Bruggen zit in het padenmenu. Als je het icoon voor pad aanklikt kan je kiezen uit verschillende ondergronden (of ook wachtrij), onderaan heb je twee iconen, 1 voor paden, 1 voor bruggen.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:19 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Geniaal spel, maar ik mis denk ik de creativiteit voor zulke mooie parken
Hoe bouw je trouwens die bruggen die ik steeds zie? Nooit geweten dat je zoiets kon bouwen
Maandag ben ik weer bij m'n mama en daar heb ik het geinstalleerd. Ik mis alleen wel een beetje de skills denk ik, als in, ik heb geen idee wat alle sneltoetsen en truukjes zijn.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:06 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maak jij ook eens wat moois
Met jouw creatieve vermogen moet dat toch wel lukken
Shift: object omhoog, omlaag doen + muis bewegen.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Maandag ben ik weer bij m'n mama en daar heb ik het geinstalleerd. Ik mis alleen wel een beetje de skills denk ik, als in, ik heb geen idee wat alle sneltoetsen en truukjes zijn.
En die mensen van die hele grote mooie parken die hacken er ook nog doorheen
Tja ik mis het creatieve vermogenquote:Op zondag 5 juli 2009 13:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Maandag ben ik weer bij m'n mama en daar heb ik het geinstalleerd. Ik mis alleen wel een beetje de skills denk ik, als in, ik heb geen idee wat alle sneltoetsen en truukjes zijn.
En die mensen van die hele grote mooie parken die hacken er ook nog doorheen
Niet zulke, maar van die bruggen die er grond onder hebben hangen, zoals bijquote:Op zondag 5 juli 2009 11:53 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Bruggen zit in het padenmenu. Als je het icoon voor pad aanklikt kan je kiezen uit verschillende ondergronden (of ook wachtrij), onderaan heb je twee iconen, 1 voor paden, 1 voor bruggen.
Dat is gedaan door handmatig het terren te bewerken.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:13 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Niet zulke, maar van die bruggen die er grond onder hebben hangen, zoals bij
[ afbeelding ]
ah, save game hacking dus?quote:Op zondag 5 juli 2009 18:29 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dat is gedaan door handmatig het terren te bewerken.
Fout; dat is niet gedaan door het terrein te bewerken, maar die stukjes grond zijn één voor een handmatig aangebracht. Dat is CS. 1/4 tile objects als ik het goed voorheb, dus je zit daar wel wat aan.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:29 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dat is gedaan door handmatig het terren te bewerken.
Volgens mij hebben ze wel gebruik gemaakt van een trainer waarmee je de paden ongeacht de hoogte kan bouwen. Normaliteit zit er namelijk een limiet op vanwege de steunpilaren. Voor de rest ziet het er wel erg tof uit.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:32 schreef zagevent het volgende:
[..]
Shift: object omhoog, omlaag doen + muis bewegen.
Control + object aanwijzen: object dat je wilt bouwen heeft dezelfde hoogte als het object dat je aanduidt.
Return: zicht draait 90°
AlchemistOfSorrows: welke bruggen bedoel je juist?
Zo zat in RCT 1 ook een scenario die in een kasteel plaatsvond, met een weg rondom het park op de kasteelmuren. Eerste keer besloot ik dus de mensen de optie te geven over de kasteelmuren te laten lopen, na 2 jaar verdwaalde de helft van mijn gasten daar en schoot de waardering van mijn park omlaagquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:13 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik begin langzaamaan de smaak van het decoreren ook te pakken te krijgen
Maar dan niet met de unlimited cheat maar gewoon met wat ik heb dus dat is soms frustrerend
In die screen is ook nog niet echt iets moois te zien ofzo
Maar wat ik ff wilde aankaarten haha, was dus die blauwe pijl en die rode daar. Die blauwe geeft de originele weg aan. Dat is een weg die recht naar de uitgang gaat. Ik merkte alleen dat veel mensen per ongeluk op die weg terechtkwamen en dan toch het park verlieten zonder dat ze dat echt dachten of wilden.
Dus heb ik dat andere weggetje gemaakt en ja hoor de helft loopt weer terug het park in.
Haha ja die zit in 2 ook denk ik die ben ik bij ons mam aan het spelen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:22 schreef Siniti het volgende:
[..]
Zo zat in RCT 1 ook een scenario die in een kasteel plaatsvond, met een weg rondom het park op de kasteelmuren. Eerste keer besloot ik dus de mensen de optie te geven over de kasteelmuren te laten lopen, na 2 jaar verdwaalde de helft van mijn gasten daar en schoot de waardering van mijn park omlaag
Tis ook grappig dat No Entry ding bij je ingang neer te zetten, zodat ze er niet uit mogen De opties zijn eindeloosquote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Haha ja die zit in 2 ook denk ik die ben ik bij ons mam aan het spelen.
En ja, ik had ook de fout gemaakt om de kasteelmuur paden open te zetten ben een half uur bezig geweest iedereen er weer af te leiden. (en toen alle muren en paden te verkopen omdat dat nog veel opbracht ook)
Ik vond dus net pas dat No Entry roadsign functie ding. Dan waren ze een stuk makkelijker leegelopen dan wachten tot er niemand is en snel de weg deleten
Denk het welquote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:09 schreef Maisnon het volgende:
Ik vraag me af of je de uitgang van een attractie ook aan een andere attractie kan koppelen zodat ze die wel moeten nemen om verder door het park te gaan
Ze zullen maar net die ene attractie te eng vindenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:28 schreef Siniti het volgende:
[..]
Denk het wel
Dan moet je zo'n hele ketting maken met soms een wc-tje of kraampje ertussen
Dan zijn ze wel de lul jaquote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:31 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ze zullen maar net die ene attractie te eng vinden
Datje het nog voor elkaar krijgt je park er een beetje normaal/mooi uit te laten zien Als ik alleen speel om het lvl te halen ziet het er echt niet uitquote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:32 schreef Maisnon het volgende:
Hoera, ik heb Bumbly Bazaar gehaald
Missie was om ¤ 1000 als maandelijkse winst te hebben... van drankjes en balonnen enzo
Heb er 11 RCT jaar over gedaan
Ik maak af en toe een screen dus hier de evolutie. De monorail die het vroegere hoofdstraat gedeelte (in screen 2 vooral) bij elkaar bindt werd gewoon echt niet meer bezocht. Dit is echt een goed level om te oefenen in het hele profit ofniet gebeuren en waar je stalls te plaatsen
Waar ik vroeger echt totaal niet naar omkeek
[ afbeelding ]
Ziet er vet uit, moet het spel hier er ook maar weer op zetten en dan ook eens proberen om iets moois te bouwenquote:Op zondag 12 juli 2009 03:07 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Amity Airfield ben ik nu mee bezig.
Vet lastig, je krijgt alleen van de entreeprijs en de stalls geld, van de rides niks... aaah zo weinig!
Het heet vanaf nu Fields of Gold en ja nogal bloemig maar dat vond ik wel leuk. Ik weet niet waar dat ingang gebouw vandaan kwam, maar oranje en blauw was ineens de combinatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |