pi_64423866
Ja.
Op donderdag 4 december 2008 10:27 schreef Birra het volgende:
Behalve dan dat ik hem origineel heb en dat mijn Xbox niet is omgebouwd, zoals je moeder. :').
pi_64424066
quote:
Op zondag 28 december 2008 11:12 schreef IkkuhNL het volgende:
Ja.
Dan gok ik zomaar dat je verbonden zit met een Linksys apparaat. Moet je ff googlen op het typenummer van je router. Er zijn een paar types die problemen geven bij de PS3
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
pi_64424130
quote:
Op zondag 28 december 2008 11:25 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Dan gok ik zomaar dat je verbonden zit met een Linksys apparaat. Moet je ff googlen op het typenummer van je router. Er zijn een paar types die problemen geven bij de PS3
OKe Alvast bedankt
Op donderdag 4 december 2008 10:27 schreef Birra het volgende:
Behalve dan dat ik hem origineel heb en dat mijn Xbox niet is omgebouwd, zoals je moeder. :').
  maandag 29 december 2008 @ 14:58:16 #104
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_64465492
En dan hierbij het antwoord van Sony:

Geachte klant,

Hierbij willen wij uw recente RMA aanvraag voor het terugsturen van uw defecte PS PlayStation 3 model nummer: PS3 60GB Black ..... bevestigen. U kunt uw product onder RMA nummer ...... terugzenden.

Gelieve enkel de volgende componenten op te sturen, die ook op de RMA pagina vermeld stonden toen u de aanvraag indiende:
- PS3 Console
- PS3 Harde Schijf

U dient de zending binnen 30 dagen op te sturen na de aanvraag bij SCE Benelux. Gelieve de retour label te gebruiken die u per email van onze Post Partner toegezonden krijgt na uw aanvraag.

De volgende toebehoren moeten in het pakket in zitten:
-Kopie van aankoopbewijs, of een bankafschrift waarop de aankoopdatum van het product staat
-Kopie van deze email bevestiging
-De bijbehorende componenten die te samen met het type product moeten worden opgestuurd.

Het garantielabel dient intact en onbeschadigd te zijn. Zodra het product ontvangen is, wordt de garantielabel gecontroleerd en in het geval dat deze niet intact en onbeschadigd is dan zult u de kosten dienen te betalen van de vervangende eenheid(heden) en deze moet eerst betaald worden voordat deze verzonden wordt

Zodra wij uw vervangende eenheid(heden) hebben ontvangen, wordt uw bestelling verwerkt en verzonden.

Het SCE RMA Support Center dankt u voor de gelegenheid om u te helpen en hoopt dat wij u op een goede manier hebben kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Wat ik wel telefonisch te horen heb gekregen is dat ik dus een vervangende gereviseerde PS3 60gb krijg. De onderdelen die Sony de afgeopen tijd heeft vervangen zijn de onderdelen waar problemen mee waren (dus in mijn geval niet alleen de laser) De garantie die er dan weer op staat is 3 maanden. Weet niet of dit voldoende is maar ik denk dat ik er genoegen mee moet nemen?
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
pi_64569483
R.I.P. de mijne

en die heb ik al n keertje opengemaakt omdat ik vogeltjes heb en die zijn iets stoffiger dan gewoon een kat. Bij mn ps2 ging dat prima, openmaken, schoonmaken..huppetee en ging weer n paar maanden als een zonnetje. Deze ps3 ging "dacht ik" ook beter toen ik de lens had schoongemaakt. Na een firmware update begon ie steeds minder te presteren, en moest ik spelletjes steeds vaker "erin en eruit" doen voor ie berhaubt doorkreeg wat voor moeite ik aan het doen was. Nu is t dus officieel, hij is dood.
Veel mensen denken dat het aan de lens ligt, als dat zo is koop ik een nieuwe en plak ik m dr zelf wel in. T rare is, is dat het bij mij na een firmware update bergafwaards ging...zou het wel aan de lens liggen dan? of is het gewoon domme pech
pi_64574267
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:39 schreef muisje-eliza het volgende:
R.I.P. de mijne

en die heb ik al n keertje opengemaakt omdat ik vogeltjes heb en die zijn iets stoffiger dan gewoon een kat. Bij mn ps2 ging dat prima, openmaken, schoonmaken..huppetee en ging weer n paar maanden als een zonnetje. Deze ps3 ging "dacht ik" ook beter toen ik de lens had schoongemaakt. Na een firmware update begon ie steeds minder te presteren, en moest ik spelletjes steeds vaker "erin en eruit" doen voor ie berhaubt doorkreeg wat voor moeite ik aan het doen was. Nu is t dus officieel, hij is dood.
Veel mensen denken dat het aan de lens ligt, als dat zo is koop ik een nieuwe en plak ik m dr zelf wel in. T rare is, is dat het bij mij na een firmware update bergafwaards ging...zou het wel aan de lens liggen dan? of is het gewoon domme pech
Nee, je bent gewoon een prutser. Als hij je disks niet wil lezen zal het inderdaad wel iets met je bluray speler te maken hebben, en het lijkt mij sterk dat een firmware update daar de oorzaak van is.
PSN: Cidolfas
  vrijdag 2 januari 2009 @ 13:04:29 #107
92262 SuperFruitig
waka waka waka
pi_64575516
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:39 schreef muisje-eliza het volgende:
R.I.P. de mijne

en die heb ik al n keertje opengemaakt
daar ging het fout
waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka
pi_64665694
tuurlijk nou geweldig advies maar hij doet het weer
Zelf gemaakt
  maandag 5 januari 2009 @ 00:26:09 #109
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_64672565
quote:
Op zondag 4 januari 2009 21:48 schreef muisje-eliza het volgende:
tuurlijk nou geweldig advies maar hij doet het weer
Zelf gemaakt
Wat was er aan de hand en wat heb je gedaan?
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_64676636
quote:
Op maandag 5 januari 2009 00:26 schreef Fallen het volgende:

[..]

Wat was er aan de hand en wat heb je gedaan?

nou tot nu toe geven ze advies alleen het bovenlensje schoon te maken wat bij sommige mensen helpt, we hebben m helemaal itelkaar gepulkt en de lens ook an de onderkant schoongemaakt...et voilla
  maandag 5 januari 2009 @ 12:40:09 #111
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_64682046
Maar wel einde garantie dan he, of was die periode al verstreken?
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
pi_64702522
quote:
Op maandag 5 januari 2009 12:40 schreef lekzzz het volgende:
Maar wel einde garantie dan he, of was die periode al verstreken?
die was al voorbij
pi_66058339
Hallo.

Na een middagje Call Of Duty 4 te hebben gespeeld zette ik het spel op pauze. 5 minuten later wil ik het spel hervatten maar heb hierbij geen geluid meer. Ik dacht bij mezelf dat zou zichzelf wel weer herstellen, maar na een kwartiertje had ik er al een aardig hard hoofd in. Ik besloot mijn PS3 overnieuw op te starten maar ook daar deed ie vrij moeilijk in, het leek alsof hij vastliep. Toen drukte ik hem handmatig uit en hoorde de 2 piepjes wel als je afsluit, maar de lichtjes bleven aan en de blauwe indicator bleef knipperen. Toen heb ik hem maar helemaal afgesloten en de knop achter ingedrukt en weer aangedaan. Eenmaal de PS3 overnieuw opgestart te hebben en Call Of Duty er weer in gedaan te hebben zag ik alleen het icoontje rechtsboven in het scherm dat aangeeft dat hij bezig is, alleen het spel starte hij niet op. Ik haalde de disc eruit en stopte er PES 2008 in maar ook die las hij op een of andere manier niet.

Inmiddels leest mijn PS3 dus ook geen disc's meer, na honderden keren geformatteerd te hebben en overnieuw te hebben opgestart, hij leest nog steeds niets ! Is mijn lens kapot ?

Fleur.
pi_66058454
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 17:18 schreef fleurzter het volgende:
Toen heb ik hem maar helemaal afgesloten en de knop achter ingedrukt en weer aangedaan.
Dat wordt opsturen dus
pi_66100088
Bagger verwijderd. Dit topic gaat over defecte PS3's, dus laten we het daar ook bij houden
En voor iedereen die erom liep te vragen: laat ons maar bepalen of een slotje op z'n plaats is, daar zijn we voor Als je hier toch je mening over wil uiten, dan graag via een topicreport (gele driehoekje met uitroepteken).

[ Bericht 23% gewijzigd door Bart op 15-02-2009 22:08:19 ]
I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_66101523
nadat die van mij bij elke schoonmaakbeurt minder lang goed bleef, en op een gegeven moment gewoon echt dood was, heb ik een blu-ray lens online besteld voor 5 tientjes. en hij loopt weer als een zonnetje

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')