abonnement Unibet Coolblue
pi_56748015




















Programma
zo 17 feb, 14.30u FC Groningen-AZ
za 23 feb, 20.00u AZ-FC Twente

za 1 maa, 19.30u Roda JC-AZ
zo 9 maa, 12.30u AZ-Feyenoord
zo 16 maa, 14.30u FC Utrecht-AZ
za 22 maa, 20.00u AZ-De Graafschap
zo 30 maa, 14.30u AZ-Vitesse

zo 6 apr, 12.30u VVV Venlo-AZ
zo 13 apr, 14.30u Excelsior-AZ
zo 20 apr, 14.30u AZ-Sparta Rotterdam

Links
http://www.az.nl
http://www.azfanpage.nl
http://www.azjeugd.nl
http://www.forza-az.nl
pi_56748579
quote:
FC Groningen speelt zondagmiddag in een uitverkocht Euroborg tegen AZ. Na drie duels zonder zege strijdt de ploeg van Ron Jans tegen de geplaagde ploeg uit Alkmaar. Trainer Ron Jans heeft al een aantal weken niet de beschikking over het vijftal Marnix Kolder (lies), Paul Matthijs (enkel), Luciano da Silva (pink), Ondrej Svejdik (arm) en Evgeniy Levchenko (kuit). Ook Koen van de Laak moest zich door de naweeën van een hersenschudding helaas weer in de ziekenboeg melden. De rest van de selectie is fit, ondanks diverse kleine klachten gedurende de week.

Trainer Ron Jans in het programmaboekje van aanstaande zondag: “Het staat heel dicht bij elkaar. Tegen Roda hebben we twee punten verloren, tegen Vitesse hebben we één laten glippen. We willen zo snel mogelijk duidelijkheid over een plek bij de eerste negen. En dan zolang mogelijk mee blijven doen voor de eerste vijf. Maar daarvoor moeten we eerst zelf de punten pakken, voordat we kijken wat de andere ploegen gedaan hebben.”

Zijn collega Louis van Gaal van AZ: “AZ heeft te maken met de Wet van Murphy. Als er eenmaal iets mis gaat, blijft alles mis gaan. Dat hebben we de afgelopen weken gezien. Nu moeten we er met elkaar zien uit te komen in het restant van de competitie. En daar heb ik alle vertrouwen in.”
Ik heb er iets minder vertrouwen in
pi_56748588
Goede plaatjes in de OP

Geeft goed weer hoe men er nu voor staat bij AZ. Tis alleen dan wel heel apart dat als je bijna klaar bent met scrollen opeens Fransie en z'n lach voorbij komt Na regen komt zonneschijn, laten we maar zeggen

Zou overigens verdomde lekker zijn om Groningen te pakken dit weekend. Kunnen de punten goed genoeg gebruiken.
pi_56748685
quote:
Zijn collega Louis van Gaal van AZ: “AZ heeft te maken met de Wet van Murphy.
Hij leest mee.
pi_56748867
Maar wat is nou het doel van AZ de laatste 10 wedstrijden? Vitesse en Utrecht voorbij en dan vingers gekruist bij de play-offs?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_56749233
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 14:02 schreef mcyodogg het volgende:
Maar wat is nou het doel van AZ de laatste 10 wedstrijden? Vitesse en Utrecht voorbij en dan vingers gekruist bij de play-offs?
Intertotoplek veiligstellen lijkt mij voorlopig de beste optie...
  vrijdag 15 februari 2008 @ 14:27:32 #7
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_56749487
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 14:17 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Intertotoplek veiligstellen lijkt mij voorlopig de beste optie...
Plaats bij de eerste 9 moet toch nog makkelijk kunnen?
pi_56749586
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 14:27 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Plaats bij de eerste 9 moet toch nog makkelijk kunnen?
Gezien het programma zou ik 'makkelijk' weglaten.
pi_56750040
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 14:27 schreef Hephaistos. het volgende:
Plaats bij de eerste 9 moet toch nog makkelijk kunnen?
Gezien de laatste resultaten ga ik daar niet echt vanuit.
  vrijdag 15 februari 2008 @ 14:55:13 #10
3185 Adelante
To let it go now
pi_56750141
Het team wordt gewoon de Feyenoord van '06/'07, net overal naast grijpen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_56751081
quote:
AZ zonder De Zeeuw naar Euroborg

AZ-coach Louis van Gaal kan komend weekend, als hij met zijn elftal op bezoek gaat in de Groene Kathedraal van FC Groningen, niet over Demy de Zeeuw beschikken. De middenvelder heeft griep en ontbrak vrijdag op de training.

"Ik denk dat de periode tot zondag te kort is voor De Zeeuw om te herstellen", zei trainer Louis van Gaal vrijdag. Kemy Agustien (achillespees) en Milano Koenders (buik) kunnen zeker niet meedoen tegen de Groningers. Verder zijn Stijn Schaars, Maarten Martens, Joey Didulica en Gijs Luirink al langdurig afwezig.

fcupdate
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_56752395
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 14:55 schreef Adelante het volgende:
Het team wordt gewoon de Feyenoord van '06/'07, net overal naast grijpen
Dat deden we vorig jaar al Dit jaar grijpen we nergens naast Simpelweg omdat we ook nergens kans op maken
pi_56758370
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 14:17 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Intertotoplek veiligstellen lijkt mij voorlopig de beste optie...
Ik heb eigenlijk wel zin in intertoto, ik heb toch nog geen plannen voor de zomer...
pi_56771234
quote:
AZ waarschijnlijk zonder De Zeeuw
ALKMAAR- Demy de Zeeuw vormt een vraagteken voor de ontmoeting met FC Groningen, die zondag op het programma staat. De middenvelder ontbrak vrijdag wegens ziekte op de training. Milano Koenders (buik), Kemy Agustien (achillespees) en de andere geblesseerden (Schaars, Luirink, Martens en Didulica) zijn niet inzetbaar. Kew Jaliens keert terug.

Vanwege de besloten training meldden alleen de herstellende Agustien en Koenders zich vrijdag op het trainingsveld. De rest van de selectie, min de zieke De Zeeuw, trainde in het DSB Stadion.

AZ gaat zondag in Groningen op zoek naar herstel. Want aan de reeks nederlagen waar AZ in 2008 door geteisterd wordt, is nog geen einde gekomen. Bovendien won Louis van Gaal (met AZ) nog nooit in de Euroborg, zo memoreerde een Groningse journalist die vrijdag de afsluitdijk was overgestoken om bij het perspraatje te zijn.

“Deze week heb ik tijdens de trainingen de nadruk op de verdediging gelegd”, zo liet de trainer van AZ zijn toehoorders weten. “We hebben de laatste weken veel tegengoals gekregen. Ieder schot op goal is een goal. Daar heb ik dus extra aandacht aan besteed.”

“Groningen is een mentaal sterke ploeg. Ze zijn goed georganiseerd en spelen volgens vaste patronen. Ze zijn in de winterstop alleen wel vier spelers kwijtgeraakt. Waaronder de twee aanvoerders. Maar wat voor invloed dat heeft, dat weet je niet. Tegen Roda speelden ze met tien man. Dan krijg je er geen goed beeld van. En bij Vitesse verloren ze met 2-1. De wedstrijd tegen AZ zal dus een belangrijke graadmeter voor Groningen zijn. En voor onszelf natuurlijk ook. Vooraf kan je niet zeggen dat we met een punt tevreden zouden zijn. Wat dat betreft is een overwinning nu natuurlijk in alle opzichten welkom.”
pi_56771263
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 14:55 schreef Adelante het volgende:
Het team wordt gewoon de Feyenoord van '06/'07, net overal naast grijpen
"net" ?
Geef mij maar Amsterdam
pi_56787596
Ik ga richting Groningen, ik hoop op een mooie pot en natuurlijk een goed resultaat voor AZ!
pi_56788176
Laten we het hopen. AZ heeft een fikse crisis, Groningen een minicrisis met het vertrek van 4 goede spelers...

Hopelijk zal degene met de ergste crisis zich daar aan op kan trekken
pi_56793769
Nou, weer drama natuurlijk.

Kom je op 1-1, gelijkspel uit tegen Groningen is dan prima, maar nee hoor, 2 (!) minuten later al een penalty tegen en hoppa, 2-1 onderuit.

Van Gaal zal wel weer zeggen dat ze niet zijn weggespeeld met 4-0 en dat het dus een goed resultaat is, wat helaas wat minder was door een 'individueel foutje', maar elke wedstrijd zijn er zulke gigantische fouten die je de kop kosten.

Het klotige is nog dat je dit niet af kan schuiven of Van Gaal, aangezien Romero die fout maakt. Ik zou alleen eens graag zien dat het dubbeltje de andere kant op valt. Deze week is het Romero, volgende week Donk, week er na Jaliens, week daarna weer Vormer. Je kan niet 1 iemand aanwijzen, maar elke week weer worden er fouten gemaakt waardoor je het zelf compleet weggeeft.

Zolang dit blijft ga je gewoonweg niet winnen.

VVV wint nu weer dus die komen ook weer 3 punten dichterbij. Als het zo doorgaat dan zitten ook de degradatiekandidaten vlak achter je en worden die laatste wedstrijden tegen o.a. Sparta nog retespannend. Ook die kan je verliezen als je dit soort kado's blijft weggeven.
pi_56793804
Ik zou V Gaal de laan uit sturen. Hij krijgt ze niet meer aan voetballen ben ik bang. Leek helemaal nergens op.

Dat moet snel beter anders krijg je nog degradatiezorgen ook.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_56794884
quote:
Op zondag 17 februari 2008 16:29 schreef xFriendx het volgende:

VVV wint nu weer dus die komen ook weer 3 punten dichterbij.
Pfoe, zo word in 1 zin treffend weergegeven hoe bizar de huidige situatie eigenlijk is. Voorafgaand aan het seizoen VVV gedoodverfde degradant, AZ titelkandidaat. Hoe is het mogelijk..
pi_56795182
quote:
Op zondag 17 februari 2008 17:24 schreef massan het volgende:

[..]

Pfoe, zo word in 1 zin treffend weergegeven hoe bizar de huidige situatie eigenlijk is. Voorafgaand aan het seizoen VVV gedoodverfde degradant, AZ titelkandidaat. Hoe is het mogelijk..
Ja, klinkt misschien negatiever dan het wellicht lijjkt, maar de realiteit leert mij dat AZ vooralsnog alles verliest en er geen stijgende lijn te ontdekken valt. Daarentegen pakken de lagere ploegen steeds vaker hier een puntje, daar een puntje, soms eens winst. Al met al klimmen die steeds hogerop en kan dat nog verdomde gevaarlijk worden als AZ echt alles blijft verliezen.
pi_56795486
quote:
Van Gaal: "Dit is een houvast"

AZ verloor vanmiddag met 2-1 van FC Groningen, maar trainer Louis van Gaal vond het duel desondanks hoop geven.
"Dit is een houvast. Ik heb een strijdbaar AZ gezien. Dat is lastig, maar mijn jongens hebben het wel gedaan," aldus de oefenmeester van AZ tegenover Tele2.

AZ maakt een zeer moeizaam seizoen door en staat slechts op een elfde plek.
pi_56795544
quote:
Op zondag 17 februari 2008 17:50 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Stijgende lijn met de week ervoor enzo.
pi_56795657
quote:
Op zondag 17 februari 2008 16:30 schreef venomsnake het volgende:
Ik zou V Gaal de laan uit sturen. Hij krijgt ze niet meer aan voetballen ben ik bang. Leek helemaal nergens op.

Dat moet snel beter anders krijg je nog degradatiezorgen ook.
vroeger werden trainers die een wanprestatie leverden ontslagen en bij topprestaties geridderd.
Heden lijkt daar een ommekeer in gekomen. Waarmee niet is gezegd dat Louis er ineens niets meer van kan.
Maar AZ moet door, desnoods met een ander.
janneman
pi_56795970
Jezus, het blijft ook maar doorgaan
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_56796198
quote:
Op zondag 17 februari 2008 16:03 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dat van Gaal ook nog altijd mag blijven zitten.
Bij andere clubs lig je eruit na wat slechte wedstrijden in de competitie en uitgeschakeld worden in Europa.
AZ doet niet meer mee in Europa, niet meer in de beker, niet meer om de titel en moet nog een behoorlijk gat dichten om uberhaupt Europees voetbal te spelen.
Ik vraag het me toch af, zoals meer mensen hier zie ik
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_56796572
onbegrijpelijk hoe az nog op de 11e plek staat, ik kan me niet meer herinneren wanneer az voor hte laatst gewonnen heeft...
pi_56798788
quote:
Op zondag 17 februari 2008 18:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
onbegrijpelijk hoe az nog op de 11e plek staat, ik kan me niet meer herinneren wanneer az voor hte laatst gewonnen heeft...
30 december zo uit m'n hoofd.
pi_56798819
quote:
Op zondag 17 februari 2008 20:15 schreef xFriendx het volgende:

[..]

30 december zo uit m'n hoofd.


Ik keek net even naar de stand, 1e 9 gaat nog lastig worden.
  zondag 17 februari 2008 @ 20:23:17 #31
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_56799070
Ik vond die Romero erg goed keepen vanmiddag. Zeer sterk bij hoge ballen.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_56799356
Goede keeper maar bij die pengel kwam die wel dom uit zeg.
  zondag 17 februari 2008 @ 20:48:51 #33
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_56799876
quote:
Op zondag 17 februari 2008 20:15 schreef Blawh het volgende:

[..]



Ik keek net even naar de stand, 1e 9 gaat nog lastig worden.
Daar moeten ze zich ook helemaal niet meer op richten als je het mij vraagt. Gezien het programma mogen ze blij zijn als ze over een paar weken niet 13e of 14e staan.
pi_56802432
quote:
Op zondag 17 februari 2008 20:15 schreef xFriendx het volgende:

[..]

30 december zo uit m'n hoofd.
16 januari, 1-2 tegen De Graafschap.

Het trainen op verdedigen heeft zijn vruchten afgeworpen, want we kregen nu maar 2 doelpunten tegen. Volgende wedstrijd met 1-0 verliezen en Van Gaal zal zeggen dat er een stijgende lijn in het spel zit. Het is jammer dat je dan iedere keer tegen een nederlaag aanloopt, maar de speelstijl is ten minste herkenbaar...

Ontzettend balen van die pingel, Romero moet toch echt wat minder onstuimig worden, want elke wedstrijd die hij nog gekeept heeft in de hoofdmacht veroorzaakt hij ook een pingel. Tegen Heracles en vandaag kost je dat gewoon een punt. Voor de rest wel sterk gespeeld, straalt meer vertrouwen dan Waterman. Verder speelde Mounir weer allerbelabberst, volgende week gewoon Cziommer vanaf de start er in. De rest speelde ook slap, maar voor hen zijn de alternatieven beroerder. Ik ben blij als we bij de eerste 13 eindigen...
  zondag 17 februari 2008 @ 22:22:08 #35
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56802713
Echt die keeper, zei al eerder dat die alleen maar penal veroorzaakt, en ja hoor vandaag weer
pi_56803245
quote:
Op zondag 17 februari 2008 22:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Echt die keeper, zei al eerder dat die alleen maar penal veroorzaakt, en ja hoor vandaag weer
Waterman had waarschijnlijk 3 goals meer om de oren gehad, dus we gaan er op vooruit!
  zondag 17 februari 2008 @ 22:47:04 #37
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_56803510
quote:
Op zondag 17 februari 2008 22:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Echt die keeper, zei al eerder dat die alleen maar penal veroorzaakt, en ja hoor vandaag weer
Ach, geldingsdrang. Hij stond vandaag echt prima te keepen.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_56804935
Sneu dat ze in 1 minuut de gelijkmaker maken en meteen weer op achterstand komen
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_56808396
Ik heb het niet gezien verder, maar zoals ik het weer begrijp heb ik ook niks gemist behalve wat ellende.

Het wordt eens tijd voor een drastische verandering. Van Gaal met zijn houvast....allemaal leuk en geweldig voor die hem hoor, maar overduidelijk schiet AZ als ploeg er niks mee op.

Waar oh waar blijft die figuur die iedereen in het veld verrot scheldt als het weer eens mis gaat? Zoals het er nu aan toe gaat, halen we zelfs de Intertoto-playoffs niet eens meer
pi_56811721
quote:
Op maandag 18 februari 2008 08:43 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik heb het niet gezien verder, maar zoals ik het weer begrijp heb ik ook niks gemist behalve wat ellende.

Het wordt eens tijd voor een drastische verandering. Van Gaal met zijn houvast....allemaal leuk en geweldig voor die hem hoor, maar overduidelijk schiet AZ als ploeg er niks mee op.

Waar oh waar blijft die figuur die iedereen in het veld verrot scheldt als het weer eens mis gaat? Zoals het er nu aan toe gaat, halen we zelfs de Intertoto-playoffs niet eens meer
Sowieso verdienen we met dit soort spel ook geen UEFA-ticket natuurlijk. Ongeacht of we er de selectie voor hebben of niet.
pi_56814632
quote:
Op maandag 18 februari 2008 12:05 schreef xFriendx het volgende:
Sowieso verdienen we met dit soort spel ook geen UEFA-ticket natuurlijk. Ongeacht of we er de selectie voor hebben of niet.
Ach, als we het eigenlijk neit mogen verdienen, dan maar sneaky een plek binnenhalen hoor. Resultaat gaat wat mij betreft altijd boven eer
pi_56815072
quote:
Op maandag 18 februari 2008 08:43 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Waar oh waar blijft die figuur die iedereen in het veld verrot scheldt als het weer eens mis gaat? Zoals het er nu aan toe gaat, halen we zelfs de Intertoto-playoffs niet eens meer
Hopen dat Feyenoord en NAC bij de eerste 5 eindigen en dat een van hen dan de beker wint, dan kan je met een 13e plek nog Intertoto halen.
  maandag 18 februari 2008 @ 15:37:22 #43
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_56815907
Tja als je in de hoek zit waar de klappen vallen.....
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_56818195
quote:
Op maandag 18 februari 2008 15:37 schreef PyTh het volgende:
Tja als je in de hoek zit waar de klappendoelpunten vallen.....
  maandag 18 februari 2008 @ 17:26:43 #45
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56818210
Weten jullie of feyenoord combi krijgt?
want wil voor 1e keer naar nieuw stadion van az
pi_56818434
quote:
Op maandag 18 februari 2008 17:26 schreef jorienvdherik het volgende:
Weten jullie of feyenoord combi krijgt?
want wil voor 1e keer naar nieuw stadion van az
Gezien de geschiedenis (de Beverwijkrellen vonden plaats voor de wedstrijd AZ-Feyenoord) denk ik dat je daar wel vanuit kan gaan.
pi_56818664
Vorig jaar meen ik dat er een autocombi was. Je werd dan naar een parkeerplek geloodst en van daar werd je per bus naar het stadion vervoerd. Ik weet dit dus niet zeker. En anders gewoon het hele stuk gezellig de bus in
  dinsdag 19 februari 2008 @ 00:32:17 #48
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56829190
Ik was op wat voetbalsites aan het surfen, en kwam opeens de Cruijff Draai (Cruyff turn) tegen:



http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/skills/4187038.stm
http://www.youtube.com/watch?v=U1k7DGqRF5g

Had ik nog nooit eerder van gehoord, maar dit is precies dat trucje dat Dembélé altijd gebruikt om kort en snel weg te draaien van de tegenstander. Nooit geweten.
Confidence through competence
pi_56840664
http://www.az.nl/index.php?module=news&articleID=22414

Pelle heeft gescoord!

Wel in dienst van Jong AZ, maar aangezien dit toch wel een buitengewone gebeurtenis is, wou ik dit toch even mededelen

Overigens scoorde nieuwe aanwinst Moreno (verdediger) ook.
pi_56840692
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 00:32 schreef Stereotomy het volgende:
Ik was op wat voetbalsites aan het surfen, en kwam opeens de Cruijff Draai (Cruyff turn) tegen:

[ afbeelding ]

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/skills/4187038.stm
http://www.youtube.com/watch?v=U1k7DGqRF5g

Had ik nog nooit eerder van gehoord, maar dit is precies dat trucje dat Dembélé altijd gebruikt om kort en snel weg te draaien van de tegenstander. Nooit geweten.
Zoals cristiano het doet is het praktischer en sneller
  dinsdag 19 februari 2008 @ 17:53:48 #51
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56840795
quote:
Op maandag 18 februari 2008 17:51 schreef Gatalin het volgende:
Vorig jaar meen ik dat er een autocombi was. Je werd dan naar een parkeerplek geloodst en van daar werd je per bus naar het stadion vervoerd. Ik weet dit dus niet zeker. En anders gewoon het hele stuk gezellig de bus in
auto combi kan ik nog enig zins accepteren
pi_56911931
Luijckx terug naar AZ

Slimme zet van AZ of niet?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 22 februari 2008 @ 20:22:45 #53
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56913423
Ja toch, echt een goede speler.
maar denk dat ze nu vormer niet verlengen ?
pi_56913491
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 20:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Ja toch, echt een goede speler.
maar denk dat ze nu vormer niet verlengen ?
Las ergens dat als Vormer x wedstrijden in het eerste (in de basis?) zou meespelen zijn contract automatisch verlengd zou worden. Weet alleen niet of dit wel klopt, dit zou namelijk al zo moeten zijn gebeurd voordat Vormer een keer aangaf nog te wachten op antwoord van AZ.
  vrijdag 22 februari 2008 @ 20:26:55 #55
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56913512
Toch vind ik Vormer een goede speler hoor.
  vrijdag 22 februari 2008 @ 20:56:48 #56
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_56914131
* MisterJ.Lo PC doet vreemd
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_56914316
quote:
Beste AZ-supporter,

Het gaat al het hele jaar klote met onze club, Alkmaar Zaanstreek. Tientallen miljoenen in de spelersgroep geïnvesteerd, en dan toch lichtpunten zien in dramatische verliespartijen tegen Willem II of NEC. De ene doelstelling (Louis: een prijs pakken) nog gekker dan de andere (bestuur: meedoen om de prijzen), en dan toch een eeuwenoud Europees thuisrecord te grabbel gooien.

Als supporters zijn wij nu al maanden uiterst mild en positief geweest, hebben veel excuses moeten slikken, maar de tijd is aangebroken om een daad te stellen: tot hier en niet verder.

Daarom: Tijdens het eerste kwartier van de wedstrijd tegen FC Twente als protest geen geluid vanaf de Ben-Side. Geen applaus bij opkomst, geen gejuich bij een corner, geen supportersliederen, geen geklapper. Corrigeer elkaar bij het produceren van enige decibel. Gewoon muisstil, een kwartier lang. Dan, exact in minuut 15.00 óf na het eerste doelpunt (van AZ of Twente), brengen we massaal en oorverdovend Gala Op Het Veld Ole Ole ten gehore. Gevolgd door een indrukwekkende heksenketel, ruim vijf kwartier lang.

Om de actie kracht bij te zetten hebben wij een groot spandoek gerealiseerd met de tekst Excuses volop, maar waar blijven de punten? Wat ons betreft is het spandoek nog te mild, maar van de vijftien ingediende teksten was dit uiteindelijk de enige die via Rob Koning door het bestuur niet gecensureerd is.

Dus:
- Spandoek Excuses volop, maar waar blijven de punten?

- Eerste kwartier AZ-Twente absoluut geen geluid vanaf de Ben-Side.

- Bij 15.00 exact, of na het eerste (tegen)doelpunt, een ouderwets knallende supportersherrie.

Doel van de actie: Het bestuur wakker schudden voor het feit dat er bij dit soort dramatische prestaties mensen verantwoordelijk moeten worden gesteld.

Wij hebben geen bezwaren tegen andere activiteiten zoals het bezetten van de gracht, zolang het bovenstaande protestactie niet hindert. De AZ Fanpage roept op om nu eens eensgezind een vuist te maken.

Roodwitte groet,

AZ Fanpage


P.S. Spread the word!
Dat gaat dus maar 40 seconden duren want dan staan ze alweer 1-0 achter
  vrijdag 22 februari 2008 @ 21:47:35 #58
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56915151
ze kunnen beter azfanpage.nl op zwart zetten
Confidence through competence
pi_56915527
Jezus wat triest
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_56915564
LOL ze eisen prestaties.. beetje laat zeg
  vrijdag 22 februari 2008 @ 22:08:44 #61
3185 Adelante
To let it go now
pi_56915608
't is net DSB: "in het verleden behaalde resultaten, blablabla..."
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 22 februari 2008 @ 22:09:14 #62
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56915618
welke resultaten ?
pi_56915783
Ze willen heel verkapt zeggen LOUIS ROT OP!
pi_56915803
quote:
Daarom: Tijdens het eerste kwartier van de wedstrijd tegen FC Twente als protest geen geluid vanaf de Ben-Side. Geen applaus bij opkomst, geen gejuich bij een corner, geen supportersliederen, geen geklapper. Corrigeer elkaar bij het produceren van enige decibel. Gewoon muisstil, een kwartier lang.

Dat doet een groot deel van mijn vak al elke wedstrijd lang dit seizoen, resultaat ho maar...
pi_56916026
Ik eis als resultaat dat ze terug gaan naar de vrijdagavond--> Jupiler League
PARIS SAINT GERMAIN...
En PSG. Word Kampioen. En PSG. Word Kampioen!
pi_56921796
Ik heb gehoord dat Stijn Schaars weer begonnen is met trainen en dat dat tot nu toe pijn vrij gaat. Of hij dit seizoen nog in actie komt is zeer twijfelachtig, maar het lijkt er voorlopig op dat de laatste ingreep succes heeft gehad.
pi_56922977
Kan ie volgend jaar mooi meedoen tegen Helmond Sport
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  zaterdag 23 februari 2008 @ 11:52:51 #68
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56923026
ja, in de beker
pi_56924352
Jezus, gaan ze echt een kwartier stil zijn tijdens de wedstrijd? Die supporters van AZ hebben geen geweten wat een harde kern!
  zaterdag 23 februari 2008 @ 13:31:43 #70
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56924472
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 13:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
Jezus, gaan ze echt een kwartier stil zijn tijdens de wedstrijd? Die supporters van AZ hebben geen geweten wat een harde kern!
Of bedoelen ze dat ze normaal een uur stil zijn en nu maar een kwartier?
Confidence through competence
pi_56924742
Ach AZ was leuk en Van Gaal moet daar gewoon weg. Als je ziet hoe die langzaam dat elftal heeft verkloot .. tsjah
pi_56930086
Aangezien het niet zo heel lekker gaat bij AZ (das vrij zwak uitgedrukt denk ik) willen de supporters dit graag uiten. Vanavond bij Twente moet dit dan gaan gebeuren.

Men wil hier onder andere spandoeken voor gebruiken. Van tevoren moet je die alleen wel laten 'keuren' om te bezien of je niet oproept tot een heilige oorlog of je oude oom Adolf eert, om maar wat te noemen.

Deze zijn ingediend, echter alleen de doeken met *** zijn goedgekeurd.

Vond zelf die van de Jupiler wel erg goed gevonden

-Blanco spandoeken zonder tekst ***
-Waar blijft onze galavoorstelling?
-AZ, voor al uw feesten en partijen
-Geen resultaten, geen prijzen, maar wel drank en spijzen?
-Altijd feest bij AZ
-Doe maar net of je feestneus bloedt.
"Dirk Scheringa, gezellig hè?"
"De gracht is een kloof geworden..."
"Bobo's het feest, fans de kater"
-"De nummer 11, van Nederland..." ***
- Excuses volop, maar waar blijven de punten?! ***
- 5-2 + 11e plaats . Feest bij AZ?
- Louis bedankt
- Altijd Zichzelf: Geen bezieling en 100 excuses?
-"Dirk, staat de Jupiler al koud?"

Zo 'stil' en 'rustig' is het dus ook weer niet.
pi_56930144
Wacht even, bijna al die onschuldige spandoeken zijn afgekeurd?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_56930334
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 18:44 schreef mcyodogg het volgende:
Wacht even, bijna al die onschuldige spandoeken zijn afgekeurd?
Ja, alleen de teksten met *** er achter mochten door. De rest niet.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 18:59:43 #75
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56930482
Alves: "Stelletje Nazi's bij AZ "
Confidence through competence
pi_56931084
AZ-FC Twente

Opstelling AZ: Sergio Romero, Kew Jaliens, Ryan Donk, David Mendes da Silva, Barry Opdam, Demy de Zeeuw, Simon Cziommer, Ruud Vormer, Julian Jenner, Moussa Dembélé, Simon Poulsen.

Opstelling FC Twente: Sander Boschker, Robbie Wielaert, Edson Braafheid, Blaise N'Kufo, Stein Huysegems, Jeroen Heubach, Luke Wilkshire, Eljero Elia, Youssouf Hersi, Douglas, Karim El Ahmadi.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 19:31:27 #77
3185 Adelante
To let it go now
pi_56931154
zozo, Cziommer mag weer eens meedoen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 23 februari 2008 @ 19:55:15 #78
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_56931643
Leuke actie: 75 minuten lang zingen ipv 90 minuten je bek dicht houden.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_56935484
0-0 en 1 punt. Nou is 1 punt niet heel veel, maar goed, met de afgelopen weken in het achterhoofd is het een stuk aangenamer dan verliezen met 4-0 en 0 punten behalen.
pi_56935634
Het is dat Rutten een beetje laat wisselde anders zat er meer in voor Twente.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 22:05:01 #81
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56935785
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 21:56 schreef xFriendx het volgende:
0-0 en 1 punt. Nou is 1 punt niet heel veel, maar goed, met de afgelopen weken in het achterhoofd is het een stuk aangenamer dan verliezen met 4-0 en 0 punten behalen.
én Romero heeft geen penal veroorzaakt.
Confidence through competence
  zaterdag 23 februari 2008 @ 22:09:38 #82
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56935942
al 8 wedstrijden op rij niet gewonnen
  zondag 24 februari 2008 @ 17:05:27 #83
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56950356
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 22:09 schreef jorienvdherik het volgende:
al 8 wedstrijden op rij niet gewonnen
Al 1 wedstrijd op rij de nul gehouden.
Confidence through competence
  zondag 24 februari 2008 @ 17:06:15 #84
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_56950370
Al het gehele seizoen met klappertjes.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_56950529
quote:
Op zondag 24 februari 2008 17:06 schreef MarkNMGN het volgende:
Al het gehele seizoen met klappertjes.
Ik heb zelfs nog een klappertje in m'n auto liggen. Mocht zo'n dief op een scooter mijn tas pakken dan rij ik hem achterna en 'klap' ik hem in het gezicht. Dat zal em leren.

Ontopic:

Wel klote trouwens, ga je zelf al niet zo lekker, beginnen ze onder je ook zomaar punten te pakken. Denk je dat Heerenveen wel even doorgaat met die winning mood, wint NEC zomaar (met alle respect) Sparta wat zomaar eens wint van Utrecht Zo worden de gaten onderin richting AZ ook wel bar klein. Hoog tijd dat er dus eens gewonnen wordt, kunnen die punten nog hard genoeg gebruiken.
pi_56950595
quote:
Op zondag 24 februari 2008 17:06 schreef MarkNMGN het volgende:
Al het gehele seizoen met klappertjes.
Al het tweede seizoen weer
  zondag 24 februari 2008 @ 17:18:02 #87
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_56950632
quote:
Op zondag 24 februari 2008 17:16 schreef Gatalin het volgende:

[..]

Al het tweede seizoen weer
Jezus, vinden jullie het zelf niet triest worden dan
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  zondag 24 februari 2008 @ 17:18:10 #88
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56950636
Zeg, Koevermans weer niet gespeeld bij PSV. Die gast moet zo langzamerhand de hele bank opgevreten hebben. Hij speelt véél minder dan bij AZ vorig jaar, en volgens mij ook nog minder dan bij AZ in z'n eerste jaar.
Confidence through competence
  zondag 24 februari 2008 @ 17:18:32 #89
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56950642
quote:
Op zondag 24 februari 2008 17:18 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Jezus, vinden jullie het zelf niet triest worden dan
Heksenketel, klapklpaklpaklapklap!
Confidence through competence
  zondag 24 februari 2008 @ 17:30:50 #90
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_56950882
oh oh oh
wat was het weer kut
collega van me is al 6 wedstrijden niet naar az geweest terwijl hij een seizoenskaart heeft

wordt het contract van vormer wel verlengd, volgens mij kan hij nl. nu al benaderd geworden
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
  zondag 24 februari 2008 @ 17:45:36 #91
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_56951195
quote:
Op zondag 24 februari 2008 17:30 schreef DANILXL het volgende:
oh oh oh
wat was het weer kut
collega van me is al 6 wedstrijden niet naar az geweest terwijl hij een seizoenskaart heeft
Volgend seizoen zit je collega zeker weer gewoon bij Ajax?
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  zondag 24 februari 2008 @ 17:46:31 #92
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_56951210
quote:
Op zondag 24 februari 2008 17:45 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Volgend seizoen zit je collega zeker weer gewoon bij Ajax?
nee
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_56951294
quote:
Op zondag 24 februari 2008 17:18 schreef Stereotomy het volgende:
Zeg, Koevermans weer niet gespeeld bij PSV. Die gast moet zo langzamerhand de hele bank opgevreten hebben. Hij speelt véél minder dan bij AZ vorig jaar, en volgens mij ook nog minder dan bij AZ in z'n eerste jaar.
Hij wordt wel kampioen en heeft iemand voor zich die ook behoorlijk speelt.

Hij zal er geen moment spijt van hebben.
pi_56951414
Romero was goed !
quote:
Op zondag 24 februari 2008 17:30 schreef DANILXL het volgende:
collega van me is al 6 wedstrijden niet naar az geweest terwijl hij een seizoenskaart heeft
Mag ik hem hebben?
pi_56955835
quote:
Op zondag 24 februari 2008 17:18 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Jezus, vinden jullie het zelf niet triest worden dan
Jij hebt moeite met het interpreteren van PI's?
pi_56955880
quote:
Op zondag 24 februari 2008 17:50 schreef Chadi het volgende:

[..]

Hij wordt wel kampioen en heeft iemand voor zich die ook behoorlijk speelt.

Hij zal er geen moment spijt van hebben.
Kans dat hij voor Oranje wordt opgeroepen slinkt met de week, zodat hij lekker op vakantie kan van de zomer. Nee, ik denk niet dat hij problemen met de situatie heeft...
pi_56956275
quote:
Op zondag 24 februari 2008 21:36 schreef Gatalin het volgende:

[..]

Kans dat hij voor Oranje wordt opgeroepen slinkt met de week, zodat hij lekker op vakantie kan van de zomer. Nee, ik denk niet dat hij problemen met de situatie heeft...
Nee hij zal vast wel opgeroepen worden al hij bij nummer 11 in de spits speelt
pi_56956480
quote:
Op zondag 24 februari 2008 21:51 schreef Chadi het volgende:

[..]

Nee hij zal vast wel opgeroepen worden al hij bij nummer 11 in de spits speelt
Dan hadden we natuurlijk niet 11e gestaan he?
  maandag 25 februari 2008 @ 00:43:46 #99
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56960072


Humor van die Twentenaren
Confidence through competence
  maandag 25 februari 2008 @ 00:44:47 #100
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56960092
quote:
Op zondag 24 februari 2008 21:51 schreef Chadi het volgende:

[..]

Nee hij zal vast wel opgeroepen worden al hij bij nummer 11 in de spits speelt
Je wordt zelfs opgeroepen als je in de verdediging speelt bij de nummer 11 met superveel tegendoelpunten.
Confidence through competence
pi_56963329
Volgens Been kan Lens zo naar Madrid.

Lens is dus goed bezig , mag hij eerst een tussenstop maken in Alkmaar.
  maandag 25 februari 2008 @ 13:54:30 #102
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56963470
In Jong AZ tetterde hij samen met Medunjanin (en Luijckx die erachter al het vuile werk opknapte) er best veel ballen in. Maar de laatste twee jaar heeft hij ook niet veel gescoord.
Confidence through competence
pi_56982295
quote:
Ari en Pelle ook in peperduur Jong AZ niet trefzeker
26 februari 2008

Sebastien Pocognoli, Mounir el Hamdaoui, Graziano Pelle en Ari werden deze zomer voor vele miljoenen euro's naar AZ gehaald, maar zelfs in Jong AZ komt het viertal niet tot grootse daden. In een 'beloftenelftal' aangevuld met onder meer Kemy Agustien, Haris Medunjanin en Boy Waterman, kwamen de peperdure spelers maandagavond niet verder dan een 1-1 gelijkspel tegen het beloftenteam van NEC.

En dat gelijkspel is veel te weinig, vindt ook Jong AZ-coach Marcel Bout. "Als je beide opstellingen naast elkaar legt, dan is het duidelijk dat Jong NEC zich vanavond niet hoefde te motiveren", verwijst hij op de officiële website van de Alkmaarders naar de enorme hoeveelheid A-selectiespelers in zijn team.

Zoals ook bij het eerste elftal van AZ het geval is, brak een gebrek aan scherpte voor het doel de 'jonge' Alkmaarders op. Alleen El Hamdaoui wist één keer te scoren, verder had vooral Pelle het vizier niet op scherp staan. "Als je met spelers van dit niveau vijf á zes kansen krijgt, moet de helft er minstens in", verzucht Bout.
Als het zelfs daar al niet lukt...
pi_56982661
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 11:12 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Als het zelfs daar al niet lukt...
Eerder scoorde oa Pelle wel bij Jong AZ. De vorige wedstrijd volgens mij nog. Ook Moreno scoorde toen.

Pocognoli is er natuurlijk niet om te scoren, daar is ie niet voor gehaald. Die doet het overigens wel gewoon naar behoren in het 1e elftal van AZ. Waarom zij die dan noemen, geen idee. Die kan gewoon een hele goede wedstrijd hebben gespeeld bij Jong AZ maar als de spitsen dan niet scoren is dat niet aan hem te wijten.

Beetje een apart stuk dus.

Neemt niet weg dat Pelle en Ari gewoon als spitsen dit seizoen tekort zijn geschoten.
pi_56983081


Jullie seizoen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_56984312
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 11:53 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]

Jullie seizoen
Zet er dan een fotootje bij van dit seizoen, niet van Excelsior - AZ vorig jaar ^^
pi_56984370
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 11:32 schreef xFriendx het volgende:
Eerder scoorde oa Pelle wel bij Jong AZ. De vorige wedstrijd volgens mij nog. Ook Moreno scoorde toen.

Pocognoli is er natuurlijk niet om te scoren, daar is ie niet voor gehaald. Die doet het overigens wel gewoon naar behoren in het 1e elftal van AZ. Waarom zij die dan noemen, geen idee. Die kan gewoon een hele goede wedstrijd hebben gespeeld bij Jong AZ maar als de spitsen dan niet scoren is dat niet aan hem te wijten.

Beetje een apart stuk dus.

Neemt niet weg dat Pelle en Ari gewoon als spitsen dit seizoen tekort zijn geschoten.
Nou ja, meestal is het standaard dat 1e elftal-spelers die het afgelopen weekend niet in actie kwamen, gaan spelen in Jong AZ. Dit keer waren het er blijkbaar behoorlijk wat. Met zo'n selectie mag je in eider geval verwachten dat ze gaan winnen.....dus het gebrek aan doelpunten mag je de rest ook wel een beetje aanrekenen hoor
pi_56984383
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 12:52 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Zet er dan een fotootje bij van dit seizoen, niet van Excelsior - AZ vorig jaar ^^
Ja maar deze kwam ik bij toeval tegen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_56984469
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 11:53 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]

Jullie seizoen
of dit

pi_56984664
quote:
Op maandag 25 februari 2008 00:43 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]

Humor van die Twentenaren
Die wel mooi.
That's all folks!
  dinsdag 26 februari 2008 @ 13:14:23 #111
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_56985702
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 12:54 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Nou ja, meestal is het standaard dat 1e elftal-spelers die het afgelopen weekend niet in actie kwamen, gaan spelen in Jong AZ. Dit keer waren het er blijkbaar behoorlijk wat. Met zo'n selectie mag je in eider geval verwachten dat ze gaan winnen.....dus het gebrek aan doelpunten mag je de rest ook wel een beetje aanrekenen hoor
Maar Poco vind ik het zeer redelijk doen. Hij loopt af en toe iets te veel met de bal, maar daar heeft hij niet als enige last van. Die jankmuil van een Jenner kunnen ze beter terugzetten naar het tweede. Als z'n prestaties half zo goed waren als z'n praatjes groot zijn, dan hadden we nog wat aan hem, maar het is huilen met de pet op. Helaas zag Van Gaal afgelopen zaterdag lichtpuntjes, dus begint hij zaterdag tegen Roda waarschijnlijk weer in de basis. Mocht hij dan weer zo beroerd spelen, dan hoop ik dat hij wel een flink stuk eerder gewisseld wordt dan de afgelopen keer. Wat mij betreft start Agustien op zijn plek.

En als we dan toch aan het snijden zijn, laat Moreno maar eens meespelen, die schijnt het heel goed te doen bij Jong AZ. Mendes doorschuiven naar het middenveld en De Zeeuw op de bank, want het is leuk dat hij 1 of 2 leuke acties in een wedstrijd heeft, maar die beroerde passing zorgt voor minstens even zoveel kansen voor de tegenstander. Ook Dembele heeft hier een handje van, maar zoals uit het bericht blijkt is hier helemaal geen fatsoenlijk alternatief voor.
pi_56986594
Ze moeten gewoon eens de spitsen van Jong AZ er in gooien. Slechter kan het toch niet dat we nu doen qua scoren. Zeker deze laatste wedstrijden zal je het moeten hebben van strijdlust. Neem maar aan dat je als spits van Jong AZ in het 'grote' AZ je best zal doen. Daarnaast presteren Ari en Pelle vrijwel niets dus je kan er alleen maar op winnen.

Zelfde nu met Pelle in Jong AZ. Die gozer is al niet echt des 'AZ' qua gevoel, laat staan dat ie wat op heeft met Jong AZ. Die maakte ook alleen maar minuten om wel z'n ritme er een beetje in te houden. Echt z'n stinkende best doet ie dan toch niet.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 14:26:18 #114
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56986622
Dat zou ik geen gek idee vinden. Sinds wanneer is Dembele gevaarlijk met zijn acties? Leuke individuele kwaliteit maar scoren of een goede strakke eindpass, ho maar.
Confidence through competence
  dinsdag 26 februari 2008 @ 14:27:54 #115
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_56986657
pelle mag wat mij betreft oprotten
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_56989352
Van mij ook. Ik heb hem nog steeds in mij coach van het jaar team trouwens
pi_56997742
Nick van der Velden (FC Dordrecht) lijkt naar jullie te komen. Echt een type speler waar AZ behoefte aan heeft. Iemand die voorop gaat in de strijd en dat koppelt aan voetbalintelligentie. Okee, al 26, maar het lijkt een laatbloeier te zijn.
That's all folks!
pi_56997883
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 21:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Nick van der Velden (FC Dordrecht) lijkt naar jullie te komen. Echt een type speler waar AZ behoefte aan heeft. Iemand die voorop gaat in de strijd en dat koppelt aan voetbalintelligentie. Okee, al 26, maar het lijkt een laatbloeier te zijn.
Ik vind het toch een aparte aankoop
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  dinsdag 26 februari 2008 @ 22:09:45 #119
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56998291
RKC-connecties met Brands. Ik ken hem niet, dus ik lees graag meningen van jullie over deze knul. We hebben wel een boel nr. 10s in de selectie nu. Martens, Cziommer, El-Hamdoeidoei, Dembélé en nu deze Nick.
Confidence through competence
pi_57000033
Stelde niet zoveel voor vandaag, toch niet het persoon dat AZ uit de slop gaat trekken.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_57000567
Ik vorm wel een mening als het officieel door AZ bekend gemaakt wordt...
  dinsdag 26 februari 2008 @ 23:25:25 #122
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_57000615
az heeft behoefte aan een hele nieuwe as

ervaren centrumverdediger, dm, amc en fc
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_57005751
Er was in ieder geval veel interesse voor vd Velden . Zo slecht zal hij niet zijn. Misschien niet de topper waarop we zitten te wachten, maar zeker een bruikbare speler.
pi_57008544
Ik hoef sowieso geen 'toppers'. Als de spelers die spelen maar 'top' presteren.
  woensdag 27 februari 2008 @ 12:44:18 #125
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_57008579
Als hun haar maar goed zit

Als ze maar 6 scharen maken en dan over de bal struikelen
Confidence through competence
pi_57008960
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:44 schreef Stereotomy het volgende:
Als hun haar maar goed zit

Als ze maar 6 scharen maken en dan over de bal struikelen
Precies

Ik hoef geen zogenaamde toppers die top zijn omdat ze in de bladen staan op een feestje van Paris Hilton met nog een zootje bobo's uit de Hollywoodscene.

Gewoon nuchtere boerenHollanders, waarbij als je vraagt of ze ook wel bij Real Madrid willen spelen gewoon antwoorden met: 'Real Madrid? Kan je dat eten?' of 'Real Madrid, dat benne te ver met de tractor'.

Type Koevermans, weinig speciaals aan maar doet wat ie moet doen, in vergelijking met een hoop spitsen in NL die uit WoelieWoelieland komen.
pi_57009000
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 13:01 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Precies

Ik hoef geen zogenaamde toppers die top zijn omdat ze in de bladen staan op een feestje van Paris Hilton met nog een zootje bobo's uit de Hollywoodscene.

Gewoon nuchtere boerenHollanders, waarbij als je vraagt of ze ook wel bij Real Madrid willen spelen gewoon antwoorden met: 'Real Madrid? Kan je dat eten?' of 'Real Madrid, dat benne te ver met de tractor'.

Type Koevermans, weinig speciaals aan maar doet wat ie moet doen, in vergelijking met een hoop spitsen in NL die uit WoelieWoelieland komen.
noordhollandse nuchterheid!
  woensdag 27 februari 2008 @ 13:05:44 #128
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_57009034
Precies. Laat Donk en Waterman om het jaar een biatch bezwangeren en dan zijn ze ook wel tevreden hoor.
Confidence through competence
  woensdag 27 februari 2008 @ 13:09:46 #129
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_57009128


Confidence through competence
pi_57010321
Ik zag hem op de fanpage; Uitverkoop in het fancentrum
pi_57010420
Maar we hebben 2 spitsen betaald en eigenlijk 0 gehaald.
  woensdag 27 februari 2008 @ 14:08:05 #132
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_57010525
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 14:02 schreef xFriendx het volgende:
Maar we hebben 2 spitsen betaald en eigenlijk 0 gehaald.
Pijnlijk maar waar.
Confidence through competence
pi_57011008
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 13:09 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]

Ik vind hem wel goed
  woensdag 27 februari 2008 @ 14:44:43 #134
3185 Adelante
To let it go now
pi_57011238
beetje zelfspot is er daar gelukkig wel (kunnen ze in a'dam nog wat van leren)
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_57014664
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 21:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Nick van der Velden (FC Dordrecht) lijkt naar jullie te komen. Echt een type speler waar AZ behoefte aan heeft. Iemand die voorop gaat in de strijd en dat koppelt aan voetbalintelligentie. Okee, al 26, maar het lijkt een laatbloeier te zijn.
Zo'n ontzettende strijder vind ik het nu ook weer niet. Liet zich vroeger nogal eens provoceren.

Ik denk persoonlijk dat AZ te hoog gegrepen is voor hem. Snap wel dat hij zelf de kans pakt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 29 februari 2008 @ 02:40:24 #136
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_57052469


Geil.
Confidence through competence
  vrijdag 29 februari 2008 @ 02:41:03 #137
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57052474
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 02:40 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]

Geil.
Vinden hun ook
kaart voor az-feyenoord is binnen, best zin in
pi_57052508
Autocombi of vrij?
pi_57052527
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 02:40 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]

Geil.
Ik begreep hieruit dat ze hebben gewonnen. Nu de heren nog
pi_57064038
quote:
Medunjanin mag weg bij AZ

Haris Medunjanin vertrekt komende zomer bij AZ. De aanvallende middenvelder, die in Alkmaar nog een contract heeft tot medio 2010, heeft te horen gekregen dat hij niet in de toekomstplannen van AZ voorkomst. Dat weet het Noordhollands Dagblad.

Medunjanin staat al jarenlang bekend al een groot talent, maar wist zich nooit in de basis van AZ te spelen. De Noord-Hollanders verhuurden de middenvelder vorig seizoen aan Sparta, waar hij in 32 competitiewedstrijden zijn kwaliteiten bewees. AZ haalde hem op voorspraak van Louis van Gaal terug naar het DSB-Stadion.

Diezelfde Van Gaal doet dit seizoen echter nauwelijks een beroep op de jeugdinternational. De geboren Bosniër speelde dit seizoen tot dusver slechts acht wedstrijden, waarvan zeven als invaller. Wat Van Gaal betreft kan Medunjanin daaruit zijn conclusies trekken.

VZ
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 29 februari 2008 @ 16:46:06 #141
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_57064130
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 16:40 schreef venomsnake het volgende:

[..]
Van Gaal was *heel* erg te spreken over Medunjanin in de eerste 5 wedstrijden ofzo. Liet hem vaak in de 60e-70e minuut invallen voor Cziommer omdat Medunjanin zo dicht tegen de basis aan zat.

Maar een keer was Haris gesnapt in een discotheek om 5 uur 's ochtends, en sindsdien heeft hij geloof ik maar 1x meer gespeeld, en daarna nooit weer.

Zou dat het zijn?
Confidence through competence
pi_57064219
Zou wel bizar zijn, dan kun je hem natuurlijk ook gewoon 2 of 3 keer op de tribune laten zetten om een signaal af te geven.

Maar goed, voor hem zelf is het natuurlijk beter als hij ergens anders heen gaat. Hij moet gewoon ergens elke week lekker kunnen voetballen of in ieder geval de kans daartoe krijgen. Ik ben benieuwd waar hij heen zal gaan, veel geld zal hij niet kosten...
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_57064527
Vd Velden van Dordt wss naar AZ

Btw kakkerlakken vrij naar AZ?

Lijkt me sterk.
pi_57064605
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 16:50 schreef venomsnake het volgende:
Zou wel bizar zijn, dan kun je hem natuurlijk ook gewoon 2 of 3 keer op de tribune laten zetten om een signaal af te geven.

Maar goed, voor hem zelf is het natuurlijk beter als hij ergens anders heen gaat. Hij moet gewoon ergens elke week lekker kunnen voetballen of in ieder geval de kans daartoe krijgen. Ik ben benieuwd waar hij heen zal gaan, veel geld zal hij niet kosten...
Niet wat voor Grun als Lovre wordt verkocht deze zomer?
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_57064677
Of naar Heerenveen als Bradley weggaat.

Wel jammer van Medunjanin. Bij Sparta deed hij het best aardig.
  vrijdag 29 februari 2008 @ 17:15:44 #146
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_57064710
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 17:05 schreef Jasza het volgende:
Vd Velden van Dordt wss naar AZ

Btw kakkerlakken vrij naar AZ?

Lijkt me sterk.
Autocombi.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_57064729
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 17:08 schreef Pritt het volgende:

[..]

Niet wat voor Grun als Lovre wordt verkocht deze zomer?
Eerst maar eens afwachten of Lovre verkocht gaat worden.
Bovendien hebben we Nijland ook nog, dat is eigenlijk een 10 hoewel hij nu vaak in de spits speelt.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 29 februari 2008 @ 18:55:27 #148
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_57066646
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 17:08 schreef Pritt het volgende:
Niet wat voor Grun als Lovre wordt verkocht deze zomer?
Lijkt me wel hetzelfde type inderdaad...
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 16:46 schreef Stereotomy het volgende:
Maar een keer was Haris gesnapt in een discotheek om 5 uur 's ochtends, en sindsdien heeft hij geloof ik maar 1x meer gespeeld, en daarna nooit weer.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  vrijdag 29 februari 2008 @ 20:59:02 #149
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57069947
Zie het zwaar in voor ons morgen.

Meeuwis er waarschijnlijk weer niet bij (griep) en in de aanval hebben we ook nog amper iets over door blessures en schorsingen.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  vrijdag 29 februari 2008 @ 21:12:26 #150
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_57070219
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 20:59 schreef DarkShine het volgende:
Zie het zwaar in voor ons morgen.

Meeuwis er waarschijnlijk weer niet bij (griep) en in de aanval hebben we ook nog amper iets over door blessures en schorsingen.
Zit je je nu alweer in te dekken voor een degradatieploegje uit het rechterrijtje?

Wanneer ga je eens een keer ACHTER je ploeg staan in plaats van erop?
Confidence through competence
pi_57070470
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 20:59 schreef DarkShine het volgende:
Zie het zwaar in voor ons morgen.

Meeuwis er waarschijnlijk weer niet bij (griep) en in de aanval hebben we ook nog amper iets over door blessures en schorsingen.
Ja mazzel. AZ, het lachertje van het jaar, verafschuwt en uitgespuugd door heel voetbalkijkend Nederland, de club die spits Pelle herbergt, de spits die meer flessen Andrelon voor z'n haar scoort dan goals en het dan zwaar inzien?

Mag hopen dat die uitspraak kwam omdat je een molenwiek gekopt hebt. Jullie pakken gewoon 3 punten dus ik zou gewoon vast als normaal je 'Darkshine ik-haat-smurfen...ehh AZ-stukje' gaan schrijven.
  vrijdag 29 februari 2008 @ 21:23:40 #152
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_57070504
Overigens wint AZ wel gewoon met 4-0 met een loepzuivere hattrick voor Pelle in de eerste 30 minuten.
Confidence through competence
  vrijdag 29 februari 2008 @ 21:30:47 #153
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57070661
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 21:22 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ja mazzel. AZ, het lachertje van het jaar, verafschuwt en uitgespuugd door heel voetbalkijkend Nederland, de club die spits Pelle herbergt, de spits die meer flessen Andrelon voor z'n haar scoort dan goals en het dan zwaar inzien?
Yulu Matondo is geschorst, loopt 1:1 op gele kaarten. Voor de rest merk je hem niet op.

Nee met Dieter in de spits en goulash (Bodor) op het middenveld
quote:
Mag hopen dat die uitspraak kwam omdat je een molenwiek gekopt hebt. Jullie pakken gewoon 3 punten dus ik zou gewoon vast als normaal je 'Darkshine ik-haat-smurfen...ehh AZ-stukje' gaan schrijven.
Volgens mij onthoud ik me tegenwoordig van zulke posts.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  vrijdag 29 februari 2008 @ 21:33:11 #154
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_57070720
Cziommer heeft ook Hongaarse roots hoor.
Confidence through competence
pi_57070852
AZ gaat in de uitverkoop deze zomer.
pi_57071903
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 21:39 schreef Chadi het volgende:
AZ gaat in de uitverkoop deze zomer.
22 halen is 1 betalen ofzow?
pi_57072377
toch maar even een tvp in het topic van een degradatiekandidaat
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_57077256
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 22:21 schreef xFriendx het volgende:

[..]

22 halen is 1 betalen ofzow?
Ik bedoel daarmee dat het afgeroomd gaat worden. Voetballers willen prijzen winnen. En ik denk dat er een paar toe zijn aan een stap hoger en zich iedere week dood ergeren aan hun collega's
pi_57081709
Ik denk het niet. Veruit de meesten hebben een contract tot 2010 of langer. Tenzij er iemand met een hele grote zak geld langs komt of als AZ geen toekomst ziet voor een speler zal deze mogen vertrekken, anders houdt Dirk gewoon z'n poot stijf.
  Moderator zaterdag 1 maart 2008 @ 15:11:48 #160
138438 crew  Pizzakoppo
pi_57081973
Hoeveel gaat dirk dit jaar uitgeven om AZ de beste van nederland te kopen?
pi_57082944
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 14:56 schreef Gatalin het volgende:
Ik denk het niet. Veruit de meesten hebben een contract tot 2010 of langer. Tenzij er iemand met een hele grote zak geld langs komt of als AZ geen toekomst ziet voor een speler zal deze mogen vertrekken, anders houdt Dirk gewoon z'n poot stijf.
Ik denk dat de Zeeuw en Dembele onhoudbaar worden. Een speler die weg wil bij je club kan je niet houden ook al heeft ie een contract tot 2040
pi_57083070
Vanavond nog wel fans mee of zijn ze nu echt allemaal afgehaakt?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_57083129
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 16:02 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ik denk dat de Zeeuw en Dembele onhoudbaar worden. Een speler die weg wil bij je club kan je niet houden ook al heeft ie een contract tot 2040
Die komen niet uit Uruguay Bovendien is er bij AZ geen financiele noodzaak om te verkopen en zijn ze bezig met lange termijn. Dat er nu een slecht seizoen tussen zit, zorgt er nog echt niet voor dat de plannen nu opeens allemaal worden omgegooid. En zoals ik al zei, als er iemand met een forse zak geld komt, zal er altijd gepraat kunnen worden, maar het is niet zo dat de eerste de beste club bijvoorbeeld Dembele meekrijgt.
pi_57083276
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 16:09 schreef denthemen het volgende:
Vanavond nog wel fans mee of zijn ze nu echt allemaal afgehaakt?
Weinig denk ik. Naar Groningen was er nog een redelijke groep mee, maar Roda is net iets te ver weg voor de gemiddelde AZ'er.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 17:22:28 #165
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57084578
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 16:09 schreef denthemen het volgende:
Vanavond nog wel fans mee of zijn ze nu echt allemaal afgehaakt?
Altijd een handje vol in Kerkrade.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_57086765
Roda JC- AZ

Opstelling Roda JC: Bram Castro, Jan Paul Saeijs, Willem Janssen, Dieter van Tornhout, Anour Hadouir, Davy De Fauw, Nelson Wau, Marcel de Jong, Cheikh Tioté, Roland Lamah, Boldizsar Bodor.

