Ik ben er ook een tikki emo vanquote:Op maandag 25 februari 2008 20:21 schreef Ingetje79 het volgende:
En dan te bedenken dat het allemaal is begonnen met de Asielactie, die vorig jaar eindigde op 22 september en vervolgens hebben we ons op de SC gestort.
Ik ben begonnen te SC-en in dit topic!
En inmiddels 5 maanden en 40 delen verder....zucht.
*Pinkt een traantje weg
Geloof me, ik heb plaats voor taart EN jouw overheerlijke zelfgemaakte koekjes hoor!quote:Op maandag 25 februari 2008 20:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zeg Greys je stampt zo over mijn zelfgemaakte koekjes heen met je taart!![]()
Wat lieffffffff dat je langskomt!quote:Op maandag 25 februari 2008 20:55 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Gefeliciteerd ladies!
leuk om misschien es te kijken wat jullie in al die "bedel" topics
totaal voor alle diertjes hebben opgehaald/ bij elkaar gebabbelt hebben!
volgens mij zal je je nog verbazen!
anywayzzz voor all so dooorgaaaan
Excuuuuuse me?quote:Op maandag 25 februari 2008 21:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoooiiii Spliffy![]()
Wat een feest he!
Beetje vroeg om een flesje open te trekken zeker?
Als je nou twee extra rondjes polonaise doet kun je die koekjes en taart wel hebbenquote:Op maandag 25 februari 2008 21:14 schreef Maes het volgende:
Goh 100![]()
![]()
Gefeliciteerd!!!!!!!!!! (hoeveel letters zou dat zijn?)
Voor mij geen taart of koekjes hoor ik doe wel een extra rondje polonaise
Care to share? Kunnen we je ergens mee opvrolijken, anders dan ons vrolijke gedoe nog?quote:Op maandag 25 februari 2008 21:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja hallo, heb ik een keer een rot humeur gaan jullie een beetje vrolijk lopen doen hier. Nu moet ik stiekem toch grinniken![]()
Nah jullie zijn een hele lieve SC hieroh
Jij hebt zelfs een mentolletje vastquote:Op maandag 25 februari 2008 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Care to share? Kunnen we je ergens mee opvrolijken, anders dan ons vrolijke gedoe nog?
Co!We zijn er niet knapper op geworden he, na die 100 deeltjes, zo te zien!
Kijk je ook nog ANTM tussendoor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |