Mooi op tijd dacht ik zo. Spoedig komt de eerste al naar Nederland en kan het testrijden voor de toelating beginnenquote:
Staat op OHIHquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:12 schreef Willy84 het volgende:
Jullie hadden het er hier over dat XX nog een protos zou hebben aangeschaf. Zou op somda hebben gestaan. Alleen kan op Somda niks vinden
Iemand linkje?
quote:Alle speculaties hierboven ten spijt: vandaag via een officieel kanaal begrepen dat
- er een zesde treinstel bijkomt
- Connexxion hiervoor geen hogere exploitatiebijdrage vraagt (prijsvechters)
- de tussendienst verlengd wordt naar Barneveld Centrum
- de kwartierdienst Amersfoort-Barneveld iets wordt beperkt
Alleen is de ingangsdatum van dit alles onzeker, want afhankelijk van de medewerking van ProRail. Men mikt op dienstregeling 2009 of 2010.
kwootjes allemaal van Jablan via ohihquote:Zo, even wat anders. De Valleilijn blijkt een goedkope spoorlijn te zijn. Exploitatiebijdrage van de Provincie Gelderland voor 2008 is net boven de 1,7 miljoen euro.
Trek hier de boetes van af en je vraagt je af hoe Connexxion geld verdient ...
Bron: Besluitenlijst van GS Gelderland, januari 2008.
Ik heb 1 hand aan me muisje en de andere gaat van een zak chips heen-en-weer naar me mond.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
En voortaan zelf zoeken Willy
op OHIH doet de search het namelijk WEL
Thanx, had hem alquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Psst: http://opeenshadikhetforum.nl/viewtopic.php?p=200689#200689
Oh, GC, daar kom ik nooitquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:34 schreef Willy84 het volgende:
flash: Fok! in Hp/De Tijd! Wie is die Martin?
hebben ze het over je...
Dat zit primaquote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:08 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ohja Fles, er was iets met een Rijtuig Duits van binnen en Blauw geel van buiten, Den Haag CS jij en Toeps.. hoe zit dat?
Daar is 110 km/u inderdaad zat, met een baanvaksnelheid van 80. Maar het gaat hier om het stukje Amersfoort-Barneveld Noord, daar halen ze de dienstregeling dus eigenlijk niet, omdat ze eigenlijk 130 zouden moeten rijden. En dan moet er straks ook nog een stationnetje (Hoevelaken) bijkomen eigenlijk...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De kippenlijn kronkelt nogal, misschien heeft dat er iets mee te maken
Wat ze kunnnen doen is ICB/ICL inzetten gecombineerd met het duitse materieel. Alleen nadeel is dat de lengte van de treinen fixed zijn in nederland, en 's avonds niet echt veel vraag is naar 12 bakken ICL.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:06 schreef dennistd het volgende:
Ik las op somda (klik) dat de pimpel 1x per 2 uur gaat rijden vanaf 2009. Ook zou het materieel gebruikt worden voor een gewone intercity Schiphol - Enschede en de volgende morgen weer terug. Mag dat laatste zomaar, spul van DB gebruiken voor binnenlandse treinen?
Ik heb even het één en ander bij elkaar gezochtquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:35 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Hierbij een oproepje
Heb je verneukte of bijzondere CTA foto's en wil je die delen?
Ben eigelijk wel benieuwd, welke mogelijke borden er allemaal in de CTA zittenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb even het één en ander bij elkaar gezocht
Amsterdam Sloterdijk, 13 mei 2006.
[ afbeelding ]
Hilversum Sportpark, 22 mei 2006.
[ afbeelding ]
Hilversum Sportpark, 22 mei 2006. De achterkant van de vorige
[ afbeelding ]
Amersfoort, 25 mei 2006.
[ afbeelding ]
Eindhoven, 16 juni 2006.
[ afbeelding ]
Groningen, 18 juni 2006.
[ afbeelding ]
's-Hertogenbosch, 4 juli 2006.
[ afbeelding ]
Utrecht Centraal, 27 juli 2006.
[ afbeelding ]
Elst, 5 augustus 2006.
[ afbeelding ]
Leeuwarden, 1 september 2006.
[ afbeelding ]
Almere Oostvaarders, 5 september 2006.
[ afbeelding ]
Utrecht Centraal, 3 december 2006.
[ afbeelding ]
's-Hertogenbosch, 15 december 2006.
[ afbeelding ]
Weesp, 23 december 2006.
[ afbeelding ]
Weesp, nog steeds 23 december 2006.
[ afbeelding ]
Amsterdam Sloterdijk, 27 januari 2007.
[ afbeelding ]
Zwolle, 10 februari 2007.
[ afbeelding ]
Zwolle, 9 maart 2007. Deze foto heb ik op 29 december 2007 nogeens gemaakt, met hetzelfde flapje.
[ afbeelding ]
Maastricht, 24 maart 2007.
[ afbeelding ]
Utrecht Centraal, 12 mei 2007. Aschaffenburg is met 1 "s".
[ afbeelding ]
Maastricht, 4 juni 2007.
[ afbeelding ]
Deventer, 7 september 2007.
[ afbeelding ]
En ook in het buitenland gaat het weleens mis:
Krefeld Hbf, 1 oktober 2006.
[ afbeelding ]
Dan kun je het beste tijdens het onderhoud van die dingen fotograferen. Even 2 voorbeeldjes:quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:59 schreef Brembo het volgende:
[..]
Ben eigelijk wel benieuwd, welke mogelijke borden er allemaal in de CTA zitten
Het leuke is dat een hoop van deze momenten nog dagelijks te zien zijnquote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb even het één en ander bij elkaar gezocht
Jep, weet ik. Met name die absurde fout in Zwolle op spoor 5a, die er eind december nog steeds hing. En nu waarschijnlijk nogquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:10 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Het leuke is dat een hoop van deze momenten nog dagelijks te zien zijn
Ah, een directe verbinding tussen Sittard en Almere?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:35 schreef bork het volgende:
Kon alleen deze vinden . Ach ja je moet ergens beginnen
[ afbeelding ]
Netjes gedaanquote:Op zondag 2 maart 2008 13:29 schreef Willy84 het volgende:
Eindigde vlakbij de tunnen en sprong als 2e uit de trein. Sprinte naar beneden de tunnel door. Onderaan de trap hoorde ik al fluiten. Rende omhoog en sprong naar binnen tussen de al sluitende deuren.
Yes
Amsterdam Amstel-Amersfoort via Utrecht CS in 33 minuten
Was nog 30 seconden eerder dan de trein die ik vanuit de trein bij Duivendrecht zag staan
Heerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |