Onthoudenquote:Op donderdag 28 februari 2008 20:34 schreef von_Preussen het volgende:
Trouwens, al die treinstelnummers, hoe hou je die bij? Snel je camera aan je nek laten hangen en opschrijven?
In ieder geval niet lang meer, want de terminals in Leeuwarden en Veendam zijn verkocht door VOS aan Edwin de Vries. ACTS zal het containervervoer blijven verzorgen. De Vries neemt daarbij ook het vrachtwagenvervoer in Veendam van VOS over.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:53 schreef dome het volgende:
zit VOS tegenwoordig ook al in de treinen.. nooit geweten
Mooi plekje daar bij Sappemeer-Oost he?quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:51 schreef Zug-Chef het volgende:
Niet verwacht (want +45) maar toch gekomen, ACTS 5814 met de Veendam2-shuttle, op weg naar de Maasvlakte West.
Tsja, wat zal ik er van zeggen. De muziek die er achter was gezet maakte het wel heeeeeeeel erg melodramatisch. Dat had niet gehoeven van mij. Ik ben er niet echt rouwig om, voor reizigers, spotters en personeel is de GTW een verademing t.o.v. het Wadje (wat een lawaai trouwens produceren die dingen). De naamgeving "Wadloper" die heb ik altijd geweldig gevonden en die blijft bestaan (in ieder geval op dit forum .)quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:40 schreef Peterselieman het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=aJG3PWhipy8
Een filmpje over de laatste wadlopers in reizigersdienst. Het doet toch wat me je, zeker als je jarenlang met die stellen hebt gereisd.
Ik ook, ja "Enkele"quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:38 schreef Peterselieman het volgende:
Is wel een goede. Heb nog wel enkele liggen
Zal wel, dat mag ie daar ergens rijden ja.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:09 schreef Darkwing_Duck het volgende:
In horst is zojuist een protos gespot. Toelaing 160?
Ha de elektrische versie! Met rode randen op het dak!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:23 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zat net even wat te googlen en kwam op de site van Bahn-online.net deze platen tegen :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eindelijk!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:13 schreef thatsme het volgende:
Ha de elektrische versie!
Whoa! Nu al??quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:23 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zat net even wat te googlen en kwam op de site van Bahn-online.net deze platen tegen :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Satigny, dat staat er bijquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:53 schreef thatsme het volgende:
Ik vraag me af waar ze rijden, dit omdat ze op eigen kracht (lijken) te rijden.
Nou ja, hij KAN 160. En precies op dat stuk MAG er ook 160 gereden worden. Zou dat toeval zijn denk je?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:24 schreef Bigs het volgende:
Ik ben benieuwd of de Protos de 140 al gehaald heeft.. ze hebben in ieder geval genoeg getest vandaag tussen Helmond en Horst.
Hij is nu maar voor 110km/h toegelaten zijn begreep ik uit het vorige deel, dus kennelijk is het toch niet zo makkelijk om er de 160 mee te halen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, hij KAN 160. En precies op dat stuk MAG er ook 160 gereden worden. Zou dat toeval zijn denk je?
De kippenlijn kronkelt nogal, misschien heeft dat er iets mee te makenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:53 schreef Bigs het volgende:
Hij is nu maar voor 110km/h toegelaten zijn begreep ik uit het vorige deel, dus kennelijk is het toch niet zo makkelijk om er de 160 mee te halen.
Mooi op tijd dacht ik zo. Spoedig komt de eerste al naar Nederland en kan het testrijden voor de toelating beginnenquote:
Staat op OHIHquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:12 schreef Willy84 het volgende:
Jullie hadden het er hier over dat XX nog een protos zou hebben aangeschaf. Zou op somda hebben gestaan. Alleen kan op Somda niks vinden
Iemand linkje?
quote:Alle speculaties hierboven ten spijt: vandaag via een officieel kanaal begrepen dat
- er een zesde treinstel bijkomt
- Connexxion hiervoor geen hogere exploitatiebijdrage vraagt (prijsvechters)
- de tussendienst verlengd wordt naar Barneveld Centrum
- de kwartierdienst Amersfoort-Barneveld iets wordt beperkt
Alleen is de ingangsdatum van dit alles onzeker, want afhankelijk van de medewerking van ProRail. Men mikt op dienstregeling 2009 of 2010.
kwootjes allemaal van Jablan via ohihquote:Zo, even wat anders. De Valleilijn blijkt een goedkope spoorlijn te zijn. Exploitatiebijdrage van de Provincie Gelderland voor 2008 is net boven de 1,7 miljoen euro.
Trek hier de boetes van af en je vraagt je af hoe Connexxion geld verdient ...
Bron: Besluitenlijst van GS Gelderland, januari 2008.
Ik heb 1 hand aan me muisje en de andere gaat van een zak chips heen-en-weer naar me mond.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
En voortaan zelf zoeken Willy
op OHIH doet de search het namelijk WEL
Thanx, had hem alquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Psst: http://opeenshadikhetforum.nl/viewtopic.php?p=200689#200689
Oh, GC, daar kom ik nooitquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:34 schreef Willy84 het volgende:
flash: Fok! in Hp/De Tijd! Wie is die Martin?
hebben ze het over je...
Dat zit primaquote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:08 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ohja Fles, er was iets met een Rijtuig Duits van binnen en Blauw geel van buiten, Den Haag CS jij en Toeps.. hoe zit dat?
Daar is 110 km/u inderdaad zat, met een baanvaksnelheid van 80. Maar het gaat hier om het stukje Amersfoort-Barneveld Noord, daar halen ze de dienstregeling dus eigenlijk niet, omdat ze eigenlijk 130 zouden moeten rijden. En dan moet er straks ook nog een stationnetje (Hoevelaken) bijkomen eigenlijk...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De kippenlijn kronkelt nogal, misschien heeft dat er iets mee te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |