abonnement Unibet Coolblue
pi_56932903
Vast al tig topics over geweest, maar toch maar een nieuwe.
DSJHSJKAJKAJAKA
Fietsers zonder licht

Ik reed net ff naar huis en het was al donker, ik reed in een woonwijk (30km/h) en opeens zie ik een klote fietser een paar meter van mijn voorbumper af, ik kon wel optijd remmen. Maar die klootzak reed dus zonder licht, en als hij zijn licht aan had zou ik hem eerder kunnen zien en hoefde ik niet zo fucking hard te remmen + te schrikken


De boete voor die klotelijers mag wel vertienvoudigd worden.
pi_56932930
Afschieten die gasten
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_56932937
kan een mod ff die typo (Ffietsers) uit de TT halen?
  zaterdag 23 februari 2008 @ 20:37:40 #4
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_56933001
TT gefixed
  zaterdag 23 februari 2008 @ 20:37:55 #5
130233 OssieMan
Winners do it hardcore
pi_56933014
Idioten zijn dat jah, hebben niet door dat ze gevaarlijk bezig zijn.

Gewoon met groot licht vol in hun mik schijnen en uitschelden.
pi_56933198
En die kutpubertjes weten niet eens beter.
Het aller, aller, fucking ergste vind ik wel volwassen mensen, van wie je aan mag nemen dat ze zelf ooit een auto bestuurd hebben, en die dus weten hoe kut het als automobilist is, en die tóch zonder licht rijden. Hufters.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_56933486
Eens, heb altijd mijn licht aan
If house is a nation, I wanna be president.
pi_56935414
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 20:42 schreef Pinball het volgende:
Het aller, aller, fucking ergste vind ik wel volwassen mensen, van wie je aan mag nemen dat ze zelf ooit een auto bestuurd hebben, en die dus weten hoe kut het als automobilist is, en die tóch zonder licht rijden.
Ja ach, het komt wel eens voor dat je een fiets hebt met kapot licht. En lopen ga ik dan uiteraard niet.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 23:48:59 #9
206970 iuvenis
potentiele painkiller
pi_56938565
Nog erger: fietsers die hun Ipod/mp3 op zijn hardst aan hebben terwijl ze aan het fietsen zijn, stelletje mongolen zijn het!
love's a loaded gun....
pi_56938654
oke geen lichten is erg: maar knipperlichten vind ik echt vervelend. en mensen met een koplamp waar je u tegen zegt als je ze als tegenligger hebt is ook niet echt fijn. Ik word altijd verblind door die fanatiekelingen met hun ultra gazelle bejaarden fiets met koplampen
pi_56940342
Heb laatst nog een boete gekregen van 20 euro voor het fietsen zonder licht, om gvd half 2 's nachts .
Gelukkig heb ik nu een nieuwe fiets waar het licht het wel weer op doet (die van de vorige was net stuk gegaan, overkomt mij weer natuurlijk).
Verbeterd zijn leven op FOK!
  zondag 24 februari 2008 @ 01:57:18 #12
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_56940489
ZO gevaarlijk inderdaad! Je moet er niet aan denken dat iemand met zijn fiets tegen je auto ramt! Dan is natuurlijk die hele auto aan barrels!
pi_56940622
Ik heb alleen voorop een lampje en dan wel zo'n snel knipperend oranje licht wat heel fel is.
Net een strooiwagen met zo'n oranje zwaailicht erop.

Werkt kei goed alle auto's remmen.
pi_56940794
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 23:53 schreef Flatus het volgende:
oke geen lichten is erg: maar knipperlichten vind ik echt vervelend.
Inderdaad... Bij die josti's met knipperlichten kan je heel slecht zien welke richting ze op gaan.
pi_56940804
quote:
Op zondag 24 februari 2008 01:57 schreef JanusAnus het volgende:
ZO gevaarlijk inderdaad! Je moet er niet aan denken dat iemand met zijn fiets tegen je auto ramt! Dan is natuurlijk die hele auto aan barrels!
pi_56940818
Zeurpiet.
pi_56941365
Een fietser zonder licht is als een baggeaar na het uitgaan..
pi_56941741
Automobilisten die ultra rechts rijden, je bijkans snijden, zeer ongeduldig toeteren bij een stoplicht als je niet snel genoeg weg bent, hard door plassen rijden als het regent, met groot licht in je ogen schijnen, er perse eerst langs moeten als jij met je fiets volgeladen met boodschappentassen niet snel genoeg bent, met 120 voorbij komen op een provicviale weg in het donker, etc. etc. Mogen ze wat mij betreft net zo hard afschieten....

Ja, ik ben al meer dan 20 jaar volwassen, rijd wel eens auto maar verplaats mij voornamelijk op de fiets en o ja, mijn licht doet het ook wel eens niet...
Take on the situation, but not the torment ...
  zondag 24 februari 2008 @ 09:57:33 #19
242 Pinball
Electric Monk
pi_56941793
quote:
Op zondag 24 februari 2008 09:47 schreef SevenWonders het volgende:
Automobilisten die ultra rechts rijden, je bijkans snijden, zeer ongeduldig toeteren bij een stoplicht als je niet snel genoeg weg bent, hard door plassen rijden als het regent, met groot licht in je ogen schijnen, er perse eerst langs moeten als jij met je fiets volgeladen met boodschappentassen niet snel genoeg bent, met 120 voorbij komen op een provicviale weg in het donker, etc. etc. Mogen ze wat mij betreft net zo hard afschieten....
Helemaal mee eens.
Zó mee eens zelfs dat ik zou zeggen: "Open er een topic over!"

Fietsers zonder licht.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_56942269
quote:
Op zondag 24 februari 2008 09:47 schreef SevenWonders het volgende:
Automobilisten die ultra rechts rijden, je bijkans snijden, zeer ongeduldig toeteren bij een stoplicht als je niet snel genoeg weg bent, hard door plassen rijden als het regent, met groot licht in je ogen schijnen, er perse eerst langs moeten als jij met je fiets volgeladen met boodschappentassen niet snel genoeg bent, met 120 voorbij komen op een provicviale weg in het donker, etc. etc. Mogen ze wat mij betreft net zo hard afschieten....

Ja, ik ben al meer dan 20 jaar volwassen, rijd wel eens auto maar verplaats mij voornamelijk op de fiets en o ja, mijn licht doet het ook wel eens niet...
Oorzaak en gevolg.
pi_56944641
quote:
Op zondag 24 februari 2008 09:47 schreef SevenWonders het volgende:
Automobilisten die ultra rechts rijden, je bijkans snijden, zeer ongeduldig toeteren bij een stoplicht als je niet snel genoeg weg bent, hard door plassen rijden als het regent, met groot licht in je ogen schijnen, er perse eerst langs moeten als jij met je fiets volgeladen met boodschappentassen niet snel genoeg bent, met 120 voorbij komen op een provicviale weg in het donker, etc. etc. Mogen ze wat mij betreft net zo hard afschieten....

Ja, ik ben al meer dan 20 jaar volwassen, rijd wel eens auto maar verplaats mij voornamelijk op de fiets en o ja, mijn licht doet het ook wel eens niet...
Dat doe ik allemaal niet
En ik stop ook altijd netjes voor een zebrapad als er mensen staan. En als het regent wil ik ook wel voor fietsers stoppen al heb ik voorrang
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')