abonnement Unibet Coolblue
pi_56753649


Birthdate: 6-Apr-87
Birthplace: The Hague, The Netherlands
Residence: The Hague, The Netherlands
Height: 6'3'' (190 cm)
Weight: 158 lbs (71 kg)
Plays: Right-handed
Turned Pro: 2005
Coach: Jos Koemans and Dennis Schenk

Current ATP Ranking - Singles: 90
Career High ATP Ranking - Singles: 90 (4-Feb-08)
Current ATP Race - Singles: 32
Current Stanford ATP Doubles Ranking: 193
Career High Stanford ATP Doubles Ranking: 134 (30-Jul-07)
quote:
De man die geen twijfel kent
Door PIM SEDEE
ALMERE - Drie jaar was Robin Haase, toen al bleek dat hij aanleg had voor tennis. In de Duitse plaats Hamm, waar het gezin Haase woonde, gooiden vriendinnen van zijn zus tennisballen naar hem. Het jochie sloeg ze soepeltjes terug met zijn racket. Alle ballen belandden precies in de handen van de werpsters.

,,Eigenlijk,’’ zegt Haase droogjes na zijn training in een Almeerse indoorhal, ,,wist ik vanaf dat moment dat ik een wereldtopper in het tennis wilde worden.’’

Hij is nu 17 jaar ouder en op weg dat doel te bereiken. Haase mag zich de beste tennisser van Nederland noemen en staat 90ste op de wereldranglijst.

De Hagenaar ontwikkelt zich snel. In 2005 bereikte hij de finale van het juniorentoernooi op Wimbledon. Vorig jaar won hij in Rotterdam voor het eerst een wedstrijd op een ATP-toernooi. Sindsdien heeft hij verscheidene spelers van naam afgetroefd.

Haase lepelt wat van zijn slachtoffers op: ,,Tomas Berdych (huidige nummer 10 op de wereldranglijst), Marcos Baghdatis (17), Ivo Karlovic (23) – ik heb ze allemaal verslagen.’’

Vorige maand was hij in de eerste ronde van de Australian Open te sterk voor Ivan Ljubicic, die in 2006 derde stond op de wereldranglijst.

,,Als je van één speler wint die hoger staat op de ATP-ranglijst, kun je nog denken dat je boven jezelf bent uitgestegen. Ik heb echter een aantal van die jongens naar huis gestuurd. Die overwinningen hebben mij de bevestiging gegeven dat ik het hoogste niveau aankan.’’

Hij ziet zichzelf als een topspeler, maar nog niet als een wereldtopper. Dat ben je naar zijn mening pas als je in de top-30 staat. Haase is er stellig van overtuigd dat hij daarin terechtkomt. ,,Sommige tennissers hebben een plafond,’’ zegt hij. ,,Die weten dat ze niet verder zullen komen. Ik heb geen idee waar mijn grens ligt. Ik weet niet of ik wel een plafond heb,’’ voegt hij er gekscherend aan toe.

Op de vraag of hij wel eens twijfelt over zijn capaciteiten, antwoordt Haase meteen en luid ‘nee’. ,,Vanaf mijn vijfde, het moment dat ik voor het eerst tenniswedstrijden mocht spelen, ben ik altijd goed geweest. Het probleem was dat ik vroeger een kleine krullenbol was. Langere tegenstanders sloegen mij helemaal weg. Als ik eenmaal gegroeid ben, dan win ik van ze, dacht ik.’’

De groeispurt kwam - Haase is nu 1,90 meter - en zijn talent openbaarde zich. ,,Ik heb me als junior steeds met de besten kunnen meten, bijvoorbeeld op Wimbledon, waar ik de finale haalde. Nu heb ik geen enkele reden meer om niet zelfverzekerd te zijn. Ik ben pas 20 jaar en sta bij de eerste 100 van de wereld. Ik lig voor op schema, veel andere talenten zijn ouder als ze dat bereiken. Oké, Novak Djokovic heeft op jongere leeftijd de top gehaald, maar hij is sinds zijn veertiende niet meer naar school gegaan en heeft zich sindsdien volledig op tennis kunnen richten. Ik heb mijn vwo afgemaakt.

,,Ik vond het trouwens irritant hoe Djokovic en zijn familie zich tijdens de Australian Open gedroegen. Die emotie hoeft van mij niet. Als de moeder van Djokovic tijdens een toernooi jarig is, zal hij dat voortdurend uitdragen. Ik stuur in dat geval een kaartje naar huis, schrijf erop ‘gefeliciteerd mam’, bel haar misschien even en speel verder.’’

Hij heeft een uitgesproken mening. Michaëlla Krajicek wordt tegenwoordig begeleid door alleen een fitnesstrainer, de Zuid-Afrikaan Allistair McCaw. Robin Haase heeft er een opinie over en houdt deze niet voor zich.

,,Misa mag best weten dat ik het gek vind dat zij geen specifieke tennistrainer meer heeft. Ik ben er over aan het nadenken om net als zij een vaste begeleider voor het fysieke werk te nemen, maar zal er altijd een tenniscoach naast houden.’’

Over vrouwentennis zegt hij: ,,Die speelsters gunnen elkaar niets. Ik heb gehoord dat ze van de WTA geen iPods meer mogen dragen tijdens toernooien. Ze zetten namelijk altijd dat ding op en zeggen niets meer tegen elkaar. Mannen zijn gezelliger, hebben naast de baan lol samen, drinken soms een biertje.’’

Hij is een tennisser zonder twijfel. Ook in het leven naast de sport is hij zeker van zichzelf. Op de middelbare school koos Haase naast zijn tennisverplichtingen voor het zwaarste, exacte, vakkenpakket. Hij voltooide zijn schooltijd glansrijk.

Hij praat zelfverzekerd over de liefde. Haase is na een relatie met een oudere vriendin weer vrijgezel. ,,Maar als ik iemand leuk vind dan ga ik er voor,’’ benadrukt hij. ,,Ik ben niet het type dat het nog verprutst als een vrouw op mij valt en ik op haar.’’

Haase neemt een hap van een broodje kaas en glimlacht. Hij beseft dat hij zichzelf vol bravoure heeft gepresenteerd. Daarom zegt hij snel: ,,Tennissen gaat me aardig af, maar voetballen kan ik niet. Een balletje hooghouden lukt wel en ik kan een pass geven, maar iemand uitspelen zit er voor mij niet in.’’

Als tennisser heeft hij ook zwakke punten, erkent hij. Al moet Haase even nadenken voordat hij er één kan opnoemen. ,,Ik beheers alle onderdelen van het spel, ben vrij allround. Ik kan bovendien op elke ondergrond uit de voeten.

,,Misschien dat mijn slice-slag beter kan, maar als ik echt moet slicen dan gaat het overigens meestal prima.’’

Dat hij, ondanks zijn positieve toekomstvisie, een lange weg te gaan heeft om daadwerkelijk de wereldtop te bereiken, bleek vorig jaar bij de US Open. In de eerste ronde trof Haase Djokovic. Die veegde de Nederlander in anderhalf uur van de baan.

Zulke nederlagen brengen hem niet aan het wankelen. Haase heeft voor zichzelf een pad uitgestippeld. Aan het einde van dit seizoen hoopt hij in de top-50 te staan, een jaar later wil hij bij de beste 30 spelers ter wereld horen.

Ver komen op een Grand Slam-toernooi is een ander doel dat Haase zichzelf heeft gesteld. Vanzelfsprekend volgde hij de zegereeks van Fransman Jo-Wilfried Tsonga bij de afgelopen Australian Open, die pas in de eindstrijd werd gestuit door Djokovic.

Haase, stoïcijns: ,,Wat Tsonga heeft bereikt, moet ik ook kunnen.’’
Vol vertrouwen . Hopelijk een mooi resultaat in Rotterdam komende week.
pi_56773949
Haas FTW !!! TVP
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_56789103
quote:
ATP Rotterdam: Haase loot Murray, Sluiter tegen Llodra

Robin Haase is voor zijn eerste ronde-partij in het ABN AMRO World Tennis Tournament gekoppeld aan de als zesde geplaatste Andy Murray, die morgen de finale in Marseille nog moet spelen.

Haase, die afgelopen week in de tweede ronde van het challenger-toernooi in Bergamo (Ita) verloor van Fabrice Santoro, en Murray speelden nooit eerder tegen elkaar. Wel speelde de Hagenaar vorig jaar in de Davis Cup tegen de broer van Andy, Jamie Murray
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  zondag 17 februari 2008 @ 13:26:04 #4
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_56789582
Hmm dat wordt een mooie pot.
Murray mag hij helemaal weg tikken. irritant mannetje

Hij speelt de finale in Marseille dus zal wel een beetje moe zijn.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_56792338
Toch vind ik het eng om mn geld op Haase te zetten !
Maar denk dat de kans groot is dat AM zich ook gaat afmelden
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_56813399
Gaat ie niet halen. Jammer.
pi_56816719
Zeer moeilijk loting, hopelijk kan hij dit keer weer stunten, wat die al vaker dit jaar heeft gedaan.
pi_56860608
Murray was een eitje.
pi_56863881
Respect, had ik niet verwacht.
pi_56865108
heb net de samenvatting gezien bij de nos, hij speelde zeer goed, hij heeft gewonnen met 7-5-6-3. Zeer mooie overwinning van Haase op een top 10 speler.
pi_56866371
Fantastisch
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_56866606
Geweldige prestatie. Mooi ook dat commentaar: "ik kan nog veel beter".
pi_56866984
Zeer nette prestatie van Haase.
pi_56873307
Check nu.nl
quote:
ROTTERDAM - Robin Haase snapt weinig van de hoge eisen die sportkoepel NOCNSF voor tennissers stelt om te mogen meedoen aan de Olympische Spelen.

Volgens de regels van de internationale bond ITF heeft Haase aan een plek bij de eerste tachtig op de wereldranglijst voldoende.

Volgens de Nederlandse eis moet hij de achtste finales van een grandslam of de kwartfinale op een toernooi uit de Masters Serie halen om in Peking te mogen meedoen.

Eigenwijs

"Het NOCNSF is weer lekker eigenwijs", aldus Haase, die momenteel de 94e plaats bezet op de wereldranglijst.

"Ik heb ook nog steeds alleen een B-status, dat is toch wel heel apart als je bij de beste honderd tennissers van de wereld hoort."

Conflict

Vier jaar geleden was er een conflict rond de deelname van Raemon Sluiter aan de Olympische Spelen in Athene. Van de ITF mocht hij wel deelnemen, maar NOCNSF vond van niet.

Sluiter besloot uiteindelijk zelf maar niet naar Athene te gaan omdat het tennis van de Spelen dreigde te worden teruggetrokken.

Haase zou er nu ook weer een zaak van kunnen maken, maar hij heeft vooralsnog geen zin daar energie in te steken.

Onnodig

"Dat vind ik onnodig. Ik ben daar ook niet mee bezig. Over vier jaar zijn er weer Spelen en ik kan dan misschien wel voor een medaille gaan."

"Maar het blijft wel raar, omdat Rogier Wassen in het dubbel wel mag en nu niemand heeft om met hem mee te gaan."
Heel raar dit inderdaad. Voor een echte topper zijn de eisen misschien niet zo superhoog, maar idioot is het wel dat je beste speler van je land, die al meerdere top-20 spelers heeft verslagen wellicht niet naar de Spelen kan.

Ook lullig voor Rogier trouwens.
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_56873858
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 22:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Check nu.nl
[..]

Heel raar dit inderdaad. Voor een echte topper zijn de eisen misschien niet zo superhoog, maar idioot is het wel dat je beste speler van je land, die al meerdere top-20 spelers heeft verslagen wellicht niet naar de Spelen kan.

Ook lullig voor Rogier trouwens.
Nog zoiets kroms: hij krijgt minder financiele steun omdat hij top-100 staat en twijfelt daardoor of hij wel met een fysieke trainer zal gaan werken (die overigens eerder met Martin werkte ). Kijk eens naar landen als Frankrijk of Groot-Brittannie, daar krijgen de toppers alles wat ze wensen...
pi_56874241
Morgenavond om 19.30 tegen Berrer. Zou ook moeten kunnen zou je zeggen.
sig verwijderd door FA
pi_56878043
quote:
Murray: 'Haase wordt waarschijnlijk top50-speler'

--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 20-feb-2008 14:57

"Robin Haase wordt waarschijnlijk een topvijftig-speler." Dat zei Andy Murray woensdag na zijn nederlaag tegen de Nederlander op het ABN AMRO-toernooi. "Hij heeft een goede service en beweegt goed voor iemand met zijn lengte. Hij nam veel risico op mijn tweede service en dat is lastig om tegen te spelen." Murray was over zichzelf minder tevreden.

"Het was niet best. Vooral mijn returns liepen niet", aldus de Brit. "De banen waren ook een stuk langzamer dan vorige week in Marseille. Dat is geen excuus , want ik heb genoeg tijd gehad om hier te trainen. Ik kan beter hier in de eerste ronde verliezen, dan bij een van de Grand Slam-toernooien."
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_56879815
Mensen ik heb nog 4 kaartjes over voor de finale van het ABN Amro tennis tournament, maar ik ga
vandaag op vakantie dus ik heb er niets aan!

Ik verkoop ze voor de gewone prijs die ik er ook voor heb betaald!! Dus ik wil er geen winst ofzo op maken...

Als iemand interesse hebt even mailen naar: jacky3006@hotmail.com
Het moet voor vandaag want ik ga vannacht op vakantie!! Dan kan ik ze nu nog snel op de bus doen..

Gr Jacky
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 21 februari 2008 @ 13:51:41 #19
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_56883651
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 17:53 schreef tennisboy het volgende:
heb net de samenvatting gezien bij de nos, hij speelde zeer goed, hij heeft gewonnen met 7-5-6-3. Zeer mooie overwinning van Haase op een top 10 speler.
Heb de gehele wedstrijd in Ahoy gezien en Haase was gister echt goed. Murray had gewoon geen antwoord op het geweld van Haase.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_56908662
Haase helaas net verloren van Lodra in 2 tybreeks.

Wie weet waar Haase volgende week speelt?
pi_56908722
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 16:29 schreef tennisboy het volgende:
Haase helaas net verloren van Lodra in 2 tybreeks.

Wie weet waar Haase volgende week speelt?
Erg jammer inderdaad, maar een klasse toernooi.

Robin speelt volgende week het ATP-toernooi van Zagreb, want kijkerdekijk:

Zagreb: (One of 2 SE Spots cleared)
OUT: Clement, Korolev, Pavel (and Ascione, Capdeville, Lu, Navarro, Pless, Qureshi, Ramirez Hidalgo, Jones from ALT)
IN: Roger-Vasselin, Haase, Cipolla, De Voest
NEXT: Gremelmayr, Gabashvili, Troicki, Kunitsyn, Granollers, Karanusic
pi_56909572
oke, dankjewel, hopelijk kan hij daar ook ver komen.
pi_56913497
Logisch toch (binnen het beleid van het NOC) dat Haase er als top 80 speler niet naar toe mag? Een zwemmer of een hardloper krijgt ook alleen maar zijn ticket als ie normaal gezien (minimaal) de halve finale moet kunnen halen. Dat je dan een keertje eerder moet laten zien bij de beste 16 van een top toernooi te raken is normaal. En om nou te zeggen dat het cruciaal voor de ontwikkeling van Haase is om naar de OS te gaan.....

Dat hij weinig financiele ondersteuning krijgt vind ik dan wel weer wat vreemd. Van het prijzengeld zal het voorlopig nog niet lukken, en dus hoort dat bij het NOC terecht te komen.
pi_56914245
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 20:26 schreef thijsdetweede het volgende:
Logisch toch (binnen het beleid van het NOC) dat Haase er als top 80 speler niet naar toe mag? Een zwemmer of een hardloper krijgt ook alleen maar zijn ticket als ie normaal gezien (minimaal) de halve finale moet kunnen halen. Dat je dan een keertje eerder moet laten zien bij de beste 16 van een top toernooi te raken is normaal. En om nou te zeggen dat het cruciaal voor de ontwikkeling van Haase is om naar de OS te gaan.....
Tennis is totaal niet te vergelijken met zwemmen, tennis ligt gewoon veel dichter bij elkaar. Nederland won in 2000 ook vanuit het relatieve niets een medaille bij het tennis.
pi_56918697
Uit het niets.... van alle gelegenheid duo's daar aanwezig waren boogert en oremans behoorlijk naar de spelen toe aan het werken geweest. Ze hebben knap gewonnen van de Australiers en zaten in de andere helft dan de Williams zusjes.

De kans dat iemand van buiten de top 50 (come backs en komeet-achtige sterren daargelaten) in de halve finale komt van een toernooi waar iedereen zijn zinnen op heeft gezet lijkt me niet gigantisch.

Overigens mogen Wassen en Haase best samen even bewijzen dat ze een goed duo zijn voor de Spelen, dat lijkt me prima haalbaar.
pi_56919054
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 00:36 schreef thijsdetweede het volgende:
Uit het niets.... van alle gelegenheid duo's daar aanwezig waren boogert en oremans behoorlijk naar de spelen toe aan het werken geweest. Ze hebben knap gewonnen van de Australiers en zaten in de andere helft dan de Williams zusjes.
Je kunt veel zeggen, maar niet dat iemand dat verwacht had. Ik heb het trouwens ook nog over een relatieve verrassing. Maar ze stonden amper in de top-100 van de doubles-ranking op dat moment, waren niet geplaatst in dat toernooi en een aansprekend resultaat hadden ze dat jaar ook niet geboekt.
quote:
De kans dat iemand van buiten de top 50 (come backs en komeet-achtige sterren daargelaten) in de halve finale komt van een toernooi waar iedereen zijn zinnen op heeft gezet lijkt me niet gigantisch.
Kijk voor de grap eens naar de vorige OS. Halve finales: Taylor Dent ( )-Massu en Fish-Gonzalez. Ok, die stonden wel top-50 op dat moment, maar toch, echt verwacht was het niet.
quote:
Overigens mogen Wassen en Haase best samen even bewijzen dat ze een goed duo zijn voor de Spelen, dat lijkt me prima haalbaar.
Dan moet Haase zich eerst plaatsen, anders gaat een eventuele dubbel ook niet door.
pi_56925722
Ik weet niet precies wat de regels zijn voor de dubbel, maar intuïtief zou ik zeggen dat een kwalificatie een of andere hocus pocus mix zou moeten zijn van single en double ranking. En dan met een geschoonde lijst (1 of misschien 2 teams per land). Of dat je ook hier een kwartfinale moet halen op een TMS. Als ze dat willen, en de heren passen een beetje bij elkaar, zie ik niet in waarom dat niet kan.

Dit alles is gebaseerd op een blinde gok van de kwalificatie eisen.
pi_56926135
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 14:50 schreef thijsdetweede het volgende:
Ik weet niet precies wat de regels zijn voor de dubbel, maar intuïtief zou ik zeggen dat een kwalificatie een of andere hocus pocus mix zou moeten zijn van single en double ranking. En dan met een geschoonde lijst (1 of misschien 2 teams per land). Of dat je ook hier een kwartfinale moet halen op een TMS. Als ze dat willen, en de heren passen een beetje bij elkaar, zie ik niet in waarom dat niet kan.

Dit alles is gebaseerd op een blinde gok van de kwalificatie eisen.
quote:
Singles events: 56 players will qualify as Direct Acceptances based on the recognised Singles
World Rankings of 9 June 2008. 6 ITF Places will be allocated by the ITF based on the recognised
Singles World Rankings and the continental/NOC representation. 2 Invitation places will be
allocated by the Tripartite Commission.
Doubles events: players ranked in the Top 10 on the recognised Doubles World Rankings of
9 June 2008 will be eligible for Direct Acceptance providing their partner has a recognised World
Ranking, they are entered by their respective NOC/NA, and their nomination does not bring the
number of athletes for that NOC to more than 6. ITF Places will be allocated by the ITF to doubles
teams based on the recognised Singles and Doubles World Rankings and the continental/NOC
representation, and ensuring a maximum of 172 competitors.
Komt er in de praktijk op neer dat Wassen al mag gaan volgens mij.
pi_56926512
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 15:14 schreef wimderon het volgende:

[..]


[..]

Komt er in de praktijk op neer dat Wassen al mag gaan volgens mij.
Maar dan moet Wassen wel zien te voldoen aan de kwalificatie-eisen van het NOC*NSF en daarnaast moet er een partner zijn die ook hetzelfde heeft gepresteerd. Lijkt me uitgesloten.

Haase is de singles zou nog best wel eens kunnen. Moet hij wel op een Master Series-toernooi de kwartfinales halen en op de ranglijst bij de cut-off bij de beste 48 staan ofzo. Dat is ook best haalbaar.
pi_56929447
Als Robin na RG bij de top 50 staat moet hij bijna zeker een keertje in de kwart finale van een TMS (of R4 in Parijs) hebben gestaan. De enige andere optie is (puntentechnisch) finale Dubai ofzo.
pi_56963198
Plaats 79 sinds vandaag.
pi_56968138
Gaat nu zeker de goede kans op met Haase, nu in de top 80. Hopelijk kan hij deze lijn volhouden en gaat die veel meer stijgen de komende tijd.
pi_56991848
Robin haase heeft nu wel de 1ste set gewonnen tegen Berrer met 6-4. Hij is dus goed op weg om 2 keer in een week van dezelfde speler in 2 weken te winnen die hoger dan Haase staat
pi_56992063
2e set 3-1 voor, dus de break op zak.
That's all folks!
pi_56992170
nu serveert hij voor 4-2. Robin haase moet hier de halve finales halen, anders verliest hij punten. Als hij de kwartfinale haalt dan loopt hij 10 punten mis.

Aangezien Haase vorig jaar 50 punten had gewonnen.

26-Feb-07 Wolfsburg CH Germany W 50

Het ziet er dus naar uit dat hij nu gaat winnen, dan verdient hij 15 punten.
pi_56992457
En Haase is door
6-4 6-3
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_56992495
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 18:29 schreef kleinzusje het volgende:
En Haase is door
6-4 6-3
Netjes hoor.
pi_56992728
Mooi gedaan , nu al 15 punten gepakt, dat betekent een maximale val van 35 punten. Nu nog een ronde winnen en het verval is 10 punten.

Gelukkig hebben we weer een nederlander die goed presteert bij atp toernooien.

Tegen wie moet hij in de volgende ronde?
pi_56992893
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 18:40 schreef tennisboy het volgende:
Mooi gedaan , nu al 15 punten gepakt, dat betekent een maximale val van 35 punten. Nu nog een ronde winnen en het verval is 10 punten.

Gelukkig hebben we weer een nederlander die goed presteert bij atp toernooien.

Tegen wie moet hij in de volgende ronde?
Gilles Simon
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_56993051
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 18:40 schreef tennisboy het volgende:
Mooi gedaan , nu al 15 punten gepakt, dat betekent een maximale val van 35 punten. Nu nog een ronde winnen en het verval is 10 punten.

Gelukkig hebben we weer een nederlander die goed presteert bij atp toernooien.

Tegen wie moet hij in de volgende ronde?
Tegen Gilles Simon of Pavol Cervenak.

[ Bericht 0% gewijzigd door ElmarO op 26-02-2008 18:57:00 ]
pi_56993112
Ik las op www. tennis.nl, dat het Gilles Simon is geworden. In elk geval bedankt voor je antwoord.

Gilles Simon staat 32 ste van de wereld, het zal wel erg moeilijk worden maar niks in onmogelijk.
pi_56993145
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 18:51 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Tegen Gilles Simon of Pavol Cervenak.
Simon dus. Er zal een schepje bovenop moeten, maar dat kan Robin.
pi_56993921
Lastige klant die Simon, maar hij liet zich vorige week wel enorm slachten. Veel wilskracht en moed genereren en het kan zeker.
That's all folks!
pi_57013136
Haase is goed begonnen, 3-2 en een break voor.
  woensdag 27 februari 2008 @ 16:20:42 #45
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_57013287
Dubbele break en serveren voor de set.
6-2 alweer.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_57013381
Hop hop, 6-2!
pi_57013494
Go Robin!
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_57013579
Hmm..Berrer-Simon-Ancic-Gaba/Ljub-Tipsa/cilic en je kan er een ATP titel bijschrijven
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_57013588
Robin gaat goed zeg! Dit wordt zijn doorbraak jaar...Ik hoop en denk dat top 30 mogelijk is! Hoger dan dat is dan maar afwachten.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_57013864
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 16:32 schreef Tim86 het volgende:
Hmm..Berrer-Simon-Ancic-Gaba/Ljub-Tipsa/cilic en je kan er een ATP titel bijschrijven
76 namen-Djockovic-Nadal-Federer passeren en hij staat eerste op de ranking
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_57013976
Lekker hoor, nu doorknallen tegen die taaie croissant.
That's all folks!
pi_57014074
Break haasse!! 6-2 5-4 serveren voor match!
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_57014078
En de break. 5-4 en nu hopelijk uit serveren!
Ancic - Gremelmeyer begint ook net. Dus snel douchen en dan de volgende tegenstander analyseren
pi_57014082
Mooi zeg, hij kan serveren voor de wedstrijd op een 5-4 stand. Hij zit in een goede flow, maar doet het wel op basis van talent natuurlijk.
That's all folks!
pi_57014183
GSM Haase 6-2 6-4
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_57014188
JAJAJAJA! 6-2, 6-4! Hoppa.
pi_57014285
Poeh...Dat is wel een lekkere overwinning hoor! top 50 al mogelijk na dit toernooi??
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_57014331
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 17:05 schreef Norrage het volgende:
Poeh...Dat is wel een lekkere overwinning hoor! top 50 al mogelijk na dit toernooi??
Hij heeft nog 50 punten te verdedigen van de Challengerwinst van vorig jaar in Wolfsburg. Met deze kwartfinaleplaats heeft hij dat nog niet gedaan, dus laat hem dat maar eerst doen.
pi_57014396
Erg netjes .
pi_57014513
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 17:07 schreef TheArt het volgende:

[..]

Hij heeft nog 50 punten te verdedigen van de Challengerwinst van vorig jaar in Wolfsburg. Met deze kwartfinaleplaats heeft hij dat nog niet gedaan, dus laat hem dat maar eerst doen.
Hij zal bij verlies in de QF nu niet veel meer zakken, maximaal 2 plaatsen. Een plek in de halve finale zou hem nipt de top 70 in duwen.

Nog verder kijkend:
Finaleplaats: plek 62
Toernooiwinst: plek 52
pi_57014612
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 17:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Erg netjes .
Dit dus.
pi_57015692
top gedaam, weer van speler winnen die hoger dan Haase zelf staat.
Hij had deze week 50 punten te verdigen, heeft er nu al 40, dus nu maximaal 10 punten verlies mocht hij nu verliezen.

Haase begint dit jaar echt goed.
  woensdag 27 februari 2008 @ 18:20:51 #63
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_57015708
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 17:21 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Dit dus.
Ja, dat.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_57016693
de tegenstander in de kwartfinale is Ancic geworden. Ik had even gekeken waar M. Ancic staat, hij staat 91ste op de wereldranglijst, ik dacht dat hij veel hoger en beter was.
Dit moet te doen zijn voor Haase hoewel het denk ik niet gemakkelijk gaat worden.

Hopelijk kan Haase nu zijn 1ste halve finaleplaats op een atp toernooi halen
pi_57017401
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 19:03 schreef tennisboy het volgende:
de tegenstander in de kwartfinale is Ancic geworden. Ik had even gekeken waar M. Ancic staat, hij staat 91ste op de wereldranglijst, ik dacht dat hij veel hoger en beter was.
Dit moet te doen zijn voor Haase hoewel het denk ik niet gemakkelijk gaat worden.

Hopelijk kan Haase nu zijn 1ste halve finaleplaats op een atp toernooi halen
Ancic is een heel deel van het vorig seizoen geblesseerd geweest en zodoende zijn goede ranking kwijtgeraakt.

Daarnaast wordt het dan zijn tweede halve finale-plaats. Dutch Open vorig jaar was de eerste.
  woensdag 27 februari 2008 @ 19:32:57 #66
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_57017522
Zoow, keurige overwinning zeg. Ancic is ook geen makkie, maar in Robin's vorm ook niet onmogelijk...
pi_57017610
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 19:03 schreef tennisboy het volgende:
de tegenstander in de kwartfinale is Ancic geworden. Ik had even gekeken waar M. Ancic staat, hij staat 91ste op de wereldranglijst, ik dacht dat hij veel hoger en beter was.
Dit moet te doen zijn voor Haase hoewel het denk ik niet gemakkelijk gaat worden.

Hopelijk kan Haase nu zijn 1ste halve finaleplaats op een atp toernooi halen
Hoe oud ben je? Ik gok op 13
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_57017626
Ancic wordt wel heel lastig, maar het zou zomaar op een paar punten in tie-breaks aan kunnen komen. Zeker als de service van Haase loopt.
sig verwijderd door FA
  woensdag 27 februari 2008 @ 19:37:35 #69
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_57017657
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 19:36 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Hoe oud ben je? Ik gok op 13
Wat boeit dat nu weer dan?
pi_57017966
haha gewoon..komt over als zo'n klein jongetje en ik ben nieuwsgierig
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_57018797
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 19:50 schreef Tim86 het volgende:
haha gewoon..komt over als zo'n klein jongetje en ik ben nieuwsgierig
Zeg het maar, ik vind em ook irritant

O, en tegen Mario gaat ie er dus echt wel af he. Mario Ancic die een betere speler is, eindelijk weer fit, al in de finale in Marseille stond en die voor thuispubliek speelt. Ik denk dat Robin in de eerste set meekan en er dan hard afgaat in de tweede ...
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_57018926
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 19:37 schreef pfaf het volgende:

[..]

Wat boeit dat nu weer dan?
Ik denk dat Tim zich dat afvroeg omdat je, als je het tennis een beetje gevolg hebt, weet dat Ancic door blessureleed zo laag staat en in potentie gewoon een top-10 speler is, waar die ook al een flinke tijd gestaan heeft.

Zal lastig worden tegen Ancic denk ik voor Haase...
pi_57020258
Prima prestatie van Haase .

Haase, Verkerk, Wessels.... Siemerink gaat het nog lastig krijgen met de davis cup .
pi_57021114
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 21:25 schreef Wopper1 het volgende:
Prima prestatie van Haase .

Haase, Verkerk, Wessels.... Siemerink gaat het nog lastig krijgen met de davis cup .
Haase, de Bakker, Sijsling, Wessels imho.
pi_57021513
de Bakker niet..0,0 ritme en niks laten zien sinds wimbledon..om termijn moet hij er nauturlijk wel bij.

Op dit moment Haase, Wessels, Huta galung sowieso en natuurlijk Wassen voor de dubbel.
Als vijfde man kan bijv Sijsling er dan bij maar die is er nog niet klaar voor. Middelkoop doet het ook aardig trouwens.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_57021544
Haase is los
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_57021564
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 22:16 schreef Tim86 het volgende:
de Bakker niet..0,0 ritme en niks laten zien sinds wimbledon..om termijn moet hij er nauturlijk wel bij.

Op dit moment Haase, Wessels, Huta galung sowieso en natuurlijk Wassen voor de dubbel.
Als vijfde man kan bijv Sijsling er dan bij maar die is er nog niet klaar voor. Middelkoop doet het ook aardig trouwens.
Sijsling is er absoluut klaarvoor, maar geblesseerd. Hij had een klote seizoen vorig jaar tot een paar maanden van het einde. Daarna stond hij nog in de finale van een Challenger. Hij leek echt op de weg terug, maar raakte in januari geblesseerd en is nog out tot maart.
pi_57022517
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 22:16 schreef Tim86 het volgende:
de Bakker niet..0,0 ritme en niks laten zien sinds wimbledon..om termijn moet hij er nauturlijk wel bij.

Op dit moment Haase, Wessels, Huta galung sowieso en natuurlijk Wassen voor de dubbel.
Als vijfde man kan bijv Sijsling er dan bij maar die is er nog niet klaar voor. Middelkoop doet het ook aardig trouwens.
Ik heb 2 keer Wassen zien spelen in de Davis Cup. Ik heb 2 keer ergens anders dan op de tribune willen zijn

Die gast kan echt zooo weinig
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_57022560
ja ik zat er al aan te denken toen ik het typte..ik had er tussen haakjes aan toe kunnen voegen: hoewel het er vooralsnog in DC verband totaal niet uit komt
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_57023392
Morgen:

Niet voor 14.00 uur:
Tipsarevic vs. Stakhovsky

Niet voor 15.45 uur:
Ljubicic vs. Gabashvili

Daarna:
Haase vs. Ancic
Bolelli vs. Rochus
pi_57023450
Alle Kroaten naar huis
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_57027234
Ljubicic zit er toch nog gewoon in?

Wel klasse hoor van Haase, al zal vandaag Ancic te sterk zijn vrees ik.
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_57035137
alle Kroaten na vandaag bedoel ik dan..Ancic zit er ook in
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 28 februari 2008 @ 14:25:16 #84
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_57035192
Jammer dat hij Ancic treft, naar mijn gevoel de enige van deze 7 die deze week een maatje te groot voor hem is. De andere had ik hem - Ljubicic incluis - wel zien verslaan.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_57035570
Tipsarevic had ook zwaar kunnen worden maar Ancic is degene uit dit rijtje die je absoluut niet wil treffen idd..achja we blijven hopen
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_57037875
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 14:23 schreef Tim86 het volgende:
alle Kroaten na vandaag bedoel ik dan..Ancic zit er ook in
Voorspellende krachten van Tim werken
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 23:22 schreef TheArt het volgende:
Morgen:

Niet voor 15.45 uur:
Ljubicic vs. Gabashvili
16.45 volgens mij
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_57042683
Hij begint matig: *2-0 Ancic meteen.
sig verwijderd door FA
pi_57042755
Gaaf, zeg - hup Robin.

Waar is Thiemo de Bakker eigenlijk gebleven?
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 28 februari 2008 @ 19:41:36 #89
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_57042794
Nu 3-1 voor Ancic
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_57042814
Robin maakt het zichzelf voorlopig even moeilijk door matig te serveren. 1-3 nu.

@SCH: Thiemo is een half jaar geblesseerd geweest ongeveer. Net weer 2 sterk bezette futures gespeeld in Kroatië met twee keer een tweede ronde. Vanaf volgende week twee futures in Portugal. Het is nu te hopen dat hij veel speelt en genoeg ritme opdoet. Het talent komt wel een keer bovendrijven.
pi_57042961
Ok, The Art, maar dat wordt dus volgend jaar zeg maar - dat we 2 Nederlanders in de kwart van Wimbledon hebben

4-2 trouwens
pi_57043200
Eerste set Ancic met 6-3.
sig verwijderd door FA
pi_57043208
Eerste set 3-6. Hup, nieuwe set, nieuwe kansen.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 28 februari 2008 @ 19:59:44 #94
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_57043215
1e set helaas met 6-3 verloren
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_57043322
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 19:49 schreef SCH het volgende:
Ok, The Art, maar dat wordt dus volgend jaar zeg maar - dat we 2 Nederlanders in de kwart van Wimbledon hebben

4-2 trouwens
Als Haase een beetje meewerkt dit jaar al 2. Verkerk gaat natuurlijk winnen, dat je die vergeet kan ik begrijpen, dat is gewoon een vanzelfsprekendheid.
pi_57043408
Zonde, dit was een kansje met een game met heel veel 2e services van Ancic.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 28 februari 2008 @ 20:17:33 #97
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_57043621
Break voor Haase

Wordt ie in de game er na gelijk weer teruggebroken
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_57043623
Haase een break voor nu in de tweede set: *3-1.
sig verwijderd door FA
pi_57043637
Break Haase 3-1

Wel gelijk 0-40 nu

edit: 3-2 zwakke game
- verwijderd door admin -
pi_57043663
Matig, meteen de re-break op love: 3-2*
sig verwijderd door FA
pi_57043690
Robin
pi_57043836
Weer de break voor Haase *4-2.
sig verwijderd door FA
pi_57043866
Jaja, weer raak. En nu wel vasthouden Robin!
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 28 februari 2008 @ 20:31:13 #104
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_57043996
5-2
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_57044002
Hop, 5-2 en nu die set uitmaken!
pi_57044135
6-3 Haase, 3e set dus.
sig verwijderd door FA
pi_57044165
Dat beeld op betfair is ook prima.
pi_57044210
Ancic wordt behandeld aan wat wondjes aan z'n knie.
sig verwijderd door FA
pi_57044226
mooi dat Haase er 1-1 van heeft gemaakt in sets
pi_57044550
2-2 in games, allemaal redelijk eenvoudige servicegames.
sig verwijderd door FA
pi_57044737
Haase slaat een DF op BP tegen . *4-2.
sig verwijderd door FA
pi_57044837
5-3, ancic serveert. Breaken nu!
pi_57044847
30-0 Ancic.
pi_57044855
Service is te goed van Ancic.

Verlies is jammer, maar toch een prima prestatie van Haase .
pi_57044863
40-0, 3 MP Ancic.
pi_57044873
GSM Ancic 6-3 3-6 6-3. Toch een aardige wedstrijd van Haase, het scheelde allemaal niet zoveel.
sig verwijderd door FA
pi_57044882
GSM Ancic. Jammer.
pi_57044892
Jammer zeg, maar hij zat er weer dichtbij.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 28 februari 2008 @ 21:10:58 #119
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_57044906
Jammer, Haase was er dicht bij.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_57045011
in ieder geval leuk dat hij dan tenminste tegen ancic verliest...die mag ook wel weer eens wat succes gebruiken
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_57045526
Jammer dat Haase verloren heeft, het scheelde niet zo heel veel.
pi_57045540
Mario is ook gewoon te goed. Mooie prestatie van Robin, geeft aan dat hij toch een stapje hoger acteert dan vorig jaar en dat hij dit jaar erg goed bezig is.

Krullenbol komt er wel
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  donderdag 28 februari 2008 @ 22:10:29 #123
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_57046761
Komende maanden veel punten te winnen voor Robin. Deze week slechts 4 puntjes inleveren. Komt wel goed inderdaad!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_57047647
dacht dat hij 10 punten inleverde?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_57051325
Toch goed hoor dit, petje af. Hij went al aardig, dat hij keer op keer weer zal moeten presteren.
That's all folks!
pi_57055292
ja, hij moet 10 punten in leveren. Hij had er 50 te verdedigen en kwam tot 40 punten dus, 10 punten.

In Maart heeft Haase maar 10 punten te verdedigen.
19-Mar-07 ATP Masters Series Miami FL, U.S.A. R128 10 .
Dus al Haase deze vorm vast kan houden zal hij wel weer kunnen stijgen op de ranglijst.

[ Bericht 16% gewijzigd door tennisboy op 29-02-2008 10:27:15 ]
pi_57310702
quote:
Haase treft Harel Levy in kwalificatie Indian Wells

Robin Haase treft de Israëliër Harel Levy in de eerste ronde van het kwalificatietoernooi in Indian Wells. De Nederlandse tennisser is als vijfde geplaatst in de kwalificaties. Harel Levy is de huidige nummer 161 van de wereld. Haase staat 79 plaatsen hoger.

Bij winst speelt Haasse in de tweede ronde tegen Kevin Anderson of Konstantinos Economidis. Anderson bereikte vorige week verrassend de finale van het ATP-toernooi in Las Vegas.

Ook Jesse Huta Galung probeert in het prestigieuze hoofdtoernooi van Indian Wells te geraken. Hij lootte Paul Capdeville als tegenstander in de eerste ronde van het kwalificatietoernooi.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_57318238
quote:
Haase verder in kwalificatie Indian Wells
Datum: 11-mrt-2008 23:14

Tennisser Robin Haase is een stap dichter bij het Masters Series-toernooi van Indian Wells. De nummer 82 van de wereld won dinsdag in de eerste ronde van de kwalificaties met 6-1, 4-6, 7-5 van de Israëliër Harel Levy (161). Haase moet nog één wedstrijd winnen om het hoofdtoernooi te bereiken. Jesse Huta Galung (186) vond zijn Waterloo.

Huta Galung was niet opgewassen tegen de Chileen Paul Capdeville (118): 2-6, 2-6. Haase speelt in de volgende ronde tegen de Griek Konstantinos Economidis (176) of de Zuid-Afrikaan Kevin Anderson (121).
pi_57318792
Yeah, die Israelier was wel een taaie dan zeg.
That's all folks!
pi_57318978
Hmm...Nu waarschijnlijk Anderson
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_57318987
nu kan het zwaar worden tegen die Anderson..(mits hij wint)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 12 maart 2008 @ 12:33:56 #132
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_57325513
Hij gaat toch de goeie kant op met zijn 82ste plek
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_57326582
COURT 5 start 11:00 am
J Zheng (CHN) vs E Loit (FRA)-WTA
S Hsieh (TPE)/V King (USA) vs F Pennetta (ITA)/F Schiavone (ITA)-WTA
O Savchuk (UKR) vs Y Shvedova (RUS)-WTA
Qualifying-R Haase (NED) vs K Anderson (RSA)-ATP
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_57343407
Hij is nu bezig zie ik middels de livescores. Eerste set 6-1, nu 6-5 voor Anderson. Zonder breaks nog.

Ah, het centrale deel is 't domein voor de livescores natuurlijk.
That's all folks!
pi_57343468
vraiment
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_57345482
In het hoofdtoernooi dus!

Eerste ronde tegen Dusan Vemic; daarna eventueel tegen Monaco.
pi_57349327
geen verkeerde loting...Vemic is in vorm maar zou hij moeten kunnen hebben, Monaco heeft al even niet op hardcourt gespeeld en ook daar liggen kansen, met name omdat Haase veel sterker serveert
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 13 maart 2008 @ 13:11:16 #138
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_57350110
monaco is niet zo'n fantastisch sterke speler om hard court. Zeker Haase die goed op Hard Court kan spelen heeft een kans tegen hem.

Maar laten we maar eerst eens beginnen met Vemic. Op basis van de ranking maakt hij een goede kans!
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_57368937
Door naar de volgende ronde!
  vrijdag 14 maart 2008 @ 09:59:45 #140
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_57369053
Toppie!

En tegen Monaco ook wel een paar kansen denk ik
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_57369073
En Monaco is net geblesseerd geweest en zo (had sowieso niet verwacht dat die zo snel terug op de tour zou zijn)
Laten we hopen dat Haase nog een ronde verder komt! Ik vind het in ieder geval geweldig dat hij het zo constant presteert wedstrijden te winnen en ook nog mentale dipjes te boven te komen!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_57371099
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 09:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Eerste ronde tegen Dusan Vemic; daarna eventueel tegen Monaco.
Eitje
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_57372241
Mooi man.
That's all folks!
pi_57375965
Toch allemaal weer netjes! Leuk dat we weer eens een Nederlander hebben waar we voor kunnen juichen!
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_57376193
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 15:03 schreef TheGeneral het volgende:
Toch allemaal weer netjes! Leuk dat we weer eens een Nederlander hebben waar we voor kunnen juichen!


pi_57377434
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 15:16 schreef wimderon het volgende:

[..]



[ afbeelding ]
Ach, dat is zo vanzelfsprekend geworden. Bij Haase hopen we dat hij wat partijtjes wint, Martin (aka GOAT) wint alles op z'n sloffen.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_57402649
Toch wel redelijk hard eraf tegen Monaco. Zonde .
pi_57403540
Balen dat Haase verloren heeft.
  zaterdag 15 maart 2008 @ 22:41:05 #149
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_57403736
ach jammer

Feit dat hij toch weer een rondje wint i n zo'n sterk toernooi zegt toch wel dat hij op de goeie weg is. Ook al was de eerste ronde tegen een kwalifikant.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 18 maart 2008 @ 09:21:05 #150
66825 Reya
Fier Wallon
pi_57447280
Haase speelt deze in de challenger van Sunrise. In de eerste ronde heeft hij Dominik Hrbaty geloot; die vloog er in de eerste ronde van het kwalificatietoernooi van Indian Wells nog kansloos uit, dus een vrij gunstige loting.
pi_57466588
Hij heeft van Hrbaty gewonnen Die Hrbaty heeft in het verleden de masters van Parijs op zijn naam geschreven. Goed bezig onze hagenaar.
  woensdag 19 maart 2008 @ 00:22:44 #152
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_57466905
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 00:09 schreef TubewayDigital het volgende:
Die Hrbaty heeft in het verleden de masters van Parijs op zijn naam geschreven.
Ja, en Johan Cruijff stond in Ajax 1...
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_57467128
Je had inderdaad beter kunnen zeggen dat Hrbaty weliswaar 0-2 staat H2H tegen Verkerk, maar Martin een keer tot een TB heeft kunnen dwingen
pi_57471043
0-2 is sowieso lang geen slechte H2H tegen Martin.

Prima bezig die Robin. Jammer alleen dat dit een beetje een heftige challenger is met al het IW kaf. Road to final: Seppi, Tipsa, Gonzo en dan Nieminen ofzo.
pi_57509361
Haase heeft met 6-4, 3-6 en 6-4 gewonnen van Seppi.
Hij heeft dit jaar al veel mooie resultaten beboekt. Er zit een mooie stijgende lijn in zijn prestaties. Zal niet lang meer duren voordat hij in de top 50 zit denk ik. Eindelijk weer een goede nederlander die goed presteert op de atp toernooien en challengers.
pi_57509726
Seppi staat #40. Knappe prestatie van Robin
pi_57514751
Erg netjes weer!
pi_57516460
hij moet nu tegen Tipsarevic, een ontzettende baardaap dus ik hoop dat hij wint. Robins eigen kapsel is trouwens ook wel aan revisie toe

[ Bericht 2% gewijzigd door TubewayDigital op 21-03-2008 22:26:26 ]
pi_57529741
Waarom is hij nog niet bezig?
pi_57529966
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 22:18 schreef Rumille het volgende:
Waarom is hij nog niet bezig?
tipsarevich heeft bedacht dat die zich toch maar eens een keer moest gaan scheren. Dat duurt dan even bij zo'n gast weet je

[ Bericht 1% gewijzigd door TubewayDigital op 21-03-2008 22:54:47 ]
pi_57530193
hij is al een hele tijd bezig hoor
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_57530213
Ja, ik zag.
3-1 Haase 3e set. Net gebroken, go Haase .
pi_57530239
Haase-Tipsarevic momenteel: 6-4 1-6 2-1*
edit 3-1
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_57530246
3-1 tsjappie.
pi_57530420
4-1 inmiddels en 40-40 op service van Tipsa.
pi_57530648
wat staat het nu?
pi_57530703
5-3, Haase serveert voor de wedstrijd.
pi_57530796
SPANNEND
pi_57530806
GSM Haase Erg fijne overwinning!
pi_57530846
GSM Haase.
Die gaat weer stijgen gok ik zo.
pi_57530916
unbelievable
pi_57530961
http://www.sunrisetennis.com/home/pdf/2008/md/MDS.jpg

wat is dit voor gekkigheid. Ik zie dat Gonzalez (runnur up aus open paar jaar terug en huidige #12 vd wereld) meedoet.
pi_57530985
In zekere zin wel jammer dat hij dit soort overwinningen niet boekt op ATP niveau..
pi_57531048
denk je dat tipsi in een atp toernooi fanatieker aan de bak was gegaan?
  vrijdag 21 maart 2008 @ 23:16:27 #175
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_57531077
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 23:15 schreef TubewayDigital het volgende:
denk je dat tipsi in een atp toernooi fanatieker aan de bak was gegaan?
Lijkt me dat hij bedoelt dat het nu 'slechts' een challenger is, dat de namen leuk en aansprekend zijn, maar het overall resultaat toch maar op challengerniveau blijft. Met deze overwinningen had hij op ATP niveau een aansprekender resultaat kunnen neerzetten.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_57531137
idd...hoe knap de resultaten ook zijn, het levert hem niet veel punten op..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 21 maart 2008 @ 23:31:00 #177
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_57531390
Iedere overwinning telt, zeker als ze tegen spelers zijn die hoger op de wereldranglijst staan.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_57531649
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 23:19 schreef Tim86 het volgende:
idd...hoe knap de resultaten ook zijn, het levert hem niet veel punten op..
Mhua, het valt wel mee in Sunrise. Grote Challenger, dus relatief veel punten voor zo'n soort toernooi. Nu 36 punten + 25 van Indian Wells = 61 erbij - 2x 8 eraf als minste resultaten = 45 in de plus. Daarmee komt bij de beste 70 te staan, niet kijkend naar de resultaten van anderen. Als hij de finale zou bereiken, is plek 64 mogelijk. Bij een winst 63, maar zover denk ik nog even niet.
pi_57531664
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 23:15 schreef TubewayDigital het volgende:
denk je dat tipsi in een atp toernooi fanatieker aan de bak was gegaan?
Tipsarevic blijft een kansloze brilsmurf die altijd faalt als zijn tegenstander lager op de ranking staat Ik bedoelde meer dat het voor Haase mooie overwinningen zijn maar dat hij er qua ranking niet zoveel mee op schiet.
pi_57531737
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 23:45 schreef eentwee het volgende:

[..]

Tipsarevic blijft een kansloze brilsmurf die altijd faalt als zijn tegenstander lager op de ranking staat Ik bedoelde meer dat het voor Haase mooie overwinningen zijn maar dat hij er qua ranking niet zoveel mee op schiet.
Zoals hierboven beschreven, dat valt echt wel mee.
pi_57533044
Knap werk.
That's all folks!
  zaterdag 22 maart 2008 @ 08:39:48 #182
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_57534974
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 23:11 schreef eentwee het volgende:
In zekere zin wel jammer dat hij dit soort overwinningen niet boekt op ATP niveau..
Ach dat valt wel mee.
Hij moet nog stijgen op de ranglijst voordat hij tot alle toernooien wordt toegelaten. Inmiddels is hij zo hoog gestegen dat hij een hoop ATP toernooien kan gaan spelen dit jaar.

Het komt wel goed met die jongen
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_57535181
Weer een mooie overwinning van Haase. Hij doet het dit jaar wel heel erg goed.
pi_57535310
Nu tegen Guccione die verrassend Gonzalez uitschakelde.
Weet iemand wanneer hij moet spelen?

De site zegt
Not beforre 6:00 PM. Tel daar 6 uur bij op vanwege tijdsverschil en hij komt dus pas rond 12 uur 's nachts in actie.
pi_57535330

Onze held in actie
pi_57535485
Gewoon goede prestaties van Haase daar hoor, ondanks dat het maar een Challenger is. Het is wel de best bezette challenger denk ik zo .
pi_57538679
Knappe overwinning van Guccione ook, met Melzer - Grosjean in de andere halve finale zijn er best kansen. Maar nu eerst deze lastige horde nemen.
That's all folks!
pi_57539473
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 09:31 schreef Rumille het volgende:
Nu tegen Guccione die verrassend Gonzalez uitschakelde.
Weet iemand wanneer hij moet spelen?

De site zegt
Not beforre 6:00 PM. Tel daar 6 uur bij op vanwege tijdsverschil en hij komt dus pas rond 12 uur 's nachts in actie.
Om 23.00 uur ??
Dacht 5 uur tijdsverschil !?
tijdverschil
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_57554531
quote:
Regen dwarsboomt Haase in Sunrise

--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 23-mrt-2008 10:47

Robin Haase wacht mogelijk dubbel werk. De halve finales van het challengertoernooi in het Amerikaanse Sunrise zijn zaterdag vanwege hevige regen uitgesteld tot zondag. Daarna staat ook de finale op het programma. De eerste halve finale tussen Sébastien Grosjean (Fra, 6) en Jürgen Melzer (Oos) werd bij een 4-4 stand in de eerst set gestaakt.

Haase speelt zondag in de andere halve finale tegen de Australiër Chris Guccione. Hij versloeg vrijdag de Serviër Janko Tipsarevic (5) met 6-4, 1-6, 6-3.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  zondag 23 maart 2008 @ 11:58:40 #190
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_57554563
quote:
Op zondag 23 maart 2008 11:56 schreef kleinzusje het volgende:

[..]
Irritant zeg. Ik hoop dat hij toch kan winnen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_57554682
Ik vind het belachelijk !!!
Echt, niet normaal
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  zondag 23 maart 2008 @ 12:12:19 #192
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_57554769
quote:
Op zondag 23 maart 2008 12:07 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vind het belachelijk !!!
Echt, niet normaal
Gebeurt zo vaak bij dat soort toernooien hoor..
sig verwijderd door FA
pi_57554792
quote:
Op zondag 23 maart 2008 12:12 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Gebeurt zo vaak bij dat soort toernooien hoor..
Echt ??
Dat wist ik niet
Waarom doen ze dat ? ( naast planning etc.) Tis toch enorm zwaar ?
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_57554793
Als Melzer doorgaat, speelt ie waarschijnlijk vier wedstrijden, want hij staat ook in de dubbel halve finale .
pi_57554802
quote:
Op zondag 23 maart 2008 12:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als Melzer doorgaat, speelt ie waarschijnlijk vier wedstrijden, want hij staat ook in de dubbel halve finale .
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_57554803
quote:
Op zondag 23 maart 2008 12:14 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Echt ??
Dat wist ik niet
Waarom doen ze dat ? ( naast planning etc.) Tis toch enorm zwaar ?
Omdat tennissers meer verplichtingen hebben dan 1 toernooi .
pi_57554823
quote:
Op zondag 23 maart 2008 12:14 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Omdat tennissers meer verplichtingen hebben dan 1 toernooi .
Jemig, het zijn net mensen
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  zondag 23 maart 2008 @ 13:40:47 #198
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_57556268
quote:
Op zondag 23 maart 2008 12:14 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Echt ??
Dat wist ik niet
Waarom doen ze dat ? ( naast planning etc.) Tis toch enorm zwaar ?
Hoe zou je het anders willen oplossen
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 23 maart 2008 @ 18:00:38 #199
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_57562601
en in de finale! 6-4 6-4 gewonnen!
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_57562762
Dat heeft het jochie snel voor elkaar!
pi_57563129
Haase
  zondag 23 maart 2008 @ 19:26:49 #202
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_57564341
quote:
Op zondag 23 maart 2008 18:00 schreef evert het volgende:
en in de finale! 6-4 6-4 gewonnen!
Van wie heeft hij gewonnen en ik welke stad spelen ze eigenlijk?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_57564382
Van Australier Guccione, in Sunrise. Nu straks tegen Grosjean in de finale!

Knap werk, nu al.
That's all folks!
  zondag 23 maart 2008 @ 20:00:18 #204
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_57565075
quote:
Op zondag 23 maart 2008 19:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Van Australier Guccione, in Sunrise. Nu straks tegen Grosjean in de finale!

Knap werk, nu al.
Bedankt. En dergelijke.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_57567295
Weer een mooie overwinning van Haase. Straks de finale tegen Grosjean. Hopelijk kan hij daar nu wel van winnen, wat bij de Australian open net niet het geval was.
  maandag 24 maart 2008 @ 00:32:59 #206
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_57571268
dit toernooi lijkt qua deelname eerder op een ATP toernooi. wat een deelnemerslijst
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_57571349
Wanneer is die finale nou? 2pm volgens de oop, +5 = 7 uur, dan hoop ik dat ze toch wel klaar zijn zo'n beetje.
pi_57571448
quote:
Op maandag 24 maart 2008 00:32 schreef evert het volgende:
dit toernooi lijkt qua deelname eerder op een ATP toernooi. wat een deelnemerslijst
van alle challangers is het dus ook de sterkste
  maandag 24 maart 2008 @ 00:53:55 #209
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_57571717
rain delay again
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_57572616
Morgen weer een kans.
That's all folks!
pi_57572719
quote:
Op maandag 24 maart 2008 01:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Morgen weer een kans.
En tevens de eerste ronde quali in Miami tegen De Voest
  maandag 24 maart 2008 @ 11:01:18 #212
66825 Reya
Fier Wallon
pi_57575125
Haase speelt eerst vanmiddag de finale van Sunrise (tussenstand 4-5) tegen Grosjean uit, en speelt dan vanavond tegen De Voest in de kwalificaties voor Miami.
pi_57575159
En naar plaats 67.
pi_57575286
Vrolijk Paase voor Haase

Is dat een behoorlijk tournooi dat Sunrise?
En waarom moet hij nog steeds kwalificaties spelen?
pi_57575346
quote:
Op maandag 24 maart 2008 11:11 schreef SCH het volgende:
Vrolijk Paase voor Haase

Is dat een behoorlijk tournooi dat Sunrise?
En waarom moet hij nog steeds kwalificaties spelen?
Het is een challenger, maar met de bezetting van een normaal ATP toernooi. Sterk bezet toernooi dus.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_57575390
quote:
Op maandag 24 maart 2008 11:15 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Het is een challenger, maar met de bezetting van een normaal ATP toernooi. Sterk bezet toernooi dus.
Ik dacht al: Grosjean in de finale klinkt niet erg challengerig.
  maandag 24 maart 2008 @ 11:21:58 #217
66825 Reya
Fier Wallon
pi_57575435
quote:
Op maandag 24 maart 2008 11:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
En naar plaats 67.
Als hij van Grosjean weet te winnen zelfs naar plaats 59.
pi_57575653
Zal mooi zijn als hij straks kan winnen, dan staat hij al mooi in de top 60.
Hij had dit jaar voorgesteld om in de top 50 te komen, daar zit hij dan al bijna in!
pi_57575668
quote:
Op maandag 24 maart 2008 11:21 schreef Reya het volgende:

[..]

Als hij van Grosjean weet te winnen zelfs naar plaats 59.
Nee, niet helemaal. Je moet er nog 2x 8 punten afhalen (zijn twee minste resultaten die nog meetellen). Dan kom je op plek 62 uit geloof ik.

De stand in de finale is trouwens 5-4 in het voordeel van Haase. Een break voor dus, maar wel 2 BPs tegen.
  maandag 24 maart 2008 @ 11:37:16 #220
66825 Reya
Fier Wallon
pi_57575679
quote:
Op maandag 24 maart 2008 11:36 schreef TheArt het volgende:

[..]

Nee, niet helemaal. Je moet er nog 2x 8 punten afhalen (zijn twee minste resultaten die nog meetellen). Dan kom je op plek 62 uit geloof ik.

De stand in de finale is trouwens 5-4 in het voordeel van Haase. Een break voor dus, maar wel 2 BPs tegen.
Die zijn er al afgehaald.
pi_57576008
quote:
Op maandag 24 maart 2008 11:37 schreef Reya het volgende:

[..]

Die zijn er al afgehaald.
Ah oke, dan was mijn rekenwerk niet helemaal op orde. Klopt, nu ik het zie. Het wordt plek 59 bij winst.
pi_57576165
Eeehm, is de finale bezig nu?
  maandag 24 maart 2008 @ 12:09:18 #223
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_57576190
quote:
Op maandag 24 maart 2008 00:32 schreef evert het volgende:
dit toernooi lijkt qua deelname eerder op een ATP toernooi. wat een deelnemerslijst
Omdat het tussen 2 grote ATP toernooien inzit is het traditie dat er belachelijk sterke spelers spelen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_57576297
quote:
Op maandag 24 maart 2008 12:07 schreef Rumille het volgende:
Eeehm, is de finale bezig nu?
Nee, 16.00 uur Nederlandse tijd. En daarna als een malle doorracen naar Miami. De dubbelfinale van Wessels en Vliegen is ervoor geprogrammeerd om 15.00.
  maandag 24 maart 2008 @ 12:20:48 #225
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_57576424
quote:
Op maandag 24 maart 2008 12:14 schreef TheArt het volgende:

[..]

Nee, 16.00 uur Nederlandse tijd. En daarna als een malle doorracen naar Miami. De dubbelfinale van Wessels en Vliegen is ervoor geprogrammeerd om 15.00.
Volgens stevegtennis hebben die al verloren:

Finals
(WC)Janko Tipsarevic/Dusan Vemic (SRB) d. (ALT)Kristof Vliegen/Peter Wessels (NED) 7-6(3) 6-4
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_57576687
quote:
Op maandag 24 maart 2008 11:18 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik dacht al: Grosjean in de finale klinkt niet erg challengerig.

Gonzalez was 1e geplaatst
pi_57576792
quote:
Op maandag 24 maart 2008 12:20 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Volgens stevegtennis hebben die al verloren:

Finals
(WC)Janko Tipsarevic/Dusan Vemic (SRB) d. (ALT)Kristof Vliegen/Peter Wessels (NED) 7-6(3) 6-4
Dat bleek de uitslag te zijn van de halve finale van Tipsarevic en Vemic.
  maandag 24 maart 2008 @ 12:44:12 #228
66825 Reya
Fier Wallon
pi_57576933
quote:
Op maandag 24 maart 2008 12:14 schreef TheArt het volgende:

[..]

Nee, 16.00 uur Nederlandse tijd. En daarna als een malle doorracen naar Miami. De dubbelfinale van Wessels en Vliegen is ervoor geprogrammeerd om 15.00.
Het valt nog mee, volgensmij is het iets van honderd kilometer van Sunrise naar Key Biscaine.
  maandag 24 maart 2008 @ 12:53:29 #229
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_57577114
het is dus wel het grootste challenger toernooi ter wereld:
Haase bereikt hoogste notering ooit Tell-a-Friend print nieuwsartikel


--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 24-mrt-2008 12:08

Robin Haase (foto) heeft zijn hoogste notering ooit op de wereldranglijst bereikt. De Hagenaar bezet momenteel de 67e positie op de ATP-ranking. Daarmee heeft de tennisser vijftien plaatsen winst geboekt.

Haase dankt de stijging aan zijn prestaties in de afgelopen weken. Bij het prestigieuze Masters Series-toernooi in Indian Wells vorige week, bereikte de Nederlander verrassend de tweede ronde. Direct na zijn uitschakeling sloeg Haase zich in Sunrise naar de finale van ’s werelds grootste challenge-toernooi. Daarin neemt hij het maandag op tegen de Fransman Sébastien Grosjean. (JZ)
wat moet ik hier nu neerzetten?
  maandag 24 maart 2008 @ 12:55:28 #230
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_57577160
De Voest kan toch best een lastige tegenstander zijn als je net een finale tegen Grosjean erop hebt zitten.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  maandag 24 maart 2008 @ 13:17:56 #231
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_57577566
quote:
Op maandag 24 maart 2008 12:55 schreef BVO het volgende:
De Voest kan toch best een lastige tegenstander zijn als je net een finale tegen Grosjean erop hebt zitten.
Ach, zolang het geen Martin is kan hij hem hebben
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_57577623
quote:
Op zondag 23 maart 2008 13:40 schreef Komakie het volgende:

[..]

Hoe zou je het anders willen oplossen
Naar maandag verplaatsen
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  maandag 24 maart 2008 @ 13:37:07 #233
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_57577887
quote:
Op maandag 24 maart 2008 13:17 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ach, zolang het geen Martin is kan hij hem hebben
De Voest heeft zelfs onze Martin weten te kloppen, in Ahoy nog wel, dus pas op wat je zegt .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  maandag 24 maart 2008 @ 14:23:49 #234
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_57578741
quote:
Op maandag 24 maart 2008 13:20 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Naar maandag verplaatsen
Meestal gaat dat uiteraard niet aangezien dan vaak alweer het volgende toernooi te wachten staat. Zoals deze week ook weer...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 24 maart 2008 @ 14:26:03 #235
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_57578783
quote:
Op maandag 24 maart 2008 13:37 schreef BVO het volgende:

[..]

De Voest heeft zelfs onze Martin weten te kloppen, in Ahoy nog wel, dus pas op wat je zegt .
Dat was omdat Martin hem een kans wilde geven om wat hoger op de wereldranglijst te komen. Daar had De Voest om gesmeekt gelijk nadat hij hoorde dat hij tegen de heuse Martin Verkerk moest.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_57581021
Is Haase-Grosjean nog ergens te volgen? Hoelaat wordt er gespeeld?
pi_57581420
Nee, en Nu
pi_57581483
Waar is de wedstrijd te volgen (stand)?
  maandag 24 maart 2008 @ 17:18:01 #239
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_57582161
Niet, de officielle site (www.sunrisetennis.com) geeft alleen per uur een update. Na de stop van Gisteren geen nieuws.

(Rain interrupted play on Saturday and Sunday at the BMW Tennis Championship – causing the final to be shifted for the first time to Monday. But a good number of die-hard fans stayed to see some awesome tennis action between the downpours. By the end of Sunday all semi-finals had been completed. The score in the singles final was 5-4, with Robin Haase in front serving at 15-40, when ATP officials stopped play and eventually cancelled play for the day.)

Hij mag na deze partij meteen door naar miami om daar vanavond nog de qual. te spelen voor de Masters....
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_57582481
Blijkbaar leidt Haase in de 3e set met 2-1.
pi_57582716
Bron?
  maandag 24 maart 2008 @ 17:45:07 #242
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_57582718
quote:
Op maandag 24 maart 2008 17:33 schreef Rumille het volgende:
Blijkbaar leidt Haase in de 3e set met 2-1.
Waar heb je dat ergens vandaan?
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_57582764
http://www.livescorehunter.com/Livescores/Livescore-Tennis.html

Iemand wordt op de hoogte gehouden door lui van Sunrise (of zoiets).
4-1 blijkbaar nu.
pi_57582781
En gewonnenn volgens die chat! Top!
pi_57582829
24-Mar-2008 11:47 Eek
?.?.?.?
Haase wins 7-5 5-7- 6-1. Official text from Sunrise.

Top prestatie
  maandag 24 maart 2008 @ 17:51:35 #246
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_57582858
Konings, Nu meteen door naar Miami, hopelijk heeft ie nog wat energie over.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_57582868
Jezus wat knap zeg! Jammer dat het een challenger is, maar ja, qua prestatie is dit zeker een ATP toernooi dat hij wint!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_57582883
Of hij is nu uitgeput en verliest of hij zit op een flow en loopt in 2 sets over De Voets heen.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 24 maart 2008 @ 17:53:10 #249
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_57582898
Erg goed gedaan
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 24 maart 2008 @ 17:54:49 #250
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_57582944
Grosjan, Tipsarevis, Seppi zijn toch allemaal gasten die net een stapje hoger op de ATP lijst staan. Er zijn ATP toernooien die jaloers op dit veld zouden zijn.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_57582961
En met Hrabty/Seppi/Guccione/Tipsarevic/Grosjean heeft tie ook helemaal niks gestolen.
pi_57583091
ATP Rankings:
- Hrbaty: 200 (maar heeft 12e gestaan)
- Seppi: 46
- Tipsarevic: 41 (wat raar is want Tipsarevic was 5e geplaatst en Seppi 4e)
- Guccione: 68
- Grosjean: 52

Stuk voor stuk (ex-)toppers (in wording)
  maandag 24 maart 2008 @ 18:06:10 #253
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_57583136
Ik vind de posts hier zo onduidelijk. Heeft Haase nu de finale van Sunrise gewonnen van Grosjean?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_57583168
Haase

Zeer knappe prestatie!

Ook maar de finale halen van Miami dan. Wel verliezen van Fed natuurlijk.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_57583264
quote:
Op maandag 24 maart 2008 18:08 schreef TheGeneral het volgende:
Haase

Zeer knappe prestatie!

Ook maar de finale halen van Miami dan. Wel winnen van Nadal natuurlijk.
pi_57583294
hij zal wel moe zijn zeg...jezus..mag ie vanavond al de quali spelen
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_57583627
Geweldig zeg!

Wel zware dag, vanavond alweer een match.
pi_57583904
mooi gedaan. Hopelijk kan hij vanavond ook weer winnen. Dit jaar had Haase een doel gesteld om in de top 50 te zitten. Nu zit hij in de top 60 dus dat doel zal hij dit jaar zeker halen.
pi_57584000
Het regent in Miami. Misschien dus toch pas morgen tegen De Voest.
pi_57584254
winnen van die franse gast Haase is geweldig
pi_57584270
quote:
Op maandag 24 maart 2008 19:06 schreef TubewayDigital het volgende:
winnen van die franse gast Haase is geweldig
Zeker, mooie revanche ook voor de Australian Open .
sig verwijderd door FA
pi_57584297
en het schijnt dat timo de bakker in potentie nog beter is
  maandag 24 maart 2008 @ 19:14:05 #264
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_57584406
Haase. Held.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_57584432
quote:
Op maandag 24 maart 2008 19:08 schreef TubewayDigital het volgende:
en het schijnt dat timo de bakker in potentie nog beter is
Beter zijn in potentie is 1, maar winnen is een tweede. We zullen zien hoe De Bakker en Haase zich gaan tonen in de komende jaren.

Eindelijk weer goede tennisers in NL!
pi_57584751
quote:
Op maandag 24 maart 2008 18:54 schreef NY_Giant het volgende:
Het regent in Miami. Misschien dus toch pas morgen tegen De Voest.
Voor Haase zal het mooi zijn als hij door de regen pas morgen kan spelen.
pi_57584754
Fantastische prestatie . Jammer voor de punten dat het maar een challenger is, maar desondanks staat ie mooi op zijn lijst .
pi_57584866
Wat een prachtige toernooioverwinning zeg, heerlijk. En laat het maar mooi regenen in Miami, enkel vandaag dan.
That's all folks!
  maandag 24 maart 2008 @ 19:35:30 #269
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_57584882
Lekker krullenbol, ik ga je zien in Skopje
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_57584916
quote:
Op maandag 24 maart 2008 19:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Lekker krullenbol, ik ga je zien in Skopje
zeg dan even dat ie wat aan zijn kapsel moet doen
pi_57584931

Geweldig
quote:
Op maandag 24 maart 2008 19:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een prachtige toernooioverwinning zeg, heerlijk. En laat het maar mooi regenen in Miami, enkel vandaag dan.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_57585107
Nou ja, een heel klein beetje regen morgenmiddag kan ook geen kwaad, anders moet tie vast zn hele kwalificatie morgen spelen.
  maandag 24 maart 2008 @ 20:07:50 #273
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_57585532
Het mag wel een beetje gaan regenen maar volgens mij wordt het niet zo'n heel groot probleem voor hem. Hij moet het fysiek wel aan kunnen. Hoewel hij er wel een paar aardige partijen in de benen heeft.

Maar erg knap dat hij gewonnen heeft. Hij gaat als een raket naar boven op die wereldranglijst
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_57586150
quote:
Op maandag 24 maart 2008 19:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een prachtige toernooioverwinning zeg, heerlijk. En laat het maar mooi regenen in Miami, enkel vandaag dan.
Hoever ligt dat sunrise van miami af, gaat ie dat sowieso wel redden????? (qua tijd)
  maandag 24 maart 2008 @ 21:09:54 #275
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_57586946
quote:
Op maandag 24 maart 2008 20:35 schreef edzardi het volgende:

[..]

Hoever ligt dat sunrise van miami af, gaat ie dat sowieso wel redden????? (qua tijd)
65 km
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_57587005
lol

en dat is ook precies de reden waarom al die spelers eraan meedoen..training voor Miami
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_57588170
Hij staat iig helemaal achteraan in het schema. Er zijn nog wel wat partijen voor 'm, dus wel redelijk wat tijd om nog te herstellen.
sig verwijderd door FA
pi_57588591
Die ranking van vandaag... zijn daar de punten van Sunrise tot aan de finale al in meegenomen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_57588703
Alles tot aan de finale is meegenomen... de punten van vandaag nog niet.
  maandag 24 maart 2008 @ 22:23:50 #280
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_57588762
Hij speelt na Guccione, zal - zonder regen - wel tegen twaalven starten.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_57591379
Het lijkt erop dat de organisatie Haase wat meer tijd heeft gegeven, Guccione is toch al een uur klaar met zijn partij.
sig verwijderd door FA
  dinsdag 25 maart 2008 @ 00:31:22 #282
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_57591415
Weet niet of dat het is, op de andere banen starten ze ook maar niet geloof ik .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_57591460
wat een fucking koning
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 25 maart 2008 @ 03:26:34 #284
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_57592578
Walla, En ook keihard over de Voest heen. Morgen (waarschijnlijk) half 8 tegen Dusan Vemic
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_57594666
In het komende gravelseizoen heeft Haase ook nauwelijks iets te verdedigen
pi_57594783
Half 8 's avonds neem ik aan?
pi_57594898
Prima dat hij van de Voest wint ook erachteraan.

Nog een partij winnen en dan zit hij in het hoofdtoernooi toch? Want tel zo snel 12 qualifier plekken in het hoofdtoernooi en er deden 48 mensen mee aan de quali's...zou mooi zijn als hij dit toernooi kan spelen.
Jack does it in real time...
pi_57595292
als hij maar genoeg rust neemt. Is erg belangrijk
pi_57595362
Toch wel zeer knap wat Haase nu allemaal presteert zeg

Klasse!
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_57595430
Vanaf nu is het qua punten trouwens wel zo'n beetje uit met de challenger pret.... als hij nu nog eens Sunrise zou winnen stijgt hij nog maar naar 54.

Tijd dus om eens ver te komen in de TMS
pi_57598470
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 00:34 schreef Tim86 het volgende:
wat een fucking koning
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  dinsdag 25 maart 2008 @ 20:11:46 #292
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_57607060
6-4 6-3 gewonnen van Vemic. Dus door naar het hoofdtoernooi.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_57607409
nou, dat ging al makkelijker dan in IW...dusse, hopelijk gaat Miami ook beter dan IW! Wat een held is ie aan het worden zeg
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_57607481
He's on a roll
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_57607892
Go with the flow, niet negatief bedoeld uiteraard. Hij flikt het op kwaliteit.
That's all folks!
pi_57608381
Mooie overwinning. Hij zit nu mooi in het hoofdtoernooi. Nu hopen op wat guntige lotingen in de 1ste ronden. Haase mag meedoen met de Olypische Spelen als hij op een masters toernooi de kwartfinale haalt of bij een grandslam de 4de ronde.

Hopelijk gaat hij voor de Olypische Spelen aan deze norm voldoen.
pi_57608451
Klasse weer .
pi_57608636
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 21:04 schreef tennisboy het volgende:
Mooie overwinning. Hij zit nu mooi in het hoofdtoernooi. Nu hopen op wat guntige lotingen in de 1ste ronden. Haase mag meedoen met de Olypische Spelen als hij op een masters toernooi de kwartfinale haalt of bij een grandslam de 4de ronde.

Hopelijk gaat hij voor de Olypische Spelen aan deze norm voldoen.
Het zou wel mooi zijn natuurlijk. Maar hij moet dat doen in de Masters-toernooi van Miami, Monte Carlo, Rome of Hamburg of Roland Garros of Wimbledon natuurlijk. Alleen dat is de nationale eis. De internationale eis is dat hij bij de beste 48 van de wereld moet staan. Die gaan namelijk zeker. En daarnaast bepaalt de ITF wie nog een uitnodiging krijgen. Max. 86 (enkelspel + dubbelspel) bij elkaar mogen naar Peking.
pi_57608943
Die top 48 haalt ie wel tegen die tijd geloof ik
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_57609604
Hoed af voor Haase. Een sportman met een onnederlandse mentaliteit, mooi om te zien.
pi_57609767
Voor die top 48 moet tie nog wel wat doen hoor....
Het verschil nu met plaats 48 is zo'n 170 punten, na aftrek van punen die Robin de komende tijd gaat verliezen. De kortste weg daar naar toe gaat met behulp van de NOC eis (TMS kwartfinale geeft 125 punten+10 kwalificatie, RG 4de ronde geeft 150) of een finaleplaats op een ATP toernooi (120-210 punten). Alternatief zou bijvoorbeeld zijn een combinatie van R3 op roland garos (75) en miami(35+5), R2 in Monte Carlo(35+10), Rome(35+10) en R1 in Hamburg(5+10). Of andere combinaties. Het kan, maar pittig zat allemaal.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')