ja, om zelf achter filmpjes te zetten en wat ze ook vaak gebruiken bij tv-programma's of films. Hierbij nog 2 klassiekers die ze vaak gebruiken bij intro's:quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:33 schreef House-Musik het volgende:
Je bedoelt om achter filmpjes te zetten ? niet tijdens het filmbewerken?
http://nl.youtube.com/watch?v=O3I94aGl3v0
wolfmother - colossal
ja! die zijn vet voor "heldhaftige" filmpjes!quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:06 schreef PPL het volgende:
Vangelis - Conquest of Paradise
Bill Conti - Gonna Fly Now (de muziek die je ziet als Rocky aan het trainen is)
Wat voor filmpje wordt het?quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:22 schreef heemskerkb het volgende:
Hallo iedereen,
ik ben op zoek naar hele populaire achtergrond muziek nummers, om deze te gebruiken bij filmbewerking. Wat iedereen herkend zeg maar.
Bijvoorbeeld:
Pigbag - Papa's got a brand new pigbag
Battle Without Honor Or Humanity - Tomayasu Hotei
Iemand nog meer suggesties hiervoor??
ja...ehm...goeie vraag...quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:38 schreef Arnoutvanh het volgende:
en idd, wat voor een soort filmpje word het? Da's best wel cruciaal
Is dat niet een beetje weinig? Ik zit met 40k mp3's al ruim over de terabyte.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:47 schreef MaGNeT het volgende:
Collectie van 67.921 MP3's (258Gb) waaronder ook veel soundtracks en effecten.
Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 21 februari 2008 04:12 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje weinig? Ik zit met 40k mp3's al ruim over de terabyte.
goed, laat ik het dan concreter maken wat voor sommige de vraag wat makkelijker maakt..quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:35 schreef Guncta het volgende:
Hoe kan je nou weten welke muziek leuk is voor een filmpje als je het onderwerp niet leuk vindt?
Dat is hetzelfde als de kleur van je toekomstige auto uitzoeken terwijl je niet eens weet welke auto je gaat kiezen.
Ik heb je m'n mailadres ge'PM'ed, mail je ze me ffquote:Op donderdag 21 februari 2008 04:12 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje weinig? Ik zit met 40k mp3's al ruim over de terabyte.
Dan moet je die soundtrack van True Romance gebruiken. Iets met beach.quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:15 schreef heemskerkb het volgende:
[..]
goed, laat ik het dan concreter maken wat voor sommige de vraag wat makkelijker maakt..
een intro nr voor een (vakantie)filmpje met daarin een korte compilatie van de gehele film. Of bijvoorbeeld een nr ter aankonding van wat er komen gaat... de tot nu toe (in mijn ogen) de beste voorbeelden:
Vangelis - Conquest of Paradise
Bill Conti - Gonna Fly Now (de muziek die je ziet als Rocky aan het trainen is)
Pigbag - Papa's got a brand new pigbag
Battle Without Honor Or Humanity - Tomayasu Hotei
Richard Strauss 'Also sprach Zarathustra' - Introduction
Carl Orff - Carmina Burana - O_Fortuna
Stealers Wheel - Stuck in the middle with you
Lord of the Rings - The Two Towers - Main Theme - Requiem for a Dream
gaaf!!! ik ben zoiezo een Hans Zimmer-fan van Gladiotor, King Arthur, Pearl Harbor, Lion King, etc., maar deze kende ik nog niet!quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:54 schreef Guncta het volgende:
[..]
Dan moet je die soundtrack van True Romance gebruiken. Iets met beach.
Het is van Hans Zimmer.
Edit: link toegevoegd, filmpje is kut.
http://www.youtube.com/watch?v=6ab1l2TwFp8
Moet het wel een zonvakantie zijn, anders is het niks aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |