Ik heb hier zo'n glazen geval, en het werkt wel érg fijn!quote:Op zondag 3 februari 2008 14:04 schreef Sjibble het volgende:
PS: Zo'n icemat vind ik maar niks, valt ie en is het geweest(of niet?)
quote:Op zondag 3 februari 2008 14:18 schreef je_oma het volgende:
Ik heb hier een hele grote van hout en die werkt enorm goed en is niet kapot te krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
idd, en ik vind ze persoonlijk niet eens fijn werken..quote:Op zondag 3 februari 2008 16:04 schreef basskabouter het volgende:
Ik heb er een van vijf euro en die werkt goed zat, ik snap niet waarom je twintig euro voor een muismat zou neertellen.
Ik dus ook, kzou niet weten wat er zogenaamd beter moet zijn aan zo'n speciale muismat. Koop dan gewoon een betere muis als ie niet goed reageertquote:Op zondag 3 februari 2008 20:33 schreef PiRANiA het volgende:
ik 'muis' gewoon op mijn bureau...
geen problemen hoor
Hier op m'n werk zijn die gratis!quote:Op maandag 4 februari 2008 13:35 schreef mcDavid het volgende:
Ik heb een pak met 500 witte muismatten voor 3 euro. En je kunt er nog op schrijven ook!
Ik heb een Logitech mx518 en die voetjes daarvan glijden echt lekker over het bureau heen.quote:Op maandag 4 februari 2008 13:09 schreef Patjakker het volgende:
Op je bureau muizen is kut. Ik heb zo'n razer matje, werkt gewoon veel fijner.
teflonquote:Op maandag 4 februari 2008 20:10 schreef je_oma het volgende:
[..]
Ik heb een Logitech mx518 en die voetjes daarvan glijden echt lekker over het bureau heen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |