Als ik dat openbaar ga vertellen is de kans dat ik het alsnog krijg nog verder naar het 0punt gedaald dus we weet vertel ik het laterquote:
Ik heb medelijden met mn buurvrouw toen ik dat ding nog hadquote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als ik er 1 had, zou ik echt de hele dag op en neer sjezen met zo;n ding.
Dan kent jou familie mij wel maar ik hun nietquote:Op zaterdag 23 februari 2008 03:34 schreef Unstoppable het volgende:
Mag van mij wel weer zomer worden, lekker met het bootje naar Sneek varen, Sneekweek, op het fietsje naar school etc![]()
Maar eerst lekker vakantie
Ik dacht dat ik in een gehucht woonde, maar Cornjum is kleiner![]()
Mijn moeder is daar geboren en opgegroeit, en er woont nog wat familie![]()
Ik moets er ook om lachenquote:
Is toch zo? [a]quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 10:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik dat openbaar ga vertellen is de kans dat ik het alsnog krijg nog verder naar het 0punt gedaald dus we weet vertel ik het later
Ja maar ik was niet op je housewarmingparty dus ik heb ;m niet uit kunnen testenquote:[..]
Ik heb medelijden met mn buurvrouw toen ik dat ding nog hadZat tegen de tussenwand aan
Dat ding hebben we express laten zitten tot een dag na de housewarmngparty, op de housewarmingparty zelf iedereen ook ff met de traplift geweest
Ik stuur je zo ff een PM inderdaadquote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
PM?
[..]
Ja maar ik was niet op je housewarmingparty dus ik heb ;m niet uit kunnen testen
Ga;s weg uit Cornjum.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik stuur je zo ff een PM inderdaad
Bij mn volgende housewarming nodig ik je uit ok? Hoop alleen dat ik nu voor de verandering ergens langer dan 2 jaar blijf wonenWas super vandaag
Nu al een van de gaafste evenementen van het jaar!
Heb ZO enorm genoten
![]()
Ik ga vaker als pers ergens naartoegratis entree
kadootjes
gratis drinken
Iedereen gaat uit zichzelf aan de kant als je ergens een foto van wilt maken
achter de schermen komen (nou ja dat deed ik altijd al, alleen nu hoefde k niet uit het zicht van de bewaking te blijven
)
Waar moet ik naar toe dan?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ga;s weg uit Cornjum.
Dan heb je nog een FOK!er op je housewarming!
Cadeautje?:D:D:D:D:D:D:
Ik wist niet dat er behoefte was aan zoiets...ik bedoel, verslaafden in Sneek?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:21 schreef AlwaysConnected het volgende:
Tjonge tjonge al 7 topics vol over sneek
En dit kan nog leuk worden hier in de wijk de zwette
[ link | afbeelding ]
bron: http://snekerinternetkrant.nl/
Ik fiets daar dagelijks langs, hoop niet dat het er komt.
Dit word voor de hele zuidwesthoek de standaard lokatiequote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:09 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er behoefte was aan zoiets...ik bedoel, verslaafden in Sneek?
WTF! Me like bedrijfsleven..quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Op een industrieterrein is geen toezicht. En we leven in een land waar het bedrijfsleven aan de macht is
Ja daar wou ik gister nog iemand van bellen voor de uitzending maar ja.. als er ook geen namen bij staan die daar wonen is het wat lastig zoeken. Dus, dan niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:21 schreef AlwaysConnected het volgende:
Tjonge tjonge al 7 topics vol over sneek
En dit kan nog leuk worden hier in de wijk de zwette
[ link | afbeelding ]
bron: http://snekerinternetkrant.nl/
Ik fiets daar dagelijks langs, hoop niet dat het er komt.
Kan je wel ff een lijst geven van personen die daar in de buurt wonenquote:Op zondag 24 februari 2008 09:29 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Ja daar wou ik gister nog iemand van bellen voor de uitzending maar ja.. als er ook geen namen bij staan die daar wonen is het wat lastig zoeken. Dus, dan niet.
hoe kun je nou je jas verliezen?quote:Op zondag 24 februari 2008 15:48 schreef DeToXiC het volgende:
Ik ben mijn jas gister verloren
quote:Op zondag 24 februari 2008 15:30 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Kan je wel ff een lijst geven van personen die daar in de buurt wonen
Doe wel ff via Pm
Denk dat je beste die persoon van de Swettestate kan bellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |