laat even een compressietest doen...weet je tenminste waar je aan toe bent..kost niet zoveel..quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:48 schreef BrandX het volgende:
Dit is mijn eerste en tevens nog steeds mijn huidige tuut:
[ afbeelding ]
Ik heb zelf geen foto van hem, dus ik heb deze ff geleend van een andere site
Die van mij is exact hetzelfde model, Hyundai 1.6 GLS uit 1992 en in de zelfde kleur, alleen die van mij heeft een heerlijke (foute) lage spoiler op zijn kontje zelfs de wieldoppen zijn hetzelfde
Tuut heeft echt een kleine handicap: zo'n beetje vanaf de dag dat ik hem heb rijd hij op 3,5 cilinder ipv vier. Een van de vier doet het niet goed. Daarom prutelt hij af en toe wat in z'n stationair en is hij wat gevoelig met optrekken maar verder als een zonnetje rijden!
In de komende twee weken moet hij gekeurd worden. Motorisch rijdt hij prima, maar ik vrees het ergste Ik hoop dat hij nog een jaartje mee kan. Heb hem nu drie jaar, en hij heeft me nog geen seconde in de steek gelaten. Start altijd, rijdt alitjd, weer & wind, regen, sneeuw, vrieskou alles heeft hij voor mij doorstaan. Ook zijn we anderhalf jaar geleden naar Italie gereden, de bergen door zonder ook maar een moment minder te zijn. Sterker nog, leek haast alsof hij het in de bergen fijner vond rijden dan op de vlakke weg
Op de terugweg ging ik eens kijken wat hij kon, ik dacht: 160 km/u eens kijken... Voor ik het wist reed hij 180 en nog power over was ff schrikken, zo soepel als dat hij dat deed!
Naja, dat is mijn begin jaren 90 ervaring
love em,ben zelf erg fan van de 850 t-5rquote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:51 schreef MaGNeT het volgende:
Dit is m'n huidige Bouwjaar 1986
Het zijn wel echte kilometervreters; daarom zie je er ook nog zoveel rondrijden.
Jou love it or you hate it...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat is een compressietest?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:59 schreef Charged het volgende:
[..]
laat even een compressietest doen...weet je tenminste waar je aan toe bent..kost niet zoveel..
antwoord is meer waard.
leuk antwoord
hmzz....altijd zeer benieuwd geweest naar een CX..met name de turbo2 eigenlijk...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:10 schreef Icefire1971 het volgende:
[ afbeelding ]
Citroen CX 2.2 trs 1987
Dit is onze tweede (die ik NU heb). Op de achterruit zit ook nog een zwarte jalouzie.
De bx op de achtergrond is ook van ons maar net te jong voor dit topic.
Hate the looks, maar motorisch zijn het geweldige dingenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:51 schreef MaGNeT het volgende:
Dit is m'n huidige Bouwjaar 1986
Het zijn wel echte kilometervreters; daarom zie je er ook nog zoveel rondrijden.
Jou love it or you hate it...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Offtopic, maar is die laatste foto in Cuijk (met het veer tussen Cuijk en Middelaar op de achtergrond)?quote:
Huh? Die is toch van Marit?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:30 schreef Charged het volgende:
ons zorgen kindje (linkerkant)
84-er honda crx ballade..staat nou droog en goed geventileerd..
moet goed komen met haar....
ik heb de tijd,ik hoop de crx ook..
[ afbeelding ]
klopt helemaal,waar kom jij vandaan dan?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Offtopic, maar is die laatste foto in Cuijk (met het veer tussen Cuijk en Middelaar op de achtergrond)?
Ontopic: Ik heb een Volvo 240 2.3l uit 1984 gehad (waar en zo groot stuk uit de laadruimte was weggeroest dat je er een voetbal door kwijt kon raken... gek dat deze afgekeurd werd...) en een Ford Scorpio 2.0l uit 1986 die bij aankoop al een barrel was, maar die het toch nog ca 9 maanden uit heeft gehouden, 6 maanden meer dan verwacht!
idd,ONS zorgenkindje..we zijn pas een jaartje of 3 samenquote:
Aaaaaaah . Ik snap 'm.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:39 schreef Charged het volgende:
[..]
idd,ONS zorgenkindje..we zijn pas een jaartje of 3 samen
het zijn de winterbanden (die ik niet nodig heb). de echte cx velgen liggen netjes in de schuur.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:18 schreef Charged het volgende:
[..]
hmzz....altijd zeer benieuwd geweest naar een CX..met name de turbo2 eigenlijk...
hoe rijdt het nou eigenlijk?..waterbed op wielen?
wieldeksels idd wat minder.
wat een lief leuk wagentje!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:26 schreef ijsmeis het volgende:
De enige jaren 80 auto die ik heb (of ooit gehad heb) is deze:
[ afbeelding ]
Suzuki SC 100 GX Coupé uit 1980.
Die Honda heb ik zelf nog in gereden.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:07 schreef Charged het volgende:
even onthouden...het gaat om de wagens die je zelf gehad hebt..geen 80-er jaren icons.
quote:Op maandag 4 februari 2008 11:12 schreef Dromer het volgende:
Helaas zonder foto's (heb er zelf geen meer van en om nou 'zoveel mogelijk lijkende' foto's er bij te gaan zitten googlen... mwoah)
Hierna volgde een Sierra Cosworth sedan 2wd uit 1989. Zo eentje als TS heeft gehad, maar dan met de originele rotvelgen. (nachtmerrie om schoon te krijgen). Het ding viel van ellende uit elkaar.
Toen een Mazda 323 5d uit 1985 toen ik al mijn geld kwijt was door de Cosworth.
zeer herkenbaar..maar guess what..Cosworth 2 wd sedan komt er weer..maar alleen als ik het goed kan plannen qua financieen en tijd.quote:
lijkt me een beetje photoshop maar oke...de rechter(coupe) heel mooiquote:Op maandag 4 februari 2008 12:37 schreef casejunkie het volgende:
2 van mijn 3 jaren '80 auto's:
[ afbeelding ]
Oke oke, de station is uit 1992 maar het model komt van 1988
Die zaten ook op mijn Alfa, zie foto's paar posts boven deze.quote:Op maandag 4 februari 2008 13:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
Na een aantal DAFs een paar 340's gehad, waarvan dit er eentje is. Compleet met windschermen op de zijruiten. Jammer dat dit soort accessoires niet meer leverbaar zijn.
...
klopt zeer fijne busjes en mijn 1.6 diesel deed 1:18/1:20 alle ruimte van de wereldquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:35 schreef MMach het volgende:
M'n eerste en huidige voertuig:
een VW T3 1.6D uit 87. Zo traag, maar zo fantastisch om mee te rijden, en goedkoop in onderhoud, degelijk en superpraktisch.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik heb ook nog een '83-er Vespa PK50XL 70cc-tje. Even degelijk en jaren 80 als m'n T3
Haha, hier ook 106kmh op de gps, en over de 30 seconden om daar te rakenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:14 schreef T42 het volgende:
[..]
klopt zeer fijne busjes en mijn 1.6 diesel deed 1:18/1:20 alle ruimte van de wereld
onderdelen kon je ook van een 1.6 diesel golf halen als het moest.
mijne haalde 105kmh
jammer dat toen de belasting voor datr ding 3x zo duur werd
Volk met amerikanen en volk met mantas hebben smaak dicht bij elkaar liggen blijkt wel weer, superwagens in je fotoboekquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:23 schreef SilentChaos het volgende:
Opel Manta
Thanksquote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:31 schreef UberPhreak het volgende:
[..]
Volk met amerikanen en volk met mantas hebben smaak dicht bij elkaar liggen blijkt wel weer, superwagens in je fotoboek
Niks mis met een originele Manta.quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Thanks
Ik ben gek op oldtimers/klassiekers....De Manta valt daar zeker onder
Vaak zijn ze dan juist nog meer 80er jaren dan origineelquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:26 schreef Dromer het volgende:
[..]
Niks mis met een originele Manta.
(en met origineel bedoel ik niet origineel 'versjonnied' )
mijne deed er denk ik een hele week over om aan 100kmh te komenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:20 schreef MMach het volgende:
[..]
Haha, hier ook 106kmh op de gps, en over de 30 seconden om daar te raken
Hier in België is de belasting op bedrijfsvoertuigen veel minder, idem voor de wegentaks. En wij hebben een verzekering op pk's, niet op gewicht, dus met 50 pk is de verzekering ongveer 3 keer die van m'n Vespa. Maar ik denk dat het mooie liedje voor oude auto's niet lang meer gaat duren door de hele CO2 hype, dus ik geniet ervan zolang ik kan. Als ik hem ooit moet weg doen, dan zal ik echt een traantje moeten wegpinken, idem voor mijn vriendin die dat ding echt graag heeft
Niet vergeten mee te nemen voor onderweg:quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:47 schreef Tomatenboer het volgende:
De laatste dagen ben ik serieus aan het overwegen om een Alfa 75 3.0 V6 aan te schaffen.
Altijd al willen hebben maar de gebruikskosten zetten me aan het denken.
Heb al een keer een Alfa gehad als eerste auto en die heb ik uiteindelijk weggedaan. Hoewel ik al rekening had gehouden met exhorbitante onderhoudskosten viel dit toch nog erg tegen.
Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan.
Voor mij de ultieme jaren 80 auto.
Gevuld met brandstof?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:57 schreef charon het volgende:
[..]
Niet vergeten mee te nemen voor onderweg:
[ afbeelding ]
Motorolie. De mijne liep op een gegeven moment zo'n beetje 1:1.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:09 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Gevuld met brandstof?
Of motor-olie?
Ik heb een 1990 75 2.0 TS gehad. Twinsparkblokkie is eigenlijk bullitproof, dus was nooit iets mee (laatste 70000 km tot 275K kms oid.) V6 is veel gevoeliger/kwetsbaarder/wordt meer getrapt, en is nu al bijna 20 jaar oude auto natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:50 schreef Tomatenboer het volgende:
Ja ik zal maar aandelen Shell nemen als ik de knoop heb doorgehakt en zo'n Alfa 75 besluit te kopen.
Maar Charon 42, jij hebt er één gehad?
Alle gebruikers-ervaringen zijn welkom.
Kijk, daar kan ik wat mee. Bedankt!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 09:50 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ik heb een 1990 75 2.0 TS gehad. Twinsparkblokkie is eigenlijk bullitproof, dus was nooit iets mee (laatste 70000 km tot 275K kms oid.) V6 is veel gevoeliger/kwetsbaarder/wordt meer getrapt, en is nu al bijna 20 jaar oude auto natuurlijk.
De rest was kwetsbaarder. Iedere jaar alle aardcontacten uit elkaar halen, schoonmaken en weer invetten/vaseline oid zorgde eigenlijk voor relatief weinig electronische storingen. Maar oliedruksensoren, dashboardlampjes en dat soort kleine dingetjes zorgden toch redelijk vaak voor een nuttige zaterdagochtend prutsen.
Versnellingbakken blijven kwetsbaar/matig te bedienen, maar als de rest goed is leer je daar mee leven.
V6 en Turbo hebben wel aangepaste bak en cardan ed; die zijn in principe wat steviger.
Het is gewoon een auto uit een andere tijd. Transaxle/De Dion as/schijven achter tegen de versnellingsbak aan ipv. bij de wielen.Ingewikkelde constructies die goedkoop zijn uitgevoerd. (Ze verloren geld op iedere exemplaar dat er is verkocht, en ALFA had nooit genoeg geld om het product te verbeteren/verder te ontwikkelen. Bij Ferrari en bv. Porsche 944/928 hadden ze iets meer budget/development en is de techniek veel sterker. Techniek zorgt dus voor veel arbeidsuren en de gemiddelde garage verklooit de boel vaker dan ze het fixen. Als je veel zelf doet is het prima te doen, behalve mi. motorblokken en verseliingsbakken revisie ed. Ik zou er niet aan beginnen als je niet ergens een geschikte garage in de buurt hebt die wat in die dingen gespecialiseerd is.
Ander probleem is bv. dat materialen van het interieur ed. van matige kwaliteit zijn en dat er heel veel niet meer leverbaar is. ALFA zelf doet niets, je bent dus afhankelijk van specialisten. Duitse merken (weet ik tenminste uit eigen ervaring met BMW/Porsche) kan je veel meer en veel langer onderdelen bij de dealer krijgen. Wel duur; maar je auto staat tenminste niet 3 maanden stil omdat een suf onderdeel niet leverbaar is. eBay en internet zijn natuurlijk ook goede bronnen.
Roest viel wel mee, ik heb de mijne weggedaan 12 jaar oud.
Ik heb eigenlijk alleen roest onder de achterlichten gehad, dat is een kwetsbare plek, vooral als er een trekhaak onder zit/zat. Onder de skirts/randen rond de wielkasten wil het ook wel roesten. Maar volgens mij niet meer dan andere auto's uit die tijd.
Vergeet niet dat het al oude auto's zijn. Ik heb net een 1990 BMW 325iX verkocht, die was stukken sneller dan mijn 75 TS. Maar bv. tov. mijn huidige BMW 330i is het helemaal niks qua vermogen/prestaties.
Zelf zou ik, als je belangstelling hebt voor exotische techniek en prestaties, momenteel gaan voor bv. een Porsche 944 wel of niet met turbo (afh. van budget) Zolang ze geen slecht herstelde ongevalschade hebben roestvrij, snel, licht en er zijn genoeg specialisten die je verder helpen tegen redelijke prijzen. Uiteindelijk een betere, goedkopere en minder frustrerende auto dan een 75 V6.
Als je vnl. voor het uiterlijk valt moet je natuurlijk gewoon een 75 nemen; maar dan is een 2.0 TS een betaalbaarder avontuur, en een Turbo technisch leuker.
Het mooiste aan een goede 75 met een beetje aangepast onderstel is dat het een perfecte stuurauto is; daar zijn de 2 liter en de Turbo beter dan de veel zwaardere (op de voor-as) V6.
Laatste opmerking; totaal ongeschikt als dagelijkse auto natuurlijk. In gebruik te duur/kwetsbaar, en als het een goede is, gewoon zonde van het ding.
Ze zijn wel deskundige en serieuze clubs:
http://www.alfaclub.nl/
http://www.varln.nl/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1
http://www.alfa75.info/
Sorry voor off-topic.
gelukkig wel over 80-er jaren bakkies
Wat zijn het eigenlijk?quote:Op maandag 4 februari 2008 12:37 schreef casejunkie het volgende:
2 van mijn 3 jaren '80 auto's:
[ afbeelding ]
Oke oke, de station is uit 1992 maar het model komt van 1988
2 Mazda'squote:
Durf te wedden dat die trekhaak een halve meter naar binnen gedrukt is ...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:59 schreef zwahiel het volgende:
[ afbeelding ]
Ok ok, productie datum is 31-12-1992 @ 23:55, maar ja, 't model is uit 1982 en 't is toch wel de ultieme '80's wagen, op de Audi 80 na.
Mijn eerste eigen auto en ik heb 'm nog steeds, alleen zit ie nu niet meer zo mooi in de lak en zit er een lelijke deuk voorin Stomme trekhaken ook!
Zo'n 244DL staat ook nog op m'n verlanglijstjequote:Op woensdag 13 februari 2008 14:31 schreef ManInLove het volgende:
Waar ik in gereden heb? De auto's zijn in willekeurige volgorde weergegeven, de dikgedrukte jaartallen zijn in eigen bezit geweest, de rest is van ouders / zus / vriendin geweest)
De auto's op de foto's zijn willekeurige van internet geplukte plaatjes... :-)
[ afbeelding ]
Volvo 240 station diesel (1984 / 1989)
[ afbeelding ]
Volvo 244 DL (1981)
[ afbeelding ]
Subaru mini jumbo (1983)
[ afbeelding ]
Citroën 2cv6 (1986, 1984)
[ afbeelding ]
Citroën Acadyane (1981)
[ afbeelding ]
Subaru Justy (1988, 1988, 1986)
[ afbeelding ]
Subaru L-series Coupé 1.8 4WD Turbo (1987)
[ afbeelding ]
Peugeot 205 1.1 junior (1989)
[ afbeelding ]
Mazda 121 (1989)
Geen jaren '80 maar wel vermeldenswaardig (want tot 1981 gebouwd):
Datsun 120y (1975) - hier heb ik heel australië mee doorgereden...
[ afbeelding ]
Het waren twee Mazda 626s, om precies te zijn Een coupé en een Wagon. Maar wat vreselijk zonde van die neuzenquote:
Hoe krijg je 275 pk uit je ts?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:57 schreef Hyperdude het volgende:
Mijn eigen 80-er jaren auto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1990 Alfa 75 2.0 TS: prima ding, maar op het laatst toch te duur om op de weg te houden. 275K kms
Ik wil er zelf ook nog zo eentje hebben, mijn oude buurman had er ook zo een maar had er een 6 cilinder blok in gemonteerd van een Opel Monza. Dat ding vloog echt over de weg heen.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:48 schreef UberPhreak het volgende:
nu alweer een paar jaartjes deze ultieme 80er jaren auto
[ afbeelding ]
Al een hoop aan gedaan, het mooie is dat je er tenminste nog ouderwets zelf aan bezig kunt gaan. en i love RWD
er staat toch nergens 275 pk?quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:17 schreef Yoda87 het volgende:
[..]
Hoe krijg je 275 pk uit je ts?
Turbo?
Mijn jaren 80 auto's:
Afa 75 TS numerata (zonder intereur jammer genoeg)
Alfa 75 1.8 Imola (heb ik nog steeds)
Alfa 75 TS (gewone uitvoering, staat nog op de oprijlaan te wachten op de keuring)
Je vergeet de kriksteunen. Gewoon achterportier openen, als je in de rand, vlak voor het achterwiel, geen roest/zachte plekjes vind issie ok. Als ie daar erg zacht is kan je hem beter laten staan, want dan heb je kans dat je kriksteunen snel aan revisi toe zijn.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 09:50 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ik heb een 1990 75 2.0 TS gehad. Twinsparkblokkie is eigenlijk bullitproof, dus was nooit iets mee (laatste 70000 km tot 275K kms oid.) V6 is veel gevoeliger/kwetsbaarder/wordt meer getrapt, en is nu al bijna 20 jaar oude auto natuurlijk.
De rest was kwetsbaarder. Iedere jaar alle aardcontacten uit elkaar halen, schoonmaken en weer invetten/vaseline oid zorgde eigenlijk voor relatief weinig electronische storingen. Maar oliedruksensoren, dashboardlampjes en dat soort kleine dingetjes zorgden toch redelijk vaak voor een nuttige zaterdagochtend prutsen.
Versnellingbakken blijven kwetsbaar/matig te bedienen, maar als de rest goed is leer je daar mee leven.
V6 en Turbo hebben wel aangepaste bak en cardan ed; die zijn in principe wat steviger.
Het is gewoon een auto uit een andere tijd. Transaxle/De Dion as/schijven achter tegen de versnellingsbak aan ipv. bij de wielen.Ingewikkelde constructies die goedkoop zijn uitgevoerd. (Ze verloren geld op iedere exemplaar dat er is verkocht, en ALFA had nooit genoeg geld om het product te verbeteren/verder te ontwikkelen. Bij Ferrari en bv. Porsche 944/928 hadden ze iets meer budget/development en is de techniek veel sterker. Techniek zorgt dus voor veel arbeidsuren en de gemiddelde garage verklooit de boel vaker dan ze het fixen. Als je veel zelf doet is het prima te doen, behalve mi. motorblokken en verseliingsbakken revisie ed. Ik zou er niet aan beginnen als je niet ergens een geschikte garage in de buurt hebt die wat in die dingen gespecialiseerd is.
Ander probleem is bv. dat materialen van het interieur ed. van matige kwaliteit zijn en dat er heel veel niet meer leverbaar is. ALFA zelf doet niets, je bent dus afhankelijk van specialisten. Duitse merken (weet ik tenminste uit eigen ervaring met BMW/Porsche) kan je veel meer en veel langer onderdelen bij de dealer krijgen. Wel duur; maar je auto staat tenminste niet 3 maanden stil omdat een suf onderdeel niet leverbaar is. eBay en internet zijn natuurlijk ook goede bronnen.
Roest viel wel mee, ik heb de mijne weggedaan 12 jaar oud.
Ik heb eigenlijk alleen roest onder de achterlichten gehad, dat is een kwetsbare plek, vooral als er een trekhaak onder zit/zat. Onder de skirts/randen rond de wielkasten wil het ook wel roesten. Maar volgens mij niet meer dan andere auto's uit die tijd.
Vergeet niet dat het al oude auto's zijn. Ik heb net een 1990 BMW 325iX verkocht, die was stukken sneller dan mijn 75 TS. Maar bv. tov. mijn huidige BMW 330i is het helemaal niks qua vermogen/prestaties.
Zelf zou ik, als je belangstelling hebt voor exotische techniek en prestaties, momenteel gaan voor bv. een Porsche 944 wel of niet met turbo (afh. van budget) Zolang ze geen slecht herstelde ongevalschade hebben roestvrij, snel, licht en er zijn genoeg specialisten die je verder helpen tegen redelijke prijzen. Uiteindelijk een betere, goedkopere en minder frustrerende auto dan een 75 V6.
Als je vnl. voor het uiterlijk valt moet je natuurlijk gewoon een 75 nemen; maar dan is een 2.0 TS een betaalbaarder avontuur, en een Turbo technisch leuker.
Het mooiste aan een goede 75 met een beetje aangepast onderstel is dat het een perfecte stuurauto is; daar zijn de 2 liter en de Turbo beter dan de veel zwaardere (op de voor-as) V6.
Laatste opmerking; totaal ongeschikt als dagelijkse auto natuurlijk. In gebruik te duur/kwetsbaar, en als het een goede is, gewoon zonde van het ding.
Ze zijn wel deskundige en serieuze clubs:
http://www.alfaclub.nl/
http://www.varln.nl/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1
http://www.alfa75.info/
Sorry voor off-topic.
gelukkig wel over 80-er jaren bakkies
srry verkeert gekekenquote:Op zaterdag 26 april 2008 19:50 schreef eevebe het volgende:
[..]
er staat toch nergens 275 pk?
er staat 275.000 km
Er staan regelmatig goede op marktplaats dus wat houdt je tegenquote:Op zaterdag 26 april 2008 19:34 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik wil er zelf ook nog zo eentje hebben, mijn oude buurman had er ook zo een maar had er een 6 cilinder blok in gemonteerd van een Opel Monza. Dat ding vloog echt over de weg heen.
Du darft von mir aus mein Shampoo benutzen, mit meiner Zahnbürste die Schuhe dir Putzen, zur Not darfst du auch in meiner Badewanne Baden, nur eines darfst du nicht, da gibs was auf die Waden - alter nimm die Hand da weg von meinem Manta!!!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:23 schreef SilentChaos het volgende:
Opel Manta
De foto doet het niet meer, dus een nieuwe:quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:08 schreef Samcali het volgende:
Ik rij nog steeds in een jaren 80 auto, maar dan alleen als het mooi weer is. Een Toyota Celica TA60 uit 1983. Pas jarig geweest dus belastingvrij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |