abonnement Unibet Coolblue
pi_56764096

Welkom in hét centrale topic voor alle productinformatie, aanbiedingen, Zweden, nieuws enz... Ook zijn er meerdere medewerkers aanwezig die je graag verder helpen.
quote:
Voorgaande topics:
XXXV - XXXIV - XXXIII - XXXII - XXXI - XXX - XXIX - XXVIII - XXVII - XXVI - XXV - XXIV - XXIII - XXII - XXI - XX - XIX - XVIII - XVII - XVI - XV - XIV - XIII - XII - XI - X - IX - VIII - VII - VI - V - IV - III - II - I.

Er is ook een topic beschikbaar in CUL
Culinaire toppers van IKEA
quote:
Voorjaarscollectie

Een kleurrijk voorjaarsassortiment om alvast helemaal in lentestemming te komen: tuinmeubels, textiel, tuinsets, planten, bloempotten en nog veel meer.

Maar wees er snel bij, want OP=OP
quote:
TRANSPORTSERVICE
Als niet alles in je auto past, kan je bij IKEA het transport naar huis regelen of een aanhangwagen huren. In deze folder vind je alle informatie over de verschillende transportmogelijkheden die IKEA je te bieden heeft.

Tarieven voor normaal transport:
¤15,- | < 25 kg / afmeting max 58x78x175 cm
¤29,- | 0 - 100 kg
¤59,- | 100 - 300 kg
¤89,- | > 300 kg
¤10,- | etagetoeslag

Hier kan je kijken wanneer je bezorging gepland staat.

Heb je verder nog vragen, ga dan naar de Transportbalie of Klantenservice.
quote:
IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
quote:
Zondagsopeningen
Bij een zondagsopening is IKEA open van 10-17 uur.
Dit zijn de zondagsopeningen van de komende tijd:
17 februari - IKEA Amsterdam, Duiven en Utrecht
24 februari - IKEA Amersfoort, Amsterdam, Delft, Duiven, Eindhoven, Haarlem en Heerlen
2 maart - IKEA Amsterdam, Breda, Groningen en Utrecht
9 maart - IKEA Amsterdam en Eindhoven
16 maart - IKEA Amsterdam
23 maart - Geen, 1e paasdag
30 maart - IKEA Amsterdam, Haarlem en Heerlen

Bijzondere openingstijden
Goede vrijdag 21 maart: open van 10-18 uur
Tweede paasdag 24 maart: open van 10-17 uur
quote:
Vragen?

Anna staat iedere dag voor je klaar!

En als Anna het niet weet, vraag je het aan één van de medewerkers!
  • IKEA Amsterdam: JC-Rags
  • IKEA Barendrecht: kalinho
  • IKEA Breda: Allan24
  • IKEA Delft: Snarf
  • IKEA Duiven: WebForce
  • IKEA Eindhoven: Debsterr
  • IKEA Haarlem: GenderQ - Sebastiaan2003
  • IKEA Heerlen: Adelante - TimC
  • IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in
  • IKEA Utrecht: Memento-Mori
    Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten
  • Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even 'eerdere topics' aanpassen!

    [ Bericht 2% gewijzigd door Bartjebart op 16-02-2008 01:10:32 ]
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
      zaterdag 16 februari 2008 @ 01:04:32 #2
    190186 hierissieweer
    Ik val liever op, dan af!
    pi_56764155
    tvp
    "Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
    Hierissiedan, hierissieweers huisje!
    pi_56764455
    @adelante: Het zal nogal een zootje worden als iedereen zijn/haar spullen om 11 uur sochtends wil hebben he? Kortom, wij kunnen geen tijd afspreken. Tussen 21.30 en 07.00 dag erna wordt de ritlijst pas gemaakt en in het systeem verwerkt.


    En wat een graftyfusnummer is dat husselnummer trouwens.
    Ik begrijp IKEA in zulke dingen nou nooit. Ze staan altijd vooraan met bezuining, duurzaam, etc etc, maar ze laten wel en passant 4000 cd'tjes drukken waar geen hond behoefte aan heeft en die, als die al gebruikt wordt, voornamelijk als onderzetter zal dienen.
    Ik gooi zulke dingen altijd gewoon in het postvak van degene boven mij , dus ik zelf heb er geen last van, maar het is zo'n stom initiatief.
    Net zoals af en toe de post over de DYOL shit. Wie boeit dat nou? Hoeveel mongolen zetten nou daadwerkelijk zo'n bril op hun harses of gaan de bril op 'opvallende plaatsen' neerzetten. Dan ben je toch de weg kwijt?
    Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
      zaterdag 16 februari 2008 @ 08:50:45 #4
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_56765930
    Terug Vind Billy
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
    pi_56766261
    effe vraagje...ik wil gebruik maken van het betalen in 10 termijnen...voor die eenmalige 3-tientjes administraite kosten...moet je dat van te voren regelen (zeg maar voordat je inkopen gaat doen), wat moet ik daarvoor meenemen??
    pi_56766285
    quote:
    Op zaterdag 16 februari 2008 09:46 schreef suuske343 het volgende:
    effe vraagje...ik wil gebruik maken van het betalen in 10 termijnen...voor die eenmalige 3-tientjes administraite kosten...moet je dat van te voren regelen (zeg maar voordat je inkopen gaat doen), wat moet ik daarvoor meenemen??
    Een legitimatiebewijs...

    Je kunt het 10 plan in de winkel aanvragen en er dan gelijk gebruik van maken!
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_56766400
    Ik krijg zelf a.s. dinsdag een levering van IKEA en ik heb net nagekeken of 'ie al staat ingepland. Ja dus:

    Informatie betreffende de aflevering :
    De levering zal bezorgd worden op
    19-02-2008, tussen 7:30 en 10:15 uur.


    Mijn enige vrije dag die week, en dan WTF vanaf 7:30 !! Da's midden in de nacht!
    Maandag even de transporteur bellen om na te vragen of ik de allereerste van die rit ben of niet.
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
      zaterdag 16 februari 2008 @ 10:08:17 #8
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_56766479
    quote:
    Op zaterdag 16 februari 2008 00:42 schreef Bartjebart het volgende:

    [..]

    Bij ons in de winkel, bij sneltransporten, krijg je ook alleen de mededeling dat ze tussen 18 en 22 komen... meer niet.
    tussen 18 en 22 vind ik gedetailleerd genoeg anders...
    quote:
    Op zaterdag 16 februari 2008 01:34 schreef kalinho het volgende:
    @adelante: Het zal nogal een zootje worden als iedereen zijn/haar spullen om 11 uur sochtends wil hebben he? Kortom, wij kunnen geen tijd afspreken. Tussen 21.30 en 07.00 dag erna wordt de ritlijst pas gemaakt en in het systeem verwerkt.
    dat is vreemd want andere vestigingen werken simpelweg met blokken (ochtend/middag/avond) en is het blok vol, dan kun je kiezen uit een ander blok, zo weet iedereen (klant en TSN) waar ie aan toe is en zo moeilijk lijkt het dus niet
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_56766506
    quote:
    Op zaterdag 16 februari 2008 09:49 schreef Bartjebart het volgende:

    [..]

    Een legitimatiebewijs...

    Je kunt het 10 plan in de winkel aanvragen en er dan gelijk gebruik van maken!
    Thanks...dat wilde ik effe weten
    pi_56766565
    quote:
    Op zaterdag 16 februari 2008 10:10 schreef suuske343 het volgende:

    [..]

    Thanks...dat wilde ik effe weten
    En vergeet je bankpas niet!
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
    pi_56766607
    haha die heb ik altijd bij hoor als ik naar de Ikea ga!!
    Alhoewel, gister geweest en niks gekocht knap he, zelfs geen hotdog.
    Ben even met mijn manneke vooronderzoek gaan doen voor de keuken...was maar goed ook, ik had weer eens wat verzonnen wat hij niks vond.
      zaterdag 16 februari 2008 @ 11:04:41 #12
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_56767102
    quote:
    Op zaterdag 16 februari 2008 10:08 schreef Adelante het volgende:

    dat is vreemd want andere vestigingen werken simpelweg met blokken (ochtend/middag/avond) en is het blok vol, dan kun je kiezen uit een ander blok, zo weet iedereen (klant en TSN) waar ie aan toe is en zo moeilijk lijkt het dus niet
    Barendrecht is altijd al een beetje vreemd geweest met z'n transport
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
      zaterdag 16 februari 2008 @ 11:16:07 #13
    6290 Dr_Crouton
    Uw advertentieruimte hier.
    pi_56767237
    TerugVindPlank
    The Internets, I needs it..
    pi_56769532
    TerugVindNieuwtjes
    pi_56771122
    quote:
    Op zaterdag 16 februari 2008 10:08 schreef Adelante het volgende:

    [..]

    tussen 18 en 22 vind ik gedetailleerd genoeg anders...
    [..]

    dat is vreemd want andere vestigingen werken simpelweg met blokken (ochtend/middag/avond) en is het blok vol, dan kun je kiezen uit een ander blok, zo weet iedereen (klant en TSN) waar ie aan toe is en zo moeilijk lijkt het dus niet
    Zo werkt het in Breda dus niet (althans, in december nog niet ) maar misschien is het dan onlangs veranderd? Sneltransport is bij ons altijd tussen 18-22 uur.
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
    pi_56779309
    quote:
    Op zaterdag 16 februari 2008 10:08 schreef Adelante het volgende:

    [..]

    tussen 18 en 22 vind ik gedetailleerd genoeg anders...
    [..]

    dat is vreemd want andere vestigingen werken simpelweg met blokken (ochtend/middag/avond) en is het blok vol, dan kun je kiezen uit een ander blok, zo weet iedereen (klant en TSN) waar ie aan toe is en zo moeilijk lijkt het dus niet
    Wij hebben ook blokken (1400-1800 & 1800-2300), maar die blokken zijn puur voor het sneltransport.
    Daarbij is het toch zo dat de transportvoorwaarden wat betreft vrachttaxi's en sneltransporten voor heel Nederland, Delft daargelaten uiteraard, gelijk zijn?
    Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
    pi_56779665
    quote:
    Op zaterdag 16 februari 2008 21:38 schreef kalinho het volgende:

    [..]

    Wij hebben ook blokken (1400-1800 & 1800-2300), maar die blokken zijn puur voor het sneltransport.
    Daarbij is het toch zo dat de transportvoorwaarden wat betreft vrachttaxi's en sneltransporten voor heel Nederland, Delft daargelaten uiteraard, gelijk zijn?
    Niet wat betreft levertijdblokken
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_56780347
    M'n huisgenootjes hebben in de loop der tijd wel 20 Ikea Family cards aangevraagd op de meest rare namen
    Lagen er deze week 20 Gidsen op de deurmat
    Ik werd met m'n brakke kop wakker van de postbode die ze door de brievenbus gooide, ik kreeg al een vermoeden. En toen ik naar de deurmat liep kwam ik niet meer bij van het lachen
    Een vriend van ons heeft nog meer van die dingen aangevraagd, die zal pas raar opkijken
      zondag 17 februari 2008 @ 00:07:23 #19
    190186 hierissieweer
    Ik val liever op, dan af!
    pi_56782962
    quote:
    Op zaterdag 16 februari 2008 22:16 schreef Tommeke het volgende:
    M'n huisgenootjes hebben in de loop der tijd wel 20 Ikea Family cards aangevraagd op de meest rare namen
    Lagen er deze week 20 Gidsen op de deurmat
    Ik werd met m'n brakke kop wakker van de postbode die ze door de brievenbus gooide, ik kreeg al een vermoeden. En toen ik naar de deurmat liep kwam ik niet meer bij van het lachen
    Een vriend van ons heeft nog meer van die dingen aangevraagd, die zal pas raar opkijken
    wat moet je in gods naam met 20 familie passen?
    "Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
    Hierissiedan, hierissieweers huisje!
      zondag 17 februari 2008 @ 00:30:13 #20
    190186 hierissieweer
    Ik val liever op, dan af!
    pi_56783391
    kan iemand mij die warmte graden voor dekbedden van de ikea uitleggen? Ik zit namelijk te overwegen of ik een nieuw dekbed wil
    "Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
    Hierissiedan, hierissieweers huisje!
    pi_56783646
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 00:30 schreef hierissieweer het volgende:
    kan iemand mij die warmte graden voor dekbedden van de ikea uitleggen? Ik zit namelijk te overwegen of ik een nieuw dekbed wil
    Toevallig had ik daar vandaag zelf wat info over verzameld...

    Hoe hoger het cijfer, hoe warmer...
    quote:
    Warmtegraad 1&2; Word je ook soms badend in het zweet wakker met je dekbed helemaal onderaan je bed? Kies dan een dekbed met warmteklasse 1 of 2. Word je graag wakker in een warme slaapkamer of zoek je een koel, dun zomerdekbed? Dan is deze klasse ideaal.
    quote:
    Warmtegraad 3&4; Ben je soms wat kouwelijk, maar krijg je het onder een dik dekbed veel te warm? Kies dan een dekbed uit deze categorie. Warmteklasse 3 of 4 is verder ook ideaal als je graag slaapt in een slaapkamer met de perfecte temperatuur; niet te warm maar ook niet te koud.
    quote:
    Warmtegraad 5&6; Trek je je dekbed helemaal over je hoofd en bibber je dan nog? Kies dan warmteklasse 5 of 6. Deze dekbedden zijn ook perfect als je je graag nestelt onder een warm dekbed in een koele kamer. Of wanneer je een extra dik dekbed nodig hebt je 's winters warm te houden.
    quote:
    Warmtegraad 1+3; Deze warmteklasse bestaat uit een koel, dun dekbed en een dikker. Ze zijn aan elkaar verbonden met drukknoopjes, die je makkelijk dichtklikt en weer uit elkaar haalt. Samen vormen ze een extra warm dekbed. Afzonderlijk bieden ze warmtecomfort op maat.
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
      zondag 17 februari 2008 @ 00:52:27 #22
    190186 hierissieweer
    Ik val liever op, dan af!
    pi_56783747
    Ik zou graag een 4 seizoenen willen hebben in een warmtegraad 6
    "Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
    Hierissiedan, hierissieweers huisje!
    pi_56784068
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 00:52 schreef hierissieweer het volgende:
    Ik zou graag een 4 seizoenen willen hebben in een warmtegraad 6
    Volgens mij krijg je dan een 1+3 dekbed... zijn dat de 4-seizoenendekbedden
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_56786640
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 00:07 schreef hierissieweer het volgende:

    [..]

    wat moet je in gods naam met 20 familie passen?
    Allemaal aangevraagd onder al dan niet grappige namen. Ik vond het wel grappig, maar zoveel post is minder leuk.

    Heb gister trouwens een Solsta slaapbank gekocht, m'n oude Lillberg bank was helemaal kapot, op feestjes zijn er meerdere keren mensen doorheen gezakt als ze er te hard op gingen zitten
    Hij slaapt wel oke moet ik zeggen.
    pi_56786836
    Oh ik vind weer van alles leuk op de ikeasite, tijd om weer eens richting Amersfoort of Groningen te gaan (tvp)
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')