Opstelling AZ: Sergio Romero, Kew Jaliens, Barry Opdam, Héctor Moreno, Sébastien Pocognoli, David Mendes da Silva, Demy de Zeeuw, Kemy Agustien, Ruud Vormer, Moussa Dembélé, Graziano Pellè.

Moreno in de basis dus.

Ook Pelle mag weer naast schieten.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 19:08:58 #167
148059 Pritt
Atheïst
pi_57086899
Ben benieuwd naar Moreno. Poulsen geblesseerd of gewoon gepasseerd?
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_57087017
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 19:08 schreef Pritt het volgende:
Ben benieuwd naar Moreno. Poulsen geblesseerd of gewoon gepasseerd?
Gewoon gepasseerd denk ik. Niets gelezen over een blessure. Poco krijgt denk ik vooralsnog de voorkeur. Heb het idee dat Poco wat aanvallender is dan Poulsen, die is wat behoudender maar wel 'veiliger' met de bal. Als Poco een rush maakt en de bal verliest is het vaak meteen een stuk lastiger om meteen om te schakelen. Aan de andere kant zorgt Poco vaak wel voor wat dreiging of een voorzet die vervolgens naast getikt kan worden door Pelle of Ari.
pi_57087104
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 19:08 schreef Pritt het volgende:
Ben benieuwd naar Moreno. Poulsen geblesseerd of gewoon gepasseerd?
Poulsen kan leuk draven, maar daar blijft het voorlopig nog bij, Poco heeft tot nu toe nog de betere acties. Ben zelf ook benieuwd naar Moreno. Tevens had ik liever Ari in de basis gezien dan Pelle, maar dat is in feite een keuze tussen de lamme en de blinde.

Ik moet zeggen, ik heb er zowaar weer eens vertrouwen in. Zal wel een ruime nederlaag worden dus
pi_57087348
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 16:12 schreef Gatalin het volgende:

[..]

Die komen niet uit Uruguay Bovendien is er bij AZ geen financiele noodzaak om te verkopen en zijn ze bezig met lange termijn. Dat er nu een slecht seizoen tussen zit, zorgt er nog echt niet voor dat de plannen nu opeens allemaal worden omgegooid. En zoals ik al zei, als er iemand met een forse zak geld komt, zal er altijd gepraat kunnen worden, maar het is niet zo dat de eerste de beste club bijvoorbeeld Dembele meekrijgt.
Zij willen prijzen winnen en met AZ win je geen prijzen. Zo simpel ligt het!

Maar we zullen het wel zien volgend seizoen. Misschien heb je wel gelijk
  zaterdag 1 maart 2008 @ 19:42:08 #171
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_57087576
Kan iemand mij vertellen hoe en waarom AZ nu al 1-0 achterstaat?
Confidence through competence
pi_57088689
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 19:42 schreef Stereotomy het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe en waarom AZ nu al 1-0 achterstaat?
Donk zit op de bank want die had zich verslapen. Jaliens was wel op tijd wakker, maar blijkbaar zo vroeg dat hij besloot wat slaap in te halen op het veld en er linksachter een groot gat lag waar Roda dankbaar gebruikt van maakte. Roda speler duikt dat gat in, rent richting achterlijn, geeft voor en die voorzet wordt er ingetikt.
pi_57088734
Pieter Vink - AZ ; ruststand 1 - 0

AZ-aanvallers zijn vogelvrij, vooral binnen het strafschopgebied.
Sportieve inbreng
pi_57090191
1-1, mooie goal
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_57090795
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 21:09 schreef denthemen het volgende:
1-1, mooie goal
En ook meteen de eindstand. Goed om te zien dat AZ tenminste strijd leverde en wou voetballen. Roda vond ik meteen inzakken na die 1-0. Pas na de 1-1 een beetje wakker. Ook ondanks wat kansjes van Roda die ook alleen maar voortkwamen uit countertjes.

Romero is op dit moment overigens een verademing. Voetbal basics. Bal veilig stellen, meer niet. Bal in de buurt van het doel = onveilig. Dus of hij pakt em vast of roeit dat ding een eind weg. Zo hou je tenminste de rust.

Moreno speelde degelijk voor zijn debuut tijdens deze dramatische periode. Mag wat mij betreft volgende week weer komen opdraven.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 21:28:45 #176
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_57090856
Moreno was erg goed moet ik toegeven. Hij viel totaal niet op, en dat betekent dat je als Centrale Verdediger je werk eigenlijk prima doet.
Confidence through competence
  zaterdag 1 maart 2008 @ 21:32:42 #177
148059 Pritt
Atheïst
pi_57091031
Al 2 wedstrijden niet meer verloren. Mooie goal van Cziommer.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_57092750
Nou, we staan nu 7 en 8 punten los van de onderste twee (eigenlijk onderste 4 aangezien er 3 ploegen met 24 punten zijn) En Excelsior moet nog spelen (wel tegen Ajax dus ga er maar even vanuit dat zij verliezen).
pi_57093053
Er had meer in gezeten btw
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_57093236
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 22:27 schreef denthemen het volgende:
Er had meer in gezeten btw
Als Vink een beetje meewerkt wel ja, of de spitsen wat scherper zijn.

Volgende week Feyenoord thuis. Dan moeten we toch wel kunnen winnen. Uit tegen Feyenoord hadden we al moeten winnen eigenlijk.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 23:05:46 #181
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57094379
Wat ik vooraf verwachte dus. Alleen jullie verdiende de 3 punten.

Behoorlijk om te kotsen dat de schwalbes en het gejank bij de arbitrage ontelbaar werd!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zaterdag 1 maart 2008 @ 23:07:01 #182
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57094429
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 20:24 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Pieter Vink - AZ ; ruststand 1 - 0

AZ-aanvallers zijn vogelvrij, vooral binnen het strafschopgebied.
Hou aub op, ik heb de 1ste helft de tel verloren bij het aantal schwalbes en het onterechte gejank bij Vink!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zondag 2 maart 2008 @ 03:40:27 #183
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_57098371
quote:
En Excelsior moet nog spelen (wel tegen Ajax AZ dus ga er maar even vanuit dat zij verliezen)
Oeps
Confidence through competence
pi_57108355
Gaat nog spannend worden onderin. We mogen ondertussen wel wat meer punten gaan verzamelen om veilig te zijn.
pi_57108783
quote:
Op zondag 2 maart 2008 17:34 schreef xFriendx het volgende:
Gaat nog spannend worden onderin. We mogen ondertussen wel wat meer punten gaan verzamelen om veilig te zijn.
Wil van Gaal dit seizoen nog steeds kampioen worden?
pi_57109098
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 23:05 schreef DarkShine het volgende:
Behoorlijk om te kotsen dat de schwalbes en het gejank bij de arbitrage ontelbaar werd!


Pelle was bedroevend slecht, Mendes en De Zeeuw ook zwaar onvoldoende, Dembele mag eens wat extra trainen op afwerken. Ik had ook liever gezien dat De Zeeuw er uit was gegaan in plaats van Vormer. Moreno een degelijk debuut. Het is prijzenswaardig dat ze ondanks de lange achterstand tot de laatste minuut voor de gelijkmaker en later de overwinning streden. Als ze iets scherper tegen Feyenoord beginnen zit er een klein kansje op een stuntje in.
pi_57109218
quote:
Op zondag 2 maart 2008 17:34 schreef xFriendx het volgende:
Gaat nog spannend worden onderin. We mogen ondertussen wel wat meer punten gaan verzamelen om veilig te zijn.
Plaats 9 weer een punt verder weg en de laatste plek weer een punt dichterbij gekomen.
  zondag 2 maart 2008 @ 19:17:29 #188
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_57110659
Nee serieus, haal Dembele er maar eens een paar wedstrijden uit. In de samenvatting van de wedstrijd kun je goed zien hoe hij prima kansen om zeep helpt als hij aan het jongleren met de bal is. Hij had 3x een prima afspeelmogelijkheid op Pelle, maar gaat dan eerst nog 5 meter (het liefst breed over het veld) lopen, en speelt hem dan af als Pelle weer in de dekking staat.

Naja.
Confidence through competence
pi_57110746
quote:
Op zondag 2 maart 2008 19:17 schreef Stereotomy het volgende:
Nee serieus, haal Dembele er maar eens een paar wedstrijden uit. In de samenvatting van de wedstrijd kun je goed zien hoe hij prima kansen om zeep helpt als hij aan het jongleren met de bal is. Hij had 3x een prima afspeelmogelijkheid op Pelle, maar gaat dan eerst nog 5 meter (het liefst breed over het veld) lopen, en speelt hem dan af als Pelle weer in de dekking staat.

Naja.
Op AZ-fanpage ( wel handig voor nieuwtjes) zei ik ook al zoiets. Hij krijgt de bal, wacht vervolgens tot er 3 verdedigers om hem heen zwermen, maakt dan zijn actie en raakt vervolgens geheel logisch de bal kwijt of de verdediging staat ondertussen zo dat er geen afspeelmogelijkheid meer is.
  Moderator zondag 2 maart 2008 @ 20:22:31 #190
138438 crew  Pizzakoppo
pi_57112081
valt uberhaubt op dat pelle niet in het spel betrokken word en veel kutballen krijgt terwijl ie geregeld vrij loopt...
  zondag 2 maart 2008 @ 22:10:48 #191
3185 Adelante
To let it go now
pi_57114556
Romero is wel een verademing na showboy Waterman
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_57125138
quote:
Op zondag 2 maart 2008 17:52 schreef Chadi het volgende:

[..]

Wil van Gaal dit seizoen nog steeds kampioen worden?
Dat willen we allemaal wel toch? Van Gaal ook
  maandag 3 maart 2008 @ 15:17:22 #193
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_57127738
En Poco op linkshalf ook! Ik vind Poco zowel aanvalled (hij heeft een ietwat lompe, maar goeie passeerbeweging) als verdedigend beter dan Poulsen.

Poulsen is nog geen Dzudzak.
Confidence through competence
pi_57127893
quote:
Op maandag 3 maart 2008 15:17 schreef Stereotomy het volgende:
En Poco op linkshalf ook! Ik vind Poco zowel aanvalled (hij heeft een ietwat lompe, maar goeie passeerbeweging) als verdedigend beter dan Poulsen.

Poulsen is nog geen Dzudzak.
Toch merk je wel dat Poco veel met Jenner heeft getraind. Het passeren van een tegenstander gaat niet meer zo flitsend als eerst, hij wil liever eerst een actie maken. Het is dus voor iedereen beter als Jenner na dit seizoen vertrekt.
pi_57128755
Goffedomme, we gaan gewoon van Feyenoord winnen zondag
pi_57128882
Tja, als we dan winnen, dan moet NAC wel de beker pakken. Anders snij je misschien jezelf in de vingers...
  maandag 3 maart 2008 @ 16:44:29 #197
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_57129658
Jenner moet z'n schouder eens vasttapen man. Anders vliegt z'n arm weer uit de kom bij de eerste de beste schaar.
Confidence through competence
  maandag 3 maart 2008 @ 16:46:08 #198
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_57129701
Zit u in een dip? Geen nood!

Feyenoord helpt u graag aan de 3 punten.
Bel nu: 0900-GREENE
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_57130006
Een 0900-nummer? Lokaal tarief mag ik hopen? Bij ons was het nog ten minste 0800-KOENDERS
  maandag 3 maart 2008 @ 17:08:47 #200
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_57130131
quote:
Op maandag 3 maart 2008 17:01 schreef Gatalin het volgende:
Een 0900-nummer? Lokaal tarief mag ik hopen? Bij ons was het nog ten minste 0800-KOENDERS
¤0,10 ct p/m.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_57130172
quote:
Op maandag 3 maart 2008 16:46 schreef MarkNMGN het volgende:
Zit u in een dip? Geen nood!

Feyenoord helpt u graag aan de 3 punten.
Bel nu: 0900-GREENE
pi_57130197
quote:
Op maandag 3 maart 2008 17:08 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

¤0,10 ct p/m.
Dat drukt wel aardig op onze begroting.
  maandag 3 maart 2008 @ 17:12:59 #203
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_57130219
Hete neger met lange benen zoekt bedpartner.

0900-DONK
Confidence through competence
  maandag 3 maart 2008 @ 17:14:28 #204
148059 Pritt
Atheïst
pi_57130244
quote:
Op maandag 3 maart 2008 16:46 schreef MarkNMGN het volgende:
Zit u in een dip? Geen nood!

Feyenoord helpt u graag aan de 3 punten.
Bel nu: 0900-GREENE
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_57130521
quote:
Op maandag 3 maart 2008 17:12 schreef Stereotomy het volgende:
Hete neger met lange benen zoekt bedpartner.

0900-DONK
Uw specialist voor scharen in alle soorten en maten! Bel nu voor een vrijblijvende offerte: 072-JJENNER
pi_57133211
quote:
Op zondag 2 maart 2008 19:17 schreef Stereotomy het volgende:
Nee serieus, haal Dembele er maar eens een paar wedstrijden uit. In de samenvatting van de wedstrijd kun je goed zien hoe hij prima kansen om zeep helpt als hij aan het jongleren met de bal is. Hij had 3x een prima afspeelmogelijkheid op Pelle, maar gaat dan eerst nog 5 meter (het liefst breed over het veld) lopen, en speelt hem dan af als Pelle weer in de dekking staat.

