Zie hier mijn laatste en vooral zinnige post van het vorige deel.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neem aan dat Nijmegen wel meer keuze heeft aan DA's toch?
Of zijn deze verder wel kundig en lief voor de diertjes?
En omdat niemand die 300e post durfde te doen, bij deze dan het nieuwe topic![]()
[SC] Deel 96. Met de Mini-GT en dure DA's.
quote:Op maandag 11 februari 2008 20:30 schreef nokwanda het volgende:
euh.... je hebt ze in huis gehaald als poezen maar het bleken tijgers?
Lol, deze is met vertalingquote:Op maandag 11 februari 2008 21:43 schreef Frutsel het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
http://www.youtube.com/watch?v=z3U0udLH974
* Frutsel smelt
quote:Op maandag 11 februari 2008 21:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoi Morretje![]()
Ik kom jou ook overal tegen he?![]()
Ik baal zelf net zo hard Greys, had me er echt op verheugd, maar ik moet nu ff prioriteiten stellen![]()
Hoi Fruts
Ja tuulijk!! Laat nog ff weten hoe laat ongeveer dan weet ik of ik taart of borrelnootjes in huis moet halenquote:Op maandag 11 februari 2008 20:36 schreef Greys het volgende:
Frutsel
Meisjes
De mini-GT is geschrapt in goed onderling overleg met Nokwanda. Het is geen goeikoop uitje met de trein en de Artis entree en uit eten, dus dat doen we dan liever een keer als er méér mensen komen. We vinden elkaar het geld heus wel waard, maar toch NOG liever met wat meer mensen, want de gettogether stelt weinig meer voor zo.
Heb wel met Nok op korte termijn al een date staan in RotterdamEn a.s. zondag ga ik toch heel hardnekkig naar Amsterdam met Maes, maar dan zonder Artis en dan even lekker shoppen en Conleche d'r galerie bezoeken (als ze ons nog wil hebben tenminste
).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |