abonnement Unibet Coolblue
pi_57144687
Topic for facts, speculations and general chat with our foreign friend(s), preferably in English and Dutch

Natalee Holloway (in the rebound)
Natalee Holloway (in the rebound) #1
Natalee Holloway (in the rebound)#2
Natalee Holloway (in the rebound) #3
Natalee Holloway (in the rebound) #4
Natalee Holloway (in the rebound) #5
Natalee Holloway (in the rebound) #6
Natalee Holloway (in the rebound) #7
Natalee Holloway (in the rebound) #8
Natalee Holloway (in the rebound) #9
Natalee Holloway (in the rebound) #10
Natalee Holloway (in the rebound) #11


Andere topics die interessant zijn:
Shango's raadsel
De man in de schaduw: Steve Gregory Croes
Peter's reactie op kritische reacties na uitzending
http://www.hollowaycase.com/
http://www.netwerk.tv/arc(...)aak_Holloway%22.html

Buitenland:
Scared Monkeys:: http://www.scaredmonkeys.net/index.
http://arubadirtypolice.blogspot.com/

Schijnt ook een leuke site te zijn, er wordt in de voorgaande topics veel naar verwezen iig:
Refugees Unleashed
http://www.refugeesunleashed.net/forum-8.html

Natalee Holloway zaak in de archieven:
Riehlworldview
Scrux

[ Bericht 1% gewijzigd door johan555 op 04-03-2008 10:52:33 ]
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_57144724
nummer 12 alweer pffft !
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_57145181
In an Internet chat shortly after the May 30, 2005, disappearance of Natalee Holloway on Aruba, one of the three main suspects in the case said the Alabama teenager was dead, the island's chief public prosecutor told on Thursday.


Natalee Holloway disappeared while on vacation in Aruba with classmates in 2005.

1 of 2 The chat, retrieved from a computer hard disk, was among new evidence prosecutors used to justify re-arresting the three in November, Hans Mos said.

New technology that was not available to authorities in 2005 was utilized to find that chat and more between two of the three suspects as well as others, he said.

Judges, however, ruled the new evidence was not enough to keep the suspects -- Joran van der Sloot and brothers Deepak and Satish Kalpoe -- behind bars. Mos' office said Tuesday they will not prosecute the three in Holloway's disappearance.

But his office also said the case is not closed, rather that it has now entered "a new phase" with four Aruba detectives still working on it, looking for new evidence.
In the chat one of the suspects said, "The fact that she's dead is not good," referring to Holloway.

Other chats occurring before May 30 were also found, in which the suspects discussed "picking up American girls and what they plan to do with them," Mos said. Such chats gave authorities an idea of how the suspects operated, he said.
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_57145384
U vroeg wat mij theorie is. Ik heb een nogal lange theorie maar zal het kort houden.
Ik denk dat er de nacht van 29 op 30 mei bepaalde dingen zijn gebeurd.
Geen idee wat precies, maar vindt waar veel mensen over praten over de zogehete bekentenis van Joran van der Sloot, zeker geen officiel betekentenis te noemen.
Oke wanneer het OM op Aruba deze bekentenis officiel neemt kan men proberen alle gangen, wat betreft wat er volgens de bekentenis is gezegt, kan proberen deze gangen te traceren.
Wanneer het OM op Aruba, deze gangen niet kan traceren kan men niet spreken over een (officiele) bekentenis.
Vond door alle ophef wat er onder meer door Peter r. de Vries gemaakt werd. Waarna de uitzending er strafpleisters hun rechtskennis hebben uitgesproken. Waaronder vond ik raadsvrouw meester mevrouw Benedicte Ficq en raadman meester meneer Gerard Spong zeer sterk over de zogehete bekentenis.

Hoop hierbij u voldoen te hebben geinformeerd over mij korte theorie.
pi_57147440
The story continues?

Volgens RU zend Telearuba as donderdag de volledige opname uit van Patrick v/d Eem gemaakt op Aruba recent.

Wat is zo bijzonder aan de opnames?
Telearuba (een lokale tvzender) heeft een programma genaamd: 'A day in the Life' waarin
ze Patrick vd Eem hebben geinterviewd, toen dat klaar was ging de tvzender hun spullen opruimen
echter ... camera2 bleef ongemerkt doordraaien en opnemen terwijl Patrick verder aan het praten was
met Poentje Castro (de presentator van het programma).
Patrick had niet door dat er nog een camera aan het opnemen was al die tijd (camera2)

Het 1e deel van deze opname is uitgezonden door Telearuba afgelopen zondag 2 maart 2008.
Deel van deze uitzending is terug te vinden op Youtube.
Klikkerdeklik
Wat Patrick precies gezegd heeft tegen Poentje is niet te verstaan daar dit in papiamento was.

Volgens RU heeft Patrick het over drugsaangelegenheden gehad, dat hij zelf (Patrick dus) wel
terdege met drugshandel in Aruba iets te maken heeft.
Maar ook dat de hele uitzending van PeterR complete fake was!
Misschien dat as donderdag na de volledige opnames meer duidelijk word?
Ik heb via RU ook vernomen dat de volledige opnames aan het OM van Aruba worden gegeven
voor onderzoek.

Okay, ga ik even verder met deze conspiracy theorie...

Rosite vond een hyves site gisteren waarin het audiogedeelte van de uitzending en de 'confessions'
van Joran van de PeterR uitzending door ene Erik volledig geanalyseerd zijn.
Deze Erik heeft met speciale apparatuur ontzettend veel 'knipjes' (stukjes weggeknipt en erbij geplakt)
in het audiogedeelte gevonden, ook vond Erik de nodige 'cuts' (geknipte en later aan elkaar geplakte
stukjes) in het videogedeelte gevonden van de uitzending.
Hier vind je zijn blog erover: klikkerdeklik!

BwennieBren liet ons gisteren in deel 11 een inschrijving zien van de KvK Aruba
dat de oudere broer van Patrick vd Eem, Perry Innes van der Eem een watersportbedrijf
had op Aruba (boten) vlakbij het Marriothotel


Aruba is niet zo heel groot, iedereen kent elkaar daar wel, het zou dus eerder vreemd zijn
als Joran en Perry vd Eem elkaar niet hadden gekend mi.

Via diezelfde hyves site las ik dat Patrick zijn huis in Nederland op 15 minuten afstand ligt
van Arnhem waar Joran woont..
Ik copy/past even vanaf die site:

"Als woning in Nederland heeft Patrick van der Eem een bungalow in het 700 hectare grote recreatiegebied Rhederlaag in Lathum (gemeente Zevenaar). Op een 25 hectare groot schiereiland in het Rhedermeer ligt het bungalow- en villapark Riverparc met 350 recreatiewoningen. Het ligt op 15 autominuten van Arnhem, officieel de woonplaats van Joran van der Sloot".
(bron: http://nathaleeholloway.hyves.nl )

Na de uitzending van PeterR is het diverse mensen ook opgevallen dat Patrick Joran soms
antwoorden in Joran's mond legde zoals:
"Met een boot?"
Ook ergens in deze uitzending had Joran het over een 'oudere man' ?
(Perry Ennis van der Eem was in mei / juni 2005 33 jaar oud...)

Feiten in deze zijn:
- De toen 33 jarige Perry Ennis van der Eem had een watersportbedrijf met boten op Aruba,
vlakbij het Marriothotel ten tijde van de verdwijning van Natalee
(ik kan niet helpen dat bij mij heel even de bizarre gedachten opkomt of het 'misschien'
Perry was die de geheimzinninge 'bootman' is?)
- Het huis / woonadres van Patrick van der Eem in Nederland is op 15 minuten afstand
van Arnhem waar Joran officieel woont.
(Dit zou natuurlijk allemaal ook gewoon toevalligheden kunnen zijn)
- Telearuba beweert dat Patrick het niet door had dat er er een camera bleef opnemen
(camera2) terwijl de crew bezig was alle overige apparatuur in te pakken, toen hij
nog even doorkletste met Poentje.

Onduidelijk is m.i.:
- Heeft Patrick echt in papiamento gezegd tegen Poentje dat hijzelf betrokken is
bij de drugshandel in Aruba?
- Heeft Patrick echt in papiamento gezegd tegen Poentje dat de uitzending van PeterR
volledig fake was?
(ik hoop dat er in deze z.s.m. goede vertalingen komen van deze uitzending die in papiamento was)

Ik wil in deze post niets suggeren over hoe of wat, ik weet net zo min de echte antwoorden
als jullie.
Waarschijnlijk zag ik even in deze gedachtenkronkel van mij een link tussen Joran en Patrick
die gebaseert is op toevalligheden.

[ Bericht 0% gewijzigd door abcd-tje op 04-03-2008 12:55:12 ]
0101101011101011101011010101011101
pi_57148989
Van der Sloot, vasthoudend jurist met principes

Maandag 27 juni 2005 - Jurist Paul van der Sloot, die op Aruba vast zat in de zaak Natalee Holloway, is hier vooral bekend van de 20-jarige strijd om de rondweg om Boxtel.

Paul van der Sloot is weliswaar lid van een brassband die met carnaval uit zijn dak gaat, maar op Aruba staat hij vooral bekend als de serieuze jurist die de rechtsbeginselen altijd en overal op nummer één heeft staan. Het ongeloof op Aruba over zijn arrestatie voor betrokkenheid bij de verdwijning van Natalee Holloway is daarom groot.
De gemeente Boxtel maakte eerder kennis met zijn vasthoudendheid en gedegen manier van werken. Paul van der Sloot vocht twintig jaar lang (van 1973 tot 1993) met buurtbewoners tegen de aanleg van een zuidelijke rondweg, waarvan het tracé deels moest lopen over grond van de familie Van der Sloot.
Raad van State

Hij rekende bij de Raad van State af met Boxtelse ambtenaren en bestuurders die rammelende bestemmingsplannen hadden geproduceerd. De rondweg kwam uiteindelijk niet door het landschappelijk waardevol gebied, maar een stukje zuidelijker naast een spoorweg, het Duits Lijntje, te liggen.
In zijn geboorteplaats Boxtel was veel kritiek op de acties van Van der Sloot, want zolang de rondweg er niet was vielen er in de bebouwde kom regelmatig verkeersdoden door het vele vrachtverkeer. Hij werd gezien als een querulant die met een hetze tegen een weg op zijn land de levens van de Boxtelse schooljeugd in gevaar bracht. Die kritiek heeft hem pijn gedaan, vertelde hij later.
Tilburg
De juridische scholing kreeg Van der Sloot (53) op de Universiteit van Tilburg waar hij in de jaren zeventig studeerde en medeoprichter was van zowel de Juridische Faculteitsvereniging Tilburg als het faculteitsblad ‘Nondejure’.
Het lag in de lijn der verwachting dat hij na zijn studie niet in dienst van de overheid trad, maar burgers bijstond die een conflict hadden met die overheid. Dat was in Arnhem, waar hij zijn vrouw Anita (lerares kunstzinnige vorming) leerde kennen en waar Joran en Valentijn, twee van de drie zonen, werden geboren.
Nieuwe baan

In 1991 vond Paul van het Sloot het tijd worden voor een nieuwe baan en vond die op Aruba waar hij voor vijf jaar werd aangesteld als jurist bij de Arubaanse regering. Eerst als landsadvocaat, maar zijn beroepshouding werd door de ministers niet altijd op prijs gesteld. „Ik probeerde altijd eerst een compromis te bereiken. Van procederen wordt vaak niemand wijzer. Als de overheid iets verkeerd heeft gedaan, geef ik dat gewoon toe. Je moet de feiten nooit anders voorstellen dan ze zijn. Ik ben ervan overtuigd dat dit op den duur ook de beste resultaten geeft“, aldus Van der Sloot in een interview tien jaar geleden in het Brabants Dagblad. Hij wisselde van baan: de regering liet hem voortaan contracten opstellen.
Even overwoog het gezin Van der Sloot om terug te komen nar Nederland, maar de kleinschaligheid van Aruba beviel uitstekend en er bleken genoeg mogelijkheden om carrière te maken. Hij werd kabinetschef bij het openbaar ministerie en geeft nu nog colleges bestuursrecht aan de plaatselijke universiteit.
Rechter
Twee jaar geleden kreeg Van der Sloot de kans om rechter te worden. Met zijn achtergrond betekent dat een opleiding van drie jaar. In het kader van de opleiding werd hij benoemd tot plaatsvervangend rechter bij het Antilliaanse gerechtshof. De stage van een jaar in Nederland heeft hij onlangs afgerond. Een rechtszaak heeft Van der Sloot nog niet gedaan.
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_57152326
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 10:49 schreef Dushi_girl540 het volgende:
U vroeg wat mij theorie is. Ik heb een nogal lange theorie maar zal het kort houden.
Ik denk dat er de nacht van 29 op 30 mei bepaalde dingen zijn gebeurd.
Geen idee wat precies, maar vindt waar veel mensen over praten over de zogehete bekentenis van Joran van der Sloot, zeker geen officiel betekentenis te noemen.
Oke wanneer het OM op Aruba deze bekentenis officiel neemt kan men proberen alle gangen, wat betreft wat er volgens de bekentenis is gezegt, kan proberen deze gangen te traceren.
Wanneer het OM op Aruba, deze gangen niet kan traceren kan men niet spreken over een (officiele) bekentenis.
Vond door alle ophef wat er onder meer door Peter r. de Vries gemaakt werd. Waarna de uitzending er strafpleisters hun rechtskennis hebben uitgesproken. Waaronder vond ik raadsvrouw meester mevrouw Benedicte Ficq en raadman meester meneer Gerard Spong zeer sterk over de zogehete bekentenis.

Hoop hierbij u voldoen te hebben geinformeerd over mij korte theorie.
dat is geen theorie , als we weten hoe het zich heeft afgespeelt hoeven wij gewen theorie meer op te hangen dan spreken de feiten voor zich !!!

een theorie is een verhaal en daar ga je feiten bij zoeken die kloppen , of je gaat een gesprek aan wat andere er van denken. wij hoeven hier niemand in de nor te zetten dus officeel bewijs en of het in de rechtbank gebruikt mag of kan worden dat maakt eigenlijk geen biet uit.
pi_57152483
Renee Gielen, correspondente van EenVandaag op Curaçao krijgt er in Hilversum in ieder geval niet het geld voor los gepeuterd.
Om verder nog iets te produceren voor een vandaag
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_57152957
NOVA doet een 3-delige serie over corruptie op de antillen/aruba.

gister over snoepreisjes van nederlandse ambtenaren naar de antillen.
en over corruptie op st. maarten.

Ank Bijleveld, staatssecretaris van koninkrijksrelaties, deed een poging er een draai aan te geven.
niet overtuigend imo.

http://www.novatv.nl/link.cfm?table=Reportage&key=rep_id&keyval=5853

vrijdag/zaterdag de volgende delen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Caesu op 04-03-2008 17:19:44 ]
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_57153018
ja om de dag vertrekt er een delegatie
180 per jaar
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 17:19:34 #11
82368 abcd-tje
I Wish ...
pi_57153068
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 16:36 schreef duikkie het volgende:

[..]

dat is geen theorie , als we weten hoe het zich heeft afgespeelt hoeven wij gewen theorie meer op te hangen dan spreken de feiten voor zich !!!

een theorie is een verhaal en daar ga je feiten bij zoeken die kloppen , of je gaat een gesprek aan wat andere er van denken. wij hoeven hier niemand in de nor te zetten dus officeel bewijs en of het in de rechtbank gebruikt mag of kan worden dat maakt eigenlijk geen biet uit.
Wij zijn allemaal op zoek naar 'datgene' wat mogelijk gebeurt kan zijn duikkie.
De een denkt dit bewijs daarvoor te hebben, de ander denkt het bewijs daarvoor te hebben gevonden.
Echter wij proberen met onze 'denkwijze' met onze 'bewijzen' de ander om een mening te verzoeken
of 'wij / ik (in het algemeen) ' in de goede richting 'misschien' te kunnen denken......

De zaak Natalee Holloway ligt, helaas, zo gecompliceerd in elkaar, dat eigenlijk 'alle opties'
over wat er gebeurt kan zijn, aan alle kanten nog open liggen...
Niemand die echt nog kan vertellen wat er echt gebeurt is (ook zelfs Joran niet m.i.)

Wat wij proberen op dit forum, is niet ons gelijk te halen (hoewel er posters waren die
dit probeerde), maar de zaak aan alle kanten zoveel mogelijk objectief te bekijken
(dus echt vanuit alle kanten).
Waarin de 'ene kant' een bewijs levert, en een 'andere' kant een ander bewijs levert.

Echter wat er echt gebeurt zou zijn, daarvoor tast iedere poster op dit forum, op SM en
RU, en waar dan ook! Nog volledig in het duister, niemand 99,9999999% van iedereen weet wat er gebeurt is.
(blijft 0,00000001% over, waaronder Natalee zelf, die wij niet kunnen vinden, levend of overleden
zelf over)

The truth is still out there!
Niemand die de waarheid nog weet mijns inziens.
Niemand die ook echter zijn of haar theorie aan een ander als waarheid mag bestempelen in deze,
zolang niet bekend is wat er echt gebeurt is.
(en ja, hiermee doel ik even op ene "O" uit Canada, die iedereen beledigde en namen noemde,
omdat mensen niet achter zijn theorie wilde staan....)

Verders is iedereen van harte welkom om zijn vermoeden van de Natalee zaak te vertellen,
maar met respect voor elkaar.
0101101011101011101011010101011101
pi_57153084
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 08:39 schreef dcfv het volgende:

[..]

Yep dat ging over haar....
In zijn boek vertelt ie trouwens doodleuk dat ie seks met meerdere personen te ver vindt gaan maar die avond had ie er kennelijk totaal geen problemen mee om dat aan Karen te vragen (aldus Joran in zijn verklaring)...Karen wilde geen trio dus het feest ging niet door....
Nou, ik denk dat ie zelf niet meegedaan had, als ze "ja" had gezegd. Zo'n jongen met principes is het toch wel?

[ Bericht 0% gewijzigd door nickhs op 04-03-2008 17:34:23 ]
  dinsdag 4 maart 2008 @ 17:22:35 #13
82368 abcd-tje
I Wish ...
pi_57153114
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 16:44 schreef johan555 het volgende:
Renee Gielen, correspondente van EenVandaag op Curaçao krijgt er in Hilversum in ieder geval niet het geld voor los gepeuterd.
Om verder nog iets te produceren voor een vandaag
Bron?
0101101011101011101011010101011101
pi_57153196
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 17:16 schreef johan555 het volgende:
ja om de dag vertrekt er een delegatie
180 per jaar
dat stukje over st. maarten vond ik nog wat erger eigenlijk.

een nederlandse ambtenaar ontdekt dat een gevangeniswerknemer voor 200.000 euro heeft gestolen.
vervolgens wordt die ambtenaar terug naar nederland gestuurd en niemand mag er over praten.

de politiechef van st. maarten werd ook uit z'n functie gezet een week voordat hij van z'n bed werd gelicht door een arrestatie-team. toch apart.
quote:
Oud-politiebaas Antillen gearresteerd

WILLEMSTAD - De voormalige hoofdcommissaris van politie van de Bovenwindse eilanden (St.Maarten, St.Eustatius en Saba) Derrick Holiday is dinsdagochtend lokale tijd op Sint Maarten gearresteerd. Dat heeft een bron rond het onderzoek bevestigd.

Holiday werd van zijn bed gelicht door agenten van het Recherche Samenwerkingsteam (RST). Het is nog onduidelijk waarvan hij wordt verdacht.

Holiday werd eind vorige week per direct door de Antilliaanse minister van Justitie David Dick van zijn taak ontheven.

Als reden werd gegeven dat hij de minister zou moeten bijstaan bij de overheveling van de rechtshandhavende taken van de Antillen naar Sint Maarten, het Antilliaanse eiland dat eind van dit jaar een autonoom land binnen het koninkrijk moet worden.

(ANP)
http://www.ad.nl/binnenland/article2027826.ece

benieuwd waar NOVA vrijdag/zaterdag over gaat.
ik hoop justitie op aruba.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_57153276
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 09:28 schreef Dushi_girl540 het volgende:
Hi guys, I am new here. I am Dutch.
Wat denken jullie allemaal wat waar in niet waar is?
Welkom, Dushi -girl, alles is gelogen en wat niet gelogen is, is deels ook waar.
Doe maar gewoon in het nederlands, Observer is weg (onze troll, zoek even op Google).
Ik denk dat je een heel eind bij de waarheid komt, als je alles wat Joran zegt precies tegengesteld opvat.
Dus strand=thuis, witte Nikes zijn gekleurde gympies, de auto van Deepak is de witte Pickup van z'n vader enz. Succes!
pi_57153302
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 10:04 schreef johan555 het volgende:
nummer 12 alweer pffft !
Ja, het is hard werken hier. Ik ben nog bezig met draadje 11 om de eindjes te zoeken en alles aan elkaar te knopen.
pi_57153459
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 10:35 schreef johan555 het volgende:
In an Internet chat shortly after the May 30, 2005, disappearance of Natalee Holloway on Aruba, one of the three main suspects in the case said the Alabama teenager was dead, the island's chief public prosecutor told on Thursday.


Natalee Holloway disappeared while on vacation in Aruba with classmates in 2005.

1 of 2 The chat, retrieved from a computer hard disk, was among new evidence prosecutors used to justify re-arresting the three in November, Hans Mos said.

New technology that was not available to authorities in 2005 was utilized to find that chat and more between two of the three suspects as well as others, he said.

Judges, however, ruled the new evidence was not enough to keep the suspects -- Joran van der Sloot and brothers Deepak and Satish Kalpoe -- behind bars. Mos' office said Tuesday they will not prosecute the three in Holloway's disappearance.

But his office also said the case is not closed, rather that it has now entered "a new phase" with four Aruba detectives still working on it, looking for new evidence.
In the chat one of the suspects said, "The fact that she's dead is not good," referring to Holloway.

Other chats occurring before May 30 were also found, in which the suspects discussed "picking up American girls and what they plan to do with them," Mos said. Such chats gave authorities an idea of how the suspects operated, he said.
Van wanneer is dit? En waar is de bron?
pi_57153478
@johann 555,

Helemaal mee eens wat betreft Rene Gielen. Zij is NIET objectief. Ga naar de site: NWO en wat als Joran onschuldig blijkt. En nog iets... ik vind jouw posts super!
pi_57153642
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 09:09 schreef duikkie het volgende:

[..]
zoals ik al eerder schreef , was gewone pratijk daar meisje in auto daar sex op de achterbank of hopa bij joran in huisje en daar sex , liep als een trein. en het zal wel werkende pratijk zijn geweest . pa en ma en jongere broertjes zullen wel niet elke seconden joran controleren in de nacht. vader zou niet hebben geweten dat joran weg ging om 23:00 29/05/2005, dus hij zou wel merken dat joran met meisje thuis kwam ??? , natuurlijk ook niet !!!! je slaap als vader aan een blok door in de nacht tot 05:45 !!!!
Ik sluit niet uit, dat het allemaal thuis heeft plaatsgevonden, dat ze begon te "schokken" en Joran vervolgens heeft gedacht, het is beter om haar even op het strand te laten uitrusten....
pi_57153715
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 10:49 schreef Dushi_girl540 het volgende:
U vroeg wat mij theorie is. Ik heb een nogal lange theorie maar zal het kort houden.
Ik denk dat er de nacht van 29 op 30 mei bepaalde dingen zijn gebeurd.
Geen idee wat precies, maar vindt waar veel mensen over praten over de zogehete bekentenis van Joran van der Sloot, zeker geen officiel betekentenis te noemen.
Oke wanneer het OM op Aruba deze bekentenis officiel neemt kan men proberen alle gangen, wat betreft wat er volgens de bekentenis is gezegt, kan proberen deze gangen te traceren.
Wanneer het OM op Aruba, deze gangen niet kan traceren kan men niet spreken over een (officiele) bekentenis.
Vond door alle ophef wat er onder meer door Peter r. de Vries gemaakt werd. Waarna de uitzending er strafpleisters hun rechtskennis hebben uitgesproken. Waaronder vond ik raadsvrouw meester mevrouw Benedicte Ficq en raadman meester meneer Gerard Spong zeer sterk over de zogehete bekentenis.

Hoop hierbij u voldoen te hebben geinformeerd over mij korte theorie.
Waar kom je vandaan, meisje?
pi_57153758
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 17:43 schreef roosevelt het volgende:

Helemaal mee eens wat betreft Rene Gielen. Zij is NIET objectief. Ga naar de site: NWO
Vreemd dat je dit zegt, op de site van NWO schrijft Renee het volgende:
1. 58
Renee Gielen Says:
februari 19th, 2008 at 13:24
hp, ik heb de moeder niet aangezen als schuldige. Met Telegraafachtige reacties komen we niet verder.
Ik ben niet bekend van radio al heb ik onlangs daar weer in een praatprogramma vragen beantwoord.
Ik ben in juni 2005 als correspondente van (toen) TweeVandaag in aanraking gekomen met de zaak. Heb toen o.a. Beth geinterviewd. En sindsdien als onafhankelijk tv producent en documentaire maakster in de zaak gedoken. Dat onderzoek doe ik nu 2,5 jaar, geintensiveerd sinds juni 2007. Kijk maar eens naar de uitzending van Netwerk (ben ik ook correspondent van) van 7 juli.
Hier wat links naar publicaties.
http://www.amigoe.com/cgi-bin/artikel/exec/view.cgi?archive=84&num=31997 dit is 5 juli 2007
http://www.amigoe.com/cgi-bin/artikel/exec/view.cgi?archive=88&num=36898 dit is 17 November 2007
http://www.amigoe.com/cgi-bin/artikel/exec/view.cgi?archive=88&num=36899 dit is 17 November 2007
Verder: (doorscrollen naar “officier geeft regie uit handen”)
http://www.amigoe.com/artman/publish/artikel_39389.php dit is 2 februari 2008
1. 88
Renee Gielen Says:
februari 20th, 2008 at 14:37
Ik ben geen vriendin, noch spokeswoman van de familie van der Sloot. Ik ken hun alleen vanwege mijn onderzoek.
Alles wat IK heb gevonden heb ik onderbouwd. Ik heb geen verborgen camera’s gebruikt, geen geld uitgedeeld of ontvangen, ik ben aan niemand gelieerd en ben dus onafhankelijk en zo ben ik bezig.
pi_57153816
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 17:31 schreef nickhs het volgende:

[..]

Welkom, Dushi -girl, alles is gelogen en wat niet gelogen is, is deels ook waar.
Doe maar gewoon in het nederlands, Observer is weg (onze troll, zoek even op Google).
Ik denk dat je een heel eind bij de waarheid komt, als je alles wat Joran zegt precies tegengesteld opvat.
Dus strand=thuis, witte Nikes zijn gekleurde gympies, de auto van Deepak is de witte Pickup van z'n vader enz. Succes!
Dank je Nick! Je precies alles is gelogen. Ja dat kan best wat je schrijft, dat het tegengesteld is. Maar wie is die Observer?
pi_57153820
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 16:44 schreef johan555 het volgende:
Renee Gielen, correspondente van EenVandaag op Curaçao krijgt er in Hilversum in ieder geval niet het geld voor los gepeuterd.
Om verder nog iets te produceren voor een vandaag
Wat kost zoiets dan wel niet?
pi_57154020
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 17:53 schreef nickhs het volgende:

[..]

Ik sluit niet uit, dat het allemaal thuis heeft plaatsgevonden, dat ze begon te "schokken" en Joran vervolgens heeft gedacht, het is beter om haar even op het strand te laten uitrusten....
ik ben er dus door nickhs eindelijk uit !!!!!, joran heeft natalee vermoord , samen met deepak en satisch
de alles wat joran zegt is het tegenovergestelde theorie
pi_57154053
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 17:19 schreef abcd-tje het volgende:

[..]

De zaak Natalee Holloway ligt, helaas, zo gecompliceerd in elkaar, dat eigenlijk 'alle opties'
over wat er gebeurt kan zijn, aan alle kanten nog open liggen...
Niemand die echt nog kan vertellen wat er echt gebeurt is (ook zelfs Joran niet m.i.)

>>>>

Niemand die de waarheid nog weet mijns inziens.
Ook Joran niet, absoluut waar denk ik als het gaat om wat er werkelijk met Natalee gebeurt is.
Ik denk dat Joran zich door alle commotie is gaan afvragen, of ie de versie van achterlaten op het strand nou gedroomd heeft of niet, hij zal zelf ook wel een snuif genomen hebben en een drankje gedronken.
Inmiddels is ie bijna een BN'er, zelfs met een eigen boek, waardoor ie z'n eigen dood overleeft in de geschiedenis, dus hij voelde zich eigenlijk een soort filmster en overal waar ie kwam stond ie in de belangstelling. Toen dat allemaal een beetje afvlakte, kwam als een geschenk uit de hemel, een of andere crimineel. Die wist kennelijk helemaal nog weinig van de ins en outs, hij wilde er tenminste eerst weinig over horen. Dus die kon ie wel wat op de mouw spelden om bij dat wereldje te horen.
Maar goed, dat ie nu niet meer over straat kan, omdat alles op tape staat, was niet ingecalculeerd, klein bedrijfsongelukje, zeg maar.

Iemand (of meerdere) op deze wereld, weet natuurlijk wel absoluut wat de truth is en nothing but the truth.....

[ Bericht 0% gewijzigd door nickhs op 04-03-2008 22:39:31 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')