Naja.
Hij is de enige die keer op keer wat schept. als je hem eruit haalt kom je als AZ niet eens uit de eigen 16.
pi_57133278
quote:
Op maandag 3 maart 2008 16:10 schreef Gatalin het volgende:
Tja, als we dan winnen, dan moet NAC wel de beker pakken. Anders snij je misschien jezelf in de vingers...
Hoezo AZ speelt toch niet om een prijs? Of spelen nummer 14 tot 11 ook om europees voetbal?
pi_57133907
quote:
Op maandag 3 maart 2008 19:29 schreef Chadi het volgende:

[..]

Hij is de enige die keer op keer wat schept. als je hem eruit haalt kom je als AZ niet eens uit de eigen 16.
Nu komen we bij de 16 en scoren niet en dan in het ergste geval komen we niet uit de eigen 16 en scoren we niet.

Enige wat wel lekker is, is dat hij die bal bij zich heeft voor wat langere tijd en dat in die tijd de tegenstander de bal niet heeft en dus niet kan aanvallen. Alleen vaak komt er bij hem vervolgens ook weinig uit. Wat minder met z'n rug naar de tegenstander staan zou hemzelf ook wat meer overzicht verschaffen zodat je acties/doortikken sneller kan laten verlopen en daarmee weer eens een verdediging aan reepjes kan snijden.

Hij heeft wel gewoon een goede inzet natuurlijk, hij gaat ook niet bewust tegenstanders aantrekken om vervolgens de bal aan hen af te geven.
pi_57140588
quote:
Op maandag 3 maart 2008 19:32 schreef Chadi het volgende:

[..]

Hoezo AZ speelt toch niet om een prijs? Of spelen nummer 14 tot 11 ook om europees voetbal?
Als NAC of Feyenoord de beker pakt, meedoet om de voorronde CL, maar deze niet wint, schuift een UEFA Cup ticket naar plek 6 t/m9 en spelen 10 t/m 13 om een Intertoto ticket. De winnaar van deze play-offs speelt dan tegen de verliezer van de strijd om het UEFA Cup ticket van de nummers 6 t/m 9.
  maandag 3 maart 2008 @ 23:58:40 #210
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_57140730
zozo, jij hebt dat al goed uitgedoktert
Confidence through competence
pi_57140776
Uiteraard, hoop doet leven
pi_57177700
quote:
05-03-2008 Ex Ajaxcoach Louis van Gaal stapt eind seizoen op bij AZ!
Exclusief nieuws © Ajaxjeugd.nl Time 16.40

Louis van Gaal en AZ nemen eind dit seizoen definitief afscheid van elkaar zo bevestigen bronnen binnen de organisatie ons.

Het mag een ieder niet ontgaan zijn dat er niet echt sprake is van een goede periode met mooi voetbal. Te vaak laat AZ zien dat het dit seizoen niet meer de zo zorgvuldig door Co Adriaanse opgebouwde machine is.

Natuurlijk is het ook Dirk Scheringa een doorn in het oog dat zijn vele miljoenen welke hij erin stopt niet het sprankelende voetbal en bijbehorende prestaties brengt.

Misschien is de baan van hoofd scouting Louis op het lijf geschreven?
bron: www.ajaxjeugd.nl
Klinkt voor mij niet echt betrouwbaar, iemand die er wat meer van weet?
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  woensdag 5 maart 2008 @ 17:40:33 #213
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_57177886
Sef Vergoossen als opvolger!
Confidence through competence
pi_57178139
Dat hij volgend seizoen niet meer bij AZ aan het hoofd zou staan zou voor mij niet voor verbazing zorgen. Echter is dit wel een berichtje in 'Story' stijl of ander soortgelijk blad. In hoeverre dit nu dus een serieus bericht is, dat is nog maar afwachten.
  woensdag 5 maart 2008 @ 18:40:49 #215
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57178997
ben er zondag niet bij, maar ben benieuwd naar de wedstrijd
  woensdag 5 maart 2008 @ 18:45:00 #216
121310 venomsnake
El Saltador
pi_57179087
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 17:32 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

bron: www.ajaxjeugd.nl
Klinkt voor mij niet echt betrouwbaar
Understatement!!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_57194754
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 17:40 schreef Stereotomy het volgende:
Sef Vergoossen als opvolger!
Die gaat met pensioen
pi_57195076
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 12:30 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Die gaat met pensioen
Dat niet, maar hij wilt geen full time baan meer. Haal Co maar terug, dan ziet het voetbal er ten minste weer een beetje uit.
  donderdag 6 maart 2008 @ 13:04:24 #219
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_57195421
Confidence through competence
pi_57203136
Kew spreek je dus uit als Keeuw...aaha
pi_57223052
quote:
Van Gaal: ‘Bijzonder goed getraind’
ALKMAAR- Vrijdag blikte Louis van Gaal tijdens het wekelijkse persuurtje vooruit op de wedstrijd AZ-Feyenoord. Dit duel behoort tot de voorgenomen actietargets van de politiebonden. Zodra er meer nieuws is over het al dan niet doorgaan van de wedstrijd, volgt dit op www.az.nl. Van Gaal: “Als er nu gestaakt wordt, vind ik het niet geloofwaardig.”

“We hebben bijzonder goed getraind vandaag", sprak Van Gaal. “Daarom is er zaterdag géén besloten training. De afgelopen weken veranderde de opstelling die ik in mijn hoofd had op de laatste trainingen voor de wedstrijd. Ik verwacht niet dat dat nu weer gebeurt. Maar toch, het gevoel kan allemaal goed zijn, het telt pas op zondag om 12:30 uur.”

Blessures
Naast de vier bekende blessures van Joey Didulica, Stijn Schaars, Maarten Martens en Gijs Luirink, is Simon Poulsen niet inzetbaar tegen Feyenoord. Van Gaal: “Voor de rest is iedereen fit.”

Woensdag leek Ari tijdens de training een blessure op te lopen toen een medespeler per ongeluk op zijn voet ging staan. “Donderdag heeft hij daarom uit voorzorg binnen getraind en hebben we foto’s laten maken. Er bleek niets aan de hand te zijn waardoor hij vrijdag dus gewoon weer heeft meegetraind.”

Terloops ging Van Gaal in op het herstel van Stijn Schaars, die al lange tijd kampt met een enkelblessure. Eind 2007 werd hij daaraan geopereerd in Amerika. “Zijn herstel gaat met vallen en opstaan. Het gaat nu heel goed in vergelijking met de situatie vóór de operatie. Hij is veel positiever gestemd en ik hoop hem dit seizoen nog te kunnen gebruiken. Want, als hij geen last heeft, gaat het snel bij Schaars. Maar bij mij moeten spelers zélf bepalen of ze er klaar voor zijn.”

Feyenoord
Zondag treft AZ Feyenoord in het DSB Stadion. Eerder eindigde het onderlinge duel in Rotterdam in 2-2. Van Gaal over dat gelijkspel: “Er staan me nog twee aspecten van bij. Onze driehoek voorin functioneerde goed met Ari, Pellè en El Hamdaoui. Het andere aspect is dat ik de scheidsrechter niet gelukkig vond fluiten.”

Politiestakingen
Of AZ-Feyenoord zondag gewoon gespeeld kan worden, is nog niet duidelijk omdat dit duel behoort tot de voorgenomen actietargets van de politiebonden. De bonden onderhandelen met de minister van Binnenlandse Zaken over een nieuwe CAO.

Van Gaal: “De vorige keer dat er gestaakt werd rond voetbalwedstrijden, werd na afloop verklaard dat de bonden het voetbal in het vervolg niet meer als doelwit zouden gebruiken. Als je dat verklaart, moet je je daar aan houden. Anders vind ik het niet geloofwaardig meer.”
quote:
Nicky Hofs is zondag niet van de partij tegen AZ. De middenvelder heeft last van zijn knie. Trainer Bert van Marwijk heeft in samenspraak met de medische staf besloten om de middenvelder rust te geven om de blessure te laten genezen. Serginho Greene is een twijfelgeval. De Feyenoorder heeft last van knie en hamstring. Om die reden verliet hij vrijdagochtend de training. Tim de Cler was op vrijdag ziek. Over zijn inzetbaarheid is eveneens onduidelijkheid.

Behalve Hofs moeten ook de geblesseerden Chun-Soo Lee, Andwelé Slory, Ron Vlaar en Tim Vincken de wedstrijd tegen AZ aan zich voorbij laten gaan.
Gelukkig, ze hebben goed getraind! En Feyenoord lijkt aangeslagen. Wat kan ons nu nog de overwinning in de weg staan?
pi_57223103
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 15:48 schreef Gatalin het volgende:

[..]


[..]

Wat kan ons nu nog de overwinning in de weg staan?
Murphy ?
pi_57223429
Ik ben er erg bang voor idd
  vrijdag 7 maart 2008 @ 16:06:45 #224
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_57223524
Joey Didulica, Stijn Schaars, Maarten Martens en Gijs Luirink

woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_57223543
Ze trainen altijd goed volgens Van Gaal om vervolgens een stuk minder te presteren tijdens de echte wedstrijd. Ik zie het liever andersom, dat die figuren een belabberde training hebben maar wel prima presteren wanneer het nodig is.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 16:34:00 #226
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_57224157
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 15:48 schreef Gatalin het volgende:

[..]


[..]

Wat kan ons nu nog de overwinning in de weg staan?
Luc Wouters heet de Belgische scheids deze keer.
Confidence through competence
  vrijdag 7 maart 2008 @ 16:34:27 #227
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_57224167
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 16:07 schreef xFriendx het volgende:
Ze trainen altijd goed volgens Van Gaal om vervolgens een stuk minder te presteren tijdens de echte wedstrijd. Ik zie het liever andersom, dat die figuren een belabberde training hebben maar wel prima presteren wanneer het nodig is.
Haris, kom d'r maar in en laat je Breezer op de bank.
Confidence through competence
  vrijdag 7 maart 2008 @ 16:49:33 #228
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_57224511
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 16:06 schreef DANILXL het volgende:
Joey Didulica, Stijn Schaars, Maarten Martens en Gijs Luirink

Kees Kist
Confidence through competence
pi_57238965
quote:
Wedstrijd AZ - Feyenoord afgelast
Geschreven op zaterdag, 8 maart om 10:25

De ontmoeting tussen AZ en Feyenoord, die zondag gespeeld zou worden, is afgelast naar aanleiding van de aangekondigde acties van de politiebonden. Dat maakte de gemeente Alkmaar zaterdag bekend.

Burgemeester Piet Bruinooge van Alkmaar liet eerder al weten dat de wedstrijd niet door zou gaan als de veiligheid niet kan worden gegarandeerd. "Geen politie, geen voetbal'', zei hij naar aanleiding van de aangekondigde acties van de politie voor een betere CAO.

De onderhandelingsmarathon over een nieuwe cao tussen de politievakbonden en minister Guusje ter Hort (Binnenlandse Zaken) leverde vrijdag niets op. De bonden bereiden zich inmiddels voor op acties rondom voetbalwedstrijden.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 10:32:45 #230
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_57239025
Mooi, kan ik tentamens leren
Confidence through competence
pi_57239065
Om eerlijk te zijn komt het mij ook niet slecht uit nee
  zaterdag 8 maart 2008 @ 10:44:40 #232
3185 Adelante
To let it go now
pi_57239187
politie

[ Bericht 1% gewijzigd door RayMania op 08-03-2008 12:30:54 ]
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_57240005
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 15:48 schreef Gatalin het volgende:
Wat kan ons nu nog de overwinning in de weg staan?
Het zag er ook veel te rooskleurig uit En woensdag heb ik helemaal geen tijd...
  zaterdag 8 maart 2008 @ 11:43:02 #234
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_57240082
had ik net het gevoel dat we gingen winnen, gaat de wedstrijd niet door
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_57240916
quote:
Oranje-international Stijn Schaars is eindelijk op de weg terug. De middenvelder van AZ kampt al ruim een jaar met een enkelblessure, maar er lijkt eindelijk schot in de revalidatie van de speler te zitten. Schaars, die voorheen voor Vitesse uitkwam, is al enkele malen geopereerd aan het gewricht.

Trainer Louis van Gaal reageerde over het herstel in Sportweek. "Het herstel ziet er goed uit in vergelijking met de vorige ingreep. Hij heeft een ander gevoel dan toen. Schaars wordt nu ‘opgetraind.’ Dat gaat nog met vallen en opstaan. Na drie dagen trainen moet hij weer gas terugnemen. Logisch, want Stijn geeft altijd meer dan honderd procent. Maar, zoals ik al zei, het gaat de goede kant op en we hebben goede hoop dat hij dit seizoen nog in actie komt."
Kleine kans dat hij nog onder Van Gaal gaat spelen dus.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_57241338
Overigens staat Heracles nu ook al op 30 punten. Slechts 1 punt achter ons. We hebben nog wel een wedstrijd tegoed, maar dat is geen garantie voor 3 punten (of 1).

Positieve wat je er uit kan halen is dat je op Utrecht in kan lopen, maar dat werkt ook alleen maar als je wint en daar zit 't em nou net in.

Kan nog lachen (nou ja, eerder huilen ) worden onderin.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 16:41:13 #237
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_57245308
Wat ik me eigenlijk afvraag he, zo'n Stijn Schaars wordt dan eerste aanvoerder gebombadeerd, maar hij heeft al een jaar niet meer gespeeld bijna, en hij is pas 24. Nu was hij wel een uitstekende aanvoerder op het EK-21, en ik weet niet hoe hij binnen de groep ligt, maar ik zie hem geen natuurlijk overwicht hebben zoals Arveladze dat bijvoorbeeld wel had.
Confidence through competence
pi_57245436
quote:
Op maandag 3 maart 2008 19:55 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Nu komen we bij de 16 en scoren niet en dan in het ergste geval komen we niet uit de eigen 16 en scoren we niet.

Enige wat wel lekker is, is dat hij die bal bij zich heeft voor wat langere tijd en dat in die tijd de tegenstander de bal niet heeft en dus niet kan aanvallen. Alleen vaak komt er bij hem vervolgens ook weinig uit. Wat minder met z'n rug naar de tegenstander staan zou hemzelf ook wat meer overzicht verschaffen zodat je acties/doortikken sneller kan laten verlopen en daarmee weer eens een verdediging aan reepjes kan snijden.

Hij heeft wel gewoon een goede inzet natuurlijk, hij gaat ook niet bewust tegenstanders aantrekken om vervolgens de bal aan hen af te geven.
Als jullie hem zo slecht vinden waarom ontbinden jullie zijn contract dan niet en kunnen wij hem wel ophalen

Op het moment dat hij een bal vast houdt kan je aansluiten en heb je een man nodig vanuit het middenveld met overzicht op wie hij die bal kan laten vallen. Dat is wat er aan AZ ontbreekt.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 16:56:55 #239
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_57245627
Dan kijk je niet goed, want hij houdt ballen altijd *te lang* vast zodat iedereen allang weer in de dekking staat. Moet je maar eens kijken, per wedstrijd 20x een goede individuele actie tegen 3 tegenstanders, en maar 1-2 bruikbare passes en daarnaast 1-2 uithalen op het doel.

Als je voor voetbal punten kreeg voor het in bezit houden van de bal, dan stond Dembele allang op 1.
Confidence through competence
pi_57245711
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:48 schreef Chadi het volgende:

[..]

Als jullie hem zo slecht vinden waarom ontbinden jullie zijn contract dan niet en kunnen wij hem wel ophalen

Op het moment dat hij een bal vast houdt kan je aansluiten en heb je een man nodig vanuit het middenveld met overzicht op wie hij die bal kan laten vallen. Dat is wat er aan AZ ontbreekt.
Ik vind hem niet slecht, ik zei er dan ook bij dat hij niet bewust bezig is om zo te spelen. Helaas door onze knudde spitsen en ook een deel van de andere spelers is hij nu gedwongen om zoiets te doen. In zijn eentje de spitsenpositie bemannen zal ook niet veel opleveren, dan krijgt hij in z'n eentje gewoon dubbele mandekking en is hij redelijk kansloos. Echter nu speelt hij een stuk achter de spitsen, wat meer vrijheid maar kan hij geen vervolg geven aan zijn balbezit.

Ben het dus wel met je eens dat het voor een groot deel ligt aan het spel van AZ op dit moment. Echter kan je nu dus wel zeggen dat hij 'slecht' gebruikt wordt en daarom slecht speelt en hij ook geen toevoeging is. Ik hoop alleen dat men dit snel weet om te draaien, anders zou hij zomaar eens voor een ander team kunnen kiezen waar hij wel weer zijn ding kan doen.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 17:02:20 #241
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_57245737
De beste keer dat ik hem én goed én nuttig heb zien spelen was de bekerfinale tegen Ajax.

Maarja. Bonk.
Confidence through competence
  zaterdag 8 maart 2008 @ 21:45:11 #242
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_57251519
quote:
Afscheid Grétar Steinsson uitgesteld
ALKMAAR- Het afscheid van Grétar Steinsson is uitgesteld. Omdat Steinsson woensdag 12 maart niet naar AZ-Feyenoord kan komen, wordt het afscheid van de speler van Bolton Wanderers verschoven. De IJslander zou oorspronkelijk zondag voorafgaand aan AZ-Feyenoord afscheid nemen van de supporters van AZ. Naar een nieuwe datum wordt gezocht.

Steinsson verruilde AZ in januari voor een avontuur in de Premier League. In de Engelse competitie draagt hij tegenwoordig het shirt van Bolton Wanderers.
Ook dat nog. Gast heeft ticket al geboekt man.
Confidence through competence
pi_57251577
Gelukkig dat hij woensdag niet kan komen, ik wil natuurlijk niet zijn allerlaatste retteketet missen!
pi_57252905
Overigens gaan we dat gat met Utrecht en Vitesse echt niet meer dichtlopen. Gelukkig zijn de uitslagen wel gunstig nu, de ploegen onderin (behalve NEC) geen punten (misschien Sparta nog morgen) gepakt. Een winst woensdag tegen Feyenoord zou er voor zorgen dat we tijdens de laatste wedstrijden wat meer 'rust' hebben. Die vechtwedstrijden kunnen nog lastig genoeg worden. Ik zou ons meer kans geven tegen een Feyenoord op dit moment dan tegen een Sparta dat knokt tegen degradatie.
pi_57253006
Wennen hé, een weekend zonder puntverlies
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  zaterdag 8 maart 2008 @ 23:01:36 #246
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_57253044
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 22:59 schreef denthemen het volgende:
Wennen hé, een weekend zonder puntverlies
Ja, laten we een commissie oprichten om te onderzoeken hoe het anders kan.
Confidence through competence
pi_57253186
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 23:01 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ja, laten we een commissie oprichten om te onderzoeken hoe het anders kan.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 23:27:02 #248
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_57253541
Oh nee wacht, we hoeven niets te doen met de resultaten van die commissie. Barry van Galen heeft net aangegeven de club in de juiste richting te gaan sturen.
Confidence through competence
  zaterdag 8 maart 2008 @ 23:58:28 #249
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_57254210
Hm, laat ook maar: Barry is er alweer mee gekapt. Hij wilde normaal bier in het DSB-stadion hebben in plaats van Amstel Lite, maar dat vond Van Gaal wat te rigoreus. Hij vindt het wel best zo, met de Amstel Lite.

Helaas.
Confidence through competence
pi_57259797
Humor heb je wel
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  zondag 9 maart 2008 @ 12:14:20 #251
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_57259894
haha lol
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_57309326
quote:
AZ contracteert Nick van der Velden
ALKMAAR- AZ heeft Nick van der Velden voor vier seizoenen vastgelegd. De 26-jarige aanvallende middenvelder, afkomstig van FC Dordrecht, zal een contract tekenen tot en met 2012. Van der Velden meldt zich op 30 juni 2008 voor zijn eerste training in Alkmaar. Die dag start AZ de voorbereiding op het seizoen 2008-2009.

Van der Velden, geboren op 16 december 1981 in Amsterdam, debuteerde in 2003 voor RKC Waalwijk in het betaald voetbal. In zijn eerste twee seizoenen maakte hij dertien keer zijn opwachting in het eerste elftal van de Brabanders. In het seizoen 2005-2006 werd hij uitgeleend aan FC Dordrecht, waarvoor hij negen keer scoorde in 32 wedstrijden.

Veertien treffers in 31 wedstrijden
Terug in Waalwijk speelde hij nog vier duels, waarna hij het seizoen aan de Krommedijk afmaakte met twee doelpunten in vijf duels. Dit seizoen scoorde Van der Velden voor FC Dordrecht tot nog toe veertien treffers in 31 wedstrijden.

Brands: ‘Van der Velden laatbloeier’
“Nick is een jongen die past in de filosofie van AZ”, aldus Directeur Voetbalzaken Marcel Brands. “Hij is een Nederlandse jongen met een goede voetbalopleiding. Een beetje een laatbloeier in het betaald voetbal, maar weer een talentvolle speler die ontzettend graag naar AZ wil komen.”
Een talentvolle speler Alsof we daar nog niet genoeg van hebben... Maar goed, ik wacht de voorbereiding wel af, misschien weet hij mij positief te verrassen.
quote:
Poulsen ziek, Pellè twijfelgeval
ALKMAAR- Voor de tweede keer in één week werkte de selectie van AZ dinsdag een laatste training af ter voorbereiding op het thuisduel tegen Feyenoord. De oefensessie verliep niet geheel vlekkeloos omdat Graziano Pellè een bovenbeenblessure opliep. Simon Poulsen is ziek en Maarten Martens trainde voor het eerst weer met de groep mee.

De training werd afgesloten met een afwerkoefening op doel. Pellè raakte daarbij geblesseerd aan zijn rechterbovenbeen. Hij vormt daardoor een twijfelgeval voor AZ-Feyenoord. Poulsen ontbreekt tegen de Rotterdammers; de Deen is ziek.

Martens
Tijdens de oefensessie van dinsdag trainde de revaliderende Martens voor het eerst weer mee met de selectie. De Belg scheurde dit seizoen op zondag 28 oktober de voorste kruisband van zijn linkerknie af in het uitduel met NAC Breda. Op 14 januari zette de Belg zijn eerste stappen op het trainingsveld.

Feyenoord
Door de werkonderbrekingen van de politie ging het duel AZ-Feyenoord afgelopen zondag niet door. Deze wedstrijd wordt nu woensdagavond om 20:00 uur gespeeld. Eerder eindigde het onderlinge duel in Rotterdam in 2-2. Louis van Gaal zei afgelopen vrijdag tijdens het persuurtje het volgende over dat gelijkspel: “Er staan me nog twee aspecten van bij. Onze driehoek voorin functioneerde goed met Ari, Pellè en El Hamdaoui. Het andere aspect is dat ik de scheidsrechter niet gelukkig vond fluiten.”

Van Gaal: “Tijdens de uitwedstrijden tegen Feyenoord waren we de afgelopen jaren beter, ondanks dat we twee keer verloren en de laatste keer gelijk speelden. Thuis vond ik ons de laatste jaren minder dan Feyenoord.”

Uitverkocht
AZ-Feyenoord is in handen van de Belgische scheidsrechter Luc Wouters. Het duel is uitverkocht.
Pelle die geblesseerd raakt bij een afwerkoefening Onnatuurlijke bewegingen voor onze topspits... Verder zie ik het somberder in dan voor het weekend, ik ga nu voor een gelijkspel.
pi_57309967
Pelle boeit me niet zo, of ie er wel in staat of niet, ze gaan er toch niet in. Poulsen is wel jammer, die zie ik toch wel graag minimaal op de bank, mochten er blessures tijdens de wedstrijd optreden, bij Poco bijvoorbeeld.

Voor de rest niet veel anders dus dan we zondag hadden. Hopelijk is het veld wat te doen met die bakken regen die er op zijn gevallen.
  dinsdag 11 maart 2008 @ 17:58:14 #254
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_57310042
Poco op linkshalf, mijn dag is weer goed

je moet toch ergens plezier uit dit seizoen halen?
Confidence through competence
  woensdag 12 maart 2008 @ 21:36:10 #255
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57336398
bedankt he schopploeg
laf om makaay er uit te trappen

enkelbanden gescheurd

bedankt man
pi_57336555
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 21:36 schreef jorienvdherik het volgende:
bedankt he schopploeg
laf om makaay er uit te trappen

enkelbanden gescheurd

bedankt man
Niet zo huiilen jij.
  woensdag 12 maart 2008 @ 21:42:40 #257
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57336585
ze schoppen al 90 min
  woensdag 12 maart 2008 @ 21:46:22 #258
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_57336689
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 21:42 schreef jorienvdherik het volgende:
ze schoppen al 90 min
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  woensdag 12 maart 2008 @ 21:53:03 #259
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57336913
lekker degraderen joh

jaliens die sahin verrot schopt

waar is die alves dan he
pi_57337076
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 21:53 schreef jorienvdherik het volgende:
lekker degraderen joh

jaliens die sahin verrot schopt

waar is die alves dan he
Gelukkig was D. Buijs altijd een lieverdje
pi_57337159
Nou ja, dit komt niet meer goed zo. Ondanks dat normaal gesproken verliezen van Feyenoord niet heel opmerkelijk hoeft te zijn, was het spel weer drama. Zo weinig kansen krijgen, geen enkel 'iets' waar je je aan vast kan klampen.

Tegen die degradatieploegen gaan we dan ook gewoon onderuit. Een gat van 5 punten vasthouden in de komende 6 wedstrijden....

Ik kan beter tot de Heer gaan bidden om een wonder denk ik.
  woensdag 12 maart 2008 @ 21:59:21 #262
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_57337160
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 21:53 schreef jorienvdherik het volgende:
lekker degraderen joh

jaliens die sahin verrot schopt

waar is die alves dan he
Och, en vorig jaar was je nog Pro-AZ toen 'jouw club' wat slechter ging. Zegt genoeg over jou.

Mja. Slappe hap van AZ. Alles is zo voorspelbaar, beetje jammer. Domme tweede gele kaart van Jaliens trouwens.
Confidence through competence
  woensdag 12 maart 2008 @ 22:00:48 #263
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57337216
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 21:57 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Gelukkig was D. Buijs altijd een lieverdje
schopt geen gescheurde enkelbanden

en jaliens op einde
  woensdag 12 maart 2008 @ 22:07:08 #264
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_57337442
Hector Moreno *weer* een degelijke wedstrijd gekeept. Hij komt degelijker op mij over dan Donk eigenlijk, die is wat flegmatieker en nonchalanter. Een soort Waterman maar dan in het veld.

En echt, probeer het eens een keer zonder Dembele.... je kunt toch alles experimenteren en uitproberen dit seizoen.
Confidence through competence
  woensdag 12 maart 2008 @ 22:10:09 #265
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57337555
ben je nu trots op augustien ?
  woensdag 12 maart 2008 @ 22:11:58 #266
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_57337618
Tyfus club met dat kansloze publiek en hun ratelaars. Gefrustreerde voetballertjes met hun overtredingen, dat AZ maar gauw mag degraderen.
  woensdag 12 maart 2008 @ 22:13:53 #267
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57337662
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 22:11 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Tyfus club met dat kansloze publiek en hun ratelaars. Gefrustreerde voetballertjes met hun overtredingen, dat AZ maar gauw mag degraderen.
en nog samen lachen als ze iemand schoppen
pi_57337670
  woensdag 12 maart 2008 @ 22:16:33 #269
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57337753
5 punten boven de streep btw
  woensdag 12 maart 2008 @ 22:17:18 #270
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_57337777
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 22:10 schreef jorienvdherik het volgende:
ben je nu trots op augustien ?
Zou ik zo'n rethorische vraag aan jou stellen?
Confidence through competence
  woensdag 12 maart 2008 @ 22:17:55 #271
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57337808
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 22:17 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Zou ik zo'n rethorische vraag aan jou stellen?
probeer het eens
van mij had je moge winnen, als wij makaay nog hadden
pi_57338091
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 22:11 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Tyfus club met dat kansloze publiek en hun ratelaars. dat AZ maar gauw mag degraderen.
MOKUM XXX RATED
pi_57338903
Wat is er met AZ aan de hand?
  woensdag 12 maart 2008 @ 22:49:50 #274
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_57338955
gvd ik snap niet waarom ze zo slecht presteren, wat is het verschil met vorig jaar?
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_57339034
In het vorige topic ontbraken jullie nog, maar deze keer konden we er niet meer omheen.

