quote:Dank je Arma...dat scheelt dan weer...
Op zaterdag 02 maart 2002 12:38 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb geen tips voor je maar ik kan je wel vertellen dat Portugal wereldkampioen voetbal wordt
quote:Let maar niet op mij
Op zaterdag 02 maart 2002 12:42 schreef Hik het volgende:[..]
Dank je Arma...dat scheelt dan weer...
![]()
![]()
quote:'kee
Op zaterdag 02 maart 2002 12:43 schreef Armageddon het volgende:Let maar niet op mij
Met audiogalaxy kun je ze wel vinden...
quote:ga eens langs bij www.youngbloodmusic.com, en kies dan voor 'download our music'
Op zaterdag 02 maart 2002 12:34 schreef Hik het volgende:
Ik dans sinds een jaar verschillende Braziliaanse dansen (Samba, Lambada, Zouk, Axé...voor de mensen die het wat zegt). Daardoor ben ik ook steeds meer naar dat soort muziek gaan luisteren. Ik vind Portuguees sowieso een prachtige taal (helemaal op muziek) en vroeg me af of hier mensen zijn die me wat tips kunnen geven voor mooie Braziliaanse muziek. Het hoeft niet persé dansbaar te zijn, mooie ballads mag ook...
Vergelijkbaar met wat hier Blof is. Ongeveer dat soort muziek, maar dan in het Portugees. Mijn favorieten zijn de nummers Primeiros Erros (chove) en O Passageiro.
En een tijd geleden was de groep Banda Eva populair. Met o.a. Eva en Alô paixão.
En de groep Skank. Errug goed. Mijn favoriete nummer is Tão seu. (die trouwens ook gecovered is door Banda Eva)
Probeer maar eens via Kazaa. Ze zijn vast wel te vinden.
quote:maar niet erg Braziliaans, he.
Op zondag 03 maart 2002 17:08 schreef DeF2K het volgende:
Latin: Buena Vista Social Clubook erg [afbeelding] [afbeelding]
quote:Nee, inderdaad...
Op zondag 03 maart 2002 17:45 schreef bixister het volgende:[..]
maar niet erg Braziliaans, he.
Iedereen Bedankt voor de tips! Ik heb de eerste tips al gedownload en er zitten een paar hele leuke nummers bij. Sommige wat Axé-achtig andere meer Forro.
Sepultura is helaas iets minder mijn smaak...
[Dit bericht is gewijzigd door Nuoro op 04-03-2002 16:42]
quote:Metal Mart....hmmmmm....
Op maandag 04 maart 2002 16:56 schreef Metal_Mart het volgende:
Probeer Krisiun of Raebelliun eens. Erg mooi en gevoelig
* MarkzMan_X krijgt de zomerkriebels al weer! Cada Vez! Woehoei!
En Ozomatli is ook goed! Is een mix tussen latin en hiphop, vooral Eva blijf ik een heel lekker nummer vinden!
Misschien niet echt precies wat je zoekt maar wel aanraders!
quote:Niet Braziliaans, maar je hebt gelijk, het is een lekker nummer.
Op maandag 04 maart 2002 18:33 schreef Kid_RisK het volgende:
En Ozomatli is ook goed! Is een mix tussen latin en hiphop, vooral Eva blijf ik een heel lekker nummer vinden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |