abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage zondag 3 februari 2008 @ 21:24:49 #1
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_56508570


Welkom bij Boer Zoekt vrouw - Seizoen 3! Elke zondag om 20:20 te zien op Nederland 1 (KRO).

Het vorige topic: Boer zoekt Vrouw #11




Frans, 27 jaar

De vrouwen van Frans:

Joyce, 22 jaar

Ronella, 25 jaar

Gerard, 41 jaar

De vrouwen van Gerard:

Leonie, 39 jaar

Marja, 40 jaar

Henk, 34 jaar

De vrouwen van Henk:

Maartje, 27 jaar

Marlou, 29 jaar

Jan, 45 jaar

De vrouwen van Jan:

Annet, 44 jaar

Siepie, 43 jaar

En deze boerin:
Agnes, 27 jaar

De mannen van Agnes:

Klaas, 26 jaar

Jurre, 24 jaar

Seizoen 1 (met Hans, Joris, Peter, Piet en Teus) Yvon Jaspers op zoek naar vrijgezelle boer. Boer Zoekt Vrouw # 2

Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn) Boer zoekt vrouw, seizoen #2 Boer Zoekt Vrouw - Seizoen 2 - Deel 2 Boer Zoekt Vrouw - Seizoen 2 - Deel 3: Hoera! Boer Zoekt Vrouw - Seizoen 2 - Deel 4: de beslissing nadert Boer Zoekt Vrouw - deel 5 - Glasgow? Waar ligt dat? Boer zoekt vrouw # 6 Met serialkillers

Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes) Boer zoekt vrouw # 6 Met serialkillers Boer zoekt vrouw # 6 Met 4 boeren en een boerin Boer zoekt vrouw # 7: De strijd om de boeren barst los! Boer zoekt Vrouw #8 Na de eerste nacht! Boer zoekt Vrouw #9 Met het naderende keuzemoment! Boer zoekt Vrouw #10

Officiele Boer zoekt vrouw-site: http://www.boerzoektvrouw.kro.nl/

De BZV-wiki vind je hier De kandidaten die afvallen, kunnen weggelaten worden uit een volgende OP!

[ Bericht 0% gewijzigd door Etcetera op 04-02-2008 10:04:27 ]
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_56508609
Ik denk dat het gaat worden:

Frans - Joyce
Gerard - Leonie
Agnes - Jurre
Henk - Maartje

Ik vind Marja en Gerard niet bij elkaar passen. Helemaal nu zo ze raar gaat zitten huilen om vage redenen.
pi_56508627
Mooie OP!
pi_56508666
vond het ook wel leuk dat het bij agnes eindelijk eens wat losser ging
what you see, is what you get!
  Redactie Frontpage zondag 3 februari 2008 @ 21:28:58 #5
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_56508676
quote:
Op zondag 3 februari 2008 21:26 schreef veldmuis het volgende:
Mooie OP!
fixed

ik zei toch dat agnes niet zo saai is
oh ja m'n zus staat ook op de filmpje op inet

en Jan: jemig, wat een draaama
Henk: kansloze missie als ze niet eens gaan praten. en die laarzen wtf
frans: en wat was Ronella ineens positief
en gerard: die gaat voor die blondevanwieikdenaamkwijtben
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  zondag 3 februari 2008 @ 21:29:36 #6
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_56508690
Wat een gedoe bij Jan zeg. Zou me op zich niks verbazen als die Anita er geen probleem mee heeft 3e keus te zijn.
ada fare stop stalking me
  zondag 3 februari 2008 @ 21:29:59 #7
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_56508744
Die Henk met die laarzen Echt als iemand mijn laarzen aan zou doen, zou ik toch wel zooo afknappen. En er nooit achter zoeken dat dat is om te laten blijken dat hij mij leuk zou vinden.

Ik denk dat Gerard voor Leonie gaat. Dat gejank van Marja was echt tenenkrommend.
pi_56508758
quote:
Op zondag 3 februari 2008 21:29 schreef ivosnivo het volgende:
Wat een gedoe bij Jan zeg. Zou me op zich niks verbazen als die Anita er geen probleem mee heeft 3e keus te zijn.
Die vindt 20e keus zijn nog wel prima. Wel zielig voor Jan eigenlijk.
For great justice!
  zondag 3 februari 2008 @ 21:33:01 #10
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_56508799
Waarom heb ik het vage idee dat Frans voor Ronella gaat kiezen? Vaag voorgevoel waarvan ik hóóp dat het niet klopt Ik vind Joyce veel leuker voor Frans

En Jan, tja, dat zat eraan te komen... Siepie wil niet terug in de tijd... Geef haar groot gelijk!

Oja, mn vriend zat net voor t eerst naar BZV te kijken, vraagt hij ineens: Waar doet die Klaas me toch aan denken? Ik zo: Euh, aan jou! Hij wilde me alleen niet geloven hehe
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
pi_56508810
zielig voor jan?
hij maakt het er ook zelf naar hoor...
what you see, is what you get!
pi_56508854
quote:
Op zondag 3 februari 2008 21:31 schreef MissX het volgende:
Die Henk met die laarzen Echt als iemand mijn laarzen aan zou doen, zou ik toch wel zooo afknappen. En er nooit achter zoeken dat dat is om te laten blijken dat hij mij leuk zou vinden.
Heb jij ook van die toffe roze laarzen? Voor in de zandbak?
pi_56508871
quote:
Op zondag 3 februari 2008 21:35 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Heb jij ook van die toffe roze laarzen? Voor in de zandbak?
Nee, helaas ik bezit helemaal geen regenlaarzen
  Redactie Frontpage zondag 3 februari 2008 @ 21:36:55 #14
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_56508879
quote:
Op zondag 3 februari 2008 21:33 schreef IV_Xample het volgende:
zielig voor jan?
hij maakt het er ook zelf naar hoor...
m'n moeder zei dat Jan alleen moet blijven. hij zei zelf ook al dat hij 'te laat was begonnen' dus denk dat er wel wat waars in zit
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_56508939
Ik vind Jan ook een beetje verwijfd, misschien is ie stiekem homo En die Marja...
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_56509018
  zondag 3 februari 2008 @ 21:42:24 #17
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_56509109
Jan is eigenlijk best kinderachtig! Eerst jankend weglopen en dan zeggen voor de camera dat de gevoelens er niet zijn. Wees een vent, zeg dan dat jouw gevoelens er wel waren, maar Siepie je niet leuk genoeg vond. En dat die gereformeerde trol (die nog best aardig is) je nu ook niet meer hoeft.

Ik heb het gevoel dat Frans voor Ronella gaat kiezen, alhoewel ik Joyce veel leuker vind. Maar waarom zat Joyce zo zielig in een hoekje tijdens dat feestje?!

Dan hebben we Agnes. Waarom vindt Klaas haar sexy?! Hij kan wel wat beters krijgen. Het is een mooie jongen. Laat agnes voor jurre kiezen, kunnen ze samen suf zijn.

Die vrouwen van Henk vind ik alletwee niet heel erg mooi of aardig. Met die laarzen was wel supercool. Hij is wel grappig, alleen ja ik zou hem ook niet als partner willen.

Tot slot Gerard. Marja is leuk voor hem! Alleen jezus die jas, heeft ze die in de jaren 80 achtergelaten op de skipiste gevonden ofzo? Ik vrees trouwens dat ie voor die ander kiest.
ik heb ook altijd pech.. :'(
pi_56509111
quote:
Op zondag 3 februari 2008 21:29 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik vind Klaas leuker dan Jurre bij Agnes.
Ik vind Klaas zelf leuker, maar vind Jurre beter bij Agnes passen. .
pi_56509344
quote:
Op zondag 3 februari 2008 21:33 schreef Lov1 het volgende:
Waarom heb ik het vage idee dat Frans voor Ronella gaat kiezen? Vaag voorgevoel waarvan ik hóóp dat het niet klopt Ik vind Joyce veel leuker voor Frans
Ja dat idee heb ik ook
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  Redactie Frontpage zondag 3 februari 2008 @ 22:10:41 #20
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_56510154
Mooie aflevering weer. Met Henk als laarzenfetisjist, lompe Jan en een losse Agnes. Frans was weer super in zijn café, en Gerard weet ik niet wat ik daarvan moet denken. Maar wat een eng stukje van dat handbal. Wie was die lelijke dikke hork met die rooie neus en diepverzonken oogjes?
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  zondag 3 februari 2008 @ 22:45:31 #21
49518 HetwasietsmeteenF
semi-sweet and nuts
pi_56511682
Klaas

Wat ik denk:
Henk - Maartje (door de laarzenwissel en dat hij wilde zeggen wie hij zou kiezen, toen hij met Maartje stond te praten)
Gerard - Leonie (hij wilde wel erg graag horen of ze hem wel leuk vond)
Agnes - Klaas (maar Jurre past ook wel goed bij haar)
Frans - Ronella (omdat zij op het feestje wat meer bij hem in de buurt was en Joyce wat op de achtergrond was. Vind zelf Joyce eigenlijk wel leuker voor hem)
Op 09-02-2008 13:35 schreef Triggershot:
Kanet Shay'an M3 Al-Fa O+
  zondag 3 februari 2008 @ 23:14:32 #22
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_56512802
Ik had niet verwacht dat Jan zonder zijn vrouwen achter zou blijven..
pi_56514747
quote:
Op zondag 3 februari 2008 21:42 schreef B1nulnul het volgende:
Dan hebben we Agnes. Waarom vindt Klaas haar sexy?! Hij kan wel wat beters krijgen. Het is een mooie jongen. Laat agnes voor jurre kiezen, kunnen ze samen suf zijn.
Wat is dit toch voor een onzin? Hij kan wel wat beters krijgen? Wie bepaalt voor hem wat beter is? Het lijkt mij niet dat jij dat bepaalt. Komt nogal erg gefrustreerd over van je. Als hij zegt dat hij haar leuk vindt, dan is dat waar het om gaat.
pi_56514766
quote:
Op zondag 3 februari 2008 23:14 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik had niet verwacht dat Jan zonder zijn vrouwen achter zou blijven..
Dat had ik eerder bij Henk verwacht.
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  maandag 4 februari 2008 @ 00:12:01 #25
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_56515351
Ja ik ook eerder Henk Alhoewel Jan niet zo veel aan is.
  maandag 4 februari 2008 @ 00:40:02 #26
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_56516271
BZV
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  maandag 4 februari 2008 @ 00:45:32 #27
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_56516434
quote:
Op zondag 3 februari 2008 23:56 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Wat is dit toch voor een onzin? Hij kan wel wat beters krijgen? Wie bepaalt voor hem wat beter is? Het lijkt mij niet dat jij dat bepaalt. Komt nogal erg gefrustreerd over van je. Als hij zegt dat hij haar leuk vindt, dan is dat waar het om gaat.
Doe eens niet zo serieus. Ik VIND Agnes gewoon saai en lelijk. Hij is best lekker, en dat vinden de dames ook als ik de rest van reacties lees. Met het programma Klaas zoekt vrouw vindt hij leukere kandidaten dan Agnes.

Dat het puur mijn mening is en niet de absolute waarheid, daar heb je gelijk in. Het is veel belangrijker wat hij zelf vindt. Alleen het leuke van het programma is juist dat iedereen er een mening over heeft he.
ik heb ook altijd pech.. :'(
pi_56518135
quote:
Op maandag 4 februari 2008 00:45 schreef B1nulnul het volgende:


Hij is best lekker, en dat vinden de dames ook als ik de rest van reacties lees


Maar ik vind Klaas en Agnes op zich wel leuk samen passen, lijkt me qua karakter een goeie match.
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_56520081
quote:
Op maandag 4 februari 2008 00:45 schreef B1nulnul het volgende:

[..]

Doe eens niet zo serieus. Ik VIND Agnes gewoon saai en lelijk. Hij is best lekker, en dat vinden de dames ook als ik de rest van reacties lees. Met het programma Klaas zoekt vrouw vindt hij leukere kandidaten dan Agnes.

Dat het puur mijn mening is en niet de absolute waarheid, daar heb je gelijk in. Het is veel belangrijker wat hij zelf vindt. Alleen het leuke van het programma is juist dat iedereen er een mening over heeft he.
Dat het jouw mening is dat Klaas lekker is (ik begrijp niet dat je de mening van de andere dames er bij betrekt, of laat je je in dit soort zaken leiden door wat andere mensen vinden?) is prima natuurlijk, maar ik vind het altijd zo gefrustreerd over komen, dat men dan zegt dat iemand iets beters kan krijgen. Alsof je het niet kunt hebben ofzo. Een paar jaar geleden was er ook zo'n jonge populaire Nederlandse acteur, ik weet niet meer wie, maar die was toen vrijgezel omdat hij vrijgezel wilde zijn (vanwege zijn werk). Toen zei een klasgenote van me dat ze dat heel jammer vond, want ja, dat was toch wel zo'n zonde, hè, zo'n leuke jongen vrijgezel. Tjonge jonge, hoe zielig kan een mens zijn !
  maandag 4 februari 2008 @ 09:03:30 #30
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_56520259
TVP.... en btw.. die Henk
pi_56520670
quote:
Op zondag 3 februari 2008 22:45 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Henk - Maartje (door de laarzenwissel en dat hij wilde zeggen wie hij zou kiezen, toen hij met Maartje stond te praten)
Ik zie die twee toch nog niet samen in bed liggen rollenbollen, ook niet over 20 jaar. .
Maartje kan z'n begeleider worden ofzo, z'n opvoedmamma, maar meer ook niet .
Ik denk ook dat hij voor Maartje kiest hoor, daar niet van, maar toch hè
pi_56520730
quote:
Op maandag 4 februari 2008 00:12 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja ik ook eerder Henk Alhoewel Jan niet zo veel aan is.
Ik vond het juist wel mooi om te zien hoe de spanning bij Jan thuis steeds meer opliep. Die pijnlijke stiltes. Echt drama.
Jan had zijn zinnen op Siepie gezet, over smaak valt te twisten maar ik vond haar niet echt sympathiek of aardig. Hij was beter af geweest met Annet, die paste ook beter in zijn interieur

Ik voorspel Agnes & Klaas, Gerard & Leonie, Frans & Ronella (hoewel ik Joyce een betere keus voor hem vind) en Henk blijft alleen over. Die is beter alleen af net als Jan.
  maandag 4 februari 2008 @ 10:09:32 #33
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_56521095
Mmm....beetje een pappen-en-nathouden-aflevering. Dacht werkelijk waar dat er gekozen zou worden gisteren!!! (zat al met m'n poule klaar...) Maar goed:

@Agnes: Eindelijk actie! Alhoewel nog steeds een beetje als de drie broertjes, lekker spelen. Maar de sfeer wordt wel wat losser, dus da's alleen maar positief. Ik denk nog steeds dat ze voor Klaas gaat.

@Gerard: Als ik de gemonteerde filmpjes moet geloven kiest íe volgende week voor Leonie. Die overigens niks over haar gevoelens zei tegen Gerard toen íe erom vroeg. Marja, weer het tegenovergestelde. Ik zou principieel niet iemand als partner kiezen die zo'n jas draagt... Toch denk ik dat Marja beter bij hem past. Leonie is meer.....praktisch, makkelijk, als een soort zus.

@Jan: OMG! Nooit verwacht. Dacht wel dat Siepie een teken zou geven dat ze het niet zag zitten. Maar Jan's reactie!! Die man kan werkelijk niet met de situatie omgaan, loopt weg en kiest dan de makkelijkste weg: er is geen gevoel. Er was wel degelijk gevoel! Beetje lafaard-actie, maar hij is het ook allemaal niet gewend...

@Henk: Heb het gevoel dat het Maartje wordt. Denk dat ze wel aan elkaar gewaagd zijn. Het echte leren-kennen komt toch pas nadat de camera weg is.

@Frans: Sja, Ronella is zo anders dan Joyce: bijdehanter, tegendraads, aanwezig. Ik vind haar stukken leuker, maar misschien past Joyce wat meer bij Frans...

Dat was em weer.... Nu ff filmpjes kijken op de site....
  Redactie Frontpage maandag 4 februari 2008 @ 10:09:37 #34
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_56521096
quote:
Op zondag 3 februari 2008 22:10 schreef Djeez het volgende:
Maar wat een eng stukje van dat handbal. Wie was die lelijke dikke hork met die rooie neus en diepverzonken oogjes?
welke die met dat ietwat te korte broekje
doe ff screenshot anders
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  maandag 4 februari 2008 @ 10:45:27 #35
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_56521760
Die Jan wat een afgang dat zelfs Annet 't opgaf

Ik vond Annet leuker dan Siepie
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  maandag 4 februari 2008 @ 10:56:41 #36
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_56521963
Annet wilde geen tweede keus zijn..vandaar dat ze vertrok ! En gelijk heeft ze.
  maandag 4 februari 2008 @ 11:00:42 #37
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_56522040
quote:
Op maandag 4 februari 2008 10:56 schreef Haaibaaike het volgende:
Annet wilde geen tweede keus zijn..vandaar dat ze vertrok ! En gelijk heeft ze.
En ik denk ook dat Jan dat heel goed begrijpt.

Na de afwijzing van Siepie wilde Jan zo snel mogelijk een punt achter het hele verhaal. Ik snap dat heel goed. Het raakte die man enorm.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 4 februari 2008 @ 11:04:30 #38
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_56522117
Ja dat heb jij wel gelijk in Lienekien, Jan wilde Siepie graag. Maar zij wilde hem niet.
pi_56522119
quote:
Op maandag 4 februari 2008 10:56 schreef Haaibaaike het volgende:
Annet wilde geen tweede keus zijn..vandaar dat ze vertrok ! En gelijk heeft ze.
Nou inderdaad
  maandag 4 februari 2008 @ 11:11:10 #40
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_56522265
quote:
Op zondag 3 februari 2008 21:29 schreef ivosnivo het volgende:
Wat een gedoe bij Jan zeg. Zou me op zich niks verbazen als die Anita er geen probleem mee heeft 3e keus te zijn.
Anita was sowieso de beste keus geweest.
Jan is daar pas later achtergekomen. Ik zag het al veeeel eerder.
Dat verandert alles
  maandag 4 februari 2008 @ 11:24:15 #41
44195 Janne33
live and let live.
pi_56522527
Die Jan zeg, ik kan niet zeggen dat hij echt zijn best heeft gedaan om zijn vrouwen te leren kennen. Daarnaast denk ik dat hij zo gericht was op Siepie, dat hij niet heeft gezien dat Annet of misschien zelfs Anita veel beter bij hem passen. Ik vond hem in het begin best sympathiek, maar gaandeweg de uitzendigen is daar niet veel van overgebleven. Hij heeft duidelijk niet genoeg (levens?)-ervaring om met vrouwen om te gaan.
Angels can fly because they take themselves lightly; devils fall because of their gravity
  Redactie Frontpage maandag 4 februari 2008 @ 11:30:41 #42
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_56522647
oh siepie en annet zijn nu allebei vertrokken dat heb ik dan gemist had wel meegekregen dat ze het allebei niet zouden worden
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_56522720
Ik denk ook wel dat als Jan Anita gaat bellen om te vragen of ze terug komt ze dat dan ook nog gewoon doet 3e keus zijn!
  maandag 4 februari 2008 @ 11:37:03 #44
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_56522775
quote:
Op maandag 4 februari 2008 11:11 schreef Kiegie het volgende:

[..]

Anita was sowieso de beste keus geweest.
Jan is daar pas later achtergekomen. Ik zag het al veeeel eerder.
Eens.
  maandag 4 februari 2008 @ 11:41:04 #45
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_56522846
Dat gedoe met Jan, je kan wel zien waarom hij 45 jaar zonder vrouw heeft geleefd zeg. En die Annet zat er inderdaad al die dagen een beetje voor spek en bonen bij.
Dit is de eerste keer dat ik het kijk, maar tis wel een beetje een saaie bedoening bij allemaal, 's avonds op de bank etc.... alleen hier en daar klein feessie.

Ik denk dat Gerard voor Marja gaat (hoop ik), ik denk dat Frans voor Ronella gaat (omdat zij wat zelfstandiger is, Joyce gaat elke zondag bij de cross staan.... nou nou dan heb je ook geen tijd meer voor jezelf), bij Henk heb ik geen enkel idee... volgens mij heeft die elke minuut nog wel een ander idee voor zichzelf. En Agnes, weet ik niet precies maar k denk die met die krulletjes....
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_56523930
Ik vond het best sneu voor Annet, Jan en Siepie.
I intend to live forever, or die trying.
  maandag 4 februari 2008 @ 12:40:14 #47
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_56523949
Jan was toch wel heel duidelijk over Anita, hoor. Jan houdt van wat meer pit dan zij had.

Als Siepie wat voor hem had gevoeld, had het best wat kunnen worden. Maar als het maar van één kant komt, houdt het snel op. Dan maakt het verder niet uit of hij 45 jaar alleen is geweest of niet.
The love you take is equal to the love you make.
pi_56524041
lol, ik dacht dat ze gisteren al een keuze gingen maken, ze rekken het dit seizoen wel erg lang geloof ik
  maandag 4 februari 2008 @ 12:56:38 #49
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_56524260
quote:
Op maandag 4 februari 2008 12:40 schreef Lienekien het volgende:
Als Siepie wat voor hem had gevoeld, had het best wat kunnen worden. Maar als het maar van één kant komt, houdt het snel op. Dan maakt het verder niet uit of hij 45 jaar alleen is geweest of niet.
Je merkt aan hem dat hij het best maf vindt om opeens met een paar vrouwen opgescheept te zitten met als doel dating. Kijk zijn moeder is wat anders in dit geval.
Maar ja het komt niet zomaar aanwaaien als je een vrouw wilt veroveren etc moet je er wel wat voor doen. Hoewel aan de andere kant Jan goed heeft laten zien hoe hij werkelijk is en dat spreekt weer voor hem, want anders kan het allemaal tegenvallen achteraf gezien.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_56524318
quote:
Op maandag 4 februari 2008 11:34 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik denk ook wel dat als Jan Anita gaat bellen om te vragen of ze terug komt ze dat dan ook nog gewoon doet 3e keus zijn!
Ik denk dat Anita dat graag doet, want ze is liever 3de keus, dan dat ze de kans misloopt om in dit leven ooit nog een man te vinden.
pi_56524411
quote:
Op maandag 4 februari 2008 12:59 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Ik denk dat Anita dat graag doet, want ze is liever 3de keus, dan dat ze de kans misloopt om in dit leven ooit nog een man te vinden.
Inderdaad
  maandag 4 februari 2008 @ 13:08:49 #52
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_56524484
Jan ging vanaf de eerste dag al voor 100% voor Siepie en dat is um dus lekker opgebroken
Achteraf past Anita vast wel erg goed bij hem.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  Redactie Frontpage maandag 4 februari 2008 @ 13:10:04 #53
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_56524508
quote:
Op maandag 4 februari 2008 13:05 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Inderdaad
misschien vind ze jan wel echt leuk hoor
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  maandag 4 februari 2008 @ 13:10:04 #54
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_56524509
quote:
Op maandag 4 februari 2008 13:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Jan ging vanaf de eerste dag al voor 100% voor Siepie en dat is um dus lekker opgebroken
Achteraf past Anita vast wel erg goed bij hem.
Wat lullen jullie toch? Hij was toch heel duidelijk over Anita?
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 4 februari 2008 @ 13:12:05 #55
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_56524546
Jawel, maar een mens kan veranderen

Al zou ik er ook niet raar van opkijken dat Jan na BZV de rest van z'n leven liever alleen doorbrengt.
Vrouwen zijn nou eenmaal geen koeien
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  maandag 4 februari 2008 @ 13:14:31 #56
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_56524594
Dit waren gelukkig niet de enige drie vrouwen in de wereld. Zou mij niks verbazen als hij na BZV zijn andere brieven nog eens doorleest of misschien meldt zich een vrouw na het zien van de serie. Zou niet de eerste keer zijn dat er dan alsnog iets moois opbloeit.
The love you take is equal to the love you make.
pi_56524679
quote:
Op maandag 4 februari 2008 13:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Vrouwen zijn nou eenmaal geen koeien
pi_56525969
Ik zie eigenlijk niet in wat Jan verkeerd heeft gedaan? Hij is eerlijk geweest over z'n gevoelens, maar 't was niet wederzijds en daardoor werd Annet automatisch tweede keus. Wat had Jan in deze situatie anders moeten doen? Niks laten merken aan Annet zodat hij haar achter de hand zou hebben als tweede keus (maar dan zonder dat zij het wist uiteraard)?

Bij Agnes gingen ze eindelijk een keer een beetje los.

Bij Frans kan je er nog steeds niet veel over zeggen. Joyce lijkt wat beter te passen, maar misschien gaat hij juist voor iemand die wat meer tegengas geeft (alhoewel Ronella imo wel veel zeurt, bang voor een koe, wil niet naar de cross etc.)

Bij Henk blijven er veel Henk-momenten (die laarzen). En Maartje die z'n voorkeur wilde weten..."nee niet zeggen"," ja nu wil ik 't weten ook"...."Nee zeg maar niet."

Gerard blijft wel redelijk spontaan, maar hij heeft het wel lastig aangezien beide vrouwen wat voor 'm voelen. Over die kinderen van z'n vrouwen: "Ja ik heb wat foto's gezien, nu weet ik natuurlijk nog niks, maar wel hoe ze er uit zien." Dat kwam er imo niet echt subtiel uit.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_56526401
Ongelofelijk, wat een heerlijk genante momenten weer...

Ik vond Henk wel schattig met die laarzen...

Wat ik nooit begrjip met dit programma is het ontzettend rationele omgaan met gevoelens. Ik bedoel, je merkt/voelt toch gewoon of iemand jou leuk(er) vindt? Je ziet toch een blik, je hoort een bepaalde toon in zijn grapjes...

En andersom, bij de boeren. Ze doen alsof het een onwijs moeilijke keuze is, maar je kiest toch niet op basis van rationele argumenten voor iemand? Zoiets voel je toch?? En dan is het toch niet zo moeilijk?
pi_56526614
quote:
Op maandag 4 februari 2008 14:46 schreef peterfan het volgende:
Ongelofelijk, wat een heerlijk genante momenten weer...

Ik vond Henk wel schattig met die laarzen...

Wat ik nooit begrjip met dit programma is het ontzettend rationele omgaan met gevoelens. Ik bedoel, je merkt/voelt toch gewoon of iemand jou leuk(er) vindt? Je ziet toch een blik, je hoort een bepaalde toon in zijn grapjes...

En andersom, bij de boeren. Ze doen alsof het een onwijs moeilijke keuze is, maar je kiest toch niet op basis van rationele argumenten voor iemand? Zoiets voel je toch?? En dan is het toch niet zo moeilijk?
Alsof dat gevoel er in 4 dagen onder druk van camera's is. Althans, dat is denk ik de reden .
pi_56527234
quote:
Op maandag 4 februari 2008 14:57 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Alsof dat gevoel er in 4 dagen onder druk van camera's is. Althans, dat is denk ik de reden .
Idd En alsof liefde in het dagelijks leven ook allemaal zo duidelijk en makkelijk is
Un'altra te,
Dove la trovo io...
  maandag 4 februari 2008 @ 15:30:58 #62
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_56527320
Wat het natuurlijk is met 4 dagen die camera's is dat je moet gaan eten en dan gaan er 2 camera's aan en moet je verplicht een gesprek gaan voeren en een soort van gezellig gaan doen.
Ik denk dat dat ten eerste een soort van druk legt bij die mensen die daar zitten plus daarnaast een soort van schijnwaarheid, want ja...... en zodra jet iets zegt wordt dat meteen opgenomen etc.

Ik snap wel dat Jan na bijna een week met al die dames om zich heen even alleen op pad wil (en natuurlijk nog het liefst zonder die camera's maar ja helaas dat gaat dan niet).

Henk is aan de ene kant een soort van Jan maar aan de andere kant denk ik door het Clarijn incident ook wat meer in zichzelf geraakt, vooral omdat de 2 meiden continu met elkaar bezig waren en een soort blok tegen hem werden.

Bij Frans lijkt er meer een klik te zijn met Joyce, maar aan de andere kant die is heel volgzaam: Frans vindt iets leuk en dan zij ook. En dat is wat Siepie zei: 1 en 1 is 3. Je hebt 2 personen en als stel vul je elkaar aan. En ik denk dat Frans in dat geval beter voor Ronella kan kiezen, want zij vullen elkaar beter aan. Joyce is meer het tiepje van 'ja Frans leuk Frans hihihihi '

Ja bij Gerard, ik hoop dat hij Marja kiest. Eerst vond ik de verhaallijn rond Gerard het minst interesant maar nu eigenlijk het leukste omdat er het meeste liefde in te vinden is.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_56528263
quote:
Op maandag 4 februari 2008 15:26 schreef Noisekick het volgende:

[..]

Idd En alsof liefde in het dagelijks leven ook allemaal zo duidelijk en makkelijk is
Helaas niet inderdaad..
Maar ik kan toch echt wel in 4 dagen bepalen (eigenlijk in 5 minuten al) of ik verliefd op iemand zou kunnen worden of niet...
pi_56528651
Hoe kan Henk nou de laarzen van Maartje passen terwijl zijn schoenen enkele maten te groot waren voor haar?

Koopt Henk te grote schoenen of Maartje te grote laarzen?
pi_56528915
quote:
Op maandag 4 februari 2008 16:26 schreef snellejelle het volgende:
Hoe kan Henk nou de laarzen van Maartje passen terwijl zijn schoenen enkele maten te groot waren voor haar?

Koopt Henk te grote schoenen of Maartje te grote laarzen?
He, een oplettend iemand!
pi_56529002
quote:
Op maandag 4 februari 2008 16:09 schreef peterfan het volgende:

[..]

Helaas niet inderdaad..
Maar ik kan toch echt wel in 4 dagen bepalen (eigenlijk in 5 minuten al) of ik verliefd op iemand zou kunnen worden of niet...
Klopt, maar het duurt doorgaans langer om voor jezelf te bepalen of je ook een toekomst ziet in die verliefdheid En dat zal best lastig zijn met 2 of 3 man die met je meekijken (camera, geluid, redactie) en de miljoenen thuis.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_56529082
Ik denk dat dit het wordt:

Agnes -> Klaas
Henk -> Maartje
Gerard -> Leonie (hierover twijfel ik het meest, omdat ik nu het gevoel heb dat zij meer een broer-zus relatie hebben, heel praktisch enzo)
Jan -> na gisteren niemand meer, al zal het me niet verbazen als die Anita wél genoegen neemt met een 3e plaats
Frans -> Joyce

En tevens is dit een tvp
pi_56529562
Welke boer vinden jullie trouwens het interessantst om te zien? Ik ga voor Henk!
Jan en Gerard zijn de meest saaie trouwens!
  maandag 4 februari 2008 @ 17:29:18 #69
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_56530396
Ik kijk graag naar de gebeurtenissen bij Frans, elke keer weer om te lachen. En dan z'n one-liners

Maar aan de serieuze kant kies ik ook voor Gerard, hij heeft gewoon echt een goede verandering doorstaan. Waarbij hij in het begin echt zo nonchalant was vind ik hem echt de enige boer waarbij ik nog wel een serieuze relatie zie ontstaan. De rest voelt niet echt langdurig.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_56530427
Ik ga voor Gerard , Frans en Henk, ze zijn het leuksten. Ook verwacht ik dat Gerard voor Leonie gaat, Frans voor Joyce gaat en Henk voor Maartje gaat...
Kijk nu al heel erg uit naar volgend week!
pi_56533210
Hm, Frans deed gisteren nog mee in de Carnavalsoptocht. In z'n trekker, voorop
  maandag 4 februari 2008 @ 20:23:48 #73
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_56533285
quote:
Op maandag 4 februari 2008 20:20 schreef Nuna het volgende:
Hm, Frans deed gisteren nog mee in de Carnavalsoptocht. In z'n trekker, voorop
En, zat er iemand naast hem?
pi_56533386
quote:
Op maandag 4 februari 2008 13:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Jawel, maar een mens kan veranderen

Al zou ik er ook niet raar van opkijken dat Jan na BZV de rest van z'n leven liever alleen doorbrengt.
Vrouwen zijn nou eenmaal geen koeien
Zelfs boer Jochum van vorig jaar kwam uiteindelijk nog aan de vrouw. Dan moet het Jan toch zeker kunnen lukken, lijkt mij!
I open my eyes and it's a lovely day...
  maandag 4 februari 2008 @ 20:43:55 #75
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_56533725
DUBBEL

[ Bericht 99% gewijzigd door Cutebutpsycho op 04-02-2008 21:11:09 ]
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
  maandag 4 februari 2008 @ 21:09:57 #76
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_56534294
quote:
Op maandag 4 februari 2008 17:14 schreef veldmuis het volgende:
Welke boer vinden jullie trouwens het interessantst om te zien? Ik ga voor Henk!
Jan en Gerard zijn de meest saaie trouwens!
Geen van allen, maar als het moet dan Frans (ondanks dat ik ook totaaaaal niet op blonde mannen val.. de krullen he )

En Frans doet leuke quoties:

http://www.youtube.com/v/gvuMzg5HO1Q&rel=1

En ik hou van mannen met leuke quoties.
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_56537644
tvp
Zo niet.. dan toch!
pi_56538719
quote:
Op maandag 4 februari 2008 18:05 schreef Mar0988 het volgende:
Ook verwacht ik dat Gerard voor Leonie gaat, Frans voor Joyce gaat en Henk voor Maartje gaat...
Dat denk ik ook.

En Agnes gaat voor Klaas.
That's all folks!
pi_56546114
Frans -> Joyce
Henk -> Maartje
Gerard -> Leonie
Agnes -> Klaas
Jan -> Anita
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  dinsdag 5 februari 2008 @ 17:50:04 #80
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_56546864
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 16:34 schreef Roberto258 het volgende:
Jan -> Anita
, klopt misschien toch dat de buurman van Jan zei dat hij met Anita ging
pi_56547022
Ja inderdaad Derde keus.. ach, beter dan niets moet ze denken
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  dinsdag 5 februari 2008 @ 20:09:23 #82
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_56548433
quote:
Op maandag 4 februari 2008 09:45 schreef Eyris het volgende:

[..]

Hij was beter af geweest met Annet, die paste ook beter in zijn interieur
lol
Anita hoort trouwens in een tehuis ofzo. Zij was toch niet helemaal goed genetisch gezien?
ik heb ook altijd pech.. :'(
  dinsdag 5 februari 2008 @ 22:21:23 #83
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_56550611
quote:
Op zondag 3 februari 2008 21:33 schreef Lov1 het volgende:
Oja, mn vriend zat net voor t eerst naar BZV te kijken, vraagt hij ineens: Waar doet die Klaas me toch aan denken? Ik zo: Euh, aan jou! Hij wilde me alleen niet geloven hehe
Qua gezicht doet hij denken aan Pieter VDH
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  dinsdag 5 februari 2008 @ 22:27:32 #84
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_56550714
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 22:21 schreef Mark het volgende:

[..]

Qua gezicht doet hij denken aan Pieter VDH
Nou wat jij zegt lijkt klaas op Pieter VDH
  woensdag 6 februari 2008 @ 00:49:24 #85
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_56553322
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 22:21 schreef Mark het volgende:

[..]

Qua gezicht doet hij denken aan Pieter VDH
Ja, beetje wel, idd
pi_56553874
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 22:21 schreef Mark het volgende:

[..]

Qua gezicht doet hij denken aan Pieter VDH
Gelukkig had ik dat er nog echt niet ingezien
Pieter
Un'altra te,
Dove la trovo io...
  woensdag 6 februari 2008 @ 08:52:46 #87
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_56555434
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 22:21 schreef Mark het volgende:

[..]

Qua gezicht doet hij denken aan Pieter VDH
Mmm, vriendjelief doet dan weer niet denken aan Pieter VDH... Mn broertje vond dattie leek op Mark van Bommel Het hele huis zit hier telkens te raden waar hij nou toch zo op lijkt Ik zal Pieter eens opperen
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
pi_56611974
Op Ned1 een hele BZV special.

Zo'n duitser tegen de laatste kandidaat die over is (de ander zei net dat ze weg ging omdat hij te aardig zou zijn): "Ah je had wel wat slanker gemogen" Vrouw in tranen en ook zij gaat weg)
pi_56612022
Hij gaat ook langs bij Martijn en Marlies Kijk het morgen wel terug via uitzendinggemist
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_56612538
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 08:52 schreef Lov1 het volgende:

[..]

Mmm, vriendjelief doet dan weer niet denken aan Pieter VDH... Mn broertje vond dattie leek op Mark van Bommel Het hele huis zit hier telkens te raden waar hij nou toch zo op lijkt Ik zal Pieter eens opperen
Van Bommel heeft ie idd ook wel wat van weg!



Van den Hoogenband er nog bij:
  zaterdag 9 februari 2008 @ 00:05:30 #91
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_56614609
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb 't in spoiler gezet voor degene die het niet willen lezen
  zaterdag 9 februari 2008 @ 00:41:46 #92
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_56615406
Een echte spoiler is het niet he .
KuikenGuppy
  zaterdag 9 februari 2008 @ 01:11:49 #93
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_56616036
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 00:41 schreef Burdie het volgende:
Een echte spoiler is het niet he .
Vandaar die knipoog
  zaterdag 9 februari 2008 @ 13:24:02 #94
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_56621688
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 22:27 schreef jmac het volgende:
Op Ned1 een hele BZV special.

Zo'n duitser tegen de laatste kandidaat die over is (de ander zei net dat ze weg ging omdat hij te aardig zou zijn): "Ah je had wel wat slanker gemogen" Vrouw in tranen en ook zij gaat weg)
Ik kan niets vinden op uitzendinggemist.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_56622136
quote:
Op maandag 4 februari 2008 20:23 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

En, zat er iemand naast hem?
Nope..
pi_56622248
quote:
Op maandag 4 februari 2008 17:14 schreef veldmuis het volgende:
Welke boer vinden jullie trouwens het interessantst om te zien? Ik ga voor Henk!
Jan en Gerard zijn de meest saaie trouwens!
Agnes is de laatste afleveringen ook behoorlijk boring.
Alleen die afleveringen waar het zo stil was in de keuken met de tikkende klok was gaaf
  Redactie Frontpage zaterdag 9 februari 2008 @ 14:09:17 #97
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_56622273
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 13:57 schreef Nuna het volgende:

[..]

Nope..
volgens mij mogen ze pas in maart samen in het openbaar komen, als ze iets hebben met elkaar
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  zaterdag 9 februari 2008 @ 15:34:07 #98
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_56623548
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 14:09 schreef Etcetera het volgende:

[..]

volgens mij mogen ze pas in maart samen in het openbaar komen, als ze iets hebben met elkaar
Ja klopt als het volk er eerder achter komt moeten ze weer uit elkaar.
ada fare stop stalking me
  zaterdag 9 februari 2008 @ 16:09:41 #99
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_56624117
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 15:34 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Ja klopt als het volk er eerder achter komt moeten ze weer uit elkaar.
!
KuikenGuppy
pi_56624846
I intend to live forever, or die trying.
pi_56624973
quote:
Op maandag 4 februari 2008 21:09 schreef Cutebutpsycho het volgende:

[..]

Geen van allen, maar als het moet dan Frans (ondanks dat ik ook totaaaaal niet op blonde mannen val.. de krullen he )

En Frans doet leuke quoties:

http://www.youtube.com/v/gvuMzg5HO1Q&rel=1

En ik hou van mannen met leuke quoties.
Die hef een poar mooie peuties onder de pisbak stoan
There is no love sincerer than the love of food.
pi_56642937
Vanavond weer!
pi_56644098
is er nog iemand die gelooft in...

Henk -> Klarijn

??
(buiten de aflevering om... zoals in een vorig seizoen boer Peter)
pi_56644420
Yeah, vanavond weer, heb daar veel zin in.... Nu kunnen we zien of onze voorspellingen wel kloppen
pi_56646823
Ik hoop dat Anita vanavond haar herintrede doet
pi_56649028
ik ben ook reuze benieuwd ja
of al onze voorspellingen ook uitkomen
what you see, is what you get!
  zondag 10 februari 2008 @ 19:18:55 #107
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_56649467
quote:
Op zondag 10 februari 2008 16:54 schreef pleeborstel het volgende:
Ik hoop dat Anita vanavond haar herintrede doet
Dat zou echt fantastisch zijn!
Gourmetten of steengrillen?
pi_56650291
en dan ook nog ge-make-overed
hahahahahah
totally restyled
what you see, is what you get!
pi_56650457
We zitten ook weer klaar hier! Voorstukje zag er weer goed uit.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  zondag 10 februari 2008 @ 20:07:41 #110
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_56650548
* Ingetje79 gaat ook vast klaar zitten
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_56650814
Snel naar de tv toe.
Moeders ik hoop dat het al klaar is

Veel plezier met kijken
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_56650933
pi_56650940
het begint!!!!!!!!!!!!!
what you see, is what you get!
pi_56650991
quote:
Op zondag 10 februari 2008 14:47 schreef boekjefotos.nl het volgende:
is er nog iemand die gelooft in...

Henk -> Klarijn

??
(buiten de aflevering om... zoals in een vorig seizoen boer Peter)
Ik vond Henk de leukste boer en Klarijn de leukste kandidaat en vond ze erg leuk samen, maar het wordt natuurlijk erg moeilijk als hij één van de anderen uit gaat kiezen en daar mee op vakantie gaat...
I think you're the same as me.
We see things they'll never see...
You and I are gonna live forever.
pi_56650997
He lekker... (koffie en wat te snaaien dr bij gepakt)
Daar gaan we weer!
pi_56651011
Ik denk dat Frans na dit gebeuren toch voor Ronella gaat kiezen...
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  zondag 10 februari 2008 @ 20:27:23 #117
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_56651024
Die hond vindt het maar een saai gesprek.
Gourmetten of steengrillen?
pi_56651031
die hond zit er de hele tijd zo bij
pi_56651062
Agnes gaat er ook elke aflevering moeier en bleker uitzien...
pi_56651082
weer gezellig in de keuken
  zondag 10 februari 2008 @ 20:31:22 #121
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_56651108
Hahaha een bierpakket, nounou wat een leuk cadeau.

Hoe kom je erop!
Gourmetten of steengrillen?
  zondag 10 februari 2008 @ 20:32:32 #122
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_56651127
OOOHHHOOOOOOO NEEEEEEE

Gerard, ouwe snoeperd!!!
Gourmetten of steengrillen?
pi_56651145
Zag ik dat met een schuin oog nou goed?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 10 februari 2008 @ 20:34:48 #124
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56651170
Kinderen voor Kinderen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 10 februari 2008 @ 20:34:56 #125
141482 Q.
JurassiQ
pi_56651173
Gezellig bij Henk hoor.
For great justice!
pi_56651176
Wat gebeurde er?

Alles samen doen
  zondag 10 februari 2008 @ 20:35:21 #127
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_56651181
quote:
Op zondag 10 februari 2008 20:33 schreef Memento-Mori het volgende:
Zag ik dat met een schuin oog nou goed?
Inderdaad, de haarband is weg!! ( )

Nu het frutseltje van Agnes nog en het is legendarisch.
Gourmetten of steengrillen?
pi_56651216
En niemand voor Henk
  zondag 10 februari 2008 @ 20:37:02 #129
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_56651218
Henk is a loser
pi_56651224
Hahaha de vrouwen willen Henk niet..goh..je verwacht het niet zeg.
pi_56651239
Volgens mij staan die meiden te trappelen om weg te kunnen...
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  zondag 10 februari 2008 @ 20:38:14 #132
141482 Q.
JurassiQ
pi_56651247
quote:
Op zondag 10 februari 2008 20:37 schreef Sonja.B het volgende:
Hahaha de vrouwen willen Henk niet..goh..je verwacht het niet zeg.
Nee, echt niet.
For great justice!
pi_56651261
Damn. Ik had echt gehoopt dat Henk wel helemaal hoteldebotel was geweest op een van de twee. Had mooiere TV opgeleverd.

En we weten al voor wie Gerard kiest..

Anti-climax aflevering vreesch ik..
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_56651284
Het is dit jaar toch een stuk minder succesvol voor de mannen, als de vorige jaren.
  zondag 10 februari 2008 @ 20:40:27 #135
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_56651294
Ik ben benieuwd of Henk er nog een uit zn andere briefjes weet te halen of dat ie helemaal verloren is
pi_56651306
quote:
Op zondag 10 februari 2008 20:38 schreef Q. het volgende:

[..]

Nee, echt niet.
En toch is het nog enorm leuk om te zien hoe ze maken dat ze wegkomen van het erf van onze bollenpeller *grijnst*

Zou er nog wel iets van romantiek komen deze uitzending?
pi_56651318
Agnes en Jurre. Next.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  zondag 10 februari 2008 @ 20:42:04 #138
141482 Q.
JurassiQ
pi_56651333
SMS "HENK UIT" naar 4545.
For great justice!
  zondag 10 februari 2008 @ 20:43:34 #139
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_56651375
quote:
Op zondag 10 februari 2008 20:40 schreef MissX het volgende:
Het is dit jaar toch een stuk minder succesvol voor de mannen, als de vorige jaren.
Dat terwijl ik het aantal echte knuppels toch relatief vond meevallen

Maar Henk koos denk ik net iets te hippe dames

En Jan iets te suffe
  zondag 10 februari 2008 @ 20:44:22 #140
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_56651399
Wat een kutgesprekken met Agnes, hier zit toch geen passie in zeg.
Gourmetten of steengrillen?
pi_56651427
Beste Agnes. Maak je het jezelf nu niet alleen maar moeilijker?
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_56651445
quote:
Op zondag 10 februari 2008 20:43 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dat terwijl ik het aantal echte knuppels toch relatief vond meevallen

Maar Henk koos denk ik net iets te hippe dames

En Jan iets te suffe
idd! Toen ze werden voorgesteld bij de 1e aflevering had je iets van "er zitten echt normale mannen bij"
  zondag 10 februari 2008 @ 20:46:30 #143
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_56651461
quote:
Op zondag 10 februari 2008 20:44 schreef Silenus het volgende:
Wat een kutgesprekken met Agnes, hier zit toch geen passie in zeg.
De term fusie komt eerder in me op dan de term relatie idd
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  zondag 10 februari 2008 @ 20:46:42 #144
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_56651466
quote:
Op zondag 10 februari 2008 20:44 schreef Silenus het volgende:
Wat een kutgesprekken met Agnes, hier zit toch geen passie in zeg.
lekker zakelijk inderdaad...maar wel realistisch...en in de voorzichtigheid en angst en onbekendheid die er in zit ook wel schattig, ergens ze durven allemaal niks te zeggen...en Agnes maakt het zichzelf alleen maar moeilijker, denk ik
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_56651482
Ik blijf mij iedere week verbazen over die jas van Marja.
  zondag 10 februari 2008 @ 20:48:03 #146
141482 Q.
JurassiQ
pi_56651498
quote:
Op zondag 10 februari 2008 20:44 schreef Silenus het volgende:
Wat een kutgesprekken met Agnes, hier zit toch geen passie in zeg.
Misschien van binnen wel maar ze is niet zo open qua emoties.
For great justice!
pi_56651516
Arme Marja. Wij weten het al.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_56651521
janken
pi_56651530
Merkwaardig dat de dames van Frans geen echte eigen mening hebben. Ze wachten het wel af zeggen ze. Misschien toch omdat ze wat jonger zijn, maar ik vindt ze erg passief.

Marja is veel te emotioneel voor Gerard. Daar heeft ie geen trek in. Ik denk echt dat het Leonie wordt.
  zondag 10 februari 2008 @ 20:49:39 #150
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_56651542
Toch is die Marja by far de beste van de twee
  zondag 10 februari 2008 @ 20:49:58 #151
141482 Q.
JurassiQ
pi_56651553
quote:
Op zondag 10 februari 2008 20:49 schreef Sonja.B het volgende:

Marja is veel te emotioneel voor Gerard. Daar heeft ie geen trek in. Ik denk echt dat het Leonie wordt.
En nu je dat zegt gaat Leonie ook janken.
For great justice!
pi_56651555
quote:
Op zondag 10 februari 2008 20:49 schreef Sonja.B het volgende:
Ik denk echt dat het Leonie wordt.
Ja duh. Ze hebben al speeksel uitgewisseld.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  zondag 10 februari 2008 @ 20:50:47 #153
141482 Q.
JurassiQ
pi_56651565
Leonie.
For great justice!
pi_56651577
Des toch wa vertrouwder he, Broabanders under mekaar.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  zondag 10 februari 2008 @ 20:52:48 #155
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_56651600
Whehe, net goed voor die Marja .
KuikenGuppy
pi_56651607
quote:
Op zondag 10 februari 2008 20:49 schreef Q. het volgende:

[..]

En nu je dat zegt gaat Leonie ook janken.
Ehm ja...zag het ook haha. Maar dat speeksel heb ik helemaal niet gezien zeg! Ik als vaste fan *schaam mij diep*
pi_56651610
quote:
Op zondag 10 februari 2008 20:52 schreef Burdie het volgende:
Whehe, net goed voor die Marja .
Nou, nou. Wat een haat.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  zondag 10 februari 2008 @ 20:53:35 #158
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_56651616
quote:
Op zondag 10 februari 2008 20:51 schreef nozem het volgende:
Des toch wa vertrouwder he, Broabanders under mekaar.
Dat dacht ik ook meteen

Niet van die blonde import uut t noorden
pi_56651632
Kallufje
pi_56651648
Het is toch wel een lief meisje, die Agnes. Niet direct mijn type, maar ze heeft een goed hart. :
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_56651657
Het is allemaal zo zwaar op de boerderie bij Agnes (ook de muziek en montage van beelden trouwens)
pi_56651670
Ik vind die Ronella niet leuk...
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  zondag 10 februari 2008 @ 20:56:32 #163
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_56651683
quote:
Op zondag 10 februari 2008 20:53 schreef nozem het volgende:

[..]

Nou, nou. Wat een haat.
Nah, ik vind die Marja gewoon drie maal niks .

Leonie en Gerard zijn lief .
KuikenGuppy
  zondag 10 februari 2008 @ 20:56:53 #164
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_56651693
ronella! jij slet!
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_56651694
"Ronella: kijk-mij-eens-de-vrienden-en-familie-gepaaid-hebben-en-die-blonde-muts-niet-whehehe"

Vals wijf. Joyce is veel leuker.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  zondag 10 februari 2008 @ 20:56:54 #166
141482 Q.
JurassiQ
pi_56651695
Ronella!
For great justice!
  zondag 10 februari 2008 @ 20:56:54 #167
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_56651696
Getver, dadelijk gaat Frans voor Ronella kiezen .
KuikenGuppy
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 10 februari 2008 @ 20:57:03 #168
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56651701
lijkt er ineens op dat het Ronella wordt
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 10 februari 2008 @ 20:57:17 #169
141482 Q.
JurassiQ
pi_56651705
quote:
Op zondag 10 februari 2008 20:56 schreef Burdie het volgende:
Getver, dadelijk gaat Frans voor Ronella kiezen .
Ja, dat hoort niet!
For great justice!
  zondag 10 februari 2008 @ 20:57:19 #170
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_56651707
...en ik maar denken dat joyce de domme van de twee was
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_56651711
ahh wel sneu voor Joyce.
  zondag 10 februari 2008 @ 20:57:35 #172
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_56651714
quote:
Op zondag 10 februari 2008 20:56 schreef nozem het volgende:
Vals wijf.
Nou, nou. Wat een haat .
KuikenGuppy
  zondag 10 februari 2008 @ 20:57:55 #173
141482 Q.
JurassiQ
pi_56651720
quote:
Op zondag 10 februari 2008 20:57 schreef Abbadon het volgende:
...en ik maar denken dat joyce de domme van de twee was
Heeft ze toch een goede keuze gemaakt.
For great justice!
  zondag 10 februari 2008 @ 20:58:02 #174
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_56651725
Ronalla past toch helemaal niet bij Frans? !
KuikenGuppy
  zondag 10 februari 2008 @ 20:58:11 #175
141482 Q.
JurassiQ
pi_56651728
Maar die twee passen zo echt niet bij elkaar. .
For great justice!
pi_56651730
Als Joyce zich die avond als huppelsletje had gedragen was zij het geworden.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  zondag 10 februari 2008 @ 20:58:21 #177
141482 Q.
JurassiQ
pi_56651732
quote:
Op zondag 10 februari 2008 20:58 schreef Burdie het volgende:
Ronalla past toch helemaal niet bij Frans? !
GMTA. .
For great justice!
pi_56651736
had nog een hoopje dat Frans Ronella alleen had gezoend omdat ie dronken was ofzo, maar daar ziet 't niet naar uit.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  zondag 10 februari 2008 @ 20:58:36 #179
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_56651739
Das erg jammer voor Joyce idd, daar had ik wel sympathie voor gekregen
pi_56651742
  zondag 10 februari 2008 @ 20:58:46 #181
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_56651743
quote:
Op zondag 10 februari 2008 20:58 schreef Q. het volgende:

[..]

GMTA. .
Straks wordt ze vies .
KuikenGuppy
  zondag 10 februari 2008 @ 20:58:59 #182
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_56651750
KUTPROGRAMMA .
KuikenGuppy
  zondag 10 februari 2008 @ 20:59:12 #183
141482 Q.
JurassiQ
pi_56651756
quote:
Op zondag 10 februari 2008 20:58 schreef Burdie het volgende:

[..]

Straks wordt ze vies .
Ieuw, bah!
For great justice!
  zondag 10 februari 2008 @ 20:59:28 #184
141482 Q.
JurassiQ
pi_56651765
quote:
Op zondag 10 februari 2008 20:58 schreef Burdie het volgende:
KUTPROGRAMMA .
Je bent gewoon zelf verliefd op Frans!
For great justice!
pi_56651766
quote:
Op zondag 10 februari 2008 20:58 schreef nozem het volgende:
Als Joyce zich die avond als huppelsletje had gedragen was zij het geworden.
Volgens mij ook idd. Kan ook nooit lang stand houden.
  zondag 10 februari 2008 @ 20:59:43 #186
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_56651772
quote:
Op zondag 10 februari 2008 20:59 schreef Q. het volgende:

[..]

Je bent gewoon zelf verliefd op Frans!
Neuh, daar ben ik te dom voor .
KuikenGuppy
pi_56651775
Of moet ze op zondag mee naar de crossbaan
pi_56651776
Ze is vals en ze gaat binnen een paar maanden vreemd met een nog stoerdere boer.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_56651790
Dat wordt dus helemaal niks met Ronella en Frans. Joyce is wel blij dat ze weg mag geloof ik.
  zondag 10 februari 2008 @ 21:00:40 #190
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_56651796
quote:
Op zondag 10 februari 2008 20:58 schreef nozem het volgende:
Als Joyce zich die avond als huppelsletje had gedragen was zij het geworden.
yup simpele ziel Frans vindt alles wel best met een paar biertjes op...had ook nog wel met allebei willen zoenen
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  zondag 10 februari 2008 @ 21:00:46 #191
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_56651799
Waarom liegt iedereen na de ontknoping?
Marja eerst: "ik zie het wel zitten met hem"
Marja nu: "ik had het al aan zien komen"
Joyce eerst: "ik vind 'm wel erg leuk"
Joyce nu: "goeie keuze hoor"
KuikenGuppy
pi_56651800
quote:
Op zondag 10 februari 2008 20:59 schreef nozem het volgende:
Ze is vals en ze gaat binnen een paar maanden vreemd met een nog stoerdere boer.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 10 februari 2008 @ 21:01:01 #193
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56651804
dat is dus de laatste avond gebeurt, als Joyce meteen iets gezegd had op dat feest dan was ze het geworden.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_56651810
quote:
Op zondag 10 februari 2008 20:59 schreef nozem het volgende:
Ze is vals en ze gaat binnen een paar maanden vreemd met een nog stoerdere boer.
paar maanden?
eerder een paar weken, denk niet dat het na de city trip stamnd houdt hoor Frans en Ronella
  zondag 10 februari 2008 @ 21:01:20 #195
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_56651811
Als Agnes nou niet voor Klaas kiest, ga ik echt noooooit meer naar dit kutprogramma kijken .
KuikenGuppy
  zondag 10 februari 2008 @ 21:01:55 #196
141482 Q.
JurassiQ
pi_56651823
quote:
Op zondag 10 februari 2008 21:01 schreef Burdie het volgende:
Als Agnes nou niet voor Klaas kiest, ga ik echt noooooit meer naar dit kutprogramma kijken .
Het wordt Jurre.
For great justice!
  zondag 10 februari 2008 @ 21:02:05 #197
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_56651828
Of nee, stuur die Klaas maar hier naartoe !
KuikenGuppy
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 10 februari 2008 @ 21:02:24 #198
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56651831
Frans zoekt gewoon iemand die recht voor zn raap zegt hoe en wat en Joyce hield haar mond...... en verder denk ik dat ze qua interesses teveel op Frans leek
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 10 februari 2008 @ 21:02:26 #199
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_56651832
quote:
Op zondag 10 februari 2008 21:01 schreef Burdie het volgende:
Als Agnes nou niet voor Klaas kiest, ga ik echt noooooit meer naar dit kutprogramma kijken .
jij hebt duidelijk geen verstand van relaties
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_56651834
quote:
Op zondag 10 februari 2008 21:00 schreef Burdie het volgende:
Waarom liegt iedereen na de ontknoping?
Marja eerst: "ik zie het wel zitten met hem"
Marja nu: "ik had het al aan zien komen"
Joyce eerst: "ik vind 'm wel erg leuk"
Joyce nu: "goeie keuze hoor"
Zelfprotectie. Zou jij ongetwijfeld ook doen vogeltje.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  zondag 10 februari 2008 @ 21:04:46 #201
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_56651871
Ik moet nog het hardst lachen om die koeien
Gourmetten of steengrillen?
  zondag 10 februari 2008 @ 21:04:50 #202
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_56651873
quote:
Op zondag 10 februari 2008 21:02 schreef nozem het volgende:

[..]

Zelfprotectie. Zou jij ongetwijfeld ook doen vogeltje.
Ongetwijfeld.

Benieuwd voor wie Agnes nu kiest!
KuikenGuppy
  zondag 10 februari 2008 @ 21:05:27 #203
141482 Q.
JurassiQ
pi_56651879
Jurre!
For great justice!
pi_56651882
quote:
Op zondag 10 februari 2008 21:02 schreef Burdie het volgende:
Of nee, stuur die Klaas maar hier naartoe !
nee naar hier
  zondag 10 februari 2008 @ 21:05:53 #205
141482 Q.
JurassiQ
pi_56651888
Klaas zal ook wel genoeg vrouwelijke aandacht krijgen nu.
For great justice!
  zondag 10 februari 2008 @ 21:06:20 #206
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_56651894
quote:
Op zondag 10 februari 2008 21:02 schreef Abbadon het volgende:

[..]

jij hebt duidelijk geen verstand van relaties
Gelukkig is er maar één relatie die er voor mij echt toe doet, en die zit goed .
KuikenGuppy
pi_56651905
Zielig voor Klaas, die vond ik leuker dan Jurre. Misschien klinkt het niet op vakantie en dan kan ze alsnog voor Klaas gaan
  zondag 10 februari 2008 @ 21:06:41 #208
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_56651906
quote:
Op zondag 10 februari 2008 21:05 schreef Q. het volgende:
Klaas zal ook wel genoeg vrouwelijke aandacht krijgen nu.
Misschien wat voor de afvallers van Henk en Frans
pi_56651907
had echt gedacht dat het Klaas zou worden... Maar Jurre lijkt me ook wel een lieve gozer.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_56651910
Gelukkig. Toch nog een beetje emotie.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  zondag 10 februari 2008 @ 21:07:04 #211
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_56651916
Hehe, Yvon laat nu ook een beetje haar Brabantse roots doorschemeren.
KuikenGuppy
  zondag 10 februari 2008 @ 21:07:51 #212
141482 Q.
JurassiQ
pi_56651929
Arme Klaas
For great justice!
  zondag 10 februari 2008 @ 21:07:53 #213
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_56651932
Awwww Klaas in tranen... kom maar hier uithuilen hoor lieffie .
KuikenGuppy
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 10 februari 2008 @ 21:08:21 #214
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56651941
quote:
Op zondag 10 februari 2008 21:06 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Misschien wat voor de afvallers van Henk en Frans
de afvallers van Henk hebben elkaar al gevonden
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_56651943
Door die twee goedzakken krijg ik weer vertrouwen in de mensheid.

He bah nozem, zei je dat echt?
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_56651947
Of hier
of bij CL

pi_56651949
Nou die kussen waren lekker zeg bij die meid


Dus.....
pi_56651973
wat een zakelijke stiltes bij Agnes en de mannen..wel weer lief, tikkeltje puberaal hoe Agnes en Jurre staan te blozen.
pi_56651976
Ahhh die kindjes
  zondag 10 februari 2008 @ 21:10:05 #220
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_56651987
Zie ik dat nou goed? Komt Ronella ook van de boerderie? !
KuikenGuppy
pi_56651989
Hee. Een stukje 'praatjesmakers' erdoorheen.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_56651997
Aaaawwww klaas
  zondag 10 februari 2008 @ 21:10:34 #223
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_56651999
shit ik hoopte dat alle keuzes precies andersom zouden uitvallen
Be sure to wear some flowers in your hair
  zondag 10 februari 2008 @ 21:10:59 #224
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_56652010
quote:
Op zondag 10 februari 2008 21:10 schreef MiLalaa het volgende:
shit ik hoopte dat alle keuzes precies andersom zouden uitvallen
Uiteindelijk had ik alleen de keuze van Gerard goed voorspeld .
KuikenGuppy
pi_56652012
Ik wil de soundtrack!
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_56652025
Raar trouwens dat het maar 45min duurt. Kan toch makkelijk wat uitgebreider en min 60min duren?
pi_56652133
oh oh wat een ontknoping
mooiste vond ik nog dat henk alleen achter bleef
maar zou me niets verbazen als hij nog achter klarijn aangaat
what you see, is what you get!
  zondag 10 februari 2008 @ 21:16:07 #228
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_56652142
Ooh, mn moeder en ik vonden écht dat Ronella het een beetje achter de ellebogen heeft Tegen hem zeggen dat zn vrienden al voor haar kozen enzo... Volgens mij wil zij alleen maar winnen, is ze niet verliefd op Frans maar wil ze gewoon altijd de leukste gevonden worden en daarom ook gekozen worden

Klaas mag uithuilen bij half singlevrouw Nederland Dus dat komt wel goed met die jongen. Had alwel verwacht dat ze voor Jurre zou kiezen, ik vind ze leuk samen

En die kindjes van volgende week zijn vet schattig Wel veel ineens, 5 kinderen, pfff... Gerard en Leonie stiekem zoenen in de schuur
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
  Redactie Frontpage zondag 10 februari 2008 @ 21:17:07 #229
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_56652161
ik zei het meteen al dat ze voor jurre moest gan

henk kansloos

frans wtf

gerard de vuilak beetje zoenen in de varkensschuur
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_56652163
Laat Frans en Ronella maar mooi gelukkig worden wat een domme keuze . Joyce was echt veel leuker en oprechter
pi_56652212
Woei, wat een aflevering! Tja.. Henk, dat hadden we allemaal wel verwacht. Die hing, toen de meiden samen ( ) vertrokken gelijk aan de telefoon met Klarijn en die hebben dezelfde dag nog afgesproken, of zou Henk dat niet durven?

Voor de rest, dacht ook dat het wel Marja zou worden. Maar nu ik ze zo zie zijn Gerard en Leonie echt wel een leuk stel Die kinderen ook op het einde.. Erg leuk!

Ronella Triest..

Jurren.. Ik hoop voor ze dat ze zonder camera toch wat verliefder kunnen worden, maar een succesvol bedrijf zullen ze wel hebben
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  zondag 10 februari 2008 @ 21:18:58 #232
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_56652221
quote:
Op zondag 10 februari 2008 21:06 schreef MissX het volgende:
Zielig voor Klaas, die vond ik leuker dan Jurre. Misschien klinkt het niet op vakantie en dan kan ze alsnog voor Klaas gaan
Ik vind Klaas ook leuker dan Jurre.
pi_56652293
"Wil jij verkering met mij?"

.
  zondag 10 februari 2008 @ 21:21:24 #234
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_56652313
ik baal dat ik het heb gevolgd

Agnes & Klaas
Frans & Joyce
Gerard & Marja
Henk & Maartje, oh nee Klarijn
Jan & z'n moeder

maar helaas
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_56652367
Ik voorspel dat het tijdens de citytrip al mis gaat tussen Frans en Ronella. Wat een afgang zeg, dat ie Joyce laat gaan. Hij heeft een grote fout gemaakt.
  zondag 10 februari 2008 @ 21:23:51 #236
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_56652382
Zoooo....het is klaarrrr.

Jurre
Wel zielig voor Klaas, hij had het echt moeilijk

En Ronella is een achterbaks sletje meisje, die haar kans heeft gegrepen toen Frans half bezopen was. En dan met het keuzemoment ook nog ff benadrukken dat ze het al wel wist

En Leonie had ik zeker wel verwacht, maar heb ik iets gemist? Heeft ze al gezoend met knuffelboer Gerard?

En Henk was heerlijk, die krijgt lekker niets!
Al was het leuker geweest als ie eerst kwijlend van verliefdheid z'n keuze bekend had gemaakt en dat de 2 potjes dan beide zouden vertellen dat ze het niet zien zitten met hem!
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_56652406
Ik denk dat Jurre wel beter bij Agnes past.
Wel sneu voor Klaas, maar die heeft genoeg keuze nu denk ik.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 10 februari 2008 @ 21:26:34 #238
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56652464
quote:
Op zondag 10 februari 2008 21:24 schreef --Globe-- het volgende:
Ik denk dat Jurre wel beter bij Agnes past.
Wel sneu voor Klaas, maar die heeft genoeg keuze nu denk ik.
ja er zit hier al een half topic op hem te soppen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_56652490
Ik vind het blijkbaar als enige sneu voor Henk
Het gaat er tenslotte om dat ze een vrouw vinden...
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_56652527
quote:
Op zondag 10 februari 2008 21:23 schreef Ingetje79 het volgende:

En Leonie had ik zeker wel verwacht, maar heb ik iets gemist? Heeft ze al gezoend met knuffelboer Gerard?
Aan 't begin van de aflevering zag je ze zoenen in de varkensstal.
  zondag 10 februari 2008 @ 21:30:16 #241
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_56652572
quote:
Op zondag 10 februari 2008 21:27 schreef Beach het volgende:
Ik vind het blijkbaar als enige sneu voor Henk
Het gaat er tenslotte om dat ze een vrouw vinden...
ik vond het ook sneu. En ik vind Henk ook best leuk
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_56652591
quote:
Op zondag 10 februari 2008 21:30 schreef MiLalaa het volgende:

[..]

ik vond het ook sneu. En ik vind Henk ook best leuk
je valt op kalende mannen?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zondag 10 februari 2008 @ 21:31:57 #243
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_56652609
quote:
Op zondag 10 februari 2008 21:31 schreef Beach het volgende:

je valt op kalende mannen?
uh, nee.
Maar ik vond em wel grappig. En de leukste van de boeren. Behalve Klaas dan natuurlijk
Be sure to wear some flowers in your hair
  zondag 10 februari 2008 @ 21:31:59 #244
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_56652610
Ik vind het ook sneu voor Henk, maar ik denk dat hij gewoon snel Klarijn moet bellen.

En ik vraag me af of Frans niet soort van per ongeluk met Ronella heeft gezoend en zich nu gedwongen voelt om deze keuze te maken.
pi_56652670
quote:
Op zondag 10 februari 2008 21:23 schreef Ingetje79 het volgende:
En Ronella is een achterbaks sletje meisje, die haar kans heeft gegrepen toen Frans half bezopen was. En dan met het keuzemoment ook nog ff benadrukken dat ze het al wel wist
Ja, dat vond ik echt stom, dat ze dat nog even ging benadrukken. Echt achterbaks, een steek onder water die helemaal niet nodig is maar wel zegt hoe zij is.
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_56652730
quote:
Op zondag 10 februari 2008 21:31 schreef MiLalaa het volgende:

[..]

uh, nee.
Maar ik vond em wel grappig. En de leukste van de boeren. Behalve Klaas dan natuurlijk
In weze is he wel een goeie kerel die Henk ja.
Alleen beetje onhanding en lomp.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  ESF Reporter zondag 10 februari 2008 @ 21:36:37 #247
87554 Cee
Welluk?
pi_56652731
Wanneer komt de oproep voor Klaas Zoekt Vrouw?
* Cee schrijft zich spontaan in
pi_56652743
quote:
Op zondag 10 februari 2008 21:36 schreef Cee het volgende:
Wanneer komt de oproep voor Klaas Zoekt Vrouw?
* Cee schrijft zich spontaan in
Doe maar Beach zoekt Vrouw
reacties onder pm aub
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_56652811
quote:
Op zondag 10 februari 2008 21:00 schreef Burdie het volgende:
Waarom liegt iedereen na de ontknoping?
Marja eerst: "ik zie het wel zitten met hem"
Marja nu: "ik had het al aan zien komen"
Joyce eerst: "ik vind 'm wel erg leuk"
Joyce nu: "goeie keuze hoor"
Dat heet jezelf proberen te redden, laten zien dat het best goed gaat.

En ik had zo'n medelijden met Klaas.Ik ken het gevoel te goed.
  zondag 10 februari 2008 @ 21:41:07 #250
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_56652838
quote:
Op zondag 10 februari 2008 21:28 schreef HuHu het volgende:

[..]

Aan 't begin van de aflevering zag je ze zoenen in de varkensstal.
Oeh!
Gaan we ff terugkijken. Ik kwam net te laat de kamer in rennen met m'n bakje koffie
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  zondag 10 februari 2008 @ 21:42:19 #251
141482 Q.
JurassiQ
pi_56652875
quote:
Op zondag 10 februari 2008 21:31 schreef Beach het volgende:

[..]

je valt op kalende mannen?
In dat geval....
For great justice!
  zondag 10 februari 2008 @ 21:42:19 #252
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_56652876
quote:
Op zondag 10 februari 2008 21:36 schreef Cee het volgende:
Wanneer komt de oproep voor Klaas Zoekt Vrouw?
* Cee schrijft zich spontaan in
Dat zegt Yvon in het filmpje op de site met Klaas.
Klaas kan zich niet voorstellen dat er meiden voor hem zouden schrijven.

Hij moest es weten
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_56652904
Leuke aflevering...maar die Ronella deugt echt niet! En Yvon was lekker aan het sturen...je zoent toch niet iemand voor niks!! Een dronken bui op zijn feestje, kom op! Er klopt iets niet....
geniet nooit met mate
pi_56652922
Klaas zal vast wel een hoop brieven krijgen nu. Maar ik denk inderdaad ook dat Jurre beter bij Agnes past.
Frans had beter voor Joyce kunnen kiezen, maar daar komt hij nog wel achter. Ik kan me niet voorstellen dat het goed gaat op die stedentrip met Ronella .
Gerard heeft de juiste keuze gemaakt.
Misschien kunnen Henk en Jan samen een stedentrip gaan maken !
I open my eyes and it's a lovely day...
pi_56652925
quote:
Op zondag 10 februari 2008 21:31 schreef Jojogirl het volgende:
Ik vind het ook sneu voor Henk, maar ik denk dat hij gewoon snel Klarijn moet bellen.

En ik vraag me af of Frans niet soort van per ongeluk met Ronella heeft gezoend en zich nu gedwongen voelt om deze keuze te maken.
Dat gevoel heb ik dus ook. Vond dat Yvon hem 'm beetje tot deze keuze dwong.
Hij wou eerst helemaal niet zeggen dat hij met Ronella had gekust en toen zei Yvon ook nog: Wat leuk, je hbt je vrouw gevonden.. Want je gaat toch niet met iemand kussen die je niet leuk vind?
En dat soort dingen die ze zei. Volges mij had hij anders voor Joyce gekozen, want hij moest ook bij haar huilen enzo!
  zondag 10 februari 2008 @ 21:46:29 #256
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_56652988
Kweenie...volgens mij vond ie Ronella wel erg leuk en Joyce alleen maar leuk-leuk. Meer als kameraadje ofzo.
Op dat kaartje aan de roos vraagt ie haar ouderwets verkering waarop miss bitch als een koe begint te lachen en zegt "dat moet dan maar".
Vervolgens krijgt ze een tuutje op de wang.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  ESF Reporter zondag 10 februari 2008 @ 21:49:18 #257
87554 Cee
Welluk?
pi_56653077
quote:
Op zondag 10 februari 2008 21:42 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]
Klaas kan zich niet voorstellen dat er meiden voor hem zouden schrijven.

Hij moest es weten
Oh, zo bescheiden, de schat. Voor hem zou ik m'n hand in het vuur steken. Of, in Agnes' geval, m'n arm in de aars van een koe.
  zondag 10 februari 2008 @ 21:50:06 #258
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_56653103
quote:
Op zondag 10 februari 2008 21:49 schreef Cee het volgende:

[..]

Oh, zo bescheiden, de schat. Voor hem zou ik m'n hand in het vuur steken. Of, in Agnes' geval, m'n arm in de aars van een koe.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_56653427
Ik vind Klaas maar een fake creep.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zondag 10 februari 2008 @ 22:03:18 #260
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_56653542
quote:
Op zondag 10 februari 2008 21:49 schreef Cee het volgende:

[..]

Oh, zo bescheiden, de schat. Voor hem zou ik m'n hand in het vuur steken. Of, in Agnes' geval, m'n arm in de aars van een koe.
Ik heb altijd gedacht dat jij een man was .
KuikenGuppy
  ESF Reporter zondag 10 februari 2008 @ 22:07:05 #261
87554 Cee
Welluk?
pi_56653673
quote:
Op zondag 10 februari 2008 22:03 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik heb altijd gedacht dat jij een man was .
Dat dachten er meer.
Hier op Fok! dan he, niet in 't dagelijks buitenleven.
pi_56654438
Wat een gemiep over Ronella Ik vond haar juist wel leuk. Wat meer zichzelf en heel wat steviger in haar schoenen dan Joyce. Ik denk dat zij Frans veel meer tegengas kan bieden, lijkt me een stuk interessanter.

Tja, en als ik 's avonds na een feest met De Boer over zou blijven, en ik zou verliefd op hem zijn, dan zou ik het ook wel weten hoor , dan had Joyce ook maar moeten blijven.

Hier thuis heerst trouwens de gedachte dat Agnes helemaal verkeerd heeft gekozen. Ze ging namelijk de twee heren beschrijven, en bij Klaas begon ze te lachen, kreeg ze pretoogjes en een blos, en bij Jurre bleef haar gezicht eigenlijk heel neutraal. Oftewel: diep van binnen ging ze voor Klaas, maar de praktische bezwaren hebben haar de verkeerde kant op geleid. Hebben we dat toch maar even mooi beredeneerd .

En klasse hoe ontzettend pijnlijk ze de stiltes hebben gemonteerd bij de keuzemomenten zo'n Marja die je enorm veel moeite ziet doen om een grijns ( ) te houden, terwijl je gewoon ziet hoe hard ze de brok in haar keel weg zit te slikken. Briljant!
pi_56654976
Dan extra filmpje van Frans en Ronella. Wel grappig

Ik denk wel dat Ronella oprecht is trouwens.
Gerard vond ik ook goeie keuze.
Agnes maakte me niks uit eigenlijk.
En van Henk vond ik het wel goed dat hij zelf ook zei van, dit gaat niks worden ipv het koste wat kost te proberen voor dat weekend weg.
  zondag 10 februari 2008 @ 22:52:41 #264
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_56655271
quote:
Op zondag 10 februari 2008 21:36 schreef Cee het volgende:
Wanneer komt de oproep voor Klaas Zoekt Vrouw?
* Cee schrijft zich spontaan in
Je hebt concurrentie. Ik schrijf ook
pi_56656001
Dan heeft Frans toch eindelijk die lange stelten onder de pisbak waarnaar hij al die tijd al naar smachte .
pi_56656013
Waarheen kan ik mailen of schrijven voor Joyce?
  zondag 10 februari 2008 @ 23:25:22 #268
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_56656062
* Ingetje79 wil Gerard en Leonie zien zoenen
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  maandag 11 februari 2008 @ 01:37:48 #269
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_56657908
Met Frans had ik ook sterk het idee dat ie zich door dat gezoen gedwongen zag te kiezen voor Ronella terwijl zijn gevoel juist bij Joyce lag. Er viel ook even een pijnlijke stilte toen Yvon stelde dat je zoiets toch niet zomaar doet.

Agnes en Jurre dacht ik wel, Gerards keuze had ik voor deze uitzending eerlijk gezegd niet verwacht.
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
pi_56657995
quote:
Op zondag 10 februari 2008 22:29 schreef Razztwizzle het volgende:


Hier thuis heerst trouwens de gedachte dat Agnes helemaal verkeerd heeft gekozen. Ze ging namelijk de twee heren beschrijven, en bij Klaas begon ze te lachen, kreeg ze pretoogjes en een blos, en bij Jurre bleef haar gezicht eigenlijk heel neutraal. Oftewel: diep van binnen ging ze voor Klaas, maar de praktische bezwaren hebben haar de verkeerde kant op geleid. Hebben we dat toch maar even mooi beredeneerd .
agnes zoekt gewoon een collega

maar wat ziet iedereen in 'klaas'.
hij is enorm passief / passieloos

[ Bericht 0% gewijzigd door roburt op 11-02-2008 02:18:13 ]
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_56658862
Haha Frans is met open ogen in Ronella's plan gelopen, ben benieuwd hoe lang ze het volhouden samen. Mannen
pi_56659198
quote:
Op maandag 11 februari 2008 01:37 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Met Frans had ik ook sterk het idee dat ie zich door dat gezoen gedwongen zag te kiezen voor Ronella terwijl zijn gevoel juist bij Joyce lag. Er viel ook even een pijnlijke stilte toen Yvon stelde dat je zoiets toch niet zomaar doet.
Dat idee heb ik ook gehad ja! Maar vraag me af in hoeverre dat ook zo is
  maandag 11 februari 2008 @ 08:43:10 #273
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_56659396
quote:
Op zondag 10 februari 2008 23:25 schreef Ingetje79 het volgende:
* Ingetje79 wil Gerard en Leonie zien zoenen
Dan had je op moeten letten
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  maandag 11 februari 2008 @ 09:14:37 #274
5304 Orthello
°°BLUB°°
pi_56659740
quote:
Op zondag 10 februari 2008 20:58 schreef LeNeHe het volgende:
had nog een hoopje dat Frans Ronella alleen had gezoend omdat ie dronken was ofzo, maar daar ziet 't niet naar uit.
Daar ben ik nog niet zo zeker van.
Frans draaide er tegenover Yvonne ERG omheen.
Ik schat in dat wanneer Yvonne niet over die zoen was begonnen, dat hij niet Ronella maar Joyce had gekozen.
Hij voelde zich er in ieder geval ongemakkelijker dan ongemakkelijk onder. (z'n kop werd rood als een kreeft toen hij moest kiezen)

Ronella past in mijn ogen helemaal niet bij hem. Neem alleen al dat gemiep over vieze schoenen in het begin en het gemiep over crossende motors en het schieten op konijnen die je land vergallen.
Joyce vond het allemaal schitterend. Hup.. helm op... GAS!!!

Mijn gevoel zegt dat dit verhaal nog niet over is.

EDIT: Ah.. ik ben dus niet de enige die het idee heeft dat Frans zich genoodzaakt voelde om deze keus te maken...
Om Twente niet weer te schande te maken.

[ Bericht 10% gewijzigd door Orthello op 11-02-2008 09:20:50 ]
If things don't go right, turn left!
pi_56660665
het schijnt al weer over te zijn tussen frans en ronella, zo melden omstanders, stond in de krant vandaag
verrassend!
  maandag 11 februari 2008 @ 10:29:21 #276
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_56660718
quote:
Op maandag 11 februari 2008 01:37 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Met Frans had ik ook sterk het idee dat ie zich door dat gezoen gedwongen zag te kiezen voor Ronella terwijl zijn gevoel juist bij Joyce lag. Er viel ook even een pijnlijke stilte toen Yvon stelde dat je zoiets toch niet zomaar doet.
Kom op hey, we hebben het hier toch over een volwassen man? Als ie voor Joyce had willen kiezen had ie moeten zeggen dat die zoen een dronken ongelukje was en dat ie toch meer voor Joyce voelde. Zo moeilijk is dat niet hoor, blijkbaar voelde ie meer voor Ronella.


En terecht natuurlijk
pi_56660730
quote:
Op maandag 11 februari 2008 01:54 schreef roburt het volgende:

[..]

agnes zoekt gewoon een collega

maar wat ziet iedereen in 'klaas'.
hij is enorm passief / passieloos
Helemaal mee eens! Na de eerste afleveringen vond ik Klaas ook heel leuk, maar dat was puur om uiterlijk. Als je hoort wat er uit komt, is allemaal erg zakelijk. Verder lijkt het maar een dooie.

Mijn mening over Ronella is juist in positieve zin veranderd. Zeker als je dat stukje uit de Leidsche Courant leest van die collega (2 blz terug), die zegt dat het zo gemanipuleerd is die filmpjes, dat ze heel anders overkomt en er veel dingen uitgeknipt zijn, waardoor alleen die ongeinteresseerde rotopmerkingen naar voren kwamen. Nu komt ze juist heel vrolijk over en dat is denk ik meer zoals ze is.

Verder vind ik dit echt het slechtste seizoen van BZV tot nu toe. Het lijkt wel of het accent meer op het werk wordt gelegd, terwijl in de voorgaande afleveringen meer de omgang met elkaar naar voren kwam (denk aan het Chinees halen bij Boer Piet en die hilarische Marieke van de vorige keer met haar taart en balonnen).
pi_56660733
quote:
Op maandag 11 februari 2008 10:29 schreef Hephaistos. het volgende:
En terecht natuurlijk
Terecht? Wat is er zo bijzonder aan Ronella? Ik vind het 3x niks. Ordinair mens.
  maandag 11 februari 2008 @ 10:32:04 #279
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_56660751
Werkt die Ronella niet als juf voor de klas.. Mooie voorbeeld zo'n juf
  maandag 11 februari 2008 @ 10:32:47 #280
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_56660767
quote:
Op maandag 11 februari 2008 10:30 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Terecht? Wat is er zo bijzonder aan Ronella? Ik vind het 3x niks. Ordinair mens.
Ik vond het een enthousiast mens, maar ook eentje die haar eigen leven wil blijven leiden. Dat mag ik wel. Liever dat dan Joyce die alles even prachtig vond en het liefste nog morgen de boerderij in wilde trekken zodat ze haar eigen leventje achter zich kon laten.
  maandag 11 februari 2008 @ 10:35:38 #281
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_56660807
Ik vond Joyce ook teveel * alles leuk * vinden, volgens mij moet ze nog ontdekken wat ze nu écht leuk vind.....
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_56660842
quote:
Op maandag 11 februari 2008 10:32 schreef Haaibaaike het volgende:
Werkt die Ronella niet als juf voor de klas.. Mooie voorbeeld zo'n juf
Dat is dus ook waar ik aan heb zitten denken. Hetzelfde geldt voor die Maartje. Je kinderen zullen maar les krijgen van dat soort types .
  maandag 11 februari 2008 @ 10:42:34 #283
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_56660915
Oh, en over dat motorcrossen, wat is daar zo erg aan? Ze heeft geen zin om elk weekend in de modder staan om mannen rondjes te zien rijden. Maar dat hoort natuurlijk helemaal niet want een vrouw dient braaf achter de man aan te lopen. * Stand by your maaaaan...

Denk je dat Frans elk weekend bij de hockey van een van die vrouwen zou willen staan?
pi_56661055
quote:
Op maandag 11 februari 2008 10:42 schreef Hephaistos. het volgende:
Oh, en over dat motorcrossen, wat is daar zo erg aan? Ze heeft geen zin om elk weekend in de modder staan om mannen rondjes te zien rijden. Maar dat hoort natuurlijk helemaal niet want een vrouw dient braaf achter de man aan te lopen. * Stand by your maaaaan...

Denk je dat Frans elk weekend bij de hockey van een van die vrouwen zou willen staan?
In die wereld is het wel normaal dat iedereen aan zoiets meedoet. De vrouwen van zijn maten zijn er ook altijd waarschijnlijk, dus dan gaat het niet werken wanneer zijn vriendinnetje niet komt opdagen omdat ze te tuttig is en bang is voor vieze voetjes .
  maandag 11 februari 2008 @ 10:54:55 #285
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_56661139
quote:
Op maandag 11 februari 2008 10:49 schreef floris.exe het volgende:

[..]

In die wereld is het wel normaal dat iedereen aan zoiets meedoet. De vrouwen van zijn maten zijn er ook altijd waarschijnlijk, dus dan gaat het niet werken wanneer zijn vriendinnetje niet komt opdagen omdat ze te tuttig is en bang is voor vieze voetjes .
Nooit geweten dat jij zo'n conformist was, Floris. Lekker boeiend wat de vrouwen van z'n maten doen, die moeten dat lekker zelf weten. Ik kan er wel respect voor opbrengen dat je, als je iemand net een week kent, je niet meteen vastlegt in zijn leven. Je wil toch samen wat opbouwen?
  Redactie Frontpage maandag 11 februari 2008 @ 11:35:29 #286
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_56661997
quote:
Op maandag 11 februari 2008 10:42 schreef Hephaistos. het volgende:
Oh, en over dat motorcrossen, wat is daar zo erg aan? Ze heeft geen zin om elk weekend in de modder staan om mannen rondjes te zien rijden. Maar dat hoort natuurlijk helemaal niet want een vrouw dient braaf achter de man aan te lopen. * Stand by your maaaaan...

Denk je dat Frans elk weekend bij de hockey van een van die vrouwen zou willen staan?
het ging mij er meer om dat het overkwam dat ze absoluut niet bij de crossbaan wilde staan, dat ze alles stom vond en dat ze gewoon niet goed daar past. maar dat kan natuurlijk ook door de montage komen
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_56662926
Ik vind die Ronella ook echt zo'n schooljuf, zo'n typische Pabo-trut die denkt dat ze hem wel even kan veranderen en opvoeden zeg maar.
pi_56663772
Inderdaad, dat is de macht van TV.. montage montage montage, je kunt mensen neerzetten precies zoals de makers het willen. Toch jammer eigenlijk, maar het zorgt voor leuke TV en in dit geval verhitte discussies op internet en ver daar buiten

Ik hoop voor Frans en Ronella dat ze inderdaad een leuk koppeltje zijn, maar om eerlijk te zijn zie ik Frans nog niet iemand die nu al een vaste relatie wil. Hij is nog jong en vond dit denk ik een leuke ervaring om mee te maken. Maar goed, we zullen zien hoe het aflopen zal!
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  maandag 11 februari 2008 @ 13:07:34 #289
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_56663841
Dat is met alle televisie programma's, ze monteren niet voor niets...er kunnen fouten dingen gebeuren en dan knippen ze eruit of monteren dat je dat niets van merkt.
pi_56663959
quote:
Op maandag 11 februari 2008 10:25 schreef roze-meisje het volgende:
het schijnt al weer over te zijn tussen frans en ronella, zo melden omstanders, stond in de krant vandaag
verrassend!
Waar heb je dat vandaan?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 11 februari 2008 @ 13:30:08 #291
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56664244
quote:
Op maandag 11 februari 2008 09:14 schreef Orthello het volgende:

[..]

Daar ben ik nog niet zo zeker van.
Frans draaide er tegenover Yvonne ERG omheen.
Ik schat in dat wanneer Yvonne niet over die zoen was begonnen, dat hij niet Ronella maar Joyce had gekozen.
Hij voelde zich er in ieder geval ongemakkelijker dan ongemakkelijk onder. (z'n kop werd rood als een kreeft toen hij moest kiezen)

Ronella past in mijn ogen helemaal niet bij hem. Neem alleen al dat gemiep over vieze schoenen in het begin en het gemiep over crossende motors en het schieten op konijnen die je land vergallen.
Joyce vond het allemaal schitterend. Hup.. helm op... GAS!!!

Mijn gevoel zegt dat dit verhaal nog niet over is.

EDIT: Ah.. ik ben dus niet de enige die het idee heeft dat Frans zich genoodzaakt voelde om deze keus te maken...
Om Twente niet weer te schande te maken.
je zag juist groeien dat ze zich wat meer aanpaste, mee achterop de motor enzo. En misschien is Frans juist op zoek naar iemand die wat anders is in tegenstelling tot iemand die alles hetzelfde leuk vind. Bovendien is Ronella recht voor zn raap en daar houdt Frans nou eenmaal van.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 11 februari 2008 @ 13:48:10 #292
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_56664527
Beetje een anti-climax gevoel hoor! Er is gekozen! De spanning is uit de lucht...... Nu alleen nog kijken hoe ze het doen tijdens het weekendje. Maar vaak kun je daar ook weinig voorspellingen op baseren.....(zo blijkt uit eerdere seizoenen)..

@Agnes: Ik hoopte en verwachte dat ze Klaas ging kiezen, maar nu ik het zo zie is Jurre misschien van de 2 hardwerkende maar toch zachtaardige jongens de meest spraakzame. Ik zag ook wel wat tussen die 2. Wel volwassen en open hoe Agnes de mannen vanalles vroeg (en niet alleen zakelijk).

@Gerard: Bleh, die zoen in die varkensstal. Had niet verwacht dat Leonie het zou worden. Marja ook weer niet, maar goed we zien niet alles op TV. Volgende aflevering met die kinderen!! Ik zou toch eerst lekker willen daten en aftasten voordat ik de kinderen mee zou nemen en zou zeggen: we vinden elkaar lief en gaan misschien samen wonen en dat betekent dat jullie ook samen gaan wonen (zoiets)... Snel!

@Henk: Niet verwacht en vraag me serieus af of de beslissing vanuit Henk zelf kwam of geinitieerd was door de dames. Leuk die filmpjes van Marlou, ze zegt er wel ware dingen over Henk en zijn zoektocht naar een "ontwikkelde vrouw".

@Frans: Ook ik had het idee dat Yvon Frans een beetje naar de beslissing toe praatte. Vond Joyce erg emo maar wel eindelijk een beetje diepgang in dat kind. Dat gesprek ook tussen haar en Frans! Ik dacht toen echt dat dat em zou worden. Maar nee, Ronella........

@Jan: hoe zou het met hem zijn?

Tot zover weer.....
pi_56665161
Best wel erg dat twee van de vijf niet eens aan de stedentrip toekomen.

Bij Frans toch wel een verrassing voor mij. Joyce was wel erg van "ik vind alles leuk", maar Ronella kwam juist te negatief over (maar lees hier dat de montage de schuld krijgt). Ze durfde nog geen koe aan te raken en dan was ze ook nog redelijk negatief over het crossen en het schieten.

Bij Gerard lijkt het op echte liefde, maar ook lastig als ze allebei iets voor je voelen. Marja had er echt moeite mee.

Bij Agnes was ik ook een beetje verbaasd. Het was een beetje zoals Martijn vorig seizoen, die kon ook haast niet kiezen bij het laatste keuzemoment. En dan moet je maar een of ander klein detail gaan zoeken wat de doorslag moet geven.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 11 februari 2008 @ 14:36:21 #294
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56665342
Henk had gewoon moeite moeten doen voor die dame die eerder vertrok
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 11 februari 2008 @ 14:38:39 #295
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_56665374
quote:
Op maandag 11 februari 2008 14:36 schreef rubbereend het volgende:
Henk had gewoon moeite moeten doen voor die dame die eerder vertrok
Zo'n type lijkt het me niet echt
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 11 februari 2008 @ 14:42:14 #296
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56665428
quote:
Op maandag 11 februari 2008 14:38 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Zo'n type lijkt het me niet echt
dat is ook het probleem.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_56665567
quote:
Op maandag 11 februari 2008 13:13 schreef LoudGirl het volgende:

[..]

Waar heb je dat vandaan?
Bij nader inzien, toch maar even een spoiler. Over Frans.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 12% gewijzigd door Nuna op 11-02-2008 15:18:15 ]
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 11 februari 2008 @ 14:52:43 #298
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56665601
dat had ik eigenlijk nog niet willen weten
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_56665634
Zo op het oog passen ze wel bijelkaar ...



pi_56665675
quote:
Op maandag 11 februari 2008 14:27 schreef Loohcs het volgende:
Best wel erg dat twee van de vijf niet eens aan de stedentrip toekomen.

Bij Frans toch wel een verrassing voor mij. Joyce was wel erg van "ik vind alles leuk", maar Ronella kwam juist te negatief over (maar lees hier dat de montage de schuld krijgt). Ze durfde nog geen koe aan te raken en dan was ze ook nog redelijk negatief over het crossen en het schieten.

Bij Gerard lijkt het op echte liefde, maar ook lastig als ze allebei iets voor je voelen. Marja had er echt moeite mee.

Bij Agnes was ik ook een beetje verbaasd. Het was een beetje zoals Martijn vorig seizoen, die kon ook haast niet kiezen bij het laatste keuzemoment. En dan moet je maar een of ander klein detail gaan zoeken wat de doorslag moet geven.
hoezo? de kans dat je verliefd op iemand wordt die je net een paar dagen kent is niet zo groot hoor.
het zijn 3 mensen die je alleen van gezicht kent en een kort gesprekje.
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_56665931
Tuurlijk is dat zo als je het rationeel bekijkt, maar ik bekeek 't meer vanuit de vorige twee seizoenen. Toen gingen ze allemaal op stedentrip (alleen Peter ging met iemand die eerder was afgevallen), dus in vergelijking daarmee is het aantal afvallers best hoog.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')