abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57187021
''Waarom word Marokko.nl gesubsidieerd door ons belastinggeld?''
quote:

http://www.nu.nl/news/139(...)over_militairen.html

DEN HAAG - De website www.marokko.nl heeft beledigende opmerkingen over twee gesneuvelde Nederlandse militairen verwijderd zodra de site deze in de gaten kreeg. Dat schrijft minister Ronald Plasterk van Media woensdag aan de Tweede Kamer.

Naar aanleiding van de beledigingen vroeg de PVV aan Plasterk of de website subsidie van de overheid ontvangt. Volgens Plasterk kreeg de site vier jaar geleden een startsubsidie van ruim 18.000 euro.

Begin vorig jaar ontving de site verder een eenmalige subsidie van 138.000 euro voor het opzetten van een nieuwssite.

Ik vind het persoonlijk wel erg vreemd dat een website zoals marokko.nl zomaar geld toe krijgt geworpen door het ministerie om zo een site in stand te houden. Dat dan nog maar te zwijgen over het enorma bedrag van meer dan een ton dat is gesubsidieerd.
Als ik een pro-nederland community site begin in Marokko verwacht ik geen geld van de Marrokaanse staat om een ton te krijgen voor het opzetten van z'on site.

Als Marokko.nl zoveel geld krijgt, waarom krijgt Fok dan niet zoveel geld om fok te onderhouden en uit te breiden? Misschien omdat het niet Islamitisch is?

Iniedergeval vind ik dit wel een vreemde gang van zaken.
  woensdag 5 maart 2008 @ 23:33:49 #2
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_57187256
Niet zomaar, er zijn zoveel clubs met websites die subsidie krijgen

Kap nou een met dat hersenloze!
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_57187269
Alleen sites die van de overheid zijn zouden gesubsidieerd moeten worden.

Wat je beheert kan je controleren/sturen.
  woensdag 5 maart 2008 @ 23:37:06 #4
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_57187357
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 23:34 schreef OldJeller het volgende:
Alleen sites die van de overheid zijn zouden gesubsidieerd moeten worden.

Wat je beheert kan je controleren/sturen.
Waarom?
  woensdag 5 maart 2008 @ 23:37:51 #5
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_57187377
Wat een geld. Daar kan je heel wat websites mee draaien.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_57187616
veel geld voor een irritante website te draaien...
pi_57187746
Daar is toch al een hele rel over geweest geloof ik?
bye
  Donald Duck held woensdag 5 maart 2008 @ 23:53:12 #8
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_57187769
Fok moet ook subsidie. Kan danny eindelijk z'n hummer kopen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_57187997
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 23:37 schreef DaBuzzzzz het volgende:

[..]

Waarom?
Als je graag een site wilt hebben, betaal je er ook voor.
Waarom financieren van belastinggelden? Als het echt draagvlak heeft dan kan je het echt wel realiseren.
Wat financiën betreft; een site kost een paar tientjes. Ga schoenen poetsen als je het anders niet kan betalen.
  donderdag 6 maart 2008 @ 00:43:42 #10
69621 DeRCT14
Wat wordt hier verzwegen?!
pi_57188724
DEN HAAG - De website www.marokko.nl heeft beledigende opmerkingen over twee gesneuvelde Nederlandse militairen verwijderd zodra de site deze in de gaten kreeg.

wat is hier opvallend? het is een internetforum zoals er duizenden zijn, er worden over de hele wereld wel tientallen topics weggehaalld op soortgelijke fora.

leg me uit wat het probleem is.
smoking isn't that great but it helps to take a break from people like you
pi_57188946
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 00:43 schreef DeRCT14 het volgende:
Geert Wilders
Free people own guns! Slaves do not!
pi_57189224
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 00:01 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Als je graag een site wilt hebben, betaal je er ook voor.
Waarom financieren van belastinggelden? Als het echt draagvlak heeft dan kan je het echt wel realiseren.
Wat financiën betreft; een site kost een paar tientjes. Ga schoenen poetsen als je het anders niet kan betalen.
Een site als marokko.nl niet hoor Daar gaat wel wat meer geld inzitten door de hoge drukte. Al is het natuurlijk wel belachelijk dat ze subsidie krijgen
"Reality is an illusion created by a lack of alcohol."
pi_57189252
Stuur Fleur Agema erop af! De dapp're subsidiejager van de PVV
know'm sayin?
word? word.
pi_57189317
Vermoedelijk omdat de beheerder (volgens mij http://www.marokkomedia.nl/) subsidie heeft aangevraagd van een ministerie voor een bepaald project. En de doelstellingen van dat project komen vast overeen met een project van de overheid.
pi_57189807
Een internetforum runnen kan je makkelijk financieren door een paar advertenties. Dus subsidie niet nodig, maar wel weer 'leuk' dat je precies de allochtonen website eruitkiest uit alle gesubsidieerde sites, om zulke uitgaven van de overheid te bekritiseren...
  donderdag 6 maart 2008 @ 07:40:15 #16
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_57190054
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 01:02 schreef Vampier het volgende:

[..]

Geert Wilders
Zit wat in.
  donderdag 6 maart 2008 @ 10:04:55 #17
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_57191756
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 23:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Fok moet ook subsidie. Kan danny eindelijk z'n hummer kopen
Tsja een ton subsidie voor een forum. Dat geld moet ergens heen. Heeft iemand een mooi winstje gemaakt.

[ Bericht 4% gewijzigd door BlaZ op 06-03-2008 10:17:09 ]
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_57192864
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 10:04 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Tsja een ton subsidie voor een forum. Dat geld moet ergens heen. Heeft iemand een mooi winstje gemaakt.
flinke switches, zeg 8 servers + huur serverruimte, en je komt al een aardig stuk.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_57203583
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 01:32 schreef Dzy het volgende:

[..]

Een site als marokko.nl niet hoor Daar gaat wel wat meer geld inzitten door de hoge drukte. Al is het natuurlijk wel belachelijk dat ze subsidie krijgen
Geloof ik wel, maar dan kunnen ze het doen net zoals FOK!
Als je groter wordt, meer pageviews hebt, zijn adverteerders geïnteresseerd. Daar kan je dan je geld voor uitbreiding van de site vandaan halen.
  donderdag 6 maart 2008 @ 20:02:25 #20
169335 Cypress_Hill
Back again motherfuckers
pi_57204545
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 00:43 schreef DeRCT14 het volgende:
DEN HAAG - De website www.marokko.nl heeft beledigende opmerkingen over twee gesneuvelde Nederlandse militairen verwijderd zodra de site deze in de gaten kreeg.

wat is hier opvallend? het is een internetforum zoals er duizenden zijn, er worden over de hele wereld wel tientallen topics weggehaalld op soortgelijke fora.

Waarschijnlijk dus omdat het gesubsidieerd wordt door de overheid.
"Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop
  donderdag 6 maart 2008 @ 20:05:35 #21
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_57204635
Houdt ze wel lekker van de straat!
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_57208841
Omdat NL een land vol naieve dwazen is.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_57211677
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 22:30 schreef StefanP het volgende:
Omdat NL een land vol naieve dwazen is.
zei de man uit Texas
Free people own guns! Slaves do not!
pi_57211881
om die arme jonge mensen die hier zijn geboren te steunen zodat ze meer inzicht in onze maarschappij krijgen. je weet wel. schelden op Nederland, waar krijg ik mijn uitkering, en vooral niet aanpassen, die mensen zijn in geen een wereld thuis. ik heb medelijden met het tuig wat er post , maar er zijn er ook bij die t goed d oen.
De Puta Madre
  vrijdag 7 maart 2008 @ 00:36:30 #25
94510 BillGates
Me postcount!
pi_57212312
even voor de goede orde: het forumgedeelte van marokko.nl is NIET gesubsidieerd.
Ze hebben destijds subsidie gekregen voor integratieprojecten etc. En integratie is iets wat we alleen maar kunnen toejuichen toch?
Op zich is marokko.nl daar best in geslaagd, alle nationaliteiten komen daar bij elkaar en discussieren ook echt.

in tegenstelling tot de politiek correcte white trash die hier op fok rondhangt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')