abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 28 februari 2008 @ 15:59:39 #26
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_57037565
Mee eens. Gelukkig stond hij niet heel hard aan onze kant, dus het viel nog wel mee
pi_58221034
nog ma2 weken
Azwethinkweiz
  dinsdag 22 april 2008 @ 11:19:14 #28
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_58222503
En dan Tivoli?
pi_58230258
zijn er nog kaarten voor Tivoli?
ik wil namelijk ook wel eigenlijk! ^^
pi_58241011
jaaah!!!
Volgens mij zijn er ook nog wel kaarten voor, iig op de site staat niet dat het uitverkocht is!
En Bell X1 is tof!
Azwethinkweiz
pi_58256179
gaaf, van de week even scoren denk ik!
want de Melkweg was zooo mooi <3
pi_58529039
Vanavond!! Eindelijk! Mijn helden.... Eerste keer op Parkpop 1997 ! (Ik wordt oud!)

Gaan er nog meer mensen!?
pi_58546716
ik ben echt serieus in de zevende hemel, wat een prachtig concert was dit zeg!!
echt ik ben zo blij dat ik ben gegaan!
ik vond het mooier dan de Melkweg, maar het Fruitfly meisje was in de Melkweg grappiger
en Popular, wat een helden zijn het toch!
See These Bones Inside Of Love Like What You Say Blizzard of '77 Blankest Year
  donderdag 8 mei 2008 @ 08:51:16 #34
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_58547916
Dat meisje heeft voor altijd mijn gedachte bij FruitFly verpest. Elke keer hoor ik haar het weer herhalen
pi_58550091
Ze was heel saai en ze stond het daar maar een beetje letterlijk te vertalen..
nee was voor mij ook even een misser
wat vond je er verder van?
pi_58550387
Yesss het was weer gaaf!
echt weer een top concert! en cool dat ze popular weer eens speelden
Bell X1 als voorprogramma was ook top, alleen daarbij een paar keer kwaad aangekeken omdat beetje praatte...just chill down...

Alleen balen dat ik mijn trein naar Eindhoven op een minuut miste en toen 1 uur en 10 minuten op de stoptrein moest wachten
Azwethinkweiz
pi_58550401
owh en het vertalen van fruit fly begint inderdaad onderhand afgezaagt te worden
Azwethinkweiz
pi_58552920
ja ik zat ook voor een aantal nummers steeds tegen mn vriend te zeggen van: okee en nu komt er dit, nu doen ze dit en nu dit xD
net als dat slome dansje bij Inside of Love
pi_58553078
haha ja, maar daar heb ik me nu wel vermaakt door het een beetje aan te passen
Ik had gehoopt dat ze weer eens een vreemde volgorde gingen doen, zoals een hele tijd terug dat ze een geheel chronologische setlist hadden
maar blankest year blijft wel een goede afsluiter
Azwethinkweiz
pi_58553740
oh ja, die was zeker lekker!!
iedereen ook lekker hard FUCK IT!!!! meebrullen!
van mij zouden ze zo morgen weer mogen optreden!
pi_58554437
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 13:13 schreef El.Wulfo het volgende:
haha ja, maar daar heb ik me nu wel vermaakt door het een beetje aan te passen
Ik had gehoopt dat ze weer eens een vreemde volgorde gingen doen, zoals een hele tijd terug dat ze een geheel chronologische setlist hadden
maar blankest year blijft wel een goede afsluiter
Of je slaat gewoon eens een concertje of twee over? Ik vind dat "dansje" tijdens Inside of Love trouwens nog steeds leuk. Als je wat verder naar achteren staat in de zaal is het best mooi om te zien. Oh en een geweldig optreden trouwens!

p.s.: wat deed die chick dan anders in Amsterdam tijdens het vertalen van Fruitfly?
You think that everything's alright
I think you might be wrong
pi_58555089
Apart optreden eigenlijk! 3e keer dat ik ze zag, en zonder twijfel de keer met het meest enthousiaste publiek. Uiteraard ook weer een lekker lange setlist, en goed om te zien dat de nieuwe nummers live prima uit de verf komen. Dat gezegd hebbende, vond ik ze niet per se goed ofzo gisteren. Vond het beetje mat, maar dat kan ook zijn omdat het 't einde vd tour in zicht is en het best wel heel erg heet was in de Tivoli. Maar met name Matthew zat er in het begin toch een paar keer goed naast en Oogde erg vermoeid. Was ook meteen weg na 't optreden. Vond ik toch wel opmerkelijk, omdat t normaal zo'n relaxte ouwehoer is..
pi_58611035
Heb ze gisteren gezien hier in Dublin, blijkbaar worden die afgezaagde publieksinteractie dingen internationaal toegepast.

Vond ze wel écht goed. Ze hebben erg lang gespeeld en hadden enorm veel energie. Het was de laatste dag van hun tour én bassist Daniel was jarig, dus de adrenaline gierde door het optreden! Veel interactie met het publiek ook, tijdens Fruitfly zong de hele zaal het halve nummer op eigen houtje (en dat vertalen inderdaad, al vertikten de Ieren het naar Gaelic om te zetten), een meezing actie aan het einde van Weigthless en een hele choreografie (en iedereen deed mee!) op Inside of Love.
Aangezien de bassist jarig was, werd er natuurlijk Happy Birthday gezongen door de zaal, zanger Matthew improviseerde een eigen verjaardagsliedje en aan het einde van het concert kwam er cake met kaarsjes en een fles champagne het podium op (die uiteindelijk het publiek door gingen).
Ik stond op een prima plaatsje, op aanraak-afstand zowat, maar ik heb wat meisjes voor me gelaten omdat ik echt met gemak boven hen uit kon kijken en ik ze wel zicht gunde. Vond het geluid wel echt veel te hard, ik was praktisch doof na afloop! Nog nooit zo erg gehad.

De gespeelde nummers (willekeurige volgorde):

Do it Again
Always Love
Blankest Year
The Fox
Ice on The Wing
I Like What You Say
Weightless
Beautiful Beat
Whose Authority
See These Bones
Happy Kid
Inside of Love
Fruitfly
Blonde on Blonde
Hi Speed Soul
Killian's Red

Kwalitatief uitmate teleurstellende filmpjes zijn te vinden op mijn YouTube: (die van het geïmproviseerde verjaardagsliedje zijn natuurlijk wel leuk ).

[ Bericht 40% gewijzigd door Lieke_K op 11-05-2008 16:26:17 ]
Kijk uit malloot, een kokosnoot
  zondag 18 januari 2009 @ 11:01:00 #44
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_65164475
Ah, dit topic was ik kwijt.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zondag 18 januari 2009 @ 11:32:34 #45
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_65165038
Goeie kick.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  zondag 18 januari 2009 @ 11:37:40 #46
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_65165147
Ik had eigenlijk gedacht in dit topic iets over Lucky te lezen, maar dat viel tegen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_90735692
Gaat Nada Surf nog wat doen in NL dit jaar? Ik zie bar weinig op hun site en hun forum is leeg opeens :X
Some people should be around your entire life; others should just make an appearance.
  woensdag 5 januari 2011 @ 16:53:16 #48
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_90887536
Het is inmiddels al 2011 :-o Ik hoorde laatst bij How I met your mother een nummer van Nada Surf. Nostalgie, bijna.
pi_139559839
Iemand ook bekend met Minor Alps? (Samenwerking Matthew Caws & Julia Hatfield)
Eergisteren naar het optreden geweest van ze, was erg mooi vond ik!
Zie hier de setlist en mooie filmpjes.
Ook las ik in dit interview dat Nada Surf bezig is met een nieuw album!
Iets moois om naar uit te kijken dus. :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Blijdoener op 04-05-2014 21:28:44 ]
  zondag 4 mei 2014 @ 21:21:29 #50
13973 ranja
image means nothing
pi_139564030
quote:
10s.gif Op zondag 4 mei 2014 20:14 schreef Blijdoener het volgende:
Iemand ook bekend met Minor Alps? (Samenwerking Matthew Caws & Julia Hatfield)
Gister naar het optreden geweest van ze, was erg mooi vond ik!
Zie hier de setlist en mooie filmpjes.
Ook las ik in dit interview dat Nada Surf bezig is met een nieuw album!
Iets moois om naar uit te kijken dus. :)
Ik was er vrijdag in Utrecht :) Maar ja, Juliana Hatfield fan natuurlijk.... erg gaaf album hebben ze samen gemaakt, stond vorig jaar hoog in m'n jaarlijst.

Mooi concert, ondanks dat het acoustisch was. Paar solonummers van Juliana speelden ze nu ook samen, leuke covers en dan heb je een concert van bijna anderhalf uur ter promotie van 1 album van een goede 40 minuten :)

Oh dit was ook van Ekko zie ik :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')