abonnement Unibet Coolblue
pi_56501994
Een vervolg op deel 1!


Zoals ik net al zei:

Hind zong gister een Nederlandstalig nummer tijdens een aflevering van een Nieuwe Jas Live met als thema vrijheid!

Het klinkt echt prachtig! Klik HIER en je hoort haar vanaf ongeveer 10.00
  zondag 3 februari 2008 @ 16:06:46 #2
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56502061
Hind .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_56502397
quote:
Op zondag 3 februari 2008 16:06 schreef BVO het volgende:
Hind .
Speciaal voor jou is ze HIER nog een keer!
pi_56502837
Floortje is weer de studio ingedoken om een vervolg van Fearless op te nemen.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_56627123
Interview met Maud in Applaus Magazine, ze heeft een eigen productiebedrijf dat ook haar nieuwe album produceert:
http://www.applausmagazin(...)AD/WINTER2007_31.PDF
pi_56772727
X-Factor Dorine (67) brengt album uit
door onze redactie
AMSTERDAM - Ook al eindigde de 67-jarige Dorine Bijl niet op de eerste plaats tijdens haar deelname aan de talentenjacht X-Factor, haar debuutalbum 'Oud en wijs genoeg' ligt vanaf 7 maart in de winkels...

Dorine laat weten dat de meeste liedjes op haar album Nederlandstalig zijn. Ze schreef zelfs vertalingen van nummers van Toon Hermans, Tom Waits en Jacques Brel en dat inspireerde haar om ook een eigen nummer te schrijven: 'Mijn lied'.

Bijl ziet de toekomst rooskleurig tegemoet. "Ik heb nogal gezorgd in dit leven. Voor mijn ouders, als logopedist, als moeder van twee dochters. Nu is het mijn beurt. Ik heb de tijd en ik ga zingen. Ik stroop mijn mouwen op en ben benieuwd wat me te wachten staat."
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  ESF Reporter zaterdag 16 februari 2008 @ 18:58:14 #7
87554 Cee
Welluk?
pi_56775217
Er staat 'album' maar ik neem aan dat ik 'elpee' moet lezen?
  donderdag 21 februari 2008 @ 17:22:20 #8
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_56893122
Hind werkt aan opvalger Halfway Home

Zangeres Hind (Laroussi) die we kennen van Idols I en haar werk voor Vluchtelingenwerk Nederland is bezig met de voorbereidingen voor haar nog titelloze nieuwe album. Het album moet dit voorjaar uitkomen. Op 7 maart wordt tijdens Thank God It’s Friday bekend gemaakt met welk nummer Hind ons land zal vertegenwoordigen tijdens het Eurovisie Songfestival in Belgrado.

Hind over het songfestival: ‘Ik kan en wil nog weinig vertellen over het nummer. Het nummer is in Amerika opgenomen en geproduceerd. Het past echt bij mij en ik heb hoge verwachtingen’. Voor wat betreft haar derde studioalbum wist Hind ons te vertellen dat het meer de popkant op zal gaan. ‘Tegenwoordig kun je niet meer om de commercie heen. We hebben nu drie goede songs / singles liggen. Het nummer waarmee ik Nederland zal gaan vertegenwoordigen in Belgrado is daar een van en wordt ook de eerste single van het album. Het album zal meer pop zijn dan mijn voorgaande album ‘Halfway Home’. Alhoewel bepaalde hints naar mijn roots en wie ik ben hoorbaar zullen zijn.’

Op dit moment is Hind bezig met haar theatertournee waarbij de indrukken die zij heeft opgedaan in bijvoorbeeld Israel een prominente rol zullen spelen.

Bron: www.muziekrecensie.nl
pi_56916535
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 16:50 schreef chansadres het volgende:
X-Factor Dorine (67) brengt album uit
door onze redactie
AMSTERDAM - Ook al eindigde de 67-jarige Dorine Bijl niet op de eerste plaats tijdens haar deelname aan de talentenjacht X-Factor, haar debuutalbum 'Oud en wijs genoeg' ligt vanaf 7 maart in de winkels...

Dorine laat weten dat de meeste liedjes op haar album Nederlandstalig zijn. Ze schreef zelfs vertalingen van nummers van Toon Hermans, Tom Waits en Jacques Brel en dat inspireerde haar om ook een eigen nummer te schrijven: 'Mijn lied'.

Bijl ziet de toekomst rooskleurig tegemoet. "Ik heb nogal gezorgd in dit leven. Voor mijn ouders, als logopedist, als moeder van twee dochters. Nu is het mijn beurt. Ik heb de tijd en ik ga zingen. Ik stroop mijn mouwen op en ben benieuwd wat me te wachten staat."
Dorine

Die vrouw wist mij altijd stil te krijgen. Ze noemt ook namen van artiesten die ik echt vind.
  vrijdag 22 februari 2008 @ 23:40:50 #11
88233 Steve
Still the best.
pi_56917615
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 16:50 schreef chansadres het volgende:
X-Factor Dorine (67) brengt album uit
door onze redactie
AMSTERDAM - Ook al eindigde de 67-jarige Dorine Bijl niet op de eerste plaats tijdens haar deelname aan de talentenjacht X-Factor, haar debuutalbum 'Oud en wijs genoeg' ligt vanaf 7 maart in de winkels...

Dorine laat weten dat de meeste liedjes op haar album Nederlandstalig zijn. Ze schreef zelfs vertalingen van nummers van Toon Hermans, Tom Waits en Jacques Brel en dat inspireerde haar om ook een eigen nummer te schrijven: 'Mijn lied'.

Bijl ziet de toekomst rooskleurig tegemoet. "Ik heb nogal gezorgd in dit leven. Voor mijn ouders, als logopedist, als moeder van twee dochters. Nu is het mijn beurt. Ik heb de tijd en ik ga zingen. Ik stroop mijn mouwen op en ben benieuwd wat me te wachten staat."
. Ik ben wel benieuwd eigenlijk.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_56922963
Mooiste is natuurlijk dat ze ook bij een grote mayor heeft getekend en niet een flut distributie van een Disky oid.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  ESF Reporter zondag 24 februari 2008 @ 17:01:20 #13
87554 Cee
Welluk?
pi_56950273
Raffaëla nu bij Life & Cooking.
Ze zingt nu "Right here, right now". Jawel mensen, haar eerste enige single van twee jaar oud.
  zondag 24 februari 2008 @ 17:04:17 #14
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56950330
Toch zingt ze wel mooi .

edit: Of nouja....
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_57032220
Dewi heeft op eigen houtje een heel album opgenomen!

Bron: rtlboulevard gister!
pi_57129778
Ik las dat Tialda binnenkort staat in de Duitse Playboy .
  maandag 3 maart 2008 @ 18:35:01 #17
57497 happyme28
I'm so happy
pi_57131880
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 12:29 schreef Hockeylotje het volgende:
Dewi heeft op eigen houtje een heel album opgenomen!

Bron: rtlboulevard gister!
Dat zijn er wel meer hoor die dat doen. De vraag is of het ook gaat verkopen De eerste single heet Turn me loose en is via www.mediatrack.nl/dewi/ te downloaden.
pi_57137819
just give a second thought
what if we don't get caught...
  dinsdag 4 maart 2008 @ 15:55:11 #19
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_57151497
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 11:48 schreef chansadres het volgende:
Mooiste is natuurlijk dat ze ook bij een grote mayor heeft getekend en niet een flut distributie van een Disky oid.
Heeft ze een pact met de burgemeester gesloten? .
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 15:57:22 #20
88233 Steve
Still the best.
pi_57151541
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 15:55 schreef Marble het volgende:

[..]

Heeft ze een pact met de burgemeester gesloten? .
Ja, en straks vermoord ze de loco-burgemeester, gaat ze het slechte pad op, beland ze in de bak en wordt toch nog een goed mens.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  woensdag 5 maart 2008 @ 19:49:41 #21
57497 happyme28
I'm so happy
pi_57180619
Hind koerst af op commerciële eenheidsworst
HANS BELDER CAPELLE A/D IJSSEL Nog twee weken en dan weten we welk nummer Hind (23) dit jaar ten gehore zal brengen op het Eurovisie Songfestival in Belgrado.
In Thank God it’s Friday, het tv-programma van Claudia de Breij, worden de muzikale kaarten geschud voor de zangeres met Marokkaanse wortels. Deelname aan het jaarlijkse liedjes-spektakel is een nieuw hoogtepunt voor Hind.

De halve finale in Idols (2003) betekende voor de in Gouda geboren Hind Laroussi Tahiri de start van een muzikale carrière. Vijf jaar verder staat de teller op twee albums – Around the World en Halfway Home respectievelijk uit 2003 en 2005 – twee theatertournees en een Edison award voor haar debuutalbum.

Het is te hopen dat deelname aan het Songfestival de populariteit van Hind ten goede komt. Ze kan het goed gebruiken. Donderdag bleven bij de start van haar Theatertour 2008 tweederde van de plaatsen in Capelle onbezet. Het zit de talentenjacht zangeres even niet mee. Temeer omdat haar meerdere malen aangekondigde nieuwe album voorlopig niet uitkomt. Sony liet de veelbelovende zangeres vallen na tegenvallende verkoopresultaten. Platenmaatschappij of niet, Hind plaatst haar theateroptreden in het teken van haar ‘in de maak zijnde’ cd.

Het is daarbij zonde dat haar fantastische stem wordt aangewend voor flinterdunne popdeuntjes, mierzoete love-ballads en zwaar aangezette – mikkend op Marokkaanse jeugd? – multi culti-arrangementen. Welke tekstschrijver kan dit muziektalent op tijd wegplukken uit de ‘mainstream’, redden van commerciële eenheidsworst?

Hind Theatertour 2008 Gezien: donderdag 21/2 , Isala Theater Capelle a/d IJsselBinnenkort: 28/2 Fortis Theater – Schiedam, 25/4 Kunstmin Dordrecht, 11/6 Oude Luxor Rotterdam

Bron: AD.nl
pi_74749443
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 16:50 schreef chansadres het volgende:
X-Factor Dorine (67) brengt album uit
door onze redactie
AMSTERDAM - Ook al eindigde de 67-jarige Dorine Bijl niet op de eerste plaats tijdens haar deelname aan de talentenjacht X-Factor, haar debuutalbum 'Oud en wijs genoeg' ligt vanaf 7 maart in de winkels...

Dorine laat weten dat de meeste liedjes op haar album Nederlandstalig zijn. Ze schreef zelfs vertalingen van nummers van Toon Hermans, Tom Waits en Jacques Brel en dat inspireerde haar om ook een eigen nummer te schrijven: 'Mijn lied'.

Bijl ziet de toekomst rooskleurig tegemoet. "Ik heb nogal gezorgd in dit leven. Voor mijn ouders, als logopedist, als moeder van twee dochters. Nu is het mijn beurt. Ik heb de tijd en ik ga zingen. Ik stroop mijn mouwen op en ben benieuwd wat me te wachten staat."
vanuit canada waar het mooi is en mexico 'swinters waar het ook heerlijk is
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')