abonnement Unibet Coolblue
pi_66166843
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 16:54 schreef jogy het volgende:

[..]

Damn, sucks.

Ik was vannacht in de steek gelaten door mijn vader, hij was opeens beste buddies met Clint Eastwood ( ). Later kwam ik hem nog tegen in de bus, was ie helemaal anders maar ik herkende hem wel. Heb ik hem nog geconfronteerd dat ik een heroïne-junk was geworden door hem . Hij janken, ik boos. Bizarre droom maar wel grappig eigenlijk .

Ja, het was echt een ' ' droom.
Aha. Ik heb de droomsymbolen nog opgezocht en een mannelijke figuur (en helemaal als het je vader is) verwijst naar je mannelijke kant.
You're never fully dressed until you wear a smile
  dinsdag 17 februari 2009 @ 18:59:22 #152
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_66169266
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 17:35 schreef MNR het volgende:

[..]

Aha. Ik heb de droomsymbolen nog opgezocht en een mannelijke figuur (en helemaal als het je vader is) verwijst naar je mannelijke kant.
Mijn mannelijk kant heeft me in de steek gelaten, Ocherm.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_66235601
Vanmorgen werd ik wakker na een droom over tarotkaart 4. Volgens mij Zwaarden 4.
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_66275363
Vannacht gingen ineens de klokken luiden van een kerktoren, het leek in surround te zijn dat geluid van die klokken en ik werd wakker uit de slaap en ging over tot droom-staat. Het geluid van de klokken duurde een poos aan en ineens hoorde ik van alle kanten vaag geschreeuw en gepraat in een onverstaanbare taal. Bleken het de living dead te zijn en toen begon ik ze af te knallen.

Niet zo vreemd die droom want heb gisteren van zeven uur 's avonds tot 1 uur Resident Evil gespeeld met geluid hard op de headphone
Genieten is toegestaan!!!
pi_66324305
Dit keer was ik verdwaald op hawaii, overal straten en het was een groot doolhof zoveel straten waren er. Miljoenen mensen woonden op hawaii en de stad dus waar ik verdwaald was. Toen een slijterij gevonden waar een fles bacardi 10,000 euro kostte maar dat kon ik me permiteren en vrienden van me vonden het duur en toen zei ik dat er binnenkort helemaal geen waarde meer is aan geld dus dan is die 10,000 euro voor 1 fles bacardi meer dan de moeite waard en dan ook dat het genot van zo'n fles meer is omdat het binnenkort helemaal niet meer bestaat.
Genieten is toegestaan!!!
  dinsdag 24 maart 2009 @ 14:34:40 #156
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_67357650
Verschillende dromen gehad, weet alleen nog maar vlagen ervan. ééntje ging over een schi fi boek wat ik had gelezen en ging er een klein ruimteschip naar een planeet vanuit een groter schip, verder niet zo boeiend maar sci fi dromen zijn tof .

Een ander liep ik langs helmen met een soort accu erin en verder niets dacht ik. Maar er zaten ook camera's in die helmen en toen ik er eentje open maakte werden er foto's van mij gemaakt en kwamen er andere aangerend met van die grote TV camera's om het vast te leggen dat ik aan het stelen was oid. Ik vloog weg maar werd later alsnog herkend en uitgestoten uit de groep oid. Niet gearresteerd, dat dan weer niet.

En nog eentje waar ik weer special powers had en één of ander boos en overwichtig persoon probeerde me te intimideren, op een gegeven moment deed ik net alsof ik een ritueel begon om [iets] te doen waarna hij bang werd en weg ging. .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_67558463
Ik droom de laatste tijd heel veel en heel intens. Weet iemand een goed droomwoordenboek?
  dinsdag 31 maart 2009 @ 11:29:24 #158
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_67572562
quote:
Op maandag 30 maart 2009 20:59 schreef Xennia het volgende:
Ik droom de laatste tijd heel veel en heel intens. Weet iemand een goed droomwoordenboek?
Ik geloof stiekem niet echt in standaard verklaringen wat betreft gebeurtenissen in dromen maar http://www.droominfo.nl/ ziet er wel goed uit zo op het eerste gezicht .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_67577941
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 11:29 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik geloof stiekem niet echt in standaard verklaringen wat betreft gebeurtenissen in dromen maar http://www.droominfo.nl/ ziet er wel goed uit zo op het eerste gezicht .
Ja, die ken ik al maar ik bedoel in boekvorm.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 14:42:11 #160
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_67578926
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 14:12 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ja, die ken ik al maar ik bedoel in boekvorm.
Ah check.

