abonnement Unibet Coolblue
pi_57000160
In navolging van

Het grote "waar-vind-ik-goedkope-tickets" topic
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #2
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #3
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #4
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #5
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #6
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #7
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #8
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #9
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #10

hier het vervolg:

Je kunt hier al je vragen kwijt over hoe je van A naar B kunt vliegen, varen of rijden in elk mogelijk ander vervoermiddel.

Geef bij je vraag duidelijk aan
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.

Voor het laatste nieuws en aanbiedingen kun je terecht in: [TRV] Nieuws en aanbiedingen - 25 procent korting bij Easyjet
of kijk je op skyscanner, wegelo of een andere vergelijker

Voor je vluchtverslag deze:
Luchtvaartmaatschappijen - ervaringen en vluchtverslagen #2
Luchtvaartmaatschappijen - ervaringen en vluchtverslagen #3
Luchtvaartmaatschappijen - ervaringen en vluchtverslagen #4

Voor algemene vragen over vliegen => [Centraal] Vragen over vliegen #2
Voor algemen vragen over de trein => Met de trein door Europa

En voor je reisverslag mag je een eigen topic openen of in één van de centrale topics posten

Informatie over bestemmingen: Landen, streken en steden en bijbehorende reisverslagen


Handige links voor vliegtickets:


  • www.vliegtarieven.nl
  • www.vluchtzoeker.nl
  • http://www.nl.lastminute.com
  • http://www.atp.nl
  • Opodo
  • http://www.wegolo.nl
  • http://www.cheaptickets.com

    www.vliegtickets.nl, www.worldticketcenter.nl, www.vliegtarieven.nl maken gebruik van de boekingsengine www.travelstreet.com

    www.atp.nl, www.vliegticketskopen.nl maken weer gebruik van de boekingsengine van www.atp.nl met vliegticketskopen.nl welke maar 10 euro administratiekosten rekent in plaats van de 15 euro door ATP zelf...

    Cheaptickets rekent in totaal 45 euro bovenop de ticketprijs als 'kosten' voor het boeken, goedkoopstevliegtickets maar 10 euro....


    voor de trein kijk je op:

  • http://www.ns.nl
  • http://bahn.hafas.de
  • http://www.treinreiswinkel.nl


    En al je overige vragen kun je dus hier posten
  •   dinsdag 26 februari 2008 @ 23:10:17 #2
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_57000211
    Tipje: ik heb net bij Ryanair een retourtje London geboekt voor 20 euro (+8 euro creditcardkosten)
    Geen zorgen voor de dag van morgen.
      dinsdag 26 februari 2008 @ 23:23:29 #3
    165848 SoupNazi
    No soup for you!
    pi_57000550
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 23:10 schreef Tinkepink het volgende:
    Tipje: ik heb net bij Ryanair een retourtje London geboekt voor 20 euro (+8 euro creditcardkosten)
    Incluis alle belastingen?
    A.F.C. Ajax
      dinsdag 26 februari 2008 @ 23:30:25 #4
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_57000755
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 23:23 schreef SoupNazi het volgende:

    [..]

    Incluis alle belastingen?
    Ja. Balen alleen dat ik geen betaalbaar hotel meer kan vinden in London.
    Geen zorgen voor de dag van morgen.
      Moderator dinsdag 26 februari 2008 @ 23:44:06 #5
    45833 crew  Fogel
    pi_57001103
    Fatsoenlijke hotels zijn nooit echt goedkoop in Londen. Zelfs onfatsoenlijke niet eigenlijk...
    In 2004 heb ik in het Royal National hotel overnacht, dat was relatief goedkoop en de kamer niet al te slecht, wel enorm veel schoolklassen en backpackers in de lobby. Erg snel zullen ze niet vol zitten, want ze hebben 1630 kamers.
    Was tijdens hetzelfde verblijf ook in het Holiday Inn hotel bij Kings Cross, dat was een stuk duurder maar ook een stuk beter.
    I'm surrounded by morons!
    TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
    TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
    TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
    pi_57002876
    Van BA naar Santa Cruz van donderdag tot zondag

    of

    Van BA naar Santiago van donderdag tot zondag
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_57012888
    Over buenos aires gesproken....

    hoe kom je van Nederland of desnoods, belgie/duitsland goedkoop naar BA, het liefst een retourtje, is rond de 500 euro ergens mogelijk te vinden? Ben van plan om in juli te gaan...
    pi_57013141
    Is iemand in staat een retourtje vanuit Nederland/Belgie/UK/Duitsland te vinden goedkoper dan 650 euro naar Entebbe, Uganda of desnoods Nairobi? Goedkoper kan ik het echt niet vinden.
    pi_57013195
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 16:03 schreef ASroma het volgende:
    Over buenos aires gesproken....

    hoe kom je van Nederland of desnoods, belgie/duitsland goedkoop naar BA, het liefst een retourtje, is rond de 500 euro ergens mogelijk te vinden? Ben van plan om in juli te gaan...
    Voor 500 euro moet je roeien, als je het verdubbeld kan je misschien met geluk wat vinden
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_57014490
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 16:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

    [..]

    Voor 500 euro moet je roeien, als je het verdubbeld kan je misschien met geluk wat vinden
    ja weet het, het goedkoopste wat ik gevonden heb is rond de 800 euro.... Misschien kan ik wel met een vrachtschip mee ofzo, wat werken als dekhengst nog wat geld verdienen en dan 2 weken later aankomen in BA met nog wat extra cash op zak....

    hmmmm... waarom zijn vliegtickets zo duur
      donderdag 28 februari 2008 @ 13:59:25 #11
    128088 Masanga
    Hakuna matata!
    pi_57034531
    quote:
    Op maandag 25 februari 2008 01:30 schreef Sala-adin het volgende:
    Wie weet met welke luchtvaart maatschappij ik goedkoop kan vliegen van Schiphol naar Toronto?

    Vertrek 18 July
    retour 20 Augustus
    Ik kreeg net een mail dat je vanuit Brussel voor 371euro naar Montreal kan vliegen. Ik neem aan dat je van daaruit vrij goedkoop door kan vliegen? Ik weet niet of de prijs op jouw data zo goedkoop zal zijn, maar misschien toch een stuk goedkoper dan wat je vond.
    check eens www.connections.be , ik boek al mn reizen met hen.
    When all things seem to end, the future still remains..
    pi_57034591
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 17:14 schreef ASroma het volgende:

    [..]

    ja weet het, het goedkoopste wat ik gevonden heb is rond de 800 euro.... Misschien kan ik wel met een vrachtschip mee ofzo, wat werken als dekhengst nog wat geld verdienen en dan 2 weken later aankomen in BA met nog wat extra cash op zak....

    hmmmm... waarom zijn vliegtickets zo duur
    Belastingen

    Tickets beginnen ongeveer vanaf 500-600 euro
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_57043458
    Zaterdag 8 maart wil ik van Berlijn naar Tilburg. Het maakt niet uit hoe, als ik er maar zo goedkoop mogelijk kom. De Deutsche Bahn geeft 99,60 euro aan voor het goedkoopste treinkaartje. Weet iemand of er goedkopere manieren zijn? Bus ofzo? Ik heb geen kortingpas oid en val helaas niet meer onder het jeugdtarief
    pi_57044022
    63 euro voor Berlijn - Breda met Gullivers.de
    quote:
    Hinfahrt (Linie: T186A)
    Reisetermin: Samstag, 8. März 2008
    Abfahrt: 19:30 ab BERLIN, ZOB, Am Funkturm
    Ankunft: 08:00 an BREDA, - (Ankunft nächster Tag)
    59 euro Berlijn - Eindhoven
    quote:
    Hinfahrt (Linie: T186L)
    Reisetermin: Freitag, 7. März 2008
    Abfahrt: 19:30 ab BERLIN, ZOB, Am Funkturm
    Ankunft: 04:30 an EINDHOVEN, - (Ankunft nächster Tag)
    Of met even zoeken op Bahn.de

    Kun je dit kaartje nog kopen voor 49 euro =>
    quote:
    Berlin Hbf Sa, 08.03.08 ab 09:48
    Kaldenkirchen Sa, 08.03.08 an 14:51
    Koop dan op het overstapstation Duisburg of Viersen een kaartje Kaldenkirchen (of Viersen) - Tilburg (of Venlo) voor ongeveer 18 euro. Bijelkaar ben je dan ongeveel 70 euro kwijt
    pi_57044068
    En als je echt heeel veeel tijd hebt, kun je met een SchönenwochenendesTicket voor 35 euro naar Kaldenkirchen reizen, maar dan mag je dus alleen de stoptreinen nemen en ben je een uur of 10 onderweg....
    pi_57046178
    Hmmm, ik wilde eigenlijk de 8e in de namiddag aankomen in Tilburg. Dat schöneswochenende ticket gaat het dus niet worden De optie via Kaldenkirchen is eigenlijk het voordeligst
    pi_57080154
    Weet iemand eigenlijk welke periode het het goedkoopste is om te vliegen van Nederland of Duitsland / Engeland / Belgie naar Adelaide, Australie ?
    Wie niet dom is moet slim zijn!
    pi_57101970
    In de zomervakantie wil ik met een groep van 5 man voor een weekje naar sicilie. Van 13 - 22 augustus. Dit per vliegtuig. Overstappen oid maakt niks uit, vanuit een ander vliegveld ( zoals burssel, of dusseldorf) vertrekken maakt ook niks uit! Wie heeft de goedkoopste optie?
    pi_57103983
    quote:
    Op zondag 2 maart 2008 12:45 schreef Temporale het volgende:
    In de zomervakantie wil ik met een groep van 5 man voor een weekje naar sicilie. Van 13 - 22 augustus. Dit per vliegtuig. Overstappen oid maakt niks uit, vanuit een ander vliegveld ( zoals burssel, of dusseldorf) vertrekken maakt ook niks uit! Wie heeft de goedkoopste optie?
    Als je van 14 - 23 augustus gaat, kun je met www.ryanair.com vanaf Dusselddorf (Weeze) voor ongeveer 140 euro per persoon retour incl alle kosten rechtstreeks naar Trapani vliegen. Wel heel vroeg vertrekken!

    Voor ongeveer 220 euro vlieg je met een overstap vanaf Brussel Airport en kun je nog kiezen uit verschillende tijdstippen van vertrek.

    [ Bericht 8% gewijzigd door DutchTrain op 02-03-2008 14:36:11 ]
    pi_57105606
    Oké! Bedankt voor het uitzoeken!
    pi_57106044
    Ik wil in april met 2 vrienden naar Barcelona, met het vliegtuig natuurlijk. Zijn er goedkopere opties dan 120 pp, waarbij je wel vliegt vanaf Amsterdam en niet vanaf Brussel? Heen is 7 april en terug 14 april. Beetje speling in de data kan wel, eigenlijk alleen later (dus 8 april en later). Soms zie je echt mensen die voor 80pp heen en terug vliegen, dat wil ik ook!

    En heb al cheaptickets gecheckt enzo, maar hoop toch nog op een goedkopere optie
    pi_57106199
    quote:
    Op zondag 2 maart 2008 15:56 schreef Coastertommm het volgende:
    Ik wil in april met 2 vrienden naar Barcelona, met het vliegtuig natuurlijk. Zijn er goedkopere opties dan 120 pp, waarbij je wel vliegt vanaf Amsterdam en niet vanaf Brussel? Heen is 7 april en terug 14 april. Beetje speling in de data kan wel, eigenlijk alleen later (dus 8 april en later). Soms zie je echt mensen die voor 80pp heen en terug vliegen, dat wil ik ook!

    En heb al cheaptickets gecheckt enzo, maar hoop toch nog op een goedkopere optie

    Met clickair vlieg je op deze data voor ongeveer 115 euro van Amsterdam naar Barcelona.

    Als je van 7 - 15 april gaat, kun je nog voor ongeveer 90 euro van Eindhoven naar Girona retour vliegen.

    Als je vroeger geboekt had, had het nog iets goedkoper gekund
    pi_57107025
    Dankje!

    Ja.. eerder boeken hadden we moeten doen, maar we moesten vrij vragen van bepaalde dingen
    pi_57111769
    halverwege juli

    van een nederlandse luchthaven of vlak over de grens ---> budapest

    ryan air vliegt alleen vanaf berlin.. en verder is het allemaal rond de 200 euro..

    kan dit goedkoper dat iemand weet ?
    "Oh, dat is makkelijk, zo'n doe-het-zelf-zaak, als ik jou vraag om een boor te pakken, zeg jij gewoon: doe het zelf"
    pi_57112118
    quote:
    Op zondag 2 maart 2008 20:07 schreef paaskannekoekje het volgende:
    halverwege juli

    van een nederlandse luchthaven of vlak over de grens ---> budapest

    Vanaf Dortmund met Easyjet voor ongeveer 85 euro 16-23 juli. Maar dan moet je eerst nog wel naar Dortmund... Maar wel gunstige vliegtijden om eventueel nog met de trein te gaan.
      maandag 3 maart 2008 @ 08:55:19 #26
    128384 mcwops
    gat in je glas
    pi_57120222
    tvp
    Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
    pi_57120653
    Halverwege juli naar Thailand (Bangkok) voor ongeveer 2,5 week. Het goedkoopst wat ik heb gevonden is voor 1011 euro maar vraag me af of het nog goedkoper kan.
    pi_57123853
    Volgende week naar Londen,2 personen voor 2 nachten,3 dagen, flexibel welke dagen... Liefst vliegen, trein eventueel een optie om het eens meegemaakt te hebben en het liefst vanaf Amsterdam of Rotterdam.

    Thnx alvast!

    [ Bericht 10% gewijzigd door r00tie op 03-03-2008 12:29:18 ]
    Een juichtoon da'vre langs de velden,
    Voor ons dierbaar Rood en Wit!
    De ploeg der dapp're Meersche helden,
    Onze vreugd en trots bezit.
      maandag 3 maart 2008 @ 12:24:57 #29
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_57124067
    quote:
    Op maandag 3 maart 2008 09:25 schreef Ludacriss het volgende:
    Halverwege juli naar Thailand (Bangkok) voor ongeveer 2,5 week. Het goedkoopst wat ik heb gevonden is voor 1011 euro maar vraag me af of het nog goedkoper kan.
    Wat meer info is wel handig. wil je persé vanaf Schiphol, of kan vanaf Dusseldorf of Brussel ook? Welke data precies, of maakt het niet zoveel uit. Hoeveel personen? etc.

    Vanaf Dusseldorf kun je sowieso wel redelijk goedkoop naar Bangkok vliegen, ongeveer 700 - 800 euro moet wel lukken
    pi_57124653
    quote:
    Op maandag 3 maart 2008 12:24 schreef Blik het volgende:

    [..]

    Wat meer info is wel handig. wil je persé vanaf Schiphol, of kan vanaf Dusseldorf of Brussel ook? Welke data precies, of maakt het niet zoveel uit. Hoeveel personen? etc.

    Vanaf Dusseldorf kun je sowieso wel redelijk goedkoop naar Bangkok vliegen, ongeveer 700 - 800 euro moet wel lukken
    Het mag eventueel van Dusseldorf maar dat is niet de voorkeur, het liefst Amsterdam aangezien we vanuit Den Haag vertrekken. Er zijn namelijk 2 volwassenen en 1 kind van 3 jaar. Reisdata is ongeveer 14 juli vertrek ( mag een dag of 2 aan beide kanten verschillen) en vertrek is ongeveer 31 juli ( mag ook 2 dagen verschillen.
      maandag 3 maart 2008 @ 14:40:44 #31
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_57126937
    quote:
    Op maandag 3 maart 2008 12:52 schreef Ludacriss het volgende:

    [..]

    Het mag eventueel van Dusseldorf maar dat is niet de voorkeur, het liefst Amsterdam aangezien we vanuit Den Haag vertrekken. Er zijn namelijk 2 volwassenen en 1 kind van 3 jaar. Reisdata is ongeveer 14 juli vertrek ( mag een dag of 2 aan beide kanten verschillen) en vertrek is ongeveer 31 juli ( mag ook 2 dagen verschillen.
    Vanaf Dusseldorf kun je met LTU (www.ltu.de) voor 858 euro p.p. vliegen, een kind is 631 euro. wel overstappen op munchen

    heenreis op de 14de, terugreis op de 31ste
      maandag 3 maart 2008 @ 14:42:31 #32
    69066 cohen
    immer 2.
    pi_57126977
    Help! Ik heb net een last minute geboekt, maar deze blijkt vol te zijn. Nou zocht het reisbureau naar alternatieven maar helaas was alles al vol!

    Ik wil komende zondag (desnoods zaterdag) naar Fuertaventura (Corralejo) voor 8 dagen. Aan het strand. En dan max 400 euro p.p.

    Weet iemand of dit nog mogelijk is?

    Egypte (Hurghada) voor deze prijs is ook goed.

    alvast hartelijk dank!!
    wie zaait zal oogsten.....
    pi_57130777
    Hoi! Ik wil op 10 juli (of iets later, maar in elk geval niet vroeger) voor 11 dagen naar Corfu (Kerkyra) met 2 personen. De luchthaven waar vandaan ik wil vliegen maakt niet zoveel uit; Schiphol vliegt (volgens mij) bijna niet goedkoop naar Corfu en de rest in Nederland heb ik nog niet echt bekeken. Uit Duitsland (grensstreek) mag ook, tot nu toe was Keulen-Bonn het goedkoopst (ongeveer 320 pp retour), maar vroeg me af of het nog goedkoper kon Overstappen maakt niet uit trouwens. Alvast bedankt
    pi_57130967
    Hi!

    Augustus 2008 (uiterlijk 1 september) wil ik naar Perth, Australië.
    Tussenstop mag, hoeft niet. Terug tussen 20 januari en 1 februari 2009.

    Vertrek het liefst vanaf Dusseldorf. Ticket moet natuurlijk zo goedkoop mogelijk zijn.

    Zelf ben ik al bezig met prijsopgaven bij australian backpackers etc, maar daar kom ik op 1350 euro incl taxes. Hoop natuurlijk dat het wat goedkoper kan.

    Bedankt alvast!

    Alvast bedankt.
    Why?
    Because we f*cking can! And because we can, we will!!
    pi_57133717
    Zoek eigenlijk een zo goedkoop mogelijke ticket naar Napels, liefst september. Tot nu toe Transavia, maar valt me wat tegen. Iemand iets goedkopers?
    Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
    pi_57138710
    quote:
    Op maandag 3 maart 2008 19:47 schreef Longmen het volgende:
    Zoek eigenlijk een zo goedkoop mogelijke ticket naar Napels, liefst september. Tot nu toe Transavia, maar valt me wat tegen. Iemand iets goedkopers?
    Geen lowcost airlines die naar Napels vliegen vanaf Nederland.
    TuiFly vanaf Dusseldorf International vanaf 106.90 in september.
    Denk dat het wel loont om te kijken of er een echte budget knaller bij zit naar Rome, vanaf daar ben je tussen de 1,5-2,5 uur in Napels met de trein. Treinen in Italie is goedkoop, retour vanaf ongeveer 20 euro.
    pi_57159460
    reserveer zo vroeg mogelijk - vrijwel altijd geldt hoe eerder je boekt, hoe goedkoper je ticket. De meest scherpe prijzen zijn beschikbaar als de nieuwe vluchtschema's uitkomen. Dat is eind april voor het zomerseizoen en eind oktober voor het nieuwe winterseizoen.

    Dit las ik net op vliegtickets.cc. Ik zoek nog steeds een (goedkope) vlucht naar Corfu, maar klopt het nou echt dat eind april een gunstige tijd is?
      woensdag 5 maart 2008 @ 09:11:43 #38
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_57167075
    Ik ben op zoek naar een retourtje Luxor voor 2 personen in het voor- of naseizoen. De terugreis moet een week (of iets meer) na de heenreis liggen. Wie weet waar ik het beste kan zoeken?
    Geen zorgen voor de dag van morgen.
    pi_57176811
    quote:
    Op dinsdag 4 maart 2008 21:45 schreef xsigrid het volgende:
    reserveer zo vroeg mogelijk - vrijwel altijd geldt hoe eerder je boekt, hoe goedkoper je ticket. De meest scherpe prijzen zijn beschikbaar als de nieuwe vluchtschema's uitkomen. Dat is eind april voor het zomerseizoen en eind oktober voor het nieuwe winterseizoen.

    Dit las ik net op vliegtickets.cc. Ik zoek nog steeds een (goedkope) vlucht naar Corfu, maar klopt het nou echt dat eind april een gunstige tijd is?
    Een optie is om lowcost te vliegen naar Athene, dat kan vast vanaf Belgie/Duitsland en dan vanaf Patras met de boot te gaan. Athene - Patras gaat met de trein.
    pi_57183197
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 09:11 schreef Tinkepink het volgende:
    Ik ben op zoek naar een retourtje Luxor voor 2 personen in het voor- of naseizoen. De terugreis moet een week (of iets meer) na de heenreis liggen. Wie weet waar ik het beste kan zoeken?
    Je zou wat kunnen zoeken bij de aanbiedingen van http://www.jetairfly.com/, maar ik denk dat een pakketreis inclusief hotel goedkoper is dan een losse vlucht in die tijden.
    pi_57183528
    quote:
    Op dinsdag 4 maart 2008 21:45 schreef xsigrid het volgende:
    Dit las ik net op vliegtickets.cc. Ik zoek nog steeds een (goedkope) vlucht naar Corfu, maar klopt het nou echt dat eind april een gunstige tijd is?
    Ja dat is een goedkope periode...
    Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
      woensdag 5 maart 2008 @ 22:57:24 #42
    64191 boerinnetje
    Kendime yeni bir ben lazým
    pi_57186215
    Ik ben op zoek naar goedkope tickets voor 1 volwassene, 1 kind (9) en een kind onder 2 jaar (dat maakt uit toch?) van Toronto naar Amman en terug. Natuurlijk per vliegtuig.

    De data zijn ca. 19 juni of later in juni. Terugreis eind augustus. Data zijn flexibel,maar de tijd in Jordanie moet ongeveer 2 maanden zijn.

    Wie o wie kan me helpen. Ik kom zelf niet goedkoper uit dan CAD 5300,- met air canada en air france/royal jordanian.
    C'est la vie, et la vie est belle!
      Moderator woensdag 5 maart 2008 @ 23:13:49 #43
    45833 crew  Fogel
    pi_57186740
    Kind onder de twee betaal je bijna niks voor (misschien 20¤ ofzo), maar dan moet je die wel de hele vlucht op schoot houden. Als je het kind in een eigen stoel wil, bv om daar een autostoeltje op te zetten zodat het kind kan pitten terwijl jij nog wel je benen kan strekken, dan betaal je gewoon de volle mep.
    I'm surrounded by morons!
    TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
    TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
    TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
      donderdag 6 maart 2008 @ 10:03:15 #44
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_57191723
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 21:28 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    Je zou wat kunnen zoeken bij de aanbiedingen van http://www.jetairfly.com/, maar ik denk dat een pakketreis inclusief hotel goedkoper is dan een losse vlucht in die tijden.
    Dat dacht ik ook al.
    Geen zorgen voor de dag van morgen.
    pi_57206619
    hoi!

    wil rond 20 mei voor ong. 3 maanden naar curacao maar vind maar weinig mooie prijzen ( 1.100 bij flycarribean). en de vergelijk sites in de starttopic geven geen caribische gebied/curacao or whatever aan.

    vertrek kan vanuit dusseldorf, als iemand een leuke site weet om prijzen hiermee te vergelijken?

    kom maar op
    I pwn u!
      zondag 9 maart 2008 @ 17:52:50 #46
    45563 Djaser
    Holy monk yorp
    pi_57266446
    Ik ben op zou naar een retour naar Damascus. Ik daar van minimaal 3 juli tot 1 augustus zijn maar iets je langer maakt me niet zo gek veel uit. Nou wil ik het liefst een rechtstreekse vlucht maar die zijn nergens te vinden. Heeft iemand een idee of er een vliegmaatschappij die redelijk dichtbij is, dit aanbiedt?
    pi_57276695
    Ik ben op zoek naar een goedkope ticket NY JFK. Vanaf 7 of 8 juni t/m 25 juni en vanaf Amsterdam aangezien ik in Haarlem woon. Overstappen is min of meer een must sinds directe vluchten gelijk ¤600+ kosten, maar de luchthavens staan vast.

