abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 1 maart 2008 @ 16:59:08 #1
84009 girllover
You had me at hello
pi_57084129
Ik sta sinds een tijdje op twee relatiesites. Ben wel een paar leuke meisjes/vrouwen tegengekomen, maar waar ik me heel erg aan erger zijn de profielen van sommige meisjes/vrouwen. Ik weet niet of het nou opschepperig is of gewichtig, maar ik zal wat voorbeelden geven. Mijn indruk is dat de meeste vrouwen op die site 1) de indruk willen wekken dat ze niet wanhopig zijn en 2) de indruk willen wekken dat ze heel modern en vooral avontuurlijk zijn. Hier wat kort passages uit profielen, die meestal zijn van alleenstaande (is niet vanzelfsprekend op die sites) hoogopgeleide vrouwen van begin 30:
- "Ben niet direct iemand die gaat thrill seeken puur voor de kick, maar voelde me in Rio als een vis in het water en strompelde ook op de Kilimanjaro rond op de summit."
- "Kan vrij nuchter en "stoer" overkomen maar mensen die me kennen weten dat ik een rijk gevoelsleven heb."
- "...The world is not enough..."
- "Nieuwe omgeving betekent ook weer nieuw lokaal sociaal netwerkje opbouwen, altijd leuk!"
- "Hoewel de grote deel van mijn corporate leven was doorgebracht in de drukste wereldsteden (Dutch is mijn 4de buitenl. taal), had toch dat simpele, rustige buitenleventje tussen de natuur, dieren en planten, altijd mijn voorkeur."
- "Je mag wat mij betreft gerust succesvol zijn, maar hopelijk is dat succes dan het bijproduct van je passie en niet iets waar je an sich naar streeft."

Ik heb er nog meer, die veel erger zijn, maar dit zijn er alvast wat.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 17:02:16 #2
203640 heavenstar
Fluctuat Nec Mergitur!
pi_57084198
en wat staat er dan in jou profiel... ?
13 Juni: Bon Jovi
27 Juni: Muse
Liebe ist für alle - auch für mich
  zaterdag 1 maart 2008 @ 17:03:28 #3
84009 girllover
You had me at hello
pi_57084224
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 17:02 schreef heavenstar het volgende:
en wat staat er dan in jou profiel... ?
Gewone dingen over wat ik leuk vind. Maar geen opschepperige dingen over verre reizen, 'extreme sporten', moeilijke boeken die ik heb gelezen en hoe avontuurlijk ik ben.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 17:03:56 #4
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_57084237
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 17:02 schreef heavenstar het volgende:
en wat staat er dan in jou profiel... ?
Ik man 31 knap en goed gebouw zoek vrouw om strandwandelingen mee te maken
happen naar de baas
  zaterdag 1 maart 2008 @ 17:04:57 #5
203640 heavenstar
Fluctuat Nec Mergitur!
pi_57084257
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 17:03 schreef Hijacking het volgende:

[..]

Ik man 31 knap en goed gebouw zoek vrouw om strandwandelingen mee te maken
...zooo 1999..
13 Juni: Bon Jovi
27 Juni: Muse
Liebe ist für alle - auch für mich
  zaterdag 1 maart 2008 @ 17:11:53 #6
84009 girllover
You had me at hello
pi_57084380
Jullie moeten wel m'n probleem serieus nemen hea.
pi_57084393
je bent spontaan, sportief en sociaal vergeten, dat is tegenwoordig ook iedereen
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
  zaterdag 1 maart 2008 @ 17:15:15 #8
84009 girllover
You had me at hello
pi_57084439
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 17:12 schreef Sjonnjoop het volgende:
je bent spontaan, sportief en sociaal vergeten, dat is tegenwoordig ook iedereen
Ja, klopt. Het meest trieste was dat ik een kee een berichtje van eem meisje kreeg waarin ze een opsoming van iets van dertit landen gaf waar ze was geweest en toen kwam er iets over dat ze graag "Op de rug van een kameel lag onder een sterrenhemel" en dat ze graag "een drankje deed" in een of andere bar in Tokio.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 17:15:34 #9
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_57084449
Ik word idd ook moe van al die vrouwen die helemaal dol zijn op reizen en sporten... Reizen is helemaal niet leuk, eerst uren wachten op 'n luchthaven, dan in dat vliegtuig gepropt zitten, en vervolgens kom je in 'n hotel dat lang zo leuk niet is als dat 't in de folder uitzag. Maar goed, je bent er nu eenmaal, dus we maken er maar 't beste van .

En waarom krijg je van je die profielen ook 't idee dat die vrouwen echt 24/7 in de sportschool rondhangen (of nog erger: op de zeilboot of golfclub, en dat dan sport noemen!).

Maar goed, misschien verklaart 't wel waarom ik geen dates krijg , ik geef gewoon eerlijk toe dat ik lekker op de bank hangen en 'n filmpje kijken, of ergens 'n hapje gaan eten en dan wat drinken in 'n cafe best wel prima vindt .

Ik ben bang dat 't gewoon de leeftijdscategorie is (rond de 30 idd), ze komen net uit 'n relatie die niet aansloot bij hun ideeen, ze hebben 't gevoel dat ze iets gemist hebben in de tijd dat ze die relatie hadden, dus nu moet 't allemaal veel avontuurlijker!

Zucht... Vrouwen, wie zal ze ooit begrijpen?
  zaterdag 1 maart 2008 @ 17:23:58 #10
84009 girllover
You had me at hello
pi_57084615
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 17:15 schreef Chevalric het volgende:
Ik word idd ook moe van al die vrouwen die helemaal dol zijn op reizen en sporten... Reizen is helemaal niet leuk, eerst uren wachten op 'n luchthaven, dan in dat vliegtuig gepropt zitten, en vervolgens kom je in 'n hotel dat lang zo leuk niet is als dat 't in de folder uitzag. Maar goed, je bent er nu eenmaal, dus we maken er maar 't beste van .
Ja, precies. Ik vind 'r ook weinig aan. Ik hou van wandelen in Parijs maar ik vind het in Nederland ook leuk. Het komt vaak een beetje gefocreerd op me over. Alsof je op reis móét.

"Zo, ik ben net terug van een half jaar in m'n eentje door Nieuw-Zeeland trekken met mijn rugzak en ik ben toe aan een nieuwe uitdaging."

En al die vrouwen die zichzelf intens noemen, terwijl de meeste mensen uiteindelijk toch een vrij gestructureerd leven leiden.
quote:
Ik ben bang dat 't gewoon de leeftijdscategorie is (rond de 30 idd), ze komen net uit 'n relatie die niet aansloot bij hun ideeen, ze hebben 't gevoel dat ze iets gemist hebben in de tijd dat ze die relatie hadden, dus nu moet 't allemaal veel avontuurlijker!
Ja, inderdaad.

En dan die hobbies. Ik overdrijf niet als ik zeg dat volgens mij 70% van de vrouwen op Relatieplanet die op de dertig zijn (beweert te) diepzeeduiken, parachutespringen of motorrijden. Ik ken persoonlijk geen enkele vrouw die motor rijdt, maar Relatieplanet staat er vol mee.
pi_57084626
Vrouw in de 20, sport niet (toch een keurige BMI), houdt niet van reizen en vriendinnen die 'dolgraag' Spaans willen leren. Wanneer gaan we trouwen?
  zaterdag 1 maart 2008 @ 17:25:30 #12
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_57084643
hm, die ben ik dan weer niet tegen gekomen, die motorrijdsters... Op zich jammer, want ik heb zelf ook net m'n rijbewijs, dus iemand om lekker mee te gaan toeren zou leuk zijn .
  zaterdag 1 maart 2008 @ 17:25:53 #13
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_57084655
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 17:15 schreef Chevalric het volgende:
Reizen is helemaal niet leuk, eerst uren wachten op 'n luchthaven, dan in dat vliegtuig gepropt zitten, en vervolgens kom je in 'n hotel dat lang zo leuk niet is als dat 't in de folder uitzag. Maar goed, je bent er nu eenmaal, dus we maken er maar 't beste van .
Foldervakanties is niet reizen! Als je gaat reizen, boeit het hotel niet. Als je maar een bed en een badkamer hebt toch? Het gaat om het land waar je bent..
  zaterdag 1 maart 2008 @ 17:25:53 #14
205673 supersayan
KA-ME-HA-ME-HAAAAAAAAAAAAA!!!!
pi_57084656
Linkshandige vrouw zoekt rechtshandige man om samen de vuinisemmer buiten te zetten
Nappa: Vegeta, what does the scouter say about his power level?
Vegeta: It's over NINE THOUSAAAAAAAAAND!
  zaterdag 1 maart 2008 @ 17:28:30 #15
84009 girllover
You had me at hello
pi_57084703
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 17:24 schreef Alleslijm het volgende:
Vrouw in de 20, sport niet (toch een keurige BMI), houdt niet van reizen en vriendinnen die 'dolgraag' Spaans willen leren. Wanneer gaan we trouwen?
Aanstaande maandag?
  zaterdag 1 maart 2008 @ 17:30:02 #16
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_57084743
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 17:25 schreef Smash-it het volgende:

[..]

Foldervakanties is niet reizen! Als je gaat reizen, boeit het hotel niet. Als je maar een bed en een badkamer hebt toch? Het gaat om het land waar je bent..
Sorry, ben 'n luxe-dier Maar buiten dat gaat 't idd om 't land. Alleen dan weer jammer dat Aziatische landen mij weer niet trekken, dus "lekker" backpacken door Thailand laat ik aan me voorbij gaan .
pi_57084767
Goed idee, lekker goedkoop

(Het is inderdaad waar, ik heb vriendinnen die motorrijden, maar die moeten compenseren met reislustige vriendinnnen. Backpacken in Bolivia, stage in Zuid-Amerika, een jaar studie-onderbreking om in een bar in Thailand te werken en daar 'cultuur op te snuiven'-kots...)
  zaterdag 1 maart 2008 @ 17:34:01 #18
84009 girllover
You had me at hello
pi_57084826
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 17:31 schreef Alleslijm het volgende:
Goed idee, lekker goedkoop
Wat, trouwen op maandag?
quote:
(Het is inderdaad waar, ik heb vriendinnen die motorrijden, maar die moeten compenseren met reislustige vriendinnnen. Backpacken in Bolivia, stage in Zuid-Amerika,
Ja, vreselijk. Al die mensen die "geïnteresseerd zijn in andere culturen". En dan staat er een foto bij hun profiel waar ze bij een paar inheemse mensen staan of bij zo'n jongetje dat ze een aai over zijn bol geven. Lijkt wel een soort politieke campagne.
quote:
een jaar studie-onderbreking om in een bar in Thailand te werken en daar 'cultuur op te snuiven'-kots...)
Zeggen ze dat echt? Het is zo verwaand allemaal, walgelijk.
pi_57084865
Het is wat hè, mensen met andere interesses.
pi_57084879
Ook die lekker 'alomvattende' omschrijvingen

"Ben niet direct iemand die gaat thrill seeken puur voor de kick, maar voelde me in Rio als een vis in het water en strompelde ook op de Kilimanjaro rond op de summit."

"Kan vrij nuchter en "stoer" overkomen maar mensen die me kennen weten dat ik een rijk gevoelsleven heb."

Wat een diepe bodems, wat een mysterie gaat er schuil achter deze oppervlakkige omschrijving
Ga weg
  zaterdag 1 maart 2008 @ 17:38:06 #21
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_57084897
hmm, ik bedenk me nu ineens: misschien zitten al die mensen die 'n bloedhekel aan al dat 'cultuursnuiven', e.d. wel gewoon in de kroeg en staan ze daarom niet op datingsites... Misschien vanaf juli (na 't rookverbod) maar eens daar gaan rondhangen .
  zaterdag 1 maart 2008 @ 17:38:57 #22
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_57084915
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 17:36 schreef BottleKid het volgende:
Het is wat hè, mensen met andere interesses.
Dat is niet 't punt, 't punt is dat je alleen meetelt op die sites als je net zo "avontuurlijk" bent als hun.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 17:39:07 #23
84009 girllover
You had me at hello
pi_57084919
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 17:36 schreef BottleKid het volgende:
Het is wat hè, mensen met andere interesses.
Ja, wel als het mensen zijn die elkaars gedrag kopiëren. Dat vind ik zo identiteitloos.
pi_57084940
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 17:34 schreef girllover het volgende:

[..]

Wat, trouwen op maandag?
Ja, ies graties
quote:
Ja, vreselijk. Al die mensen die "geïnteresseerd zijn in andere culturen". En dan staat er een foto bij hun profiel waar ze bij een paar inheemse mensen staan of bij zo'n jongetje dat ze een aai over zijn bol geven. Lijkt wel een soort politieke campagne.
Hier moest ik hardop lachen. Erg herkenbaar. Zo'n foto uit Afrika met de plaatselijke basisschool om de grote rijke blanke geschaard. Allemaal vriendelijk lachen (hoe vriendelijker je lacht, hoe groter de kans dat de rijke blanke je iets geeft natuurlijk). En het was toch allemaal zo geweldig/fantastisch/onvergetelijk in Verweggistan, joh. Ja, onvergetelijk, die 2 lange weken die je grotendeels kreunend op de wc hebt doorgebracht, waarna je een gekke cocktail tegen de ernstige malaria-aanvallen kreeg van de plaatselijke medicijnman, die ervoor zorgde dat je nierfunctie met 75% daalde, waarop de privékliniek 1000 kilometer verderop je met alle plezier voor liet gaan op honderden autochtonen-zonder-geld die door jouw 'luxe' voorkeursbehandeling gewoon dood neervielen in de wachtrij, omdat de hulp niet op tijd kwam.

Een hele ervaring ja...
  zaterdag 1 maart 2008 @ 17:40:47 #25
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_57084950
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 17:30 schreef Chevalric het volgende:
Sorry, ben 'n luxe-dier Maar buiten dat gaat 't idd om 't land. Alleen dan weer jammer dat Aziatische landen mij weer niet trekken, dus "lekker" backpacken door Thailand laat ik aan me voorbij gaan .
Aha, nou ja ieder zijn ding. Ik vind Azie wel tof en ik ga eind van dit jaar trekken door Nieuw-Zeeland. Maar conform dit topic ben ik dan triest ofzo? Of geldt dat alleen voor 30-jarigen, want dat ga ik alsnog vrij-uit.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')