Centraal dromen topic: Deel 4

"10.000 Droomverklaringen" - Auteur: Gustavus Hindman Miller

Verder geen titels te vinden in de laatste paar topics, misschien komt er nog iemand anders langs met tips
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 31 maart 2009 @ 16:00:39 #161
230727 sjoep
a new day!
pi_67581472
Vanmorgen vroeg droomde ik, dat ik uit de auto stapte en mijn grootouders omhelsde en vrolijk pasen wenste.
Mijn opa zag er fris en jonger uit.Volle witte achterover gekamde lokken (zoals hij dat heeft, maar dan mooier). Een zwarte broek en een grijs jasje met een wit overhemd aan. Ik omhelsde hem en hij zei "het is goed zo".
Mijn oma zag er eigenlijk niet uit zoals ze er uit ziet. Ze had een scheve tand, of misschien maar eentje.
Ik wist niet goed wat ik met haar moest.
-oOo~°*°~oOo "The only real valuable thing is intuition." Albert Einstein. -oOo~°*°~oOo
pi_67906941
Vannacht in een super groot studentenhuis rondgelopen waar ik de weg kwijt was. Honderden kamers waar buiten de deur op de gang mensen stonden die een joint aan het roken waren. Overal in de gangen een dikke blauwe rooklucht en ik werd misselijk en ziek van die lucht. Opeens viel ik flauw van de thc lucht en mensen moesten me naar buiten dragen, een hele hoop mensen die totaal geen interesse toonden en echt junks en tuig leken te zijn en dat kwam bedreigend over, in die droom dus ook op zoek gegaan naar sociale mensen die hulpvaardig waren. Die mensen die wilden helpen die wisten de weg naar buiten ook niet goed, dus het was zoeken geblazen in dat grote doolhof. Na een lange tijd van bewusteloosheid kwam ik buiten in de frisse lucht waar ik helemaal weer bij aan het komen was.

Vreemd was dat ik in die droom ook echt misselijk werd van de wiet lucht, heb al jaren geen joint aangeraakt maar het gevoel van TE stoned zijn kwam me erg bekend voor tot het duizelige aantoe.

Afgelopen dagen meer gedroomd maar het ligt weer te ver weg in mijn geheugen. Altijd neem ik me voor om mijn laptop naast mijn bed te leggen om direct na het ontwaken de dromen te noteren maar er komt maar niets van. Weet zeker dat ik tientallen dromen gemist heb in 1 week tijd maar goed, of dat zo belangrijk is. Het is meer nieuwsgierigheid wat mijn onbewuste aan het creeeren is allemaal en of er een wazig of helder verhaal inzit al dan niet.
Genieten is toegestaan!!!
pi_67957417
Vannacht was ik eerst in een gebouw aanwezig, een soort bioscoop zaal maar anders. Er waren scherpschutters aanwezig met maskers voor hun gezicht, serie-moordenaars ook. Ik wist direct dat het om een spel ging en dat het geen echte seriemoordenaars waren dus ik nam een sniper-gun en begon die seriemoordenaars af te schieten. Zou ik niet direct tot de conclusie zijn gekomen dat het een soort spel op de playstation was dan zou het een compleet andere droom zijn geweest waarbij ik misschien ging vluchten. Dus ik schoot ze allemaal af.

Daarna kwam ik ergens buiten terecht en stond een auto geparkeerd waar mijn broer inzat. We moesten vluchten voor die seriemoordenaars in dat spel, het was nog steeds een spel maar we moesten weg daar. Ik was ondertussen al gewond geraakt omdat ze me geraakt hadden met kogels en toen ging ik bacon eten om mijn energielevel te verhogen. Met een schilmes stukken bacon gesneden en zoveel gegeten dat mijn energiepeil weer op groen stond inplaats van op rood.

Daarna een volgende droom waarbij mensen die ik ken in een circel geplaats werden door een dominant dikke figuur met baard en snor. Ze kregen handboeien om waarmee ze allemaal met elkaar vastgebonden werden zodat ze in die circel moesten blijven zitten zonder dat ze weg konden gaan en kregen een hoofdapparaat om hun hoofd bevestigd dat hitte deed uitstralen. Er zaten een stuk of 8 personen in die kring en die dominante figuur met grijze baard en snor die ging uitleggen wat de bedoeling was van het spel. De mensen in de circel mochten zich niet bewegen, zouden ze zich bewegen dan zouden ze warmte krijgen toegestraald door die hoofdband. Van 30 graden hitte tot en met 100 graden. Zo ging het spel verder en vielen mensen af uit de circel. Sommigen raakten in paniek en bewogen uit angst zoveel dat ze spontaan in vlammen opgingen. Weer een ander wilde niet meedoen en deed niet mee met het spel en sprong vanzelf uit de stoel zodat hij verlost was van het sadistische spel.

Ik deed in eerste instantie niet mee aan het spel maar ineens vanuit het niets moest ik wel meedoen en zat ik ook in die circel met hoofdapparaat om. Ik deed het spel het beste spelen. Bewoog me amper maar voelde wel hitte op mijn lichaam bij de minste beweging. Heb daar een hele tijd gezeten in die kring en mensen vielen af door verbranding.

Daarna viel de circel zomaar uiteen en was iedereen verlost van het spel. Toen kwam die man met baard die al die spelen gemaakt had naar me toe en gaf hij me een boek over een soul zanger. Een heel dagboek kreeg ik van hem, een soort diary met aantekeningen daarin ook. Ik moest dat boekwerk van een paar duizend blz's binnen 2 dagen uitlezen en vervolgens moest ik hem vertellen in welke stad het verhaal zich afspeelde. De stad werd niet genoemd maar was wel in Amerika werd me verteld, de stad kon herkend worden aan vage gebeurtenissen in het boek, voor iemand die in Nederland woont en de zanger niet kent een moeilijke opgave dus ik wist het niet helemaal. Ik dacht in eerste instantie San francisco maar wist het niet zeker. Het stuk met dat boek heeft geen vervolg gekregen dus heb in mijn droom niet hoeven uitleggen waar het boek zich afspeelde. Wel was het zo dat ik wanneer ik binnen 2 dagen de stad niet wist dat ik dan weer in de circel moest gaan zitten met zo'n ding om mijn hoofd.

Vervolgens weg gegaan van die plek waar je in een circel moest verbranden. Toen kwam ik op een groot plein terecht waar een metalen reus stond met grote hamer die steeds met de hamer naar beneden sloeg om mensen te verpletteren. Ben toen die hamer gaan ontwijken en kwam ergens bij Chinese vrouwen uit die een lange baan hadden aangelegd wat ook een spel was. Ik moest 100 meter sprinten op die baan terwijl er op hoog tempo messen in mijn borst geworpen werden. De eerste keer van die test doen vond ik het best okey en leuk omdat ik geen pijn voelde. Daarna vroeg ik of ik een tweede keer mocht doen en toen moest ik het ineens 10 keer doen voor 2 euro met veel meer messen en tevens messen onder mijn voeten dus het was al snel minder, zeker omdat die messen nu wel pijn deden. Wilde weggaan en dat lukte niet direct, Die Chinese vrouwen hielden me daar vast maar uiteindelijk toch weten te vluchten.

Daarna weer een nieuwe droom. Ik had een bhoeddistisch centrum opgericht waar mensen konden relaxen, allemaal mensen die ik ken en kon waren daar met relaxte kussens om helemaal tot bedaren te komen. Er waren stoelen aanwezig die lekker zaten maar toen wilde ik stoelen gaan halen die lekker lagen omdat ik zitten geen goede gedachte vond bij mediteren.

Nog meer gedroomd maar het was een drukke nacht. Die droom van in die circel zitten en verbrand worden bij bewegen daar kwam ik even niet uit. Gevoelsmatig 10 minuten in die droom aanwezig geweest en toen pas mezelf wakker kunnen laten worden omdat ik geen zin meer had erin.

Kan klinken als een complete hel deze droom maar ik was redelijk lucide dus ik was een klein beetje eigen baas dus dan is de duivel binnen die droom vanzelf zwakker

Nog een kleine droom gehad over mijn overleden opa, die totaal niet gelovig was en de kerk een grote grap vond en alsnog daar begraven is geworden. Was in gesprek met een klasgenote over begraven worden en een kerkdienst, vertelde dat ik niet in de kerk wil belanden en alleen crematorium wil omdat ik niet gelovig ben zo beweerde ik in die droom. Heel gesprek gehad met die meid erover en we waren het er beiden mee eens dat een kerkdienst van het jaar toebak is.

Dus misschien wraak van de here Jezus omdat ik de kerk weigerde en zodoende de duivel met grijze baard die me in een circel zet waar je tot verbranden gedoemd bent Vanavond voor het slapen gaan bidden en dan in de hemel water drinken, of zou ik gewoon deze droom voor lief nemen en ondervinden wat de volgende action movie gaat zijn met mezelf in de hoofdrol?

Ik prefereer bidden maar zie mezelf niet zo snel op mijn knieen zitten, en daarbij is zo'n droom entertainment en misschien ook wel aantrekkelijker dan liggen op het gras tussen de engelen. Als ik een spannende film kijk dan stoomt mijn adrenaline ook door en dat is in dromen ook zo. Het is dan zo dat het meemaken van een horror scene intens is, maar waarom is een droom beleven die overkomt als nachtmerrie zwaarder dan een film waar je op de nagels bijt? En dan het lucide gedeelte. De duivel verslaan in de droom, wat wil je nog meer? Stel je voor je beland in de hel en bent sterker dan de duivel, dan is de hel de hel niet meer. Kun je daar dus ook een hemel maken en van de hel een hemel maken. Beat the devil JaH JAH, vanavond weer richting de hel en dan ga ik daar mijn hemels plekje opeisen. Never sell your soul to the devil, claim your heavenly spott there.



Lange post. Dit was mijn nacht, ben fris en monter opgestaan en heb die eerste kop koffie laten smaken. Vanvond nieuwe avonturen, hopelijk zijn het spannende en ook relaxte dromen die gevoelsmatig precies lang genoeg duren. Niet mezelf schreeuwend wakker krijsen maar zomaar actie of ontspanning omdat het leven is in pure fictie.

Als laatste nog dan maar voor de enkeling die zo'n lange post leest. Het is moeilijk om beelden uit te leggen in woorden. In de circel zitten met die hoofdband om bijvoorbeeld waarbij mensen in vlammen opgaan. Het is niet zomaar op de grond zitten geboeid aan elkaar maar alsof ik in een studio zat op tv in een soort van arena. Het leek exact te zijn uitgedacht in mijn hoofd of boven mijn hoofd om gecreerd. Een soort kermis-attractie waarbij de sterkste overwint. De laatste die overblijft mag levend naar huis binnen die attractie en daar zit je dan in een circel wachtend op de volgende die sterft en ondertussen zie je anderen verbranden en probeer je zelf zo stil mogelijk te blijven zitten terwijl de temperatuur al gigantisch stijgt als je even je teen beweeg

[ Bericht 2% gewijzigd door Topspin op 12-04-2009 20:28:24 ]
Genieten is toegestaan!!!
pi_67959374
Vannacht gedroomd dat een vriend van vroeger mij een mailtje gestuurd had dat zijn 2 jarige dochter overleden was. Hij schreef heel chaotisch en was helemaal in de war, kon amper begrijpen wat hij allemaal aan het schrijven was in die mail. Hij was in ieder geval aan het doordraaien door het overlijden van zijn dochter.

Dan nog een man die een grote herdenshond heeft waar ik een keer ruzie mee heb gehad verbaal omdat ik iets tegen hem zei dat hij die grote herder zomaar los laat lopen terwijl dat beest vaker op het punt staat om mijn aangelijnde hond aan te vallen. Die kerel met die herdershond die was de achtertuin in de fik aan het steken. Droom duurde niet lang want net toen hij begon met vuur stoken werd ik wakker.

Niet veel gedroomd dus.

Een edit is dit bericht, bericht van gisteren had niets met dromen te maken. Deze bovenstaande dromen in dit bericht zijn van 11 op 12 april.

[ Bericht 11% gewijzigd door Topspin op 13-04-2009 20:27:31 ]
Genieten is toegestaan!!!
pi_68284551
Afgelopen nacht had ik weer eens een droom vol symboliek waar ik graag jullie visie op wil lezen. Ik heb er zelf wel een idee over dat ik ook zal geven na de droombeschrijving.

Eerst heb ik opeens lang haar met grove krullen van mezelf. Het is in laagjes geknipt in een kapsel dat ik opzich niet mooi vind. Met zo'n soort mat in mijn nek. Ik bedenk dan dat het wel leuker zou staan als die mat weg was en houd dat stuk met mijn handen weg./ Dan is het meer een bobkapsel .

Daarna gaat de droom over in een andere droom. Vrij plotseling allemaal.
Ik zit in een boom en zie een vogelnestje met eieren erin. Witte eieren. Er zijn al meer eieren uitgekomen maar er zijn geen vogeltjes. Een ei is niet uitgekomen en staat op het punt om uit te komen. ik help het een handje en er komt een pluizig (ja, gelijk pluizig en niet nat) geel kuiken uit, zoals een kippekuiken. Alleen heb ik niet lang lol van de aanblik van het kuiken want naast me zit een roofvogel die ik niet zie met een spitse snavel die het kuiken doodmaakt en eerst de oogjes uitpikt. Daarna ga ik naar een volgend nesten kijk erin. Er liggen dode kuikens en eentje met uitgepikte oogjes. Die moet ik wel naar de andere wereld helpen omdat hij lijdt. In een volgend nest zijn weer witte eieren en er ligt ook een afgerukte kop van een toekan. Die is al door de roofvogels omgebracht. Er zit opeens ook een kuiken in het nest en ik hoor de ene roofvogel tegen de andere (in mijn hoofd) zeggen: ha, een oogje heb ik al. En terwijl ik kijk pikt ie zo een oogje van het kuiken eruit.
Ik kan de roofvogels niet zien maar weet wel dat ze geen kromme snavel hebben, maar een spitse. Ik kan immers wel zien hoe precies het oogje uit het kleine oogkasje gepikt wordt zonder verder bloed achter te laten. De roofvogels doen mij verder geen kwaad. Het is meer alsof ze achter mij staan zodat zij kunnen vreten wat ik zie. Ze maken mij wel het leven zuur door kapot te maken wat ik mooi vind, maar vallen mij niet aan.
Hierna word ik gelukkig wakker.

Ik heb geprobeerd te zoeken naar een wat positievere symboliek, maar ik kan niet om het idee heen dat er blijkbaar iemand een nieuw begin kapot wil maken. Iets dat pril is als een nest met eieren en kuikentjes. En blijkbaar is dat iets waar ik plezier in schep. Dat hoeft niet te betekenen dat iemand mijn (nieuwe) leven kapot wil maken, maar misschien iets of iemand waar ik om geef. Kan ook.

Iemand andere en/of betere ideeen?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_68292763
Vannacht een bizarre droom gehad. Droomde dat iedere stap, iedere beslissing die je zette je toekomst bepaalt en verandert. Dus dan zag ik gewoon opeens dat personen die er waren, verdwenen waren uit je leven (door een keuze of handeling) of dat ze dood waren.