    Alle prijzen die ik heb gezien liggen rond ¤450-500 en ik weet dat dat reeel is, behalve als ik via bijv. cheaptickets.com of travelocity.com zoek. Allebei zo tussen de $600-650, dus ongeveer ¤ 403-425. Is dat anders een goeie optie?
    pi_57277654
    quote:
    Op maandag 10 maart 2008 01:36 schreef tango_cow het volgende:
    Ik ben op zoek naar een goedkope ticket NY JFK. Vanaf 7 of 8 juni t/m 25 juni en vanaf Amsterdam aangezien ik in Haarlem woon. Overstappen is min of meer een must sinds directe vluchten gelijk ¤600+ kosten, maar de luchthavens staan vast.

    Alle prijzen die ik heb gezien liggen rond ¤450-500 en ik weet dat dat reeel is, behalve als ik via bijv. cheaptickets.com of travelocity.com zoek. Allebei zo tussen de $600-650, dus ongeveer ¤ 403-425. Is dat anders een goeie optie?
    Zeker voor die periode is het een goede prijs. cheaptickets.com heb ik laatst ook geboekt. Geen enkel probleem mee gehad, ondanks dat je niet een zelfde soort reserveringsnummer (een combinatie van 6 cijfers en letters) krijgt zoals bij de NL'se aanbieders en je apart op je creditcard de boekingskosten (10 dollar) betaalt.
      maandag 10 maart 2008 @ 10:53:44 #49
    105888 renzell
    Ik wil alleen maar zwemmen.
    pi_57280086
    Ik zoek:

    Een vlucht naar Midden-Amerika. Vertrek: half januari 2009. Drie personen. Twee volwassenen en een kind. We willen in twee tot drie maanden reizen van Guatemala naar Panama. Ik weet dat het nog vroeg is, maar ben me vast aan het oriënteren (ik ben een groot voorstander van voorpret ). Ik zou tevens graag de mogelijkheid hebben om bijvoorbeeld twee intercontinentale vluchten erbij in te boeken (Tegucigalpa-Managua en Managua-San Jose bijvoorbeeld), zodat we niet alles met bussen hoeven te doen daar. Of zou het verstandiger en goedkoper zijn die intercontinentale vluchten ter plekke te boeken? Dat zou nauurlijk wél meer vrijheid geven.
    Heeft iemand een idee wat goede sites zijn voor zo'n soort trip? Ik wil trouwens reizen vanaf Amsterdam.

    Dank u dank u!
      maandag 10 maart 2008 @ 11:11:35 #50
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_57280475
    quote:
    Op maandag 10 maart 2008 10:53 schreef renzell het volgende:
    Ik zoek:

    Een vlucht naar Midden-Amerika. Vertrek: half januari 2009. Drie personen. Twee volwassenen en een kind. We willen in twee tot drie maanden reizen van Guatemala naar Panama. Ik weet dat het nog vroeg is, maar ben me vast aan het oriënteren (ik ben een groot voorstander van voorpret ). Ik zou tevens graag de mogelijkheid hebben om bijvoorbeeld twee intercontinentale vluchten erbij in te boeken (Tegucigalpa-Managua en Managua-San Jose bijvoorbeeld), zodat we niet alles met bussen hoeven te doen daar. Of zou het verstandiger en goedkoper zijn die intercontinentale vluchten ter plekke te boeken? Dat zou nauurlijk wél meer vrijheid geven.
    Heeft iemand een idee wat goede sites zijn voor zo'n soort trip? Ik wil trouwens reizen vanaf Amsterdam.

    Dank u dank u!
    Ik kan je alvast de volgende tip geven. Vliegen op Mexico-Stad is een stuk goedkoper dan vliegen op Cancun of Guatemala-Stad. Vanaf Mexico-Stad kun je vervolgens doorvliegen of de bus pakken naar Guatemala-Stad als je Mexico helemaal wilt overslaan.
    pi_57283737
    Nederlandse Luchthaven of net over de grens (dusseldorf weeze etc)

    --->

    curacao

    eind juli, terug begin augustus

    kan niks onder de 1000 euro vinden voor een retour (kayak.com, klm.nl)

    kan iemand me helpen ?

    alvast bedankt !
    "Oh, dat is makkelijk, zo'n doe-het-zelf-zaak, als ik jou vraag om een boor te pakken, zeg jij gewoon: doe het zelf"
      maandag 10 maart 2008 @ 17:24:47 #52
    105888 renzell
    Ik wil alleen maar zwemmen.
    pi_57287151
    quote:
    Op maandag 10 maart 2008 11:11 schreef Blik het volgende:

    [..]

    Ik kan je alvast de volgende tip geven. Vliegen op Mexico-Stad is een stuk goedkoper dan vliegen op Cancun of Guatemala-Stad. Vanaf Mexico-Stad kun je vervolgens doorvliegen of de bus pakken naar Guatemala-Stad als je Mexico helemaal wilt overslaan.
    Maar ben je met zo'n vlucht vanaf Mexico city niet tóch duurder uit denk je? Een bus vanaf daar is zeker geen optie met een kind bij ons. Ik wil die long distance bussen juist zo veel mogelijk vermijden waar mogelijk. Ik heb er uiteraard over zitten denken om Mexico 'erbij te pakken', maar dat is zo'n ongelooflijk groot land! Dat voelt gewoon als zonde om maar 2 of 3 weken doorheen te reizen. Daarom dacht ik inderdaad Mexico maar over te slaan en ons te wagen aan Guatemala, Honduras, Nicaragua, Costa Rica en Panama. Maar ik zal de prijsverschillen eens checken. Dank je!

    [ Bericht 0% gewijzigd door renzell op 10-03-2008 18:20:06 ]
    pi_57287200
    KLM is toch niet de enige die van Amsterdam naar Zurich vliegt

    Ik ga in ieder geval 25 April tot 27 April naar Zurich, maar dat zal dan wel weer de nachttrein worden.
    pi_57287595
    Ik ga met een vriendin op 8 juli vanaf dusseldorf vliegen naar moskou.
    Nou heb ik vandaag gehoord dat me vlucht vervroegd is en ik in plaats van 15.00 uur al om 10.00 uur in dusseldorf moet zijn.
    Normaal gesproken gingen we dan met de trein maar aangezien we al rond 08.00 uur in dusseldorf moeten zijn, gaat dit moeilijk. Is er een andere mogelijkheid of is de enige oplossing, overnachten in dusseldorf?
    Wii: 2627 - 7428 - 7812 - 5841
    Dagboek van een wereldreishttp://wreiziger.blogspot.com/
    Foto's: http://www.oypo.nl/jessica-de-heij
      maandag 10 maart 2008 @ 18:03:06 #55
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_57287817
    quote:
    Op maandag 10 maart 2008 17:24 schreef renzell het volgende:

    [..]

    Maar ben je met zo'n vlucht vanaf Mexico city niet tóch duurder uit denk je? Een bus vanaf daar is zeker geen optie met een kind bij ons. Ik wil die long distance bussen juist zo veel mogelijk vermijden waar mogelijk. Ik heb er uiteraard over zitten denk n om Mexico 'erbij te pakken', maar dat is zo'n ongelooflijk groot land! Dat voelt gewoon als zonde om maar 2 of 3 weken doorheen te reizen. Daarom dacht ik inderdaad Mexico maar over te slaan en ons te wagen aan Guatemala, Honduras, Nicaragua, Costa Rica en Panama. Maar ik zal de prijsverschillen eens checken. Dank je!
    Ik weet niet of er ook prijsvechters in die omgeving zitten die misschien goedkoop vliegen van Mexico-City naar Guatemala. Ik begrijp dat een lange busreis geen pretje is met een klein kind.
      maandag 10 maart 2008 @ 18:14:41 #56
    138258 LasTeR
    Run for your life.
    pi_57287979
    Kan iemand mij helpen met het volgende:

    Voor in de zomer ga ik met een vriend naar Minneapolis naar mijn vader, en vanuit daar willen we graag een weekje naar New York of Los Angeles. Waar kan ik het beste zoeken als ik vlucht+hotel voor een schappelijke prijs wil regelen?
    Elk huis z’n kruiswoordraadsels
    Iedereen z'n plaats aan tafel
    Maar ik kom wat later, ik kom wat later
    pi_57295258
    quote:
    Op maandag 10 maart 2008 18:14 schreef LasTeR het volgende:
    Kan iemand mij helpen met het volgende:

    Voor in de zomer ga ik met een vriend naar Minneapolis naar mijn vader, en vanuit daar willen we graag een weekje naar New York of Los Angeles. Waar kan ik het beste zoeken als ik vlucht+hotel voor een schappelijke prijs wil regelen?
    Op sites als expedia.com kun je dat in één keer bijelkaar boeken en een beetje korting krijgen.
    pi_57295605
    quote:
    Op maandag 10 maart 2008 17:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
    KLM is toch niet de enige die van Amsterdam naar Zurich vliegt

    Ik ga in ieder geval 25 April tot 27 April naar Zurich, maar dat zal dan wel weer de nachttrein worden.
    Je kan natuurlijk ook met Swiss.

    En anders naar Basel met Easyjet of Friedrichshafen met Intersky.biz
    pi_57318050
    quote:
    Op maandag 10 maart 2008 17:24 schreef renzell het volgende:

    [..]

    Maar ben je met zo'n vlucht vanaf Mexico city niet tóch duurder uit denk je? Een bus vanaf daar is zeker geen optie met een kind bij ons. Ik wil die long distance bussen juist zo veel mogelijk vermijden waar mogelijk. Ik heb er uiteraard over zitten denken om Mexico 'erbij te pakken', maar dat is zo'n ongelooflijk groot land! Dat voelt gewoon als zonde om maar 2 of 3 weken doorheen te reizen. Daarom dacht ik inderdaad Mexico maar over te slaan en ons te wagen aan Guatemala, Honduras, Nicaragua, Costa Rica en Panama. Maar ik zal de prijsverschillen eens checken. Dank je!
    Bussen in Mexico zijn ontzettend goed te doen. Geen rammelende bussen ofzo, maar gewoon goede, comfortabele bussen. Maar afijn, kan me voorstellen dat je er niet op zit te wachten om met een peuter lange busreizen te gaan maken.

    Ik zoek trouwens nog een goedkoop ticket naar New York en terug vanaf Chicago. Vertrek rond 30 april, retour rond 11 mei.
    pi_57318849
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2008 23:13 schreef Liejannuh het volgende:

    Ik zoek trouwens nog een goedkoop ticket naar New York en terug vanaf Chicago. Vertrek rond 30 april, retour rond 11 mei.
    30 april - 11 mei voor 469 euro incl alles via cheaptickets.com met British Airways / American Airlines met nog heel veel keuzes in vertrektijdstippen, maar wel altijd met overstap in London.

    Op vakantie of voor werk ?
    pi_57322126
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2008 23:46 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    30 april - 11 mei voor 469 euro incl alles via cheaptickets.com met British Airways / American Airlines met nog heel veel keuzes in vertrektijdstippen, maar wel altijd met overstap in London.

    Op vakantie of voor werk ?
    Tnx! Die had ik nog niet gevonden. De goedkoopste optie die ik had gevonden was 100 euro duurder. Nu is cheaptickets geloof ik ook nog de enige site die ik nog niet had geprobeerd, dus dat zou het kunnen verklaren.

    Vakantie natuurlijk. Als het werk was, dan had ik het wel laten regelen door een collega.
      woensdag 12 maart 2008 @ 15:16:36 #62
    105888 renzell
    Ik wil alleen maar zwemmen.
    pi_57328294
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2008 23:13 schreef Liejannuh het volgende:

    [..]

    Bussen in Mexico zijn ontzettend goed te doen. Geen rammelende bussen ofzo, maar gewoon goede, comfortabele bussen. Maar afijn, kan me voorstellen dat je er niet op zit te wachten om met een peuter lange busreizen te gaan maken.

    Ik zoek trouwens nog een goedkoop ticket naar New York en terug vanaf Chicago. Vertrek rond 30 april, retour rond 11 mei.
    Ja, dat hoor ik van meer mensen. Het is misschien gewoon vooral dat ik het idee niet kan verdragen om door Mexico te reizen en er niet echt te ZIJN. Dan zou ik nog liever mijn hele plan omgooien en bijvoorbeeld Mexico, Guatemala, Costa Rica en Panama 'doen', om maar een voorbeeld te noemen.
      woensdag 12 maart 2008 @ 15:45:29 #63
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_57328824
    quote:
    Op woensdag 12 maart 2008 15:16 schreef renzell het volgende:

    [..]

    Ja, dat hoor ik van meer mensen. Het is misschien gewoon vooral dat ik het idee niet kan verdragen om door Mexico te reizen en er niet echt te ZIJN. Dan zou ik nog liever mijn hele plan omgooien en bijvoorbeeld Mexico, Guatemala, Costa Rica en Panama 'doen', om maar een voorbeeld te noemen.
    Is het ook geen optie om 3 weken Mexico te doen, en dan de andere landen een beetje korter (een aantal dagen bijv.)
    pi_57332593
    quote:
    Op maandag 10 maart 2008 14:13 schreef paaskannekoekje het volgende:
    Nederlandse Luchthaven of net over de grens (dusseldorf weeze etc)

    --->

    curacao

    eind juli, terug begin augustus

    kan niks onder de 1000 euro vinden voor een retour (kayak.com, klm.nl)

    kan iemand me helpen ?

    alvast bedankt !
    kan niemand me helpen
    "Oh, dat is makkelijk, zo'n doe-het-zelf-zaak, als ik jou vraag om een boor te pakken, zeg jij gewoon: doe het zelf"
      woensdag 12 maart 2008 @ 20:02:09 #65
    138258 LasTeR
    Run for your life.
    pi_57334216
    Van Amsterdam naar Los Angeles, via Chicago, dan naar Minneapolis en weer naar Amsterdam voor 935 euro is meer dan schappelijk toch?
    Elk huis z’n kruiswoordraadsels
    Iedereen z'n plaats aan tafel
    Maar ik kom wat later, ik kom wat later
    pi_57335866
    quote:
    Op woensdag 12 maart 2008 18:53 schreef paaskannekoekje het volgende:
    kan niemand me helpen
    goedkoper kunnen we het niet maken. Het blijft natuurlijk maar een beperkt aanbod.
    pi_57335932
    quote:
    Op woensdag 12 maart 2008 20:02 schreef LasTeR het volgende:
    Van Amsterdam naar Los Angeles, via Chicago, dan naar Minneapolis en weer naar Amsterdam voor 935 euro is meer dan schappelijk toch?
    In de zomer klinkt dat als een redelijke prijs,in het laagseizoen moet dat denk ik minimaal 200 euro goedkoper kunnen
      woensdag 12 maart 2008 @ 21:24:37 #68
    138258 LasTeR
    Run for your life.
    pi_57336103
    quote:
    Op woensdag 12 maart 2008 21:18 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    In de zomer klinkt dat als een redelijke prijs,in het laagseizoen moet dat denk ik minimaal 200 euro goedkoper kunnen
    Nee, zomer inderdaad. Een retourtje KLM Amsterdam > Minneapolis betaal je al 1100 euro voor. Dit is allemaal US Airlines incl. nog een andere stad als bestemming dus. Vind het wel goed.
    Nu nog een goedkoop hotelletje zien te fixen.
    Elk huis z’n kruiswoordraadsels
    Iedereen z'n plaats aan tafel
    Maar ik kom wat later, ik kom wat later
    pi_57360364
    Van Amsterdam naar Berlijn

  • Retour
  • Heen vrijdag 21-3
  • Terug maandag 24-3

    We hebben een auto, maar we gaan met z'n 2'en, en ik gok dat ik toch wel een 180 euro aan benzine op rij naar Berlijn heen en terug. Kan dit goedkoper? Trein, bus, zeemeeuw?
  • pi_57364409
    Trein is 58 euro pp
    "There is no dark side of the moon really. Matter of fact it's all dark."
    pi_57380385
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2008 23:25 schreef arrebar het volgende:
    Trein is 58 euro pp
    waar vind ik dit ticket? op bahn.de heb ik deze prijs ook gevonden maar dit is voor een retour vanuit berlijn en niet andersom...
    pi_57380601
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2008 23:25 schreef arrebar het volgende:
    Trein is 58 euro pp
    Als jij mij laat zien waar je dat vindt krijg je van mij een zak paaseitjes.
    pi_57384148
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 18:48 schreef Roellio het volgende:

    [..]

    Als jij mij laat zien waar je dat vindt krijg je van mij een zak paaseitjes.
    zie http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query.exe/dn?program=esi&
    pi_57384457
    Das alleen van Duitsland naar Nederland.

    We gaan van Nederland naar Duitsland.
      vrijdag 14 maart 2008 @ 22:04:34 #75
    138258 LasTeR
    Run for your life.
    pi_57385287
    1260 euro Los Angeles voor 8 dagen incl. hotel en nog Minneapolis excl. hotel (al slaapplek) van 13 juli tot 14/15 augustus!

    This is gonna be a great summer!
    Elk huis z’n kruiswoordraadsels
    Iedereen z'n plaats aan tafel
    Maar ik kom wat later, ik kom wat later
    pi_57545985
    Hoi,

    ik wil graag naar zuid-afrika dit jaar. Lijkt me helemaal te gek!, maar ik wil vantevoren naar Johannesburg en van daaruit naar Entebbe en dan naar Nairobi. Wat is de makkelijkste manier om dit te doen? Vliegen naar Johannesburg snap ik wel, maar dan?????
    Kan iemand mij helpen?
    Je bent nooit te oud om te leren....toch?
    pi_57546549
    quote:
    Op zaterdag 22 maart 2008 20:35 schreef sieske het volgende:
    Hoi,

    ik wil graag naar zuid-afrika dit jaar. Lijkt me helemaal te gek!, maar ik wil vantevoren naar Johannesburg en van daaruit naar Entebbe en dan naar Nairobi. Wat is de makkelijkste manier om dit te doen? Vliegen naar Johannesburg snap ik wel, maar dan?????
    Kan iemand mij helpen?
    Een ticket Amsterdam - Johannesburg (heen) // Nairobi - Amsterdam (terug) kopen.

    Verder is het de vraag hoe je naar Entebbe en Nairobi denkt te komen. Met bussen, huurauto, vliegtuig?

    Makkelijkste is om even bij Killroy, d-reizen of een ander reisbureau binnen te lopen als je een vliegticket wilt voor alles.
    pi_57548581
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 18:48 schreef Roellio het volgende:

    [..]

    Als jij mij laat zien waar je dat vindt krijg je van mij een zak paaseitjes.
    http://www.nshispeed.nl/n(...)berlijn-met-de-trein
    "There is no dark side of the moon really. Matter of fact it's all dark."
      zondag 23 maart 2008 @ 10:02:40 #79
    93828 nickybol
    onderduiknaam
    pi_57553262
    Van Kampala hoofdstad van Uganda, vlakbij Entebbe) naar Nairobi lopen een aantal hele goedkope busdiensten. Voor een paar tientjes ben je in Nairobi, het duurt wel behoorlijk lang en je wordt geradbraakt, maar vliegen is een stuk duurder. South African Airways vliegt direct van Johannesburg naar Entebbe.
    pi_57557227
    dank je
    Je bent nooit te oud om te leren....toch?
      maandag 24 maart 2008 @ 13:44:17 #81
    53731 Flipper01
    Addicted Dolphin
    pi_57578012
    Aangezien m'n broertje straks in Zuid-Afrika stage gaat lopen wilde we er met de familie heen gaan. Ik vroeg me af met welke prijzen ik rekening moet houden voor tickets.
    - Gaat om 6 pers
    - Vliegen vanaf NL, west-Dld of eventueel Belgie
    - Vertrek rond 19 juli en terug rond 10 aug (wat eerder of later is waarschijnlijk geen probleem)
    - We willen iig naar Durban, maar zoeken vooral de goedkoopste bestemming om op te vliegen

    Ik hoop dat jullie een indicatie kunnen geven van de kosten en weten welke maatschappij hiervoor het beste is!

    [ Bericht 10% gewijzigd door Flipper01 op 24-03-2008 14:28:27 ]
    I don't shine if you don't shine
    pi_57589122
    Hoe kom ik het goedkoopst van Wenen naar Praag met 2 personen rond 20 juni? Ik kan alleen vinden dat de trein er ongeveer 4,5 uur over doet, iemand hier ervaring mee? Hoeveel kost het ongeveer en is het een mooie route?
    pi_57589657
    @Flipper: Je kunt met AirBerlin (vanaf grensgebied in Duitsland) of Brussels Airlines (vanuit Brussel) stukken goedkoper vliegen naar (onder andere) Zuid Afrilka dan vanuit Nederland. Vooral ivm die vliegtax vanaf juli.

    EDIT
    Nog een tip: als je bij CheapTickets KR08 intypt als actie/kortings code krijg je 25 euro korting per ticket werkt perfect

    [ Bericht 6% gewijzigd door DutchTrain op 25-03-2008 00:07:29 (vreemde linkjes verwijderd) ]
    pi_57589702
    Ik kan jullie wel aanraden om ryanair te gebruiken, Normaal gesproken zijn ze heel goedkoop maar ze rekenen voor alles en nog wat (Zelfs voor de bagage)
    pi_57591035
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 22:38 schreef vlinder2 het volgende:
    Hoe kom ik het goedkoopst van Wenen naar Praag met 2 personen rond 20 juni? Ik kan alleen vinden dat de trein er ongeveer 4,5 uur over doet, iemand hier ervaring mee? Hoeveel kost het ongeveer en is het een mooie route?
    Ja, vorig jaar gedaan met een tussenstop in Brno. Kostte iets van 50 euro enkele reis gedeeltelijk eerste klas.
    pi_57602417
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 00:09 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    Ja, vorig jaar gedaan met een tussenstop in Brno. Kostte iets van 50 euro enkele reis gedeeltelijk eerste klas.
    Bedankt! Is Brno de moeite waard? En hoe vond je de treinreis voornamelijk qua natuur/omgeving?
    pi_57604236
    quote:


    Hier, in plaats van een zak paaseitjes.

      dinsdag 25 maart 2008 @ 22:00:11 #88
    93828 nickybol
    onderduiknaam
    pi_57609850
    Brno is een prachtige stad, goed om eens een dagje te zien.
    pi_57610387
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 16:47 schreef vlinder2 het volgende:

    [..]

    Bedankt! Is Brno de moeite waard? En hoe vond je de treinreis voornamelijk qua natuur/omgeving?
    Brno is zeker de moeite waard. Zeker als er een (vuurwerk-)festival is bij het meer nabij de stad. Het is bovendien super goedkoop (op een terras op de markt een halve liter bier voor 60 cent, behoorlijk uit eten voor nog geen 10 euro pp etc.) in vergelijking met Praag (waar je met gemak 10x zoveel betaalt)

    De treinreis is niet zo bijzonder, althans het grootste deel heb ik in het donker gereden.
    pi_57631743
    Via deze link krijg je met kortingscode WTC2508 25 euro korting op je vliegticket bij World Ticket Center.
    pi_57631882
    ik wil naar londen. Dinsdag 29 april heen,pas savonds en donderdag 1 mei weer terug. Ook in de avond. Wat is de goedkopste oplossing voor ons?
    pi_57634842
    Met het vliegtuig kost 125 euro vanaf Schiphol (heen www.flyvlm.com naar City , terug british airways vanaf Gatwick)
    quote:
    Uitgaand: maandag 28 april
    Vertrek Aankomst Reistijd Van Naar Luchtvaart maatschappij Vlucht
    19:25 19:30 1 u. 5 min. Amsterdam (AMS) Londen City (LCY) VLM Vlucht VG 247 van Amsterdam (AMS) naar Londen City (LCY)


    Retour: donderdag 1 mei
    Vertrek Aankomst Reistijd Van Naar Luchtvaart maatschappij Vlucht
    19:35 21:45 1 u. 10 min. Londen Gatwick (LGW) Amsterdam (AMS) British Airways Vlucht BA 8121
    Met de boot kost je 124 euro van elk station in Nederland naar London Liverpool Street via golondon.nl

    Met de bus kost 96 euro vanaf Utrecht naar London via eurolines.nl
    pi_57634924
    quote:
    Op woensdag 26 maart 2008 20:59 schreef Nevie het volgende:
    Via deze link krijg je met kortingscode WTC2508 25 euro korting op je vliegticket bij World Ticket Center.
    Die hoort in [TRV] Nieuws en aanbiedingen #4 - retourtje Parijs ¤ 50,-
    pi_57635238
    quote:
    Op woensdag 26 maart 2008 22:26 schreef DutchTrain het volgende:
    Met het vliegtuig kost 125 euro vanaf Schiphol (heen www.flyvlm.com naar City , terug british airways vanaf Gatwick)
    [..]
    Zeer interessante optie aangezien je dan wel het dichts in het centrum van Londen land en de reis naar je hotel ook niet veel tijd / geld kost.
    pi_57636481
    quote:
    Op woensdag 26 maart 2008 22:35 schreef nelisb het volgende:
    Zeer interessante optie aangezien je dan wel het dichts in het centrum van Londen land en de reis naar je hotel ook niet veel tijd / geld kost.
    Normaal gesproken is VLM twee tot drie keer zo duur als de andere maatschappijen, maar als je nu nog moet boeken dan is het prijsverschil erg klein en dan zou ik zeker voor VLM gaan. Ook wat meer luxe aan boord en op London City kun je tot 15 minuten voor vertrek nog inchecken.
    pi_57636902
    ja precies. alleen ik probeer de site van vlm al 2 uur een check te doen maar hij knalt me er steeds uit.

    ik denk dat ik het volgende boek

    schiphol - heatrow aankomst 20 uur
    heatrow-schiphol, vertrek 2030 ongeveer
    met bmi

    133 euro all in per persoon.
    pi_57644750
    Ik en enkele vrienden willen naar Lloret del Mar, we komen uit Brussel maar kunnen wel naar andere luchthaven in België rijden indien het goedkoper uitkomt, wat zijn de snelste/goedkoopste manieren om er te geraken?
    pi_57646208
    quote:
    Op donderdag 27 maart 2008 12:14 schreef scrained het volgende:
    Ik en enkele vrienden willen naar Lloret del Mar, we komen uit Brussel maar kunnen wel naar andere luchthaven in België rijden indien het goedkoper uitkomt, wat zijn de snelste/goedkoopste manieren om er te geraken?
    Vliegen naar Gerona is ongetwijfeld het snelst, en kan vanaf charleroi ook nog redelijk goedkoop met Ryanair, afhankelijk van de periode waarin je weg wilt. www.ryanair.com
    pi_57651393
    Bedankt!

    Ja de periode dat ik er heen wil zijn er vluchten heen, en ziet er goedkoop uit, zal dat wel worden denk ik
    (30 juni tot 7 juli ofzo)
    En hoe geraak je van Girona naar Lloret? Er staan busjes te wachten aan luchthaven ofzo? En iemand goede ervaringen met hotelletjes/appartementen daar?
    pi_57718342
    30 Mei vertrek ik naar Amerika, en ben beetje aan het kijken voor een ticket, maar doe ik er het verstandig aan om het ticket nu te boeken of maar een paar weken / dagen van te voren ? en dan gaat het natuurlijk om de ticket prijs
    pi_57718952
    quote:
    Op zondag 30 maart 2008 17:39 schreef rensuh het volgende:
    30 Mei vertrek ik naar Amerika, en ben beetje aan het kijken voor een ticket, maar doe ik er het verstandig aan om het ticket nu te boeken of maar een paar weken / dagen van te voren ? en dan gaat het natuurlijk om de ticket prijs
    Vlak voor vertrek mag je de hoofdprijs betalen, verstandigste is gewoon asap boeken.
    "There is no dark side of the moon really. Matter of fact it's all dark."
    pi_57758700
    Ik wil graag naar Istanbul. Heb al een beetje rondgekeken maar kan niet echt iets heel goedkoops vinden.

    Heenreis 5/6 juni, terug 9/10 juni. Vertrek vanuit Nederland of West-Duitsland.

    Hopelijk heeft iemand een goede tip! Alvast bedankt!
      dinsdag 1 april 2008 @ 13:16:44 #103
    97934 ASroma
    Flamboyant
      dinsdag 1 april 2008 @ 13:52:46 #104
    206640 Beelzebufo
    All my vices are devices!
    pi_57759970
    Ik wil op één dag van Hoorn (NH) naar Keulen (vroeg) en weer terg (laat). Met de trein kan ik retour voor ¤38 bij een (enkele) reistijd van 3:30.

    Kan dat sneller/goedkoper? Ik heb een fantasievolle verbinding via Londen gevonden, maar dat lijkt met niet echt aantrekkelijk.
    Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
      dinsdag 1 april 2008 @ 14:34:27 #105
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_57760791
    quote:
    Op dinsdag 1 april 2008 13:52 schreef Beelzebufo het volgende:
    Ik wil op één dag van Hoorn (NH) naar Keulen (vroeg) en weer terg (laat). Met de trein kan ik retour voor ¤38 bij een (enkele) reistijd van 3:30.

    Kan dat sneller/goedkoper? Ik heb een fantasievolle verbinding via Londen gevonden, maar dat lijkt met niet echt aantrekkelijk.
    Met de auto is misschien sneller, maar dat betwijfel ik ten zeerste. Goedkoper is helemaal moeilijk. Voor 38 euro retour is een mooie prijs, en ja, 3:30 reizen enkele reis is eigenlijk wel logisch.
    pi_57760844
    quote:
    Op dinsdag 1 april 2008 13:52 schreef Beelzebufo het volgende:
    Ik wil op één dag van Hoorn (NH) naar Keulen (vroeg) en weer terg (laat). Met de trein kan ik retour voor ¤38 bij een (enkele) reistijd van 3:30.

    Kan dat sneller/goedkoper? Ik heb een fantasievolle verbinding via Londen gevonden, maar dat lijkt met niet echt aantrekkelijk.
    Lijkt mij al een goede prijs. Ik denk dat zelfs de bus (eurolines) duurder is. Je zou natuurlijk nog kunnen gaan liften...
    pi_57764128
    zondag van berlijn naar kopenhagen (maar ivm creditcard niet met het vliegtuig). namens mijn vrienden alvast heel erg bedankt!
      dinsdag 1 april 2008 @ 18:24:20 #108
    69066 cohen
    immer 2.
    pi_57764269
    Waar boek ik het goedkoopste ticket van Amsterdam naar Cardiff?
    wie zaait zal oogsten.....
    pi_57767265
    bmibaby. Of Easyjet naar Bristol.
      dinsdag 1 april 2008 @ 22:42:24 #110
    206640 Beelzebufo
    All my vices are devices!
    pi_57768887
    quote:
    Op dinsdag 1 april 2008 14:34 schreef Blik het volgende:

    [..]

    Met de auto is misschien sneller, maar dat betwijfel ik ten zeerste. Goedkoper is helemaal moeilijk. Voor 38 euro retour is een mooie prijs, en ja, 3:30 reizen enkele reis is eigenlijk wel logisch.
    Met de auto is de reisduur gelijk, maar ongeveer 2x zo duur aan brandstof. En dan moet ik ook nog ergens parkeren in binnenstad Köln...
    Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
      woensdag 2 april 2008 @ 10:13:18 #111
    93828 nickybol
    onderduiknaam
    pi_57774863
    Van Nederland, Zuid-Belgie of West-Duitsland naar Boston, Massachusetts aankomst 2 september, het liefst een beetje vroeg. Goedkoper dan 550 heb ik het nog niet kunnen vinden.
    pi_57833322


    Ik ga eind juni voor 5 weken naar Mexico (Tampico) voor school. Nu wil ik daarna nog een weekje eraan plakken, en bijvoorbeeld naar Mexico-City vliegen.

    Weet iemand wat goede en/of goedkope vliegtuigmaatschappijen zijn in Mexico?

    Thnx
    pi_57835324
    Ik wil graag van semptember tot de eerste of tweede week van januari naar Curitiba (in het zuiden van Brazilie) Ik had zelf bedacht dat het misschien handiger (lees: goedkoper) is om een vlucht naar Rio de Janeiro of Sao Paulo te boeken, en dan een aparte vlucht verder. Mijn vraag is dus eigenlijk:

    Hoe vlieg ik het goedkoopst ergens in september van Nederland (maar het mag ook Dusseldorf o.i.d. zijn) naar Rio de Janeiro of Sao Paulo (maar het mag dus ook rechtstreeks naar Curitiba) als ik terug wil in de eerste twee weken van januari?

    Het maakt me niet uit hoe lang ik onderweg ben of hoevaak ik over moet stappen.

    Als iemand tips heeft hoe ik makkelijk kan zoeken naar goedkope vluchten (in plaats van zoeken op datum) dan zou ik daar ook erg blij mee zijn.

    Heel erg bedankt!
      zaterdag 5 april 2008 @ 11:55:05 #114
    26414 greatgonzo
    Gonzo met een G
    pi_57846806
    denk dat ik deze vraag het beste hier kan stellen:

    Wil (volgend jaar) wel eens naar Canada, heb daar nog verre familie waar ik wel kan blijven pitten ed. Ik moet dus alleen een vlucht naar Toronto. Nu de vraag:
    - welke periode (van april tot september, anders zit je met winter) is het goedkoopst?
    - Welke maatschappij is de goedkoopste aanbieder
    - Geniet het de voorkeur om via de USA te vliegen? Las ergens dat vliegen op bv New York goedkoper is/wordt. Dan zou je evt nog een korte vlucht naar Toront kunnen pakken.
    Bij tijd en wijle aanwezig...
      zaterdag 5 april 2008 @ 14:05:53 #115
    106418 boeiuh
    Funk the dump stuff
    pi_57848935
    Weet er iemand nog een goedkope mogelijkheid om komende week een dag naar Helsinki te gaan? Bijvoorbeeld woensdag op donderdag. Uiteraard met vliegtuig, en vanuit Nederland (of net over de grens). Als het duurder is dan zegmaar 50 euro dan gaat het niet door.
    Alvast bedankt!
    Funk Gezond, Soul een Appel
      zaterdag 5 april 2008 @ 16:25:11 #116
    17113 annoh
    Beating hearts baby
    pi_57850973
    Tot mijn verbazing gaan kan ik geen vlucht vinden van Amsterdam/Eindhoven/Rotterdam naar Budapest! Op zich is het geen ramp via Londen te vliegen, maar ik kan het me bijna niet voorstellen. Weer iemand andere alternatieven? Gewenste reisdatum: 2-4 juli 2008.
    I'm just a girl in the world.
    pi_57851321
    quote:
    Op zaterdag 5 april 2008 16:25 schreef annoh het volgende:
    Tot mijn verbazing gaan kan ik geen vlucht vinden van Amsterdam/Eindhoven/Rotterdam naar Budapest! Op zich is het geen ramp via Londen te vliegen, maar ik kan het me bijna niet voorstellen. Weer iemand andere alternatieven? Gewenste reisdatum: 2-4 juli 2008.
    Je kan vliegen met Malev, hungarian airlines, maar dan ben je wel meer dan 600 euro kwijt...
    "There is no dark side of the moon really. Matter of fact it's all dark."
      zaterdag 5 april 2008 @ 18:02:24 #118
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_57852628
    quote:
    Op zaterdag 5 april 2008 16:25 schreef annoh het volgende:
    Tot mijn verbazing gaan kan ik geen vlucht vinden van Amsterdam/Eindhoven/Rotterdam naar Budapest! Op zich is het geen ramp via Londen te vliegen, maar ik kan het me bijna niet voorstellen. Weer iemand andere alternatieven? Gewenste reisdatum: 2-4 juli 2008.
    KLM vliegt toch echt rechtstreeks naar Budapest, wil je echt in de periode 2-4 juli, zit je inderdaad op het hoge tarief van 600-800 euro, plak je er 1 dag aan vast zodat je er totaal 3 dagen bent kan het inclusief alle kosten voor EUR 286.

    Is trouwens nog steeds veel geld voor het relatief korte stukje, maar helaas is er weinig concurrentie op deze route, zeker nadat Sky Europe zich heeft teruggetrokken.
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_57852892
    of met Wizzair 2-4 juli vanaf Eindhoven, 190 euro ongeveer
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
    pi_57853180
    quote:
    Op zaterdag 5 april 2008 16:25 schreef annoh het volgende:
    Tot mijn verbazing gaan kan ik geen vlucht vinden van Amsterdam/Eindhoven/Rotterdam naar Budapest! Op zich is het geen ramp via Londen te vliegen, maar ik kan het me bijna niet voorstellen. Weer iemand andere alternatieven? Gewenste reisdatum: 2-4 juli 2008.
    Ryanair vanaf Bremen
    Easyjet vanaf Dortmund
    pi_57867379
    Heeft iemand enig idee hoe je lekker goedkoop in IJsland kan komen? De afstand is niet zo enorm, maar ik zit voor veel minder geld in New York dan in Reykjavik. Beetje gaar... Het liefst reis ik rond de meivakantie 26-04 tot de 5e in Mei. Zomervakantie is ook goed, maar dat zal helemaal onbetaalbaar worden. Ik kan vanaf vrijdagavond weg. Een tripje van 3-4 dagen is gewenst, en ik ben flexibel. Ik kan uiterlijk vrijdagavond vertrekken en maandagmiddag thuiskomen.

    Ik woon in Rotterdam, maar Amsterdam en Brussel vind ik niet erg om van te vertrekken. Eigenlijk maakt het me sowieso weinig uit vanaf waar ik vertrek.
    We'll keep on whispering our mantras.
      zondag 6 april 2008 @ 13:50:21 #122
    17113 annoh
    Beating hearts baby
    pi_57867920
    quote:
    Op zaterdag 5 april 2008 18:02 schreef ozzietukker het volgende:

    [..]

    KLM vliegt toch echt rechtstreeks naar Budapest, wil je echt in de periode 2-4 juli, zit je inderdaad op het hoge tarief van 600-800 euro, plak je er 1 dag aan vast zodat je er totaal 3 dagen bent kan het inclusief alle kosten voor EUR 286.

    Is trouwens nog steeds veel geld voor het relatief korte stukje, maar helaas is er weinig concurrentie op deze route, zeker nadat Sky Europe zich heeft teruggetrokken.
    Thanks, ik wilde even checken of er inderdaad geen andere aanbieder was. Het gaat trouwens om een one way, aangezien ik daar ga treinen. Ik plak er nu een paar daagjes londen aan vast, ook geen ramp.
    I'm just a girl in the world.
    pi_57868607
    Eind september tot eind oktober ga ik een maandje backpacken met mijn vriendin in Noord- India. Ik wil landen op Delhi. Vertrekken kan zowel vanaf Schiphol als vanaf luchthavens zoals Dusseldorf en Keulen. Ik heb zelf een prijs van 603 euro(Air France) gevonden, maar hoop eigenlijk dat het nog goedkoper kan. Mocht iemand nog goedkopere opties weten dan hoor ik het graag .
    pi_57904119
    quote:
    Op maandag 7 april 2008 22:51 schreef EnactedChaos het volgende:
    Pfff, ik ben op zoek naar een vlucht naar Maurities voor begin juli, gewoon even om te kijken hoe duur het is maar bij veel van die tarievensite staat Mauritius er niet tussen? Of ik kijk helemaal verkeerd natuurlijk...
    Misschien zou het helpen als je het goed zou spellen wanneer je het opzoekt.... Op vliegwinkel.nl kun je gewoon naar Mauritius zoeken....
    "There is no dark side of the moon really. Matter of fact it's all dark."
    pi_57935804
    Oi,

    Ik wilde de goedkoopste manier naar Lyon, Frankrijk vinden voor twee personen... Om de een of andere reden hebben al die budget airlines geen NL-> Lyon. Eurolines gaat maar 2x per week (geloof ik), trein is zo'n 480 EUR en via Cheaptickets.com is 750 USD...

    Het gaat om vertrek 29 April 's avonds of 30 april overdag - terug 5 of 6 Mei.

    Dat moet toch goedkoper kunnen!

    [ Bericht 100% gewijzigd door Xith op 09-04-2008 15:35:46 ]
    pi_57937868
    Komende juli voor 2,5 week naar Californie (4 t/m 22). Heb gezocht via cheaptickets.nl en vliegticketszoeken.nl. Vertrek vanaf Dusseldorf, Brussel of Amsterdam naar LA, Las Vegas, San Fransisco, Oakland of San Diego. Goedkoopste was geloof ik ¤830 vanuit Brussel naar LA met BMI Midland. Misschien mogelijk om via een andere site/airline iets goedkopers te krijgen?

    -edit- Zie op vliegwinkel.nl nu bij de aanbiedingen retourtickets naar San Fransisco voor ¤500 staan, alleen gaan die aanbiedingen maar tot 30-6. Schuiven die aanbiedingen op, zodat ik aan het einde van deze maand bijvoorbeeld voor juli kan boeken?

    [ Bericht 26% gewijzigd door zjroentje op 09-04-2008 17:21:11 ]
    While we're living, the dreams we have as children fade away
    AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
      woensdag 9 april 2008 @ 17:16:00 #127
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_57937966
    quote:
    Op woensdag 9 april 2008 15:30 schreef Xith het volgende:
    trein is zo'n 480 EUR

    per persoon? (alhoewel ik de totaalprijs ook aan de hoge kant vind)
    pi_57939875
    quote:
    Op woensdag 9 april 2008 17:12 schreef zjroentje het volgende:
    Komende juli voor 2,5 week naar Californie (4 t/m 22). Heb gezocht via cheaptickets.nl en vliegticketszoeken.nl. Vertrek vanaf Dusseldorf, Brussel of Amsterdam naar LA, Las Vegas, San Fransisco, Oakland of San Diego. Goedkoopste was geloof ik ¤830 vanuit Brussel naar LA met BMI Midland. Misschien mogelijk om via een andere site/airline iets goedkopers te krijgen?

    -edit- Zie op vliegwinkel.nl nu bij de aanbiedingen retourtickets naar San Fransisco voor ¤500 staan, alleen gaan die aanbiedingen maar tot 30-6. Schuiven die aanbiedingen op, zodat ik aan het einde van deze maand bijvoorbeeld voor juli kan boeken?
    1 juli gaat toch die nieuwe tax in? Wil zelf ook naar de States en kan weinig cheape tickets voor de zomer vinden.
    pi_57940281
    quote:
    Op woensdag 9 april 2008 17:16 schreef Blik het volgende:

    [..]

    per persoon? (alhoewel ik de totaalprijs ook aan de hoge kant vind)
    voor 2 pers.
      woensdag 9 april 2008 @ 19:42:32 #130
    97934 ASroma
    Flamboyant
    pi_57941023
    hoe duur zou het zijn om naar baghdad te vliegen?
    quote:
    Iraqi Airways and Royal Jordanian Airlines currently operate regular flights to Amman, Jordan,


    je moet dus via een van deze landen vliegen, zal wel wat kosten dan.
      woensdag 9 april 2008 @ 20:38:47 #131
    93828 nickybol
    onderduiknaam
    pi_57942435
    op iraqiairways.co.uk kun je boeken, 700 pond op een willekeurige datum
      donderdag 10 april 2008 @ 08:36:38 #132
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_57950261
    quote:
    Op woensdag 9 april 2008 19:11 schreef Xith het volgende:

    [..]

    voor 2 pers.
    Goedkoper dan 412 euro krijg ik hem niet vanuit Utrecht centraal. Is toch vreemd aangezien ik een keer vanuit Den Bosch naar Albi ben gegaan met de trein. Dat was rond de 100 euro toen, hartje zomer.

    Heb je al geprobeerd via Franse sites?
    pi_57987749
    - De goedkoopste manier + reistijden van Frankfurt naar Brussel op vrijdag 18 april-
    - goedkoop vervoer van Brussel naar Antwerpen op zondag 20 april
    pi_57990779
    quote:
    Op zaterdag 5 april 2008 16:25 schreef annoh het volgende:
    Tot mijn verbazing gaan kan ik geen vlucht vinden van Amsterdam/Eindhoven/Rotterdam naar Budapest! Op zich is het geen ramp via Londen te vliegen, maar ik kan het me bijna niet voorstellen. Weer iemand andere alternatieven? Gewenste reisdatum: 2-4 juli 2008.
    Je kan toch met Wizzair vliegen?
    Op zaterdag 10 juli 2010 13:47 schreef Guus_Geluk:
    "Eindhoven, dat is de voetbalhoofdstad van Nederland"
    Op woensdag 28 juli 2010 20:06 schreef heywoodu:
    "En anders zal ik die Guus eens even vingeren, van achteren, met een stoelpoot.."
    pi_58031354
    Ik wil in de zomervakantie (begin augustus) met 4 vrienden voor een weekje naar de atlantische kust van Frankrijk. Nu zijn we even aan het kijken wat nu het goedkoopste is: een auto huren, met het vliegtuig of bv met de trein.

    Op zich maakt het ons niet uit waarvandaan we moeten reizen, maar als het even kan ergens bij Groningen in de buurt. Maar dat is geen harde eis, als het een paar tientjes scheelt komen we ook wel in bijvoorbeeld limburg terecht

    Reisdatum is dus begin augustus, aankomst op een zaterdag en vertrek op zaterdag, dit ivm het huren van een huisje. Liefst eerste week van augustus, als het echt niet anders kan laatste week van juli of tweede week van augustus

    Natuurlijk is de belangrijkste vraag: Waar willen we heen? Naar de atlantische kust dus! Zelf dachten we aan bordeaux? Hoe maakt dus niet echt uit, ook niet als we wat vaker over moeten stappen.. Maar we zijn lui dus hoe minder vaak hoe beter

    We hadden zelf al een beetje bij wat autoverhuurbedrijven rond gekeken. Uitgaande van 3.000 kilometer heen en terug, kom je dan al snel op een bedrag van 200/300 per persoon.. Daar een auto huren en zo 600 euro besparen is dus ook een mogelijkheid. Maar kunnen we in bordeaux komen voor een 120 euro per persoon?

    Iemand ideeen?
    pi_58057417
    Wanneer moet ik toehappen als ik met Ryanair wil vliegen?

    Een enkeltje Van Eindhoven of Maastricht naar Girona?

    Er is werkelijk geen touw aan vast te knopen, heel dat vraag/aanbod systeem wat zij hanteren. Ik wil een vlucht van 16 - 18 juli boeken, ik heb vorige week dinsdag gekeken, toen was do17jul MST - GIR ¤ 65,- excl. belastingen, inclusief 100 euri's. Vandaag was die zelfde vlucht MST - GIR ¤ 55,- excl. 90 euri's inclusief. Ook EIN - GIR was iets in prijs gedaald, maar komt nog steeds boven de 140 euro uit inclusief belastingen ...

    Blijven wachten tot de prijzen nog verder dalen, of kopen? Heeft iemand enige ervaring met tickets boeken bij Ryanair?
    The distance between insanity and genius is measured only by success.
      dinsdag 15 april 2008 @ 19:19:32 #137
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_58071864
    quote:
    Op maandag 14 april 2008 23:50 schreef Kadafi het volgende:
    Wanneer moet ik toehappen als ik met Ryanair wil vliegen?

    Een enkeltje Van Eindhoven of Maastricht naar Girona?

    Er is werkelijk geen touw aan vast te knopen, heel dat vraag/aanbod systeem wat zij hanteren. Ik wil een vlucht van 16 - 18 juli boeken, ik heb vorige week dinsdag gekeken, toen was do17jul MST - GIR ¤ 65,- excl. belastingen, inclusief 100 euri's. Vandaag was die zelfde vlucht MST - GIR ¤ 55,- excl. 90 euri's inclusief. Ook EIN - GIR was iets in prijs gedaald, maar komt nog steeds boven de 140 euro uit inclusief belastingen ...

    Blijven wachten tot de prijzen nog verder dalen, of kopen? Heeft iemand enige ervaring met tickets boeken bij Ryanair?
    Ryanair houdt regelmatig acties met tickets voor 10 euro + credit cardkosten, maar voor de maand juli zou ik niet al teveel hopen dat die actie nog komt, want ook Ryanair weet dat het zomervakantie is. (M.a.w. snel boeken).

    Ik weet trouwens niet waar je exact heen moet, maar als de eindbestemming Barcelona is kan je voor niet veel meer geld (of minder) vliegen vanaf Amsterdam naar Barcelona, dit kan met www.clickair.com or www.vueling.com

    Grootste voordeel is dan dat je niet nog 1,5 uur in de bus moet zitten naar de stad.
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_58072592
    quote:
    Op dinsdag 15 april 2008 19:19 schreef ozzietukker het volgende:

    [..]

    Ryanair houdt regelmatig acties met tickets voor 10 euro + credit cardkosten, maar voor de maand juli zou ik niet al teveel hopen dat die actie nog komt, want ook Ryanair weet dat het zomervakantie is. (M.a.w. snel boeken).

    Ik weet trouwens niet waar je exact heen moet, maar als de eindbestemming Barcelona is kan je voor niet veel meer geld (of minder) vliegen vanaf Amsterdam naar Barcelona, dit kan met www.clickair.com or www.vueling.com

    Grootste voordeel is dan dat je niet nog 1,5 uur in de bus moet zitten naar de stad.
    Bedankt voor je reactie. Ik moet toch maar niet te lang meer wachten dus, maar ik zal andere vluchten ook in de gaten houden. De eindbestemming is overigens Calella (de afstand naar Girona en Barcelona is min of meer gelijk), maar ik wordt daar van het vliegveld opgepikt door m'n vader met de auto, dus verder vervoer is niet meer nodig.
    The distance between insanity and genius is measured only by success.
    pi_58137566
    Met welke vliegmaatschappij kom je in godsnaam zonder 1 keer overstappen in Boekarest.
    Ik wil daar al zo lang naar toe, maar ik krijg steeds dat ik moet overstappen in Wenen, Zurich of Munchen.

    Vanaf Schiphol vliegen ze geloof ik niet naar Boekarest...

    Ik vind dus net dit:


    Zo 3 Aug Amsterdam Boekarest KL1389 09:40 13:20 0


    Zo 10 Aug Boekarest Amsterdam KL1358 06:00 07:55 0

    Voor zo om en de nabij 321 euro... dit valt me mee... zou dat nog goedkoper kunnen?

    Kan je me tips geven eroveR?
    pi_58141799
    Wil eind september begin oktober naar Bangkok!

    Heb al via Dusseldurf flughafen een kijkje genomen en de goedkoopste enkeltje dat ik kon vinden was rond de ¤400,-

    Kan dit nog goedkoper?


    De retourdatum weet ik niet, het liefst zou ik vanuit Maleisië en of een ander land terug willen vliegen.

    Alvast bedankt !
    I pwn u!
      vrijdag 18 april 2008 @ 18:34:38 #141
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_58141973
    quote:
    Op vrijdag 18 april 2008 18:26 schreef weasel85 het volgende:
    Wil eind september begin oktober naar Bangkok!

    Heb al via Dusseldurf flughafen een kijkje genomen en de goedkoopste enkeltje dat ik kon vinden was rond de ¤400,-

    Kan dit nog goedkoper?


    De retourdatum weet ik niet, het liefst zou ik vanuit Maleisië en of een ander land terug willen vliegen.

    Alvast bedankt !
    In principe zijn enkeltjes vrij duur. Als je je retourdatum en plaats al weet kun je dat waarschijnlijk wel boeken bij een Kilroy ofzo en is wellicht goedkoper

    maar ik ben hierin geen expert, dus wellicht dat iemand anders je meer info kan geven
    pi_58142040
    quote:
    Op vrijdag 18 april 2008 18:34 schreef Blik het volgende:

    [..]

    In principe zijn enkeltjes vrij duur. Als je je retourdatum en plaats al weet kun je dat waarschijnlijk wel boeken bij een Kilroy ofzo en is wellicht goedkoper

    maar ik ben hierin geen expert, dus wellicht dat iemand anders je meer info kan geven
    wat dat betreft, is het dan mogelijk om een open ticket te boeken? waarop alleen een aankomst datum staat maar nog geen retourdatum?

    BTW:

    Enkeltje: 269,00 + 99,27tax) 368,27 EUR Bij LTU International Airways

    Goedkoopste retour 25/9/08 - 27/2/09 voor ¤802,50 ( bij KilRoy )

    Op zich maakt het niet zoveel uit? De prijzen liggen in de buurt van een retourtje. Ben nu even aan het kijken hoeveel het zou kosten vanuit azië naar Nederland zelf..

    [ Bericht 11% gewijzigd door weasel85 op 18-04-2008 18:48:55 ]
    I pwn u!
      vrijdag 18 april 2008 @ 18:57:36 #143
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_58142497
    quote:
    Op vrijdag 18 april 2008 18:26 schreef weasel85 het volgende:
    Wil eind september begin oktober naar Bangkok!

    Heb al via Dusseldurf flughafen een kijkje genomen en de goedkoopste enkeltje dat ik kon vinden was rond de ¤400,-

    Kan dit nog goedkoper?


    De retourdatum weet ik niet, het liefst zou ik vanuit Maleisië en of een ander land terug willen vliegen.

    Alvast bedankt !
    Vanaf Frankfurt kan je met Thai Airways met vertrek tot en met 25 september al retour naar Bangkok voor totaal 399 + 196 tax = 595 euro. (terugreis moet dan wel binnen één maand zijn).
    Met Lufthansa kan je vanaf Amsterdam naar Frankfurt voor 98 euro inclusief belasting.

    Op deze manier ontloop je ook de vliegtax van 45 euro, en hoef je slechts 11,25 te betalen voor de vlucht naar Frankfurt (die zit al bij de prijs van 98 euro in). O.a. te boeken bij www.vliegvakanties.de maar er zijn nog vele andere reisburo's.

    Voor een enkele reis zal alleen vanaf Dusseldorf met LTU een mogelijkheid zijn, normale lijndienstmaatschappijen rekenen fors meer voor een enkeltje.
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_58143813
    quote:
    Op vrijdag 18 april 2008 18:57 schreef ozzietukker het volgende:

    [..]
    knip
    Bedankt,

    maar binnen 1 maand terug zijn is niet mijn pakkie an, vergeten te vermelden dat ik 4-6 maanden weg wil zijn.

    I pwn u!
      zaterdag 19 april 2008 @ 15:36:16 #145
    20343 SnuggLe
    Drs. Betweter
    pi_58159524
    Ik wil graag met mijn vriendin rond 13 september een maand (tot 11-12 oktober) naar Indonesie. Jakarta, Den Pasar...maakt niet zo veel uit. Zit te kijken op verschillende sites, maar goedkoper dan 920 euro inclusief toeslagen pp is vooralsnog niet te vinden. Weet iemand iets beters/goedkopers te vinden?

    Weet iemand iets over het tijdstip van boeken, of wachten (1 maand, 2 maanden?) nog zin heeft...... ?
    Ooit ergens gelezen dat de tickets het goedkoopst zijn, 3 maanden voor vertrek...
      zaterdag 19 april 2008 @ 17:41:54 #146
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_58161651
    quote:
    Op zaterdag 19 april 2008 15:36 schreef SnuggLe het volgende:
    Ik wil graag met mijn vriendin rond 13 september een maand (tot 11-12 oktober) naar Indonesie. Jakarta, Den Pasar...maakt niet zo veel uit. Zit te kijken op verschillende sites, maar goedkoper dan 920 euro inclusief toeslagen pp is vooralsnog niet te vinden. Weet iemand iets beters/goedkopers te vinden?

    Weet iemand iets over het tijdstip van boeken, of wachten (1 maand, 2 maanden?) nog zin heeft...... ?
    Ooit ergens gelezen dat de tickets het goedkoopst zijn, 3 maanden voor vertrek...
    het is handiger om op Medan te vliegen, dan kun je eerst Sumatra en Java bezoeken en vervolgens chillen op Bali, Flores etc. Behalve als je natuurlijk niet geïnteresseerd bent in Sumatra en/of Java en meer voor alle eilanden gaat. Dan kun je beter op Denpasar vliegen.

    Kan makkelijk met Singapore Airlines, maar dat is niet heel goedkoop. Je kunt ook vliegen naar Bangkok, en vervolgens met Air Asia (volgens mij via Maleisie) naar Medan
      zaterdag 19 april 2008 @ 19:21:39 #147
    20343 SnuggLe
    Drs. Betweter
    pi_58163541
    Thanks for the tips!

    Maar goedkoper dan 920 pp Jakarta of DenPasar neit te vinden?
      zaterdag 19 april 2008 @ 19:38:23 #148
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_58163922
    quote:
    Op zaterdag 19 april 2008 19:21 schreef SnuggLe het volgende:
    Thanks for the tips!

    Maar goedkoper dan 920 pp Jakarta of DenPasar neit te vinden?
    Wat je zou kunnen doen, maar het is niet echt rechtstreeks, is vliegen vanaf Frankfurt naar Bangkok met Gulf Air, kan al voor 662 euro inclusief belasting, en dan met Air Asia voor 108 euro per persoon naar Jakarta, totaal 770 euro.

    Te boeken via Duitse reisburo's en wellicht dat je met een beetje spelen met data ook goedkopere opties kan vinden met bijvoorbeeld Thai Airways vanaf Frankfurt via Bangkok naar Jakarta.

    Naar Frankfurt kan met de auto (geen idee van de kosten) of met de trein voor 90 euro pp of lufthansa 100 euro pp maar dan is het voordeel terug naar 50 euro pp....
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_58289665
    New York, begin Augustus. Is geen probleem om naar een omringend land te rijden om de ¤45 vliegtax te ontlopen, dus Frankfurt/Dusseldorf/Brussel zijn geen probleem (toch ¤90 euro met 2 personen)! Ik had al gekeken of het mogelijk was om via een Amerikaanse airline de tickets te kopen in dollars met een Creditcard, en alleen leek het op dit moment aardig te regelen via American Airlines, daar kon ik wel wat dingen vinden, maar moeilijk onder de ¤500/600. Moet dat niet goedkoper kunnen?
    pi_58291131
    Ik wil volgende week met de trein naar München voor een paar dagen. En van daaruit naar Frankfurt om daar ook een paar dagen te blijven. Als eerste had ik in gedachten om een One Country pass te kopen, maar ik lees nu dat deze alleen geldig is voor de regionale treinen en dat je een toeslag betaald voor de IC en de IC-E.

    Mijn 1e vraag is, waar betaal je die toeslag?? Bij het station in Nederland al? Want ik wil rechtstreeks van Arnhem naar Munchen. En hoeveel is die toeslag ongeveer?

    De 2e vraag, moet je de IC en IC-E van te voren reserveren? Als ik het goed heb wel, dus die moet je ook van te voren betalen. Waar geef je dan aan dat je zo'n pas hebt?
    Ben ik daar nu nog op tijd mee?

    Is het uberhaubt trouwens wel verstandig om zo'n pas te kopen? Kan het nog goedkoper door puur alleen de IC of IC-E te betalen?

    Ik ben hier totaal onbekend mee, dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Heb ongeveer half internet afgezocht...

    In ieder geval, heel erg bedankt!
    pi_58291197
    quote:
    Op woensdag 9 april 2008 18:55 schreef Erasmusch het volgende:

    [..]

    1 juli gaat toch die nieuwe tax in? Wil zelf ook naar de States en kan weinig cheape tickets voor de zomer vinden.
    Heb laatst geboekt, ¤750 incl van Brussel naar LA met BMI.
    While we're living, the dreams we have as children fade away
    AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
    pi_58310831
    Ik zat zo even te kijk op die site van Ryanair, maar daar staat voor ¤10 naar Londen Maar er staat dat je pas vanaf 10-05 kan Kan dit niet eerder?
    pi_58312919
    Jawel maar dan kost het je sowieso meer dan ¤10
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
    pi_58355535
    Is er echt geen website die uberlastminutes aanbiedt? Als in ik wil morgenavond voor billig vliegen/treinen, maakt niet uit waar heen? Wil met Koninginnedag het land uit zijn. Dit jaar echt geen zin in. Plus ik heb 5 dagen vrij.

    Samenvatting: Maakt me niet uit waarheen. Ik wil morgenavond weg met vliegtuig/trein.
      maandag 28 april 2008 @ 11:37:51 #155
    93828 nickybol
    onderduiknaam
    pi_58356116
    Rij morgenmiddag even naar Schiphol met je koffertje zou ik zeggen.
    pi_58356452
    quote:
    Op maandag 28 april 2008 11:37 schreef nickybol het volgende:
    Rij morgenmiddag even naar Schiphol met je koffertje zou ik zeggen.
    Heeft iemand daar ervaring mee?
    pi_58390316
    Ik had (weer) even een piepklein vraagje..

    as woensdag mag ik voor een paar dagen naar venezie, maar nu ligt het hotel waar ik verblijf aan de
    "andere kant"van de stad.. op dag langwerpige schiereiland. ik land om half 10 op Treviso.
    en dan moet ik nog naar het hotel, weer iemand of hier een transferbus rijd of iets dergelijks, en ik moet neem ik aan ook met de pont of iets dergelijks zucht..straat heet, Lido di venezia.

    kan iemand me helpen ?
    "Oh, dat is makkelijk, zo'n doe-het-zelf-zaak, als ik jou vraag om een boor te pakken, zeg jij gewoon: doe het zelf"
    pi_58429841
    Bedankt voor de link, Fogel; ik kon dit topic gisteren niet vinden!
     FR
      zaterdag 3 mei 2008 @ 08:03:23 #159
    214279 Kali-Mist1
    Bromvlieg bemiddelaar.
    pi_58450369
    vraagje?
    ga van (ongeveer) 14 jan t/m 4 feb voor 3 weken naar sydney, heb momenteel 2 opties
    optie 1: malaysian voor 1308 met een over-stop in kuala lumpur.
    optie 2: virgin voor 1247 met overstop in hong kong...
    kan dit in de komende maanden nog goedkoper qua ticket (taxes zullen niet veel veranderen) of zijn dit toch wel redelijk goede opties???
    No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
      zaterdag 3 mei 2008 @ 10:12:32 #160
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_58451011
    quote:
    Op zaterdag 3 mei 2008 08:03 schreef Kali-Mist1 het volgende:
    vraagje?
    ga van (ongeveer) 14 jan t/m 4 feb voor 3 weken naar sydney, heb momenteel 2 opties
    optie 1: malaysian voor 1308 met een over-stop in kuala lumpur.
    optie 2: virgin voor 1247 met overstop in hong kong...
    kan dit in de komende maanden nog goedkoper qua ticket (taxes zullen niet veel veranderen) of zijn dit toch wel redelijk goede opties???
    De prijzen die je noemde zijn redelijk realistisch, echt veel verschil zal daar niet meer in gaan zitten in deze periode. Je kunt ook met Cathay gaan voor EUR 1256.91 vanaf Amsterdam all inclusief via ATP (vliegticketskopen.nl bijvoorbeeld). Deze vliegt via Hong Kong, en je kan op de heenweg nog een stopover doen in Hong Kong, of gelijk doorvliegen.
    (Persoonlijk zou ik dan gaan voor een paar uur door de stad wandelen, van het vliegen van deze afstanden wordt je behoorlijk gaar).

    Vanaf London Heathrow naar Sydney kan overigens goedkoper uitvallen, maar is m.i. niet echt de moeite waard, omdat je misschien 100 euro kan besparen, maar dan weer minimaal 2x moet overstappen. (Zeker op de terugweg is het vervelend als je ziet dat je over Amsterdam heenvliegt, en weet dat je daarna weer terug moet vliegen).
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
      zondag 4 mei 2008 @ 08:12:34 #161
    214279 Kali-Mist1
    Bromvlieg bemiddelaar.
    pi_58466898
    quote:
    Op zaterdag 3 mei 2008 10:12 schreef ozzietukker het volgende:

    [..]

    De prijzen die je noemde zijn redelijk realistisch, echt veel verschil zal daar niet meer in gaan zitten in deze periode. Je kunt ook met Cathay gaan voor EUR 1256.91 vanaf Amsterdam all inclusief via ATP (vliegticketskopen.nl bijvoorbeeld). Deze vliegt via Hong Kong, en je kan op de heenweg nog een stopover doen in Hong Kong, of gelijk doorvliegen.
    (Persoonlijk zou ik dan gaan voor een paar uur door de stad wandelen, van het vliegen van deze afstanden wordt je behoorlijk gaar).

    Vanaf London Heathrow naar Sydney kan overigens goedkoper uitvallen, maar is m.i. niet echt de moeite waard, omdat je misschien 100 euro kan besparen, maar dan weer minimaal 2x moet overstappen. (Zeker op de terugweg is het vervelend als je ziet dat je over Amsterdam heenvliegt, en weet dat je daarna weer terug moet vliegen).
    hmmm...ok....
    ben idd wel van plan om sowieso 1dag/nacht in hkg of klu te blijven...op dit moment gaan mijn gedachten uit naar klu omdat ik denk dat ik daar wat meer zal herkennen vanwege reisprogrammas op tv.... en omdat ik denk dat dat een stuk goedkoper is qua hostel dan hkg....toch???
    No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
      zondag 4 mei 2008 @ 09:27:08 #162
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_58467133
    quote:
    Op zondag 4 mei 2008 08:12 schreef Kali-Mist1 het volgende:

    [..]

    hmmm...ok....
    ben idd wel van plan om sowieso 1dag/nacht in hkg of klu te blijven...op dit moment gaan mijn gedachten uit naar klu omdat ik denk dat ik daar wat meer zal herkennen vanwege reisprogrammas op tv.... en omdat ik denk dat dat een stuk goedkoper is qua hostel dan hkg....toch???
    De stopover in Hong Kong is eigenlijk alleen maar een dag, zonder overnachting, KL is qua hotel / hostel inderdaad wel goedkoper, zeker qua hostel, maar een hotel in Hong Kong kost iets van 30 euro (wel budgethotel), en voldoende te vinden bij Tsam Tsa Tsui ofzoiets, een hostel kan vanaf 8-10 euro, en als je alleen maar wilt douchen is dat ook te doen.

    Let op als je via KUL gaat, dat je wel in een toestel zit van Malaysia Airlines, en niet van KLM, Malaysia heeft eigen schermpjes, meer beenruimte dan onze 'nationale trots' KLM, met de minste beenruimte van alle maatschappijen die nar Azië vliegen en overhead televisies....
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
      zondag 4 mei 2008 @ 11:21:55 #163
    214279 Kali-Mist1
    Bromvlieg bemiddelaar.
    pi_58468199
    quote:
    Op zondag 4 mei 2008 09:27 schreef ozzietukker het volgende:

    [..]

    De stopover in Hong Kong is eigenlijk alleen maar een dag, zonder overnachting, KL is qua hotel / hostel inderdaad wel goedkoper, zeker qua hostel, maar een hotel in Hong Kong kost iets van 30 euro (wel budgethotel), en voldoende te vinden bij Tsam Tsa Tsui ofzoiets, een hostel kan vanaf 8-10 euro, en als je alleen maar wilt douchen is dat ook te doen.

    Let op als je via KUL gaat, dat je wel in een toestel zit van Malaysia Airlines, en niet van KLM, Malaysia heeft eigen schermpjes, meer beenruimte dan onze 'nationale trots' KLM, met de minste beenruimte van alle maatschappijen die nar Azië vliegen en overhead televisies....
    beter!
    was al van plan de malaysia optie te nemen maar dit zijn idd nog meer redenen dat te gaan doen
    ben in de ochtend al in klu en ga daar de volgende dag laat in de avond pas weg dus genoeg tijd om een beetje rond te hobbelen...
    mijn beste maat zit daar nu voor 2 jaar met zijn vriendin (vriendin is aussie), zijn vriendin heeft al veel gereist en heeft zodoende al een adresje in klu waar zij vaak verbleef (hostel), dus dat maakt het voor ons al een stuk makkelijker.
    optie ligt vast tot 20 nov dus we zien wel wat er gebeurt, iig thanks voor de info...
    No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
    pi_58665277
    Ik wil eind Juli van NL/DE naar St petersburg en midden augustus van Odessa (Oekraine) naar NL/DE
    Maar ik weet echt niet hoe ik dit moet boeken, heb al verschillende sites gekeken maar kom steeds om ongeveer 500 euro uit
    Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
    Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
    _o_
    pi_58688825
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 14:51 schreef DaDude1987 het volgende:
    Ik wil eind Juli van NL/DE naar St petersburg en midden augustus van Odessa (Oekraine) naar NL/DE
    Maar ik weet echt niet hoe ik dit moet boeken, heb al verschillende sites gekeken maar kom steeds om ongeveer 500 euro uit
    Voor ca. 28 juli / 15 augustus

    Keulen/Bonn - StPetersburg komt dan op 115 euro enkele reis met Germanwings
    Odessa - Dusseldorf komt op 140 euro ( ) via Riga met AirBaltic (komt er nog wel een dag+nacht Riga bij, maar dat is zeker geen straf)

    Totaal 255 euro

    als je een reis maakt van Noord naar Zuid, zou je ook nog kunnen overwegen om naar Simferopol of Sochi door te reizen, vanwaar AirBaltic ook vliegt naar RIga

    [ Bericht 6% gewijzigd door DutchTrain op 15-05-2008 18:37:26 ]
    pi_58689624
    quote:
    Op zondag 4 mei 2008 11:21 schreef Kali-Mist1 het volgende:

    [..]

    beter!
    was al van plan de malaysia optie te nemen maar dit zijn idd nog meer redenen dat te gaan doen
    ben in de ochtend al in klu en ga daar de volgende dag laat in de avond pas weg dus genoeg tijd om een beetje rond te hobbelen...
    mijn beste maat zit daar nu voor 2 jaar met zijn vriendin (vriendin is aussie), zijn vriendin heeft al veel gereist en heeft zodoende al een adresje in klu waar zij vaak verbleef (hostel), dus dat maakt het voor ons al een stuk makkelijker.
    optie ligt vast tot 20 nov dus we zien wel wat er gebeurt, iig thanks voor de info...
    waarom neem je geen 2 dagen KL? Het is een uur reizen naar het vliegveld en je vermaakt je makkelijk 2 dagen daar
    pi_58691604
    Heb iets gevonden !
    http://www.ecolines.net/

    80 euro om naar St petersburg te reizen, duurt wel ff maar je kan uitstappen in Berlijn, Warschau, Riga enz dus de moeite waard !
    Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
    Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
    _o_
    pi_58691801
    quote:
    Op donderdag 15 mei 2008 20:47 schreef DaDude1987 het volgende:
    Heb iets gevonden !
    http://www.ecolines.net/

    80 euro om naar St petersburg te reizen, duurt wel ff maar je kan uitstappen in Berlijn, Warschau, Riga enz dus de moeite waard !
    Voor St.Petersburg => Odessa heb je dan wel een transitvisum nodig voor Wit Rusland. (ca 35 euro)

    Prachtige kaart van EUropa ook op die website
      donderdag 15 mei 2008 @ 23:37:05 #169
    214279 Kali-Mist1
    Bromvlieg bemiddelaar.
    pi_58695574
    quote:
    Op donderdag 15 mei 2008 19:10 schreef WooZ het volgende:

    [..]

    waarom neem je geen 2 dagen KL? Het is een uur reizen naar het vliegveld en je vermaakt je makkelijk 2 dagen daar
    mijn beste maat zit daar nu voor 2 jaar en ik pas op zijn huis, krijg maar 3 weken vrij van werk dus zit liever een dag langer in sydney.
    zoals het er nu naar uit ziet heb ik +-40 uur in klu, ik moet het er maar mee doen!!
    No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
    pi_58702455
    quote:
    Op zaterdag 19 april 2008 19:21 schreef SnuggLe het volgende:
    Thanks for the tips!

    Maar goedkoper dan 920 pp Jakarta of DenPasar neit te vinden?
    Ik ga over een maand.Vliegen met Emirates vanaf Dusseldorf naar Kuala Lumpur:736 euro.
    Vanaf Kuala Lumpur met Airasia naar Yogyakarta en dan terug vanuit Bali naar KL:100 euro totaal

    Scheelt toch EN kan ik gelijk Kuala Lumpur bekijken
    Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
    Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
    pi_58704504
    Heeft iemand enig idee met welke vliegtuigmaatschappij ik van amsterdam naar zadar (kroätie) kom?
    Verdomde eigenwijs
    Viva la afca
    pi_58715098
    quote:
    Op vrijdag 16 mei 2008 13:05 schreef Noshiba het volgende:
    Heeft iemand enig idee met welke vliegtuigmaatschappij ik van amsterdam naar zadar (kroätie) kom?
    germanwings

    Off topic :
    Hoe heet dat spel ook al weer dat je een blanco wereldkaart krijgt en moet klikken waar een stad of bekent monument zich bevindt ??

    [ Bericht 14% gewijzigd door dmk op 16-05-2008 22:03:12 ]
    pi_58717091
    quote:
    Op vrijdag 16 mei 2008 21:44 schreef dmk het volgende:

    [..]

    germanwings

    Off topic :
    Hoe heet dat spel ook al weer dat je een blanco wereldkaart krijgt en moet klikken waar een stad of bekent monument zich bevindt ??
    Volgens mij vliegen die niet vanaf amsterdam hoor
    Verdomde eigenwijs
    Viva la afca
    pi_58720169
    1. Baltimore airport
    2. 9 juli
    3. Washington DC centrum
    4/5. Zo goedkoop mogelijk,

    De vraag is dus eigelijk of er bussen of iets dergelijks direct van het vliegveld naar DC gaan. Ik heb namelijk niet echt zin om een dag of wat in Baltimore door te brengen, en zo ja, dan moet ik een dag eerder vliegen... Ik moet namelijk de 9e in DC zijn.

    Alvast bedankt!
    "Wir schnapsen zusammen, und keiner ist allein!"
    pi_58722375
    Met welke maatschappij kan ik het beste in december-januari naar cambodja, laos en vietnam? Of kan ik beter een andere maand gaan ivm kosten? Volgorde van landen maakt niet zoveel uit.
    Je bent nooit te oud om te leren....toch?
    pi_58723259
    quote:
    Op zaterdag 17 mei 2008 01:44 schreef Blaatmaster het volgende:
    1. Baltimore airport
    2. 9 juli
    3. Washington DC centrum
    4/5. Zo goedkoop mogelijk,

    De vraag is dus eigelijk of er bussen of iets dergelijks direct van het vliegveld naar DC gaan. Ik heb namelijk niet echt zin om een dag of wat in Baltimore door te brengen, en zo ja, dan moet ik een dag eerder vliegen... Ik moet namelijk de 9e in DC zijn.

    Alvast bedankt!
    BWI airport is één van de weinige luchthavens in de VS met een Amtrak, lightrail, metro (via shuttlebussen) en bus aansluiting, dus dat moet wel lukken. Beetje afhankelijk van waar je uiteindelijk in DC moet zijn, pak je dus de trein naar Union Station of de shuttle bus naar de metro.
    '
    http://www.bwiairport.com/ground_transportation/amtrak/
    pi_58723476
    quote:
    Op zaterdag 17 mei 2008 10:12 schreef sieske het volgende:
    Met welke maatschappij kan ik het beste in december-januari naar cambodja, laos en vietnam? Of kan ik beter een andere maand gaan ivm kosten? Volgorde van landen maakt niet zoveel uit.
    Goedkoop ticket naar Bangkok zoeken, bijv. met Airberlin vanaf Dusseldorf oid. En dan vanuit Bangkok met AirAsia naar Pnomh Penh/Hanoi/Ho Chi Minh lijkt me het makkelijkste
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
    pi_58725021
    quote:
    Op donderdag 15 mei 2008 20:58 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    Voor St.Petersburg => Odessa heb je dan wel een transitvisum nodig voor Wit Rusland. (ca 35 euro)

    Prachtige kaart van EUropa ook op die website
    Ik ga St Petersburg - Moskou - Kiev - Odessa doen.
    Moskou - Kiev - Odessa is geheel verzorgd door studentenvereniging in Rusland.
    Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
    Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
    _o_
    pi_58725808
    Wil met een vriend laatste weekend deze maand (30/5 - 1/6) een weekendje Londen doen, maar het blijkt nogal prijzig om daar te komen. Boot, trein of vliegtuig maakt niet zoveel uit, als we die Noordzee maar over komen.
      zaterdag 17 mei 2008 @ 14:51:49 #180
    1348 Liejannuh
    MCCCXLVIII
    pi_58726253
    Voor 232 euro sta je in het centrum van Londen met 2 personen. 2 keer een nachtboot nemen met de Stenaline en je hoeft maar 1 overnachting in Londen zelf te betalen.
    Donderdag om 22.00 uur is de afvaart, maandag om 7.45 uur sta je weer in Hoek van Holland.
      zaterdag 17 mei 2008 @ 19:19:42 #181
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_58730604
    quote:
    Op zaterdag 17 mei 2008 11:46 schreef Thetallguy het volgende:

    [..]

    Goedkoop ticket naar Bangkok zoeken, bijv. met Airberlin vanaf Dusseldorf oid. En dan vanuit Bangkok met AirAsia naar Pnomh Penh/Hanoi/Ho Chi Minh lijkt me het makkelijkste
    Inderdaad, voor een ticket naar Pnomh Penh, Ho Chi Minh of Hanoi kost je al snel meer dan 1000 euro p.p. (ga maar uit van ongeveer 1200 euro p.p.). Enige nadeel van overstappen is dat je je bagage moet ophalen en waarschijnlijk Bangkok in moet om bijvoorbeeld te overnachten of je tijd te verdoen.

    Toen ik datzelfde gedaan heb kwamen we om 5 uur 's middags aan in Bangkok, ons vliegtuig naar Pnomh Penh ging de volgende ochtend om 7 uur 's ochtends. Zijn toen naar een voor ons bekend guesthouse gegaan, Khao San Road op om wat te eten en volgende ochtend vroeg weer op moeten staan. Maar het scheelde ons wel enorm veel geld.
    quote:
    Met welke maatschappij kan ik het beste in december-januari naar cambodja, laos en vietnam? Of kan ik beter een andere maand gaan ivm kosten? Volgorde van landen maakt niet zoveel uit.
    Qua kosten is het waarschijnlijk wel het duurste moment om te gaan, maar qua weer ook zeker het beste moment. Daarbij ben je in Cambodja, Vietnam en Laos echt heel weinig kwijt aan dagelijkse uitgaven. Ik vond Thailand al goedkoop, maar als je in Vietnam komt verbaas je je echt (Laos niet geweest, maar schijnt nog goedkoper te zijn)

    [ Bericht 21% gewijzigd door Blik op 17-05-2008 19:24:57 ]
      zaterdag 17 mei 2008 @ 19:22:18 #182
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_58730645
    quote:
    Op zaterdag 17 mei 2008 14:51 schreef Liejannuh het volgende:
    Voor 232 euro sta je in het centrum van Londen met 2 personen. 2 keer een nachtboot nemen met de Stenaline en je hoeft maar 1 overnachting in Londen zelf te betalen.
    Donderdag om 22.00 uur is de afvaart, maandag om 7.45 uur sta je weer in Hoek van Holland.
    Dan heb je nog altijd 2 nachten overnachten als je op donderdag vertrekt, vrijdag en zaterdag
      zaterdag 17 mei 2008 @ 19:33:41 #183
    1348 Liejannuh
    MCCCXLVIII
    pi_58730844
    quote:
    Op zaterdag 17 mei 2008 19:22 schreef Blik het volgende:

    [..]

    Dan heb je nog altijd 2 nachten overnachten als je op donderdag vertrekt, vrijdag en zaterdag
    Owja. Sorry. Grieperig enzo.
    Maar je snapt wat ik bedoel.
      zaterdag 17 mei 2008 @ 19:58:59 #184
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_58731244
    quote:
    Op zaterdag 17 mei 2008 19:33 schreef Liejannuh het volgende:

    [..]

    Owja. Sorry. Grieperig enzo.
    Maar je snapt wat ik bedoel.
    Het is je vergeven
    pi_58735126
    bedankt voor de tips!!
    Je bent nooit te oud om te leren....toch?
    pi_58743344
    quote:
    Op zaterdag 17 mei 2008 14:19 schreef Young_David het volgende:
    Wil met een vriend laatste weekend deze maand (30/5 - 1/6) een weekendje Londen doen, maar het blijkt nogal prijzig om daar te komen. Boot, trein of vliegtuig maakt niet zoveel uit, als we die Noordzee maar over komen.

    Als je er 1 dagje achteraan plakt zit je daar met Ryanair vor 180¤, en als je doordeweeks gaat ben je voor 40¤ totaal klaar.
    pi_58748273
    Beste mensen!

    Ik wil van 15-28 juli naar Kroatië toe, naar Zagreb om precies te zijn. Nou heb ik wat rondgekeken en het blijkt erg moeilijk te zijn om een enigszins goedkope reis voor mekaar te krijgen. Vliegen, bus, trein, het is allemaal best prijzig. Hopelijk heb echter iets over het hoofd gezien, ik vroeg me af of jullie advies hadden?

    Wanneer: 15-28 juli
    Waarvandaaan: ergens in Nederland, maakt niet veel uit
    Waarnaartoe: Zagreb
    Hoe: boeit niet echt
    Op welke manier: zo goedkoop mogelijk, verder ben ik niet kieskeurig

    Bedankt voor jullie hulp!
    Sot et och op Lëtzebuergesch | I can resist anything but temptation
    pi_58748477
    quote:
    Op zondag 18 mei 2008 19:37 schreef Henkidu het volgende:
    Beste mensen!

    Ik wil van 15-28 juli naar Kroatië toe, naar Zagreb om precies te zijn. Nou heb ik wat rondgekeken en het blijkt erg moeilijk te zijn om een enigszins goedkope reis voor mekaar te krijgen. Vliegen, bus, trein, het is allemaal best prijzig. Hopelijk heb echter iets over het hoofd gezien, ik vroeg me af of jullie advies hadden?

    Wanneer: 15-28 juli
    Waarvandaaan: ergens in Nederland, maakt niet veel uit
    Waarnaartoe: Zagreb
    Hoe: boeit niet echt
    Op welke manier: zo goedkoop mogelijk, verder ben ik niet kieskeurig

    Bedankt voor jullie hulp!
    Vliegen met Germanwings vanaf Keulen naar Zagreb komt op 162 euro retour incl.
    Met de trein kom je op 159 euro retour plus een paar euro aan reserveringen en een treinkaartje naar de grens => http://www.nshispeed.nl/nl/interrail/de-interrail-global-pass

    En met de bus kom je op zo'n 175 euro.
    pi_58771995
    Hoe kom ik bij voorkeur met vliegtuig (anders met trein) in juli/augustus in Porec (Kroatie)?
    Iemand tips?

    Thanks alvast.
    pi_58776929
    ik heb gekeken naar airberlin en dat wordt hem waarschijnlijk. Vanuit Bangkok kan ik dan naar Phnom Penh, maar terug vanuit Laos (naar Bangkok), is dat mogelijk? Of vanuit Bangkok naar Laos en dan terug vanuit Cambodja? Ik kan dat niet vinden op de site.
    Je bent nooit te oud om te leren....toch?
      dinsdag 20 mei 2008 @ 12:18:29 #191
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_58778651
    quote:
    Op dinsdag 20 mei 2008 10:50 schreef sieske het volgende:
    ik heb gekeken naar airberlin en dat wordt hem waarschijnlijk. Vanuit Bangkok kan ik dan naar Phnom Penh, maar terug vanuit Laos (naar Bangkok), is dat mogelijk? Of vanuit Bangkok naar Laos en dan terug vanuit Cambodja? Ik kan dat niet vinden op de site.
    Volgens de site van Air Asia kun je niet vanuit Laos naar Bangkok vliegen Maar je kunt wel met Lao Airlines (www.laoairlines.com) vanuit Luang Prabang of Vientiane naar Bangkok vliegen (kosten voor bijvoorbeeld 30 juli zijn ongeveer 100 euro). Je zou trouwens ook eventueel met de bus kunnen vanaf Vientiane, reis is wat langer en je moet nog vanaf centrum Bangkok naar het vliegveld maar ook een stuk goedkoper.

    [ Bericht 0% gewijzigd door Blik op 21-05-2008 12:45:29 ]
    pi_58800388
    bedankt, zal van het weekend eens verder kijken hoe dat gaat met de bus (als ik iets kan vinden tenminste)
    Je bent nooit te oud om te leren....toch?
      woensdag 21 mei 2008 @ 12:47:44 #193
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_58800474
    in de lonely planet van Thailand zal denk ik wel iets staan over de bus naar Vientiane vanuit Bangkok, je kunt overigens ook vanuit andere plaatsen naar Vientiane reizen. Als ik er aan denk zal ik dadelijk wel even kijken, en je kunt natuurlijk op het Lonely PLanet thorntree forum vragen om recente informatie
    pi_58814989
    Weet iemand hoe het hier precies zit met KLM betreffende de voorwaarden aangaande het laten vervallen van bepaalde tickets?

    Situatie is zo dat een kennis van mij in september naar Japan wil gaan, via Dusseldorf is dat 800 incl. met KLM via Amsterdam, vanaf Amsterdam zelf is het 1300 euro. Nu had ik gehoord dat KLM daar redelijk streng mee omging , indien je het stuk van Dusseldorf naar Adam liet cancellen
    pi_58820038
    als je een sector niet vliegt wordt alles geannuleerd.. Gewoon van- en naar Dusseldorf vliegen dus anders ben je alles kwijt
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
      donderdag 22 mei 2008 @ 11:34:45 #196
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_58820497
    quote:
    Op donderdag 22 mei 2008 11:19 schreef Thetallguy het volgende:
    als je een sector niet vliegt wordt alles geannuleerd.. Gewoon van- en naar Dusseldorf vliegen dus anders ben je alles kwijt
    ik zou het in ieder geval de heenreis doen, de terugreis kun je altijd nog kijken of er iets te regelen valt met de baliemedewerksters (ik weet niet of ze dat (kunnen) doen)
    pi_58828968
    quote:
    Op donderdag 22 mei 2008 11:34 schreef Blik het volgende:

    [..]

    ik zou het in ieder geval de heenreis doen, de terugreis kun je altijd nog kijken of er iets te regelen valt met de baliemedewerksters (ik weet niet of ze dat (kunnen) doen)
    Terugreis is dan wel een probleem met bagage wat eventueel te ver gaat, maar voor 600 euro rijd ik wel even naar Dusseldorf op en neer.
      donderdag 22 mei 2008 @ 19:40:50 #198
    269 vats
    Live life to the max!
    pi_58832123
    quote:
    Op donderdag 22 mei 2008 00:36 schreef Poepoog het volgende:
    Weet iemand hoe het hier precies zit met KLM betreffende de voorwaarden aangaande het laten vervallen van bepaalde tickets?

    Situatie is zo dat een kennis van mij in september naar Japan wil gaan, via Dusseldorf is dat 800 incl. met KLM via Amsterdam, vanaf Amsterdam zelf is het 1300 euro. Nu had ik gehoord dat KLM daar redelijk streng mee omging , indien je het stuk van Dusseldorf naar Adam liet cancellen
    Je kan ook vanaf amsterdam met lufthansa gaan. Vind Lufthansa toch beter als KLM qua service aan boord enz. Ik ga van de zomer naar Zuid Korea & Japan en betaal met Lufthansa totaal iets van 835 euro.

    vlieg heen naar Seoul en terug vanaf Tokyo met beide keren overstap in Munchen.
    pi_58832700
    quote:
    Op donderdag 22 mei 2008 17:24 schreef Poepoog het volgende:

    [..]

    Terugreis is dan wel een probleem met bagage wat eventueel te ver gaat, maar voor 600 euro rijd ik wel even naar Dusseldorf op en neer.
    waarom vlieg je dan niet gelijk vanaf dusseldorf
    pi_58832761
    en waarom per se met klm? ik zit ff te kijken en met british airways zit je op 850 retour op tokyo vanaf 020
    pi_58832792
    en 700 vana dusseldorf met stop in heathrow
      donderdag 22 mei 2008 @ 20:04:28 #202
    269 vats
    Live life to the max!
    pi_58832798
    quote:
    Op donderdag 22 mei 2008 20:01 schreef WooZ het volgende:

    [..]

    waarom vlieg je dan niet gelijk vanaf dusseldorf
    dan betaal je een stuk meer dat is het probleem namelijk
      donderdag 22 mei 2008 @ 20:05:33 #203
    269 vats
    Live life to the max!
    pi_58832820
    quote:
    Op donderdag 22 mei 2008 20:03 schreef WooZ het volgende:
    en waarom per se met klm? ik zit ff te kijken en met british airways zit je op 850 retour op tokyo vanaf 020
    Idd KLM is best leuk, maar vlieg zelf idd liever met BA of Lufthansa ofzo, is gewoon net stukje beter!
    pi_58832865
    quote:
    Op donderdag 22 mei 2008 20:04 schreef vats het volgende:

    [..]

    dan betaal je een stuk meer dat is het probleem namelijk
    even beter lezen, hij zegt dat het vanaf dusseldorf juist goedkoper is dan direct vanaf 020
      donderdag 22 mei 2008 @ 20:12:23 #205
    269 vats
    Live life to the max!
    pi_58832984
    quote:
    Op donderdag 22 mei 2008 20:07 schreef WooZ het volgende:

    [..]

    even beter lezen, hij zegt dat het vanaf dusseldorf juist goedkoper is dan direct vanaf 020
    beter lezen...

    hij wil vanaf dusseldorf maar als je ams - dusseldorf - tokyo gaat is het voordeliger als dusseldorf - tokyo....
    pi_58864858
    Voor eind Juni heb ik een enkeltje Londen geboekt met Ryanair, ik kom 's morgens aan en wil het liefst later op de avond weer richting huis. Als ik met ryanair weer dezelfde dag naar huis wil dan moet dat al rond 17:00, weet iemand misschien betaalbare alternatieven om van London naar NL (liefst brabant) te reizen ?
    <b><a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank">123caravanhuren.nl</a></b>
    pi_58864964
    quote:
    Op vrijdag 23 mei 2008 20:18 schreef mvc het volgende:
    Voor eind Juni heb ik een enkeltje Londen geboekt met Ryanair, ik kom 's morgens aan en wil het liefst later op de avond weer richting huis. Als ik met ryanair weer dezelfde dag naar huis wil dan moet dat al rond 17:00, weet iemand misschien betaalbare alternatieven om van London naar NL (liefst brabant) te reizen ?
    waarom pak je niet de eerste vlucht terug de volgende dag?

    de meeste budgetmaatschappijen gaan op onmogelijke tijden
    pi_58865408
    quote:
    Op vrijdag 23 mei 2008 20:18 schreef mvc het volgende:
    Voor eind Juni heb ik een enkeltje Londen geboekt met Ryanair, ik kom 's morgens aan en wil het liefst later op de avond weer richting huis. Als ik met ryanair weer dezelfde dag naar huis wil dan moet dat al rond 17:00, weet iemand misschien betaalbare alternatieven om van London naar NL (liefst brabant) te reizen ?
    www.easyjet.com
    www.bmi.co.uk
    www.golondon.nl
    www.eurolines.nl
      Moderator zondag 25 mei 2008 @ 09:59:46 #209
    5428 crew  miss_sly
    pi_58893283
    Wij zijn aan het kijken voor tickets naar Zuid-Afrika. Johannesburg, in september. Qua vertrek zijn we redelijk gebonden aan 16 of 17 september. Terug vanaf Kaapstad ergens rond begin oktober.

    We hebben al gezocht en wat gevonden. Het goedkoopste vliegen we vanaf Dusseldorf (scheelt ruim 200 eurp pp) maar we wonen zelf in Amsterdam. Schiphol is dus de beste opstapmogelijkheid voor ons. Echter voor zo'n verschil wil ik best eens kijken of ik mogelijkheden zie om in Dusseldorf op te stappen.

    Dus eigenlijk wordt dan de vraag: hoe zo goedkoop mogelijk in Dusseldorf te komen om daar een goedkope vlucht te kunnen nemen (die overigens via Schiphol naar Zuid-Afrika vliegt )
    And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
    The wisdom that the old can't give away
    pi_58906875
    quote:
    Op zondag 25 mei 2008 09:59 schreef miss_sly het volgende:
    Dus eigenlijk wordt dan de vraag: hoe zo goedkoop mogelijk in Dusseldorf te komen om daar een goedkope vlucht te kunnen nemen (die overigens via Schiphol naar Zuid-Afrika vliegt )
    Retourtickets van Amsterdam naar Dusseldorf zijn er vanaf 39 euro per persoon.

    Maar ik kan je niet aanraden om met KLM naar Zuid Afrika te vliegen. Betaal liever wat meer om met British Airways / South African te vliegen, zolang KLM 's nachts met hun oude 747's naar Zuid Afrika vliegt.
    pi_58908997
    quote:
    Op donderdag 22 mei 2008 20:03 schreef WooZ het volgende:
    en waarom per se met klm? ik zit ff te kijken en met british airways zit je op 850 retour op tokyo vanaf 020
    FD miles, en om het sentiment. Plus ik moet in Osaka zijn en niet in Tokyo.
    pi_58909176
    quote:
    Op zondag 25 mei 2008 23:09 schreef Poepoog het volgende:
    FD miles, en om het sentiment. Plus ik moet in Osaka zijn en niet in Tokyo.
    Finnair en Alitalia vliegen ook naar Osaka
      Moderator zondag 25 mei 2008 @ 23:16:31 #213
    5428 crew  miss_sly
    pi_58909220
    quote:
    Op zondag 25 mei 2008 21:43 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    Retourtickets van Amsterdam naar Dusseldorf zijn er vanaf 39 euro per persoon.

    Maar ik kan je niet aanraden om met KLM naar Zuid Afrika te vliegen. Betaal liever wat meer om met British Airways / South African te vliegen, zolang KLM 's nachts met hun oude 747's naar Zuid Afrika vliegt.
    Zijn die vluchten van KLM slecht dan?
    Vluchten met British Airways waren volgens mij zeker niet duurder, eerder een paar tientjes goedkoper, maar ons was gezegd dat KLM zo goed was...
    And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
    The wisdom that the old can't give away
    pi_58909332
    quote:
    Op zondag 25 mei 2008 23:16 schreef miss_sly het volgende:
    Zijn die vluchten van KLM slecht dan?
    Vluchten met British Airways waren volgens mij zeker niet duurder, eerder een paar tientjes goedkoper, maar ons was gezegd dat KLM zo goed was...
    De oude 747's van KLM hebben geen (werkend) entertainment aan boord, behalve een paar vergeelde beeldschermen ergens in het gangpad. Verder zijn de stoelen versleten en maak je, als je naar Kaapstad gaat, een tussenstop in Johannesburg.
    Het eten is overigens tegenwoordig wel goed.

    Als je met KLM gaat, probeer dan de rechtstreekse 777 vlucht te hebben naar Kaapstad (als die nog vliegt, maar dat kunnen de vliegtuigkenners hier wel vertellen)
      Moderator zondag 25 mei 2008 @ 23:27:57 #215
    5428 crew  miss_sly
    pi_58909472
    In verband met de bruiloft moeten we op Johannesburg vliegen, dus Kaapstad is geen optie.
    Hoe lang geleden heb je die vlucht gemaakt? Ik meen dat mijn collega vorig jaar zei dat de KLM vlucht wel ok was.

    Enig idee of Lufthansa goed is?
    And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
    The wisdom that the old can't give away
    pi_58909763
    quote:
    Op zondag 25 mei 2008 23:27 schreef miss_sly het volgende:
    In verband met de bruiloft moeten we op Johannesburg vliegen, dus Kaapstad is geen optie.
    Hoe lang geleden heb je die vlucht gemaakt? Ik meen dat mijn collega vorig jaar zei dat de KLM vlucht wel ok was.

    Enig idee of Lufthansa goed is?
    Dat was vijf jaar terug, maar van collega die daar vorig jaar naartoe vloog, hoorde ik hetzelfde verhaal. Vorig jaar ook nog met eenzelfde 747 van KLM naar San Francisco gevlogen met dezelfde afwezigheid van entertainment en beroerde stoelen.
    Lufthansa is vrijwel hetzelfde als KLM; ook geen personal entertainment op de lange vluchten, maar wel iets betere stoelen in de Airbussen. Het is maar net of je dat belangrijk vindt.
    Maar goed, voordeel van KLM is natuurlijk de rechtstreekse vlucht vanaf Schiphol normaal gesproken.

    [ Bericht 9% gewijzigd door DutchTrain op 25-05-2008 23:59:13 ]
      maandag 26 mei 2008 @ 15:21:43 #217
    269 vats
    Live life to the max!
    pi_58920489
    quote:
    Op zondag 25 mei 2008 09:59 schreef miss_sly het volgende:
    Wij zijn aan het kijken voor tickets naar Zuid-Afrika. Johannesburg, in september. Qua vertrek zijn we redelijk gebonden aan 16 of 17 september. Terug vanaf Kaapstad ergens rond begin oktober.

    We hebben al gezocht en wat gevonden. Het goedkoopste vliegen we vanaf Dusseldorf (scheelt ruim 200 eurp pp) maar we wonen zelf in Amsterdam. Schiphol is dus de beste opstapmogelijkheid voor ons. Echter voor zo'n verschil wil ik best eens kijken of ik mogelijkheden zie om in Dusseldorf op te stappen.

    Dus eigenlijk wordt dan de vraag: hoe zo goedkoop mogelijk in Dusseldorf te komen om daar een goedkope vlucht te kunnen nemen (die overigens via Schiphol naar Zuid-Afrika vliegt )
    Goedkoopste wat ik zo snel voor je kan vinden:

    Depart – Wed 17 Sep 2008
    This flight leaves on Wednesday and arrives on Thursday.
    Lufthansa
    Flight 4677 Departs: 2:35p
    Amsterdam- Schiphol (AMS) Arrives: 3:45p
    Frankfurt (FRA)
    Coach | Aircraft: Boeing 737-500 Passenger | 1h 10m
    [ Layover in Frankfurt, Germany (FRA) for 1h 35m ]
    Lufthansa
    Flight 2954 Departs: 5:20p
    Frankfurt (FRA) Arrives: 5:00a
    Cape Town Intl (CPT)
    Coach | Aircraft: Airbus Industrie A340-600 | 11h 40m

    Return – Fri 3 Oct 2008
    Lufthansa
    Flight 2955 Departs: 7:00a
    Cape Town Intl (CPT) Arrives: 6:45p
    Frankfurt (FRA)
    Coach | Aircraft: Airbus Industrie A340-600 | 11h 45m
    [ Layover in Frankfurt, Germany (FRA) for 2h 25m ]
    Lufthansa
    Flight 4688 Departs: 9:10p
    Frankfurt (FRA) Arrives: 10:20p
    Amsterdam- Schiphol (AMS)
    Coach | Aircraft: Airbus Industrie A321 | 1h 10m
    Airfare Taxes & Fees Total Cost
    CheapTickets.com $774.00 $435.19 $1209.19 select

    $1210 = 770 euro.
      maandag 26 mei 2008 @ 15:23:49 #218
    269 vats
    Live life to the max!
    pi_58920534
    quote:
    Op zondag 25 mei 2008 23:27 schreef miss_sly het volgende:


    Enig idee of Lufthansa goed is?
    vond lufthansa top om mee te vliegen. Ok geen eigen schermpje, maar vind die dingen toch te klein dus lees liever een boek of speel op de gameboy. Maar wel heel erg goed eten, flesjes bier en goede stoelen. Ze liepen mega vaak langs met water/sap wat ideaal is.

    Ga in sept weer met Lufthansa naar Korea en Japan.
    pi_58931530
    Ik zou graag hulp willen hebben voor het zoeken naar vliegtickets voor mijn reisschema deze zomer. Ik studeer nu in de VS en ik wil graag naar Nederland om mijn familie te bezoeken. Met mijn familie ga ik tijdens mijn bezoek naar Italie (Florence) en vandaar wil ik graag naar mijn zomercursus Spaans of Costa Rica (San Jose), Panama (Bocas de Toro) or Ecuador (Guayaquil). Ik moet nog een keuze maken uit deze drie. Vandaar wil ik graag weer naar de VS (Indianapolis, Indiana). De keuze voor mijn zomercursus had grotendeels af van de ticketprijs aangezien de kosten voor de studie vergelijkbaar zijn en alle drie plekken aantrekkelijk voor mij zijn. (dit is de website van de zomercursus: http://www.studyspanishandsurf.com/).

    Dit is de schema:
    - Vertrek naar NL: tussen maandag 16 juni en donderdag 25 juni (met uitzondering van dinsdagen en woensdagen).
    - Vertrek naar Florence = al geregeld met ouders.
    - Vertrek uit Florence naar Costa Rica, Panama of Ecuador: tussen Juli 25 en 27 (cursus begint op 28e).
    - Vertrek uit Costa Rica/Panama/Ecuador naar Indianapolis, Indiana: Augustus 22, 23 of 24. Studie in de VS begint op 25 augustus.

    Ik heb dus de volgende 3 tickets nodig (enkeltjes bijvoorkeur):

    - Indianapolis airport --> Schiphol Amsterdam
    - Florence, Italie ---> Costa Rica, Panama of Ecuador
    - Costa Rica, Panama of Ecuador --> Indianapolis Airport, Indiana

    Ik heb al een ticket gevonden tussen Indianapolis en Brussel voor 517 dollar (+/- 330 euro). Die boek ik de komende dagen.

    Voor de andere vind ik alleen maar tickets die veelste duur zijn! (boven de 1500 euro of 1800 dollar of meer).

    1. waarvandaan je wilt reizen: zie hierboven
    2. wanneer je wilt reizen: zie hierboven
    3. waarnaartoe je wilt reizen: zie hierboven
    4. hoe je wilt reizen: vliegtuig
    5. op welke manier je wilt reizen: zo goedkoop mogelijk

    Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! Ik wil niet dat mijn zomerschema in het water valt doordat ik geen goedkopere tickets kan vinden.

    Alvast bedankt!
      dinsdag 27 mei 2008 @ 12:17:32 #220
    269 vats
    Live life to the max!
    pi_58938348
    quote:
    Op dinsdag 27 mei 2008 00:10 schreef 455H07E het volgende:
    Ik zou graag hulp willen hebben voor het zoeken naar vliegtickets voor mijn reisschema deze zomer. Ik studeer nu in de VS en ik wil graag naar Nederland om mijn familie te bezoeken. Met mijn familie ga ik tijdens mijn bezoek naar Italie (Florence) en vandaar wil ik graag naar mijn zomercursus Spaans of Costa Rica (San Jose), Panama (Bocas de Toro) or Ecuador (Guayaquil). Ik moet nog een keuze maken uit deze drie. Vandaar wil ik graag weer naar de VS (Indianapolis, Indiana). De keuze voor mijn zomercursus had grotendeels af van de ticketprijs aangezien de kosten voor de studie vergelijkbaar zijn en alle drie plekken aantrekkelijk voor mij zijn. (dit is de website van de zomercursus: http://www.studyspanishandsurf.com/).

    Dit is de schema:
    - Vertrek naar NL: tussen maandag 16 juni en donderdag 25 juni (met uitzondering van dinsdagen en woensdagen).
    - Vertrek naar Florence = al geregeld met ouders.
    - Vertrek uit Florence naar Costa Rica, Panama of Ecuador: tussen Juli 25 en 27 (cursus begint op 28e).
    - Vertrek uit Costa Rica/Panama/Ecuador naar Indianapolis, Indiana: Augustus 22, 23 of 24. Studie in de VS begint op 25 augustus.

    Ik heb dus de volgende 3 tickets nodig (enkeltjes bijvoorkeur):

    - Indianapolis airport --> Schiphol Amsterdam
    - Florence, Italie ---> Costa Rica, Panama of Ecuador
    - Costa Rica, Panama of Ecuador --> Indianapolis Airport, Indiana

    Ik heb al een ticket gevonden tussen Indianapolis en Brussel voor 517 dollar (+/- 330 euro). Die boek ik de komende dagen.

    Voor de andere vind ik alleen maar tickets die veelste duur zijn! (boven de 1500 euro of 1800 dollar of meer).

    1. waarvandaan je wilt reizen: zie hierboven
    2. wanneer je wilt reizen: zie hierboven
    3. waarnaartoe je wilt reizen: zie hierboven
    4. hoe je wilt reizen: vliegtuig
    5. op welke manier je wilt reizen: zo goedkoop mogelijk

    Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! Ik wil niet dat mijn zomerschema in het water valt doordat ik geen goedkopere tickets kan vinden.

    Alvast bedankt!
    leef je uit: http://www.kayak.com
      dinsdag 27 mei 2008 @ 12:22:59 #221
    269 vats
    Live life to the max!
    pi_58938484
    zo 1 minuutje werk en ik vind dit al voor je:

    Flight 1 Information – Mon 16 Jun 2008
    This flight leaves on Monday and arrives on Tuesday.
    Continental
    Flight 3112 Departs: 10:32a
    Indianapolis (IND) Arrives: 12:30p
    Newark (EWR)
    Coach | Fare code: ID103JSN | Aircraft: ERJ | 1h 58m | 642 miles | 7 seats remain
    [ Layover in Newark, NJ (EWR) for 4h 45m ]
    Continental
    Flight 102 Departs: 5:15p
    Newark (EWR) Arrives: 7:05a
    Amsterdam- Schiphol (AMS)
    Coach | Fare code: VHX52SE | Aircraft: 757 | 7h 50m | 3644 miles | 9+ seats remain

    Flight 2 Information – Wed 25 Jun 2008
    Continental
    Flight 6186
    Operated by Alitalia Departs: 7:15a
    Peretola (FLR) Arrives: 8:10a
    Fiumicino (FCO)
    Coach | Fare code: HEE9E | Aircraft: 319 | 0h 55m | 148 miles | 9+ seats remain
    [ Layover in Rome, Italy (FCO) for 1h 45m ]
    Continental
    Flight 41 Departs: 9:55a
    Fiumicino (FCO) Arrives: 1:35p
    Newark (EWR)
    Coach | Fare code: HEE9E | Aircraft: 777 | 9h 40m | 4278 miles | 9+ seats remain
    [ Layover in Newark, NJ (EWR) for 3h 45m ]
    Continental
    Flight 887 Departs: 5:20p
    Newark (EWR) Arrives: 9:36p
    Tocumen Intl (PTY)
    Coach | Fare code: UR14KNN | Aircraft: 738 | 5h 16m | 2209 miles | 8 seats remain

    Flight 3 Information – Sat 23 Aug 2008
    Continental
    Flight 876 Departs: 1:59p
    Tocumen Intl (PTY) Arrives: 6:08p
    George Bush Intcntl (IAH)
    Coach | Fare code: QLWNTN | Aircraft: 73G | 4h 09m | 1774 miles | 9+ seats remain
    [ Layover in Houston, TX (IAH) for 1h 12m ]
    Continental
    Flight 500 Departs: 7:20p
    George Bush Intcntl (IAH) Arrives: 10:38p
    Indianapolis (IND)
    Coach | Fare code: QLWNTN | Aircraft: 735 | 2h 18m | 845 miles | 9+ seats remain
    Airfare Taxes & Fees Total Cost
    Continental $2569.00 $147.10 $2716.10 select

    $2716 = 1730 euro voor de hele rit.
      dinsdag 27 mei 2008 @ 14:53:14 #222
    32320 iosubSyS
    Stay Awake
    pi_58942043
    Begin augustus ga ik een huisgenoot opzoeken in Valencia.
    Waarmee kan ik het goedkoopst vliegen, ryanair of zijn er nog andere goedkope mogelijkheden?
    From all the things I've lost I miss my mind the most...
    pi_58942312
    quote:
    Op dinsdag 27 mei 2008 14:53 schreef iosubSyS het volgende:
    Begin augustus ga ik een huisgenoot opzoeken in Valencia.
    Waarmee kan ik het goedkoopst vliegen, ryanair of zijn er nog andere goedkope mogelijkheden?
    Ik ben zelf net terug van een weekendje Valencia, met Ryanair vanaf Niederrhein voor 48 p.p. retour.
    Dat is inclusierf tax en bijkomende onzinkosten, en dus nog steeds goed te betalen. Ze vliegen trouwens ook vanaf Eindhoven en Maastricht, en anders kun je nog met Vueling of Transavia vanaf Amsterdam vertrekken. Die laatste opties zijn trouwens vaak een stukje duurder.
    pi_58943127
    hoe kom ik morgenmiddag rond een uur van 13.00 van Otterlo naar Nunspeet?
    Even a broken clock is right twice a day.
      dinsdag 27 mei 2008 @ 15:54:18 #225
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_58943339
    quote:
    Op dinsdag 27 mei 2008 15:43 schreef danos het volgende:
    hoe kom ik morgenmiddag rond een uur van 13.00 van Otterlo naar Nunspeet?
    Met de bus naar Apeldoorn, dan met de trein via Amersfoort naar Nunspeet. Treinreis retour kost je zonder korting 20,90.

    (mij lijkt via Ede-Wageningen het snelst, maar Connexxion staakt, dus ook de treinverbinding)
    pi_58944714
    quote:
    Op dinsdag 27 mei 2008 15:54 schreef Blik het volgende:

    [..]

    Met de bus naar Apeldoorn, dan met de trein via Amersfoort naar Nunspeet. Treinreis retour kost je zonder korting 20,90.

    (mij lijkt via Ede-Wageningen het snelst, maar Connexxion staakt, dus ook de treinverbinding)


    En ik moet dan rond een uurtje of 8 savonds weer richting Ootmarsum, enig idee?
    Even a broken clock is right twice a day.
    pi_58945160
    quote:
    Op dinsdag 27 mei 2008 12:22 schreef vats het volgende:
    zo 1 minuutje werk en ik vind dit al voor je:
    Super dat je dat gevonden hebt! Dit vind ik al veel meer te doen dat de prijzen die ik vond. Snap alleen niet waarom ik deze prijzen niet vond, ben toch al een tijdje aan het zoeken. Ik neem aan dat je deze via Kayak.com gevonden hebt? Alleen als ik de bovenstaande info invoer op kayak, dan geeft de website aan dat ze geen vluchten voor dit schema hebben. Gebruik je de multi-city optie?

    Nogmaals bedankt!
      dinsdag 27 mei 2008 @ 17:28:39 #228
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_58945294
    quote:
    Op dinsdag 27 mei 2008 16:57 schreef danos het volgende:

    [..]



    En ik moet dan rond een uurtje of 8 savonds weer richting Ootmarsum, enig idee?
    Trein via Zwolle naar Almelo, en dan vanuit daarui de bus (als die rijd)
    pi_58946078
    quote:
    Op dinsdag 27 mei 2008 00:10 schreef 455H07E het volgende:

    Dit is de schema:
    - Vertrek naar NL: tussen maandag 16 juni en donderdag 25 juni (met uitzondering van dinsdagen en woensdagen).
    - Vertrek naar Florence = al geregeld met ouders.
    - Vertrek uit Florence naar Costa Rica, Panama of Ecuador: tussen Juli 25 en 27 (cursus begint op 28e).
    - Vertrek uit Costa Rica/Panama/Ecuador naar Indianapolis, Indiana: Augustus 22, 23 of 24. Studie in de VS begint op 25 augustus.

    Ik heb dus de volgende 3 tickets nodig (enkeltjes bijvoorkeur):

    - Indianapolis airport --> Schiphol Amsterdam
    - Florence, Italie ---> Costa Rica, Panama of Ecuador
    - Costa Rica, Panama of Ecuador --> Indianapolis Airport, Indiana

    Ik heb al een ticket gevonden tussen Indianapolis en Brussel voor 517 dollar (+/- 330 euro). Die boek ik de komende dagen.


    Neem voor Florence een vertrek vanaf Rome of Pisa, dat zal ongetwijfeld al weer een paar honder euro schelen.
    Goedkoopste is een open jaw retour Indianapolis-Amsterdam // Rome - Indianapolis (ca. 850 euro incl als je onder de 30 dagen blijft met Continental, maar kan denk ik wel goedkoper) en een retour Indianapolis - San Jose, Costa Rica (ca. 430 euro met NorthWest).

    Helaas vlieg je dan wel een stukje meer, maar kun je wel tussendoor nog even naar huis in Indianapois.
      dinsdag 27 mei 2008 @ 20:14:11 #230
    188134 Beauregard
    1818 - 1893
    pi_58948834
    Ik ben maar 'n simpele, dus krijg het nooit voor elkaar om gunstige vliegtarieven te vinden. De enige sites die ik ken zijn Vliegwinkel.nl en Cheaptickets.nl

    Anyway, mijn lijstje.

    1. waarvandaan je wilt reizen: Amsterdam/Brussel/Dusseldorf
    2. wanneer je wilt reizen: Eind augustus
    3. waarnaartoe je wilt reizen: Miami/Orlando
    4. hoe je wilt reizen: vliegtuig
    5. op welke manier je wilt reizen: zo goedkoop mogelijk

    Ik en m'n vriendin willen dus op vakantie naar Florida, mede vanwege de gunstige dollar en omdat we Zuid-Europa beu zijn. Het moet een strandvakantie worden, maar wel incl. de nodige uitstapjes. Orlando of Miami maakt niet uit, als het maar Florida is.

    De goedkoopste tickets die ik tegenkom zijn > 800 euro. Ik heb het gevoel dat dit goedkoper moet kunnen. Maar hoe!?
    pi_58951060
    quote:
    Op dinsdag 27 mei 2008 20:14 schreef Beauregard het volgende:
    Ik ben maar 'n simpele, dus krijg het nooit voor elkaar om gunstige vliegtarieven te vinden. De enige sites die ik ken zijn Vliegwinkel.nl en Cheaptickets.nl

    Anyway, mijn lijstje.

    1. waarvandaan je wilt reizen: Amsterdam/Brussel/Dusseldorf
    2. wanneer je wilt reizen: Eind augustus
    3. waarnaartoe je wilt reizen: Miami/Orlando
    4. hoe je wilt reizen: vliegtuig
    5. op welke manier je wilt reizen: zo goedkoop mogelijk

    Ik en m'n vriendin willen dus op vakantie naar Florida, mede vanwege de gunstige dollar en omdat we Zuid-Europa beu zijn. Het moet een strandvakantie worden, maar wel incl. de nodige uitstapjes. Orlando of Miami maakt niet uit, als het maar Florida is.

    De goedkoopste tickets die ik tegenkom zijn > 800 euro. Ik heb het gevoel dat dit goedkoper moet kunnen. Maar hoe!?
    Pakketreisje?
      Moderator dinsdag 27 mei 2008 @ 22:57:34 #232
    5428 crew  miss_sly
    pi_58952522
    quote:
    Op maandag 26 mei 2008 15:21 schreef vats het volgende:

    [..]

    Goedkoopste wat ik zo snel voor je kan vinden:

    Depart – Wed 17 Sep 2008
    This flight leaves on Wednesday and arrives on Thursday.
    Lufthansa
    Flight 4677 Departs: 2:35p
    Amsterdam- Schiphol (AMS) Arrives: 3:45p
    Frankfurt (FRA)
    Coach | Aircraft: Boeing 737-500 Passenger | 1h 10m
    [ Layover in Frankfurt, Germany (FRA) for 1h 35m ]
    Lufthansa
    Flight 2954 Departs: 5:20p
    Frankfurt (FRA) Arrives: 5:00a
    Cape Town Intl (CPT)
    Coach | Aircraft: Airbus Industrie A340-600 | 11h 40m

    Return – Fri 3 Oct 2008
    Lufthansa
    Flight 2955 Departs: 7:00a
    Cape Town Intl (CPT) Arrives: 6:45p
    Frankfurt (FRA)
    Coach | Aircraft: Airbus Industrie A340-600 | 11h 45m
    [ Layover in Frankfurt, Germany (FRA) for 2h 25m ]
    Lufthansa
    Flight 4688 Departs: 9:10p
    Frankfurt (FRA) Arrives: 10:20p
    Amsterdam- Schiphol (AMS)
    Coach | Aircraft: Airbus Industrie A321 | 1h 10m
    Airfare Taxes & Fees Total Cost
    CheapTickets.com $774.00 $435.19 $1209.19 select

    $1210 = 770 euro.


    We hebben vanavond geboekt We vliegen inderdaadn met lufthansa, maar niet met deze vlucht. Hij is 80 euro duurder geworden, maar nog alleszins redelijk, vinden wij
    And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
    The wisdom that the old can't give away
      dinsdag 27 mei 2008 @ 23:04:56 #233
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_58952672
    quote:
    Op dinsdag 27 mei 2008 20:14 schreef Beauregard het volgende:
    Ik ben maar 'n simpele, dus krijg het nooit voor elkaar om gunstige vliegtarieven te vinden. De enige sites die ik ken zijn Vliegwinkel.nl en Cheaptickets.nl

    Anyway, mijn lijstje.

    1. waarvandaan je wilt reizen: Amsterdam/Brussel/Dusseldorf
    2. wanneer je wilt reizen: Eind augustus
    3. waarnaartoe je wilt reizen: Miami/Orlando
    4. hoe je wilt reizen: vliegtuig
    5. op welke manier je wilt reizen: zo goedkoop mogelijk

    Ik en m'n vriendin willen dus op vakantie naar Florida, mede vanwege de gunstige dollar en omdat we Zuid-Europa beu zijn. Het moet een strandvakantie worden, maar wel incl. de nodige uitstapjes. Orlando of Miami maakt niet uit, als het maar Florida is.

    De goedkoopste tickets die ik tegenkom zijn > 800 euro. Ik heb het gevoel dat dit goedkoper moet kunnen. Maar hoe!?
    Een strandvakantie in Orlando lijkt me lastig

    Maar wat al gezegd is, zoek eens naar een pakketreis van bijv. Jan Doets ofzoiets dergelijk. Wat je zou kunnen overwegen is om een week in Orlando te zitten in een leuk hotel met zwembad. Beetje pretparken bezoeken en dergelijke (ook naar Cape Canaveral bijv.). En vervolgens een week naar Key West te gaan, is echt heel mooi. In de buurt van de Everglades en kun je lekker chillen.

    Dan sla je wel Miami over, maar ik snap niet wat je daar als toerist zou moeten doen behalve aan het strand liggen.
    pi_58954300
    Gezocht: ticket CUN - AUA - BON - CUR - CUN (AUA, BON en CUR mogen onderling verwisseld worden)
    Vertrek: tussen 16 en 20 juni
    Retour: rond 10 - 15 juli

    Probleem is dat ik de vlucht van CUN naar AUA en CUR wel kan boeken (en weer terug), maar de vluchten tussen de eilanden niet? Hoe kan dat? Het reisbureau waar we mee werken mailt me dat ik die tickets ter plekke op de eilanden moet boeken, maar dat moet toch ook online boekbaar zijn? Desnoods neem ik de boot, maar volgens mij gaat er geen boot.

    Oja, ik moet 10 dagen naar Curaçao, 10 dagen naar Aruba en 3 dagen naar Bonaire. Mag een dag meer of minder zijn op Curaçao en Aruba. Volgorde eilanden maakt me niet uit. Ik wil wel half juli weer terug zijn in Cancun als het even kan

    Enig idee iemand?!
      woensdag 28 mei 2008 @ 04:52:36 #235
    269 vats
    Live life to the max!
    pi_58955604
    quote:
    Op woensdag 28 mei 2008 00:29 schreef Vogue het volgende:
    Gezocht: ticket CUN - AUA - BON - CUR - CUN (AUA, BON en CUR mogen onderling verwisseld worden)
    Vertrek: tussen 16 en 20 juni
    Retour: rond 10 - 15 juli

    Probleem is dat ik de vlucht van CUN naar AUA en CUR wel kan boeken (en weer terug), maar de vluchten tussen de eilanden niet? Hoe kan dat? Het reisbureau waar we mee werken mailt me dat ik die tickets ter plekke op de eilanden moet boeken, maar dat moet toch ook online boekbaar zijn? Desnoods neem ik de boot, maar volgens mij gaat er geen boot.

    Oja, ik moet 10 dagen naar Curaçao, 10 dagen naar Aruba en 3 dagen naar Bonaire. Mag een dag meer of minder zijn op Curaçao en Aruba. Volgorde eilanden maakt me niet uit. Ik wil wel half juli weer terug zijn in Cancun als het even kan

    Enig idee iemand?!
    HAHA kan wel wat vinden, maar daar ga je niet vrolijk van worden......

    Flight 1 Information – Mon 16 Jun 2008
    This flight leaves on Monday and arrives on Tuesday.
    Delta
    Flight 538 Departs: 3:15p
    Cancun (CUN) Arrives: 6:58p
    Hartsfield- Jackson (ATL)
    Coach | Aircraft: Boeing 757 Passenger | 2h 43m
    [ Layover in Atlanta, GA (ATL) for 15h 22m ]
    Delta
    Flight 305 Departs: 10:20a
    Hartsfield- Jackson (ATL) Arrives: 2:20p
    Reina Beatrix (AUA)
    Coach | Aircraft: Boeing 757 Passenger | 4h 00m

    Flight 2 Information – Thu 26 Jun 2008
    This flight leaves on Thursday and arrives on Friday.
    Continental
    Flight 1643 Departs: 2:25p
    Reina Beatrix (AUA) Arrives: 7:25p
    Newark (EWR)
    Coach | Aircraft: Boeing 757 Passenger | 5h 00m
    [ Layover in Newark, NJ (EWR) for 11h 35m ]
    Continental
    Flight 470 Departs: 7:00a
    Newark (EWR) Arrives: 10:57a
    Luis Munoz Marin (SJU)
    Coach | Aircraft: Boeing 737-800 Passenger | 3h 57m
    [ Layover in San Juan, Puerto Rico (SJU) for 7h 48m ]
    American Airlines
    Flight 5054 Departs: 6:45p
    Luis Munoz Marin (SJU) Arrives: 8:49p
    Flamingo Intl (BON)
    Coach | Aircraft: Aerospatiale/Alenia ATR72 | 2h 04m

    Flight 3 Information – Mon 30 Jun 2008
    This flight leaves on Monday and arrives on Tuesday.
    American Airlines
    Flight 5055 Departs: 6:55a
    Flamingo Intl (BON) Arrives: 9:00a
    Luis Munoz Marin (SJU)
    Coach | Aircraft: Aerospatiale/Alenia ATR72 | 2h 05m
    [ Layover in San Juan, Puerto Rico (SJU) for 7h 55m ]
    American Airlines
    Flight 5094 Departs: 4:55p
    Luis Munoz Marin (SJU) Arrives: 7:43p
    Piarco (POS)
    Coach | Aircraft: Aerospatiale/Alenia ATR72 | 2h 48m
    [ Layover in Port Of Spain/Trinidad, Trinidad and Tobago (POS) for 12h 17m ]
    Surinam Airways
    Flight 729 Departs: 8:00a
    Piarco (POS) Arrives: 9:30a
    Aeropuerto Hato (CUR)
    Coach | Aircraft: McDonnell Douglas MD-82 | 1h 30m

    Flight 4 Information – Tue 15 Jul 2008
    American Airlines
    Flight 934 Departs: 7:45a
    Aeropuerto Hato (CUR) Arrives: 10:40a
    Miami (MIA)
    Coach | Aircraft: Boeing 737-800 Passenger | 2h 55m
    [ Layover in Miami, FL (MIA) for 1h 25m ]
    American Airlines
    Flight 2187 Departs: 12:05p
    Miami (MIA) Arrives: 12:45p
    Cancun (CUN)
    Coach | Aircraft: Boeing 737-800 Passenger | 1h 40m
    Airfare Taxes & Fees Total Cost
    Orbitz $1906.00 $286.09 $2192.09 select

    directe vluchten kan ik zo snel ook niet vinden... vaag verhaal...
    pi_58955608
    Logica brengt ons van A naar B
    Onze verbeelding brengt ons overal...

    Dus waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
    pi_58955619
    quote:
    Op dinsdag 27 mei 2008 20:14 schreef Beauregard het volgende:
    Ik ben maar 'n simpele, dus krijg het nooit voor elkaar om gunstige vliegtarieven te vinden. De enige sites die ik ken zijn Vliegwinkel.nl en Cheaptickets.nl

    Anyway, mijn lijstje.

    1. waarvandaan je wilt reizen: Amsterdam/Brussel/Dusseldorf
    2. wanneer je wilt reizen: Eind augustus
    3. waarnaartoe je wilt reizen: Miami/Orlando
    4. hoe je wilt reizen: vliegtuig
    5. op welke manier je wilt reizen: zo goedkoop mogelijk

    Ik en m'n vriendin willen dus op vakantie naar Florida, mede vanwege de gunstige dollar en omdat we Zuid-Europa beu zijn. Het moet een strandvakantie worden, maar wel incl. de nodige uitstapjes. Orlando of Miami maakt niet uit, als het maar Florida is.

    De goedkoopste tickets die ik tegenkom zijn > 800 euro. Ik heb het gevoel dat dit goedkoper moet kunnen. Maar hoe!?
    heen 22/8 terug 1/9; 612 euro met brussels airlines vanaf brussel naar miami

    vanaf dusseldorf is het 622 met delta airlines
      woensdag 28 mei 2008 @ 15:23:36 #238
    128950 sturky100
    bijten bijten!
    pi_58965332
    quote:
    Op dinsdag 27 mei 2008 20:14 schreef Beauregard het volgende:
    Ik ben maar 'n simpele, dus krijg het nooit voor elkaar om gunstige vliegtarieven te vinden. De enige sites die ik ken zijn Vliegwinkel.nl en Cheaptickets.nl

    Anyway, mijn lijstje.

    1. waarvandaan je wilt reizen: Amsterdam/Brussel/Dusseldorf
    2. wanneer je wilt reizen: Eind augustus
    3. waarnaartoe je wilt reizen: Miami/Orlando
    4. hoe je wilt reizen: vliegtuig
    5. op welke manier je wilt reizen: zo goedkoop mogelijk

    Ik en m'n vriendin willen dus op vakantie naar Florida, mede vanwege de gunstige dollar en omdat we Zuid-Europa beu zijn. Het moet een strandvakantie worden, maar wel incl. de nodige uitstapjes. Orlando of Miami maakt niet uit, als het maar Florida is.

    De goedkoopste tickets die ik tegenkom zijn > 800 euro. Ik heb het gevoel dat dit goedkoper moet kunnen. Maar hoe!?
    Ongeveer 500 euro vanaf amsterdam via Orbitz. Je vliegt met Brittisch airways en AA.
    Voorbeelddata: 20 aug t/m 3 september. gevonden via kayak.com

    Zelf heb ik dit geboekt voor september waarna ik doorvlieg naar zuidamerika(aparte tickets)
    god bless america!
      woensdag 28 mei 2008 @ 15:56:39 #239
    188134 Beauregard
    1818 - 1893
    pi_58966094
    quote:
    Op woensdag 28 mei 2008 15:23 schreef sturky100 het volgende:

    [..]

    Ongeveer 500 euro vanaf amsterdam via Orbitz. Je vliegt met Brittisch airways en AA.
    Voorbeelddata: 20 aug t/m 3 september. gevonden via kayak.com

    Zelf heb ik dit geboekt voor september waarna ik doorvlieg naar zuidamerika(aparte tickets)
    Oei, ik zie het ja, nette prijs. Dat is waarschijnlijk omdat dat net na het hoogseizoen is, niet?

    Is er misschien ook een overzicht van de data die maatschappijen aanhouden om hun seizoensprijzen te bepalen? Ik zoek nl. een datum die zo dicht mogelijk bij de laatste dag van het hoogseizoen ligt.
    pi_58993638
    quote:
    Op dinsdag 27 mei 2008 18:10 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    Neem voor Florence een vertrek vanaf Rome of Pisa, dat zal ongetwijfeld al weer een paar honder euro schelen.
    Goedkoopste is een open jaw retour Indianapolis-Amsterdam // Rome - Indianapolis (ca. 850 euro incl als je onder de 30 dagen blijft met Continental, maar kan denk ik wel goedkoper) en een retour Indianapolis - San Jose, Costa Rica (ca. 430 euro met NorthWest).

    Helaas vlieg je dan wel een stukje meer, maar kun je wel tussendoor nog even naar huis in Indianapois.
    Bedankt voor je bericht! Je geeft aan dat het goedkoper dan 850 euro moet kunnen. Ik kan helaas alleen duurdere tickes vinden (900+). Misschien kan jij me verder helpen.

    De retour ticket Indianapolis - San Jose heb ik inderdaad kunnen vinden voor ca. 450, maar dan via Continental.

    Bedankt voor je hulp
    pi_59008287
    quote:
    Op donderdag 29 mei 2008 18:16 schreef 455H07E het volgende:

    [..]

    Bedankt voor je bericht! Je geeft aan dat het goedkoper dan 850 euro moet kunnen. Ik kan helaas alleen duurdere tickes vinden (900+). Misschien kan jij me verder helpen.

    De retour ticket Indianapolis - San Jose heb ik inderdaad kunnen vinden voor ca. 450, maar dan via Continental.

    Bedankt voor je hulp
    Vanaf Rome is inderdaad nu al 900 geworden, maar vanaf Pisa (wat ook een stukje dichterbij is vanaf Florence) kun je nog wel voor 850 naar Indianapolis



    (www.vliegtarieven.nl, maar zoek ook zeker zelf ook nog op www.cheaptickets.com of de website van www.united.com )
    pi_59014089
    Ik wil op (of tot 2/3 dagen later) 13 september van Washington DC naar Mexico City vliegen (enkele reis). Het goedkoopste ticket dat ik tot op heden heb gevonden komt neer op zo'n 200 euro.

    Kan dat goedkoper? En bovendien, wordt dit alleen maar duurder en kan ik 't best zo vroeg al boeken, of heb ik alle tijd?
    Ohhh! Why do I have three kids and no money? Why can't I have NO kids and three money?"
    (Homer Simpson)
    pi_59018459
    Ik ben opzoek naar een enkele reis naar Heathrow (7 juni, zo vroeg mogelijk), uiteraard zo goedkoop mogelijk.
    Wie weet van waaruit ik het goedkoopst kan reizen?
    En wat de goedkoopste maatschappij is.
    Liefde is niet blind, het is achterlijk
    pi_59018821
    Hoe geraak ik met twee personen van Brussel (of eventueel Charleroi) naar Tunesië (liefst Djerba of Monastir, maar Tunis mag eventueel ook aangezien ik veronderstel dat je in Tunesië zelf vrij makkelijk en goedkoop kan rondreizen)
    we zouden willen vertrekken rond 10 juli en terugkomen 10 a14 dagen later, maar data zijn flexibel!

    Het goedkoopste dat ik gevonden heb is voorlopig 433 dollar per persoon via cheaptickets.com, maar dat is een overnight vlucht.. Valt dat te vermijden? En is een goedkopere vlucht nog mogelijk?

    Bedankt!
    pi_59022401
    Hoi iedereen ,

    Wij willen met zn 5en ( allemaal volwassen) Naar NYC voor +- 10 dagen. Willen graag vertrekken rond 28 29 juni en terugkomen rond 8 9 10 juli. We hebben al gekeken bij enkele sites. Schommelde rond de zeshonder en vijfhonderd. Iemand nog tips ? sites oid.

    BVD !
    pi_59029665
    quote:
    Op vrijdag 30 mei 2008 19:19 schreef Mad-Matt het volgende:
    Ik ben opzoek naar een enkele reis naar Heathrow (7 juni, zo vroeg mogelijk), uiteraard zo goedkoop mogelijk.
    Wie weet van waaruit ik het goedkoopst kan reizen?
    En wat de goedkoopste maatschappij is.
    Waarvandaan wil je vertrekken? Brussel, Amsterdam of Rotterdam zijn de opties, met KLM, BMI of British Airways. http://book.flybmi.com kom met een vlucht om 7.20 vanaf Schiphol op 93 euro incl.
    pi_59029682
    quote:
    Op vrijdag 30 mei 2008 22:16 schreef Cone het volgende:
    Hoi iedereen ,

    Wij willen met zn 5en ( allemaal volwassen) Naar NYC voor +- 10 dagen. Willen graag vertrekken rond 28 29 juni en terugkomen rond 8 9 10 juli. We hebben al gekeken bij enkele sites. Schommelde rond de zeshonder en vijfhonderd. Iemand nog tips ? sites oid.

    BVD !
    Klinkt als een goede prijs voor die periode. Links in de eerste post van dit topic al allemaal geprobeerd ?
    pi_59029762
    quote:
    Op vrijdag 30 mei 2008 19:38 schreef forestfruit het volgende:
    Hoe geraak ik met twee personen van Brussel (of eventueel Charleroi) naar Tunesië (liefst Djerba of Monastir, maar Tunis mag eventueel ook aangezien ik veronderstel dat je in Tunesië zelf vrij makkelijk en goedkoop kan rondreizen)
    we zouden willen vertrekken rond 10 juli en terugkomen 10 a14 dagen later, maar data zijn flexibel!

    Het goedkoopste dat ik gevonden heb is voorlopig 433 dollar per persoon via cheaptickets.com, maar dat is een overnight vlucht.. Valt dat te vermijden? En is een goedkopere vlucht nog mogelijk?

    Bedankt!
    Via skyscanner.net kun je zien op welke tijden er gevlogen wordt en wat het kost. Een vlucht die 's avonds aankomt op de terugweg is zo'n 80 euro duurder dan degene die 's nachts aankomt.

    Kijk ook op www.jetairfly.com
    pi_59029781
    quote:
    Op vrijdag 30 mei 2008 15:37 schreef HenrySpencer het volgende:
    Ik wil op (of tot 2/3 dagen later) 13 september van Washington DC naar Mexico City vliegen (enkele reis). Het goedkoopste ticket dat ik tot op heden heb gevonden komt neer op zo'n 200 euro.

    Kan dat goedkoper? En bovendien, wordt dit alleen maar duurder en kan ik 't best zo vroeg al boeken, of heb ik alle tijd?
    Klinkt al goedkoop. Meestal wordt het alleen maar duurder, maar dat ligt ook aan de airline waarmee je vliegt en of deze vaak speciale aanbiedingen heeft.
    pi_59029788
    quote:
    Op zaterdag 31 mei 2008 12:38 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    Klinkt als een goede prijs voor die periode. Links in de eerste post van dit topic al allemaal geprobeerd ?
    Ok ik spit het topic ff door bedankt Dutch
      zaterdag 31 mei 2008 @ 22:33:05 #251
    14376 BlaatschaaP
    Elephant of joy.
    pi_59039469
    Hallo,

    1. waarvandaan je wilt reizen: Ergens in Nederland/West-Duitsland of Parijs
    2. wanneer je wilt reizen: Van 6 tot 20 augustus. Kan een paar dagen later als het moet.
    3. waarnaartoe je wilt reizen: Havana, anders een nabijgelegen stad in Cuba
    4. hoe je wilt reizen: Vliegtuig
    5. op welke manier je wilt reizen: Zo goedkoop mogelijk

    Ik hoop dat iemand zo aardig is even te kijken of ze hier een leuk alternatief voor kunnen vinden? Ik heb al een lange tijd gezocht naar zo goedkoop mogelijke aabiedingen, maar onder de 1000 euro kom ik eigenlijk niet.. Dat kan toch goedkoper? .
      zondag 1 juni 2008 @ 02:32:28 #252
    269 vats
    Live life to the max!
    pi_59042822
    Helaas bieden alle sites die via amerika lopen geen reizen naar cuba.. dus beetje duur...
    pi_59043501
    quote:
    Op zondag 25 mei 2008 23:14 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    Finnair en Alitalia vliegen ook naar Osaka
    Zijn duurder dan KLM
      zondag 1 juni 2008 @ 08:19:47 #254
    214279 Kali-Mist1
    Bromvlieg bemiddelaar.
    pi_59043717
    quote:
    Op zaterdag 31 mei 2008 22:33 schreef BlaatschaaP het volgende:
    Hallo,

    1. waarvandaan je wilt reizen: Ergens in Nederland/West-Duitsland of Parijs
    2. wanneer je wilt reizen: Van 6 tot 20 augustus. Kan een paar dagen later als het moet.
    3. waarnaartoe je wilt reizen: Havana, anders een nabijgelegen stad in Cuba
    4. hoe je wilt reizen: Vliegtuig
    5. op welke manier je wilt reizen: Zo goedkoop mogelijk

    Ik hoop dat iemand zo aardig is even te kijken of ze hier een leuk alternatief voor kunnen vinden? Ik heb al een lange tijd gezocht naar zo goedkoop mogelijke aabiedingen, maar onder de 1000 euro kom ik eigenlijk niet.. Dat kan toch goedkoper? .
    check ook ff arkefly.nl...zag dat holguin e912 is en varadero is niet echt een optie..redelijk duur en niet echt mogelijk in jou periode


    Van: Amsterdam Naar: Holguin
    Datum Vertrek
    6-08-08 20-08-08


    1 volwassene 1x ¤ 861,00 ¤ 861,00
    Vliegbelasting ¤ 45,00
    Boekingskosten ¤ 6,50



    Totaalprijs ¤ 912,50




    [ Bericht 17% gewijzigd door Kali-Mist1 op 01-06-2008 08:33:29 ]
    No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
    pi_59071777
    Hoi mensen,

    Ik wil deze zomer een kennis van me gaan bezoeken in Kampala. Ik kan flexibel m'n werk plannen dus heb heel de zomer tijd. Geld heb ik echter niet op mijn rug. Welke periode in de zomervakantie is het goedkoopst? Wat is de handigste manier om te reizen? Ik heb op de websites uit de OP al het een en ander geprobeerd, maar omdat ik geen idee heb welke periode van de vakantie goedkoper is en omdat het blijkbaar ook goedkoper is om op zaterdagavond te reizen mis ik een beetje de handigheid. Kunnen jullie me tips geven?

    1. waarvandaan je wilt reizen: Nederland, Duitsland.
    2. wanneer je wilt reizen: ergens tussen half juli en 31 augustus wil ik graag 3 weken daar zijn
    3. waarnaartoe je wilt reizen: Entebbe/Kampala in Oeganda
    4. hoe je wilt reizen: Vliegtuig
    5. op welke manier je wilt reizen: Zo goedkoop mogelijk!
      dinsdag 3 juni 2008 @ 06:44:22 #256
    269 vats
    Live life to the max!
    pi_59082629
    quote:
    Op maandag 2 juni 2008 16:14 schreef Wootboon het volgende:
    Hoi mensen,

    Ik wil deze zomer een kennis van me gaan bezoeken in Kampala. Ik kan flexibel m'n werk plannen dus heb heel de zomer tijd. Geld heb ik echter niet op mijn rug. Welke periode in de zomervakantie is het goedkoopst? Wat is de handigste manier om te reizen? Ik heb op de websites uit de OP al het een en ander geprobeerd, maar omdat ik geen idee heb welke periode van de vakantie goedkoper is en omdat het blijkbaar ook goedkoper is om op zaterdagavond te reizen mis ik een beetje de handigheid. Kunnen jullie me tips geven?

    1. waarvandaan je wilt reizen: Nederland, Duitsland.
    2. wanneer je wilt reizen: ergens tussen half juli en 31 augustus wil ik graag 3 weken daar zijn
    3. waarnaartoe je wilt reizen: Entebbe/Kampala in Oeganda
    4. hoe je wilt reizen: Vliegtuig
    5. op welke manier je wilt reizen: Zo goedkoop mogelijk!
    Dure hobby om daar heen te gaan, zowel vanaf bv dusseldorf of amsterdam. Heb beetje zitten zoeken maar $1400 = 900 euro is wel een beetje de bodem.
      dinsdag 3 juni 2008 @ 11:51:42 #257
    93828 nickybol
    onderduiknaam
    pi_59086277
    quote:
    Op maandag 2 juni 2008 16:14 schreef Wootboon het volgende:
    Hoi mensen,

    Ik wil deze zomer een kennis van me gaan bezoeken in Kampala. Ik kan flexibel m'n werk plannen dus heb heel de zomer tijd. Geld heb ik echter niet op mijn rug. Welke periode in de zomervakantie is het goedkoopst? Wat is de handigste manier om te reizen? Ik heb op de websites uit de OP al het een en ander geprobeerd, maar omdat ik geen idee heb welke periode van de vakantie goedkoper is en omdat het blijkbaar ook goedkoper is om op zaterdagavond te reizen mis ik een beetje de handigheid. Kunnen jullie me tips geven?

    1. waarvandaan je wilt reizen: Nederland, Duitsland.
    2. wanneer je wilt reizen: ergens tussen half juli en 31 augustus wil ik graag 3 weken daar zijn
    3. waarnaartoe je wilt reizen: Entebbe/Kampala in Oeganda
    4. hoe je wilt reizen: Vliegtuig
    5. op welke manier je wilt reizen: Zo goedkoop mogelijk!
    Kijk eens bij Emirates of Qatar Airways, en vlieg dan eventueel naar Nairobi en neem daar de bus. Dat kan echt honderden euro's schelen.Vliegen meestal vanaf Dusseldorf.
      dinsdag 3 juni 2008 @ 11:52:32 #258
    93828 nickybol
    onderduiknaam
    pi_59086304
    Oja, en probeer wat meer van het land te zien dan alleen dat smerige Kampala.
    pi_59086729
    Maar scheelt het ook op welke dag en hoe laat ik die vlucht ga zoeken? Dat lees ik namelijk op verschillende websites.
    pi_59106044
    1. waarvandaan je wilt reizen: Den Haag (of een andere stad in NL bereikbaar per OV, meeste mensen die meegaan hebben een OV jaarkaart)
    2. wanneer je wilt reizen: Dinsdag 19 augustus heen (aankomst rond 18.00 uur ofzo uiterlijk), terug zaterdag 23 augustus of zondag de 24e. Liefst zaterdag eind van de middag vertrekken, iig zondag avond weer thuis zijn.
    3. waarnaartoe je wilt reizen: Leipzig (Duitsland)
    4. hoe je wilt reizen: met 5 personen, zo goedkoop mogelijk

    Auto gaat zo'n 200 euro kosten, maar dat gaat erg krap worden met vijf personen en kampeerspullen, dus goede alternatieven zijn welkom. Ik heb al gekeken wat de Duitse trein kost, maar daar wordt ik niet echt wijs van. Een standaardkaartje vanaf Herzogenrath (grens) naar Leipzig met een gewone trein kost 91 euro, maar er is ook de spaaraanbieding Dauer-Spezial welke maar 29 euro kost. Wat houdt zo'n aanbieding precies in en is het bruikbaar voor ons?

    Het goedkoopste vliegtuig dat ik kan vinden is 80 euro retour, maar dat is vanaf Dortmund en dus niet echt heel handig voor ons, aangezien je daarvoor vanaf de grens nog 2 uur moet treinen wat ook weer zo'n 25 euro kost.

    Als er iemand nog een goedkope overnachtingsmogelijkheid nabij Leipzig weet dan zijn ook tips daarvoor welkom.
    RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
      woensdag 4 juni 2008 @ 00:46:26 #261
    73683 leolinedance
    Voor Rood-Wit gezongen
    pi_59106129
    Hoe kom ik het goedkoopst van ergens in Nederland (een NS-station bij voorkeur) naar parijs vrijdag 20 juni en retour zondag 22 juni? Het liefste vrijdagochtend vertrekken en zondagmiddag/avond terug maar dit is niet zo belangrijk. Als ik maar de hele zaterdag heb. Ik heb een OV-jaarkaart (week).

    Alvast bedankt
      woensdag 4 juni 2008 @ 00:51:32 #262
    73683 leolinedance
    Voor Rood-Wit gezongen
    pi_59106179
    quote:
    Op dinsdag 3 juni 2008 11:52 schreef nickybol het volgende:
    Oja, en probeer wat meer van het land te zien dan alleen dat smerige Kampala.
    Ik ben net 4 maanden in Oeganda geweest en het is schitterend! Kampala is beter om te zijn dan bijvoorbeeld Nairobi, het is er tenminste nog veilig. Het kan wel een beetje stinken in de stad in Kampala en het is soms een beetje druk. Maar welke hoofdstad in Afrika heeft dit niet..Het mooiste stadje in Oeganda is ongetwijfeld Jinja

    De goedkoopste vluchten gaan overigens van Dusseldorf. Mocht je geen goedkope vlucht naar Kampala kunnen vinden kun je besluiten om een paar dagen naar Nairobi te gaan en dan de bus te nemen naar Kampala. Die kost maar een tientje. Je zit dan wel ruim 10 uur in de bus.
    Ik heb 620 euro betaald voor een retourtje Dusseldorf - Nairobi via Dubai met Emirates. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik een gelukje heb gehad, ik had Britisch Airways geboekt voor dit bedrag maar zij hadden een fout gemaakt. Ik werd daarom omgeboekt naar Emirates voor hetzelfde bedrag. Emirates is echt gewéldig!

    Ik vloog overigens begin januari en eind mei.

    [ Bericht 22% gewijzigd door leolinedance op 04-06-2008 00:59:49 ]
    pi_59107501
    quote:
    Op woensdag 4 juni 2008 00:39 schreef koei het volgende:
    1. waarvandaan je wilt reizen: Den Haag (of een andere stad in NL bereikbaar per OV, meeste mensen die meegaan hebben een OV jaarkaart)
    2. wanneer je wilt reizen: Dinsdag 19 augustus heen (aankomst rond 18.00 uur ofzo uiterlijk), terug zaterdag 23 augustus of zondag de 24e. Liefst zaterdag eind van de middag vertrekken, iig zondag avond weer thuis zijn.
    3. waarnaartoe je wilt reizen: Leipzig (Duitsland)
    4. hoe je wilt reizen: met 5 personen, zo goedkoop mogelijk

    Auto gaat zo'n 200 euro kosten, maar dat gaat erg krap worden met vijf personen en kampeerspullen, dus goede alternatieven zijn welkom. Ik heb al gekeken wat de Duitse trein kost, maar daar wordt ik niet echt wijs van. Een standaardkaartje vanaf Herzogenrath (grens) naar Leipzig met een gewone trein kost 91 euro, maar er is ook de spaaraanbieding Dauer-Spezial welke maar 29 euro kost. Wat houdt zo'n aanbieding precies in en is het bruikbaar voor ons?

    Het goedkoopste vliegtuig dat ik kan vinden is 80 euro retour, maar dat is vanaf Dortmund en dus niet echt heel handig voor ons, aangezien je daarvoor vanaf de grens nog 2 uur moet treinen wat ook weer zo'n 25 euro kost.

    Als er iemand nog een goedkope overnachtingsmogelijkheid nabij Leipzig weet dan zijn ook tips daarvoor welkom.
    Auto blijft het voordeligst met 5 personen. Dauer-spezial is gewoon een beperkt beschikbaar actietarief, dus als je toch met de trein wilt reizen snel boeken! Op de zaterdag of zondag kun je terug met het schoneswochendeticket, met z'n 5en reizen in alle stoptreinen voor maar 35 eu totaal. Wel lange reis vanaf Leipzig
    pi_59107557
    ja dat is wel een ervaring op de terugreis en als je het niet red gewoon wildkamperen, je hebt je spullen toch
      woensdag 4 juni 2008 @ 08:36:47 #265
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_59108013
    quote:
    Op woensdag 4 juni 2008 00:51 schreef leolinedance het volgende:

    [..]

    Kampala is beter om te zijn dan bijvoorbeeld Nairobi, het is er tenminste nog veilig.

    Jij kijkt iets teveel naar het nieuws mbt Kenia, er is echt helemaal niks aan de hand in Nairobi. Een vriend van mij is daar aan het stage lopen en heeft nog helemaal niks gezien wat met rellen te maken heeft. Het geweld is voornamelijk in kleinere dorpjes (als het er nog is)
    pi_59108848
    Mensen, Eind vand de zomer, zal dus rond 31 augustus zijn. Moet ik weer vanaf Monaco, Nice naar huis(Den Haag) Iemand ervaring? Wat is goedkoper? Vliegtuig of trein?
    De wereld is een pretpark - Enjoy it, don't destroy it!
      woensdag 4 juni 2008 @ 11:19:44 #267
    73683 leolinedance
    Voor Rood-Wit gezongen
    pi_59111031
    quote:
    Op woensdag 4 juni 2008 08:36 schreef Blik het volgende:

    [..]

    Jij kijkt iets teveel naar het nieuws mbt Kenia, er is echt helemaal niks aan de hand in Nairobi. Een vriend van mij is daar aan het stage lopen en heeft nog helemaal niks gezien wat met rellen te maken heeft. Het geweld is voornamelijk in kleinere dorpjes (als het er nog is)
    Ik ben er zelf geweest tijdens de crisis en ook daarna nog. Dus niet zomaar dingen roepen. En de meeste rellen waren in Kibera, de grootste sloppenwijk van Afrika. En laat die nu net in Nairobi liggen. Maar daar had ik het helemaal niet over..Nairobi is sowieso een gevaarlijke en moeilijke stad. Na 8 uur 's avonds moet je echt opletten waar je naartoe gaat en hoe. En een hoop dieven en overvallers in de stad. Corrupte politie. Ik had het helemaal niet over de rellen

    Kampala is beter wat dat betreft, ook een stukje rustiger en gemoedelijker. N airobi is wel een beetje meer ontwikkeld.
      woensdag 4 juni 2008 @ 12:31:29 #268
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_59112990
    Goed, ik ging er even vanuit dat je de rellen bedoelde. Een normale toerist denkt er niet eens aan om naar een sloppenwijk te gaan, dus wat dat betreft is Nairobi best veilig. Maar voor de rest, Nairobi wordt niet voor niets IrobYou genoemd ipv Nairobi.En er is verder volgens mij ook niet heel veel te doen qua toerisme
    pi_59113282
    quote:
    Op woensdag 4 juni 2008 09:39 schreef Michelangeloo het volgende:
    Mensen, Eind vand de zomer, zal dus rond 31 augustus zijn. Moet ik weer vanaf Monaco, Nice naar huis(Den Haag) Iemand ervaring? Wat is goedkoper? Vliegtuig of trein?
    Vliegen kan vanaf Marseille naar Eindhoven met Ryanair
    v.b. data
    30 augustus 35.15 eu
    31 augustus 61.15 eu
    pi_59120112
    Daar komen waarschijnlijk nog belanstingen en geld voor je koffer etc bij? maar 35 eutjes valt hartstikke mee. Weet iemand of het last-minute(en dan bedoel ik echt een dag van tevoren of de dag zelf) goedkoper is om een vliegticket te boeken?
    De wereld is een pretpark - Enjoy it, don't destroy it!
      woensdag 4 juni 2008 @ 16:27:19 #271
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_59120255
    quote:
    Op woensdag 4 juni 2008 16:22 schreef Michelangeloo het volgende:
    Weet iemand of het last-minute(en dan bedoel ik echt een dag van tevoren of de dag zelf) goedkoper is om een vliegticket te boeken?
    Altijd duurder
    pi_59120639
    quote:
    Op woensdag 4 juni 2008 16:22 schreef Michelangeloo het volgende:
    Daar komen waarschijnlijk nog belanstingen en geld voor je koffer etc bij? maar 35 eutjes valt hartstikke mee. Weet iemand of het last-minute(en dan bedoel ik echt een dag van tevoren of de dag zelf) goedkoper is om een vliegticket te boeken?
    Ryanair kent nog tig leuke verassingen, maar daar kom je wel achter bij het boeken. Het blijft denk ik de goedkoopste optie, of anders de tgv vanaf Lyon.
    pi_59134224
    Ik zoek een ticket tussen Cancun en Aruba, of Cancun en Curaçao.

    Vanaf: Cancun
    Naar: Curaçao of Aruba
    Heenreis: 23 juni 2008
    Terugreis: 12 juli 2008

    Data zijn flexibel, ik kan 3 dagen eerder of later vertrekken en weer terugkomen. Ik heb samen met ons zakenreisbureau een ticket gevonden voor 754 dollar incl. taxes (American Airlines), het goedkoopste wat wij hebben kunnen vinden met niet al te rare overstaptijden in Miami (bij veel tickets moest ik de nacht doorbrengen in Miami of NY). Maar mijn baas vind het te duur en vindt dat het goedkoper moet kunnen. Kan iemand van jullie iets goedkopers vinden? Luchtvaartmaatschappij maakt niet uit, overstapplaats ook niet, liever niet de nacht ergens doorbrengen of 4 keer overstappen.

    Heel hartelijk bedankt alvast!

    PS ongeveer een week geleden zette ik ook een bericht hier neer mbt vluchten tussen de ABC eilanden: ik heb een carrier gevonden die betrouwbaar overkomt: www.flydae.com, dus dat probleem is opgelost.
      donderdag 5 juni 2008 @ 01:13:29 #274
    73683 leolinedance
    Voor Rood-Wit gezongen
    pi_59134356
    Ik heb een tip voor de mensen die willen reizen in Oost-Afrika en de bus te gevaarlijk/lang duren/ingewikkeld/niet-comfortabel vinden, vlieg met fly540! Een nieuwe vliegmaatschappij, uiterst betrouwbaar, comfortabel, goede service, geen addertjes en relatief goedkoop (vergeleken met andere aanbieders daar). Zij gebruiken trouwens propellor vliegtuigjes! Ik ben van Kampala naar Nairobi gevlogen en dat was perfect!
      donderdag 5 juni 2008 @ 01:17:49 #275
    73683 leolinedance
    Voor Rood-Wit gezongen
    pi_59134431
    En nog één ding..ik heb al aardig wat gevlogen in mijn leven maar Emirates staat echt ver bovenaan mijn lijst met toppers. Geweldige service, geweldig eten en drinken, geweldige entertainment (tv/film/radio/spelletjes) in het vliegtuig, alles inclusief. Ook telefoon/sms/email voorzieningen aanwezig. En dat allemaal tegen een redelijke prijs.
    pi_59136354
    quote:
    Op donderdag 5 juni 2008 01:13 schreef leolinedance het volgende:
    Ik heb een tip voor de mensen die willen reizen in Oost-Afrika en de bus te gevaarlijk/lang duren/ingewikkeld/niet-comfortabel vinden, vlieg met fly540! Een nieuwe vliegmaatschappij, uiterst betrouwbaar, comfortabel, goede service, geen addertjes en relatief goedkoop (vergeleken met andere aanbieders daar). Zij gebruiken trouwens propellor vliegtuigjes! Ik ben van Kampala naar Nairobi gevlogen en dat was perfect!
    Hmm, heb zelf veel ervaring met AirKenya (welke ik beter/morderner vind dat KLM!: privee entertainment/tv bij elke stoel) en deze lijkt goedkoper te zijn dan FLY540:





    En verder, wat doet een mede wageninger in mijn Kenya?
    pi_59137394
    Ik wil eind juli naar Gerona voor een weekje, maar damn, wat een dure tickets. Heb alleen de tickets nodig.
    KLAAS JAN HUNTELAAR
      donderdag 5 juni 2008 @ 10:46:56 #278
    83823 Vinno
    Dat is ook.
    pi_59138772
    New York Tvp
    pi_59141207
    quote:
    Op donderdag 5 juni 2008 09:38 schreef Badabingea het volgende:
    Ik wil eind juli naar Gerona voor een weekje, maar damn, wat een dure tickets. Heb alleen de tickets nodig.
    Gerona is Catalaan voor Girona toch?
    Met Ryanair zit je er voor 70 euro vanaf Eindhoven, of vanaf Brussel waarschijnlijk nog goedkoper.
    Je moet wel op de dag letten dat je gaat. 31 juli is bijv 120 euro en 30 juli 70 euro
    De wereld is een pretpark - Enjoy it, don't destroy it!
    pi_59141378
    1. waarvandaan je wilt reizen: NL, of ergens vlakbij de grens (als in, niet al te lang reizen )
    2. wanneer je wilt reizen: Tussen 16 - 20 december heen, tussen 3 - 5 januari terug.
    3. waarnaartoe je wilt reizen: Oklahoma City, als 't niet anders kan is DFW ook goed.
    4. hoe je wilt reizen: Vliegtuig
    5. op welke manier je wilt reizen: Zo goedkoop mogelijk

    Ik kom zelf niet onder de ¤600, maar dat moet toch goedkoper kunnen? Ik dacht dat het juist allemaal zo goedkoop zou zijn omdat het nog zo vroeg is enzo... Is het goedkoper om laat te boeken dan?
    pi_59141426
    Nah die vliegtaks maakt het zo'n 100 EUR duurder..
    pi_59141564
    Er is mij hier gister verteld dat laat boeken altijd duurder is
    De wereld is een pretpark - Enjoy it, don't destroy it!
    pi_59141584
    Ja ik zeg ook niet dat dit niet zo is...
      donderdag 5 juni 2008 @ 12:51:07 #284
    73683 leolinedance
    Voor Rood-Wit gezongen
    pi_59141794
    quote:
    Op donderdag 5 juni 2008 08:36 schreef Xith het volgende:

    [..]

    Hmm, heb zelf veel ervaring met AirKenya (welke ik beter/morderner vind dat KLM!: privee entertainment/tv bij elke stoel) en deze lijkt goedkoper te zijn dan FLY540:

    [ afbeelding ]

    [ afbeelding ]

    En verder, wat doet een mede wageninger in mijn Kenya?
    Die maatschappij vliegt alleen in Kenia volgens mij. Fly540 vliegt ook naar oa. Oeganda en Soedan.

    Ik ben 4 maanden naar Oost-Afrika geweest voor mijn afstuderen. Het was zo'n succes dat ik zeker terug ga volgend jaar! Ik ben naar Nairobi, Mombasa, Kampala, Jinja, Entebbe en Mbrarara geweest. Mocht iemand trouwens nog slaapplaatsen zoeken in Kenia of Oeganda, stuur me een PM!
    pi_59141829
    haha nee ik zeg ook niet dat jij dat zegt . Ik bedoelde het als reactie op de laatste vraag van Trayek
    De wereld is een pretpark - Enjoy it, don't destroy it!
    pi_59151422
    1. waarvandaan je wilt reizen: Van Brussel
    2. wanneer je wilt reizen: Eind augustus/ begin september. Ik ben flexibel, het komt niet op een dag aan.
    3. waarnaartoe je wilt reizen: Franstalig Canada + Toronto/Montreal
    4. hoe je wilt reizen: Vliegtuig
    5. op welke manier je wilt reizen: Zo goedkoop mogelijk natuurlijk

    Het goedkoopste dat ik kon vinden was met AirCanada 481euro heen en terug all in. Helaas kon ik niet vanuit België betalen, en wel vanuit Brussel vertrekken ( ). Airfrance was 575euro.
      donderdag 5 juni 2008 @ 19:03:16 #287
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_59151859
    quote:
    Op donderdag 5 juni 2008 18:44 schreef katerwater het volgende:
    1. waarvandaan je wilt reizen: Van Brussel
    2. wanneer je wilt reizen: Eind augustus/ begin september. Ik ben flexibel, het komt niet op een dag aan.
    3. waarnaartoe je wilt reizen: Franstalig Canada + Toronto/Montreal
    4. hoe je wilt reizen: Vliegtuig
    5. op welke manier je wilt reizen: Zo goedkoop mogelijk natuurlijk

    Het goedkoopste dat ik kon vinden was met AirCanada 481euro heen en terug all in. Helaas kon ik niet vanuit België betalen, en wel vanuit Brussel vertrekken ( ). Airfrance was 575euro.
    Veel goedkoper zul je niet vinden denk ik

    Maar hoe bedoel je dat je niet vanuit België kon betalen? Je kunt toch gewoon met je cc betalen?
    pi_59154485
    1. waarvandaan je wilt reizen: Luchthavens nederland, en koln, dusseldorf.
    2. wanneer je wilt reizen: Rond/in de kerstvakantie 8 DAGEN
    3. waarnaartoe je wilt reizen: USA, Florida, Luchthaven Miami/omgeving
    4. hoe je wilt reizen: Vliegtuig
    5. op welke manier je wilt reizen: Zo goedkoop mogelijk

    Heb prijzen rond de 550 gevonden, maar kan het nog goedkoper?
    pi_59155176
    quote:
    Op donderdag 5 juni 2008 19:03 schreef Blik het volgende:

    [..]

    Veel goedkoper zul je niet vinden denk ik

    Maar hoe bedoel je dat je niet vanuit België kon betalen? Je kunt toch gewoon met je cc betalen?
    Ja, maar ik moest ook een adres plaatsen, en dat mocht niet Belgisch zijn... Dat vond ik vreemd, voor een elektronisch ticket...
      vrijdag 6 juni 2008 @ 00:16:10 #290
    138914 Slappy
    ambtenaar
    pi_59159978
    Ik wil vanuit Nederland naar Noorwegen(plaats maakt niet echt uit) wie weet een goede en betaalbare?
    Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
    pi_59160097
    quote:
    Op donderdag 5 juni 2008 21:28 schreef katerwater het volgende:

    [..]

    Ja, maar ik moest ook een adres plaatsen, en dat mocht niet Belgisch zijn... Dat vond ik vreemd, voor een elektronisch ticket...
    dat is tegen fraude. Ik kan hier in canada in webshops ook niet alles met cc betalen, dan moet ik moelijk doen door iemand anders te betalen en dan diegene weer contant terug te betalen
      vrijdag 6 juni 2008 @ 06:12:15 #292
    269 vats
    Live life to the max!
    pi_59162849
    quote:
    Op donderdag 5 juni 2008 12:34 schreef Trayek het volgende:
    1. waarvandaan je wilt reizen: NL, of ergens vlakbij de grens (als in, niet al te lang reizen )
    2. wanneer je wilt reizen: Tussen 16 - 20 december heen, tussen 3 - 5 januari terug.
    3. waarnaartoe je wilt reizen: Oklahoma City, als 't niet anders kan is DFW ook goed.
    4. hoe je wilt reizen: Vliegtuig
    5. op welke manier je wilt reizen: Zo goedkoop mogelijk

    Ik kom zelf niet onder de ¤600, maar dat moet toch goedkoper kunnen? Ik dacht dat het juist allemaal zo goedkoop zou zijn omdat het nog zo vroeg is enzo... Is het goedkoper om laat te boeken dan?
    vergeet niet dat je rond kerst en oud en nieuw wil reizen, dat is altijd duurder als ergens in januari ofzo. Anyway kan wat vinden voor je naar DFW voor $930 = 600 euro, maar die had je waarschijnlijk zelf ook al gevonden..... naar Oklahoma kom ik niet onder de 650 euro.
      vrijdag 6 juni 2008 @ 08:19:33 #293
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_59163344
    quote:
    Op donderdag 5 juni 2008 21:28 schreef katerwater het volgende:

    [..]

    Ja, maar ik moest ook een adres plaatsen, en dat mocht niet Belgisch zijn... Dat vond ik vreemd, voor een elektronisch ticket...
    anders gebruik je het adres van je ouders, of wonen die ook in België?
    pi_59167747
    quote:
    Op vrijdag 6 juni 2008 00:16 schreef Slappy het volgende:
    Ik wil vanuit Nederland naar Noorwegen(plaats maakt niet echt uit) wie weet een goede en betaalbare?
    Ryanair gaat vanuit Duitsland voor 35 euro
    De wereld is een pretpark - Enjoy it, don't destroy it!
    pi_59168263
    quote:
    Op vrijdag 6 juni 2008 08:19 schreef Blik het volgende:

    [..]

    anders gebruik je het adres van je ouders, of wonen die ook in België?
    Ik ben 100% Belgisch hoor
      vrijdag 6 juni 2008 @ 13:29:33 #296
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_59170553
    quote:
    Op vrijdag 6 juni 2008 12:01 schreef katerwater het volgende:

    [..]

    Ik ben 100% Belgisch hoor
    Arme jongen
      vrijdag 6 juni 2008 @ 18:34:14 #297
    269 vats
    Live life to the max!
    pi_59179221
    quote:
    Op donderdag 5 juni 2008 01:04 schreef Vogue het volgende:
    Ik zoek een ticket tussen Cancun en Aruba, of Cancun en Curaçao.

    Vanaf: Cancun
    Naar: Curaçao of Aruba
    Heenreis: 23 juni 2008
    Terugreis: 12 juli 2008

    Data zijn flexibel, ik kan 3 dagen eerder of later vertrekken en weer terugkomen. Ik heb samen met ons zakenreisbureau een ticket gevonden voor 754 dollar incl. taxes (American Airlines), het goedkoopste wat wij hebben kunnen vinden met niet al te rare overstaptijden in Miami (bij veel tickets moest ik de nacht doorbrengen in Miami of NY). Maar mijn baas vind het te duur en vindt dat het goedkoper moet kunnen. Kan iemand van jullie iets goedkopers vinden? Luchtvaartmaatschappij maakt niet uit, overstapplaats ook niet, liever niet de nacht ergens doorbrengen of 4 keer overstappen.

    Heel hartelijk bedankt alvast!

    PS ongeveer een week geleden zette ik ook een bericht hier neer mbt vluchten tussen de ABC eilanden: ik heb een carrier gevonden die betrouwbaar overkomt: www.flydae.com, dus dat probleem is opgelost.
    Ja met korte layover zit je gelijk aan de 990 dollar misschien moet je je werkgever (een hond heeft een baas.... ) is uitleggen dat dollars een goede vervanger is voor page toiletpapier....


    Naar Aruba het goedkoopste wat ik kan vinden....

    One or more segments of this flight is a codeshare with another airline.
    Depart – Tue 24 Jun 2008
    American Airlines
    Flight 8191
    Operated by Mexicana Departs: 1:45p
    Cancun (CUN) Arrives: 4:20p
    Miami (MIA)
    Coach | Fare code: M0EE30 | Aircraft: 320 | 1h 35m | 532 miles | 7 seats remain
    [ Layover in Miami, FL (MIA) for 2h 25m ]
    American Airlines
    Flight 1318 Departs: 6:45p
    Miami (MIA) Arrives: 9:30p
    Reina Beatrix (AUA)
    Coach | Fare code: M0EE30 | Aircraft: 757 | 2h 45m | 1135 miles | 7 seats remain

    Return – Sun 13 Jul 2008
    American Airlines
    Flight 1036 Departs: 7:35a
    Reina Beatrix (AUA) Arrives: 10:25a
    Miami (MIA)
    Coach | Fare code: M0EE30 | Aircraft: 757 | 2h 50m | 1135 miles | 1 seats remain
    [ Layover in Miami, FL (MIA) for 7h 35m ]
    American Airlines
    Flight 8256
    Operated by Mexicana Departs: 6:00p
    Miami (MIA) Arrives: 6:35p
    Cancun (CUN)
    Coach | Fare code: M0EE30 | Aircraft: 320 | 1h 35m | 532 miles | 7 seats remain
    Airfare Taxes & Fees Total Cost
    American Airlines $498.00 $225.80 $723.80 select

    [ Bericht 10% gewijzigd door vats op 06-06-2008 18:43:20 ]
    pi_59187985
    Een hond heeft een baas
    Daar heb je wel ergens gelijk in
    pi_59239411
    quote:
    Op vrijdag 6 juni 2008 00:16 schreef Slappy het volgende:
    Ik wil vanuit Nederland naar Noorwegen(plaats maakt niet echt uit) wie weet een goede en betaalbare?

    www.sterlingticket.com of www.flysas.nl
    pi_59251632
    Ik ben me aan het orienteren, ga op stage naar Nieuw Zeeland en als ik dan toch in die omgeving ben wil ik de mogelijkheden weten om naar Frans Polynesië te gaan. Vertrek vanuit NZ of AUS, na februari 2009 en zo goedkoop mogelijk (eerdere vertrekken ter indicatie van de prijs zijn ook welkom!)

    Vliegtuig of misschien zelfs boot?
    Natuurlijk ben ik een student dus wel zo goedkoop mogelijk. Ben benieuwd of iemand wat leuks kan vinden.
    Why?
    Because we f*cking can! And because we can, we will!!
    pi_59252954
    Naar Frans Polynesie kom je niet goedkoop
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')