Degradatiestrijd 2008 #2: De ontknoping nadert...
  woensdag 12 maart 2008 @ 22:54:03 #276
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_57339114
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 22:49 schreef DANILXL het volgende:
gvd ik snap niet waarom ze zo slecht presteren, wat is het verschil met vorig jaar?


Confidence through competence
pi_57339263
Ik heb het idee dat we gewoon een middelmatig team hebben. En met middelmatig bedoel ik dan ook tot in het uiterste.

Vele spelers zijn niet slecht, echter ook geen uitschieters. Een Pocognoli doet het prima, echter geen aparte klasse. Hetzelfde voor Opdam, De Zeeuw, Cziommer etc etc.

Nou heeft elk team in de Eredivisie wel spelers die zeker weten slechter zijn dan deze spelers van AZ. Echter...... zij hebben WEL spelers die een verschil kunnen maken. Aan de ene kant hebben ze dus misschien 6 spelers met een 4 (op schaal 1-10) maar ook 5 met 8.

AZ echter heeft simpelweg 11 spelers die alleen een 6 hebben. Dit zorgt er voor dat er nooit 'iets' gebeurd. Alles is duidelijk te voorspellen en spelen zoals het een speler met een 6'je betaamt. Echter al deze spelers dienen normaal als 'welkome aanvulling' op je team waar je een paar slechte en een paar goede spelers hebt lopen.

Je kan zeg maar beter Koenders (slecht) en Koevermans (goed) hebben dan Ari (middelmatig) en Jaliens (middelmatig).

In het eerste geval gebeurd er in ieder geval wat, soms negatief, soms positief. In het tweede geval is het allemaal maar erg mat en als het potje met geluk leeg is kan je er donder op zeggen dat je tegenstander uiteindelijk altijd aan het langste eind gaat trekken omdat die wel voor een 'explosie' kunnen zorgen.
  woensdag 12 maart 2008 @ 23:03:20 #278
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_57339411
't zijn ook mooiweervoetballers he.

Je ziet aan jongens zoals Poco dat het er niet altijd even mooi uitziet, maar ze komen hun man wel voorbij door wat inzet. Als je die trucjes van El-Hamdoeidoei ziet dan groeien je tenen vanzelf krom.
Confidence through competence
  woensdag 12 maart 2008 @ 23:11:45 #279
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_57339689
even een analyse van de spelers

romero: ben elke wedstrijd opgelucht als hij geen penalty veroorzaakt
waterman: de ene keer blunder na blunder, de andere keer een wereldpartijd, geen constante factor
donk: grootste tegenvaller dit seizoen
mendes: hij komt af en toe erg onzeker en onhandig over
opdam: jaren beginnen te tellen, wel een buit aan ervaring
pocognoli: goede aankoop
vormer: komt nog een hoop tekort voor AZ
jenner: mislukte tattoos en mislukte scharen wisselen elkaar af
cziommer: zou inmiddels een dragende speler moeten zijn, maar dit seizoen valt hij door de mand
schaars; als hij niet geblesseerd is, een goede speler
poulsen: kan geen stemple op een wedstrijd drukken
augustien: ondanks een goede start, valt hij nu ver terug
didulica: afwachten of hij ooit nog eredivisie niveau heeft
el hamdoeidoei: leuke scharen en trucjes, maar 0,0 rendement
pelle: veels te veel geld voor een overgewaardeerde italiaan die geen deuk in een pakje boter schiet
ari: alleen zn eerste wedstrijd was veelbelovend, daarna werd het gewoon kut
medunjanin: nee, zelfs nog slechter dan cziommer en el hamdoeidoei
luirink: veelbelovend, daarna allleen maar geblesseerd
martens: tsja, weinig rendement de laatste tijd
dembele: afronden kan hij niet, hij is niet zo goed als de meesten denken
de zeeuw: laatste tijd hopeloos uit vorm, zou toch een dragende speler moeten zijn
jaliens: zou de kar moeten trekken bij az, doet het echter niet

[ Bericht 4% gewijzigd door DANILXL op 13-03-2008 00:00:25 ]
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_57341179
wat hebben we slechte spelers dan eigenlijk...
  woensdag 12 maart 2008 @ 23:39:50 #281
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_57341202
maar ze zijn wel creatief en hebben gogme en veel talent, aldus Van Gaal.
Confidence through competence
pi_57341284
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 21:36 schreef jorienvdherik het volgende:
bedankt he schopploeg
laf om makaay er uit te trappen

enkelbanden gescheurd

bedankt man
Wat een onzin, die Makaay rende nog 15 minuten rond na die trap.
No way dat hij dan zijn enkelbanden heeft gescheurd.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_57342994
Ik ben gelukkig de hele avond in de kroeg geweest, dus ik heb me niet lopen ergeren aan een stelletje overbetaalde snotjochies. Ik begreep van m'n broertje dat het weer kut met peren was, niets nieuws onder de zon dus. Met deze jongens win je geen strijd. Pelle kan nog geen eens een eigen doelpunt scoren als hij dat zou willen, dus waarom Van Gaal er nog zijn hoop op vestigt is mij een raadsel.
pi_57343049
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 22:07 schreef Stereotomy het volgende:
Hector Moreno *weer* een degelijke wedstrijd gekeept.
pi_57343151
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 00:50 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]



Je kan je in iedergeval wel vermaken om AZ
  donderdag 13 maart 2008 @ 01:14:25 #286
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57343390
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 23:41 schreef Pritt het volgende:

[..]

Wat een onzin, die Makaay rende nog 15 minuten rond na die trap.
No way dat hij dan zijn enkelbanden heeft gescheurd.
De eerste diagnose van de medische staf luidt dat hij een gescheurde enkelband heeft.
  donderdag 13 maart 2008 @ 01:28:59 #287
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_57343542
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 00:50 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Gespeeld.

Had het over de verdediger, niet de keeper.
Confidence through competence
pi_57347508
Tegen Utrecht maar flink bikkelen. Ik hoop dat iemand de ernst van de zaken duidelijk kan maken aan die figuren daar.
Utrecht is zeker niet onoverwinnelijk en als AZ een beetje niveau kan halen ben je sowieso wel aan elkaar gewaagd. Punten pakken tegen Utrecht en De Graafschap en dan boeien die laatste wedstrijdjes niet zoveel meer. Dan kan je daar desnoods gelijk spelen.

Toch wel zaak om voor die tijd de boel veilig te stellen, denk dat we meer kans maken tegen een Utrecht en Vitesse dan tegen een Sparta. Die laatst genoemde spelen dan degradatievoetbal, zullen de hele boel achterin dichtgooien en kom er dan maar eens doorheen. We krijgen namelijk al zoveel kansen in een wedstrijd

Dus zorgen dat we punten pakken tegen Utrecht, De Graafschap en Vitesse.
  donderdag 13 maart 2008 @ 11:21:20 #289
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57347556
Wat een gefrustreerd zooitje was dat van jullie kant gisteren.

Agustien vs Makaay
Om over Jaliens nog maar niks te zeggen in blessuretijd!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  donderdag 13 maart 2008 @ 12:22:56 #290
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_57348998
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 11:21 schreef DarkShine het volgende:
Wat een gefrustreerd zooitje was dat van jullie kant gisteren.

Agustien vs Makaay
Om over Jaliens nog maar niks te zeggen in blessuretijd!
Inderdaad, van technisch voetbal is geen sprake meer in Alkmaar... zelfs als ze 45 min. lang balbezit hebben weten ze nog geen goede kans te creeeren.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  donderdag 13 maart 2008 @ 12:24:55 #291
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57349053
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 12:22 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Inderdaad, van technisch voetbal is geen sprake meer in Alkmaar... zelfs als ze 45 min. lang balbezit hebben weten ze nog geen goede kans te creeeren.
Ik blijf erbij dat het aan Louis ligt. Al kun je hem ondertussen niet meer alleen de schuld geven.

Maar kijk eens bij Louis zijn vorige clubs was na kort succes? Overal een enorme puinzooi. Bij Oranje ging het anders, daar was er geen succes maar direct een puinzooi.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  donderdag 13 maart 2008 @ 12:27:41 #292
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_57349122
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 12:24 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Ik blijf erbij dat het aan Louis ligt. Al kun je hem ondertussen niet meer alleen de schuld geven.

Maar kijk eens bij Louis zijn vorige clubs was na kort succes? Overal een enorme puinzooi. Bij Oranje ging het anders, daar was er geen succes maar direct een puinzooi.
Louis -'Koevermans heeft niet het gewenste niveau'- van Gaal wil simpelweg zijn fouten niet toegeven, is hij veel te koppig voor.
Daarom gooit hij de handdoek ook niet in de ring.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  donderdag 13 maart 2008 @ 12:29:12 #293
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57349170
Europees niet, in topduels misschien ook niet. Maar voor de Eredivisie zeker wel!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  donderdag 13 maart 2008 @ 12:31:46 #294
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_57349239
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 12:29 schreef DarkShine het volgende:
Europees niet, in topduels misschien ook niet. Maar voor de Eredivisie zeker wel!
Europees kan AZ toch vergeten volgend seizoen, ben ervan overtuigd dat ze met Koevermans een stukje hoger hadden gestaan dit seizoen.

Maar ach, als je publiek hebt wat 90 min. lang liever hun klappertje gebruikt dan hun mond gaat er ook niet snel iets veranderen.
Leek gisteren wel een thuiswedstrijd voor ons.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  donderdag 13 maart 2008 @ 12:34:18 #295
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57349307
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 12:31 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Europees kan AZ toch vergeten volgend seizoen, ben ervan overtuigd dat ze met Koevermans een stukje hoger hadden gestaan dit seizoen.

Maar ach, als je publiek hebt wat 90 min. lang liever hun klappertje gebruikt dan hun mond gaat er ook niet snel iets veranderen.
Leek gisteren wel een thuiswedstrijd voor ons.
De sfeer in de Kuip is ook bij lange na niet meer wat het geweest is. Ook in de Kuip is het vaker, net als bij ons, vrij stil.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  donderdag 13 maart 2008 @ 12:41:36 #296
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_57349485
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 12:34 schreef DarkShine het volgende:

[..]

De sfeer in de Kuip is ook bij lange na niet meer wat het geweest is. Ook in de Kuip is het vaker, net als bij ons, vrij stil.
Daar heb je zeker gelijk in, maar bij Feyenoord laait het soms nog op, bijvoorbeeld bij Feyenoord-AZ dit seizoen, toen kolkte het echt af en toe... bij AZ lijkt daar gewoon geen sprake van.

Heb een beetje het gevoel dat het publiek is wat gewoon komt om even voetbal te zien, om daarna snel naar huis te rijden.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  donderdag 13 maart 2008 @ 12:44:11 #297
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57349543
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 12:41 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Daar heb je zeker gelijk in, maar bij Feyenoord laait het soms nog op, bijvoorbeeld bij Feyenoord-AZ dit seizoen, toen kolkte het echt af en toe... bij AZ lijkt daar gewoon geen sprake van.

Heb een beetje het gevoel dat het publiek is wat gewoon komt om even voetbal te zien, om daarna snel naar huis te rijden.
Dan kan wel eens gebeuren als je toeschouwersaantal in zo'n recordtempo omhoog schiet als bij AZ de laatste jaren.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  donderdag 13 maart 2008 @ 14:24:23 #298
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57351544
Wat een helden team heb je

13-03-2008 ROY MAKAAY ZES WEKEN BUITENSPEL

Roy Makaay zal naar alle waarschijnlijkheid de rest van de reguliere competitie niet meer in actie komen. Donderdag werd na onderzoek de eerdere diagnose bevestigd, dat de aanvaller een gescheurde enkelband heeft. Voor het herstel staat ongeveer zes weken. Makaay zal in eerste instantie rust moeten nemen en kan daarna via revalidatie volledig herstellen. Het herstel van een gescheurde enkelband is nauwelijks te bespoedigen.

Makaay moest zich donderdag in de wedstrijd tegen AZ in de rust laten vervangen, nadat Kemy Agustien in de slotfase van de eerste helft op zijn voet was gaan staan. Daarbij klapte de enkel van de spits dubbel. Makaay toonde zich na afloop van de wedstrijd teleurgesteld: ‘Het voelt niet goed. Ik kon alleen nog maar strompelen.’

Ook trainer Bert van Marwijk toonde zijn teleurstelling na afloop op de persconferentie. ‘Dit is heel jammer. Afgezien van Michael Mols hebben we weinig alternatieven achter de hand.’

augustien kom maar naar de kuip volgend seizoen , kan je lachen
pi_57351728
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 14:24 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een helden team heb je

13-03-2008 ROY MAKAAY ZES WEKEN BUITENSPEL

Roy Makaay zal naar alle waarschijnlijkheid de rest van de reguliere competitie niet meer in actie komen. Donderdag werd na onderzoek de eerdere diagnose bevestigd, dat de aanvaller een gescheurde enkelband heeft. Voor het herstel staat ongeveer zes weken. Makaay zal in eerste instantie rust moeten nemen en kan daarna via revalidatie volledig herstellen. Het herstel van een gescheurde enkelband is nauwelijks te bespoedigen.

Makaay moest zich donderdag in de wedstrijd tegen AZ in de rust laten vervangen, nadat Kemy Agustien in de slotfase van de eerste helft op zijn voet was gaan staan. Daarbij klapte de enkel van de spits dubbel. Makaay toonde zich na afloop van de wedstrijd teleurgesteld: ‘Het voelt niet goed. Ik kon alleen nog maar strompelen.’

Ook trainer Bert van Marwijk toonde zijn teleurstelling na afloop op de persconferentie. ‘Dit is heel jammer. Afgezien van Michael Mols hebben we weinig alternatieven achter de hand.’

augustien kom maar naar de kuip volgend seizoen , kan je lachen
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  donderdag 13 maart 2008 @ 14:35:59 #300
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57351768
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 14:34 schreef F1Bas het volgende:

[..]

jij vond het goed zeker
  donderdag 13 maart 2008 @ 14:38:24 #301
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')