(je weet wel, alsof je even terug in de tijd gezet wordt om de toekomst nog te kunnen bepalen)
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_68318911
Een droom dat ze me zuur in het gezicht gooiden hadden en in een zwembad gegooid hadden met bijtend materiaal. Maar ik bleef hard en daagde het bijtende materiaal uit, zo van, " kom maar op, verbrand mijn gezicht en lichaam maar helemaal, ik geef geen fuck erom". Daarna moesten een stuk of 20 anderen ook in dat zwembad springen met dat bijtende spul omdat ik weigerde dood te gaan. Uiteindelijk zijn al die 20 anderen verbrand door het materiaal en ben ik uit het zwembad gestapt om naar huis te gaan.
Genieten is toegestaan!!!
pi_68328865
Normaal ben ik niet zo van het dromen analyseren of er iets mee doen, maar dit vond ik toch wel apart. Vorige week had ik een droom over een onbekende vrouw. Ik weet niet precies meer hoe ze eruit zag en er gebeurde verder ook niet zoveel volgens mij, maar om de een of andere reden was het wel mijn ideale vrouw die ook van mij hield. Het aparte was, ik kreeg heel duidelijk een naam door: Kalle. Toen ik wakker werd zocht ik gelijk pen en papier om dat op te schrijven.

Ik kan me niet herinneren dat ik die naam ooit (bewust) gehoord of gelezen heb (ik wist niet eens of het echt een naam was) en ook google gaf me zo even niet een link waar ik die naam logisch van gehoord zou kunnen hebben. (Zweedse naam voor Donald Duck schijnt het ook te bevatten? ) Het blijkt vooral een scandinavische jongensnaam te zijn (variant van Karel), maar het kan ook een meisjesnaam zijn en een achternaam. Het blijkt ook synoniem te zijn voor bruid, hoer of meisje. http://synoniemen.net/index.php?zoekterm=kalle

Dus.. wat moet ik er mee? Op zoek gaan naar een vrouwelijke Kalle? Kent hier iemand er een? Of komt Kalle meer voor dan ik dacht en ben ik het gewoon vergeten? Of is het laatst ergens in het nieuws of iets geweest bijvoorbeeld?
pi_68613406
Vannacht droomde ik dat de ex van een vriendinnetje van mij ontzettend boos op mij was. Hij bleef voor mijn deur wachten, ramde de deur en bedacht allerlei nare listen om zijn boosheid op mij af te reageren. Zijn gezicht staat de gehele droom op mijn netvlies gebrand.

Op een gegeven moment had hij zelfs een vriend met een vuurwapen dat hij op mij richtte. Ik was niet eens zo heel erg bang tbh. Maar wat een wacko

Dat was het wel. De rest van de nacht geheel normaal gedroomd
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_68854060
Ik droomde vannacht dat ik op de tribune bij Ajax zat, en naast mij zat Peter R. de Vries. Gingen we vervolgens de hele wedstrijd bespreken Nadat Ajax-keeper Vermeer een blunder maakte, werd ik wakker.
pi_69003295
BBC Horizon heeft een interessante aflevering gemaakt over dromen. Het laatste deel vind ik het leukst want het gaat over Lucid Dreaming:

"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_69108117
Paz geleden een lucide droom gehad waarbij ik richting een oude liefde ging al zwevend. Ik zag haar op grote afstand staan en vloog naar haar toe. Nog meer gedroomd lucide over een eigen bedrijf opzetten maar dat waren mindere dromen te noemen. Dat eigen bedrijf opzetten gaat altijd in concurrentie met anderen en dan is het een strijd binnen de droom ook dus dat zie ik liever niet gebeuren.
Genieten is toegestaan!!!
pi_69112973
Kheb vannacht een hele mooie droom gehad. De mooiste sinds tijden. En normaal gesproken zou ik hem vertellen, maar deze houd ik voor mezelf. Kan alleen maar zeggen dat ik wakker werd en me heel rustig en vredig voelde. En het was een droom met pure liefde van mijn mama En dat maakte de droom zo mooi.
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_69641596
Ik droom steeds over telefoons. Vannacht had ik een juwelenkistje een telefoon gevonden.
Weet niet wat ik er van moet denken.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 20:31:15 #175
230727 sjoep
a new day!
pi_69645286
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 18:50 schreef formerjellybean het volgende:
Ik droom steeds over telefoons. Vannacht had ik een juwelenkistje een telefoon gevonden.
Weet niet wat ik er van moet denken.
Een telefoon is een communicatie-instrument. Op zich een heel sterk droomsymbool.
Vind je alleen telefoons? Of probeer je mensen te bellen? Zie je een telefoonnummer?
-oOo~°*°~oOo "The only real valuable thing is intuition." Albert Einstein. -oOo~°*°~oOo
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')