abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 9 februari 2008 @ 23:32:21 #1
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_56634678
En hier maar weer verder

Hoe te posten in dit topic

Simpel! Zet de titel van de zojuist gekeken film neer, al dan niet bold plus Imdb-linkje. Vervolgens een mooie filmposter of frappant screenshot en daaronder een verhaaltje wat je nou zo gaaf of niet gaaf aan de film vond. Let op: controversiële meningen worden ten zeerste gewaardeerd! Ter afsluiting geef je de film nog de waardering in of sterren of een cijfer van 1 tot en met 10. Of je doet toch iets heel anders, dat mag ook .

Vorige topics:

Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel CXX
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel CXIX
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel CXVIII
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel CXVII
Welke film heb jij pas/vandaag gezien? Deel CXVI
Welke film heb jij pas/vandaag gezien? Deel CXV
Welke film heb jij pas/vandaag gezien? Deel CXIV
Welke film heb jij pas/vandaag gezien? Deel CXIII
Welke film heb jij pas/vandaag gezien? Deel CXII
Welke film heb jij pas/vandaag gezien? Deel CXI
Welke film heb jij pas/vandaag gezien? Deel CX
Welke film heb jij vandaag/pas gezien deel CIX
Welke film heb jij vandaag/pas gezien deel CVIII
Welke film heb jij vandaag/pas gezien deel CVII
Welke film heb je vandaag/pas gezien deel CVI
Welke film heb je vandaag/pas gezien deel CV
Welke film heb jij vandaag/pas gezien deel CIV
Welke film heb jij vandaag/pas gezien deel CIII
Welke film heb jij vandaag/pas gezien deel CII
Welke film heb jij vandaag/pas gezien deel CI
Welke film heb jij vandaag/pas gezien deel C (100!!!)
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel XCIX
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel XCVIII
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel XCVII
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel XCVI
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel XCV.
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel XCIV
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel XCIII
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel XCII
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel XCI
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel XC
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? LXXXIX
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? LXXXVIII
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? LXXXVII
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? LXXXVI
Welke film heb jij vandaag/pas gezien deel LXXXV
Welke film heb jij vandaag/pas gezien deel LXXXIV
Welke film heb jij vandaag/pas gezien deel 83
Welke film heb jij vandaag/pas gezien deel LXXXII
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel LXXXI
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel LXXX
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel LXXIX
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel LXXVII
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel LXXVI
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel LXXV
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel LXXIV
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel LXXIII
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel LXXII
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel LXXI
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel LXX
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel LXIX
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel LXVIII
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel LXVII
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel LXVI
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel LXV
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel LXIV
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel LXIII
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel LXII
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel LXI
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel LX.
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel LIX
Welke film heb je vandaag/pas gezien? part LVIII
Welke film heb je vandaag/pas gezien? part LVII
Welke film heb je vandaag/pas gezien? part LVI
Welke film heb je vandaag/pas gezien? part LV
Welke film heb je vandaag/pas gezien? part LIV
Welke film heb je vandaag/pas gezien? part LIII
Welke film heb je vandaag/pas gezien? part LII
Welke film heb je vandaag/pas gezien? part LI
Welke film heb je vandaag/pas gezien? part L
Welke film heb je vandaag/pas gezien? part IL
Welke film heb je vandaag/pas gezien? part XLVIII
Welke film heb je vandaag/pas gezien? part XLVII
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel XLVI
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel XLV
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel XLIV.
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel 43
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel XLII
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel XLI
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel XL
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel XXXIX
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel XXXVIII
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel XXXVII
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel XXXVI
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel XXXV
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel XXXIV
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel XXXIII
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel XXXII
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel XXXI
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel XXX.
Welke film heb je vandaag/pas gezien?? Deel XXIX
Welke film heb je vandaag/pas gezien?? Deel XXVIII
Welke film heb je vandaag/pas gezien?? Deel XXVII
Welke film heb je vandaag/pas gezien?? Deel XXVI.
Welke film heb je vandaag/pas gezien?? Deel XXV.
Welke film heb je vandaag/pas gezien?? Deel XXIV.
Welke film heb je vandaag/pas gezien? deel XXIII
Welke film heb je vandaag/pas gezien? deel XXII
Welke film heb je vandaag/pas gezien? deel XXI
Welke film heb je vandaag/pas gezien? deel XX
Welke film heb je vandaag/pas gezien? deel XIX
Welke film heb je vandaag/pas gezien? deel XVIII
Welke film heb je vandaag/pas gezien? deel XVII
Welke film heb je vandaag gezien? deel XVI
Welke film heb jij vandaag gezien? Deel XV
Welke film heb jij vandaag gezien? Deel XIV
Welke film heb jij vandaag gezien? Part XIII
Welke film heb jij vandaag gezien? Deel XII
Welke film heb jij vandaag gezien? Deel XI
Welke film heb je vandaag gezien? (deel X)
Welke film heb je vandaag gezien? (deel 9)
Welke film heb je vandaag gezien? deel 8
Welke film heb je vandaag gezien? deel 7
Welke film heb je vandaag gezien? deel 6
Welke film heb je vandaag gezien? deel 5
Welke film heb je vandaag gezien? deel 4
Welke film heb je vandaag gezien? deel 3
Welke film heb je vandaag gezien (2) ???
http://forum.fok.nl/topic/41063
pi_56634808
Juno
Ik ga er niet meer woorden aan vuil maken, dan dat de film waard is: Deze film zuigt!!
Ik geef het een 3.0 voor de moeite.
pi_56634947
Zwartboek
Bij iedereen bekend lijkt me!
Leuke film, niet super...
All management is Strategic Management.
  zaterdag 9 februari 2008 @ 23:43:20 #4
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_56634951
Superbad

Zéér leuke film. Alleen jammer dat je niet weet hoe het met Mclovin (die ierse R&B-zanger) afloopt. Weten jullie trouwens meer films in dat genre van American Pie?

Een 8

[ Bericht 4% gewijzigd door GasTurbine op 09-02-2008 23:43:44 (cijfer vergeten) ]
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_56635098
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 23:36 schreef Masegate het volgende:
Juno
Ik ga er niet meer woorden aan vuil maken, dan dat de film waard is: Deze film zuigt!!
Ik geef het een 3.0 voor de moeite.
Agree, gewoon 1,5 uur van m'n leven verspild


Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street
Super film met musicalelementen verwerkt in film. Plot is wel ok

Een dikke 8


The Golden Compass
Verhaal is wel ok, sommige stukken zijn enorm saai. Ik had meer verwacht van deze film

Een 7-


Atonement
Oscar winnende film voor beste drama? Verhaal is wel goed, maar echt héééél leuk? Mwoa....

Een 7+

[ Bericht 7% gewijzigd door greatchampion op 09-02-2008 23:59:45 ]
pi_56635163
Gister ook Juno gekeken, In tegenstelling tot de mensen hierboven vond ik hem leuk.
pi_56635167
vanavond gekeken... Mean Machine


Heb eigenlijk helemaal niks met voetbal, maar dit vind ik gewoon een leuke film, voornamelijk door de rol van V. Jones
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_56635180
Sweeney Todd voor de 2e keer toppertje en
Cloverfield, overrated bagger film
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
  zondag 10 februari 2008 @ 00:07:31 #9
66422 dutch-mamma
Silence, Exile, Cunning...
pi_56635430
Sweeney Todd! Al een paar keer de download gezien, nu dan eindelijk in de bios!

En op dit moment Once Upon A Time In The West (jeugdsentiment...!)
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
pi_56635550
Sweeney todd

Geen film voor mij, wou na 10 minuten al weg maja
pi_56635585
Gone baby gone... Wat een onwijs goeie film!

Heftige scenes met een duidelijk actueel verhaal erin.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 10 februari 2008 @ 00:20:34 #12
862 Arcee
Look closer
pi_56635690
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 23:55 schreef Sjonnjoop het volgende:
Cloverfield, overrated bagger film
Overrated bestaat slechts in the eye of the beholder.
pi_56635735
quote:
Op zondag 10 februari 2008 00:20 schreef Arcee het volgende:

[..]

Overrated bestaat slechts in the eye of the beholder.
Ik heb genoeg films gezien die minder gehyped waren met slechtere trailers die wel boeiend waren. Ik had na 10 minuten gelul op dat feest er eigenlijk wel genoeg van, helaas toch doorgekeken wachten op het moment dat het wel leuk werd, maar shift delete en weer een gig vrije HD space
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_56635991
Idiocracy
Office Space
en Aliens vs. Predator 2

hmmm.... office space hele vette film
pi_56636022
The Devil Wears Prada

Gewoon lekker kijken. Best lachen. Maar waarschijnlijk een echte vrouwenfilm.
Gutopboale
pi_56636055
Net terug van Atonement.

Goeie film, wel hard!
  zondag 10 februari 2008 @ 00:44:06 #17
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_56636077
quote:
Op zondag 10 februari 2008 00:41 schreef Mapani het volgende:
The Devil Wears Prada

Gewoon lekker kijken. Best lachen. Maar waarschijnlijk een echte vrouwenfilm.
Inderdaad. Maar was toch een leuke film om te zien.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_56636129
Ik heb vanavond 1408 gezien
ik vind hem mega eng!

Moet ff bijkomen nog...pffff wat een kutfilm man je zit er echt helemaal in..
En ok teveel knoflookkruidenboter zal me ook wel geen goed doen maar toch..
moet ff een mop horen ergens..ofzo
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_56636180
Juno

Een echte feel-good movie en goede soundtrack.

7.7

[ Bericht 5% gewijzigd door Kw4Kje op 10-02-2008 20:01:32 ]
pi_56636258
quote:
Op zondag 10 februari 2008 00:51 schreef Kw4Kje het volgende:
Juno

Een echte feel-good movie en goede soundtrack.
Waarom vindt iedereen het een feel-good movie? Ik vind dat hetgeen er in de film wordt verteld nou niet echt een mooi voorbeeld is voor andere 16 jarigen. En wat er met Jennifer Garner en haar man speelt is nou ook niet echt vrolijk te noemen. Daarnaast lijkt die chick wel depressief met 'r nerd-vriendje en d'r irritante vriendin... Niet echt feel-good dus...
  zondag 10 februari 2008 @ 03:49:07 #21
16701 scanman01
Today's a good day
pi_56637894
quote:
Op zondag 10 februari 2008 00:57 schreef Masegate het volgende:

[..]

Waarom vindt iedereen het een feel-good movie? Ik vind dat hetgeen er in de film wordt verteld nou niet echt een mooi voorbeeld is voor andere 16 jarigen. En wat er met Jennifer Garner en haar man speelt is nou ook niet echt vrolijk te noemen. Daarnaast lijkt die chick wel depressief met 'r nerd-vriendje en d'r irritante vriendin... Niet echt feel-good dus...
Heel erg veel mensen zijn het met je oneens, myself included. Het is idd geen ongelooflijke topfilm, maar een feel good movie is het toch wel. Dat enorme hoge cijfer op IMDB komt niet zomaar ergens vandaan. Het valt me wel op dat de meningen over 'Juno' vooral in dit land erg verdeeld zijn.
Hoe dan ook, ik hoop dat 'Juno' tegen ieders verwachting de beste film oscar gaat winnen. Die kans is 0, maar toch lijkt het me wel kicken.
My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 10 februari 2008 @ 03:52:23 #22
16701 scanman01
Today's a good day
pi_56637915
Het vorige topic was zo goed als vol, dus daarom hier mijn oordeel over 'Alles is liefde' nogmaals.



Sommige films werken wel en sommige films niet. Deze film werkte wat mij betreft niet. Vooral bij een film als deze moet je erg met de personages meeleven en dat had ik dus niet. Alleen het verhaal tussen Carice van Houten en haar 'prins Valentijn' kon me engszins boeien. Een aan ringen zwaaiende als zwarte piet verklede Prins van Oranje was grappig. Het dieptepunt was wat mij betreft de verhouding tussen Wendy van Dijk en Valerio. Valerio moet een 16 jarig jochie spelen die iets krijgt met de behoorlijk oudere Wendy. Valerio speelt zo slecht waardoor dat deel van de film totaal niet uit de verf komt. Het laatste half uur is het betere deel van de film. Dan begin je langzaam maar zeker een beetje met de personages mee te leven, maar wat mij betreft te laat.
Het is allemaal natuurlijk heel erg gejat van 'Love actually', de film van een aantal jaren geleden die wél vanaf het begin meteen boeit en die aantal memorabele scenes bevat. 'Alles is liefde' heeft dat wat mij betreft niet.

