abonnement Unibet Coolblue
pi_57626128
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 16:55 schreef MarkNMGN het volgende:
Dat 'boven hun stand' over NAC hoor je ook overal de laatste tijd, gelul altijd, ze staan er toch gewoon...

Ik geef Feyenoord wel een goede kans, al hebben we het traditioneel lastig in Breda.
Ja omdat NAC dankzij de trainer ondanks redelijk beperkt spelersmateriaal een periode lang boven zichzelf weet uit te stijgen, zonder echt goed voetbal overigens. Maar deze prestatie zal niet structureel zijn neem ik aan. Ik denk dat niemand bij NAC gelooft dat ze de komende jaren structureel mee gaan doen in de top 5, al zullen ze dat wel hopen natuurlijk.

Voor dit seizoen had ik NAC ingeschat op plek 9 t/m 12. Niet zo gek als de enige nieuwe spelers afdankertjes op leeftijd waren die het niet hadden gered in de (sub)top.

Feyenoord won in 2002 ook de Uefacup omdat ze een heel toernooi lang boven zichzelf wisten uit te stijgen en zelfs clubs als Inter Milaan wisten te verslaan, maar dat zijn wel wedstrijden die Feyenoord normaal gesproken 9 van de 10x zou verliezen. Dus die Uefacup werd wel terecht gewonnen maar het is geen kunstje dat ze snel weer zullen herhalen omdat het basis-niveau normaal gesproken niet toereikend is daarvoor.

In principe wel vergelijkbaar met hoe NAC nu presteert dit seizoen naar mijn mening, al presteert NAC al bijna het gehele seizoen redelijk constant op een hoog niveau, maar dat wordt mede ingegeven door een slimme (of laffe?) counter-tactiek.

Over zondag ten slotte , Feyenoord is in vorm, maar NAC thuis is over het algemeen een garantie voor een hoop strijd dus het belooft van beide kanten een goede, open wedstrijd te worden vol inzet waarbij beide clubs willen winnen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_57637314
Ik word stiekem een beetje opgewonden van de manier van discussieren van de heren Feyenoorders in dit topic nu . Zo kan het gewoon ook, met respect, zonder af te zeiken, prachtig.

Maar Feyenoord in vorm? Ze hebben verloren van Sparta (fouten door Jol begreep ik, maar dan nog moet je Sparta toch gewoon oprollen?) en tegen NAC voor de beker waren ze ook niet goed. NAC is ook "uit vorm". Dat betekent in NAC-taal: De verdediging laat nogal wat door, meer dan de aanval weet te maken zeg maar. De rest is er namelijk niet zoveel veranderd bij NAC, alleen dat Penders wat pijntjes begint te krijgen en die man is erg, erg, erg belangrijk voor NAC momenteel.

Ach, NAC - Feyenoord zondag zal qua spel geen amusement zijn, maar qua resultaat is het een erg belangrijke wedstrijd. Moge de beste winnen en uiteraard hoop ik als NAC-supporter dat wij dat zijn.
  donderdag 27 maart 2008 @ 11:11:31 #203
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_57643376
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 23:37 schreef Stofje het volgende:
Ik word stiekem een beetje opgewonden van de manier van discussieren van de heren Feyenoorders in dit topic nu . Zo kan het gewoon ook, met respect, zonder af te zeiken, prachtig.

Maar Feyenoord in vorm? Ze hebben verloren van Sparta (fouten door Jol begreep ik, maar dan nog moet je Sparta toch gewoon oprollen?) en tegen NAC voor de beker waren ze ook niet goed. NAC is ook "uit vorm". Dat betekent in NAC-taal: De verdediging laat nogal wat door, meer dan de aanval weet te maken zeg maar. De rest is er namelijk niet zoveel veranderd bij NAC, alleen dat Penders wat pijntjes begint te krijgen en die man is erg, erg, erg belangrijk voor NAC momenteel.

Ach, NAC - Feyenoord zondag zal qua spel geen amusement zijn, maar qua resultaat is het een erg belangrijke wedstrijd. Moge de beste winnen en uiteraard hoop ik als NAC-supporter dat wij dat zijn.
Feyenoord is weldegelijk in vorm, tegen Sparta had je gewoon met 1-3 ofzo moeten winnen was het niet dat Jol daar een stokje voor stak.

Je zegt dat je Feyenoord tegen NAC niet goed vond spelen, maar als je eerdere wedstrijden hebt gezien van Feyenoord was die wedstrijd al een verbetering van 300%, terwijl ik het wel met je eens ben hoor...

Penders viel mij die wedstrijd inderdaad positief op, ruimt werkelijk alles op. Positief voor jullie zal zijn als Lurling alsnog mee kan doen, erg belangrijke speler.

En NAC-Feyenoord zijn altijd amusante wedstrijden.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_57643644
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 11:11 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Feyenoord is weldegelijk in vorm, tegen Sparta had je gewoon met 1-3 ofzo moeten winnen was het niet dat Jol daar een stokje voor stak.

Lees dit maar eens:

http://www.itwm.nl/artikel.php?id=3947
- NAC Breda -
  donderdag 27 maart 2008 @ 11:25:48 #205
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_57643689
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 11:23 schreef Ritchie het volgende:

[..]

Lees dit maar eens:

http://www.itwm.nl/artikel.php?id=3947
Reactie op het stukje: http://www.lunaticnews.eu/index.php?q=node/1512
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_57644034
Ik ben iig blij dat ik geen rood witte bril heb
- NAC Breda -
  donderdag 27 maart 2008 @ 13:21:26 #207
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57646089
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 23:37 schreef Stofje het volgende:
Ik word stiekem een beetje opgewonden van de manier van discussieren van de heren Feyenoorders in dit topic nu . Zo kan het gewoon ook, met respect, zonder af te zeiken, prachtig.

Maar Feyenoord in vorm? Ze hebben verloren van Sparta (fouten door Jol begreep ik, maar dan nog moet je Sparta toch gewoon oprollen?) en tegen NAC voor de beker waren ze ook niet goed. NAC is ook "uit vorm". Dat betekent in NAC-taal: De verdediging laat nogal wat door, meer dan de aanval weet te maken zeg maar. De rest is er namelijk niet zoveel veranderd bij NAC, alleen dat Penders wat pijntjes begint te krijgen en die man is erg, erg, erg belangrijk voor NAC momenteel.

Ach, NAC - Feyenoord zondag zal qua spel geen amusement zijn, maar qua resultaat is het een erg belangrijke wedstrijd. Moge de beste winnen en uiteraard hoop ik als NAC-supporter dat wij dat zijn.
feyenoord is niet meer in de vorm die het had tot 2 december
pi_57655413
De tactiek zal wel duidelijk zijn, proberen veel corners te forceren.

Leuk voor Loran dat ie captain was bij de Antillen en ook nog eens scoorde.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 27 maart 2008 @ 22:18:08 #209
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57659945
Ik vrees de corners
pi_57666318
de Anti Climax van het " Pi-air" seizoen zullen we helaas niet evenaren, als we maar wel winnen
  vrijdag 28 maart 2008 @ 12:40:55 #211
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57670914
Dat was echt erg 3-3 in 2 minuten ofzo
pi_57671334
Nadat Pierre er in kwam ook nog eens .. Wereldwissel

In het rijtje .. Dramatische wisselbeurten
  vrijdag 28 maart 2008 @ 13:04:11 #213
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57671354
hehe ja :p

totaal geen vertrouwen hoor in zondag

feyenoord zou bus betalen is het 5 eur goedkoper het kaartje

gaat zo nergens over
pi_57715505
ik had veel vertrouwen in vanmiddag maar dat het zo zou gaan

"helemaal niets in rotterdammmmmmmmmm"
what you see, is what you get!
  zondag 30 maart 2008 @ 15:10:57 #215
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57715521
quote:
Op zondag 30 maart 2008 15:10 schreef IV_Xample het volgende:
ik had veel vertrouwen in vanmiddag maar dat het zo zou gaan

"helemaal niets in rotterdammmmmmmmmm"
dat klopt niet
  zondag 30 maart 2008 @ 15:14:21 #216
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_57715583
quote:
Op zondag 30 maart 2008 15:10 schreef IV_Xample het volgende:
"helemaal niets in rotterdammmmmmmmmm"
Wat valt er in Breda te beleven dan, een bekerfinale ofzo.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  zondag 30 maart 2008 @ 15:46:40 #217
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57716252
quote:
Op zondag 30 maart 2008 15:14 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Wat valt er in Breda te beleven dan, een bekerfinale ofzo.
ja op tv's
  FOK!fotograaf zondag 30 maart 2008 @ 16:04:36 #218
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_57716638
Donderjannes zeg..... ik had wel vertrouwen in een overwinning, maar dit was gewoon Feyenoord onder de mat stoppen.... godsgloeiende, wat een heerlijk gevoel op de zondagmiddag.

BARCA, BARCA, BREDA KOMT ERAAN!
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
  zondag 30 maart 2008 @ 16:23:14 #219
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_57716960
Ontzettend kansloos van Feyenoord-supporters om nu de hele tijd met een finale te schemeren. Dat je serieus op spreekkoren als '100 jaar niks in Rotterdam' gaat reageren ipv er gewoon boven te staan, geeft aan dat het wel heel treurig met je is gesteld.

Het enige juiste wat je kunt zeggen is dat je op inzet en passie bent afgetroefd, en dat het voor Feyenoord een schande is dat je met zo'n begroting verliest en punten achterstaat op NAC. NAC heeft gewoon verdiend gewonnen, hulde. Draaien voor hun middelen een wereldseizoen en het is dan ook heel sneu om daar zielig over te gaan doen. Nee, als zelfbenoemde grootste club je eerste kans op een nationale prijs sinds 1999 (de prijs is nog niet eens binnen) heb je geen enkel recht van spreken.

Met andere woorden:
NAC Gefeliciteerd
Feyenoord: Haha.
Gourmetten of steengrillen?
  zondag 30 maart 2008 @ 16:25:19 #220
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57717008
quote:
Op zondag 30 maart 2008 16:23 schreef Silenus het volgende:
Ontzettend kansloos van Feyenoord-supporters om nu de hele tijd met een finale te schemeren. Dat je serieus op spreekkoren als '100 jaar niks in Rotterdam' gaat reageren ipv er gewoon boven te staan, geeft aan dat het wel heel treurig met je is gesteld.

Het enige juiste wat je kunt zeggen is dat je op inzet en passie bent afgetroefd, en dat het voor Feyenoord een schande is dat je met zo'n begroting verliest en punten achterstaat op NAC. NAC heeft gewoon verdiend gewonnen, hulde. Draaien voor hun middelen een wereldseizoen en het is dan ook heel sneu om daar zielig over te gaan doen. Nee, als zelfbenoemde grootste club je eerste kans op een nationale prijs sinds 1999 (de prijs is nog niet eens binnen) heb je geen enkel recht van spreken.

Met andere woorden:
NAC Gefeliciteerd
Feyenoord: Haha.
jullie verliezen er 2x van
pi_57717077
Jihaaaa, jammer dat twente wint maar mag de pret niet drukken.

En alle niet NACCERS weer opdonderen aub
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  zondag 30 maart 2008 @ 16:31:42 #222
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_57717127
quote:
Op zondag 30 maart 2008 16:23 schreef Silenus het volgende:
Ontzettend kansloos van Feyenoord-supporters om nu de hele tijd met een finale te schemeren. Dat je serieus op spreekkoren als '100 jaar niks in Rotterdam' gaat reageren ipv er gewoon boven te staan, geeft aan dat het wel heel treurig met je is gesteld.

Het enige juiste wat je kunt zeggen is dat je op inzet en passie bent afgetroefd, en dat het voor Feyenoord een schande is dat je met zo'n begroting verliest en punten achterstaat op NAC. NAC heeft gewoon verdiend gewonnen, hulde. Draaien voor hun middelen een wereldseizoen en het is dan ook heel sneu om daar zielig over te gaan doen. Nee, als zelfbenoemde grootste club je eerste kans op een nationale prijs sinds 1999 (de prijs is nog niet eens binnen) heb je geen enkel recht van spreken.
Als voetbal uit te leggen valt dmv begrotingen hoef je niet eens te spelen, zo'n gelul vind ik dat altijd. Volgens mij heeft Talpa die trend ooit ingevoerd door tijdens de wedstrijd begrotingen te vergelijken.

En zielig... ach, NAC heeft ook verdiend gewonnen. De eerste keer dit jaar. Ik kan er niet wakker van liggen, vooral omdat het ook nog meer dan terecht is.

Maar 100 jaar niks in Rotterdam? Als supporter van NAC moet je wel een enorme josti zijn om dat in je mond te nemen.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_57717167
quote:
Op zondag 30 maart 2008 15:14 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Wat valt er in Breda te beleven dan, een bekerfinale ofzo.
wij gaan al niet voor de prijzen he, daar hebben we geen begroting voor, maar jullie hebben straks helemaal niets geen europees, geen beker, tis wat...

en btw..hebben jullie geen feyenoord topic ofzo, vind wel dat jullie erg veel in deze topic rondhangen
what you see, is what you get!
  zondag 30 maart 2008 @ 16:35:16 #224
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_57717216
Rotterdam is niks en zal ook nooit iets worden.
  zondag 30 maart 2008 @ 16:37:26 #225
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_57717248
quote:
Op zondag 30 maart 2008 16:33 schreef IV_Xample het volgende:

[..]

wij gaan al niet voor de prijzen he, daar hebben we geen begroting voor, maar jullie hebben straks helemaal niets geen europees, geen beker, tis wat...
Wij gaan niet voor de prijzen? Dus daarom loopt Mommers al 2 weken lang te janken bij Kesler.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')