abonnement Unibet Coolblue
  zondag 5 juli 2009 @ 11:53:56 #251
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_70662542
quote:
Op zondag 5 juli 2009 01:19 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Geniaal spel, maar ik mis denk ik de creativiteit voor zulke mooie parken

Hoe bouw je trouwens die bruggen die ik steeds zie? Nooit geweten dat je zoiets kon bouwen
Bruggen zit in het padenmenu. Als je het icoon voor pad aanklikt kan je kiezen uit verschillende ondergronden (of ook wachtrij), onderaan heb je twee iconen, 1 voor paden, 1 voor bruggen.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_70665095
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 19:06 schreef Siniti het volgende:

[..]

Maak jij ook eens wat moois

Met jouw creatieve vermogen moet dat toch wel lukken
Maandag ben ik weer bij m'n mama en daar heb ik het geinstalleerd. Ik mis alleen wel een beetje de skills denk ik, als in, ik heb geen idee wat alle sneltoetsen en truukjes zijn.

En die mensen van die hele grote mooie parken die hacken er ook nog doorheen
  zondag 5 juli 2009 @ 13:32:50 #253
189777 zagevent
what's in a name
pi_70665251
quote:
Op zondag 5 juli 2009 13:27 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Maandag ben ik weer bij m'n mama en daar heb ik het geinstalleerd. Ik mis alleen wel een beetje de skills denk ik, als in, ik heb geen idee wat alle sneltoetsen en truukjes zijn.

En die mensen van die hele grote mooie parken die hacken er ook nog doorheen
Shift: object omhoog, omlaag doen + muis bewegen.
Control + object aanwijzen: object dat je wilt bouwen heeft dezelfde hoogte als het object dat je aanduidt.
Return: zicht draait 90°

AlchemistOfSorrows: welke bruggen bedoel je juist?
pi_70668467
quote:
Op zondag 5 juli 2009 13:27 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Maandag ben ik weer bij m'n mama en daar heb ik het geinstalleerd. Ik mis alleen wel een beetje de skills denk ik, als in, ik heb geen idee wat alle sneltoetsen en truukjes zijn.

En die mensen van die hele grote mooie parken die hacken er ook nog doorheen
Tja ik mis het creatieve vermogen

Die ingang bijv iets verder terug in dit topic ben ik heel trots op, maar heb al verscheidene malen geprobeerd verder te gaan met dat park maar het ziet er elke keer niet uit
  zondag 5 juli 2009 @ 18:13:01 #255
259414 AlchemistOfSorrows
Uh-huh, goodbye!
pi_70674313
quote:
Op zondag 5 juli 2009 11:53 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Bruggen zit in het padenmenu. Als je het icoon voor pad aanklikt kan je kiezen uit verschillende ondergronden (of ook wachtrij), onderaan heb je twee iconen, 1 voor paden, 1 voor bruggen.
Niet zulke, maar van die bruggen die er grond onder hebben hangen, zoals bij
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_70674739
quote:
Op zondag 5 juli 2009 18:13 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:

[..]

Niet zulke, maar van die bruggen die er grond onder hebben hangen, zoals bij
[ afbeelding ]
Dat is gedaan door handmatig het terren te bewerken.
  zondag 5 juli 2009 @ 18:32:06 #257
259414 AlchemistOfSorrows
Uh-huh, goodbye!
pi_70674813
quote:
Op zondag 5 juli 2009 18:29 schreef 16meter het volgende:

[..]

Dat is gedaan door handmatig het terren te bewerken.
ah, save game hacking dus?
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
  zondag 5 juli 2009 @ 18:33:33 #258
189777 zagevent
what's in a name
pi_70674848
quote:
Op zondag 5 juli 2009 18:29 schreef 16meter het volgende:

[..]

Dat is gedaan door handmatig het terren te bewerken.
Fout; dat is niet gedaan door het terrein te bewerken, maar die stukjes grond zijn één voor een handmatig aangebracht. Dat is CS. 1/4 tile objects als ik het goed voorheb, dus je zit daar wel wat aan.
  zondag 5 juli 2009 @ 19:38:17 #259
239447 Samael
Yes, is the word to everything
pi_70677270
quote:
Op zondag 5 juli 2009 13:32 schreef zagevent het volgende:

[..]

Shift: object omhoog, omlaag doen + muis bewegen.
Control + object aanwijzen: object dat je wilt bouwen heeft dezelfde hoogte als het object dat je aanduidt.
Return: zicht draait 90°

AlchemistOfSorrows: welke bruggen bedoel je juist?
Volgens mij hebben ze wel gebruik gemaakt van een trainer waarmee je de paden ongeacht de hoogte kan bouwen. Normaliteit zit er namelijk een limiet op vanwege de steunpilaren. Voor de rest ziet het er wel erg tof uit.

Ik speel RCT2 ook om slechts mooie parken te bouwen en heb in totaal meer dan 5000 extra objecten gedownload sinds het spel uit is. De verleiding om het spel weer te gaan installeren is groot....
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
  maandag 6 juli 2009 @ 00:04:27 #260
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_70687147
Ik speel nu RCT3, maar ben eigenlijk op zoek naar een open spelmodus, maar dan mét geld en onderzoek enzo! Hoe krijg ik dat voor elkaar/ Zijn er voorgebakken scenario's beschikbaar?
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_70852284


Ik begin langzaamaan de smaak van het decoreren ook te pakken te krijgen

Maar dan niet met de unlimited cheat maar gewoon met wat ik heb dus dat is soms frustrerend

In die screen is ook nog niet echt iets moois te zien ofzo

Maar wat ik ff wilde aankaarten haha, was dus die blauwe pijl en die rode daar. Die blauwe geeft de originele weg aan. Dat is een weg die recht naar de uitgang gaat. Ik merkte alleen dat veel mensen per ongeluk op die weg terechtkwamen en dan toch het park verlieten zonder dat ze dat echt dachten of wilden.

Dus heb ik dat andere weggetje gemaakt en ja hoor de helft loopt weer terug het park in.
pi_70854501
dat met die paden komt me zo bekend voor, is gewoonweg slecht geprogrammeerd wat je ook niet moet doen is een cirkel vormig pad (theoretisch dan, in het spel wordt het een rechthoek) zodat mensen aan het eind van je park maar rond en rond en rond gaan lopen.
pi_70854629
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 16:13 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]

Ik begin langzaamaan de smaak van het decoreren ook te pakken te krijgen

Maar dan niet met de unlimited cheat maar gewoon met wat ik heb dus dat is soms frustrerend

In die screen is ook nog niet echt iets moois te zien ofzo

Maar wat ik ff wilde aankaarten haha, was dus die blauwe pijl en die rode daar. Die blauwe geeft de originele weg aan. Dat is een weg die recht naar de uitgang gaat. Ik merkte alleen dat veel mensen per ongeluk op die weg terechtkwamen en dan toch het park verlieten zonder dat ze dat echt dachten of wilden.

Dus heb ik dat andere weggetje gemaakt en ja hoor de helft loopt weer terug het park in.
Zo zat in RCT 1 ook een scenario die in een kasteel plaatsvond, met een weg rondom het park op de kasteelmuren. Eerste keer besloot ik dus de mensen de optie te geven over de kasteelmuren te laten lopen, na 2 jaar verdwaalde de helft van mijn gasten daar en schoot de waardering van mijn park omlaag
pi_70854795
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 17:22 schreef Siniti het volgende:

[..]

Zo zat in RCT 1 ook een scenario die in een kasteel plaatsvond, met een weg rondom het park op de kasteelmuren. Eerste keer besloot ik dus de mensen de optie te geven over de kasteelmuren te laten lopen, na 2 jaar verdwaalde de helft van mijn gasten daar en schoot de waardering van mijn park omlaag
Haha ja die zit in 2 ook denk ik die ben ik bij ons mam aan het spelen.

En ja, ik had ook de fout gemaakt om de kasteelmuur paden open te zetten ben een half uur bezig geweest iedereen er weer af te leiden. (en toen alle muren en paden te verkopen omdat dat nog veel opbracht ook)

Ik vond dus net pas dat No Entry roadsign functie ding. Dan waren ze een stuk makkelijker leegelopen dan wachten tot er niemand is en snel de weg deleten
pi_70854861
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 17:27 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Haha ja die zit in 2 ook denk ik die ben ik bij ons mam aan het spelen.

En ja, ik had ook de fout gemaakt om de kasteelmuur paden open te zetten ben een half uur bezig geweest iedereen er weer af te leiden. (en toen alle muren en paden te verkopen omdat dat nog veel opbracht ook)

Ik vond dus net pas dat No Entry roadsign functie ding. Dan waren ze een stuk makkelijker leegelopen dan wachten tot er niemand is en snel de weg deleten
Tis ook grappig dat No Entry ding bij je ingang neer te zetten, zodat ze er niet uit mogen De opties zijn eindeloos
pi_70856108
Ik vraag me af of je de uitgang van een attractie ook aan een andere attractie kan koppelen zodat ze die wel moeten nemen om verder door het park te gaan
pi_70856611
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 18:09 schreef Maisnon het volgende:
Ik vraag me af of je de uitgang van een attractie ook aan een andere attractie kan koppelen zodat ze die wel moeten nemen om verder door het park te gaan
Denk het wel

Dan moet je zo'n hele ketting maken met soms een wc-tje of kraampje ertussen
  vrijdag 10 juli 2009 @ 18:31:27 #268
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_70856710
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 18:28 schreef Siniti het volgende:

[..]

Denk het wel

Dan moet je zo'n hele ketting maken met soms een wc-tje of kraampje ertussen
Ze zullen maar net die ene attractie te eng vinden
pi_70856751
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 18:31 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ze zullen maar net die ene attractie te eng vinden
Dan zijn ze wel de lul ja
pi_70886743
Hoera, ik heb Bumbly Bazaar gehaald

Missie was om ¤ 1000 als maandelijkse winst te hebben... van drankjes en balonnen enzo

Heb er 11 RCT jaar over gedaan

Ik maak af en toe een screen dus hier de evolutie. De monorail die het vroegere hoofdstraat gedeelte (in screen 2 vooral) bij elkaar bindt werd gewoon echt niet meer bezocht. Dit is echt een goed level om te oefenen in het hele profit ofniet gebeuren en waar je stalls te plaatsen

Waar ik vroeger echt totaal niet naar omkeek

pi_70886852
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 21:32 schreef Maisnon het volgende:
Hoera, ik heb Bumbly Bazaar gehaald

Missie was om ¤ 1000 als maandelijkse winst te hebben... van drankjes en balonnen enzo

Heb er 11 RCT jaar over gedaan

Ik maak af en toe een screen dus hier de evolutie. De monorail die het vroegere hoofdstraat gedeelte (in screen 2 vooral) bij elkaar bindt werd gewoon echt niet meer bezocht. Dit is echt een goed level om te oefenen in het hele profit ofniet gebeuren en waar je stalls te plaatsen

Waar ik vroeger echt totaal niet naar omkeek

[ afbeelding ]
Datje het nog voor elkaar krijgt je park er een beetje normaal/mooi uit te laten zien Als ik alleen speel om het lvl te halen ziet het er echt niet uit
pi_70887296
Ik heb echt nog nooit tijd besteed aan het mooi maken van een park
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_70887816
Had ik ook niet, tot nu toe, en het was toch erg leuk
pi_70893346


Amity Airfield ben ik nu mee bezig.

Vet lastig, je krijgt alleen van de entreeprijs en de stalls geld, van de rides niks... aaah zo weinig!

Het heet vanaf nu Fields of Gold en ja nogal bloemig maar dat vond ik wel leuk. Ik weet niet waar dat ingang gebouw vandaan kwam, maar oranje en blauw was ineens de combinatie
  zondag 12 juli 2009 @ 03:26:25 #275
259414 AlchemistOfSorrows
Uh-huh, goodbye!
pi_70893489
quote:
Op zondag 12 juli 2009 03:07 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]

Amity Airfield ben ik nu mee bezig.

Vet lastig, je krijgt alleen van de entreeprijs en de stalls geld, van de rides niks... aaah zo weinig!

Het heet vanaf nu Fields of Gold en ja nogal bloemig maar dat vond ik wel leuk. Ik weet niet waar dat ingang gebouw vandaan kwam, maar oranje en blauw was ineens de combinatie
Ziet er vet uit, moet het spel hier er ook maar weer op zetten en dan ook eens proberen om iets moois te bouwen
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')