abonnement Unibet Coolblue
pi_56581019
quote:
De docent die begin januari een seks-chat hield met een minderjarig meisje wordt niet vervolgd. Minister van Justitie Ernst Hirsch Ballin, zegt naar aanleiding van Kamervragen, dat het OM geen strafrechtelijk onderzoek instelt. Het OM heeft zelf nog geen reactie gegeven.

De school ontsloeg de docent, nadat een havo 5-klas van het Martinus College in Grootebroek getuige was van de chat. De computer waarop de leraar Engels communiceerde was aangesloten op een beamer. De docent wist dat niet. De man heeft overigens ook zelf om zijn ontslag gevraagd.

Volgens de minister hebben zowel de school als het meisje geen aangifte gedaan van poging tot verleiding van een minderjarige. Het voorval is wel gemeld bij de politie, maar aangifte was niet mogelijk. Bovendien zou uit gesprekken tussen de schoolleiding en de vertrouwensinspecteur zijn gebleken dat er geen strafbaar feit werd vermoed.
Bron: frontpage.fok.nl
quote:
De man liep tegen de lamp toen hij seksuele toenadering zocht via een chatsite tot een 12-jarig meisje.
12 jaar man, maar nu ben ik wel benieuwd naar dat gesprek. Het is dus erg genoeg om iemand te ontslaan, maar
quote:
Bovendien zou uit gesprekken tussen de schoolleiding en de vertrouwensinspecteur zijn gebleken dat er geen strafbaar feit werd vermoed
Blijkbaar viel het nogal mee? Ik snap de mallemoer van dit nieuwsbericht.

Wat moet ik dan verstaan onder wat wel mag en wat niet mag op de chat? Is die leraar er gewoon ingeluisd? Heeft hij dus chat-seks of wel chat seks getinte gesprekken gehad? En wat moet ik dan onder seksuele getinte chat, maar niet strafbaar verstaan?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  donderdag 7 februari 2008 @ 14:19:15 #2
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_56582521
12 jaar??

Ik dacht, Havo 5, dat kind is 17 ofzo, waar hebben we het over.

Niet zo slim van die kerel natuurlijk.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_56583171
Foute docent. Prima opgelost zo, aangezien die meneer denk ik wel voldoende gestraft is met het kwijtraken van zijn baan (en zijn vrouw ). .
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')