abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57007688
kwam ik gister thuis, ik denk even lekker fokken, krijg ik ineens de mededeling 'Uw internet is afgesloten omdat er vanaf uw adres spam is verstuurd' Dus ik check de logs op m'n server en zie dat er een stukje malware bezig is geweest, maar die had ik er al afgehaald enkele dagen terug

dus ik bel naar de technische dienst om door te geven dat het probleem al opgelost is en dat de blokkade weg mag.. wat blijkt? ik moet een afspraak maken met de abuse afdeling, die gaan me over een aantal dagen bellen en dan gaat mogelijk de blokkade eraf.. dus nu zit ik dagen zonder internet terwijl ik internet nodig heb voor m'n werk (webdesigner) en er vrijdag weer een deadline aankomt

klacht: telfort die bij het minste of geringste je verbinding afsluit

-edit- moet in KLB sorry
pi_57007748
Gewoon je zooi beter beveiligen en geen meuk downloaden.
Heb je nu mooi een paar dagen om over na te denken
pi_57007810
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:01 schreef GateWayX het volgende:
Gewoon je zooi beter beveiligen en geen meuk downloaden.
Heb je nu mooi een paar dagen om over na te denken
dan sturen ze toch even een mailtje, of ze heffen die blokkade op als ik doorgeef dat alles op orde is

dit is net zoiets als dat de politie zegt 'ja meneer uw linker achterband is wat aan de gladde kant, we nemen uw auto in beslag, u kunt voor volgende week een afspraak maken om hem op te halen'

er zijn mensen die internet nodig hebben voor hun werk..
  woensdag 27 februari 2008 @ 12:09:39 #4
55011 HunterSThompson
Buy the ticket, take the ride
pi_57007870
Van mensen die internet nodig hebben voor hun werk verwacht ik eigenlijk ook wat meer moeite om geen malware te krijgen.
"When the going gets weird, the weird turn pro."
pi_57007904
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:06 schreef Schepseltje het volgende:

[..]

dan sturen ze toch even een mailtje, of ze heffen die blokkade op als ik doorgeef dat alles op orde is

dit is net zoiets als dat de politie zegt 'ja meneer uw linker achterband is wat aan de gladde kant, we nemen uw auto in beslag, u kunt voor volgende week een afspraak maken om hem op te halen'

er zijn mensen die internet nodig hebben voor hun werk..
Van mensen die internet nodig hebben voor hun werk verwacht ik 2 dingen:

1) Kennis hebben van internet (en dus je server(!!!!) eens fatsoenlijk beheren/beveiligen).
2) Geen budget provider nemen. Telfort is een leuke provider voor consumenten, maar je kan aan de tarieven zien dat het niet bedoeld is voor professioneel gebruik.
  Donald Duck held woensdag 27 februari 2008 @ 12:13:05 #6
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_57007927
dat wordt ouderwets inbellen dan de komende dagen!
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_57007946
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:09 schreef HunterSThompson het volgende:
Van mensen die internet nodig hebben voor hun werk verwacht ik eigenlijk ook wat meer moeite om geen malware te krijgen.
één verkeerde crack openen en je bent de lul, mijn virusscanner heeft niks gezegd.. wat moet ik nog meer doen? ik heb wel wat beters te doen dan in taakbeheer te zoeken naar verdachte processen
pi_57007961
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:14 schreef Schepseltje het volgende:

[..]

één verkeerde crack openen en je bent de lul, mijn virusscanner heeft niks gezegd.. wat moet ik nog meer doen? ik heb wel wat beters te doen dan in taakbeheer te zoeken naar verdachte processen
Wat dacht je van geen cracks openen op een server?
pi_57007991
Cracks altijd scannen op www.virustotal.com.
pi_57007996
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:14 schreef El_Psycho het volgende:

Wat dacht je van geen cracks openen op een server?
waar dan wel? als ik software moet patchen die alleen op m'n server draait..
  woensdag 27 februari 2008 @ 12:16:57 #11
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_57007997
Toch je server beter beveiligen lijkt ook mij. Maar ik moet ook toegeven, beetje lullig van Telfort.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  woensdag 27 februari 2008 @ 12:17:22 #12
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_57008002
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:11 schreef El_Psycho het volgende:

[..]

Van mensen die internet nodig hebben voor hun werk verwacht ik 2 dingen:

1) Kennis hebben van internet (en dus je server(!!!!) eens fatsoenlijk beheren/beveiligen).
2) Geen budget provider nemen. Telfort is een leuke provider voor consumenten, maar je kan aan de tarieven zien dat het niet bedoeld is voor professioneel gebruik.
Ik had het niet beter kunnen zeggen

Ik heb dan ook geen medelijden hiermee. Wil je professioneel je internet gebruiken? Neem dan een zakelijk abo.

Mensen die huilen dat ze 'zakelijke' dienstverlening verwachten van een consumenten-abo omdat ze te cheap zijn om een echte ISP te nemen voor hun 'zakelijke' belangen en dan klagen als het niet werkt . mwoehahahaha
Where law ends, tyrrany begins.
pi_57008039
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:16 schreef magnifor het volgende:
Cracks altijd scannen op www.virustotal.com.
deze is beter http://virusscan.jotti.org/

maargoed.. als je er tientallen moet proberen voor je de goeie hebt vergeet je er wel eens een door de scanner te halen
pi_57008068
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:17 schreef Gunner het volgende:

[..]

Ik had het niet beter kunnen zeggen [ afbeelding ]

Ik heb dan ook geen medelijden hiermee. Wil je professioneel je internet gebruiken? Neem dan een zakelijk abo.

Mensen die huilen dat ze 'zakelijke' dienstverlening verwachten van een consumenten-abo omdat ze te cheap zijn om een echte ISP te nemen voor hun 'zakelijke' belangen. mwoehahahaha
zeur niet.. ik verwacht geen 99,99% uptime, maar iemand z'n abo dagenlang afsluiten bij zoiets kleins slaat nergens op, dat heet gewoon wanprestatie
pi_57008121
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:20 schreef Schepseltje het volgende:

[..]

zeur niet.. ik verwacht geen 99,99% uptime, maar iemand z'n abo dagenlang afsluiten bij zoiets kleins slaat nergens op, dat heet gewoon wanprestatie
Natuurlijk is dat geen wanprestatie, jij gebruikt het voor zakelijke doeleinden en waarschijnlijk zal daar iets over in hun AV staan dat dit niet de bedoeling is

IANAL
pi_57008151
Mensen die gaan zeiken omdat ze verwachten dat iemand in een bepaalde positie alles over een bepaald iets "moeten" afweten.

Zelfde soort zeikers die ouders gaan afzeiken als hun kind wat overkomt. "hadden ze maar beter moeten opletten"

Hoe dan ook telfort is idd lullig bezig hoop dat het weer goedkomt.
pi_57008162
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:22 schreef Slasher het volgende:

Natuurlijk is dat geen wanprestatie, jij gebruikt het voor zakelijke doeleinden en waarschijnlijk zal daar iets over in hun AV staan dat dit niet de bedoeling is

IANAL
ik gebruik het niet puur voor zakelijke doeleinden, maar ik heb het ook af en toe nodig voor m'n werk, net als zoveel mensen

en AV zeggen niet zoveel, google maar eens naar dwingend/regelend recht
pi_57008191
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:16 schreef Schepseltje het volgende:

[..]

Ooit gehoord van wijzigingen eerst testen op een off-line server? (Ik zal maar niet zo schijnheilig zijn en het idee opperen dat je software ook kan kopen).
pi_57008248
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:16 schreef Schepseltje het volgende:

[..]

Wat dacht je van legale software gebruiken?