abonnement Unibet Coolblue
pi_57046246
Taliban dreigt met aanvallen ivm Wilders

Verhagen: Wilders mag niet zijn schouders ophalen en zeggen dat het zijn pakkie an niet is.
Er is al een lijst opgesteld met producten uit Nederland. Een zuivelbedrijf als Campina kan grote schade lijden.

Ik hoop dat Wilders het besef heeft waar hij mee bezig is.
En dat hij niet tot een oplossing zal komen maar eerder spanningen aanwakkert in onze samenleving.
Bovendien zullen onze economische en politieke banden met Pakistan; Indonesië; Iran; Turkije; Syrië; Egypte en bepaalde groepen uit de VS tot grote beroering lijden (in binnen- en buitenland).

Dit is behoorlijk onverstandig, niet alleen onze producten welke prijken met teksten als 'Quality from Holland.'
zullen worden geboycot, maar het zal waarschijnlijk ook tot rellen komen.
Ik heb o.a. stage gelopen bij Friesland Campina en weet dat het om erg veel producten gaat.


Pim Fortuyn zei ooit: Ik wens iedereen, die denkt dat het wel zal meevallen met de agressie van de islam, veel sterkte.
Zalig zijn de onnozelen van geest.
'Ik haat de islam niet. Ik vind het een achterlijke cultuur. Ik heb veel gereisd in de wereld. En overal waar de islam de baas is, is het gewoon verschrikkelijk. Al die dubbelzinnigheid.

[ Bericht 9% gewijzigd door vethard op 28-02-2008 22:10:51 ]
pi_57046264
1) is die film er nou al?
2) zie 1
pi_57046295
We zijn niet de slet van de wereld, dat we voor elke dreiging door onze knieen gaan. Opbokken.
  donderdag 28 februari 2008 @ 21:58:37 #4
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_57046302
Melk!..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_57046312
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 21:58 schreef Tism het volgende:
Melk!..
DE WITTE MOTOR!
  donderdag 28 februari 2008 @ 21:59:42 #6
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_57046341
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 21:57 schreef veldmuis het volgende:
1) is die film er nou al?
2) zie 1


eerst zien dan geloven. wordt veel te veel gehyped allemaal!
Neerkomen wel!
  donderdag 28 februari 2008 @ 22:01:12 #7
125878 Gabry
Lento Violento
pi_57046403
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 21:56 schreef vethard het volgende:

Dit is behoorlijk onverstandig, niet alleen onze producten welke prijken met teksten als 'Quality from Holland.'
zullen worden geboycot, maar het zal waarschijnlijk ook tot rellen komen.
Ik heb o.a. stage gelopen bij Friesland Campina en weet dat het om erg veel producten gaat.
Een boycot van de Taliban. Nemen ze dan onze munitie niet meer af?
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 28 februari 2008 @ 22:01:32 #8
206731 Mortaxx
Doomer
pi_57046414
Dat soort reacties uit de moslimwereld zijn juist een reden om die film uit te zenden
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_57046441
Je kan allang niet meer zeggen dat, als er rellen/boycots e.d komen, dat dat door Wilders zijn filmpje komt.

Wilders film is enkel nog maar het startschot.

Ze kunnen echt niet veel hebben, die moslims, tijd voor een lesje opvoedkunde.
pi_57046578
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 21:57 schreef veldmuis het volgende:
1) is die film er nou al?
2) zie 1
Ook al komt die er wat er nu allemaal gebeurt maakt meer duidelijk dan die film ooit kan doen
  donderdag 28 februari 2008 @ 22:05:41 #11
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_57046586
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 21:58 schreef zarGon het volgende:
We zijn niet de slet van de wereld, dat we voor elke dreiging door onze knieen gaan. Opbokken.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  donderdag 28 februari 2008 @ 22:09:50 #12
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_57046740
Onze rechten en vrijheden kosten wat, maar dan heb je ook wat. En die religieuze relschoppers zijn gewoon zielig.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_57046751
Alsof de Taliban-baarden anders niet zouden aanvallen als ze de mogelijkheid hadden...
Hebben ze daar dan eigenlijk TV?
censuur :O
pi_57046866
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 21:58 schreef zarGon het volgende:
We zijn niet de slet van de wereld, dat we voor elke dreiging door onze knieen gaan. Opbokken.
pi_57047212
Maar is het nou verstandig vanuit economisch oogpunt?
De schade door rellen, bedrijven die hun inkomsten flink mislopen. (Campina die dit dan weer door berekend aan de boeren).
Zo ie zo is het verstandig dat de regering afstand doet van de film om de schade beperkt te houden.

Het lijkt wel of we heimelijk zitten te wachten op de eerste echte aanslagen zodat we dan pas weten waar we aan toe zijn?
  donderdag 28 februari 2008 @ 22:22:05 #16
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_57047213
Al betekent het een oorlog met de gehele moslim-wereld: LAAT GEERT ZIJN FILM MAKEN!!
Ongeacht de gevolgen voor de economie, Nl-expats of soldaten. Als we gaan toegeven is het einde zoek.
En laat ons vooral niet naar de regering luisteren. Balkenende's knietjes knikken al.

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht.

Tevens een bewijs dat onze huidige "leiders", die maar wat graag voor tirannen wil zwichten, maar als de Islam straks écht dichterbij komt zo spoedig mogelijk naar de VS zal vluchten, het niet waard is ons te leiden.

[ Bericht 37% gewijzigd door LXIV op 28-02-2008 22:32:37 ]
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  donderdag 28 februari 2008 @ 22:24:32 #17
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_57047333
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 21:56 schreef vethard het volgende:

Bovendien zullen onze economische en politieke banden met Pakistan; Indonesië; Iran; Turkije; Syrië; Egypte...tot grote beroering lijden.
Lol.. Wat willen ze gaan doen, al onze ontwikkelingshulp en donaties boycotten..

Yes please!.. Laat ze hun gang maar gaan!..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_57047427
IEDEREEN heeft recht z`n mening te uiten hier in nederland.

dus OOK door middel van een film, als Wilders dat wil dan is dat zijn recht!

Dat er door die geitenneukers metteen word gedreigd met aanslagen laat alleen maar zien dat Wilders dus gewoon gelijk heeft!

Die mensen zijn ziek in hun hoofd, geen respect voor anderen en maar denken dat ze de baas zijn over alles en iedereen.

Waarom respect hebben voor hun? als hun niet eens respect hebben voor onze wetten.

Go Wilders!
pi_57047601
Die Verhagen begrijpt het ook niet meer en is gewoon aan het dreigen geslagen.

Laat Wilders lekker zijn film maken, er is geen wet die hem dat verbiedt.

Reactie Wilders: "Maxime Verhagen kan de pot op".
pi_57047731
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 22:24 schreef Tism het volgende:

[..]

Lol.. Wat willen ze gaan doen, al onze ontwikkelingshulp en donaties boycotten..

Yes please!.. Laat ze hun gang maar gaan!..
Volgens mij ben jij nog een beetje wereldvreemd.
Die landen zijn veel rijker dan jij denkt en tellen bovendien veel meer inwoners.
En dus hebben ze een veel grotere afzetmarkt dan in Nederland.

Pakistan 164 miljoen
Indonesië 234 miljoen
Iran 65 miljoen
Turkije 71 miljoen
Syrië 19 miljoen
Egypte 80 miljoen.
Met een totaal van 633 miljoen mensen.

Ik denk eerder dat Nederland een beroep moet gaan doen op ontwikkelingshulp.
pi_57047770
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 22:33 schreef vethard het volgende:
Ik denk eerder dat Nederland een beroep moet gaan doen op ontwikkelingshulp.
Als ze de ontwikkelingshulp stop zetten hebben ze opeens geld zat. ZAT. Z A T!
  donderdag 28 februari 2008 @ 22:35:19 #22
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_57047810
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 22:33 schreef vethard het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij nog een beetje wereldvreemd.
Die landen zijn veel rijker dan jij denkt en tellen bovendien veel meer inwoners.
En dus hebben ze een veel grotere afzetmarkt dan in Nederland.

Pakistan 164 miljoen
Indonesië 234 miljoen
Iran 65 miljoen
Turkije 71 miljoen
Syrië 19 miljoen
Egypte 80 miljoen.
Met een totaal van 633 miljoen mensen.

Ik denk eerder dat Nederland een beroep moet gaan doen op ontwikkelingshulp.
Het is zeker een enorme economische macht. En dan hebben we het niet eens over de olie of over secundaire economische boycots. (dus als ze grootaandeelhouder zijn van een bjiv. Duitse bank). Maar wat is dan het belangrijkste: onze economische voorspoed of de film van Wilders?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_57047897
LXIV, dit gaat om meer dan alleen de film.

Zij willen gaan bepalen wat wij wel en niet mogen in Nederland.

Nu gaan de moslims een film verbieden, maar als we niet oppassen dragen alle vrouwen hier straks een burka, en lopen we dag en nacht schapen te neuken.
pi_57047909
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 22:35 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het is zeker een enorme economische macht. En dan hebben we het niet eens over de olie of over secundaire economische boycots. (dus als ze grootaandeelhouder zijn van een bjiv. Duitse bank). Maar wat is dan het belangrijkste: onze economische voorspoed of de film van Wilders?
De film.

Anders kun je net zo goed gelijk een islamitische staat van NL maken.
  donderdag 28 februari 2008 @ 22:37:36 #25
125878 Gabry
Lento Violento
pi_57047917
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 22:33 schreef vethard het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij nog een beetje wereldvreemd.
Die landen zijn veel rijker dan jij denkt en tellen bovendien veel meer inwoners.
En dus hebben ze een veel grotere afzetmarkt dan in Nederland.

Pakistan 164 miljoen
Indonesië 234 miljoen
Iran 65 miljoen
Turkije 71 miljoen
Syrië 19 miljoen
Egypte 80 miljoen.
Met een totaal van 633 miljoen mensen.

Ik denk eerder dat Nederland een beroep moet gaan doen op ontwikkelingshulp.
Turkije kan (en wil) ons niet boycotten vanwege het EU-lidmaatschap. Maar de intentie ontbreekt ook.
Iran wordt al op zekere hoogte geboycot, als die zich verder willen afsluiten dan kan dat.
En Indonesië en Pakistan hebben niet de intentie om ons te boycotten. In zulke ontwikkelde landen hebben ze ook dollartekens in hun ogen. Pakistan is zelf in conflict met de Taliban.

Dit topic slaat echt nergens op. Alsof de opinie van de Taliban leidend is in de Islamitische wereld. En al helemaal niet voor het (relevante) economische beleid. Angsthaas.

[ Bericht 2% gewijzigd door Gabry op 28-02-2008 22:56:16 ]
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
  donderdag 28 februari 2008 @ 22:37:46 #26
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_57047926
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 22:37 schreef DirkZz het volgende:
LXIV, dit gaat om meer dan alleen de film.

Zij willen gaan bepalen wat wij wel en niet mogen in Nederland.

Nu gaan de moslims een film verbieden, maar als we niet oppassen dragen alle vrouwen hier straks een burka, en lopen we dag en nacht schapen te neuken.
Ja natuurlijk. Dat zeg ik toch ook de hele tijd!
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  donderdag 28 februari 2008 @ 22:39:34 #27
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_57047998
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 22:33 schreef vethard het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij nog een beetje wereldvreemd.
Die landen zijn veel rijker dan jij denkt en tellen bovendien veel meer inwoners.
En dus hebben ze een veel grotere afzetmarkt dan in Nederland.

Pakistan 164 miljoen
Indonesië 234 miljoen
Iran 65 miljoen
Turkije 71 miljoen
Syrië 19 miljoen
Egypte 80 miljoen.
Met een totaal van 633 miljoen mensen.

Ik denk eerder dat Nederland een beroep moet gaan doen op ontwikkelingshulp.
..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_57048049
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 22:37 schreef DirkZz het volgende:
LXIV, dit gaat om meer dan alleen de film.

Zij willen gaan bepalen wat wij wel en niet mogen in Nederland.

Nu gaan de moslims een film verbieden, maar als we niet oppassen dragen alle vrouwen hier straks een burka, en lopen we dag en nacht schapen te neuken.
  donderdag 28 februari 2008 @ 22:42:23 #29
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_57048111
Die had ik hierboven al gepost. Of bedoel je dat nu juist?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_57048152
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 22:42 schreef LXIV het volgende:
Die had ik hierboven al gepost. Of bedoel je dat nu juist?
Onbewust overheen gelezen. Maar in dit geval ben ik het roerend met je eens
pi_57048180
In dit land mag iedereen zijn of haar mening uit, hoe dom of achterlijk die is. Niet mag je mensen belasteren of beledigen of kwetsen.
Dus als het Wilders opzet is om te kwetsen of te beledigen, dan is hij strafbaar. Net zo strafbaar als wanneer je iemand opzettelijk voor zijn kop slaat.
Je bent niet bij voorbaat strafbaar als je iemand per ongeluk voor zijn kop slaat en zelfs niet altijd als je iemand per ongeluk doodslaat. En ook niet als je iemand per ongeluk beledigt.
Dat is onze eigen wet, en met andere wetten hebben we op dit punt niks te maken.

Ik vind Wilders een grote lul en arrogante zeikerd, die opzettelijk mensen op de kast jaagt en tweespalt veroorzaakt. Kwaadaardig.
Maar om dan maar te buigen voor dreigementen van de taliban, nee, dat doen we dus niet.
Of om de handel voorrang te geven, ook niet.

Overigens mogen de taliban geen tv kijken, inderdaad.
Tenslotte: Quality from Holland is natuurlijk een loze kreet. Drugs, hoeren, homo's, de randstad, ik vind het geen reclame.
Kwaliteit uit Nederland, dat is andere koek. Dan heb je het ergens over. AKZO, Unilever, DSM, Philips, Rabobank, Elfstedentocht, klompen (jaja, die worden gemaakt in de Achterhoek!), runderen (de Friese en de MRIJ), fietsen (van de Veluwe en uit Friesland), etc.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_57048249
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 22:37 schreef DirkZz het volgende:
LXIV, dit gaat om meer dan alleen de film.

Zij willen gaan bepalen wat wij wel en niet mogen in Nederland.

Nu gaan de moslims een film verbieden, maar als we niet oppassen dragen alle vrouwen hier straks een burka, en lopen we dag en nacht schapen te neuken.
Vooral dat laatste, want dat doen ze in alle moslimlanden ook.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_57048334
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 21:56 schreef vethard het volgende:
Een zuivelbedrijf als Campina kan grote schade lijden.
Dan hadden ze hun risico's maar beter moeten afdekken. Weinig medelijden mee.

We moeten alleen niet op de feiten voorruit lopen. De film is er nog niet eens dus is het wat raar om er over te discussiëren. Wat je echter nu al kan voorspellen is dat de potentiele relschoppers deze film ook nooit te zien gaan krijgen. Ze worden gewoon opgestookt door hun leiders. Het heeft dan ook niks te maken met Nederland (of Wilders) maar met het onderdrukken van de onderklasse in bepaalde landen. Dat kan haast niet beter dan een gemeenschappelijke vijand te creëren.

Al met al zal dit wel overwaaien hoor.
pi_57048443
Ik neem die miljoenen schuld op de koop toe. Mooi die moslims beledigen.
lollig
pi_57048605
Je ziet ze trouwens al wat eelt op de ziel krijgen. Na de tweede publicatie van die cartoons waren er amper rellen.
pi_57048743
Net of de Taliban ons nu met rust laat . Gewoon uitzenden die film, opflikkeren met die huilerts. Het zal toch niet gebeuren dat we gaan toegeven aan terroristen.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  donderdag 28 februari 2008 @ 22:58:56 #37
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_57048827
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 22:37 schreef DirkZz het volgende:
Zij willen gaan bepalen wat wij wel en niet mogen in Nederland.

Nu gaan de moslims een film verbieden, maar als we niet oppassen dragen alle vrouwen hier straks een burka, en lopen we dag en nacht schapen te neuken.
Oei, al die stoute moslims toch, foei!

Je vergeet even dat er ook moslims zijn die niet meedoen aan die fundamentalistische onzin. Het zijn er alleen niet zo veel.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  † In Memoriam † donderdag 28 februari 2008 @ 23:17:24 #38
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_57049413
Ik heb er zin an. Liever ruzie met die gasten dan voor ze knielen.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_57049584
hopelijk maken die nep-moslims van Al Qaeda ons slapende kabinet eens goed kwaad.. actie-reactie, kunnen daarna de belastingen weer omlaag..
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  † In Memoriam † donderdag 28 februari 2008 @ 23:26:29 #40
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_57049645
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 23:24 schreef kawotski het volgende:
hopelijk maken die nep-moslims van Al Qaeda ons slapende kabinet eens goed kwaad.. actie-reactie, kunnen daarna de belastingen weer omlaag..
Uiteraard moeten de belastingen dan omhoog, want meer veiligheidsmensen en als we dan toch bezig zijn kunnen we dat laatste beetje privacy ook meteen inleveren want dat is nodig om terroristen te vangen natuurlijk.

Als een kabinet zich kwaad maakt om terroristen dan is de burger de lul en hebben de terroristen bereikt wat ze willen. Terroriseren.
Carpe Libertatem
pi_57049876
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 23:26 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Uiteraard moeten de belastingen dan omhoog, want meer veiligheidsmensen en als we dan toch bezig zijn kunnen we dat laatste beetje privacy ook meteen inleveren want dat is nodig om terroristen te vangen natuurlijk.

Als een kabinet zich kwaad maakt om terroristen dan is de burger de lul en hebben de terroristen bereikt wat ze willen. Terroriseren.
tot op heden is het de media en het kabinet (dat zich nog niet eens kwaad maakt) dat mij terroriseert. Om het nog maar niet over de schijnveiligheid te hebben. Zoals we met Schiphol en de belastingdienst zien zijn het een stel prutsers bij mekaar, zie ik het somber in mbt veiligheid als Al Qaeda moeilijk gaat doen natuurlijk maar dan ga ik wel even in een grot zitten, schijnt dat je daar moeilijk te vinden bent.. (als je geen brievenbus hebt ben je in deze wereld onvindbaar )
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_57050170
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 21:56 schreef vethard het volgende:
Ik heb o.a. stage gelopen bij Friesland Campina en weet dat het om erg veel producten gaat.
Dat is knap, want Friesland Campina bestaat nog niet eens.

De reacties uit de moslimwereld - OP VOORHAND ! ZE HEBBEN DE FILM NOG NIET EENS GEZIEN ! - maken precies duidelijk waarom de film van Wilders zo hard nodig is, wat de schade voor Nederland ook mag zijn.

Het zijn JUIST de extremisten, zoals Taliban en Al Qaeda, die de 'gematigde' moslims al van tevoren ophitsen, met slechts één doel: zelf meer macht vergaren. Nederland moet daar niet voor zwichten; never nooit niet. Terroristen moet je hun zin niet geven, maar op alle mogelijke manieren bestrijden. Het blootleggen van de verdorvenheid van het moslim-geloof is één van de methodes.
  donderdag 28 februari 2008 @ 23:49:10 #43
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_57050196
Owja, de economie zal er onder lijden. Dat zal hij zeker, VOOR EEN WEEK. Die film is als hij uitkomt eventjes nieuws. Paar vlaggetjes gaan in vlammen op, paar mensen de straat op....blabla....been there done that....blabla..... Daarna gaat iedereen weer verder met geld verdienen. Moslim of geen moslim.
lege ton
  donderdag 28 februari 2008 @ 23:49:16 #44
199699 Impala-neuker
Aepyceros melampus
pi_57050198
Dat zegt meer over die leipe mocroflavour dan over Geertje
Passie voor kadavers, en hun anus in 't bijzonder.
pi_57050327
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 21:56 schreef vethard het volgende:
Taliban dreigt met aanvallen ivm Wilders


Nederlander: "Kutmoslims"
Moslim-extremist: "Dood aan alle Nederlanders"

Is net zo debiel als:

Moslim-extremist: "Dood aan alle Nederlanders"
Nederlander: "Islam is een kutreligie"

The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_57050342
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 22:26 schreef DirkZz het volgende:
IEDEREEN heeft recht z`n mening te uiten hier in nederland.

dus OOK door middel van een film, als Wilders dat wil dan is dat zijn recht!

Dat er door die geitenneukers metteen word gedreigd met aanslagen laat alleen maar zien dat Wilders dus gewoon gelijk heeft!

Die mensen zijn ziek in hun hoofd, geen respect voor anderen en maar denken dat ze de baas zijn over alles en iedereen.

Waarom respect hebben voor hun? als hun niet eens respect hebben voor onze wetten.

Go Wilders!
  vrijdag 29 februari 2008 @ 08:46:53 #47
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_57053697
Laten we wel hopen dat het een goede film wordt, voor alle ellende die we ons ervoor op de hals halen!
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  vrijdag 29 februari 2008 @ 09:51:55 #48
203607 Ankeiler
Steen des aanstoots
pi_57054760
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 22:24 schreef Tism het volgende:

[..]

Lol.. Wat willen ze gaan doen, al onze ontwikkelingshulp en donaties boycotten..

Yes please!.. Laat ze hun gang maar gaan!..
Natuurlijk. Het enige waardevolle product uit de moslimwereld is aardolie die door de westerlingen en Chinezen uit de grond wordt gehaald. Voor de rest gaat het om een stel waardeloze bedelaars. Niet voor niets zijn de enige moslimstaten waar het goed mee gaat sterk seculier (Turkije) of kennen een grote niet-islamitische minderheid (Maleisië)..
De vraag is of we met een boycot al te veel mee moeten zitten. Aardig vinden ze ons toch al niet. Ik weet een geweldige oplossing voor dit probleem. In plaats van geld geven we de Gazastrook voedselhulp, betaald uit het Gaza-budget van Ontwikkelingshulp. Van gedupeerde Nederlandse en Deense bedrijven, met extra strafheffing wegens oneerlijke handelspraktijken. Met als bijkomend voordeel dat het vrijwel onmogelijk is om daar bommen van te kopen, immers geen Arabisch land wil melkpoeder van de vermaledijde Ollanders hebben straks. Wat een bak!
pi_57055677
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 22:26 schreef DirkZz het volgende:
IEDEREEN heeft recht z`n mening te uiten hier in nederland.

dus OOK door middel van een film, als Wilders dat wil dan is dat zijn recht!

Dat er door die geitenneukers metteen word gedreigd met aanslagen laat alleen maar zien dat Wilders dus gewoon gelijk heeft!

Die mensen zijn ziek in hun hoofd, geen respect voor anderen en maar denken dat ze de baas zijn over alles en iedereen.

Waarom respect hebben voor hun? als hun niet eens respect hebben voor onze wetten.

Go Wilders!
Omdat het andersom ook niet zo is.

In essentie draait het hier om één HEEEEEEEL belangrijk punt.

Een groot deel van de moslimwereld kan er niet tegen als Mohammed beledigd wordt. Prima. Wij zijn van mening dat onze burgers vrij moeten zijn iedere mening (binnen bepaalde grenzen) te kunnen verkondigen die zij zijn toegedaan.

Er IS dus geen probleem... Behalve dat we in Europa denken iets te moeten bewijzen aan de moslim wereld. Als we nou echt zo superieur zijn, dan gaan we niet moeilijk lopen doen, proberen een bepaalde standvastigheid tentoon te spreiden, of wat dan ook.

Er zijn namelijk genoeg moslims die boos zijn, maar zich niet kunnen vinden in geweld en dreiging met geweld. Het enige wat we doen is er voor zorgen dat de rijen zich sluiten onder de radicalen.

Wat we nu doen is risico's voor lief nemen om een punt te maken dat ENKEL ons betreft en niet de mensen of de landen aan de andere kant van de wereld.

Bijzonder dom en geheel in de andere richting van alles wat Nederland ooit groot heeft gemaakt.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  vrijdag 29 februari 2008 @ 11:09:07 #50
203607 Ankeiler
Steen des aanstoots
pi_57056387
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 10:38 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Omdat het andersom ook niet zo is.

In essentie draait het hier om één HEEEEEEEL belangrijk punt.

Een groot deel van de moslimwereld kan er niet tegen als Mohammed beledigd wordt. Prima. Wij zijn van mening dat onze burgers vrij moeten zijn iedere mening (binnen bepaalde grenzen) te kunnen verkondigen die zij zijn toegedaan.

Er IS dus geen probleem... Behalve dat we in Europa denken iets te moeten bewijzen aan de moslim wereld. Als we nou echt zo superieur zijn, dan gaan we niet moeilijk lopen doen, proberen een bepaalde standvastigheid tentoon te spreiden, of wat dan ook.
Als we superieur zijn zijn onze principes ook superieur. Dus geven we op dit punt geen duimbreed toe. We laten niets 'zien', het principe van vrijheid van meningsuiting is voor ons gewoon belangrijker dan ons wat protestjes van de Ikhwan besparen. Ik snap je logica niet.
quote:
Er zijn namelijk genoeg moslims die boos zijn, maar zich niet kunnen vinden in geweld en dreiging met geweld. Het enige wat we doen is er voor zorgen dat de rijen zich sluiten onder de radicalen.
Wat we bereiken is dat er discussies komen over het centrale punt van Wilders, namelijk dat de islam aanzet tot geweld. In feite stelt Wilders de moslims voor een Catch-22: door gewelddadig te protesteren tegen een film die stelt islam=>geweld, BEWIJZEN ZE JUIST HET GELIJK VAN GEERT WILDERS. Omdat we hier met geloofswaanzinnigen te maken hebben, niet met helder denkenden, lopen die stomme ezels met open ogen in de val.
quote:
Wat we nu doen is risico's voor lief nemen om een punt te maken dat ENKEL ons betreft en niet de mensen of de landen aan de andere kant van de wereld.
Integendeel, dit is een wereldwijd punt, omdat de met de islam samenhangende problemen met verstandsverbijstering wereldwijd spelen. Als mijn land een bijdrage kan leveren aan het overwinnen van gezond verstand en de menselijke waardigheid kan ik er weer trots op zijn Nederlander te zijn.
quote:
Bijzonder dom en geheel in de andere richting van alles wat Nederland ooit groot heeft gemaakt.
Integendeel, kruipen en slijmen is bijzonder dom. Aan de gang van zaken rond Adolf Hitler kan je zien wat er gebeurt als je een bullebak steeds zijn zin geeft. Willen ze oorlog? Dan krijgen ze oorlog.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')