat ook wel ver
    Leuk is dat he
    † The 3 Kings †
      woensdag 9 april 2008 @ 20:15:52 #273
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_57941804
    Hmmm.. nou zit ik met m'n rechteroor op 3 mm, vind ik het zo klein! Misschien toch maar wat verder stretchen .

    Overigens, met een taper en wat plakband krijg je zo'n silliconending best in . En ik heb een ringetje in m'n lip . Maar nu is het wel weer geirriteerd, dat dan weer wel.
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
      woensdag 9 april 2008 @ 21:19:27 #274
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_57943365
    plakband
    3 mm is idd best nog klein

    [ Bericht 0% gewijzigd door saaw op 09-04-2008 21:24:52 ]
    an urge to help mankind overcomes me
      woensdag 9 april 2008 @ 21:24:25 #275
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_57943475
    quote:
    Op woensdag 9 april 2008 21:19 schreef saaw het volgende:
    plakband
    3 m is idd best nog klein
    Haha ja plakband, ik zal het uitleggen: Die taper is 3 mm dik op het uiteinde, maar het smallere gedeelte is groot genoeg om dat silliconendingetje eromheen te doen, voor de helft glad vast te maken aan de taper met plakband, en 'm zo je oor in te schuiven. Kwestie van op de goeie plek houden, plakband eraf frommelen en *ploenk* het siliconenfrommeldingetje wat op formaat van 3mm op geen enkele andere manier te hanteren is zit in je oor .

    Wat een warrig verhaal .
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
      woensdag 9 april 2008 @ 21:26:49 #276
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_57943529
    ik snap er helemaal niets van maar tof dat het is gelukt
    ik gebruik uberhaupt nooit van die stomme ringetjes
    mijne is dunner in het midden du blijft precies goed zitten
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_57945654
    Ik laat waarschijnlijk zaterdag een offcentre labret piercing. Iemand ervaring met de pijn? Ik heb wel een piercing in m'n wenkbrauw gehad en toen die werd gezet vroeg ik zelfs of ie er al in zat, maar ik weet niet of je dat met elkaar kunt vergelijken.

    En iemand enig idee hoe duur het ong. is? Ik dacht dat het bij mijn piercing hier 75 euro was, maar daar kan ik me ook in vergissen.
    pi_57945884
    quote:
    Op woensdag 9 april 2008 22:46 schreef Heroinjunk het volgende:
    Ik laat waarschijnlijk zaterdag een offcentre labret piercing. Iemand ervaring met de pijn? Ik heb wel een piercing in m'n wenkbrauw gehad en toen die werd gezet vroeg ik zelfs of ie er al in zat, maar ik weet niet of je dat met elkaar kunt vergelijken.

    En iemand enig idee hoe duur het ong. is? Ik dacht dat het bij mijn piercing hier 75 euro was, maar daar kan ik me ook in vergissen.
    Met mn wenkbrauw had ik precies hetzelfde! Ook amper last van gehad toen Pijn zal wel meevallen, geen kraakbeen ofzo.
    † The 3 Kings †
    pi_57945955
    Nouja, met mijn kraakbeen heb ik er ook niet veel last van gehad . Maar een vriendin van mij heeft een gewone labret en die heeft er wel veel last van gehad. Ik heb het idee dat je er ook sneller last van zal krijgen omdat de huid binnenin je mond toch wel wat sneller geïrriteerd is.

    Maar dat zal uiteraard ook aan de hoogte van je pijngrens liggen.
    pi_57945988
    Ik vond het echt heel erg meevallen, net als bloedprikken ofzo. Ook qua nazorg, geen last gehad of wat dan ook
    † The 3 Kings †
    pi_57946071
    Je moet toch van die spoelshit als Listerine gebruiken? En hoe duur was het ong. ? Want een vriendin van me heeft ook een snakebite, maar heeft ze in 2 keer laten zetten en was 40 euro voor één kwijt.
    pi_57946249
    quote:
    Op woensdag 9 april 2008 23:04 schreef Heroinjunk het volgende:
    Je moet toch van die spoelshit als Listerine gebruiken? En hoe duur was het ong. ? Want een vriendin van me heeft ook een snakebite, maar heeft ze in 2 keer laten zetten en was 40 euro voor één kwijt.
    Ik heb een lippiercing in het midden, was toen 40¤, maar dat is inmiddels al bijna 4 jaar geleden Geen idee hoe duur het tegenwoordig kost. En ik heb niet gespoeld met Listerine, dat heb ik alleen bij mn tongpiercing gedaan
    † The 3 Kings †
      woensdag 9 april 2008 @ 23:16:20 #283
    92409 Twinky
    Little star.
    pi_57946381
    quote:
    Op woensdag 9 april 2008 22:46 schreef Heroinjunk het volgende:
    Ik laat waarschijnlijk zaterdag een offcentre labret piercing. Iemand ervaring met de pijn? Ik heb wel een piercing in m'n wenkbrauw gehad en toen die werd gezet vroeg ik zelfs of ie er al in zat, maar ik weet niet of je dat met elkaar kunt vergelijken.

    En iemand enig idee hoe duur het ong. is? Ik dacht dat het bij mijn piercing hier 75 euro was, maar daar kan ik me ook in vergissen.
    wenkbrauw is pijnlijker, kraakbeen zeker. Het prikt even maar de naald glijdt er zo makkelijk doorheen.. En de prijzen verschillen. 75 is wel rond het maximum
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 9 april 2008 @ 23:18:05 #284
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_57946430
    75 vind ik ook aardig prijzig. Maar ik zou eerder naar de kwaliteit van de shops kijken, dan naar de prijzen. (Al mag daar ook rekening mee gehouden worden ofc).
    Maar je laat er een zetten of niet, dat gaat j gwn aardig wat geld kosten.

    edit;
    Tevens krijg ik het schoonmaakspul er altijd gratis bij.
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    pi_57946454
    Ik heb totaal geen last gehad van m'n wenkbrauw en kraakbeen (alleen erna) ^^. Thank god, ik was echt bang dat het pijnlijk zou worden.

    Nja, het is sowieso een goede shop, ik heb er mijn vorige piercing ook laten zetten en die is toendertijd gaan ontsteken door de stress en daar hebben ze me gewoon heel goed mee geholpen. Vrienden van me hebben er ook ervaringen mee etc. en ze hebben de diploma's enzo ervoor, dusja.

    Mja, dat het prijzig werd, had ik al rekening mee gehouden, maar ik wilde even kijken wat ik kan verwachten .
    pi_57946503
    Mn wenkbrauw deed pas zeer toen ik er van dat spul op deed wat ik had meegekregen, toen stond ik wel even te trappelen
    † The 3 Kings †
    pi_57946556
    Ik werd geadviseerd het met groene zeep te wassen, nooit last van gehad eigenlijk.
    pi_57946606
    Dat heb ik bij mn conch ook gedaan, waardeloos vind ik dat Sterilon ftw, ook al raden ze het niet aan, voor mij werkt het het beste.
    † The 3 Kings †
    pi_57946659
    Sterilon kan ik niet tegen, dan word ik gillend gek
    pi_57946843
    Watje! Het kan erg gemeen prikken inderdaad.
    † The 3 Kings †
    pi_57949689
    quote:
    Op woensdag 9 april 2008 23:23 schreef TheSorrow het volgende:
    Dat heb ik bij mn conch ook gedaan, waardeloos vind ik dat Sterilon ftw, ook al raden ze het niet aan, voor mij werkt het het beste.
    Ze raden het alleen af omdat het de genezing enigsinds vertraagd. Het is nl een te "agressief" goedje. Doodt behalve de slechte bacteriën, ook de goede..
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
    pi_57949783
    En het blijft nogal lang werken dus je commensale flora is ook voor enige uren foetsie, wat alleen maar meer kans op ontstekingen geeft als je rare dingen gaat doen, aangezien die bacterien er dus niet zijn om alle 'slechte' bacterien weg te werken
      donderdag 10 april 2008 @ 09:07:36 #293
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_57950626
    offcentre labret? bedoel je gewoon een lippiercing aan de zijkant?

    ik heb er een en dat viel m heel erg mee. het doet wel gemeen pijn, maar voordat je goed en wel AUW kan roepen is het alweer over. het is wel even gevoelig en eten en drinken is wat raar [niet pijnlijk hoor, maar het voelt vreemd met ineens zo'n ding daar]

    ik heb gespoeld met de allerlichtste spoelmiddel die ik kon vinden, en de buitenkant gewassen met unicura
    was bij mij echt heel snel genezen
    en nogsteeds blij mee

    heb er 50 euro voor betaald trouwens geloof ik
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_57955338
    Ja ^^, mja, ik heb zo ongeveer 40 spuiten in m'n mond + gehemelte geramd gekregen voor m'n operatie bij de kaakchirurg, dus dit zal ik wel overleven .
    pi_57957961
    Don't get me wrong, ik raad je ook absoluut geen Sterilon aan, maar ik heb er voor de rest weinig problemen mee gehad Stel dat het nou echt zo ontzettend erg gaa etteren enzo, kan je altijd een klein beetje op een wattenstaafje doen
    † The 3 Kings †
    pi_57957967
    quote:
    Op donderdag 10 april 2008 12:49 schreef Heroinjunk het volgende:
    Ja ^^, mja, ik heb zo ongeveer 40 spuiten in m'n mond + gehemelte geramd gekregen voor m'n operatie bij de kaakchirurg, dus dit zal ik wel overleven .
    Nou, dit is helemaal niets in vergelijking met dat
    † The 3 Kings †
    pi_57982523
    quote:
    Op vrijdag 11 april 2008 14:31 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
    mijn navelpiercing
    Ik had al gereageerd Dikke buiken en navelpiercings zijn niet mooi, dit wel
    † The 3 Kings †
    pi_57982586
    Ja ik zag het net na m'n post
    enne.. thanks
      vrijdag 11 april 2008 @ 15:13:47 #300
    56471 pinquit
    oh my lama!
    pi_57983460
    Het zetten van mijn wenkbrauwpiercing deed een stuk meer pijn dan het zetten van mijn labret (gewoon midden trouwens)
    maar naderhand zegmaar, is een labret wel meer irritant. erop bijten enz. das vervelend.
    erf de ogen van je kind - kijk erdoor
      zaterdag 12 april 2008 @ 12:21:22 #301
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_58000455
    Zo, gister weer een bestelling gedaan, ga toch maar doorstretchen naar 5mm .
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')