Cijfer: 6,0
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_56639488
Een kleine greep van wat ik zoal gezien heb:

Shoot 'Em Up (Michael Davis 2007)
Het gebrek aan diepgang, wat ik uiteraard toch al niet verwachtte, speelt deze film toch wel te parten. Waar Crank voor de pure adrenaline rush gaat, probeert Shoot 'Em Up nog té vaak een serieuze toon te zetten. De film is daardoor vermakelijk, maar af en toe toch wel irritant uit balans. Bovendien vond ik veel "coole" dingen te geforceerd en daardoor niet cool.

---

Juno (Jason Reitman 2007)
Leuk hoe een chickflick thema op een dusdange wijze wordt gebracht, dat alsnog hele volksstammen forumnerds met deze film aan de haal gaan. Eigenlijk ook wel terecht, want met Juno lijkt regisseur Reitman het hart op de goede plek te hebben én ook nog humor te hebben. Ellen Page steelt na Hard Candy ook hier weer de show. Het zal iets persoonlijks zijn, maar als actrice zie ik haar niet graag. Gelukkig heb ik daar tijdens het kijken van Juno weinig last van gehad. Ik vind op Juno als personage en als film dan ook niet veel aan te merken.
Echter, zó bijzonder als veel mensen vond ik hem zeer zeker niet. Daarvoor bevat de film te weinig onderscheidende elementen. Want ik denk dat met name de gevatheid van Juno het element is waardoor de film interessant wordt. Verder is het geheel tamelijk conventioneel en dreigen af en toe de clichés de bovenhand te krijgen. Al met al heel erg aardig dus, maar serieuze concurrentie voor No country For Old Men zou dit toch niet moeten zijn.

---

Pit and the Pendulum (Roger Corman 1961)
Ik was best fan van Vincent Price, maar na het zien van Pit and the Pendulum ben ik het helemaal. Wat een fantastische adaptatie van het korte verhaal van Edgar Allen Poe is dit zeg!! Het korte verhaal omvat eigenlijk niet meer dan één belangrijke scene en op die scene baseert deze film zich. Maar alsof Poe zelf voor de spanningsbogen zorgde, voel je je als kijker van Pit and the Pendulum af en toe stevig in je rugleuning gedrukt. De finale is fantastisch en Price gaat dan ook helemaal los in deze film. Overigens is het allemaal aan House of Usher te danken dat Price de kans kreeg om zich op de Edgar Allen Poe verfilmingen te storten (waar ik verder alleen The Raven van gezien heb), maar ik ben blij toe. Ik ga meteen verder met de overige films. The Raven was heel erg aardig, maar Pit and the Pendulum vond ik echt geweldig!

---

The Great Mouse Detective (Ron Clements/Burny Mattinson 1986)
Als kind was ik al helemaal lyrisch van "De Speurneuzen". Vandaar dat ik de film een tijdje geleden op DVD aangeschaft heb en ook na een herkijkbeurt vind ik de film helemaal top. Niet alleen de prachtige tekeningen die het oude, authentieke Londen bijzonder realistisch doen overkomen zijn de moeite waard. Want met name alle personages spreken bijzonder tot de verbeelding. Basil en Dawson zijn beide gesitueerd naar de acteurs die de personages van Sherlock Holmes en Dr. Dawson in de verfilmingen van de avonturen van het duo; Basil Rathbone respectievelijk Nigel Bruce. Omdat ik onlangs een stel van die films gezien heb, herkende ik allerlei details in de personages terug. Het is erg leuk om te zien hoe ze Basil en Dawson erg dicht bij de originele acteurs hebben gebracht. Bovendien vind ik het personage van Fidget echt briljant en weet je met Vincent Price als stem van Ratigan mij altijd voor je te winnen. Een heerlijke Disney klassieker. En helemaal voor de mensen die bekend zijn met de Sherlock Holmes verfilmingen!

---

Mein liebster Feind - Klaus Kinski (Werner Herzog 1999)
Het is sowieso al altijd indrukwekkend om te zien hoe Herzog zijn films maakt. Neem "Fitzcarraldo" waarin bijna het onmogelijke, mogelijk wordt gemaakt of Grizzly Men die de hele wereld schokte. Herzog neemt eigenlijk altijd het verhaal van één man, waarbij alle extremen in iemands leven de revue lijken te passeren. Daardoor ben ik eigenlijk altijd van het begin tot het einde geboeid door zijn films.
Maar dit keer steelt toch echt wel de persoon in kwestie de show. Man o man, wat was die Klaus Kinski een vreemd, explosief, onredelijk en buitengewoon vreemd, mens. Ik heb wat films met hem gezien en trok die conclusie zelf al, maar meer op een positieve manier. Kinski is als acteur op het witte doek in mijn ogen altijd uitermate overtuigend. Sterker nog, ik denk dat Duitsland geen betere acteur heeft voortgebracht (opgegroeid in Duitsland, geboren in het huidige Polen). "Mein liebster Feind" vertelt uiteraard enkel de kant van Herzogs verhaal, maar dat neemt niet weg dat het beeld wat van Kinski geschetst wordt, bijzonder schokkend is en behoorlijk dicht bij de waarheid lijkt te liggen.
Dit keer is daardoor niet eens de geschienis van het individu indrukwekkend, maar meer het karakter van de persoon in kwestie. Mijn conclusie? Kinski was een idioot. Maar wel een briljante. En Herzog weet zijn verhaal weer eens uitermate goed te brengen.

---

Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street (Tim Burton 2007)
Laat ik voorop stellen dat ik een Burton fanboy ben. Dan zou je toch zeggen dat dit gegeven niet meer stuk kan bij mij? Fout. Want de hele film zat ik met het gevoel: "ja, dit is leuk........maar het had ZOOO veel leuker kúnnen zijn". Ik had het verhaal liever zonder het musicalgebeuren gezien op een manier zodat het verhaal van Sweeney Todd in de trant van Sleepy Hollow verteld werd. Als je zo'n idee in je achterhoofd hebt, wordt het uiteraard nergens briljant. En wat daar ook niet aan bijdraagt is dat het overkomt alsof Johnny Depp op de automatische piloot lijkt te acteren, de verhaallijn rondom het verliefde stelletje niet goed uit de verf komt en Burton - ondanks dat ik dus écht fan van hem ben - best eens een nieuw truukje uit mag gaan vinden.
pi_56639589
Beowulf


Hoorde alleen maar slechte dingen over deze film, dus ik begon de film al met een lage verwachting. Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben. Wat een mannen-film zeg. Een super held die de shit owned. Erg mooi gemaakt, we zijn toch wat jaartjes verder dan toy story zullen we maar zeggen. Gewoon actie, in een CGI jasje zonder een ingewikkeld verhaal, lijkt niet echt op het originele verhaal zover ik me kan herinneren. Leuke onderhoudende film, krijgt van mij een 7,2. Waar IMDB hem een 6.8 geeft.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  zondag 10 februari 2008 @ 11:15:51 #25
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56639805
Gisteren naar The Mist geweest. Mijn verwachtingen waren hooggespannen aangezien de regisseur ook twee andere King-verfilmingen op zijn naam heeft staan die tot mijn favoriete films aller tijden behoren: The Shawshank Redemption en The Green Mile. Nu zijn dat natuurlijk totaal andere films dan 'The Mist', maar toch gaf ik de regisseur het voordeel van de twijfel. Helaas kon de film mjin hooggespannen verwachtingen niet waar maken. Er werd al veel te snel verklapt wat er in de mist was, waardoor de spanning er snel af was, ik kon me moeilijk inleven in de personages en ik vond de personages ook weinig geloofwaardig overkomen. Ook de zogenaamde twist vond ik weinig verrassend. De reden dat de film toch nog een 7 krijgt van mij, is dat er af en toe wel nagelbijtmomenten tussen zaten en dat ik toch wel een brok in mijn keel kreeg van het niet bepaald Hollywoodiaanse einde.

Imdb 7,7/10 / Mijn cijfer 7/10

Verder heb ik onlangs No country for old men gezien.
Een meesterlijke film die alleen al vanwege het desolate landschap afwijkt van de meeste andere films. Het verhaal is simpel, de sfeer enigszins melancholiek en de film leverde een aantal bloedstollende momenten op. Door deze film kijk ik nu reikhalzend uit naar 'There will be blood'.

Imdb 8,6/10 / Mijn cijfer 8/10
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')