Ik heb het gemerkt ja! :-|quote:Op maandag 3 maart 2008 17:43 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik denk van niet...
BTW: De 4444 heeft geen gedeklasseerde eerste klas stoelen meer sinds een tijdje.
Die bestaat al in de vorm van een halfuurdienst.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:47 schreef Willy84 het volgende:
Ja misschien wel idd. Begin eens met IJmuiden heropenen zou ik zeggen. Maar dat schijnt ook niet rendabel te zijn.
Utrecht-Breda rechtstreeks.
Klopt, maar wel 2e klas stoelen in een verder nog qua uiterlijk 1e klasse bak, dus met stopcontacten en gordijnen.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:43 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik denk van niet...
BTW: De 4444 heeft geen gedeklasseerde eerste klas stoelen meer sinds een tijdje.
Van binnen zijn ze hetzelfde hoorquote:Op maandag 3 maart 2008 20:56 schreef knars het volgende:
Uiteraard wel de enige niet-overgeschilderde bak opgezocht, gezellig zo'n DB bak
Op spoor 2 geeft hij bij intercity's standaard aan dat t internationale treinen zijn zelfs, slechts aan 1 kant, als je richting de trap loopt.quote:Op donderdag 28 februari 2008 02:27 schreef Lemjur het volgende:
Shit, had ik toch die CTA op Delft maar gefotografeerd vandaag. Beweerde dat de stoptrein een intercity was, die zou stoppen op: Rijswijk en Den Haag Moerwijk, alvorens via Den Haag HS, Den haag CS aan te doen.
Dit is trouwens heel lang gewoon een buffeltje en soms een plan-v geweest smorgens om 10 voor 9 hoorquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:52 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Uit de OP
[..]
Inderdaad dat heb ik gisteren gemerkt . Bij het terug berekenen gisteren vanaf Gronau had ik zo iets van "WTF, die reed toch nooit op IC tijd..." Maar idd. 1 Koploperdrietje pendelt tussen Enschede en Hengelo, stamp en Stampvol. En alles + alles wat al op het station staat in een al reeds tjokvolle trein richting A'dam.
Pimpelexpress was nog wel te doen, maar dat stukje Enschede Hengelo ...
Was dat die blauwe in die voor de rest blauw/gele sleep? (Tweede rijtuig van achteren?)quote:Op maandag 3 maart 2008 20:56 schreef knars het volgende:
Heb vandaag voor het eerst in een IC-K/L/B langs mijn huis getreind. Ik had al eens gelezen dat ze tegenwoordig ook worden ingezet op Den haag - Arnhem maar had ze er nog nooit aangetroffen. Uiteraard wel de enige niet-overgeschilderde bak opgezocht, gezellig zo'n DB bak
die blauwwitte is een 1e klas dacht ikquote:Op maandag 3 maart 2008 21:21 schreef Duvel het volgende:
[..]
Was dat die blauwe in die voor de rest blauw/gele sleep? (Tweede rijtuig van achteren?)
Oh? Dat kan ik niet zien, ik zag 'm van veraf langskomen.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die blauwwitte is een 1e klas dacht ik
Ik voor zie een nieuw klusje voor de DH1 tjesquote:Op maandag 3 maart 2008 15:24 schreef Willy84 het volgende:
[..]
En NS personeel meldt dat er 3 man in een trein zitten
Klopt als een bus ( hihi ik zei bus)quote:Op maandag 3 maart 2008 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die blauwwitte is een 1e klas dacht ik
quote:Op maandag 3 maart 2008 18:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klopt, maar wel 2e klas stoelen in een verder nog qua uiterlijk 1e klasse bak, dus met stopcontacten en gordijnen.
Dat is een geregeld ritje voor mijquote:Op maandag 3 maart 2008 22:42 schreef Charango het volgende:
Haarlem-Leiden in de bloeitijd van de bollen?
Charango meldt zich...
Zou het wel jammer vinden als alle CTA's weg gaan. Stukje historie weg, en die digitale schermen kunnen geen leuke fouten maken, naast dan dat ze vastlopen of een error geven.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:00 schreef Willy84 het volgende:
Over dat project om alle CTA's te vervangen voor digitale schermen net als omgeving Amersfoort hoor je ook niets meer.
Ja Flash iderdaad dat heb je gedaan, stuur mij je e-mail adres even door dan zal deze jongeman jequote:Op maandag 3 maart 2008 08:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Oke
Als verzameldirk anders gewoon even die foto's naar mij mailt, dan host ik ze wel
Ik geloof namelijk dat hij helemaal geen webspace-host heeft. Ik heb al eens eerder een foto van een plan U in Delfzijl voor hem gehost
NIet? Nou, wacht maar af, dat gaat echt wel komen nogquote:Op maandag 3 maart 2008 23:05 schreef Lemjur het volgende:
die digitale schermen kunnen geen leuke fouten maken,
Okay, ik was misschien een beetje voorbarig. Alleen de zelfgeschreven delen geef ik weinig kans.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NIet? Nou, wacht maar af, dat gaat echt wel komen nog
Dat laatste zag ik idd... maar wist niet dat de oude ging verdwijnen... dan zal de nieuwe brug ook wel wat stiller worden als je erover heen gaatquote:Op maandag 3 maart 2008 17:42 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee, de nieuwe wordt de enige. De oude wordt gesloopt. Voor het nieuwe spoor wordt een deel van Zwolle RGS opgeofferd. De aansluiting van de Hanzelijn op de Veluwelijn vindt plaats bij Hattemerbroek zo ongeveer.
Namelijk? Kropswolde-Martenshoek of zo?quote:Ons land heeft één van de kortste spoorwegtrajecten van West-Europa.
Dit soort taalgebruik, van een organisatie als het CBS, is natuurlijk Gepruts hequote:Nederland behoort tot één van de meest intensieve
Ik zag hem om 11.44u wegrijden op Enschede, vreemde tijd....quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:37 schreef Charango het volgende:
Vanochtend een bak VIRM in de Twente-express vanuit Utrecht
Beginnen ze VIRMs over te hebben of zo, nu die overal op rare routes beginnen te verschijnen?
aha, op die manier... vond het al vreemd, ik dacht dat ie misschien al een +40 ofzo had, en meteen is gekeerd.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:33 schreef thats-me het volgende:
Die Virm reed trein 1731 aankomst Enschede 11.35 uur.
en is 10 minuten later als LM richting het westen vertrokken
Volgens mij stond die VIRM vanmorgen als 28xx van 0717 gereed op Rotterdam C. Ik vond het ook al niet passen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:33 schreef thats-me het volgende:
Die Virm reed trein 1731 aankomst Enschede 11.35 uur.
en is 10 minuten later als LM richting het westen vertrokken
Mooi, gaan ze dan over het tramspoor rijden zoals oorspronkelijk de bedoeling?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:22 schreef Fixers het volgende:
Even wat dingetjes om op in te haken:
Men is overigens bezig met een directe lijn van Utrecht naar Breda, een compleet nieuw spoortraject dat o.a. via nieuwegein zou lopen en verder langs de A27 en Gorinchem. Vooralsnog is het vooral kijken naar nut en haalbaarheid, maar er stond een aantal weken terug iets over in BN/De Stem.
Is een tijdelijke situatie tot 20?? ivm die viersporigheid aldaar.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:22 schreef Fixers het volgende:
Even wat dingetjes om op in te haken:
Kortste spoortje in Nederland is toch Houten-Houten Castellum, das 1800 meter.
Ik zeg: los het op net als op Schiphol, met van die rolbanden. Zou voor perron op Amsterdam CS ook een mooie oplossing zijnquote:Utrecht-Breda rijdt inderdaad direct vanaf dat ellendige spoor 18/19. Ik eis nog steeds dat de tariefafstand tussen utrecht en lunetten (en verder) wordt ingekort voor de stoppers..... je moet gewoon een teringeind lopen om bij de trein te komen. Helemaal als je dan uitstapt op dat tijdelijke perron in Houten.
Lijkt me niet tramspoor schijnt nu wel een drukke lijn te zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:36 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Mooi, gaan ze dan over het tramspoor rijden zoals oorspronkelijk de bedoeling?
Vast wel, maar daar GAAT het natuurlijk helemaal niet om. Men bedoelt niet "het kortste spoortraject". Men bedoelt "het kortste net". Wat overigens ook niet waar is, maar wel één van de korterequote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:46 schreef Erosjuhhh het volgende:
Is Den haag hs - den haag laan van NOI niet minder dan 1800 meter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |