abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_211180
Tijdschema BB:

woensdag 15-09 (dag 0) aankomst van de bewoners (9 man/vrouw)
donderdag 16-09 (dag 1) eerste uitzending (zogenaamd live)

[....]


donderdag 23-12 (dag 99) vertrek van een bewoner (3 m/v over)
vrijdag 31-12 (dag 107) verkiezing van de winnaar (1 m/v over)
zaterdag 01-01 (dag 108) winnaar verlaat als laatste het huis

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 05 December 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_211181
wanneer krijg je die reunies ?
pi_211182
Dit schema is er op gebaseerd dat de '100 dagen' in zijn ingegaan op dag 8 (vertrek Martin). Dit zou betekenen dat de winnaar vertrekt op dag 108: nieuwjaarsdag. Het meest voor de hand liggend (en meest symbolisch) is dat dat direct na het vuurwerk gebeurd. De officiele site telt echter naar 107 dagen af (dwz oudjaar, vertrek vóór het vuurwerk?).

Ben ik nou gek of hoe zit dat? In géén van beide berekeningen valt het exacte midden van de verblijfsperiode op dag 53. Het is op z'n minst een dag later op dag 54 (maandag 8 november)! Ze hebben dus hun jubileum te vroeg gevierd!

correct me if I am wrong

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  maandag 8 november 1999 @ 07:09:00 #4
374 beelzebub
master of disaster
pi_211183
VOO maakt en breekt hier de regels, dat wordt dus weer afwachten tot het moment supreme denk ik.
  maandag 8 november 1999 @ 07:17:00 #5
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_211184
quote:
op 11-08-1999 om 07:06 AM schreef Hunter het volgende: (...)De officiele site telt echter naar 107 dagen af(...)
Zal wel kloppen H.

De 1e uitzending was immers ook een dag eerder "live opgenomen" dus waarom de laatste niet. Niemand ziet toch het verschil omdat Ruud elke dag hetzelfde t-shirt aanheeft en Cyril zich elke dag gemiddeld 40,6 keer omkleedt.

Bedankt voor dit overzicht. Wederom een puik stukje werk.

Haalt gelijk bij rechter.
  maandag 8 november 1999 @ 09:48:00 #6
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_211185
Hunter, het volgende berichtje stond op een bigmother site (er zijn er geloof ik twee).

7-11-'99) Het staat bekend dat er op 31 december gekozen wordt uit de laatste drie bewoners van BB. Dit is echter helemaal niet waar. We hebben namelijk uit betrouwbare bron binnen Veronica vernomen dat Veronica de bewoners in de maling wilt nemen. Op 30 december gaan ze namelijk in de omgeving rond het Big-Brother huis vuurwerk afsteken waardoor de bewoners waarschijnlijk zullen denken dat het jaar 2000 is begonnen! De reden hiervoor is dat de medewerkers van VOO dan op oud en nieuw thuis kunnen blijven. De nominatie zullen dus ook een dag eerder zijn.


"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
pi_211186
Deze mag van mij wel weer even naar boven toe.
pi_211187
Ik vond nu pas een transscriptie van het gesprek dat Frits Spits 29 oktober op Radio 2 had met Hummie van der Tonnekreek, over de nieuwe bewoners, de regels en meer.
http://home.wanadoo.nl/goodyman/home.htm

* Twee keer 10.000 gulden om twijfelende bewoners een zetje te geven, waarom was dat nodig?

Hummie: In het concept zit die mogelijkheid, dat bestaat niet alleen uit geld, maar dat zouden ook nog andere verleidingen kunnen zijn, om ze zomaar even te noemen. Wij bekijken met argesogen het doen en laten in het huis en we hebben deze mogelijkheid ingebouwd om, wanneer het naar onze mening eerlijk en sprotief is, om mensen de gelegenheid te geven om over een iets lagere drempel naar buiten te stappen, dat wij dat moeten doen.

[.....]

* Maar er zit toch wel iets logisch in wat ik zeg?

Hummie: Ja, maar logica is niet helemaal het visite kaartje van Big Brother, want dan is de spanning er eruit.

[....]
Hummie: Daarop kan ik nee zeggen, want voor nieuwe bewoners geldt, dat er een gewoon deelsom wordt gemaakt. De totale duur van het project is 106 dagen, als ik mij niet vergis, wie daar korter aan deelneemt en toch de eindstreep als de publiekslieveling zou halen, die krijgt ook minder geld. Dat betekent dat wij gewoon de deelsom gaan maken, zoveel dagen tegenover 106. Het bedrag wat er dan nog over is wordt verdeeld over de twee anderen van het drietal. En dan voelt u 'm al hangen, dan zit het venijn in de staart, want dan zo het ook nog maar zo kunnen zijn, dat degene die door de kijker het leukst wordt gevonden, uiteindelijk met minder naar huis gaat dan de twee anderen.

[....]
Hummie: Nou, alle regels zijn bij de bewoners bekend. Want, ik zeg altijd, het is geen wetenschap, het is televisie. Televisie stelt toch als eis dat je het boeiend houdt, en om al die mogelijkheden voor onszelf achter de mouw te hebben...

Hm, 106 dagen?, misschien hebben DiEr en Big Mother http://home.multiweb.nl/~lenior/bigmother/ wel gelijk en wordt het op de 30e opgenomen en pas de 31e uitgezonden.

*Hoewel*, als ze vuurwerk afsteken moet dat om 12 uur gebeuren (ze hebben nu immers een klok) en dan is het dus ondertuusen toch de 31e geworden! Snappen jullie het nog?


------------------
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 11 November 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_211188

Ik begrijp niet goed wat Hummie nu precies bedoelde met "dan kan het zo maar zijn dat de winnaar minder heeft dan de twee andere". Stel dat Anouk of Cyrille de winnaar zou worden, dan heeft Hummie bedoeld "dan de twee andere SAMEN". Heeft zij dat niet bedoeld, dan zegt ze eigenlijk dat er tot het eind aan toe nieuwe bewoners kunnen worden bijgeplaatst, een simpele berekening wijst toont dat aan.
Wat betreft de laatste uitzending. Is het niet zo dat er veel meer programma's waarvan we denken dat ze live zijn, van te voren zijn opgenomen. Denk bijvoorbeeld maar aan de Staatsloterijshow en Carlo Boshart. Bovendien denk ik dat het niet eenvoudig is om de hele TVploeg op speciaal deze 2000 jaar wisseling op te roepen.
  donderdag 11 november 1999 @ 16:05:00 #10
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_211189
quote:
op 11-11-1999 om 02:52 PM schreef Hunter het volgende:
*knip*

*Hoewel*, als ze vuurwerk afsteken moet dat om 12 uur gebeuren (ze hebben nu immers een klok) en dan is het dus ondertuusen toch de 31e geworden! Snappen jullie het nog?


Volgens mij snapt V. het zelf niet meer.

Tazz

"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_211190
Interview met familie van Ruud in Het Stadsblad (Breda):

... we vertrokken met z'n allen naar Almere. Een ellende, het was zo'n opgeklopte toestand. Iedere keer moesten die deelnemers opnieuw het huis in, omdat het nog steeds niet goed op film stond. En daar ging hij dan op 16 september...

WAR IS PEACE
FREEDOM IS SLAVERY
IGNORANCE IS STRENGTH
pi_211191
Een ding is me nog steeds niet duidelijk: Als er nog maar drie bewoners over zijn, hoe wordt dan bepaald wie er met de 250.000 gulden naar huis gaat?

De bewoners kunnen elkaar dan natuurlijk niet meer gaan nomineren. Beslist de kijker?

pi_211192
En wat was ook alweer die regel dat als iemand wint die er "maar" 50 dagen in heeft gezeten ???
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_211193
Als er nog 3 over zijn beslist de kijker wie de uiteindelijke winnaar is.

Fragmentje uit de chat:

jeanine: Als nu bijvoorbeeld Anouk wint, krijgt die dan ook gewoon 250.000 gulden?
Paul Römer: als Anouk wint dan krijgt zij een gedeelte van de f 250.000: namelijk f 2500,- per dag dat zij erin gezeten heeft. [59 x f 2500,- = f 147.500]


De twee andere bewoners krijgen dan (250.000-147.500)/2= ƒ51.500,-

Van al deze bedragen moet uiteindelijk 25% belasting afgetrokken worden.

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 12 November 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_211194
Die weet ik wel:

Als je er 50 dagen in hebt gezeten en je wint, krijg je 50/106*250.000= ƒ118.000,-
De twee andere bewoners krijgen dan (250.000-118.000)/2= ƒ59.000,-

(bedragen zijn afgerond en ik weet niet zeker of er door 106 dagen wordt gedeeld (zie discussie hierboven))

pi_211195
quote:
op 11-11-1999 om 02:52 PM schreef Hunter het volgende:

Hm, 106 dagen?, misschien hebben DiEr en Big Mother http://home.multiweb.nl/~lenior/bigmother/ wel gelijk en wordt het op de 30e opgenomen en pas de 31e uitgezonden.

*Hoewel*, als ze vuurwerk afsteken moet dat om 12 uur gebeuren (ze hebben nu immers een klok) en dan is het dus ondertuusen toch de 31e geworden! Snappen jullie het nog?


Als ik het goed heb zijn ze pas 's avonds in dat huis gekomen. Vrijlating net na middernacht van de 30e zou dan weer betekenen dat ze 106 dagen en een paar uurtjes in het huis hebben gezeten.

et qu'est ce que vous voulez faire avec cet information?
wel, rien ne faire pas avant le jour de gloire est arrive.

pi_211196
het is inderdaad aanneembaar dat dat gebeurt, het is namelijk waar wat Pinok aanhaald: Gaan er -tig mensen werken op oudjaar om 1 iemand te filmen? Ik dacht het niet, veel te kostbaar! Dan daarbij willen de meeste na de 100 dagen intensief werken lekker vrij zijn met oud&nieuw. Dus zal het wel weer fake zijn!!!! De zoveelste stunt van Veronica die ze willen uithalen. Misschien is het een idee om solidair te zijn en ons samen te voegen op oudjaar om 2000 in te gaan met de laatste bewoner??

Helaas moet ik werken!! Iemand anders???

Correct me if I´m wrong!!
pi_211197
quote:
op 11-11-1999 om 02:52 PM schreef Hunter het volgende:
Ik vond nu pas een transscriptie van het gesprek dat Frits Spits 29 oktober op Radio 2 had met Hummie van der Tonnekreek, over de nieuwe bewoners, de regels en meer.

Hunter,

Sorry, mijn ongetwijfeld boeiend commentaar op jouw uitlating wordt volledig opgeslokt door de streams. Rond 21:36 schijnt het hele huis al bezig met het uitzwaaien van Cyrille.
Tot zo in de streams.

pi_211198
Aanvullinkje uit de chat:

TUSO: Er gaan geruchten dat de allereerste aflevering NIET live was, is dah zo??
Paul Römer: De openingsaflevering was inderdaad niet live.

TUSO: Waarom wilden jullie het laten lijken alsof het wel live was die eerste aflevering, (met grote letters rechtonder 'LIVE)'???
Paul Römer: We wilden het live gevoel hebben. Oorspronkelijk zou het programma ook live zijn, door technische redenen hebben we besloten het een dag eerder op te nemen maar wel het live gevoel te behouden. Die titel was fout en niet nodig geweest, jammer.


Gezien al het voorgaande denk ik dat het schema er nu zo uit zou moeten zien:


woensdag 15-09 (dag 0) aankomst van de bewoners (9 man/vrouw)
donderdag 16-09 (dag 1) eerste uitzending (zogenaamd live)
zondag 19-09 (dag 4) eerste nominatie-ronde
donderdag 23-09 (dag 8) vertrek Martin (8 m/v over)
zaterdag 25-09 (dag 10) vertrek Tara (7 m/v over)
donderdag 30-09 (dag 15) aankomst Mona (8 m/v)
maandag 18-10 (dag 33) uitzending tweede nominatieronde
donderdag 21-10 (dag 36) vertrek Sabine (7 m/v over)
donderdag 28-10 (dag 43) vertrek Mona en Bianca (5 m/v over)
maandag 01-11 (dag 47) verkiezing nieuwe bewoonsters
dinsdag 02-11 (dag 48) aankomst Cyrille en Anouk (7 m/v)
maandag 08-11 (dag 54) uitzending derde nominatie-ronde
donderdag 11-11 (dag 57) vertrek van Cyrille (6 m/v over)
maandag 22-11 (dag 68) uitzending vierde nominatie-ronde
donderdag 25-11 (dag 71) vertrek van Anouk (5 m/v over)
maandag 06-12 (dag 82) uitzending vijfde nominatie-ronde
donderdag 09-12 (dag 85) vertrek van Maurice (4 m/v over)
maandag 20-12 (dag 96) uitzending zesde nominatie-ronde
donderdag 23-12 (dag 99) vertrek van een bewoner (3 m/v over)
donderdag 30-12 (dag 106) verkiezing van de winnaar

De drie overblijvers verlaten gezamelijk het huis. Dit kan zijn op donderdagavond vóór twaalven in de live-uitzending (= dag 106). Het is ook goed mogelijk dat het nieuwjaarsvuurwerk gefaked wordt en dat de drie het huis verlaten ná twaalf uur. Dit is dus technisch gezien op dag 107.

Wanneer de laatste uitzending valt is nog onduidelijk. Het kan dus donderdag de 30e zijn. Maar het is ook mogelijk dat er met Oud en Nieuw nog een special volgt met een zogenaamde 'live'uitzending waarbij rond middernacht de beelden van 24 uur eerder worden gebruikt.


[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 12 December 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_211199
Het is nu officieel; kennelijk durfden ze de schijn van de 'live'-uitzending op de 31e niet meer vol te houden.
http://www.bnstem.nl/

quote:
Nominatie

Door Romain van Damme

Maandag moet het gebeuren. De nominatie die uiteindelijk één van de vijf diehards de kop kost. De harde kern gespleten. Eindelijk weer wat spanning, want dat wordt hoog tijd. Big Brother is de laatste tijd verworden tot een programma dat je met de grootste moeite uitzit. Saaie televisie.
We kennen Ruud zijn uitspraken inmiddels wel; weten dat Maurice nooit veel zegt en volgens vriendin Petra helemaal zichzelf niet is; dat Karin met sinterklaas thuis wilde zijn, maar nu stiekem hoopt op de overwinning; Bart overhoop ligt met zichzelf en het maar niets vindt dat hij zo vaak genomineerd is; en dat Willem uitgekookt het spelletje uitdient. Tijd voor actie dus. Maar de bewoners van de Almeerse bunker hebben alweer wat bedacht om voorlopig de angel uit de nominatie te halen. Ze zijn van plan iedereen twee nominaties te geven. Kortom, iedereen genomineerd en derhalve geen beschuldigende vingers in huis. Prima, Nederland belt zich daarna ongetwijfeld suf en wijst uiteindelijk donderdag iemand aan. Dat wordt tranen met tuiten.
Blijven er vier over. Moet er nog een weg. De volgende nominatie is in de week van 20 december zodat er nog eentje pal voor Kerst z'n biezen kan pakken. De drie die dan overblijven, vechten om het kwart miljoen. Zij blijven tot het eind in de bunker. Nederland mag dan nog één keer bellen om de winnaar aan te wijzen.
De drie komen uiteindelijk 30 december het huis uit. Niet 31 december zoals de verwachting was. "Maar die datum hebben we nooit genoemd", verzekert Veronicawoordvoerster Karin Bouwknegt. "We zijn druk aan het bedenken hoe we de laatste uitzending aanpakken. Daar kan ik nu nog niets over zeggen."
Hoeft ook niet. Aan wijzigingen is inmiddels de meest verstokte fan gewend geraakt.

04 december 1999


I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  donderdag 9 december 1999 @ 08:33:00 #21
653 [eNeRGy]
Ever tried to live without it?
pi_211200
Tssk, Tssk, Veronica toch
Oxytocine, imagine a world without!
  donderdag 9 december 1999 @ 15:54:00 #22
1660 amappa
is BB a young one?
pi_211201
Rotterdamsdagblad:

"Ook in januari nog Big Brother op tv

donderdag 9 december


De laatste uitzending van Big Brother is niet op 30 december, de dag waarop de winnaar bekend wordt. Veronica zal in de maand januari nog vier vervolgafleveringen op het scherm brengen.

Daarin worden de eerste belevenissen van de bewoners bij hun ’terugkeer in de gewone wereld’ gevolgd. De extra afleveringen zijn telkens op donderdag te zien, momenteel de dag van de wekelijkse lange uitzending. Hoe het programma er precies gaat uitzien, is nog niet bekend.

Volgens een Veronica woordvoerster wordt het in elk geval ,,geen studioprogramma met Rolf Wouters’’.

Momenteel zitten er nog vijf mensen in het Big Brother huis in Almere. Vanavond moet er weer een vertrekken. In de week voor Kerstmis volgt de laatste nominatieronde.

Uit de drie overgebleven bewoners wordt dan op 30 december de winnaar gekozen. "

Is er dus toch na BB BB.

Liever vandaag nog dan morgen! Maar vandaag lukt niks. Dan maar overmorgen.
pi_211202
Artikel op BN/De Stem Online dd 10 december 1999.

quote:

106 dagen

Door Rinze Brandsma

Er klopt iets niet aan Big Brother. Klopt, dat is al vaak geschreven. Maar schrijf iets over die maffe show en je wordt onmiddellijk op de vingers getikt door lezers en collega's. Want hoezo gisteren de 85e dag van het programma?

Dat betekent dat over 15 dagen de 100 dagen vrijwillige gevangenschap in het Big Brother-huis voorbij zijn. Even doorrekenen... dan zijn de laatste bewoners dus al vòòr de kerst, in de loop van 24 december, vrij. Terwijl Veronica steeds toetert dat Big Brother doordendert tot Oud en Nieuw. Toch voor de zekerheid even naar de officiële sites van het Veronica-programma op internet. Overal is daar sprake van 'honderd dagen BB'. Gistermiddag even na drieën stond in de aftelklok op 'travel.to/bigbrother' de tekst: "Over precies 22 dagen, 8 uur, 49 minuten en 17 seconden verlaten de laatste bewoners het huis." Da's dus aan het eind van oudjaarsdag 31 december.

De woordvoerdster van Veronica begint te grinniken. "Grappig. Je bent de eerste die dat natrekt. Niemand heeft nog aan de bel getrokken dat het niet klopt." Big Brother is begonnen op 16 september en zal eindigen in de late avond van 30 december. "Dat is 106 dagen, ja. Nee, we hebben de lengte niet gaandeweg het programma veranderd. Wij communiceren steeds dat Big Brother 100 dagen duurt, omdat dat makkelijker is. Dat blijft ook in de leader van het programma staan. Net zoals we het gemakshalve hebben over drie maanden, terwijl het drieënhalve maand is."


Pardon? De eerste die dat natrekt?

[even later]
Het kostte moeite, maar nu is er eindelijk een officiele mededeling van de BB-site:

quote:
Er schijnt nogal wat onduidelijkheid te zijn over hoe het nominatieschema er nu verder uitziet voor de bewoners. Even een korte uitleg. Volgende week maandag (20 december) moeten de bewoners voor de laatste keer twee medebewoners nomineren. De donderdag daarna (23 december) zal één van de genomineerden het huis verlaten. De drie personen die dan nog in het huis zitten, zullen daar tot 30 december blijven. Die avond zullen alledrie de bewoners het huis verlaten, en wordt bekend wie Nederland tot winnaar heeft uitgeroepen. Het is dus niet zo dat de winnaar nog enige tijd alléén in het Big Brother-huis zal verblijven.

update 12 december:

quote:
op 12-11-1999 om 10:52 PM schreef Kierewiet! het volgende in de streams:
22:39 Ruud: Honderd dagen? Maar dat is het dus niet.
Willem: Maar dat hebben ze wel uitgelegd.
Karin: 100 dagen, 8 bewoners. Maar we begonnen met 9 bewoners en 108 dagen, maar dat zou dan niet duidelijk zijn voor de kijkers. Dus daarom klopt het wel wat ze zeggen. Maar ik snapte dat in het begin ook niet, dus ik bellen...GW.. en toen was het duidelijk. Het was dus 108 dagen hier, maar 100 dagen met 8 mensen.

Het enige dat de bewoners nog niet weten is dat ze er niet op de 31e maar al op de 30e uit mogen. Dat bleek uit de uitzending van 11 december. Gek genoeg heb ik in de streamverslagen overigens wel gelezen dat ze bewust waren van het feit dat er eerder vuurwerk zou worden afgestoken.


[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 12 December 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_211203
De laatste 3 bewoners gaan op 30 december uit het huis. Wanneer gaat VOO dit uitzenden..live op de 30ste of bewaren ze dit als publiekstrekker voor oudejaarsavond??
Zelf heb ik de 31ste eigenlijk wel wat anders te doen!!
Wat heb je aan al je miljoenen Piet, als je poepen moet en je kan het niet??!!

pi_211204
Lastig om een discussie op twee topics tegelijk te voeren.

Voor de duidelijkheid: de 31e is van de baan! Het gaat nu alleen nog om de laatste uitzending[

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_211205
quote:
op 12-15-1999 om 11:15 AM schreef squeeky het volgende:
Dit is een bericht dat door veronica zelf naar buiten is gebracht en vanmorgen hier in het plaatselijke suffertje staat.

'BEVRIJDINGSDAG' BEWONERS BIG BROTHERHUIS EERDER.

U leest nu iets dat de BB-hoofdrolspelers niet mogen weten. Big Brother eindigt niet op oudjaarsavond, maar al in de late avond van 30 december.

Op die laatste dag begint Veronica om vijf over negen 's avonds met een rechtstreekse uitzending, die sluit om half een 's nachts. In dat drieënhalf uur durende programma (een uur voor elke maand BB) valt de ontknoping, zullen de laatste bewoners de fluwelen gevangenis verlaten en naar de studio gehaald
worden en mag de winnaar het kwart miljoen opstrijken.

Volgens Veronica-woordvoerster Karin Bouwknegt zijn de BB'ers op 16 september in strenge afzondering gegaan met de boodschap dat die tot en met oudjaarsdag kan duren.

Veronica maakt die laatste uitzending alles live. In de studio zijn alle ex-bewoners
van het Big Brother-huis en de gezins- en familieleden van de BB'ers die nog in
het huis zitten verzameld. In alle woonplaatsen van de BB-diehards staan camerateams voor reacties. Wint Willem Boomsma, dan staat het Groningse Tolbert/Leek op zijn kop; heeft Ruud Benard de langste adem, dan zal het camerateam moeten kiezen tussen zijn Bredase stamkroeg De Bommel of zijn woonwijk Haagse Beemden. Tussendoor wordt steeds naar het huis overgeschakeld.

Maar helemaal de laatste uitzending van Big Brother wordt het niet. In de maand januari zal Veronica nog viermaal, op de vaste lange' donderdagavond, met vervolgafleveringen komen. Die laten de hoofdrolspelers zien bij hun terugkeer in de gewone wereld'.

Is dit dan de waarheid?????


[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 16 December 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')