Java en JavaScript zijn twee verschillende dingen. Ik gok dan ook dat je met de JavaScript voorbeelden kan werken, aangezien het niet heel erg moeilijk is.quote:Op zondag 2 maart 2008 00:55 schreef Wexy het volgende:
Dank je voor de links, ik zat door te klikken en kwam in elk geval ook nog bij dreamweaver menu extensions uit. Jammer genoeg moet ik dan Dreamweaver hebben.....
Java zoek ik dus niet aangezien ik het liefst lekker in HTML knutsel.. dat snap ik tenminste nog met mn blonde vrouwenkoppie
Hoeveel niveaus
*kuch* euhm toch wel in de 50 of meer........... *kuch*
Het gaat alleen om teksten die in een boomstuctuur weergegeven moeten worden, bijvoorbeeld het idee van een stamboom maar dan niet verticaal maar horizontaal.quote:Op zondag 2 maart 2008 12:42 schreef Farenji het volgende:
Als je 50 niveaus of meer wil zoals TS dan heb je een tree die asynchroon subnodes inlaadt, anders moet je heel de boom in het geheugen laden en dat kan nogal wat geheugen en tijd kosten. Dan heb ik het nog niet eens over evt recursie binnen een tree.
Een asynchroon ladende tree pruts je zelf niet zomaar even in elkaar, zeker als je ook nog wil dat het in alle browsers werkt - ga niet het wiel opnieuw uitvinden hiermee, zonde van je tijd en moeite.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |