Nee man, bij de Rabobank hebben ze van die übercoole telmachines waar je gewoon alles in één keer in kan gooien. Even je pasje in die gleuf steken en het staat daarna gelijk op je rekening.quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:11 schreef RacerDKB het volgende:
Ik dacht dat je het moest tellen, dan de verschillende centen apart in zakjes doen. Dus dan heb je 4 zakjes, een met 1 cent, een met 2 cent, etc. En dan eerst tellen hoeveel het dus is.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:13 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Nee man, bij de Rabobank hebben ze van die übercoole telmachines waar je gewoon alles in één keer in kan gooien.
Oh, da's helemaal mooi. Zo meteen maar ff alles in 1 bak gooien en kijken hoe die machine werktquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:13 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Nee man, bij de Rabobank hebben ze van die übercoole telmachines waar je gewoon alles in één keer in kan gooien. Even je pasje in die gleuf steken en het staat daarna gelijk op je rekening.![]()
Lijkt me niet, maar je zou het eens kunnen proberen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:44 schreef ImTheBase het volgende:
Wat ik me altijd al afvraag, werken die rabobank automaten waar je muntgeld in kan pleuren ook voor andere banken? Dus kan ik mijn europas er gewoon in pwnsen?
Er is een maximaal aantal munten wat ze maar hoeven te accepteren; 5 euro betalen met 1 cent muntjes kunnen ze weigerenquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:20 schreef Cottleston-Pie het volgende:
Het is toch veel leuker om er mee te betalen bij de meest irritante barkeeper die je kent?
Contant storten op je eigen rekening is alleen mogelijk bij de 'eigen' bank.quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:44 schreef ImTheBase het volgende:
Wat ik me altijd al afvraag, werken die rabobank automaten waar je muntgeld in kan pleuren ook voor andere banken? Dus kan ik mijn europas er gewoon in pwnsen?
Kick!!!quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:13 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Nee man, bij de Rabobank hebben ze van die übercoole telmachines waar je gewoon alles in één keer in kan gooien. Even je pasje in die gleuf steken en het staat daarna gelijk op je rekening.![]()
Ja.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 @ 12:09 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Kick!!!
Weet iemand of de Rabobank nog steeds met deze apparaten werkt?
Dat scheelt weer een hoop gesorteer.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:13 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Bij de stortautomaten van ING kan je ook op rekening derden storten.quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:23 schreef 700MB het volgende:
[..]
Contant storten op je eigen rekening is alleen mogelijk bij de 'eigen' bank.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |