Nou eigenlijk ging de winkel dicht, contract gestopt enzo blabla. en 2 weken erna belde mn oude filiaalmanager met de vraag wat ik vanaf 1 maart ging doen, want ze gingen weer open en wouden toch eigenlijk wel graag dat ik terug kwamquote:Op donderdag 28 februari 2008 20:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Verbouwing gehad?
Altijd wel leuk om met je normale team es iets anders te doen vond ik in mijn winkel - dagen.
Ik heb 3 keer een winkel geopend, echt leuk om te doen !
Ja, ik ook, ik had stiekem wel gehoopt op een halve pallet Bruno Bananiquote:Op donderdag 28 februari 2008 20:12 schreef Greys het volgende:
Non, spannend morgen!!!
En wat zal Ingetje balen van de parfummetjes
Ik ga even het volgende deel klaarzetten
Tuuuuurlijk, wij eten altijd lekker, want mijn motto is : Eten moet je tochquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:54 schreef Greys het volgende:Dankuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Ga je om ons jubileum te vieren vanavond iets extra lekkers eten?
Ik krijg altijd zo'n honger van jouw eet-verhalen
Oh dat is wel fijne timing dan idd!quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:42 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nou eigenlijk ging de winkel dicht, contract gestopt enzo blabla. en 2 weken erna belde mn oude filiaalmanager met de vraag wat ik vanaf 1 maart ging doen, want ze gingen weer open en wouden toch eigenlijk wel graag dat ik terug kwam![]()
Ze hadden dus een nieuw pand gevondenWel beter we zijn van 150m2 naar ruim 400m2 gegaan, dus we zijn gelijk een superstore
We zijn helaas nog maar met zn 3en van het oude team, en we hebben net 4 nieuwe meisjes aangenomen, dus het wordt echt nieuwnieuw
![]()
Achteraf gezien heeft het allemaal zo moeten zijn, 31 jan loopt contract af, 31 jan op 1 feb overlijd mn tante onverwachts, en heb ik dus zo'n 3 weken de tijd gehad om te huilen en met mn familie het huis op te ruimen e.d, morgen wordt die sleutel ingeleverd.
[..]
Ja, ik ook, ik had stiekem wel gehoopt op een halve pallet Bruno BananiMaar helaas alleen wat geschenkverpakkingen (met douchegelletje ofzo) van Oililly en dat soort dingen
![]()
Wegens vrolijker update van het nare telefoontje vanmorgen?quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:48 schreef Ingetje79 het volgende:
* Ingetje79 is weer helemaal blij
quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat nieuws van vanochtend valt niet meer te updaten helaas....
Maar hierrrrr word ik dan weer heul blij van
Gij prikkelt de nieuwsgierigheid en aangezien dat de de cat kills is dat linke soep.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat is wel fijne timing dan idd!
Zo ging het hier ook, eerste winkel ( Virgin Megastore ) ging dicht, die hadden we met een superteam opgebouwd.
Nieuwe winkel die in t pand kwam had dat gehoord of zo, en wilde zoveel mogelijk mensen van dat team hebben, wij wilden wel bij elkaar blijven, dus met een deel overgestapt naar Esprit.
Met een maand ertussen, waarin ik een puppie kon nemen en zo![]()
Opbouwen en opzetten was leuk, daarna ging het product toch wel heel erg vervelen en haakten we allemaal zsm af![]()
Toen heb ik het nog in de oude branch geprobeerd en een van Leest opgezet en geopend maar dat was het toch ook niet , en ben ik mn heil buiten de detail handel gaan zoeken.
Zo;n gave baan als mn eerste dacht ik nooit meer te vinden maar uiteindelijk zit ik nu alweer bijna 6 jaar iets heel anders te doen op een spectaculaire plek, dus tis goedgekomen![]()
Ik heb er helaas altijd een beetje een slechte chihuahua-hype associatie bij.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:08 schreef Greys het volgende:
Ik ben blij dat je blij bent, Ing!
Legally Blonde is toch wel weer erg leuk
Hoezo niet, werk je bij de CIA?quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:24 schreef oh-oh het volgende:Dies lief.
Ik kan hier helaas niet zomaar posten waar ik werk haha.
Solly.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |