abonnement Unibet Coolblue
pi_56534554
# 10 De brave ondernemer van der Eem uit Almelo, is helemaal niet zo braaf deze jongen gozer heeft een verleden als drugs dealer( heroine ) pooier, overvaller. De jonge van goede komaf ( vader heeft twee mc donald zaken in Arnhem en Duiven, was vroeger al niet meer te houden. HIj was voor zijn ouders ( vader ) één groot probleem.
Ik ben hem nog vaak tegen gekomen vandaar dat ik weet dat deze jongen GEEN eerlijke jongen is.
Hij is verhuist naar de andere kant van het land omdat hij schulden heeft gemaakt in deze wereld, en rip partijen op zijn naam heeft staan.
Kijk eens bij justitie daar is vast meer te lezen over deze jongen en ik denk ook dat de Arnhemse politie onwijs moet lachen als ze hem vanavond op de tv zien. Patrick van der Eem (nujij

Bron

Heeft er iemand aan gedacht ook een achtergrond-trek te doen naar deze man met een grote snee in zn knarf?
pi_56534599
was allang bekend.
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_56534601
Denk dat joran straks nog een schadevergoeding van peter kan eisen.
pi_56534612
Laatste 13 jaar is ie clean.

Denk niet dat Peter zo dom is .
  Forum Admin maandag 4 februari 2008 @ 21:23:28 #5
35723 crew  GGMM
pi_56534634
Verassend, Sherlock.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_56534647
Mja, heb de uitzending vanavond ook weer her-bekeken en moet zeggen dat Joran toch zeer verdacht overkomt, ook met zijn gehele houding
  maandag 4 februari 2008 @ 21:25:50 #7
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_56534677
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_56534705
Maarum, doet het er toe dat de grote ondervrager ook een boef is?
Welnee, die heeft toch voor 25.000 een half jaar hard moeten werken, al rondrijdend in een door SBS gekochte auto. Best afzien nog, aangezien Joran 'n beetje een bosmongooltje is
pi_56534727
quote:
Op maandag 4 februari 2008 21:20 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
# 10 De brave ondernemer van der Eem uit Almelo, is helemaal niet zo braaf deze jongen gozer heeft een verleden als drugs dealer( heroine ) pooier, overvaller. De jonge van goede komaf ( vader heeft twee mc donald zaken in Arnhem en Duiven, was vroeger al niet meer te houden. HIj was voor zijn ouders ( vader ) één groot probleem.
Ik ben hem nog vaak tegen gekomen vandaar dat ik weet dat deze jongen GEEN eerlijke jongen is.
Hij is verhuist naar de andere kant van het land omdat hij schulden heeft gemaakt in deze wereld, en rip partijen op zijn naam heeft staan.
Kijk eens bij justitie daar is vast meer te lezen over deze jongen en ik denk ook dat de Arnhemse politie onwijs moet lachen als ze hem vanavond op de tv zien. Patrick van der Eem (nujij

Bron

Heeft er iemand aan gedacht ook een achtergrond-trek te doen naar deze man met een grote snee in zn knarf?
Lekker boeiend!

Er zat maar 1 crimineel in die auto die op het niveau van de pedofielen staat in de criminelen piramide en dat is Joran.

Met boeven vang je boeven.

Wel grappig in eens... want laatst zat Bush en zijn duistere organisatie er toch nog achter Blackie of hoe ging dat mooie verhaal van je ook al weer precies !

[ Bericht 3% gewijzigd door JohnDope op 04-02-2008 21:35:29 ]
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_56534740
O, ik dacht dat dat litteken kwam omdat ie tegen een deur aan was gelopen
Big dick.
pi_56534762
Maakt dat wat uit dan ?
  maandag 4 februari 2008 @ 21:30:28 #12
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_56534791
Met boeven vang je boeven was het spreekwoord toch?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_56534877
quote:
Op maandag 4 februari 2008 21:30 schreef Vivi het volgende:
Met boeven vang je boeven was het spreekwoord toch?
John van den Heuvel
gr gr
pi_56534911
Vanavond hadden ze ook een werknemer van het bedrijf van Van der Eem aan het woord, ik weet niet eens meer in welk programma, maar die wilde alleen onherkenbaar in beeld en deed angstig zijn woord dat ze Van der Eem al maanden niet meer hadden gezien op het bedrijf maar dat privé en zakelijk gescheiden moesten blijven en dat hij daarom onherkenbaar wilde blijven.

Beetje vaag vond ik dat.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_56534922
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_56534953
Waarom hielp Patrick van der Eem verslaggever Peter R. de Vries?

Welke man investeert vijf maanden van zijn leven om Peter R. de Vries bij te staan in zijn zoektocht naar de waarheid over Natalee Holloway’s lot? De Arubaanse ondernemer Patrick van der Eem stelt dat hij niet tegen de onrechtvaardigheid van de zaak kon, en daarom besloot zich te melden bij Peter R. de Vries.

Van der Eem wil zelf niets zeggen tegen DAG. ‘Ik weet niet waar je het over hebt. Als je het goedvindt ga ik nu ophangen’, zegt Patrick van der Eem zondag.

Over de werkwijze van De Vries en de manier waarop Van der Eem het vertrouwen zocht, heeft de controversiële zakenman Steve Brown wel een opvatting. Brown raakte in 1997 in ernstig conflict met Peter R. de Vries, nadat de misdaadverslaggever hem in het geheim had gefilmd.

Op die beelden werd Brown, die toen aan de weg timmerde als misdaadverslaggever, neergezet als een cocaïnesnuivende crimineel, waarna hij zijn contracten verloor bij Veronica en Panorama. In 2004 moest De Vries hiervoor een schadevergoeding betalen aan Brown.

De vermeende crimineel ziet volop paralellen tussen de uitzending gisteren en zijn ervaringen, elf jaar geleden. ‘Toen werd de verslaafde Rony Ostrowski ingezet. Nu is het Van Der Eem die Joran volpompt met drugs, om hem uitspraken te ontlokken. Zo werkt De Vries’, is Brown’s verbitterde analyse.

Lees meer
pi_56534977
haha G!
pi_56534987
quote:
Op maandag 4 februari 2008 21:37 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Waarom hielp Patrick van der Eem verslaggever Peter R. de Vries?

Welke man investeert vijf maanden van zijn leven om Peter R. de Vries bij te staan in zijn zoektocht naar de waarheid over Natalee Holloway’s lot? De Arubaanse ondernemer Patrick van der Eem stelt dat hij niet tegen de onrechtvaardigheid van de zaak kon, en daarom besloot zich te melden bij Peter R. de Vries.

Van der Eem wil zelf niets zeggen tegen DAG. ‘Ik weet niet waar je het over hebt. Als je het goedvindt ga ik nu ophangen’, zegt Patrick van der Eem zondag.

Over de werkwijze van De Vries en de manier waarop Van der Eem het vertrouwen zocht, heeft de controversiële zakenman Steve Brown wel een opvatting. Brown raakte in 1997 in ernstig conflict met Peter R. de Vries, nadat de misdaadverslaggever hem in het geheim had gefilmd.

Op die beelden werd Brown, die toen aan de weg timmerde als misdaadverslaggever, neergezet als een cocaïnesnuivende crimineel, waarna hij zijn contracten verloor bij Veronica en Panorama. In 2004 moest De Vries hiervoor een schadevergoeding betalen aan Brown.

De vermeende crimineel ziet volop paralellen tussen de uitzending gisteren en zijn ervaringen, elf jaar geleden. ‘Toen werd de verslaafde Rony Ostrowski ingezet. Nu is het Van Der Eem die Joran volpompt met drugs, om hem uitspraken te ontlokken. Zo werkt De Vries’, is Brown’s verbitterde analyse.

Lees meer
Aruba is helemaal naar de klote geholpen door Joran, zelfs de Premier heeft die blanke elitaire psychopaat Persona non grata verklaard.... Van der Eem had al aangeklopt bij de politie twente om die psychopaat in de val te laten lopen, maar daar wilde de politie niks van weten.

Toen van der Eem helemaal wanhopig was ging hij maar naar Peter R de Vries.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_56534991
quote:
Op maandag 4 februari 2008 21:35 schreef JohnDope het volgende:
Ps Blackie, schaakmat:

Infiltrant gaat zwart gemaakt worden.

pi_56535030
quote:
Op maandag 4 februari 2008 21:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Vanavond hadden ze ook een werknemer van het bedrijf van Van der Eem aan het woord, ik weet niet eens meer in welk programma, maar die wilde alleen onherkenbaar in beeld en deed angstig zijn woord dat ze Van der Eem al maanden niet meer hadden gezien op het bedrijf maar dat privé en zakelijk gescheiden moesten blijven en dat hij daarom onherkenbaar wilde blijven.

Beetje vaag vond ik dat.
Ja die hoorde ik dus ook op SBS6 vanavond, werkelijk Hilarisch

Kan dus ook zijn dat Joran en Van der Eem onder 1 hoedje werken. Weet je nog dat moment in Peters uiztending waar Peter zei: "Kijk hier gaat ie nu ook al hier parkeren, zonder dat het afgesproken is"?
  maandag 4 februari 2008 @ 21:40:14 #21
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_56535038
Pfff boeiend.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_56535043
quote:
Op maandag 4 februari 2008 21:20 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
# 10 De brave ondernemer van der Eem uit Almelo, is helemaal niet zo braaf deze jongen gozer heeft een verleden als drugs dealer( heroine ) pooier, overvaller. De jonge van goede komaf ( vader heeft twee mc donald zaken in Arnhem en Duiven, was vroeger al niet meer te houden. HIj was voor zijn ouders ( vader ) één groot probleem.
Ik ben hem nog vaak tegen gekomen vandaar dat ik weet dat deze jongen GEEN eerlijke jongen is.
Hij is verhuist naar de andere kant van het land omdat hij schulden heeft gemaakt in deze wereld, en rip partijen op zijn naam heeft staan.
Kijk eens bij justitie daar is vast meer te lezen over deze jongen en ik denk ook dat de Arnhemse politie onwijs moet lachen als ze hem vanavond op de tv zien. Patrick van der Eem (nujij

Bron

Heeft er iemand aan gedacht ook een achtergrond-trek te doen naar deze man met een grote snee in zn knarf?
Oud nieuws
pi_56535157
quote:
Op maandag 4 februari 2008 21:38 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:

[..]

"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_56535380
quote:
Op maandag 4 februari 2008 21:37 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Waarom hielp Patrick van der Eem verslaggever Peter R. de Vries?

Welke man investeert vijf maanden van zijn leven om Peter R. de Vries bij te staan in zijn zoektocht naar de waarheid over Natalee Holloway’s lot? De Arubaanse ondernemer Patrick van der Eem stelt dat hij niet tegen de onrechtvaardigheid van de zaak kon, en daarom besloot zich te melden bij Peter R. de Vries.

Van der Eem wil zelf niets zeggen tegen DAG. ‘Ik weet niet waar je het over hebt. Als je het goedvindt ga ik nu ophangen’, zegt Patrick van der Eem zondag.

Over de werkwijze van De Vries en de manier waarop Van der Eem het vertrouwen zocht, heeft de controversiële zakenman Steve Brown wel een opvatting. Brown raakte in 1997 in ernstig conflict met Peter R. de Vries, nadat de misdaadverslaggever hem in het geheim had gefilmd.

Op die beelden werd Brown, die toen aan de weg timmerde als misdaadverslaggever, neergezet als een cocaïnesnuivende crimineel, waarna hij zijn contracten verloor bij Veronica en Panorama. In 2004 moest De Vries hiervoor een schadevergoeding betalen aan Brown.

De vermeende crimineel ziet volop paralellen tussen de uitzending gisteren en zijn ervaringen, elf jaar geleden. ‘Toen werd de verslaafde Rony Ostrowski ingezet. Nu is het Van Der Eem die Joran volpompt met drugs, om hem uitspraken te ontlokken. Zo werkt De Vries’, is Brown’s verbitterde analyse.

Lees meer

Dag/Volkskrant, de krant die binnen 1minuut het interview met 'doury' online had. Doorgespeeld via de schrijfster van het boek van Joran, die op haar beurt met Joran had gesproken. De volkskrant heeft het artikel na 2 uur ingetrokken. Ik zou aan dit bericht niet veel waarde meer hechten. Er zit een Joran supporter daar.
  maandag 4 februari 2008 @ 21:57:07 #25
189454 Curri
Banaantje 4 life..
pi_56535472
Care, wat maakt het uit dat hij crimineel is?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')