ik kan wel aan deze komen:quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:57 schreef pinquit het volgende:
ik zoek nogsteeds een cd met liedjes uit sesamstraat die de figuren zelf zingen. (dus gewoon tommie ieniemienie, frank, aart enzo.. niet de liedjes van ernie en bert)
quote:
Luister naar Tommie die zingt over zijn konijn, hoor wat Purk brabbelt wanneer ze in bad gaat, zing mee met Pino over een lief lieveheersbeestje en met Ieniemienie over haar verdwenen onderbroek. En nog veel meer leuke liedjes gezongen door je favoriete Nederlandse Sesamstraatfiguren ondermeer: Peetje, Aart, Frank, Sien & Lot.
Alle muziek op deze cd is gecomponeerd door Henny Vrienten.
Titels op de cd
Sesamstraat - Vriendjes voor altijd - Ridder Tommie - Lief lieveheersbeestje - Onder mijn bed - Heksenlied - Aadje Piraatje: Zwemles - Slaapliedje - Zeg, zal ik je eens even wat vertellen? - Bang voor de kapper - O, als ik toch eens lezen kon - Wij hebben thuis een gasfornuis - Purklied - Luchtkastelen van zand - Toverpaard - Dierendokter Dik - Mijn achterkant - Lastpak - De tuinman en de roos - Knoop - Alles blauw - De boom - Onderbroek - Mijn papa is geweldig - Post voor konijn - Opa?s kleuterklas - Ik weet heus wel waar ik woon - Vogeltje Hendrik - Ik moet in bad - Mijn broer - Hatschie - Stoepkrijt - Morgen ben ik jarig - Purk?s badlied - Waar zit het knopje? - Lampje - Sesamstraat
ik wil hem wel ergens voor je uploaden of mailenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:05 schreef p_iglet het volgende:
jadie wil ik!!
waar is die verkrijgbaar?
Hij heeft dan ook een mobile met klassieke muziek boven de box!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:27 schreef Silmarwen het volgende:
Die van VOF de Kunst zijn echt onwijs leuk! Die kan ik je echt aanraden. Wat oudere liedjes in een leuk modern maar niet al te hyper jasje.
Hey en eigenlijk moet je Sasha gewoon naar Bach en Beethoven laten luisteren he.Das pas goed voor de ontwikkeling van je kind!
Oh, dit is wel voor als ze wat ouder zijn al denk ik, maar Peter en de Wolf is in mijn mening een erg goede cd (en je hebt ze in verschillende muziekstijlen van jazz tot klassiek) om wat over muziek te leren. Vaak zit er ook wel een voorleesboekje of kijkboekje bij.
Bij Bol.com.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:05 schreef p_iglet het volgende:
jadie wil ik!!
waar is die verkrijgbaar?
ook van Jingo is 'de baby ceedee'. draait hier standaard bij 't consultatiebureau en wij hebben er ook veel naar geluisterd toen ze nog echt klein waren. soms vinden ze 'm nog steeds leuk om te horen. het 'boertje'-lied zongen we standaard na iedere voeding, en leverde hier steevast een boertje op.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:50 schreef Brighteyes het volgende:
Deze lijken heel goed te zijn volgens de recensies:
[ afbeelding ]
Liedjes voor moeder en kind
[ afbeelding ]
Liedjes voor moeder en kind 2
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |