abonnement Unibet Coolblue
pi_56575120
Ik wilde in een topic over een serie melden dat de WGA voor het eerst sinds vele weken weer in serieuze onderhandeling is met de AMTPT, maar lijkt me handiger er een topic voor te maken aangezien het bijna elke serie aangaat.

De Directors Guild (DGA) heeft pas ook een deal gesloten met de AMTPT wat de deur heeft geopend voor de nieuwe onderhandelingen met de WGA.

Verwacht voor de oscars het einde van de staking. Momenteel werken ze aan een conceptcontract, en men verwacht binnen 2 weken weer aan het werk te kunnen.

Houd http://unitedhollywood.blogspot.com/ in de gaten voor verdere ontwikkelingen.

Het is hoog tijd dat dit gebeurd, velen series zijn al afgebroken omdat er geen nieuwe afleveringen zijn, maar ook series als prison break die nog lopen nu, hebben nog maar enkele afleveringen te gaan tot ook daar de voorraad afleveringen op is.
  donderdag 7 februari 2008 @ 09:37:22 #2
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_56576922
Er loopt al een topic over de staking in Hollywood
Staking in film- en televisieland #2
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  donderdag 7 februari 2008 @ 15:09:58 #3
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_56583436
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')